CENTRE D'INFORMATION DU REVISORAT D'ENTREPRISES, EN ABREGE : ICCI

Divers


Dénomination : CENTRE D'INFORMATION DU REVISORAT D'ENTREPRISES, EN ABREGE : ICCI
Forme juridique : Divers
N° entreprise : 884.005.738

Publication

08/09/2014
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In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie

na neerlegging van de akte ter griffie

Déposé / Reçu le

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Belgisch  Staatsblad

Ondernemingsnr : 0884.005.738

Benaming

(voluit): INFORMATIECENTRUM VOOR HET BEDRIJFSREVISORAAT

(verkort): ICCI

Rechtsvorm : Private stichting

Zetel: 1000 Brussel, Arenbergstraat 13

Onderwerp akte Benoeming van bestuurders en commissarissen

Overeenkomstig artikel 15 van de statuten beslist de raad van bestuur van de stichting Informatiecentrum voor het bedrijfsrevisoraat, op 16 juni 2014, het mandaat van commissaris van de stichting van de volgende persoon te hemieuwen voor een termijn van drie jaar, met ingang van 17 juni 2014:

- De burgerlijke vennootschap "C. Rombaut, Bedrijfsrevisoren", met maatschappelijke zetel te 2600 Berchem (Antwerpen), Belpairestraat, 4 b. 2,1, vertegenwoordigd door de heer Carl ROMBAUT, Bedrijfsrevisor, kantoorhoudende op het zelfde adres.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 08/09/2014 - Annexes du Moniteur belge

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

08/09/2014
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Copie à publier aux annexes du Moniteur belge après dépôt de l'acte

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Mentionner sur la dernière page du Volet B: Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes ayant pouvoir de représenter l'association, la fondation ou l'organisme à l'égard des tiers

Au verso: Nom et signature

Greffe

0884.005.738

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ICCI

Fondation privée

1000 Bruxelles, rue d'Arenberg 13

Renouvellement du mandat de commissaire

Conformément à l'article 15 des statuts, le conseil d'administration de la fondation Centre d'information du révisorat d'entreprises décide, en date du 16 juin 2014, de renouveler le mandat de commissaire de la fondation, pour une durée de trois ans avec effet le 17 juin 2014, de la personne suivante:

- La société civile C. Rombaut, Bedrijfsrevisoren" ayant son siège social à 2600 Berchem (Anvers),

Belpairestraat, 4 b. 21, représentée par Monsieur Cari Rornbaut, Réviseur d'entreprises, ayant ses bureaux à la même adresse.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 08/09/2014 - Annexes du Moniteur belge

N° d'entreprise:

Dénomination (en entier) :

(en abrégé): Forme juridique : Siège : Objet de l'acte :

13/02/2014
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Greffe

N° d'entreprise : 0884.005.738

Dénomination

(en entier) CENTRE D'INFORMATION DU REVISORAT D'ENTREPRISES

(en abrégé) : ICC1

Forme juridique : Fondation privée

Siège : 1000 Bruxelles, BD E. Jacqmain 135

Objet de l'acte : Démission, nomination et renouvellement du mandat d'administrateur

Conformément à l'article 6, alinéa 1 er des statuts de la fondation privée Centre d'information du révisorat d'entreprises, Monsieur Daniel KROES et Monsieur Thierry DUPONT, respectivement Président et Vice-Président de l'Institut des Réviseurs d'Entreprises, après consultation du Conseil de l'Institut des Réviseurs d'Entreprises, décident en date du 24 janvier 2014, de nommer la personne suivante en tant qu'administrateur de la fondation privée Centre d'information du révisorat d'entreprises pour une durée de trois, succédant au Monsieur Patrick VAN IMPE dont le mandat expire au 31 janvier 2014, avec effet le 1er février 2014:

-Madame Gisèle VANDEWEERD, demeurant à 1150 Wolu.we-Saint-Pierre, rue Félix Poels, 29; et

de renouveler le mandat d'administrateur de la fondation privée Centre d'information du révisorat d'entreprises pour une durée de trois ans des personnes suivantes, avec effet le ler fevrier 2014:

- Monsieur Thierry DUPONT, demeurant à 1150 Woluwe-Saint-Pierre , rue David Van Bever, 26; - Monsieur Daniel VAN CUTSEM, demeurant à 8670 Koksijde, Zeedijk 20/4.

Mentionner sur la dernière page du Volet B : Au recto: Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes ayant pouvoir de représenter l'association, la fondation ou l'organisme à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

13/02/2014
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In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

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Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 13/02/2014 - Annexes du Moniteur belge

Ondernemingsnr 0884.005.738

Benaming

(voluit) : INFORMATIECENTRUM VOOR HET BEDRIJFSREVISORAAT

(verkort); ICCI

Rechtsvorm Private stichting

Zetel: 1000 Brussel, Jacqmainlaan 135

Onderwerp akte Ontslag, benoeming en hernieuwing van het mandaat van bestuurder

Overeenkomstig artikel 6, eerste lid van de statuten van de private stichting Informatiecentrum voor het bedrijfsrevisoraat beslissen de heer Daniel KROES en de heer Thierry DUPONT, respectievelijk Voorzitter en Ondervoorzitter van het Instituut van de Bedrijfsrevisoren, na consultatie van de Raad van het Instituut van de Bedrijfsrevisoren, op datum van 24 januari 2014, de volgende persoon te benoemen als bestuurder van de private stichting Informatiecentrum voor het bedrijfsrevisoraat voor een termijn van drie jaar, in opvolging van de heer Patrick VAN IMPE wiens mandaat verstrijkt op 31 januari 2014, met ingang van 1 februari 2014:

- Mevrouw Gisèle VANDEWEERD, wonende te 1150 Sint-Pieters-Woluwe, Félix Poelsstraat, 29; en

het mandaat van bestuurder van de private stichting Informatiecentrum voor het bedrijfsrevisoraat van de volgende personen te hernieuwen voor een termijn van drie jaar, met ingang van 1 februari 2014:

- De heer Thierry DUPONT, wonende te 1150 Sint-Pieters-Woluwe, David Van Beverstraat, 26; - De heer Daniel VAN CUTSEM, wonende te 8670 Koksijde, Zeedijk 20/4.

Op de laatste blz. van Luik B vermelden: Recto: Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso: Naam en handtekening.

15/05/2013
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Copie à publier aux annexes du Moniteur belge après dépôt de l'acte

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Greffe

N° d'entreprise : 0884.005.738

Dénomination

(en entier) : CENTRE D'INFORMATION DU REVISORAT D'ENTREPRISES

(en abrégé) : ICCI

Forme juridique : Fondation privée

Siège : 1000 Bruxelles, BD E. Jacqmain 135

Ob et de l'acte : Renouvellement du mandat d'administrateur - Nomination du vice-président et renouvellement du mandat de commissaire

Conformément à l'article 6, alinéa ter des statuts de la fondation privée Centre d'information du révisorat d'entreprises, Monsieur Michel De WOLF et Monsieur Daniel KROES, respectivement Président et Vice-Président de l'Institut des Réviseurs d'Entreprises, après consultation du Conseil de I'Institut des Réviseurs d'Entreprises, décident en date du 22 avril 2013 de renouveler le mandat d'administrateur de la fondation privée Centre d'information du révisorat d'entreprises pour une durée de trois ans des personnes suivantes,

avec effet le 15 juin 2013 :

- Monsieur Eric MATHAY, demeurant à 1785 Merchtem, Hunsberg, 90;

- Monsieur Henri OLIVIER, demeurant à1331 Rosières, Avenue de Beethoven, 20; et

avec effet le 18 juillet 2013

- Monsieur Faska KHROUZ, demeurant à 1300 Wavre, Avenue de la Seigneurie de Spontin, 3.

Conformément à l'article 6, alinéa 3 des statuts, lors de sa réunion du Il mars 2013, le Conseil d'administration de la Fondation privée Centre d'information du révisorat d'entreprises a décidé de nommer en qualité de vice-président du Conseil d'administration de la Fondation, avec effet au 12 mars 2013, la personne suivante:

Monsieur Herman BRAECKMANS, demeurant à 2550 Kontich, Maalderijstraat 18.

Conformément à l'article 15 des statuts, lors de sa réunion du 11 mars 2013, le Conseil d'administration de la Fondation privée Centre d'information du révisorat d'entreprises a décidé de renommer en qualité de commissaire de la Fondation, pour une durée de trois ans avec effet au ler janvier 2013, la personne suivante:

- Madame Joëlle BACQ, demeurant à 1640 Rhode-Saint-Genèse, Avenue de la Fauvette, 7.



Mentionner sur la dernière page du Volet B : Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes ayant pouvoir de représenter l'association, la fondation ou l'organisme à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -15/05/2013 - Annexes du Moniteur belge

15/05/2013
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Ondernemingsnr : 0884.005.738

Benaming

(voluit) INFORMATIECENTRUM VOOR HET BEDRIJFSREVISORAAT

(verkort) : ICC1

Rechtsvorm : Private stichting

Zetel : 1000 Brussel, Jacqmainlaan 135

Onderwerp akte : Hernieuwing van het mandaat van bestuurder - Benoeming van de ondervoorzitter en hernieuwing van het mandaat van commissaris

Overeenkomstig artikel 6, eerste lid van de statuten van de private stichting Informatiecentrum voor het bedrijfsrevisoraat beslissen de heer Michel DE WOLF en de heer Daniel KROES, respectievelijk Voorzitter en Ondervoorzitter van het Instituut van de Bedrijfsrevisoren, na consultatie van de Raad van het Instituut van de Bedrijfsrevisoren, op datum van 22 april 2013 het mandaat van bestuurder van de private stichting Informatiecentrum voor het bedrijfsrevisoraat van de volgende personen te hernieuwen voor een termijn van drie jaar,

met ingang van 15 juni 2013:

- De heer Eric MATHAY, wonende te 1785 Merchtem, Hunsberg, 90;

- De heer Henri OLIVIER, wonende te 1331 Rosières, Avenue de Beethoven, 20; en

met ingang van 18 juli 2013:

- De heer Faska KHROUZ, wonende te 1300 Wavre, Avenue de la Seigneurie de Spontin, 3.

Overeenkomstig artikel 6, derde lid van de statuten, heeft de Raad van bestuur van de private Stichting Informatiecentrum voor het bedrijfsrevisoraat tijdens zijn vergadering van. 11 maart 2013 beslist de volgende persoon te benoemen in de functie van ondervoorzitter van de Raad van bestuur van de Stichting met ingang van 12 maart 2013:

- De heer Herman BRAECKMANS, wonende te 2550 Kontich, Maalderij straat 18.

Overeenkomstig artikel 15 van de statuten, heeft de Raad van bestuur van de private Stichting Informatiecentrum voor het bedrijfsrevisoraat tijdens zijn vergadering van 11 maart 2013 beslist de volgende persoon te herbenoemen in de hoedanigheid van commissaris van de Stichting voor een termijn van drie jaar met ingang van 1 januari 2013:

- Mevrouw Joëlle BACQ, wonende te 1640 Sint-Genesius-Rode, Grasmuslaan, 7.

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -15/05/2013 - Annexes du Moniteur belge

28/02/2013
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Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 28/02/2013 - Annexes du Moniteur belge

Mentionner sur la dernière page du Volet B : Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes

ayant pouvoir de représenter l'association, la fondation ou l'organisme à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

N° d'entreprise : 0884.005.738

Dénomination

(en entier) : CENTRE D'INFORMATION DU REVISORAT D'ENTREPRISES

(en abrégé) : ICCI

Forme juridique : Fondation privée

Siège : 1000 Bruxelles, BD E. Jacqmain 135

Objet de l'acte : Démissions - Nominations



Conformément à l'article 6, alinéa ler des statuts de la fondation privée Centre d'information du révisorat d'entreprises les personnes suivantes démissionnent :

- Madame Marleen WILLEKENS, demeurant à 3001 Leuven, Léon Schreursvest, 47, de sa fonction d'administrateur et de vice-président ;

-Madame Véronique WEETS, demeurant à 1930 Zaventem, Kouterlaan, 100, de sa fonction d'administrateur.

Leur démission prend effet à partir du Ier février 2013.

Conformément à I'article 6, alinéa ler des statuts de la fondation privée Centre d'information du révisorat d'entreprises, Monsieur Michel De WOLF et Monsieur Daniel KROES, respectivement Président et Vice-Président de l'Institut des Réviseurs d'Entreprises, après consultation du Comité exécutif de l'Institut des Réviseurs d'Entreprises, décident en date du ler février 2013 de nommer les personnes suivantes en tant qu'administrateur de la fondation privée Centre d'information du révisorat d'entreprises pour une durée de trois ans, avec effet le 2 février 2013 :

- Madame Ann GAEREMYNCK, demeurant à 8560 Moorsele, Dadizelestraat, 43 ;

- Madame Diane BREESCH, demeurant à 9830 Sint-Martens-Latem, Papenaard, 17.

28/02/2013
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Ondernemingsnr : 0884.005.738

Benaming

(voluit) : INFORMATIECENTRUM VOOR HET BEDRIJFSREVISORAAT

(verkort) : ICCi

Rechtsvorm : Private stichting

Zetel : 1000 Brussel, Jacqmainlaan 135

Onderwerp akte : Ontslag van bestuurders - Benoeming van bestuurders

Overeenkomstig artikel 6, eerste lid van de statuten van de private stichting Informatiecentrum voor het bedrijfsrevisoraat nemen de volgende personen ontslag:

-Mevrouw Marleen WILLEKENS, wonende te 3001 Leuven, Léon Schreursvest, 47, uit haar functie van bestuurder en ondervoorzitter;

-Mevrouw Véronique WEETS, wonende te 1930 Zaventew, Kouterlaan, 100, uit haar functie van bestuurder.

Hun ontslag treedt in werking vanaf I februari 2013.

Overeenkomstig artikel 6, eerste lid van de statuten van de private stichting Informatiecentrum voor het bedrijfsrevisoraat beslissen de heer Michel DE WOLF en de heer Daniel KROES, respectievelijk Voorzitter en Ondervoorzitter van het Instituut van de Bedrijfsrevisoren, na consultatie van het Uitvoerend Comité van het Instituut van de Bedrijfsrevisoren, op datum van 1 februari 2013, de volgende personen te benoemen als bestuurder van de private stichting Informatiecentrum voor het bedrijfsrevisoraat voor een termijn van drie jaar, met ingang van 2 februari 2013:

Mevrouw Ami GAEREMYNCK, wonende te 8560 Moorsele, Dadizelestraat, 43 ; Mevrouw Diane BREESCH, wonende te 9830 Sint-Martens-Latem, Papenaard, 17.

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 28/02/2013 - Annexes du Moniteur belge

19/10/2012
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Ondernemingsnr : 0884.005.738

Benaming

(voluit) : INFORMATIECENTRUM VOOR HET BEDRIJFSREVISORAAT

(verkort) : ICCI

Rechtsvorm : Private stichting

Zetel : 1000 Brussel, Jacqmainlaan 135

Onderwerp akte : Hernieuwing van het mandaat van bestuurder

Overeenkomstig artikel 6, eerste lid van de statuten van de private stichting Informatiecentrum voor het bedrijfsrevisoraat (ICCI) beslissen de heer Michel DE WOLF en de heer Daniel KROES, respectievelijk Voorzitter en Ondervoorzitter van het Instituut van de Bedrijfsrevisoren, na consultatie van de Raad van het Instituut van de Bedrijfsrevisoren, op datum van 28 september 2012 het mandaat van bestuurder van de private stichting Informatiecentrum voor het berijfsrevisoraat van de volgende persoon te hernieuwen voor een termijn van drie jaar,

met ingang van 21 september 2012:

- De heer Ignace DE BEELDE, wonende te 9230 Wetteren, Baerdonckstraat, $2.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -19/10/2012 - Annexes du Moniteur belge

Op de laatste blz. van Luik B vermelden ; Recto ; Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o}n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

19/10/2012
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Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -19/10/2012 - Annexes du Moniteur belge N° d'entreprise : 0884.005.738

Dénomination

(en entier) : CENTRE D'INFORMATION DU REVISORAT D'ENTREPRISES (en abrégé) : ICCI

Forme juridique : Fondation privée

Siège : 1 000 Bruxelles, BD E. Jacqmain 135

Objet de Pacte : Renouvellement du mandat d'administrateur

Conformément à l'article 6, alinéa ler des statuts de la fondation privée Centre d'information du révisorat d'entreprises (ICCI), Monsieur Michel DE WOLF et Monsieur Daniel KROES, respectivement Président et Vice-Président de l'Institut des Réviseurs d'Entreprises, après consultation du Conseil de l'Institut des Réviseurs d'Entreprises, décident en date du 28 septembre 2012 de renouveler le mandat d'administrateur de la fondation privée Centre d'inforamtion du révisorat d'entreprises, pour une durée de trois ans, de la personne suivante:

avec effet le 21 septembre 2012:

- Monsieur Ignace DE BEELDE, demeurant à 9230 Wetteren, Baerdonckstraat, 82.

Mentionner sur la dernière page du Volet B: Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes ayant pouvoir de représenter l'association, la fondation ou l'organisme à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

16/08/2012
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N° d'entreprise : 0884.005.738

Dénomination

(en entier) : CENTRE D'INFORMATION DU REVISORAT D'ENTREPRISES

(en abrégé) : ICCI

Forme juridique : Fondation privée

Siège: 1000 Bruxelles, BD E. Jacqmain 135

Objet de l'acte : Renouvellement du mandat d'administrateur

Conformément à l'article 6, alinéa Ier des statuts de la fondation privée Centre d'information du révisorat d'entreprises (ICCI), Monsieur Michel DE WOLF et Monsieur Daniel KROES, respectivement Président et Vice-Président de l'Institut des Réviseurs d'Entreprises, après consultation du Conseil de l'Institut des Réviseurs d'Entreprises, décident en date du 12 juillet 2012 de renouveler le mandat d'administrateur de la fondation privée Centre d'inforamtion du révisorat d'entreprises pour une durée de trois ans les personnes suivantes:

avec effet le 21 septembre 2012:

- Monsieur Herman BRAECKMANS, demeurant à 2550 Kontich-Waarloos, Maalderijstraat, 18;

- Monsieur Yves DE RONGE, demeurant à 1348 Louvain-la-Neuve, Route du Mont Cornillon, 15; et

avec effet le 28 septembre 2012:

- Monsieur Pierre BERGER, demeurant à 8421 De Haan, Prins Umbertolaan, 3;

- Monsieur Robert-Henri FRANSOLET, demeurant à 4845 Sart-Lez-Spa (Jalhay), Solwaster, 26; - Monsieur Jean Pierre VINCKE, demeurant à 5575 Gedinne, rue Léon Demars, 13.

Mentionner sur la dernière page du Volet B : Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes ayant pouvoir de représenter l'association, la fondation ou l'organisme à l'égard des tiers

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Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -16/08/2012 - Annexes du Moniteur belge

16/08/2012
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Ondernemingsnr : 0884.005.738

Benaming

(voluit) : INFORMATIECENTRUM VOOR HET BEDRIJFSREVISORAAT

(verkort) : ICCI

Rechtsvorm : Private stichting

Zetel : 1000 Brussel, Jacqmainlaan 135

Onderwerp akte : Hernieuwing van het mandaat van bestuurder

Overeenkomstig artikel 6, eerste lid van de statuten van de private stichting Informatiecentrum voor het bedrijfsrevisoraat (ICCI) beslissen de heer Michel DE WOLF en de heer Daniel KROES, respectievelijk Voorzitter en Ondervoorzitter van het instituut van de Bedrijfsrevisoren, na consultatie van de Raad van het Instituut van de Bedrijfsrevisoren, op datum van 12 juli 2012 het mandaat van bestuurder van de private stichting Informatiecentrum voor het berijfsrevisoraat van de volgende personen te hernieuwen voor een termijn van drie jaar,

met ingang van 21 september 2012:

- De heer Herman BRAECKMANS, wonende te 2550 Kontich-Waarloos, Maalderijstraat, 18;

- De heer Yves DE RONGE, wonende te 1348 Louvain-la-Neuve, Route du Mont Cornillon, 15; en

met ingang van 28 september 2012:

- De heer Pierre BERGER, wonende te 8421 De Haan, Prins Umbertolaan, 3;

- De heer Robert-Henri FRANSOLET, wonende te 4845 Sart-Lez-Spa (Jalhay), Solwaster, 26;

- De heer Jean Pierre VINCKE, wonende te 5575 Gedinne, rue Léon Demars, 13.

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -16/08/2012 - Annexes du Moniteur belge

01/08/2011
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BRUXELLES

1 9 JUL 2011

Greffe

N° d'entreprise : Dénomination 0884.005.738

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Fondation privée

1000 Bruxelles, BD E. Jacqmain 135

Démissions - Nominations

l'article 6, alinéa 3 des statuts, lors de sa réunion du 7 juin 2011, le Conseil d'administration de la Fondation Centre d'information du révisorat d'entreprises a pris connaissance de fa démission en qualité de vice-président ad interim du Conseil d'administration de la Fondation, avec effet au 8 juin 2011, de la personne suivante:

(en entier) (en abrégé) Forme juridique Siège Objet de l'acte

Conformément à

- Monsieur Pierre BERGER, demeurant à 8421 Vlissegem (De Haan), Prins Umbertolaan, 3.

En outre, conformément à l'article 6, alinéa 3 des statuts, le Conseil d'administration de la Fondation Centre d'information du révisorat d'entreprises e décidé, lors de sa réunion du 7 juin 2011, de nommer en qualité de vice-président du Conseil d'administration de la Fondation, avec effet au 8 juin 2011, la personne suivante:

- Madame Marleen WILLEKENS, demeurant à 3001 Heverlee, Leon Scheursvest, 47.

Conformément à l'article 15 des statuts, lors de sa réunion du 7 juin 2011, le Conseil d'administration de la Fondation Centre d'information du révisorat d'entreprises a décidé de nommer en qualité de commissaire de la Fondation, avec effet au 8 juin 2011 et prenant fin, sauf renouvellement, au Conseil d'administration de la Fondation approuvant les comptes de l'exercice 2013, la personne suivante:

- Monsieur Carl ROMBAUT, demeurant à 2980 Zoersel, Jachthoornlaan, 24,

Conformément à l'article 14 des statuts tel que modifié lors de sa réunion du 7 juin 2011, le Conseil d'administration de la Fondation Centre d'information du révisorat d'entreprises a décidé de nommer en qualité de trésorier de la Fondation, la personne suivante:

-Monsieur Eric MATHAY, demeurant à 1785 Merchtem, Hunsberg, 90.

Mentionner sur la dernière page du Volet B : Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes ayant pouvoir de représenter l'association, la fondation ou l'organisme à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

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" MOD 2.2

Réservé Volet B - Suite

au Conformément à l'article 12 des statuts, tel que modifié lors de sa réunion du 7 juin 2011, le Conseil d'administration de la Fondation Centre d'information du révisorat d'entreprises a décidé de nommer en qualité de délégué général de la Fondation, la personne suivante:

Moniteur

belge



-Monsieur Erwin VANDERSTAPPEN, demeurant à 1790 Affligera, Krommaartweg, 30.



"

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 01/08/2011- Annexes du Moniteur belge

Mentionner sur fa dernière page du Volet 8 Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de fa personne - ou des personnes

ayant pouvoir de représenter l'association, la fondation ou l'organisme à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

01/08/2011
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Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 01/08/2011- Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

BRUSSEL

19 JUL2011

Griffie

Ondernerningsnr : 0884.005.738

Benaming

(voluit) : INFORMATIECENTRUM VOOR HET BEDRIJFSREVISORAAT

(verkort) : ICCI

Rechtsvorm : Private stichting

Zetel : 1000 Brussel, Jacqmainlaan 135

Onderwerp akte : Ontslagen - Benoemingen

Overeenkomstig artikel 6, derde lid van de statuten, heeft de Raad van bestuur van de Stichting Informatiecentrum voor het bedrijfsrevisoraat tijdens zijn vergadering van 7 juni 2011 kennis genomen met ingang van 8 juni 2011 van het ontslag als ondervoorzitter ad interim van de Raad van bestuur van de Stichting van de volgende persoon:

-De heer Pierre BERGER, wonende te 8421 Vlissegem (De Haan), Prins Umbertolaan, 3.

Bovendien heeft de Raad van bestuur van de Stichting Informatiecentrum voor het bedrijfsrevisoraat tijdens zijn vergadering van 7 juni 2011, overeenkomstig artikel 6, derde lid van de statuten, beslist de volgende persoon te benoemen in de functie van ondervoorzitter van de Raad van bestuur van de Stichting met ingang van 8 juni 2011:

-Mevrouw Marleen WILLEKENS, wonende te 3001 Heverlee, Leon Scheursvest, 47.

Overeenkomstig artikel 15 van de statuten, heeft de Raad van bestuur van de Stichting Informatiecentrum voor het bedrijfsrevisoraat tijdens zijn vergadering van 7 juni 2011 beslist de volgende persoon te benoemen in de hoedanigheid van commissaris van de Stichting met ingang van 8 juni 2011 en eindigend, behoudens hernieuwing, op de Raad van bestuur van de Stichting die de jaarrekening van het boekjaar 2013 goedkeurt:

- De heer Carl ROMBAUT, wonende te 2980 Zoersel, Jachthoornlaan, 24.

Overeenkomstig artikel 14 van de statuten, dat werd gewijzigd tijdens de vergadering van 7 juni 2011, heeft de Raad van bestuur van de Stichting Informatiecentrum voor het bedrijfsrevisoraat beslist de volgende persoon te benoemen in de hoedanigheid van penningmeester van de Stichting:

- De heer Eric MATHAY, wonende te 1785 Merchtem, Hunsberg, 90.

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aan het

Belgisch

Staatsbla.





Op de laatste biz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

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behouden

aan het

Belgisch

Staatsblad

M00 2.2

Luik B - Vervolg

Overeenkomstig artikel 12 van de statuten, dal werd gewijzigd tijdens de vergadering van 7 juni 2011, heeft de Raad van bestuur van de Stichting informatiecentrum voor het bedrijfsrevisoraat beslist de volgende persoon te benoemen in de hoedanigheid van algemeen afgevaardigde van de Stichting:

- De heer Erwin VANDERSTAPPEN, wonende te 1790 Affliger', Krommaartweg, 30.

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"

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 01/08/2011- Annexes du Moniteur belge

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

07/07/2011
ÿþ MOü 2.0

b1 In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie

na neerlegging ter griffie van de akte

X11103196`

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 07/07/2011- Annexes du Moniteur belge

BRUSSEL

2S »M2911,

Griffie

Benaming

(voluit) : " INFORMATIECENTRUM VOOR HET BEDRIJFSREVISORAAT "

Rechtsvoren :

Zetel :

Ondernemingsnr

Voorwerp akte :

Private Stichting naar Belgisch recht

1000 Brussel, Emile Jacqmainlaan 135 0884.005.738

RAAD VAN BESTUUR

Er blijkt uit het proces-verbaal opgesteld door Meester Nathalie d'Hennezel, geassocieerde Notaris te

Brussel op zeven juni tweeduizend en elf.

"Enregistré huit rôles sept renvois

Au 2ème bureau de l'Enregistrement de Jette

Le neuf juin 2011

Volume 30 folio 53 case 16

Reçu Vingt-cinq euros (25)

L'inspecteur principal a.i. (signé) W. ARNAUT."

Dat de Raad van Bestuur van de Private Stichting naar Belgisch recht genaamd in het Nederlands

"INFORMATIECENTRUM VOOR HET BEDRIJFSREVISORAAT" en in het Frans "CENTRE D'INFORMATION

DU REVISORAT D'ENTREPRISES" met maatschappelijke zetel te 1000 Brussel, Emile Jacqmainlaan 135, de

volgende beslissingen heeft genomen :

I.AUTHENTIEKE VASTSTELLING VAN DE VERPLAATSING VAN DE MAATSCHAPPELIJKE ZETEL

De Raad van bestuur stelt authentieke vast de overdracht van de maatschappelijke zetel naar zijn huidige

adres.

Bijgevolge, beslist de raad van bestuur om het artikel 2 van de statuten te wijzigen om dit aan de huidige

adres aan te passen.

II.WIJZIGING VAN HET MAATSCHAPPELIJK DOEL

De Raad van Bestuur beslist om de tekst van het artikel 5 van de statuten te vervangen door de volgende

tekst :

De Stichting heeft tot doel op haar eigen verantwoordelijkheid objectieve en weten-schappelijke informatie te

verstrekken over vraagstukken die het bedrijfsrevisoraat aanbelangen.

Het nastreven van dit doel gebeurt meerbepaald door de volgende activiteiten: het verstrekken van adviezen

aan bedrijfsrevisoren en aan derden over onderwerpen die de revisorale opdrachten aanbelangen, en het

organiseren van seminaries betreffende het beroep van bedrijfsrevisor zowel voor bedrijfsrevisoren als voor

derden.

De Stichting mag alle handelingen stellen die rechtstreeks of onrechtstreeks met haar doel verbonden zijn.

Zij mag in het bijzonder haar medewerking verlenen aan en zich interesseren in elke activiteit die gelijkaardig is

aan haar doel.

III.ANDERE WIJZIGINGEN VAN DE STATUTEN

Bovendien, beslist de Raad van Bestuur om de volgende wijzigingen aan de statuten te brengen :

Artikel 12 de woorden « secretaris generaal » te vervangen door « algemeen afgevaardigde »

Artikel 14 de tweede en derde alinea te vervangen door :

Onverminderd de vertegenwoordigingsbevoegdheid van de raad van bestuur, wordt de Stichting behoorlijk

vertegenwoordigd:

-in het kader van het verstrekken van adviezen, door twee bestuurders, waaronder de voorzitter of de

ondervoorzitter, en zonder dat beide handtekeningen afkomstig mogen zijn van de bestuurders die aan het

verstrekken van de adviezen hebben deelgenomen;

-in het kader van de financiële verplichtingen en de betalingen van meer dan 5.000 euro: twee personen fe

kiezen onder de voorzitter, de ondervoorzitter, de penning-meester en de algemeen afgevaardigde;

-in alle gerechtelijke en buitengerechtelijke handelingen met inbegrip van alle handelingen met de

administratie: door twee bestuurders, samen optredend, en van wie minstens één de voorzitter of

ondervoorzitter moet zijn;

-binnen de perken van het dagelijks bestuur, door de voorzitter, ondervoorzitter, penningmeester of

algemeen afgevaardigde.

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging of stichting ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

~ Vdor- Luik B - Vervolg MO D 2.0

behouden aan het Belgisch Staatsblad

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 07/07/2011- Annexes du Moniteur belge

Deze personen dienen geen bewijs van een voorafgaandelijke beslissing van de raad van bestuur voor te

leggen. Bovendien kan de Stichting geldig vertegenwoordigd worden door bijzondere lasthebbers binnen de

perken van hun mandaat. De lasthebbers verbinden de Stichting binnen de perken van hun mandaat,

onverminderd de eventuele verantwoordelijkheid van de volmachtgever ingeval van overdreven of onwettig

mandaat. Deze bepaling is tegenstelbaar aan derden onder de door de wet voorziene voorwaarden.

Artikel 9, 10 en 13 geen wijziging in het Nederlandstalige tekst

TITEL IX Overgangsbepalingen af te schaffen.

IV. MACHTEN

De Raad van Bestuur verleent alle machten aan de hierna aangestelde lasthebber(s), (samen of afzonderlijk

handelend,) met macht van indeplaatsstelling :

- voor de uitvoering van de over voorgaand onderwerpen genomen beslissingen;

- voor het uitvoeren van alle te stellen handelingen, in voorkomend geval, bij de Kruispuntbank van

Ondernemingen en alle andere private en openbare administraties.

Wordt aangesteld

De Heer Victor YANGANDI, wonende te 1180 Brussel, Vossegatlaan, 39112. (...)

Voor eensluidend ontledend uittreksel

Nathalie d'Hennezel - geassocieerde Notaris

Tegelijk hiermee neergelegd : 1 uitgifte, 1 aanwezigheidslijst (tweetalig), gecoördineerde statuten.

Op de laatste blz. van Luik 8 vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n:{en) bevoegd de vereniging of stichting ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

07/07/2011
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]

Copie à publier aux annexes du Moniteur belge après dépôt de l'acte au greffe

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MOD 2.0

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Greffe

Dénomination

(en entier) : " CENTRE D'INFORMATION DU REVISORAT D'ENTREPRISES "

Forme juridique : Fondation Privée de droit belge

Siège : 1000 Bruxelles, Boulevard Emile Jacqmain 135

N° d'entreprise : 0884.005.738

Objet de l'acte : CONSEIL D'ADMINISTRATION

II résulte d'un procès-verbal dressé devant Maître Nathalie d'Hennezel, Notaire associé à Bruxelles en date

du sept juin deux mille onze.

Enregistré huit rôles sept renvois

Au 2ème bureau de l'Enregistrement de Jette

Le neuf juin 2011

Volume 30 folio 53 case 16

Reçu Vingt-cinq euros (25)

L'inspecteur principal a.i. (signé) W. ARNAUT.

Que le Conseil d'administration de la Fondation Privée de droit belge dénommée en français "CENTRE

D'INFORMATION DU REVISORAT D'ENTREPRISES" et en néerlandais « INFORMATIECENTRUM VOOR

HET BEDRIJFSREVISORAAT », ayant son siège social à 1000 Bruxelles, Boulevard Emile Jacqmain 135, a

pris les résolutions suivantes :

I.CONSTATATION AUTHENTIQUE DU TRANSFERT DU SIEGE SOCIAL

Le conseil d'administration constate authentiquement le transfert du siège social à son adresse actuelle.

En conséquence, le conseil d'administration décide de modifier l'article 2 des statuts pour l'adapter à

l'adresse actuelle de la Fondation.

II.MODIFICATION DE L'OBJET SOCIAL

Le conseil d'administration décide de remplacer le texte de l'article 5 des statuts par le texte suivant :

La fondation a pour but de procurer sous sa propre responsabilité une Information objective et scientifique

sur les questions intéressant le révisorat d'entreprises.

La poursuite de ce but se réalisera notamment par les activités suivantes : l'élaboration d'avis aux réviseurs

d'entreprises et aux tiers sur les matières intéressant les missions révisorales, et l'organisation des séminaires

relatifs à la profession du réviseur d'entreprises tant pour les réviseurs d'entreprises que pour les tiers.

La Fondation peut accomplir tous les actes se rapportant indirectement ou directement à son objet. Elle peut,

notamment prêter son concours et s'intéresser à toute activité similaire à son objet.

III.AUTRES MODIFICATIONS DES STATUTS

Le conseil décide en outre d'apporter les modifications suivantes aux statuts :

Article 12 remplacer les mots « secrétaire général » par « délégué général ».

Article 14 remplacer les alinéas 2 et 3 par le texte suivant :

Sans préjudice du pouvoir de représentation du Conseil d'administration, la Fondation est dûment:

représentée:

-dans le cadre de l'élaboration d'avis, par deux administrateurs, dont le président ou le vice-président, et:

sans que les deux signatures ne puissent être celles d'administrateurs qui ont participé à l'élaboration d'avis ;

-dans le cadre d'engagements financiers et de paiements de plus de 5.000 euros, par deux personnes à

choisir parmi le président, le vice-président, le trésorier et le délégué général ;

-pour les actes judiciaires et les autres actes extrajudiciaires, en ce compris dans les démarches avec;

l'administration: par deux administrateurs, agissant ensemble, dont l'un au moins est le président ou le vice-:

président

-dans les limites de la gestion journalière, par le président, le vice-président, le trésorier ou fe délégué

général.

Ces personnes ne doivent présenter aucune preuve d'une décision préalable du Conseil d'administration.

En outre, la Fondation peut être valablement représentée par des mandataires spéciaux dans les limites de:

leur mandat. Les mandataires lient la Fondation dans les limites de leur mandat, sans préjudice de la:

responsabilité éventuelle du mandant en cas de mandat excessif ou illégal. Cette disposition est opposable aux

tiers dans les conditions prévues par la loi.

Mentionner sur la dernière page du Volet B : Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes

ayant pouvoir de représenter l'association ou la fondation à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 07/07/2011- Annexes du Moniteur belge

MOD 2.0

Ii) R= ervé

au

Moniteur belge

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 07/07/2011- Annexes du Moniteur belge

Mentionner sur la dernière page du Volet B : Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes

ayant pouvoir de représenter l'association ou la fondation à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

Volet B - Suite



Articles 9, 10 et 13 remplacer les mots « reviseur d'entreprise » par « Réviseur d'Entreprises »

TITRE IX Dispositions transitoires supprimer

IV. POUVOIRS

Le Conseil d'administration confère tous pouvoirs au(x) mandataire(s) ci-après désigné(s), agissant

(ensemble ou séparément), avec pouvoirs de subdélégation pour :

- l'exécution des résolutions prisent sur les objets qui précèdent ;

- l'exécution de toutes démarches à entreprendre, le cas échéant, auprès de la Banque-Carrefour des

Entreprises et toutes autres Administrations publiques ou privées.

Est désigné : Monsieur Victor YANGANDI, demeurant à 1180 Bruxelles, Avenue du Vossegat, 39/12. (... )

Pour extrait analytique conforme

Nathalie d'Hennezel - Notaire associé

Déposés en même temps : 1 expédition, statuts coordonnés.

06/04/2011
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Voorbehouden aan het Belgisch Staatsblad

MOD 2.2

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

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Ondememingsnr : 0884.005.738

Benaming

(voluit) : INFORMATIECENTRUM VOOR HET BEDRIJFSREVISORAAT

(verkort) : ICCI

Rechtsvorm : Private stichting

Zetel : 1000 Brussel, Jacqmainlaan 135

Onderwerp akte : Ontslag van bestuurders - Benoeming van bestuurders

Overeenkomstig artikel 6, eerste lid van de statuten beslissen de heer Michel DE WOLF en de heer Daniel KROES, respectievelijk Voorzitter en Ondervoorzitter van het Instituut van de Bedrijfsrevisoren op 20 januari 2011 de volgende personen te benoemen in de hoedanigheid van bestuurder van de Stichting Informatiecentrum voor het bedrijfsrevisoraat voor een termijn van drie jaar met ingang van 1 februari 2011:

- De heer Thierry DUPONT, geboren te Ukkel op 20 februari 1952 en wonende te 1150 Sint-Pieters-Woluwe, David Van Beverstraat, 26;

- De heer Daniel VAN CUTSEM, geboren te Oudergem op 17 september 1951 en wonende te 8670 Koksijde, Zeedijk, 2014;

- De heer Patrick VAN IMPE, geboren te Antwerpen op 10 december 1966 en wonende à 2900 Schoten, Eekhoornlei, 38.

Overeenkomstig artikel 6, eerste lid van de statuten heeft de Raad van bestuur van de Stichting informatiecentrum voor het bedrijfsrevisoraat tijdens zijn vergadering van 14 februari 2011 kennis genomen van het ontslag als bestuurder en respectievelijk als Voorzitter en Ondervoorzitter met ingang van 15 februari 2011 van:

- De heer Michel DE WOLF, wonende te 1170 Watermaal-Bosvoorde (Brussel), Kruisbooglaan, 60; - De heer Paul PAUWELS, wonende te 9030 Gent, Kollekasteelstraat, 27.

Bovendien heeft de Raad van bestuur van de Stichting informatiecentrum voor het bedrijfsrevisoraat tijdens zijn vergadering van 14 februari 2011, overeenkomstig artikel 6, derde lid van de statuten, beslist om te benoemen met ingang van 15 februari 2011:

- in de functie van Voorzitter van de Raad van bestuur: de heer Thierry DUPONT, wonende te 1150 Sint-Pieters-Woluwe, David Van Beverstraat, 26;

- in de functie van Ondervoorzitter ad interim van de Raad van bestuur: de heer Pierre BERGER, wonende te 8421 Vlissegem (De Haan), Prins Umbertolaan, 3.

Op de laatste biz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 06/04/2011- Annexes du Moniteur belge

06/04/2011
ÿþ Copie à publier aux annexes du Moniteur belge après dépôt de l'acte MDD2.2

Réservé

au

Moniteur

belge

111111111111110111111111

*11052035*









N° d'entreprise : 0884.005.738

Dénomination

(en entier) : CENTRE D'INFORMATION DU REVISORAT D'ENTREPRISES

(en abrégé) : ICCI

Forme juridique : Fondation privée

Siège : 1000 Bruxelles, BD E. Jacqmain 135

Objet de l'acte : Démission d'administrateurs - Nomination d'administrateurs

Conformément à l'article 6, alinéa fardes statuts, Monsieur Michel De WOLF et Monsieur Daniel KROES, respectivement Président et Vice-Président de l'Institut des Réviseurs d'Entreprises décident, le 20 janvier 2011, de nommer en qualité d'administrateur de la fondation Centre d'information du révisorat d'entreprises, pour une durée de trois ans avec effet le 18'février 2011, les personnes suivantes:

- Monsieur Thierry DUPONT, né à Uccle le 20 février 1952 et demeurant à 1150 Woluwe-Saint-Pierre, Rue David Van Bever, 26;

- Monsieur Daniel VAN CUTSEM, né à Auderghem le 17 septembre 1951 et demeurant à 8670 Koksijde, Zeedijk, 20/4;

- Monsieur Patrick VAN IMPE, né à Anvers le 10 décembre 1966 et demeurant à 2900 Schoten, Eekhoornlei, 38,

Conformément à l'article 6, alinéa 1 er des statuts, lors de sa réunion du 14 février 2011 le Conseil d'administration de la fondation Centre d'information du révisorat d'entreprises a pris acte de la démission du mandat d'administrateur et du mandat respectivement de Président et Vice-Président de la fondation avec effet le 15 février 2011:

- Monsieur Michel DE WOLF, demeurant à 1170 Watermael-Boîtsfort (Bruxelles), avenue de l'Arbalète, 60;

- Monsieur Paul PAUWELS, demeurant à 9030 Gent, Kollekasteelstraat, 27.

En outre, conformément à l'article 6, alinéa 3 des statuts, lors de sa réunion du 14 février 2011 le Conseil d'administration de la fondation Centre d'information du révisorat d'entreprises a décidé d'appeler avec effet le 15 février 2011:

- aux fonctions de Président du Conseil d'administration : Monsieur Thierry DUPONT, demeurant à 1150 Woluwe-Saint-Pierre, Rue David Van Bever, 26;

- aux fonctions de Vice-Président ad interim du Conseil d'administration : Monsieur Pierre BERGER, demeurant : à 8421 Vlissegem (De Haan), Prins Umbertolaan, 3.

Mentionner sur la dernière page du Volet B : Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes

ayant pouvoir de représenter l'association, la fondation ou l'organisme à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 06/04/2011- Annexes du Moniteur belge

Coordonnées
CENTRE D'INFORMATION DU REVISORAT D'ENTREPRI…

Adresse
BOULEVARD EMILE JACQMAIN 135 1000 BRUXELLES

Code postal : 1000
Localité : BRUXELLES
Commune : BRUXELLES
Région : Région de Bruxelles-Capitale