COMITE TER VERDEDIGING VAN HET PERSONEEL VAN FINANCIEN, AFGEKORT : C.V.P.F.

Association sans but lucratif


Dénomination : COMITE TER VERDEDIGING VAN HET PERSONEEL VAN FINANCIEN, AFGEKORT : C.V.P.F.
Forme juridique : Association sans but lucratif
N° entreprise : 438.435.248

Publication

11/08/2014
ÿþMOD 2.2

Copie à publier aux annexedeeedgfflr belge

après dépôt de l'acte eweIntvengen op

31 JULI 2014

ter griffie

rechtbankvan de Nederlandsialige van koophande Brussel

Greffe

11

111

III

Réservé

au

Moniteur

beige

*14153192*

N° d'entreprise: 438.435.248

Dénomination

(en entier) : Comité de Défense du Personnel des Finances

(en abrégé) : C.D.P.F

Forme juridique : ASBL

Siège Rue de la Presse 20 à 1000 Bruxelles

Objet de l'acte : modifications des articles 6,10, 11 et 12 des statuts, démissions et nominations d'administrateurs

L'assemblée générale exceptionnelle du 17 juin 2014 a modifié les articles suivants :

Article 6

La direction de l'association est assumée par te conseil d'administration appelé ci-après comité national constitué de membres élus pour cinq ans et rééligibles. Le comité national est constitué au maximum de deux membres de chaque comité régional. En cas d'absence, il peut donner une procuration à un autre membre. Chaque membre effectif ne peut détenir qu'une seule procuration. La régionale de Bruxelles se compose d'un délégué néerlandophone et d'un délégué francophone Ces membres sont nommés indépendamment par chaque groupe linguistique.

Les agents retraités sont représentés par un délégué maximum de chaque groupe linguistique. Le comité national se choisit, pour une période de cinq ans et rééligibles, un président national, un vice-président, deux secrétaires nationaux (un néerlandophone et un francophone), un trésorier national, deux trésoriers adjoints (un néerlandophone et un francophone) et un administrateur du site web.

Ces huit membres désignés forment le comité de gestion et font également partie du comité national. Ils doivent être affiliés au CDPF depuis deux ans au moins et être actifs dans un comité régional depuis un an au moins.

Le vice-président doit être du rôle linguistique différent du président.

Article 10

La gestion de l'association est soumise au contrôle direct du comité national. Il incombe au comité

national de désigner les commissaires aux comptes.

Les membres du comité national de l'ASBL ont seulement un droit de contrôle et du droit de vote au

sein de l'association.

Article 11

La gestion quotidienne de l'association comprend toutes les opérations relatives à la gestion de

l'ASBL au sens large.

Tous ce qui n'est pas expressément réservés, via les statuts ou la loi, à l'assemblée générale est de la

compétence du comité de gestion.

Dans ce sens, celui-ci peut notamment :

- Effectuer ou recevoir tout paiement et en donner quittance ou les réclamer.

- Percevoir tous les revenus mobilier ou immobiliers, les échanger ou les aliéner de même que

les louer même pour une durée supérieure à 9 années.

Accepter et recevoir toutes aides financières privées ou subventions officielles.

- Reprendre et conclure tous les contrats, ventes et entreprises. Pour tous les autres actes qui ne tombent

pas sous le coup de la gestion journalière ou pour lesquels

un mandat spécial a été donné, la signature conjointe de 2 membres assumant la gestion journalière

suffit à rendre l'acte opposable aux tiers et cela sans devoir justifier d'un mandat spécial. -- -

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 11/08/2014 - Annexes du Moniteur belge

MOD22

Volet B - suite

Article 12

Pour des raisons pratiques, les comptables régionaux sont tenus d'ouvrir un compte courant dans la même institution bancaire choisie par le trésorier national. La gestion des comptes courants régionaux se fera entièrement à l'ordre du trésorier national et sous son autorité (en tant que personne mandatée). Le trésorier national et les comptables régionaux pourront agir seul. Les comptables régionaux sont désignés par le comité de gestion. Le nombre de comptes régionaux est limité à un francophone et un néerlandophone.

Les pouvoirs des comptables régionaux se limitent à la perception des cotisations et aux dépenses courantes limitées à 150,00 E par opération. Les comptables régionaux ne peuvent pas faire de dépenses d'investissements.

En ce qui concerne le trésorier national, ses dépenses sont limitées à 1.000,00 par opération. Toute dépense supérieure doit recevoir l'approbation du comité national.

Nominations administrateurs:

Anvers: Paul Duytschaever (Ekeren 002/12/1968) et Ronald Geenard (Merksem 029/02/1956)

Luxembourg: néant

Vlaams Brabant: Gilberte Lambrechts (Tienen 002/10/1952)

Bruxelles: Jean-Pierre Schoofs (Sint-Truiden "03/04/1956) et Brandon Sauvinière (Uccle *23/05/1992)

Charleroi: Guy Lemal (Charleroi '14/01/1952) et Gregory Robert (Charleroi 017/12/1981)

Liège: néant

Limbourg: Erwin Beckx (Gent 011/06/1955) et Roxane Vandevenne (Geel 005/02/1962)

Mons: Monique Thise (Elsene '21/06/1959) et Evelyne Nicholas (Couvin 009/09/1955)

Namum: néant

Oost-Vlaanderen: Frieda Van den Berge (Zottegem 024/09/1961) et Frank Van Den Eeckhout (Zottegem

°05/05/1958)

West-Vlaanderen: Rik Donze (leper *13/05/1958) et Jan Dhaene (Kortrijk 011/2/1959)

Retraités; Paul Lejeune (Etterbeek 003/04/1939) et Jozef Claes (Merchtem 020)11/1953)

Gestion quotidienne:

Président national : Patrick Gosseye (Aalst 012/07/1959)

Vice-président: Jean Dereve (Goma-Congo 016/12/1954)

Secrétaire national francophone: Christelle Toubeau (Mons '26/09/1984)

Secrétaire national néerlandophone: Francky Dumez (Wervik 025/08/1956)

Trésorier national : Ronny De Vroe (Gent 005/05/1968)

Trésorier adjoint francophone: Marco Valsesia (Anderlecht *22/02/1958)

Trésorier adjoint néerlandophone: Evi D'Haeseleer (Aalst 005/10/1985)

Webmaster: Kristof Vanderhasselt (Aalst 03/07/1979)

Le président national le secrétaire national

Patrick Gosseye Francky Dumez

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Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 11/08/2014 - Annexes du Moniteur belge

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11/08/2014
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In de bijlagen bij het Belgisch Stadelefflejid te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

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JULI 2074

rechtbank

ter griffie van de Nederiandstalige

van koophandel Brussel

Grime









Ondernerningsnr : 438.435.248

Benaming

(voluit): Comité ter Verdediging van het Personeel van Financiën

(verkort):

Rechtsvorm Vereniging zonder Winstoogmerk

Zetel: Drukpersstraat 20 te 1000 Brussel

onderwerp akte wijziging artikel 6, 10, 11 en 12 van de statuten, ontslagen en benoemingen bestuurders

De buitengewone algemene vergadering van 17 juni 2014 heeft volgende beslissingen genomen:

Artikel 6:

Het bestuur van de vereniging wordt waargenomen door de raad van bestuur, hierna genoemd het nationaal comité, gekozen voor 5 jaar en herverkiesbaar. Het nationaal comité is samengesteld uit maximaal 2 leden van ieder regionaal comité. In geval van belet, kan hij/zij volmacht verlenen aan een andere afgevaardigde. leder afgevaardigde kan maximaal één volmacht dragen.

Voor de regio Brussel zetelt er evenwel één lid van de Franse taalrol en één lid van de Nederlandse taalrol in het nationaal comité.

Deze leden worden zelfstandig aangeduid door ieder afzonderlijk regionaal comité.

De gepensioneerden worden vertegenwoordigd door maximaal één afgevaardigde van elke taalgroep.

Het nationaal comité kiest, voor een periode van 5 jaar en herverkiesbaar, een nationaal voorzitter, een, ondervoorzitter, twee nationale secretarissen (één Nederlandstalige en één Franstalige), een nationaal: schatbewaarder en 2 adjunct-schatbewaarders (een Nederlandstalige en één Franstalige) en een webrnaster; deze 8 vormen het dagelijks bestuur van de vereniging. Ze maken, naast de hierboven aangeduide leden, ook: deel uit van het nationaal comité. Zij moeten ten minste gedurende 2 jaar aangesloten zijn bij het C.V.P.F., en, ten minste één jaar actief zijn binnen een regionaal comité.

De ondervoorzitter moet tot een andere taalrol behoren dan deze van de voorzitter.

Artikel 10;

Het beheer van de V.Z.W. staat onder direct toezicht van het nationaal comité. Dit comité dient de;

commissarissen van de rekeningen aan te stellen.

De leden van het nationaal comité van de V.Z.W. beschikken enkel over een controlerecht en een stemrecht

, binnen de vereniging.

Artikel 11:

Het dagelijks bestuur heeft tot zijn bevoegdheid al de handelingen die behoren tot het bestuur van de V.Z.W. in de ruimste betekenis genomen. Alles wat niet uitdrukkelijk aan de algemene vergadering is: voorbehouden door de statuten of door de wet, behoort tot de bevoegdheden van de raad van bestuur. In die zin mag hij in het bijzonder:

-Alle betalingen doen en ontvangen en daarvan kwijting geven of eisen;

-Alle roerende en onroerende goederen verkrijgen, verwisselen of vervreemden evenals huren of verhuren,: zelfs voor langer dan 9 jaar;

-Alle privé tegemoetkomingen of officiële subsidies aanvaarden en ontvangen;

-Aile contracten, verkopingen en ondernemingen aannemen en sluiten.

Voor alle andere akten dan deze die vallen onder het dagelijks bestuur of waarvoor bijzondere opdracht: werd gegeven volstaat de gezamenlijke handtekening van twee leden van het dagelijks bestuur opdat de: V.Z.W. rechtsgeldig zou vertegenwoordigd zijn tegenover derden, en dit zonder enige beraadslaging,. machtiging of bijzondere machtiging te moeten voorleggen.

Artikel 12:

Om praktische redenen stelt de nationaal schatbewaarder regionale rekenplichtigen aan. Die regionale:

rekenplichtigen openen een lopende rekening bij de financiële instelling die door de nationaal schatbewaarder"

Op de laatste biz van Luik B vermelden: Recto : Naam en hoedanigheict van de instrumenterende notaris. hetzil van de perso(o)n(en)

bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso: Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 11/08/2014 - Annexes du Moniteur belge

MOD Z2

Luik B - Vervolg

wordt gekozen. Het beheer van de regionale lopende rekeningen zal volledig gebeuren in opdracht van en

onder toezicht van de nationaal schatbewaarder (als gevolmachtigd persoon). De houders en volmachthebbers

in kwestie mogen elk afzonderlijk handelen. Deze regionale rekenplichtigen worden aangesteld door het

dagelijks bestuur. Het aantal regionale rekeningen wordt beperkt tot 1 Franstalige en 1 Nederlandstalige.

De bevoegdheden van de regionale rekenplichtigen beperken zich tot het ontvangen van de lidgelden en tot

het betalen van gewone uitgaven, dit beperkt tot maximaal een som van E 150,00.

De regionale rekenplichtigen mogen geen investeringsuitgaven doen.

Uitgaven gedaan door de nationale schatbewaarder zijn beperkt tot E 1.000,00 per bewerking.

Uitgaven hoger dan E 1.000,00 dienen vooraf door het nationaal comité te worden goedgekeurd.

Gewone bestuurders:

Antwerpen: Paul Duytschaever (Ekeren 002/12/1968) en Ronald Geenard (Merksem '29/02/1956)

Luxemburg: nihil

Vlaams Brabant: Gilberte Lambrechts (Tienen 002/10/1952)

Brussel: Jean-Pierre Schoofs (Sint-Truiden °03/04/1956) en Brandon Sauvinière (Ukkel *23/05/1992)

Charleroi: Guy Lemal (Charleroi 014/01/1952) en Gregory Robert (Charleroi 017/12/1981)

Luik: nihil

Limburg: Erwin Beckx (Gent *11/06/1955) en Roxane Vandevenne (Geel °05/02/1962)

Bergen: Monique Thise (Eisene '21/06/1959) en Evelyne Nicholas (Couvin '09/09/1955)

Namen: nihil

Oost-Vlaanderen: Frieda Van den Berge (Zottegem "24/09/1961) en Frank Van Den Eeckhout (Zottegem

005/05/1958)

West-Vlaanderen: Rik Donze (leper 013/05/1958) en Jan Dhaene (Kortrijk 011/02/1959)

Gepensioneerden: Paul Lejeune (Etterbeek 003/04/1939) en Jozef Claes (Merchtem *20/11/1953)

Het dagelijks bestuur

Nationale voorzitter: Patrick Gosseye (Aalst *12/07/1959)

Ondervoorzitter Jean Dereve (Goma-Congo 016/12/1954)

Nationaal Franstalig secretaris: Christelle Toubeau (Mans "26109/1964)

Nationaal Nederlandstalig secretaris: Francky Dumez (VVervik "25/08/1956)

Nationaal schatbewaarder: Ronny De Vroe (Gent 005/05/1968)

Adjunct-schatbewaarder (Fr): Marco Valsesia (Anderlecht '22/02/1958)

Adjunct-schatbewaarder (NI): Evi D'Haeseleer (Aalst 005/10/1985)

Webmaster: Kristof Vanderhasselt (Aalst 03/7/1979)

De nationale voorzitter, de nationale secretaris,

Patrick Gosseye Francky Dumez

Op de laatste blz. van Lulk B vermelden: Recto: Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso: Naam en handtekening

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 11/08/2014 - Annexes du Moniteur belge

Vodir.

Atehouden

aan het

Belgisch

Staatsblad

30/11/2011
ÿþ Copie à publier aux annexes du Moniteur belge après dépôt de l'acte MOD 2.2

18 m11-~~~~

13RUXELLZ8

Greffe

1

Réserv ORIMR1111

au

Monnet

belge

1

N° d'entreprise : 438.435.248

Dénomination

(en entier) : Comité de Défense du Personnel des Finances

(en abrégé) : CDPF

Forme juridique : ASBL

Siège : Rue de la Presse 20 à 1000 Bruxelles

Objet de l'acte : modification de l'article 6 des statuts, démissions et nominations

L' assemblée génerale exceptionelle du 17 octobre 2011 a statué les décisions suivantes: Article 6

La direction de l'association est assumée par le conseil d'administration appelé ci-après comité national constitué de membres élus pour deux ans et rééligibles. Le comité national est constitué maximum de deux membres de chaque comité régional. Chaque membre effectif ne peut détenir qu'une seule procuration.

La réfionale de bruxelles se compose d'un délégué néerlandophone et d'un délégué francophone. Les agents retraités seront representés par un délégué francophone et un délégué néerlandophone.

Le comité national se choisit un président national, un vice-président, un trésorier national, deux trésoriers adjoints (un néerlandophone et un francophone), deux secrétaires nationaux (un néerlandophone et un francophone) et un administrateur de site.

Ceux-ci constituent le comité de gestion, qui fait partie intégrante du comité national. Ils doivent être affiliés au CDPF depuis deux ans au moins et être actif dans un comité régional depuis un an au moins.

le vice-président doit être du rôle linguistique différent de celui du président.

Le président et le vice-président sont élus pour deux ans et ils sont rééligibles.

Démissions d'administrateurs:

Yves WILLIAM, domicilié à : Rue Jean .taures 110, 7190 Ecaussines, démission de vice-président national; Francky DURNEZ, domicilié à: Tweewallenstraat 16, 8760 Meulebeke, démission de trésorier national; Peter DE BECK, décédé le 12 mai 2010, démission de secrétaire national néerlandophone;

Tine VERWIMP domicilié à: Hendrik Consciencestraat 18, 2280 Grobbendonk, démission d'administrateur régionale d' Anvers;

Jean DEPOUILLON, domicilié à: Rue Louis Bertrand 127, 7100 La Louvière, démission d'administrateur régionale de Bruxelles;

Philippe BONTE, domicilié à: Avenue Chevalier de la Barre 15, 7700 Mouscron, démission d'administrateur régionale de Mons

Jean-Pierre ANDRÉ domiciliéà: Chaussée de Dinant 243, 5000 Namur, démission d'administrateur régionale de Mons,

Benoît LOMBET domicilié à: Rue de l'Eglise 8, 5376 Havelange, démission d'administrateur régionale de Namur.

Nominations d'administrateurs:

Jean DEREVE (Goma -Congo, 16112/1954), nomination de vice-président national;

Ronny DE VROE (Gent, 5/5/1968), nomination de trésorier national;

Paul DUYTSCHAEVER (Ekeren, 2/12/1968), nomination d'administrateur régionale d'Anvers;

Philippe URBAIN (Uccle, 14/2/1963), nomination d'administrateur régionale de Bruxelles;

Mentionner sur la dernière page du Volet B : Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes ayant pouvoir de représenter l'association, la fondation ou l'organisme à l'égard des tiers

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 30/11/2011- Annexes du Moniteur belge

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Réservé

au

Moniteur

belge

Volet 3 - Suite

Evelyne NICOLAS, (Couvin, 919/1955) nomination d'administrateur régionale de Mons;

Evi D'HAESELEER (Aalst, 5/10/1968), nomination d'administrateur (trésorier-adjoint néerlandophone).

Réelection d'administrateur:

Patrick GOSSEYE (Aalst, 12/07/1959), réelection de président national;

Francky DURNEZ (Wervik, 25/8/1956) réelection comme adminstrateur (secrétaire nationale

néerlandophone).

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 30/11/2011- Annexes du Moniteur belge

Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant au de la personne ou des personnes ayant pouvoir de représenter l'association, la fondation ou l'organisme à l'égard des tiers

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Mentionner sur le dernière page du Vofet B :

30/11/2011
ÿþMOD 2.2

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

Voorbehoud

aan he

Belgisc Staatsbi

Griffie

Ondememingsnr : 438.435.248

Benaming

(voluit) : Comité ter Verdediging van het personeel van Financiën

(verkort) : C.V.P.F

Rechtsvorm : vereniging zonder winstoogmerk

Zetel : Drukpersstraat 20 - 1000 Brussel

Onderwerp akte : wijziging artikel 6 van de statuten, ontslagen en benoemingen bestuurders

+11180509

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 30/11/2011- Annexes du Moniteur belge

De buitengewone algemene vergadering van 27/10/2011 heeft volgende beslissingen genomen: Artikel 6

Het bestuur van de vereniging wordt waargenomen door de raad van bestuur, hierna genoemd het nationaal

comité, gekozen voor 2 jaar en herverkiesbaar. Het nationaal comité is samengesteld uit twee leden van

ieder regionaal comité.

In geval van belet, kan hij/zij volmacht verlenen aan een andere afgevaardigde uit zijn/haar regio.

Voor de regio brussel zetelt er evenwel één lid van de Franse taalrol en één lid van de nederlandse taalrol in

het comité.

Deze leden worden zelfstandig aangeduid door ieder afzonderlijk regionaal comité.

De gepensioneerden worden vertegenwoordigd door één afgevaardigde van elke taalgroep.

Het nationaal comité kiest een nationaal voorzitter, een ondervoorzitter, twee nationale secretarissen

(één Nederlandstalige en één Franstalige), een nationaal schatbewaarder en 2 adjunct-schatbewaarders

(één nederlandstalige en één Franstalige) en één webbeheerder.

Deze 8 vormen het dagelijks bestuur.

Deze maken, naast de hierboven aangeduide leden, ook deel uit van het nationaal comité.

Zij moeten tenminste gedurende twee jaar aangesloten zijn bij het C.V.P.F. en tenminste één jaar actief zijn

binnen een regionaal comité.

De ondervoorzitter moet tot een andere taalrol behoren dan deze van de voorzitter.

De voorzitter en de ondervoorzitter worden verkozen voor twee jaar en zijn herverkiesbaar.

Ontslagen bestuurders:

Yves WILLIAM wonend te Rue Jean Jaures 110 te 7190 Ecaussines, ontslag als ondervoorzitter;

Francky DURNEZ wonend te Tweewallenstraat 16 te 8760 Meulebeke, ontslag als bestuurder (nationaal

schatbewaarder);

Peter DE BECK, overleden op 12 mei 2010, ontslag als nationaal secretaris;

Tine VERWIMP wonend te Hendrik Consciencestraat 18 te 2280 Grobbendonk, ontslag als bestuurder regio'

Antwerpen;

Jean DEPOUILLON wonend te Rue Louis Bertrand 127 te 7100 La Louvière , ontslag als bestuurder regio

Brussel;

Philippe BONTE wonend te Avenue Chevalier de la Barre 15 te 7700 Mouscron, ontslag als bestuurder

regio Bergen;

Jean-Pierre ANDRE wonend te Chaussée de Dinant 243 te 5000 Namur, ontslag als bestuurders regio

Bergen,

Benoit LOMBET, wonend te Rue de l'Eglise 8, 5376 Havelange, ontslag als bestuurder regio Namen.

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen Voren " doom an hanritak, ninn

MOD 2.2

Luik ló - Vervolg

Benoemingen bestuurders:

Jean DEREVE( Goma-CONGO, 16/12/1954), benoeming als bestuurder (ondervoorzitter), Ronny DE VROE( Gent, 5/5/1968), benoeming als bestuurder (nationaal schatbewaarder); Paul DUYTSCHAEVER(Ekeren, 2/12/1968), benoeming als bestuurder regio Antwerpen; Philippe URBAIN(Uccle, 14/2!1963), benoeming als bestuurder regio Brussel;

Evelyne NICHOLAS(Couvin, 9/9/1955), benoeming als bestuurder regio Bergen;

Evi D'HAESELEER(Aalst, 5/10/1968), benoeming als bestuurder (adjunct-schatbewaarder)

Herverkiezing bestuurders:

Patrick GOSSEYE( Aalst, 1210711959) herbenoeming als bestuurder( nationaal voorzitter);

Francky DURNEZ (Wervik, 25/8/1956) herbenoeming als bestuurder( nationaal nederlandstalig secretaris).

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 30/11/2011- Annexes du Moniteur belge

Voorbehouden aan het Belgisch Staatsblad

Op de laatste blz. van Luik B vernielden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

Coordonnées
COMITE TER VERDEDIGING VAN HET PERSONEEL VAN…

Adresse
DRUKPERSSTRAAT 20 1000 BRUSSEL

Code postal : 1000
Localité : BRUXELLES
Commune : BRUXELLES
Région : Région de Bruxelles-Capitale