MABRU

Association sans but lucratif


Dénomination : MABRU
Forme juridique : Association sans but lucratif
N° entreprise : 446.940.267

Publication

13/06/2013
ÿþi



Copie à publier aux annexes du Moniteur belge après dépôt de l'acte



M0D 2.2

Réservé 111 iiiidAu~uui is

au *13089848*

Moniteur

belge







Ï f i,ELLES

0 15 MN 2013

Greffe

N° d'entreprise : 0446.940.267

Dénomination

(en entier) : Mabru

(en abrégé):

Forme juridique : asbl

Siège : Quai des Usines 22-23 -1000 Bruxelles

Objet de l'acte :

Par décision de l'Assemblée Générale extraordinaire du 25 avril 2013

Ont été élus en qualité d'administrateurs

Monsieur Laurent Nys, né à Uccle le 31 octobre 1975 (NN 75103118545), domicilié 135, boulevard de Waterloo à 1000 Bruxelles

Madame Marion Lemesre, née à Bruxelles le 22 juillet 1954 (NN 54072209639), domiciliée 25, rue de' l'Ecuyer à 1000 Bruxelles

Madame Marie-Paule Mathias, née à Etterbeek le 2 janvier 1957 (NN 57010225615), domiciliée 24/7, rue des Navets à 1000 Bruxelles

Monsieur Michel Barnstijn, né à Anderlecht le 31 mars 1965 (NN 65033110164), domicilié à 1020 Bruxelles, rue du Mont St Alban 67

Monsieur Florent Baudewijns, né à Libramont-Chevigny le 19 avril 1988 (NN 88041917564), domicilié 53, rue Van Campenhout à 1000 Bruxelles

Monsieur Laurent Delvaux, né à Charleroi le 16 mai 1966 (NN 66051612144), domicilié 113, rue de l'Intendant à 1080 Bruxelles

Monsieur Bernard Dhondt, né à Herseaux le 9 novembre 1947 (NN 47110908728), domicilié 32113, avenue Franklin Roosevelt à 1060 Bruxelles

Monsieur Hamza Fassi-Fihri, né à Kenitra (Maroc) le 25 juin 1976 (NN 76062543665), domicilié 149, avenue Jean Baptiste Depaire à 1020 Bruxelles

Monsieur Charles Uyttendaele, né à Ixelles le 7 octobre 1961 (NN 51100702335), domicilié 28/10, square Marie-Louise à 1000 Bruxelles

Monsieur Sevket Temiz, né à lshakusagi le 01.09.1970 (NN 70090141719), domicilié 139, rue Marie-; Christine à 1020 Bruxelles

Monsieur Christian Van Der Linden, né à Uccle le 15 janvier 1954 (NN 54011539703), domicilié 571Cb03, avenue Houba de Strooper à 1020 Bruxelles

Madame Mounia Mejbar, née à Etterbeek le 20 juin 1973 (NN 73062030291), domiciliée place du Jardin aux Fleurs, 314 à 1000 Bruxelles

Ont démissionné en qualité d'administrateurs :

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -13/06/2013 - Annexes du Moniteur belge

Mentionner sur la dernière page du Volet B : Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes ayant pouvoir de représenter l'association, la fondation ou l'organisme à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

Y i Q

MOD 2.2

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -13/06/2013 - Annexes du Moniteur belge

Monsieur Mohammed Boukantar

Madame Fatima Abid

Monsieur Jean-Marie Amand

Madame Samira Attalbi

Monsieur Eric Poncin

Monsieur Didier Wauters

Monsieur Frédéric Crickx

Monsieur Sébastien Defrance

Monsieur Alain Nimegeers

Monsieur Stefaan De Corte

Ont été désignés en qualité de commissaires aux comptes :

Monsieur Mustapha Amrani, né à Beni Aros le 15 décembre 1965(NN 65121546945, domicilié 25b, place Saint-Géry à 1000 Bruxelles

Monsieur Shafik Bandali, né à Usumbura le 5 septembre 1947 (NN 47090507549), domicilié 263, avenue Louise à 1050 Bruxelles

Désormais, le Conseil d'Administration de l'ASBL MABRU se compose comme suit :

-Monsieur Laurent Nys, né à Uccle le 31 octobre 1975 (NN 75103118545), domicilié 135, boulevard de Waterloo à 1000 Bruxelles, Président du Conseil

-Monsieur Michel Barnstijn, né à Anderlecht le 31 mars 1965 (NN 65033110164), domicilié à 1020 Bruxelles, rue du Mont St Alban 67 , Vice Président du Conseil

-Madame Marion Lemesre, née à Bruxelles le 22 juillet 1954 (NN 54072209639), domiciliée 25, rue de I'Ecuyer à 1000 Bruxelles

-Madame Marie-Paule Mathias, née à Etterbeek le 2 janvier 1957 (NN 57010225615), domiciliée 24i7, rue des Navets à 1000 Bruxelles

-Monsieur Florent Baudewijns, né à Libramont-Chevigny le 19 avril 1988 (NN 88041917564), domicilié 53. rue Van Campenhout à 1000 Bruxelles

-Monsieur Laurent Delvaux, né à Charleroi le 16 mai 1966 (MN 66051612144), domicilié 113, rue de l'Intendant à 1080 Bruxelles

-Monsieur Bernard Dhondt, né à Herseaux le 9 novembre 1947 (NN 47110908728), domicilié 32/13, avenue Franklin Roosevelt à 1050 Bruxelles

-Monsieur Hamza Fassi-Fihri, né à Kenitra (Maroc) le 25 juin 1976 (NN 76062543565), domicilié 149, avenue Jean Baptiste Depaire à 1020 Bruxelles

-Monsieur Charles Uyttendaele, né à Ixelles le 7 octobre 1951 (NN 51100702335), domicilié 28/10, square Marie-Louise à 1000 Bruxelles

-Monsieur Christian Van Der Linden, né à Uccle le 15 janvier 1954 (NN 54011539703), domicilié 571Cb03, avenue Nouba de Strooper à 1020 Bruxelles

Monsieur Sevket Temiz, né à Ishakusagi le 01.09.1970 (NN 70090141719), domicilié 139, rue Marie-Christine à 1020 Bruxelles

-Monsieur Michel Lefever, né à Auderghem le 05.11.1947 (NN 471105-35376), domicilié 87A, steenweg op Brussel te 1560 Hoeilaart

-Monsieur Lionel Rigolet, né à Ottignies le 09.09.1969 (NN 69090921161), domicilié 2, rue de la Roue à 1000 Bruxelles.

-Monsieur Mark Vanderborght, né à Opwijk le 05.06.1955 (NN 55060540560), domicilié 27, steenweg op Vilvoorde te 1745 Opwijk

-Monsieur Roger Goessens, né à Schaerbeek le 12.04.1928 (MN 28041225303), domicilié 22-23, quai des Usines à 1000 Bruxelles .

-Monsieur Thierry Geers, né à Uccle le 02.05.1954 (NN 54050249532), domicilié 4, Sint-Annastraat te 3090 Overijse

- Madame Mounia Mejbar, née à Etterbeek le 20 juin 1073 (NN 73062030291), domiciliée place du Jardin aux Fleurs, 3/4 à 1000 Bruxelles

Par décision du Conseil d'Administration du 25 avril 2013 ont été désigné en qualité de membres du Bureau Permanent, conformément à l'article 25 des statuts :

- Monsieur Laurent NYS, Président

- Monsieur Michel BARNSTIJN, Vice-Président

- Monsieur Laurent DELVAUX

- Monsieur Hamza FASSI-FIHRI

V " = V

Réservé

au

Moniteur

belge

MOD 22

Volet B - Suite

- Monsieur Michel LEFEVER

- Monsieur Lionel RIGOLET

- Monsieur Christian VAN DER LINDEN

Le Directeur, responsable de l'exploitation de I'ASBL MABRU est Monsieur Marcel VERBELEN né à Bruxelles (district 2) le 30 octobre 1949, domicilié12, De Ridderlaan à 1780 Wemmel (NN 49103012178).

Le Directeur dispose tantôt isolément des pouvoirs de gestion journalière conformément à l'article 24 des statuts et tantôt conjointement avec le Président de ces pouvoirs, toujours conformément à l'article 24 des statuts.

Laurent NYS

Administrateur-Président

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -13/06/2013 - Annexes du Moniteur belge

Mentionner sur la dernière page du Volet B Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes ayant pouvoir de représenter l'association, la fondation ou l'organisme à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

13/06/2013
ÿþ!~~~,~

111

MOD 22

ln de bislagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

Voor-

behouden aan het Belgisch

Staatsblad

~

7 "~ j ~2013ev gl r~ ~J' J '~

 sa

Griffie

Ondernemingsnr : 0446.940.267

Benaming

(voluit) : Mabru

(verkort)

Rechtsvorm : vzw

Zetel : Werhuizenkaai 22-23 -1000 Brussel

Onderwerp akte

Per beslissing van de Buitengewone Algemene Vergadering van 25 april 2013,

werden verkozen als beheerders :

De Heer Laurent Nys, geboren te Ukkel op 31 oktober 1975 (NN 75103118545), wonende 135, Waterloolaan te 1000 Brussel

Mevrouw Marion Lemesre, geboren te Brussel op 22 juli 1954 (UN 54072209639), wonende 25 Schildknaapstraat te 1000 Brussel

Mevrouw Marie-Paule Mathias, geboren te Etterbeek op 2 januari 1957 (NU 57010225615), wonende 24/7, Rapenstraat te 1000 Brussel

De Heer Michel Barnstijn, geboren te Anderlecht op 31 maart 1965 (NN 65033110164), wonende Sint-Albaanbergstraat, 67 te 1020 Brussel

De Heer Florent Baudewijns, geboren te Libramont - Chevigny op 19 april 1988 (NN 88041917564), wonende 53, Van Campenhoutstraat te 1000 Brussel

De Heer Laurent Delvaux, geboren te Charleroi op 16 mei 1966 (NN 66051612144), wonende 113, Opzichterstraat te 1080 Brussel

De Heer Bernard Dhondt, geboren te Herseaux op 9 november 1947 (NU 47110908728), wonende 32113,. Fr. Rooseveltiaan te 1050 Brussel

De Heer Hamza Fassi-Fihri, geboren te Kenitra (Marokko) op 25 juni 1976 (NN 76062543565), wonende 149, Jean Baptiste Depairelaan te 1020 Brussel

De Heer Charles Uyttendaele, geboren te Elsene op 7 oktober 1951 (NN 51100702335), wonende 28110, Maria-Louizasquare te 1000 Brussel

De Heer Sevket Temiz, geboren te ishakusagi op 01.09.1970, (NN 700901-41719), wonende 139, Marie Christinestraat, 1020 Brussel

De Heer Christian Van Der Linden, geboren te Ukkel op 15 januari 1954 (UN 54011539703), wonende 57/Cb03, Houba de Strooperlaan te 1020 Brussel

Mevrouw Mounia Mejbar, geboren te Etterbeek op 20 juni 1973 (UN 73062030291), wonende Bloemenhofptein 3/4 te 1000 Brussel

zijn afgetreden in hoedanigheid van beheerders

De Heer Mohammed Boukantar

Mevrouw Fatima Abid

De Heer Jean-Marie Amand

Mevrouw Samira Attalbi

De Heer Eric Poncin

De Heer Didier Wauters

De Heer Frédéric Crickx

De Heer Sébastien Defrance

De Heer Alain Nimegeers

De Heer Stefaan De Corte

werden verkozen ais commissarissen :

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recta : Naam en hoedanigheid van de Instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen Verso . Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -13/06/2013 - Annexes du Moniteur belge

t 1 s

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -13/06/2013 - Annexes du Moniteur belge

M0D 2.2

de Heer Mustapha Amr'ani, geboren te Beni Aros op 15 december 1965 (NN 65121546945), wonende 25b, Sint-Geryplaats te 1000 Brussel

de Heer Shafik Bandait, geboren te Usumbura op 5 september 1947 (NN 47090507549), wonende 263, Loulzaiaan te 1050 Brussel

Voortaan bestaat de Raad van Bestuur van MABRU als volgt :

De Heer Laurent Nys, geboren te Ukkel op 31 oktober 1975 (NN 75103118545), wonende 135, Waterloolaan te 1000 Brussel, Voorzitter

-De Heer Michel Barnstijn, geboren te Anderlecht op 31 maart 1965 (NN 65033110164), wonende Sint- Albaanbergstraat, 67 te 1020 Brussel, Ondervoorzitter

Mevrouw Marion Lemesre, geboren te Brussel op 22 juli 1954 (NN 54072209639), wonende 25, Schildknaapstraat te 1000 Brussel

Mevrouw Marie-Paule Mathias, geboren te Etterbeek op 2 januari 1957 (NN 57010225615), wonende 24/7. Rapenstraat te 1000 Brussel

De Heer Florent Baudewijns, geboren te Libramont - Chevigny op 19 april 1988 (NN 88041917564), wonende 53, Van Campenhoutstraat te 1000 Brussel

Re Heer Laurent Delvaux, geboren te Charleroi op 16 mei 1966 (NN 66051612144), wonende 113, Opzichterstraat te 1080 Brussel

De Heer Bernard Dhondt, geboren te Herseaux op 9 november 1947 (NN 47110908728), wonende 32/13, Fr. Rooseveltlaan te 1050 Brussel

De Heer Hamza Fassi-Fihri, geboren te Kenitra (Marokko) op 25 juni 1976 (NN 76062543565), wonende 149, Jean Baptiste Depalrelaan te 1020 Brussel

De Heer Charles Uyttendaele, geboren te Elsene op 7 oktober 1951 (NN 51100702335), wonende 28/10, Maria-Louizesquare te 1000 Brussel

De Heer Christian Van Der Linden, geboren te Ukkel op ,15 januari 1954 (NN 54011539703), wonende 571Cb03, Houba de Strooperlaan te 1020 Brussel

De Heer Sevket Temiz, geboren te Ishakusagi op 01.09.1970, (NN 700901-41719), wonende 139, Marie-Christinestraat, 1020 Brussel

De Heer Miohel Lefever, geboren te Ouderghem op 05.11.1947, (NN 47110535376), wonende 87A, steenweg op Brussel te 1560 Hoeileart

De Heer Lionel Rigolet, geboren te Ottignies op 09.09.1969, (NN 69090921161), wonende 2, Welstraat te 1000 Brussel

De Heer Mark Vanderborght, geboren te Opwijk op 05.06.1955, (NN 55060540560), wonende 27, steenweg op Vilvoorde te 1745 Opwijk

De Heer Roger Goessens, geboren te Schaerbeek op 12.04.1928, (NN 28041225303), wonende 22-23, Werkhuizenkaai TE 1000 Brussel

De Heer Thierry Geers, geboren te Ukkel op 02.05.1954, (NN 54050249532), wonende 4, Sint-Annastraat te 3090 Overijse

Mevrouw Mounia Mejbar, geboren te Etterbeek op 20 juni 1973 (NN 73062030291), wonende 3/4, Bloemenhofptein te 1000 Brussel

Per beslissing van de Raad van Bestuur van 25 april 2013 werden verkozen als leden van het Permanent Bestuur, voigens artikel 25 van de statuten

- De Heer Laurent NYS, Voorzitter

- De Heer Michel BARNSTIJN, Ondervoorzitter

- De Heer Laurent DELVAUX

- De Heer Hamza FASSI-FIHRI

- De Heer Michel LEFEVER

- De Heer Lionel RIGOLET

- De Heer Christian VAN DER LINDEN

De Directeur die verantwoordelijk is voor de exploitatie van de VZW MABRU is de Heer Marcel VERBELEN, geboren te Brussel (2de district) en wonende 12, De Ridderlaan te 1780 Wemmel (NN 49103012178).

De directeur heeft, soms alleen dagelijkse bestuursbevoegdheden in overeenstemming met artikel 24 van de statuten, soms samen met de voorzitter van deze bestuurbevoegdheden, altijd in overeenstemming met artikel 24 van de statuten.

M0D 2.2

Voor' Luik B - Vervolg

behouden

aan het

Belgisch

Staatsblad

Laurent NYS

Beheerder- Voorzitter









Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -13/06/2013 - Annexes du Moniteur belge

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto . Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris. hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

verso : Naam en handtekening

21/08/2012
ÿþa MOA 2.2

ln de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

Ondernemingsnr : 0446.940.267 Benaming

(voluit) : MABRU

® 9 MUT 2.011

%USSEL

i

i

i

u

ui

Voorbehouden

aan het

Belgisch Staatsblad

*12144430*

(verkort)

Rechtsvorm : VZW

Zetel . Werkuizenkaai 22-23 - 1000 Brussel

Onderwerp akte : Coördinatie statuten

De buitengewone algemene vergadering van 4 oktober 2005 heeft de nieuwe gecoordineerde tekst van de statuten als volgt vastgelegd

Er werd een vereniging zonder winstoogmerk opgericht overeenkomstig de wet van 27 juni 1921, per onderlinge akte van 19 maart 1992 bekend gemaakt in de bijlagen van het Belgisch Staatsblad van 21 mei 1992 gekend onder het nr 8169 en waarvan de statuten gewijzigd zijn geweest per akte van 8 december 1992

bekend gemaakt in de bijlagen van het Belgisch Staatsblad van 29 juli 1993 onder het nr 13377,

HOOFDSTUK I.- BENAMING - ZETEL

ARTIKEL 1.- BENAMING

De vereniging neemt de benaming MABRU aan.

ARTIKEL 2.- MAATSCHAPPELIJKE ZETEL

De maatschappelijke zetel wordt gevestigd te Brussel, Werkhuizenkaai, 22, binnen het gerechtélijk arrondissement Brussel.

Alle briefwisseling en alle akten betreffende de vereniging dienen uitsluitend aan haar maatschappelijke zetel te worden gericht.

Iedere wijziging betreffende de zetel dient neergelegd te worden in het dossier gehouden op de griffie van de Rechtbank van Koophandel en dient zonder verwijl bekend gemaakt te worden in de bijsagen van het Belgisch Staatsblad.

HOOFDSTUK IL- DOEL

ARTIKEL 3.-

De vereniging heeft op het grondgebied van de Stad Brussel als oogmerk aktiviteiten te promoten, te ontwikkelen, te beheren die bestemd zijn om de goede organisatie in de hand te werken van de handelsaktiviteiten betreffende de verkoop van fruit, groenten en eetwaren, de verkoop van gangbare goederen en daarmee samenhangende aktiviteiten.

Haar oogmerk kan op allerlei manieren worden verwezenlijkt. Te dien einde kan de vereniging alle handelingen stellen welke geheel of ten dele verband houden met gezegde doelstellingen, of die de ontwikkeling of de verwezenlijking ervan kunnen in de hand werken.

Zij kan ieder roerend of onroerend goed bezitten nuttig voor de verwezenlijking van haar doelstelling.

HOOFDSTUK III.- LEDEN,

ARTIKEL 4

Het aantal leden zal nooit lager mogen zijn dan 9 en dient steeds hoger te zijn dan het aantal beheerders.

Op ce saaiste blz. van Luik B vermelden Recto Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso Naam en handtekening

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 21/08/2012 - Annexes du Moniteur belge

" MOD22

ARTIKEL 5.-

Worden ambtshalve aanvaard als leden

2 leden van het Schepencollege en 4 leden van de Gemeenteraad, aangeduid door de Stad.

BIJ iedere vernieuwing van de Gemeenteraad van de Stad Brussel, zal deze de leden aanwijzen welke hem

zullen vertegenwoordigen.

ARTIKEL 6.-

Over toelating van nieuwe leden wordt beslist door de algemene vergadering hiertoe speciaal

samengeroepen en beslissende met 2/3 meerderheid van de stemmen van de aanwezige en

vertegenwoordigde leden.

De leden zijn niet gehouden tot het betalen van enige bijdrage.

Het aantal leden welke geen deel uitmaakt van de vertegenwoordiging van de Stad mag in geen enkel

geval het aantal leden die de Stad vertegenwoordigen overtreffen.

De raad van beheer houdt op de zetel van de vereniging een register bij van de leden overeenkomstig

artikel 10 van de wet van 27 juni 1921.

ARTIKEL 7.-

De leden toegelaten op grond van hun functies of van een vertegenwoordiging van een organisme of groepering, hetzij van openbare of van privé aard, worden beschouwd ais ontslagnemend in geval van stopzetting van hun functie of van intrekking van hun volmacht.

De erfgenamen en rechthebbenden der leden kunnen geen enkele aanspraak laten gelden op het bezit van de vereniging, noch kunnen zij zich op welke wijze dan ook laten gelden met betrekking tot de maatschappelijke aangelegenheden.

ARTIKEL 8.-

Elk lid heeft het recht zich uit de vereniging terug te trekken door zijn ontslag bij een ter post aangetekend schrijven te betekenen aan de Voorzitter van de beheerraad. Het ontslag wordt geacht in te gaan de dag waarop het wordt verstuurd.

ARTIKEL 9.-

Over de uitsluiting van een lid kan enkel worden beslist door de algemene vergadering en zulks bij 2/3

meerderheid der stemmen der aanwezige of vertegenwoordigde leden.

ARTIKEL 10.-

Het ontslagnemend of uitgesloten lid kan geen enkele aanspraak laten gelden op het maatschappelijk fonds.

HOOFDSTUK IV.- ALGEMENE VERGADERING.

ARTIKEL 11.-

De algemene vergadering is samengesteld uit alle leden.

Zij wordt voorgezeten door de Voorzitter van de raad van beheer of, bij diens ontstentenis, door het oudste

aanwezige lid.

ARTIKEL 12.-

De algemene vergadering vormt de soevereine macht van de vereniging. Zij alleen is bevoegd ter zake:

1)de wijzigingen van de maatschappelijke statuten;

2)de benoeming en de afzetting van de beheerders en de commissarissen;

3)de goedkeuring van de begrotingen en de rekeningen;

4)de vrijwillige ontbinding van de vereniging;

5)de toelating van nieuwe leden;

6) de uitsluiting van de leden.

ARTIKEL 13.-

De leden van de vereniging worden voor de algemene vergadering uitgenodigd door de beheerraad, zulks in

de loop van het 4de trimester van elk burgerlijk jaar.

De algemene vegadering kan door de beheerraad worden samengeroepen telkens als deze het nuttig acht.

Zij dient te worden bijeengeroepen wanneer één vijfde van de leden hierom verzoekt.

Alle leden van de vereniging moeten op de algemene vergaderingen worden uitgenodigd door middel van

een geschrift, ondertekend door twee beheerders, zulks ten minste 8 vrije dagen voor de datum van de

vergadering.

De orde van de dag zal aan deze oproeping gevoegd worden.

Ieder lid mag zich laten vertegenwoordigen door een gevolmachtigde.

Elk lid kan slechts houder zijn van één enkele volmacht.

De volmachthouder moet lid zijn van de vereniging.

Wordt aanzien ais ontslagnemend, ieder lid die zonder redenen afwezig en niet-vertegenwoordigd is op drie

opeenvolgende algemene vergaderingen.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 21/08/2012 - Annexes du Moniteur belge

M0D 2.2

ARTIKEL 14.-

Aile leden beschikken over een gelijk stemrecht.

De beslissingen worden genomen bij eenvoudige meerderheid der aanwezige of vertegenwoordigde

stemmen, behalve in het geval wanneer er anders over beslist wordt door de wet of door onderhavige statuten.

Bij staking van stemmen is deze van de Voorzitter doorslaggevend.

ARTIKEL 15.-

De algemene vergadering kan slechts geldig beraadslagen over de statutenwijzigingen indien het voorwerp hiervan in het bijzonder vermeld wordt in de oproeping en indien de algemene vergadering 2/3 van de leden omvat.

Geen enkele wijziging mag worden aangenomen dan met de 2/3 der stemmen van de aanwezige of vertegenwoordigde leden.

Indien 2/3 van de leden niet aanwezig of vertegenwoordigd is tijdens de vergadering, kan een tweede vergadering opgeroepen worden die zal mogen beraadslagen ongeacht het aantal der aanwezige leden. Geen enkele beslissing zal aangenomen worden indien zij niet gestemd wordt niet een meerderheid van de 2/3 aanwezige of vertegenwoordigde leden. De tweede vergadering zal niet binnen de eerste vijftien dagen volgend op de eerste vergadering gehouden mogen worden.

ARTIKEL 16.-

Beslissingen welke van aard zijn wijzigingen te brengen aan het oogmerk waartoe de vereniging is opgericht, kunnen slechts worden aangenomen in de algemene vergadering, samengesteld uit 2/3 der [eden.

De beslissing zal slechts geldig zijn indien ze wordt genomen met 4/5 van de leden die aanwezig of vertegenwoordigd zijn op de vergadering.

Indien de 2/3 van de leden niet aanwezig of vertegenwoordigd is, tijdens de eerste bijeenkomst, kan er een tweede bijeenkomst worden belegd die zal kunnen beslissen welk ook het aantal aanwezige leden is.

Geen enkele beslissing zal aangenomen kunnen worden indien zij niet gestemd wordt met een meerderheid van 4/5 van de aanwezige of vertegenwoordigde leden.

De tweede bijeenkomst zal niet binnen de eerste vijftien dagen volgend op de eerste vergadering gehouden mogen worden.

ARTIKEL 17.-

De beslissingen van de algemene vergadering worden opgenomen in processen-verbaal die ondertekend worden door de Voorzitter en door de persoon die als secretaris optreedt.

Deze processen-verbaal worden bewaard op de maatschappelijke zetel waar de leden ter plaatse er kennis van kunnen nemen.

Aan derden is het niet toegestaan om deze processen-verbaal te raadplegen behalve middels de schriftelijke en voorafgaandelijke toelating van de Voorzitter die in voorkomend geval de modaliteiten van de raadpleging zal bepalen.

De leden mogen een kopie vragen van deze door de Voorzitter van de raad van beheer en door de secretaris ondertekende processen-verbaal.

HOOFDSTUK V.-BEHEER DAGELIJKS BEHEER TOEZICHT.-

ARTIKEL 18.-

De vereniging wordt beheerd door een beheerraad, samengesteld uit ten minste 8 leden en hiertoe

aangesteld door de algemene vergadering van de vereniging.

Ten minste de helft van deze beheerders wordt aangeduid door de Stad.

ARTIKEL 19.-

De beheerders worden aangesteld voor een periode van 6 jaar.

Zij zijn herverkiesbaar.

Nochtans verliezen de beheerders, aangeduid door de Stad, deze hoedanigheid wanneer zij in tussentijd

ophouden deel uit te maken van de gemeenteraad.

Wordt aanzien als ontslagnemend, iedere beheerder die zonder redenen afwezig en niet vertegenwoordigd

is op drie opeenvolgende beheerraden.

ARTIKEL 20.-

Indien er een plaats van beheerder vrijkomt, beschikken de overige beheerders samen met de

commissarissen over het recht om voorlopig een vervanger aan te duiden.

In dit geval zal de algemene vergadering op de eerst volgende bijeenkomst overgaan tot de definitieve

aanstelling.

ARTIKEL 21.-

De beheerraad kiest onder de leden die de Stad Brussel vertegenwoordigen een Voorzitter en zulks bij

gewone meerderheid der stemmen.

4

MOD 2.2

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 21/08/2012 - Annexes du Moniteur belge

ARTIKEL 22.-

De beheerraad komt bijeen op grond van een geschrift ondertekend door de Voorzitter of bij zijn ontstentenis door twee beheerders. Er kan slechts geldig beraadslaagd worden dan wanneer de helft der leden aanwezig is.

De beslissingen worden genomen bij absolute meerderheid der stemmen waarbij, in het geval van staking der stemmen, deze van de Voorzitter doorslaggevend is.

ARTIKEL 23.-

Alles wat niet door onderhavige statuten uitdrukkelijk aan de algemene vergadering wordt opgedragen, behoort tot de bevoegdheid van de beheerraad.

Deze kan ondermeer in naam van de vereniging elke bewaargeving doen en ontvangen en hiervan kwijting eisen of geven, roerend of onraerende goederen verwerven, ruilen of vervreemden zowel ten bezwarende titel ais om niet, ze verhuren of onderverhuren, zelfs voor meer dan 9 jaren, alsook alle toelagen en tegemoetkomingen, zowel private als officiële ontvangen, legaten en schenkingen aanvaarden en in ontvangst nemen, alle kontrakten, aanbestedingen en ondernemingen gunnen en afsluiten, leningen aangaan, met of zonder waarborg, alle iindepiaatsstellingen en borgstellingen toestaan en aanvaarden, aile hypotheken, borgen en in pandgevingen aanvaarden, alle zakelijke rechten toekennen of hieraan verzaken, handlichting verstrekken wat betreft alle hypothécaire inschrijvingen,

overschrijvingen, verzet of inbeslagneming ; zowel voor als na betaling, compromissen sluiten en dadingen aangaan ten aanzien van alle maatschappelijke belangen.

ARTIKEL 24.-

De beheer-raad organiseert het werkschema van het personeel en legt de bevoegdheden vast.

Hij benoemt en ontslaat de bedienden en de leden van het personeel en stelt hun vergoedingen vast.

De beheerraad kan deze bevoegdheid delegeren aan het permanent bureau, met uitzondering van de benoeming, het ontslag en het vastleggen van de wedde van de direkteur, de technisch direkteur, de sekretaris-boekhouder en van ieder ander personeelslid van niveau 1.

Bevoegdheden toegekend aan de raad van beheer

De raad van beheer kent aan de directeur, verantwoordelijke van de uitbating, volgende bevoegdheden toe binnen de grensen vastgelegd in het contract : Het dagelijks beheer van de zaken van de vereniging. Dit beheer houdt iedere verbintenis tot uitgave in waarvan het bedrag de som van 3.750 ¬ niet overschrijdt. De directeur is gemachtigd ieder stuk betreffende deze verbintenissen te ondertekenen en over te laten gaan tot de betalingen die er uit voortvloeien.

Ingeval van zijn afwezigheid zal een lid van het permanente bureau die door deze werd aangeduid, zijn vervanging waarnemen.

De raad van beheer delegeert :

1° aan de Voorzitter en aan de directeur die gezamelijk zullen handelen, de bevoegdheid om iedere verbintenis tot uitgave waarvan het bedrag de som van 3.750 ¬ overschrijdt tot en met de som van 12.500 ¬ , te onvertekenen. De Voorzitter en de directeur zijn gemachtigd om alle stukken betreffende deze verbintenissen te ondertekenen en om over te laten gaan tot de betalingen die er uit voortvloeien.

ingeval van afwezigheid van de Voorzitter en lof de directeur zullen de verbintenissen die uitgevoerd mogen worden, naargelang het geval, door één of twee leden van het permanente bureau,

2°aan het permanente bureau, de bevoegdheid om te beslissen over aile verbintenissen tot uitgave en betalingen waarvan het bedrag de som van 12.500 ¬ overschrijdt.

De bevoegdheden die binnen het kader van deze delegatie werden toegekend, zijn de volgende : opstellen en -maken van alle akten en contracten ; dading sluiten ; compromissen sluiten ; ieder roerend goed te verkopen ; hypothekeren ; ontlenen ; hun huurovereenkomsten van alle duurtijden sluiten ; alle subsidies, schenkingen en transferten aanvaarden ; afzien van alle rechten ; ontvangen van alle geldsommen en waarden ; afhalen van alle geconsigneerde sommen en waarden ; openen van elke rekening bij banken en bij de Bank van de Post;

Op voornoemde rekeningen alle verrichtingen uitvoeren en ondermeer alle afhalingen van fondsen door middel van cheques, overschrijvingsopdrachten of elk ander mandaat tot betaling ; in huur nemen van bankkluizen ; elke door de vereniging verschuldigde bedrag betalen ; afhalen van de brieven, telegrammen, pakjes, aangetekende zendingen en het ontvangen van aile postmandaten alsmede van postale betekeningen en kwijtingen bij de post, de douane, de maatschappij der spoorwegen ; afzien van alle contractuele of zakelijke rechten alsmede van alle zakelijke of persoonlijke zekerheden ; uitvoeren van vonnissen ; de vereniging in rechte voor gerechtelijke instanties te vertegenwoordigen zowel als verwerende als eisende partij binnen de hierboven vernoemde bevoegdheden.

De akten en bescheiden betreffende de voormelde bevoegdheden zijn ondertekend door de Voorzitter en de directeur zonder dal zij ten aanzien van derden hun machtiging of bevoegdheid dienen te rechtvaardigen.

Binnen dit kader zullen deze akten en bescheiden door twee leden van het permanent bureau ondertekend kunnen worden ingeval van afwezigheid van de Voorzitter enlof de directeur.

ARTIKEL 25.-

De beheerraad stelt in zijn schoot een permanent bureau samen hetwelke, behalve de Voorzitter, verder

nog bestaat uit vier leden voorgedragen doar de Stad en uit twee leden die de privé-sector vertegenwoordigen.

MOD 2.2

" De mandaten van de Burgemeester en de Schepenen in de Beheerraad en in het Permanent Bureau worden

 % niet vergoed.

ARTIKEL 26.- Vertegenwoordiging

De rechtsvorderingen zowel in hoedanigheid van eiser ais van verweerder, wordt ingesteld en verder gezet

in naam van de vereniging, door de beheerraad.

De vereniging is ondermeer vertegenwoordigd door elk ander persoon die binnen de grenzen van zijn

gedelegeerde bevoegdheden optreedt door of krachtens een beslissing van de beheerraad.

ARTIKEL 27.-

Uit hoofde van hun beheer nemen de beheerders geen enkele persoonlijke verplichting op zich.

ARTIKEL 28

De verrichtingen van de vereniging staan onder het toezicht van ten minste 3 commissarissen, benoemd

voor 6 jaar. Evenwel verliezen de commissarissen aangeduid door de Stad, deze hoedanigheid wanneer zij in

tussentijd ophouden deel uit te maken van de gemeenteraad of wanneer hun mandaat door de Stad wordt

ingetrokken.

Twee hiervan worden aangeduid door de Stad. De derde zal de hoedanigheid van commissaris-revisor

hebben en zal hiertoe door de beheerraad worden aangesteld.

Het mandaat der andere Commissarissen wordt toegekend door de algemene vergadering.

i]e Commissarissen hebben een onbeperkt recht tot controle en toezicht.

Zij kunnen ter maatschappelijke zetel kennis nemen van aile geschriften van de vereniging.

De commissarissen zijn ertoe gehouden aan de algemene vergadering de resultaten van hun opdrachten

voor te leggen, zulks vergezeld van alle voorstellen die ze nuttig achten.

ARTIKEL 29.-

De beheerraad dient jaarlijks aan de algemene vergadering verantwoording te doen van zijn beheer en van de toestand waarin de vereniging zich bevindt.

Hij zal de rekening van het voorbije boekjaar en de begroting van het volgend boekjaar ter goedkeuring voorleggen aan de algemene vergadering.

ARTIKEL 30.-

Reglement van inwendige orde

De beheerraad zal het reglement van inwendige orde kunnen voorleggen aan de algemene vergadering.

Wijzigingen kunnen aan dit reglement worden aangebracht door een algemene vergadering, die beslist met

gewone meerderheid van de aanwezige of vertegenwoordigde leden.

HOOFDSTUK VI; BEGROTING REKENINGEN

ARTIKEL 31.-

Het boekjaar begint op 1 januari en eindigt op 31 december.

Het nazicht van de rekeningen van de vereniging wordt toevertrouwd aan de commissarissen die het

jaarverslag aan de algemene vergadering zullen voorleggen.

HOOFDSTUK VII.- INBRENGEN - ONTVANGSTEN - UITGAVEN

ARTIKEL 32.-

De Stad Brussel doet bij de vereniging de volgende inbreng

het gebruik van het onroerend complex van de Groothandelsmarkt, hierin begrepen het voordeel van alle

akkoorden die werden afgesloten met derden.

HOOFDSTUK VIII.- ONTBINDING - VEREFFENING

ARTIKEL 33.-

In geval van ontbinding, zal er worden overgegaan tot de vereffening van de vereniging, overeenkomstig de

wet.

Na aanzuivering van het passief zal het ganse patrimonium van de vereniging zal aan de Stad Brussel

toekomen.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 21/08/2012 - Annexes du Moniteur belge

mon 2,2

Voor- Luik B - Vervolg

beneden

aan het HOOFDSTUK 1X,- TOEPASSING VAN DE WET VAN 27 JUNI 1921

Belgisch

Staatsblad

ARTIKEL 34.-

Voor al wat niet geregeld is door de onderhavige statuten, verklaren de verschijnende partijen te verwijzen naar de voorwaarden van de wet van 27 juni 1921 betreffende derechtspersoonlijkheid van de verenigingen zonder winstoogmerk,

Eric PONCIN

Beheerder - Directeur

Op de laatste biz. van Luik B vermeiden Recto Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzrI van de perso(o)n(en) bevoegd de :reienigrng, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen Verso Naam en handtekening

21/08/2012
ÿþCopie à publier aux annexes du Moniteur belge après dépôt de l'acte

MOP 2.2

Réser au Moniti belg

Greffe ~Y

` i

+

, ~T~.:

11111J1!111.1111111111(111,1!111111111

N° d'entreprise . 0446.940.267

Dénomination

(en entier) MABRU

(en abrégé)

Forme juridique ASBL

Siège : quai des Usines 22-23 -1000 Bruxelles

Objet de l'acte : nouveau texte coordonné des statuts

L' assemblée générale extraordinaire du 4 octobre 2005 a approuvé le nouveau texte coordonné des statuts libellé comme suit :

Il a été constitué une association sans but lucratif conformémement à la loi du 27 juin 1921 par acte sous seing privé du 19 mars 1992 publié aux annexes du Moniteur belge du 21 mai 1992 sous le n° 8169 et dont les statuts ont été modifiés par acte du 8 décembre 1992 publié aux annexes du Moniteur belge du 29 juillet 1993 sous le n° 13377

CHAPITRE 1,- DENOMINATION - SIEGE

Article 1.- DENOMINATION

L'association prend le titre de MABRU

Article 2.- SIEGE

Le siège est établi à Bruxelles, quai des Usines, 22 dans l'arrondissement judiciaire de Bruxelles.

Toute correspondance et tous actes concernant l'association doivent être adressés exclusivement à son

siège,

Toute modification du siège doit être déposée au dossier tenu au greffe du Tribunal de Commerce et

publiée sans délai à l'annexe du Moniteur belge,

CHAPITRE Il.- OBJET

Article 3.-

L'association a pour but de promouvoir, de développer, de gérer les activités destinées à favoriser la bonne organisation sur le territoire de la Ville de Bruxelles d'opérations commerciales relatives à la vente de fruits, de légumes et de denrées alimentaires, de marchandises d'usage courant et des activités connexes.

Son objet peut être réalisé de toutes manières. L'association pour ce faire peut accomplir tous actes se rattachant, en tout ou en partie, à son objet ou pouvant en amener le développement ou en faciliter la réalisation.

Elle peut posséder tout bien meuble ou immeuble utile à la réalisation de cet objet.

CHAPITRE 111.- MEMBRES.

Article 4.-

Le nombre des associés ne pourra jamais être inférieur à 9 et devra toujours être supérieur au nombre d'administrateurs . Les premiers membres sont les constituants soussignés ayant la qualité de membres fondateurs.

Article 5,-

Sont d'office admis en qualité d'associés :

2 membres du Collège échevinal et 4 membres du Conseil communal désignés par la Ville.

Mentionnes sur la dernière page du Volet B Au recto HUM et qualite du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes ayant pouvoir de représenter ¬ association la fondation ou l'organisme à l'égard des tiers

Au verso Nom et signature

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 21/08/2012 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2,2

A chaque renouvellement du Conseil communal de ta Ville de Bruxelles, celui-ci désigne les membres qui le ,représentent.

Article 6.-

Les admissions des nouveaux associés sont décidées par l'assemblée générale, convoquée spécialement à

cet effet et statuant à la majorité des 2/3 des voix des membres présents et représentés.

Les membres ne sont tenus au paiement d'aucune cotisation.

Le nombre des membres ne représentant pas la Ville ne pourra être supérieur au nombre des membres

représentant la Ville.

Le conseil d'administration tient au siège de l'association un registre des membres conformément à l'article

10 de la loi du 27 juin 1921.

Article 7.-

Les associés admis en raison de leurs fonctions ou de la représentation d'un organisme ou groupement public ou privé sont considérés comme démissionnaires en cas de cessation de leurs fonctions ou de retrait de leur délégation.

Les héritiers et ayants-droit des membres n'ont aucun droit sur l'avoir et ne peuvent s'immiscer à un titre quelconque dans les affaires sociales.

Article 8.-

Tout associé est libre de se retirer de l'association en adressant sa démission par lettre recommandée à la poste au Président du Conseil d'administration. La démission sera considérée comme effective le jour de son expédition.

Article 9.-

L'exclusion d'un associé ne peut être prononcée que par l'assemblée générale et à la majorité des 213

des voix des membres présents ou représentés.

Article 10.-

L'associé démissionnaire ou exclu n'a aucun droit sur le Fonds social.

CHAPITRE IV.- ASSEMBLEE GENERALE.

Article 11.-

L'assemblée générale est composée de tous les associés.

Elle est présidée par le Président du conseil d'administration ou, à son défaut, par le plus âgé des associés

présents,

Article 12. -

L'assemblée générale est le pouvoir souverain de l'association.

Elle est seule compétente pour

1)les modifications aux statuts sociaux;

2)la nomination et la révocation des administrateurs et commissaires;

3)l'approbation des budgets et des comptes;

4)la dissolution volontaire de l'association;

5)les admissions de nouveaux membres;

6) les exclusions d'associés.

Article 13.-

Les membres de l'association sont convoqués en assemblée générale par le conseil d'administration dans le

courant du 4ème trimestre de chaque année civile.

L'assemblée générale peut être convoquée par le conseil d'administration chaque fois qu'il le juge utile.

Elle doit l'être lorsque le cinquième des associés en fait la demande,

Tous les membres de l'association doivent être convoqués, sur base d'un écrit signé par 2 administrateurs,

aux assemblées générales au moins 8 jours francs avant la date de l'assemblée. L'ordre du jour sera joint à

cette convocation.

Chaque membre peut se faire représenter par un mandataire.

Chaque membre ne peut être titulaire que d'une seule procuration.

Le mandataire doit être membre de l'association.

Est réputé démissionnaire tout membre associé qui est absent sans motif et non représenté à trois

assemblées générales successives.

Article 14.-

Tous les associés ont un droit de vote égal.

Les résolutions sont prises à la majorité simple des voix présentes ou représentées, sauf dans les cas où il

en est décidé autrement par la loi ou par les présents statuts.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 21/08/2012 - Annexes du Moniteur belge

Maa 2.2

En cas de partage des voix, celle du Président, est prépondérante.

Article 15.-

L'assemblée générale ne peut valablement délibérer sur les modifications aux statuts que si l'objet de celles-ci est spécialement indiqué dans la convocation et si l'assemblée réunit les 2/3 des membres.

Aucune modification ne peut être adoptée qu'à la majorité des 2/3 des voix des membres présents ou représentés,

Si 2/3 des membres ne sont pas présents ou représentés lors de la réunion, il peut être convoqué une seconde réunion qui pourra délibérer quelque soit le nombre de membres présents. Aucune décision ne sera adoptée que si elle est votée à la majorité des 2/3 des membres présents ou représentés La seconde réunion ne pourra être tenue moins de quinze jours après la première.

Article 16.-

Aucune décision de nature à modifier le but en vue duquel l'association s'est formée ne pourra être prise que dans une assemblée générale réunissant les 2/3 des membres.

La décision ne sera valable que si elle est prise au 415èmes des membres présents ou représentés à l'assemblée.

Si les 2/3 des membres ne sont pas présents ou représentés à la première réunion, il peut être convoqué une seconde réunion qui pourra délibérer quel que soit le nombre de membres présents. Aucune décision ne sera adoptée que si elle est votée à la majorité des 2/3 des membres présents ou représentés La seconde réunion ne pourra être tenue moins de quinze jours après la première.

Article 17. -

Les résolutions de l'assemblée générale sont consignées dans des procès-verbaux signés par le Président et par la personne qui a la qualité de secrétaire. Ces procès-verbaux sont conservés au siège social où les associés peuvent en prendre connaissance mais sans déplacement. Les tiers ne sont pas autorisés à consulter ces procès-verbaux sauf moyennant l'accord écrit et préalable du Président qui le cas échéant définira les modalités de consultation.

Les associés peuvent demander des copies de ces procès-verbaux signés par le Président du Conseil d'administration et par ta personne qui a la qualité de secrétaire.

CHAPITRE V.-ADMINISTRATION, GESTION JOURNALIERE, SURVEILLANCE.-

Article 18.-

L'association est administrée par un Conseil d'administration composé de 8 membres au moins nommés par

l'assemblée générale de l'association.

Il est composé pour moitié au moins des membres désignés par la Ville.

Article 19.-

Les administrateurs sont nommés pour 6 ans. Ils sont rééligibles.

Toutefois, pour ce qui concerne les administrateurs désignés par la Ville, ceux-ci perdent cette qualité si

dans l'intervalle ils cessent de faire partie du Conseil communal.

Est réputé démissionnaire tout administrateur qui est absent sans motif et non représenté à trois conseils

d'administrations successifs.

Article 20.-

En cas de vacance d'un poste d'administrateur, les administrateurs et les commissaires réunis ont le droit

d'y pourvoir à titre provisoire.

Dans ce cas, l'assemblée générale, lors de la première réunion qui suit, procède à l'élection définitive.

Article 21.-

Le Conseil d'administration choisit parmi les membres représentant la Ville de Bruxelles - à la simple

majorité des voix - un Président.

Article 22.-

Le Conseil se réunit sur base d'un écrit signé par le Président ou, à son défaut, par 2 administrateurs.

il ne peut statuer que si la majorité de ses membres est présente. Ses décisions sont prises à la majorité

absolue des présents, fa voix du Président étant, en cas de partage, prépondérante.

Article 23.-

Tout ce qui n'est pas réservé à l'assemblée générale par les présents statuts est de la compétence du conseil d'administration. Celui-ci peut notamment, au nom' de l'association, faire et recevoir tout dépôt et en exiger ou donner quittance, acquérir, échanger ou aliéner tant à titre onéreux qu'à titre gratuit ainsi que prendre et céder à bail, même pour plus de g ans tous biens meubles et immeubles et recevoir tous subsides et subventions privés ou officiels, accepter et recevoir tous legs et donations, consentir et conclure tous contrats, marchés et entreprises, contracter tous emprunts, avec ou sans garantie, consentir et accepter tous subrogations et cautionnements, accepter toutes hypothèques, tous gages et nantissements, consentir ou

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 21/08/2012 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

renoncer à tous droit réels, donner main levée de toutes inscriptions hypothécaires, transcriptions, oppositions ou saisies, tant avant qu'après paiement, compromettre et transiger sur tous intérêts sociaux.

Article 24.-

Le conseil d'administration organise le travail et fixe les attributions du personnel, il nomme ou licencie les employés et membres du personnel et fixe leurs rétributions.

Le conseil administration peut donner délégation à ce sujet au bureau permanent à l'exception de la nominations, du licenciement et de la fixation du traitement du directeur, du directeur technique et du comptable-secrétaire et de tout autre membre du personnel de niveau 1.

Pouvoirs accordés par le conseil d'administration :

Le conseil d'administration attribue au directeur, responsable d'exploitation, dans les limites déterminées par contrat :

La gestion journalière des affaires de fa société. Cette gestion comporte tout engagement de dépenses dont le montant ne dépasse pas 3 750 EUR. Le directeur est habilité à signer toutes les pièces relatives à ces engagements et à faire procéder aux paiements qui en découlent ;

En son absence, un membre du bureau permanent, désigné par celui-ci, assumera son remplacement. Le conseil d'administration délègue :

1° Au président et au directeur agissant conjointement le pouvoir de signer tout engagement de dépenses dont le montant dépasse 3 750 EUR et jusqu'à 12 500 EUR inclus. Le président et te directeur sont habilités à signer toutes pièces relatives à ces engagements et à faire procéder aux paiements qui en découlent. lrn l'absence du président et/ou directeur, les engagements pourront être effectués, selon le cas, par un ou deux membres du bureau permanent.

2°Au bureau permanent, le pouvoir de décider tous les engagements de dépenses et de paiements dépassant la somme de 12 500 EUR.

Les pouvoirs accordés dans le cadre de cette délégation sont les suivants :

Faire et passer tous actes et tous contrats ; transiger ; compromettre ; vendre tous biens meubles ; hypothéquer ; emprunter ; conclure des baux de toute durée ; accepter tous le subsides, donations et transferts ; renoncer à tous droits ; toucher et recevoir toutes sommes et valeurs ; retirer toutes sommes et valeurs consignées ; ouvrir tout compte auprès de la banque et de l'Offices de chèques postaux. Effectuer sur lesdits comptes toutes les opérations et notamment tous retraits de fonds par chèques, ordres de virement ou de transfert ou tous autres mandats de paiements ; prendre en location tout coffre en banque ; payer toutes sommes dues par l'association ; retirer de la poste, de la douane, de la société des chemins de fer, les lettres, les télégrammes, colis, recommandés, encaisser tous mandats-poste ainsi que toutes assignations ou quittances postales ; renoncer à tous droits contractuels ou réels ainsi qu'à toutes garanties réelles ou personnelles ; exécuter tous jugements ; représenter l'association en justice tant en défendant qu'en demandant dans te cadre des pouvoirs énoncés ci-dessus.

Les actes afférents aux pouvoirs énoncés ci-dessus sont signés par le président et le directeur sans que ceux-ci n'aient à justifier vis à vis des tiers d'autorisation ou de pouvoir.

Pans ce contexte, en l'absence du président et/ou du directeur, ces actes pourront être signés par deux membres du bureau permanent.

Article 25.-

Le conseil d'administration constitue en son sein un bureau permanent composé en plus du président, de quatre membres proposés par la Ville et de deux membres représentant le secteur privé. Les mandats du Bourgmestre et des Echevins dans le Conseil d'Administration et dans le Bureau Permanent ne sont pas rémunérés.

Article 26.- REPRESEIVTATION

Les actions judiciaires tant en demandant qu'en défendant sont intentées ou soutenues au nom de

l'association par le conseil d'administration.

L'association est en outre représentée par tout autre personne agissant dans les limites des pouvoirs

délégués par ou en vertu d'une décision du conseil d'administration.

Article 27:

Les administrateurs ne contractent aucun engagement personnel à raison de leur gestion.

Article 28.-

Les opérations de l'association sont surveillées par 3 commissaires au moins, nommés pour 6 ans.

Toutefois, pour ce qui concerne les commissaires désignés par la Ville, ils perdront cette qualité si dans

l'intervalle ils cessent de faire partie du Conseil communal ou en cas de retrait de leur mandat par la Ville.

Deux de ceux-ci sont désignés par la Ville. Le 3ème qui aura la qualité de commissaire reviseur sera

désigné par le Conseil d'administration.

Le mandat des autres Commissaires est conféré par l'assemblée générale.

Les Commissaires ont un droit illimité de contrôle et de surveillance. Ils peuvent prendre connaissance au

siège social de toutes les écritures de l'association.

Les Commissaires doivent soumettre à l'assemblée générale le résultat de leur mission avec les

propositions qu'il croient utiles.

MOD 2.2

`+loffat 3 - Suite

Article 29.-

Le conseil d'administration devra rendre compte chaque année à l'assemblée générale de sa gestion et de la situation de l'association. Il soumettra à l'approbation de l'assemblée le compte de l'exercice écouté et le budget du prochain exercice.

Article 30.-REGLEMENT D' ORDRE INTERiEUR

Un règlement d'ordre intérieur pourra être présenté par le conseil d'administration à l'assemblée générale. Des modifications à ce règlement pourront être apportées par une assemblée générale statuant à la majorité simple des associés présents ou représentés.

CHAPITRE VI.- BUDGET - COMPTES

Article 31.-

L'exercice financier commence le ter janvier et se termine le 31 décembre.

La vérification des comptes de l'association est confiée aux commissaires qui présenteront à rassemblée

générale un rapport annuel.

CHAPITRE VII.- APPORTS - RECETTES - DEPENSES

Article 32.-

La Ville de Bruxelles apporte à l'association l'usage du complexe immobilier du Marché de Gros en ce

compris le bénéfice de tous les accords pouvant exister avec des tiers.

CHAPITRE VIII.- DISSOLUTION - LiOUIDATION

Article 33.-

En cas de dissolution, il sera procédé à la liquidation de l'association, conformément à la loi.Après

acquittement du passif, tout le patrimoine de l'association reviendra à la Ville de Bruxelles.

CHAPITRE IX: APPLICATION DE LA LOI DU 27 JUIN 1921

Article 34.-

Pour tout ce qui n'est pas prévu aux présentes, les comparants déclarent se référer aux clauses et conditions de la loi relative à la loi du 27 juin 1921 relative à la personnification civile des associations sans but lucratif.

Eric PONCIN

Administrateur-Président

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 2110812011- Annexés du Müniteür belge

" r ia dernière page du Vie 3 . icr'1 ;3` qIJaiitx de .a ,7Sisonne cu des personnes ayant d7i,lvoir de représenter ;'?_$,t}^.iaiiZ,l ia 'r-,nr!ar.ic,r. ^i! i ^r^.rriSi{'S i "4"jarr.i des der r" s0111 ït signrt~ .e

14/02/2012
ÿþMOD 2.2

Copie à publier aux annexes du Moniteur belge après dépôt de l'acte

® 1 FEI/. 2012

Greffe

N" d'entreprise : 0446.940.267

Dénomination

(en entier) Mabru

(en abrégé) :

Forme juridique : asbl

Siège : Quai des Usines 22-23 -1000 Bruxelles

Obiet de l'acte : Election-Démission d' administrateurs - Désignation du Commissaire

Par décision de l'Assemblée Générale du 16 juin 2011

A été élu en qualité d'administrateur :

- Monsieur Sébastien DEFRANCE , né à Ottignies Louvain la Neuve le 9 septembre 1983; (NN83090935517), domicilié à 1000 Bruxelles, rue Marché aux Peaux 5 .

Ont démissionné en qualité d'administrateurs :

- Monsieur Laurent DELVAUX

- Monsieur Ernest de Lamine de Bex

A été désigné en qualité de commissaire réviseur, le bureau KPMG Vies, ayant son siège à 1000 Bruxelles,: rue de l'Angle, 2, représenté par Monsieur Jorts MERTENS, domicilié à 9300 Aalst, Overhammedreef, 22 et ce: pour une durée de 3 ans se terminant à r issue de l' assemblée générale ordinanaire approuvant les comptes' de l' exercice 2013.

Par décision de l'Assemblée Générale du 15 décembre 2011

A été élu en qualité d'administrateur

- Monsieur Michel BARNSTIJN, né à Anderlecht le 31 mars 1965 (NN 65033110164), domicilié à 1020. Bruxelles, rue du Mont St Alban 67

Par décision du Conseil d' Administration du 15 décembre 2011

A été désigné en qualité de membre du Bureau Permanent, conformément à l'article 25 des statuts :

Monsieur Michel BARNSTIJN

Désormais, le Conseil d'Administration de l'ASBL MABRU se compose comme suit :

-Le Président, Monsieur Eric PONCIN, né à Dinant le 22.06.1972, NN 720622-23973, domicilié 22, rue Notre Dame du Sommeil à1000 Bruxelles

-Monsieur Mohammed BOUKANTAR, né à Mohameddia (Maroc) le 19.08.1944, NN 440819-11702_ domicilié 37, rue Roger Van der Weyden à 1000 Bruxelles

-Madame Fatima ABID, née à St-Josse-ten-Noode le 03.09.1969, NN 690903-34015, domiciliée 80, rue des: Tanneurs à 1000 Bruxelles

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -14/02/2012 - Annexes du Moniteur belge

Mentionner sur la dernière page du Volet B : Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes ayant pouvoir de représenter l'association, la fondation ou l'organisme à l'égard des tiers

M0D 22

Rent. ~,..au Moniteur belge

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -14/02/2012 - Annexes du Moniteur belge

Volet B - Suite

-Monsieur Mustafa AMRANI, né à Beni Pros le 15.12.1965, NN 651215-46945, domicilié 258, place Saint' Géry à 1000 Bruxelles.

-Monsieur Sevket TEMIZ, né à Ishakusagi le 01.09.1970, NN 700901-41719, domicilié 139, rue Marie-Christine à 1020 Bruxelles

-Monsieur Jean-Marie AMAND, né à Bruxelles ie 17.07.1947, NN 470717-19342, domicilié 2511, avenue ; Emile Van Ermengem à 1020 Bruxelles

-Madame Samira ATTALBI, née à Ixelles , le 22.12.1973, NN 731222-23642, domiciliée 570, avenue Houba de Strooper à 1020 Bruxelles

-Monsieur Didier WAUTERS, né à Berchem-Ste-Agathe le 31.07.1989, NN 690731-18198, domicilié 131, rue Marie-Christine à 1020 Bruxelles

-Monsieur Frédéric CRICKX, né à Uccle le 04.04.1970, NN 700403-13314, domicilié 40, place de la Vieille Halle aux Blés à 1000 Bruxelles

-Monsieur Alain NIMEGEERS, né à Watermael-Boitsfort le 22.09.1957, NN 570922-05758, domicilié 67, avenue du Frêne à 1020 Bruxelles

-Monsieur Michel LEFEVER, né à Auderghem le 05.11.1947, NN 471105-35376, domicilié 121, steenweg i op Brussel te 1560 Hoeilaart

-Monsieur Lionel RIGOLET, né à Ottignies ie 09.09.1969, NN 690909-21161, domicilié 2, rue de la Roue à 1000 Bruxelles.

-Monsieur Mark VANDERBORGHT, né à Opwijk le 05.06.1955, NN 550605-40560, domicilié 27, steenweg op Vilvoorde te 1745 Opwijk

-Monsieur Roger GOESSENS, né à Schaerbeek le 12.04.1928, NN 280412-25303, domicilié 22-23, quai des Usines à 1000 Bruxelles .

-Monsieur Thierry GEERS, né à Uccie le 02.05.1954, RN 540502-49532, domicilié 4, Sint-Annastraat te 3090 Overijse

- Monsieur Sebastlen DEFRANCE , né à Ottignies Louvain la Neuve le 9 septembre 1983 (NN830909 355 17), domicilié à 1000 Bruxelles, rue Marché aux Peaux 5 .

- Monsieur Michel BARNSTIJN, né à Anderlecht le 31 mars 1965 (NN 65033110164), domicilié à 1020 ; Bruxelles, rue du Mont St Alban 87

Désormais, les membres du Bureau Permanent, conformément à l'article 25 des statuts, sont :

- Monsieur Eric PONCIN, Président

- Monsieur Michel BARNSTIJN

- Monsieur Mohammed BOUKANTAR

- Monsieur Alain NIMEGEERS

- Monsieur Michel LEFEVER

- Monsieur Lionel RIGOLET

- Monsieur Didier WAUTERS

Eric PONCIN

Administrateur-Président

Mentionner sur fa dernière page du Vglei : Au recto Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes ayant pouvoir de représenter l'association, la fondation ou l'organisme é l'égard des tiers

14/02/2012
ÿþVo

beho

aan Belg Staat

MOD 2.2

Ondememingsnr : 0446.940.267

Benaming

(voluit) : Mabru

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

II~~VM~I~MIN~~~ eteie.

g 1

Griffie





(verkort) :

Rechtsvorm : azw

Zetel : Werhuizenkáai 22-23 -1000 Brussel

Onderwerp akte : Verkiezing en ontslag van beheerders - Aanduiding van commissaris

Per beslissing van de Algemene Vergadering van 16 juni 2011,

werd verkozen als beheerder :

-De Heer Sébastien DEFRANCE, geboren te Ottignies  Louvain-la-Neuve op 9 september 1983 (NN 63090935517), wonende te 1000 Brussel, rue du Marché aux Peaux, 5

zijn afgetreden in hoedanigheid van beheerders :

-De Heer Laurent DELVAUX

-De Heer Ernest de LAMINE de BEX

werd verkozen als commissaris reviseur het Buro KPMG Vias, met maatschappelijke zetel te 1000 Brussel, Hoekstraat, 2, vertegenwoordigd door de Heer Joris MERTENS, wonende te 9300 Aalst, Overhammedreef, 22 en dit voor drie jaar lang die eindigt op datum van de algemene vergadering die de rekeningen voor het jaar 2013 zal goedkeuren

Per beslissing van de Algemene Vergadering van 15 december 2011,

werd verkozen als beheerder :

-De Heer Michel BARNSTIJN, geboren te Anderlecht op 31 maart 1965 (NN 65033110164), wonende te 1020 Brussel, rue du Mont St Alban, 67

Per beslissing van de Raad van Bestuur van 15 december 2011,

Werd verkozen als lid van het Permanent Bestuur, volgens artikel 25 van de statuten

De Heer Michel BARNSTIJN

Voortaan bestaat de Raad van Bestuur van MABRU als volgt



Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -14/02/2012 - Annexes du Moniteur belge





-De President, De Heer Eric PONCIN, geboren te Dinant op 22,06,1972, RN 720622-23973, wonende 22,: rue Notre Dame du Sommeil, 1000 Bruxelles

-De Heer Mohammed BOUKANTAR, geboren te Mohameddia (Maroc) op 19.08.1944, RN 4440819; 11702wonende 37, rue Roger Van der Weyden, 1000 Bruxelles

-Mevrouw Fatima ABID, geboren te St-Josse-ten-Noode op 03.09.1969, RN 690903-34015, wonende 80,, rue des Tanneurs, 1000 Bruxelles

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en). bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

MOD 2.2

Luik B - Verve;

-De Heer Mustafa AMRANI, geboren te Beni Aros op 15.-1-2-.1-9.65, RN 651215-46945, wonende Saint-Géry, 1000 Bruxelles

-De Heer Sevket TEMIZ, geboren te lshakusagi op 01.09.1970, RN 700901-41719, wonende 139, rue Marie-Christine, 1020 Bruxelles

Voorbehouden aan het Belgisch Staatsblad



-De Heer Jean-Marie AMAND, geboren te Brussel op 17.07.1947, RN 470717-19342, wonende 25/1, avenue Emile. Van Ermengem, 1020 Bruxelles

-Mevrouw Samira ATTALBI, geboren te Brussel op 22.12.1973, RN 731222-23642, wonende 570, avenue Nouba de Strooper, 1020 Bruxelles

-De Heer Didier WAUTERS, geboren te Berchem-Ste-Agathe op 31.07.1969, RN 690731-18196, wonende 131, rue Marie-Christine, 1020 Bruxelles

-De Neer Frédéric CRICKX, geboren te Ukkel op 04.04.1970, RN 700403-13314, wonende 40, place de la Vieille Halle aux Blés, 1000 Bruxelles

-De Heer Alain NIMEGEERS, geboren te Waterrnael-Boitsfort op 22.09.1957, RN 570922-05758, wonende 67, avenue du Frêne, 1020 Bruxelles

-De Heer Michel LEFEVER, geboren te Ouderghem op 05.11.1947, RN 471105-35376, wonende 121, steenweg op Brussel te 1560 Hoeilaart

-De Heer Lionel RIGOLET, geboren te Ottignies op 09.09.1969, RN 690909-21161, wonende 2, rue de fa Roue, 1000 Bruxelles

-De Heer Mark VANDERBORGHT, geboren te Opwijk op 05.06.1955, RN 550605-40560, wonende 27, steenweg op Vilvoorde te 1745 Opwijk

-De Heer Roger GOESSENS, geboren te Schaerbeek op 12.04.1928, RN 280412-25303, wonende 22-23, quai des Usines , 1000 Bruxelles

-De Heer Thierry GEERS, geboren te Ukkel op 02.05.1954, RN 540502-49532, wonende 4, Sint-Annastraat te 3090 Overijse

1 z

-De Heer Sébastien DEFRANCE, geboren te Ottignies Louvain-la-Neuve op 9 september 1983 (NN 83090935517), wonende te 1000 Brussel, rue Marché aux Peaux, 5

-De Heer Michel BARNSTIJN, geboren te Anderlecht op 31 maart 1965 (NN 65033110164), wonende te 1020 Brussel, rue du Mont St Alban, 67

Voortaan zijn de leden van het Permanent Bestuur, volgens artikel 25 van de statuten

- De Heer Eric PONCIN, President

- De Heer Michel BARNSTIJN

- De Heer Mohammed BOUKANTAR

- De Heer Alain NIMEGEERS

- De Heer Michel LEFEVER

- De Heer Lionel RIGOLET

- De Heer Didier WAUTERS

Eric PONCIN

Beheerder- President

Op de laatste blz, van Luik B vermelden : Recto Naam en hoadenigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 14/02/2012 - Annexes du Moniteur belge

19/03/2015
ÿþ of -1:q Copie à publier aux annexes du Moniteur belge MOD 2.2

après dépôt de l'acte --_. " ';-

Mentionner sur la dernière page du Volet B : Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes

ayant pouvoir de représenter l'association, la fondation ou l'organisme à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature













Réserv

au

Moniter

belge





*15091 69*









Déposé { Reçu le

A 9 MAMS 2h15

au greffe dutribunal de commerc

ee

m~ehone die Bruxelles

fie

N° d'entreprise : 0446.940.267

Dénomination

(en entier) : Mabru

(en abrégé) :

Forme juridique : asbl

Siège : Quai des Usines 22-23 -1000 Bruxelles

Objet de l'acte : Demission-Designations

Par décision du Conseil d'Administration du 13 février 2015, Monsieur Michel BARNSTIJN, né à Anderlecht le 31 mars 1965 (NN 65033110164) et domicilié 67, rue du Mont St-Alban à 1020 Bruxelles a été désigné Président de I'ASBL. en remplacement de Monsieur Laurent NYS qui démissionne de sa qualité de Président ce 13 février 2015,

Egalement par décision du Conseil d'Administration du 13 février 2015, Monsieur Laurent NYS, né à Uccle le 31 octobre 1975 (NN 75103118545) et domicilié 135, boulevard de Waterloo à 1000 Bruxelles a été désigné en qualité de directeur de l'ASBL en remplacement de Monsieur Marcel VERBELEN qui e pris sa pension,

Le Directeur dispose des pouvoirs de gestion journalière conformément à I' article 24 des statuts.

Fait à Bruxelles le 26 février 2015.

Michel BARNSTIJN

Administrateur-Président.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -19/03/2015 - Annexes du Moniteur belge

26/08/2015
ÿþfrarxCUp S4Z.~ ~; U.b

N° d'entreprise : 0446.940.267

Dénomination

(en entier) Mabru

(en a3are~, )

Forme juridique " ASBL

Siège . Quai des Usines, 22-23 à- 1000 Bruxelles

Objet de l'acte : Election et démission d'adminstrateur

Par décision de l'Assemblée Générale Ordinaire du 17 juin 2014

A été acceptée la démission de Monsieur Christian VAN DER LINDEN en sa qualité d'administrateur avec effet au 17 décembre 2013. L' assemblée lui donne décharge de son mandat exercé jusqu'à la date de sa démission.

A été élue en qualité d'administrateur

Madame Delphine HOUBA, née à Uccle le 28 mai 1985 (NN85052828219), domiciliée à 1000 Bruxelles, Quai du Chantier 7/03

Désormais, le Conseil d'Administration de ('ASBL MABRU se compose comme suit:

-Monsieur Laurent Nys, né à Uccle le 31 octobre 1975 (NN 75103118545), domicilié 135, boulevard de Waterloo à 1000 Bruxelles, Président du Conseil

-Monsieur Michel Barnstijn, né à Anderlecht le 31 mars 1965 (NN 65033110164), domicilié à 1020 Bruxelles, rue du Mont St Alban 67 , Vice Président du Conseil

-Madame Marion Lemesre, née à Bruxelles le 22 juillet 1954 (NN 54072209639), domiciliée 25, rue de l'Ecuyer à 1000 Bruxelles

-Madame Marie-Paule Mathias, née à Etterbeek le 2 janvier 1957 (NN 57010225615), domiciliée 24/7, rue des Navets à 1000 Bruxelles

-Monsieur Florent Baudewyns, né à Libramont-Chevigny Ie 19 avril 1988 (NN 88041917564), domicilié à 1000 Bruxelles, avenue de la Brabançonne 80B bte 2

-Monsieur Laurent Delvaux, né à Charleroi le 16 mai 1966 (NN 66051612144), domicilié 113, rue de l'Intendant à 1080 Bruxelles

-Monsieur Bernard Dhondt, né à Herseaux le 9 novembre 1947 (NN 47110908728), domicilié 32/13, avenue Franklin Roosevelt à 1050 Bruxelles

-Monsieur Hamza Fassi-Fihri, né à Kenitra (Maroc) le 25 juin 1976 (NN 76062543565), domicilié 149, avenue Jean Baptiste Depaire à 1020 Bruxelles

-Monsieur Charles Uyttendaele, né à Ixelles le 7 octobre 1951 (NN 51100702335), domicilié 28/10, square Marie-Louise à 1000 Bruxelles

Monsieur Sevket Temiz, né à Ishakusagi le 01.09.1970 (NN 70090141719), domicilié 139, rue Marie-Christine à 1020 Bruxelles

-Monsieur Michel Lefever, né à Auderghem le 05.11.1947 (NN 471105-35376), domicilié 87A, steenweg op Brussel te 1560 Hoeilaart

-Monsieur Lionel Rigolet, né à Ottignies ie 09.09.1969 (NN 69090921161), domicilié 2, rue de la Roue à 1000 Bruxelles.

-Monsieur Mark Vanderborght, né à Opwijk le 05.06.1955 (NN 55060540560), domicilié 27, steenweg op Vilvoorde te 1745 Opwijk

-Monsieur Roger Goessens, né à Schaerbeek le 12.04.1928 (NN 28041225303), domicilié 22-23, quai des Usines à 1000 Bruxelles

a

RéservE

au

Moniteu

belge

122902

1(111111

Copie à publier aux annexes du Moniteur belge après dépôt de l'acte

MOD 2.2

épr,sc / Reçu le

1 -08- 2015

u greffe dr. ¢ribazâeich commerce

MaD2.2

Vogt 13 - suite

-Monsieur Thierry Geers, né à Uccle le 02.05,1954 (NN 54050249532), domicilié 4, Sint-Annastraat te 3090 Overijse

- Madame Mounia Mejbar, née à Etterbeek le 20 juin 1073 (NN 73062030291), domiciliée place du Jardin aux Fleurs, 3/4 à 1000 Bruxelles

- Madame Delphine HOUBA, née à Uccle le 28 mai 1985 (NN85052828219), domiciliée à 1000 Bruxelles, Quai du Chantier 7/03

}

«Réservé

" au Moniteur belge

Michel BARNSTIJN

Administrateur-Président

MüetotiarieDsau~~a3ds~li~~r~~~3;~~~i~t:~~é~:~~ »weer tl1nice:taueaiek¬ duirstecertaet2aeo,iázl.e,tdri.led4),~.teb+.ine,0xatnc:_sivi,.oarm:s

$r{rYûelí~tQu£;re]4~~aê.pi" -^.uamigc.`-e'ti v:71-",ûki"L'1t.lr2YífJe..',0Ci'"~1`Lil7rCidiCe iJ%~Y~!%lûi.^.s."`',~ b`.~"~?î~jJá~:~~ilik.." +~:5

~rjL.4fi~v''`-,~/7 ll"rideh'gRgqi.Ke

26/08/2015
ÿþMod N.wrC 11,1

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie

na neerlegging ter griffie vand. akte

nepoce I egu le

11#111M11111111

~ 7 -08- 2015

u creffe du 17-1-1!..na3 de commerce raucaphore

ri:lt;,rft 0446.940.267

,.,'" ï;FE" " wr ftri~;3

..~,º%~,,:. Mabru

(~.: rA ~" ti

vzw

.`ele; Werkhuizenkaai 22-23 -1000 Brussel

(" pd:::e x. 6s<$ r Verkiezing en onstiag van beheerders - Aanduiding van commissaris Per beslissing van de Buitengewone Algemene Vergadering van 11 december 2014

Is aangevaard het aftreden van Mevrouw Marie-Paule MATHIAS in hoedanigheid van beheerder met effekt op 4 september 2014. De Vergadering geeft haar kwijten van haar mandaat uitgeoefend tot aan de datum van ontslag.

werd verkozen ais beheerder

Mevrouw Naima MAATI, geboren te Tanger (Marokko) op 1 januari 1957 (NN 57010117225), wonende 183, Anspachiaan te 1000 Brussel.

Werden verkozen als commissaris voor de rekeningen van de Vereniging voor de boekjaren 2014, 2015 en 2016, de BVBA Buelens, Mathay & Associates, in kort BMA, 430/3, Lambermontlaan te 1030 Brussel, met permanent vertegenwoordiger de Heer Eric Mathay.

Voortaan bestaat de Raad van Bestuur van MABRU ais volgt

De Heer Laurent Nys, geboren te Ukkel op 31 oktober 1975 (NN 75103118545), wonende Waterloolaan te 1000 Brussel, Voorzitter van de Raad

De Heer Michel Barnstijn, geboren te Anderlecht op 31 maart 1965 (NN 65033110164), wonende Sint-Albaanbergstraat, 67 te 1020 Brussel, Ondervoorzitter van de Raad

Mevrouw Marion Lemesre, geboren te Brussel op 22 juli 1954 (NN 54072209639), wonende 25, Schildknaapstraat te 1000 Brussel

Mevrouw Marie-Paule Mathias, geboren te Etterbeek op 2 januari 1957 (NN 57010225615), wonende 24/7, Rapenstraat te 1000 Brussel

De Heer Florent Baudewyns, geboren te Libramont - Chevigny op 19 april 1988 (NN 88041917564), wonende 53, Van Campenhoutstraat te 1000 Brussel

Monsieur Laurent Delvaux, geboren te Charleroi op 16 mei 1966 (NN 66051612144), wonende 113, Intendantstraat te 1080 Brussel

De Heer Bernard Dhondt, geboren te Herseaux op 9 november 1947 (NN 47110908728), wonende 32/13, Fr. Rooseveltlaan te 1050 Brussel

De Heer Hamza Fassi-Fihri, geboren te Kenitra (Marokko) op 25 juni 1976 (NN 76062543565), wonende 149, Jean Baptiste Depairelaan te 1020 Brussel

De Heer Charles Uyttendaele, geboren te Elsene op 7 oktober 1951 (NN 51100702335), wonende 28110, Maria-Louizasquare te 1000 Brussel

" " t!" .::k-

De Heer Sevket Temiz, geboren te ishakusagi op 01.09.1970, (NN 700901-41719), wonende 139, Marie-Christinestraat, 1020 Brussel

De Heer Michel Lefever, geboren te Ouderghem op 05.11.1947, (NN 47110535376), wonende 87A, steenweg op Brussel te 1560 Hoeilaart

De Heer Lionel Rigolet, geboren te Ottignies op 09.09.1969, (NN 69090921161), wonende 2, Wielstraat te 1000 Brussel

De Heer Mark Vanderborght, geboren te Opwijk op 05.06.1955 (NN 55060540560), wonende 27, steenweg op Vilvoorde te 1745 Opwijk

De Heer Roger Goessens, geboren te Schaerbeek op 12.04.1928 (NN 28041225303), wonende 22-23, Werkhuizenkaai te 1000 Brussei

De Heer Thierry Geers, geboren te Ukkel op 02.05.195 (NN 54050249532), wonende 4, Sint-Annastreat te 3090 Overijse

Mevrouw Mounia Mejbar, geboren te Etterbeek op 20 juni 1973 (NN 73062030291), wonende Bloernenhofplein 3/4 te 1000 Brussel

Mevrouw Delphine Houba, geboren te Ukkel op 28 mei 1985 (NN 85052828219), wonende 7/03, Werfkaai te 1000 Brussel

Mevrouw Naima Maâti, geboren te Tanger (Marokko) op 1 januari 1957 (NN 57010117225), wonende 183, Anspachlaan te 1000 Brussel

Michel BARNSTIJN

Beheerder- Voorzitter

t

Coordonnées
MABRU

Adresse
WERHUIZENKAAI 22-23 1000 BRUSSEL

Code postal : 1000
Localité : BRUXELLES
Commune : BRUXELLES
Région : Région de Bruxelles-Capitale