OVERLEG DRUGGEBRUIK BRUSSEL - CONCERTATION TOXICOMANIES BRUXELLES, AFGEKORT : ODB-CTB

Association sans but lucratif


Dénomination : OVERLEG DRUGGEBRUIK BRUSSEL - CONCERTATION TOXICOMANIES BRUXELLES, AFGEKORT : ODB-CTB
Forme juridique : Association sans but lucratif
N° entreprise : 475.162.913

Publication

04/01/2013
ÿþ M0Q 2.2

W132 1_D Copie à publier aux annexes du Moniteur belge après dépôt de l'acte

Réser au, Monit( belgt

1111310M

21 DEC. 2012

13~ ~LlY7LI 2,8

Greffe

N° d'entreprise : 0475,162.913

Dénomination

(en entier) : Concertation Toxicomanies Bruxelles asbl -

Overleg Druggebruik Brussel vzw

{en abrégé) : CTB - ODB

Forme juridique : ASBL

Siège : Quai du Commerce 7, 1000 Bruxelles

Objet de l'acte : DISSOLUTION ET CLOTURE DE L'ASBL

I. P. V. de l'Assemblée Générale du 28 mars 2092: dissolution volontaire de l'est)]

1. désignation des liquidateurs

L'Assemblée Générale à nommé deux liquidateurs:

Monsieur Renson Marc, Rue de Veeweyde 67, 1070 Bruxelles (°Paulus-Isiro, le 7 juillet 1956)

Monsieur Henrard Ludovic, Rue de la Fontaine 4A, 5680 Gimnée (°Uccle, Ie 30 décembre 1976)

2. Rapport des liquidateurs:

L'affectation de l'actif:

L'Assemblée Générale à consacré l'actif restant à deux projets:

- l'achat et destruction de matériel d'injection pour tes comptoirs d'échanges de seringues

bruxellois (dépenses non couvertes par les Pouvoirs Publics).

- stimuler la participation de travailleurs bruxellois au Colloque T.D.O. III (Genève, 18 et 19 octobre)

en prenant en charge les frais d'inscription à cet événement de 40 personnes maximum,

soit deux membres maximum par association.

Les deux projets devront faire l'objet de remboursement sur base de factures, les décomptes

seront envoyés à l'AG par souci de transparence.

Il. P. V. de l'Assemblée Générale du 5 décembre 2012: dissolution et clôture de l'asbl

L'assemblée générale à consacré l'actif restant à deux projets :

- l'achat, et destruction de matériel d'injection pour les comptoirs d'échanges de seringues bruxellois

(dépenses non couvertes par les Pouvoirs Publics).

stimuler la participation de travailleurs bruxellois au Colloque T.D.O. III (Genève, 18 et 19 octobre) en

prenant en charge les frais d'inscription à cet événement.

Il ne reste plus d'actif et passif.

Avec ceci les liquidateurs sont déchargé de leurs taches et ils démissionnent.

L'asbl prend sa dissolution à la date du deuxième AG du 5 décembre 2012.

Les archives seront accessibles pour 5 ans à l'adresse du Plate-forme de Concertation pour ta Santé Mentale en Région de Bruxelles-Capitale ASBL à l'adresse Quai du Commerce 7, 1000 Bruxelles.

Mentionner sur la dernière page du Volet B: Au recto : Nom et qualité du notaire Instrumentant ou de la personne ou des personnes ayant pouvoir de représenter ['association, la fondation ou l'organisme à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

04/01/2013
ÿþ MOD 2.2

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie



2 DEC. 2012 BRUSSEC

Griffie

Voor.

behoud aan he Belgisc

Staatshl

;Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/01/2013 - Annexes du Moniteur belge

Ondernemingsnr : 0475.162.913

Benaming

(voluit) : Overleg Druggebruik Brussel-Concertation Toxicomanies

Bruxelles

(verkort) : 0DB - CTB

Rechtsvorm : VZW

Zetel : Handelskaai 7 -1000 BRUSSEL

Onderwerp akte : ONTBINDING EN STOPZETTING VAN DE VZW

I. Verslag van de Algemene Vergadering van 28 maart 2012: vrijwillige ontbinding van de vzw

1, benoeming van vereffenaars

De Algemene Vergadering heeft 2 vereffenaars benoemd:

De heer Renson Marc, Veewxeydestraat 67, 1070 Brussel, (°Paulus-lsiro, 7 juli 1956)

De heer Henrard Ludovic, Fonteinstraat 4A, 5680 Gimnée (°Ukkel, 30 december 1978)

2. Verslag van de vereffenaars:

Toewijzing van het activa:

De Algemene Vergadering heeft het resterende activa toegewezen aan 2 projecten:

- de aankoop en vernietiging van spuitmateriaal voor spuitenruil in Brussel (deze uitgaven worden niet gedekt door de overheid).

deelname stimuleren van Brusselse werknemers aan de conferentie T. D. O. III (Genève, 18 en 19.10.2012) door het voorzien van het inschrijfgeld van 40 personen maximum, of 2 personen per vereniging en eventueel, afhankelijk vna het aantal deelnemers en overblijvende marges, een deel van de transportkosten en accommodatie. Na de reservaties tegen 30 april zal de bijdrage in de kosten voor transport en accommodatie voor mensen die geboekt hebben, geëvalueerd worden.

Deze twee projecten zulen terugbetaald worden op basis van facturen en de afrekeningen zullen verzonden worden naar de AV om de transparantie te waarborgen.

Il. Verslag van de Algemene Vergadering van 5 december 2012: ontbinding en stopzetting van de vzw

De algemene vergadering heeft het resterende actief toegewezen aan 2 projecten:

- de aankoop, en vernietiging van spuitmateriaal voor spuitenruil in Brussel (deze uitgaven worden niet

gedekt door de overheid).

- deelname stimuleren van Brusselse werknemers aan de conferentie T.D.O. III (Genève, 18 en 19 oktober)

door het terugbetalen van het inschrijvingsgeld voor dit evenement.

Er blijft geen passief of actief over.

Bij deze zijn de vereffenaars ontlast van hun taken en nemen zij ontslag.

De vzw wordt volledig afgesloten op de datum van de tweede Algemene Vergadering van 5 december 2012.

De archieven wcrden 5 jaar bewaard en zijn toegankelijk op het adres van het

Overlegplatform Geestelijke Gezondheid Gebied Brussel-Hoofdstad VZW, Handelkaai 7, 1000 Brussel.

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso ; Naam en handtekening.

02/03/2011
ÿþR " MOD 2.2



Volet B Copie à publier aux annexes du Moniteur belge après dépôt de l'acte



Réservé IIII!1,1111111.1t111,1111111 BRUXELLES

au 18 ®O2- 2011

Moniteur

belge





Greffe



N° d'entreprise : 0475.162.913

Dénomination

(en entier) : Concertation Toxicomanies Bruxelles asbl -

Overleg Druggebruik Brussel vzw

(en abrégé) : CTB - ODB

Forme juridique : ASBL

Siège : Quai du Commerce 7, 1000 Bruxelles

Ob et de l'acte : P. V. de l'Assemblée Générale du 2 juin 2010: démissions d'adminstrateurs, nominations d'administrateurs, réélections d'administrateurs, changements de fonctions, nomination d'administrateur-délégué

1. La DEMISSION d' Administrateurs et Administratrices suivants:

- Madame Cerfontein Agnès, Clos des Pinsons 3, 1342 Limelette

- Madame Hogenraad Hedwige, Rue des Liégeois 20, 1050 Bruxelles

- Madame Vegairginsky Catherine, Rue Camusel, 28 F1, 1000 Bruxelles

- Broothaerts Jean-Pierre, Hondsbossen 10, 2860 Sint-Katelijne-Waver

- Monsieur Papageorgiou Constantin, Avenue de la Liberté 53, 1081 Bruxelles

- Monsieur Regni Filippo, St.-Willibrorduslaan 24, 2970 Schilde

- Madame Van Damme Anne-Marie, Doylijkstraat 97, 1701 Itterbeek

2. La REELECTION d' Administrateurs et Administratrices suivants pour une période de 4 ans

(de juin 2010 - juin 2014):

- Madame Raedemaeker Anne-Françoise, Avenue des Chènes 53 b B, 1180 Uccle, en tant

que administratrice

- Monsieur Pettiaux Michel, Avenue du Brésil 14, 1000 Bruxelles en tant que Secrétaire

- Monsieur Renson Marc, Rue de Veeweyde 67, 1070 Bruxelles en tant que Trésorier

3. La NOMINATION d'Administrateurs et Administratrices suivants pour une période de 4 ans

(de juin 2010 - juin 2014):

- Madame Goessens Muriel, Streekbaan 276, 1800 Vilvoorde (°Bruxelles, le 17 juin 1965)

- Monsieur De Vos Marc Henri, avenue d'Avril 23, 1200 Bruxelles (°Charleroi, le 14 avril 1949)

en tant que Président

- Monsieur Henrard Ludovic, Rue des Deux Eglises 81, 1210 Bruxelles (°Uccle, le 30 décembre 1976)

4. La NOMINATION comme Administratrice-délégué:

- Madame Raedemaeker Anne- Françoise, Avenue des Chènes 53 b B, 1180 Uccle (°19 mai 1964)

5. Le CHANGEMENT DE FONCTION:

- Madame Raedemaeker Anne- Françoise quitte son poste de présidente, elle est remplacée par Monsieur

De Vos Marc Henri, avenue d'Avril 23, 1200 Bruxelles

6. Le Conseil d'Administration est donc composé des personnes suivantes, aux fonctions de:

- Madame Raedemaeker Anne- Françoise, Administratrice-délégué

- Madame Goessens Muriel, Administratrice

- Monsieur Pettiaux Michel, Secrétaire

- Monsieur Renson Marc, Trésorier

- Monsieur Henrard Ludovic, Administrateur

- Monsieur De Vos Marc Henri, Président

Mentionner sur la dernière page du Volet B : Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes

ayant pouvoir de représenter l'association, la fondation ou l'organisme à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 02/03/2011- Annexes du Moniteur belge

02/03/2011
ÿþn

~

Mao 2.2

Luik.8.:. In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie



III HhI I 111111111 NI IVIIIIINI

*11033855*

Voor-

behouden

aan het

Belgisch

Staatsblad

BRussa

48 -OZ- 2011

Griffie

Ondernemingsnr : 0475.162.913

Benaming

(voluit) : Overleg Druggebruik Brussel vzw -

Concertation Toxicomanies Bruxelles asbl

(verkort) : ODB - CTB

Rechtsvorm : VZW

Zetel : Handelskaai 7, 1000 Brussel

Onderwerp akte : Verslag van de Algemene Vergadering van 2 juni 2010: ontslag van bestuurders, benoeming van bestuurders, herbenoeming van bestuurders,

functiewijzigingen, benoeming afgevaardigd bestuurder

1. Het ONTSLAG van de volgende bestuurders:

- Mevrouw Cerfontein Agnès, Clos des Pinsons 3, 1342 Limelette

- Mevrouw Hogenraad Hedwige, Rue des Liégeois 20, 1050 Brussel

- Mevrouw Vegairginsky Catherine, Rue Camuses, 28 F1, 1000 Brussel

- Broothaerts Jean-Pierre, Hondsbossen 10, 2860 Sint-Katelijne-Waver

- De heer Papageorgiou Constantin, Avenue de la Liberté 53, 1081 Brussel

- De heer Regni Fifippo, St.-Willibrorduslaan 24, 2970 Schilde

- Mevrouw Van Damme Anne-Marie, Doylijkstraat 97, 1701 ltterbeek

2. De HERBENOEMING van de volgende bestuurders voor een periode van 4 jaar (juni 2010 - juni 2014):

- Mevrouw Raedemaeker Anne-Françoise, Avenue des Chènes 53 b B, 1180 Ukkel als bestuurder

- De heer Pettiaux Michel, Avenue du Brésil 14, 1000 Brussel als secretaris

- De heer Renson Marc, Rue de Veeweyde 67, 1070 Brussel als penningmeester

3. De BENOEMING van de volgende bestuurders voor een periode van 4 jaar (juni 2010 -juni 2014):

- Mevrouw Goessens Muriel, Streekbaan 276, 1800 Vilvoorde ('Brussel, 17/06/1965)

- De heer De Vos Marc Henri, Aprillaan 23, 1200 Brussel (*Charleroi, 1410411949) als voorzitter

- De heer Henrard Ludovic, Tweekerkenstraat 81, 1210 Brussel (*Ukkel, 30/12/1976)

4. De BENOEMING als Afgevaardigde Bestuurder

- Mevrouw Raedemaeker Anne-Françoise, Eikenlaan 53 bB, 1180 Ukkel (°Ukkel, 19/05/1964)

5. FUNCTIEWIJZIGINGEN

Mevrouw Raedemaeker Anne-Françoise verlaat haar post als voorzitster, zij wordt vervangen door de heer

De Vos Marc Henri, Aprillaan 23, 1200 Brussel (°Charleroi, 14/04/1949)

6. De Raad van Bestuur is dus samengesteld uit de volgende personen met de volgende functie:

- Mevrouw Raedemaeker Anne-Françoise, afgevaardigde bestuurder

- Mevrouw Goessens Muriel, bestuurder

- De heer Pettiaux Michel, secretaris

- De heer Renson Marc, penningmeester

- De heer Henrard Ludovic, bestuurder

- De heer De Vos Marc Henri, voorzitter

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 02/03/2011- Annexes du Moniteur belge

Coordonnées
OVERLEG DRUGGEBRUIK BRUSSEL - CONCERTATION T…

Adresse
HANDELSKAAI 7 1000 BRUSSEL

Code postal : 1000
Localité : BRUXELLES
Commune : BRUXELLES
Région : Région de Bruxelles-Capitale