RAAD VAN DE KOERDISCHE DEMOCRATISCHE GEMEENSCHAP IN BELGIE, AFGEKORT : NAV-BEL

Association sans but lucratif


Dénomination : RAAD VAN DE KOERDISCHE DEMOCRATISCHE GEMEENSCHAP IN BELGIE, AFGEKORT : NAV-BEL
Forme juridique : Association sans but lucratif
N° entreprise : 505.669.908

Publication

04/12/2014
ÿþVoor-

behoude

aan het

BelgiscF

Staatsbia

Maa 2.2

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie e1 9aion Ls g&`!

Op

2 5 te 2Pi

ter griffie

rrechtbank vEtràti

111111

*14217807*

"

Ondernemingsnr : 5oS 6 9

Benaming

(voluit) : Raad van de Koerdische Democratische Gemeenschap in België

(verkort) : NAV-BEL

Rechtsvorm : VZW

Zetel : Jean Stasstraat 41 1060 BRUSSEL

Onderwerp akte : Oprichting van VZW

Statuten van de Raad van de Koerdische Democratische Gemeenschap in België

(NAV-BEL)

Ondergetekenden;

De heer KUMRAL Mustafa, geboren in Saylakkaya op 13 september 1963, wonende te 4100 Seraing, Rue Vandervelde 25.

De heer UCAR Salih, geboren te Clftlikkoyu op 10 mei 1965, wonende te 1060 Brussel, Rue Jean Stass 41. Mevrouw ASLAN Nadire, geboren te Nusaybin op 1 juni 1972, wonende te 4030 Luik, Rue Marcel Remy 66.

Verklaren In onderling akkoord een vereniging zonder winstoogmerk (voortaan VZW) opgericht te hebben conform de wet van zevenentwintig juni negentienhonderd enentwintig. Zij hebben de volgende overeengekomen:

TITEL I

NAAM EN MAATSCHAPPELIJKE ZETEL

Artikel 1 - De vereniging zonder winstoogmerk noemt « Raad van de Koerdische Democratische Gemeenschap in België », afgekort NAV-BEL

Artikel 2  De maatschappelijke zetel is gelegen te Jean Stassstraat 41, 1060 Brussel, in het gerechtelijk

arrondissement Brussel.

De vereniging is opgezet voor een onbepaalde duur.

TITEL Il

HET MAATSCHAPPELIJK DOEL EN DE ACTIVITEITEN

Artikel 3- a) De vereniging stelt zich tot doel om de taal, identiteit, de vrijheden, de sociale, culturele, economische en politieke rechten van de Koerdische gemeenschap te beschermen en te verbeteren, met inachtneming van die van andere gemeenschappen en de universele waarden. Ze is voorstander van een goed integratiebeleid, wat onontbeerlijk is voor wederzijds begrip en communicatie tussen verschillende gemeenschappen.

De vereniging stelt zich tot doel om een vriendschappelijke en democratische relatie tot stand te brengen tussen de Koerdische gemeenschap en andere migranten gemeenschappen, met respect voor en bescherming van de eigenheden. Om deze reden werkt het samen met andere Belgische, Europese en Koerdische gemeenschappen, politieke partijen, verenigingen, platformen en initiatieven om sociale, economische en''

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/12/2014 - Annexes du Moniteur belge

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/12/2014 - Annexes du Moniteur belge

' E MOI) 2,2

gemeenschappen, politieke partijen, verenigingen, platformen en initiatieven om sociale, economische en politieke problemen op te lossen en een duurzame samenleving te bekomen, gebaseerd op tolerantie en de universele democratische waarden.

b) De vereniging aanvaard geen enkele vorm van discriminatie in haar midden en externe activiteiten, Het strijdt tegen culturele, religieuze, seksuele en alle andere vormen van vooroordelen. Haar activiteiten gaan uit van wederzijds respect, tolerantie en vrede, De vereniging respecteert, verdedigt en bevordert onder alle omstandigheden de fundamentele rechten en vrijheden van de mens.

c) De vereniging zal op alle domeinen staan voor een positieve discriminatie van alle kansarmen, en vooral voor vrouwen, jongeren en kinderen, Omwille van deze reden:

1- Zij ontwikkelt projecten en voert acties uit om een effectieve vrijheid van de vrouw en gelijkheid tussen man en vrouw te bereiken. Zij hanteert een quota van minimum 40% voor beide geslachten in aile organen, raden, commissies en activiteiten.

2- Zij respecteert de rechten van het kind en werkt mee om deze te realiseren. Zij ondersteunt het principe dat elk kind recht heeft op een modern, seculair en democratisch onderwijs, in zijn eigen moedertaal, en het recht om in harmonie met zijn identiteit en cultuur te leven en op te groeien.

3- Zij ziet de jeugd als een verzekering voor de toekomst en zorgt ervoor dat jongeren uit de buurt blijven van iedere vorm van criminele activiteiten, drugs-en criminele organisaties, en probeert duurzame en effectieve oplossingen te vinden voor diegenen die in aanraking zijn met zulke ongewenste activiteiten.

d) Zij probeert om ervoor te zorgen dat sport ten dienst staat van de ontwikkeling van de samenleving en de vrede tussen de volkeren.

e) Zij probeert de Koerdische identiteit te laten erkennen en te beschermen in Turkije, Iran, Irak en Syrië. Zij werkt om deze reden samen met organisaties die in die landen gevormd zijn.

f) Zij ondersteunt het recht op een gezonde en ecologische omgeving en ijvert om te strijden tegen verontreiniging en alle andere vormen van schade voor de natuur,

g) Zij organiseert diverse democratische en vreedzame activiteiten en lobbying om de expressie van de legitieme eisen van het Koerdische Volk mogelijk te maken, solidariteit te bewerkstelligen en de democratische oplossing van de Koerdische Kwestie te ondersteunen.

h) Zij ondersteunt een duurzame en rechtvaardige ontwikkelingen gebaseerd op wederzijdsheid, participatie en autonomie, Zij ontplooit activiteiten om de democratie, participatie en pluralisme te ondersteunen.

i) Zij stelt tot doel om de Koerdische taal en cultuur te ontwikkelen, en in dit verband plannen, projecten, onderzoeken mogelijk te maken over de taal, cultuur en geschiedenis van de Koerden, Koerdische onderwijs te promoten en bekendheid te geven aan de Koerden.

j) Zij stelt tot doel de belangen van de, om verschillende redenen, naar België geëmigreerde Koerden te behartigen, de Koerden bij de officiële instanties te vertegenwoordigen en de migratie-gerelateerde problemen op te lossen.

k) Zij stelt tot doel om te strijden tegen alle nefaste ideeën die mensen verdelen, zoals het nationalisme, fundamentalisme en sexisme, en dit zowel in de Koerdische gemeenschap als daarbuiten.

Artikel 4  De activiteiten dat de vereniging zal doen om haar doelstellingen te bereiken zijn de volgende: organiseren en ontwikkelen van en deelnemen aan educatieve cursussen, projecten en onderzoeken (bv. gericht op de Nederlandse, Franse en Koerdische taal), sportieve, muzikale, sociale en culturele evenementen, voorstellingen, conferenties en seminaries, uitgeven van brochures, opstellen van persberichten, organiseren van manifestaties en bijeenkomsten, lobby activiteiten, ophalen van financiële middelen en alle andere activiteiten die het nodig acht om haar doelstellingen te bereiken.

Zij kan groepen, clubs, comités, commissies, oprichten gericht op vrouwen, de pers, educatie, wetenschappen, cultuur, sport, jongeren, een bibliotheek, fonds voor begrafenissen, cooperatieven, platformen enz, en een persoon of groep afvaardigen met een opdracht om de doelstellingen te bereiken.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/12/2014 - Annexes du Moniteur belge

FOOD 2.2

Het kan alle handelingen verrichten die direct en indirect nuttig kunnen zijn om haar doelstellingen te bereiken. Het werkt hiervoor ook samen met andere Koerdische organisaties en andere organisaties, instituties en fondsen met een zelfde of gelijkaardige doel en ook met administratieve overheden.

TITEL III

De LEDEN

Deel I

Aansluiting

Artikel 5 - Ieder fysiek persoon en rechtspersoon die de principes en de fundamentele doelstellingen van de vereniging zoals opgesteld in de statuten en de regels, aanvaard, kan een schriftelijke aanvraag doen om lid te worden van de vereniging.

De vraag van aansluiting moet gericht zijn aan de voorzitter. De beslissing van aansluiting en weigering wordt genomen door de Raad van Bestuur. Een kandidaat-lid dat geweigerd is, kan binnen de maand beroep aantekenen bij de Algemene Vergadering,

De vereniging kan de titel van erelid of sponsor toekennen aan elk natuurlijke of rechtspersoon dat zich dienstig gemaakt heeft voor het Koerdische volk.

Deel Il

Ontslag, uitsluiting en schorsing

Artikel 6  Het lidmaatschap van een lid eindigt bij ontslag of uitsluiting. Elk lid kan zijn ontslag kenbaar maken op voorwaarde dit een maand op voorhand bekend te maken bij de Raad van Bestuur.

Overlijden, faillissement of ontbinding beëindigt van rechtswege het lidmaatschap.

Het niet naleven van de statuten, niet in orde zijn met de schuldige afdrachten een maand na de postdatum van een aangetekend schrijven, de afwezigheid of niet vertegenwoordigd zijn en zich niet excuseren, en dit bij drie opeenvolgende Algemene Vergaderingen, het verstoren van de interne orde, afbreuk doen aan de regels van eer en fatsoen, ernstige fouten, handelingen en uitspraken die de reputatie van de andere leden en de vereniging schade kunnen toebrengen kunnen leiden tot een uitsluiting van een lid.

De Raad van Bestuur kan de betrokken leden schorsen tot aan de beslissing van de Algemene Vergadering.

De Raad van Bestuur zal schriftelijk communiceren met de Tuchtraad over de reden van uitsluiting, De Tuchtraad zal onafhankelijk van de Raad van Bestuur delibereren en enkel op basis van de statuten en de interne reglement. Een lid dat geschorst of uitgesloten is, kan schriftelijk bezwaar aantekenen bij de Algemene Vergadering.

De definitieve uitsluiting van een lid kan enkel door de Algemene Vergadering uitgesproken worden, en dit bij een 2/3 meerderheid van de aanwezige en vertegenwoordigde stemmen,

Artikel 7  Het aftredend of geschorste of uitgesloten lid, zijn schuldeisers, erfgenamen en rechtverkrijgenden na overlijden, kunnen geen aanspraak maken op de activa. Zij kunnen niet bezwaren, verzoeken, verklaren of verantwoording vragen, de betaling van een rekening vragen of aanspraak maken op de afdrachten.

Artikel B De Raad van Bestuur stelt een register van leden op, conform artikel 10 van de wet van 27 juni 1921.

Deel III

Rechten van de leden

Artikel 9- De leden genieten van de rechten en zijn gebonden aan de plichten zoals bepaald in de huidige statuten,

Alleen de leden die voldoen aan de voorwaarden van de aansluiting en in orde zijn met hun afdrachten kunnen aanspraak maken op hun rechten, met inbegrip van het stemrecht op de Algemene Vergadering. De leden kunnen hun aanvraag om de verslagen van de Algemene Vergadering in te zien, richten tot de co-voorzitters.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/12/2014 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

Sympathiserende leden hebben geen stemrecht, zij kunnen wel de Algemene Vergadering bijwonen,

TITEL IV

DE ORGANEN

Artikel 10- De organen van de vereniging zijn de Algemene Vergadering, de Raad van Bestuur, het Uitvoerend Bestuur, de Budgettaire Raad, de Controleraad, de Tuchtraad en de consultatieraden.

Deel I

De Algemene Vergadering

Artikel 11- De Algemene Vergadering bestaat uit de samenkomst van alle leden die fysieke personen of rechtspersonen zijn. Zij komt minstens één keer per jaar samen< Een buitengewone Algemene Vergadering kan ambtshalve op elk moment bijeengeroepen worden door de Raad van Bestuur of op verzoek van minstens een kwart van de leden.

De leden worden uitgenodigd op de Algemene Vergadering, na de indiening van de ontwerp-agenda van de Raad van Bestuur, ten minste twee weken, een week in geval van nood, vôôr de datum van de vergadering. In geval van een voorstel tot wijziging van de statuten, gebeurt de uitnodiging minstens vier weken voor de bijeenkomst. In dit geval zullen de artikelen van het oude statuut waarop het project of het voorstel van verandering van toepassing zijn, mee opgenomen worden in de uitnodiging.

Bij de opening van de vergadering kiest de Algemene Vergadering uit haar midden een voorzitter en twee ondervoorzitters die de Algemene Vergadering zullen voorzitten. De leden van de Raad van Bestuur komen niet in aanmerking om de Algemene Vergadering voor te zitten.

De Algemene Vergadering stemt over de activiteitenverslag en het financieel verslag na de lezing ervan en het debat,

De Algemene Vergadering definieert, plant en controleert alle algemene vooruitzichten van alle activiteiten op basis van de statuten, definieert de regels en bepaalt de rapporten over de werking van de vereniging,

De Algemene Vergadering bepaalt het bedrag van de afdrachten van de leden, beslist over de uitsluiting van leden, de verandering van de statuten en de opheffing van de vereniging.

De Algemene Vergadering kan geldig beslissen indien de absolute helft van de leden aanwezig is. De beslissingen worden genomen met gewone meerderheid van regelmatig uitgebrachte stemmen, tenzij anders bepaald door de wetgever of de huidige statuten.

Indien de absolute helft van de leden niet aanwezig is op de Algemene Vergadering, zal de Raad van Bestuur een nieuw datum vastleggen voor de Algemene Vergadering. Als ook daar de absolute helft van de leden niet aanwezig kan zijn, zal die Algemene Vergadering toch rechtsgeldig plaatsvinden.

De stemming gebeurt met opgestoken hand, tenzij anders bepaald door de statuten of als de Algemene Vergadering het voorstel van de geheime stemming, gedaan door minstens 1/5 van de aanwezige leden van de Algemene Vergadering, aanvaardt.

De Raad van Bestuur kan iedereen uitnodigen op de gehele of gedeeltelijke Algemene Vergadering, en hen de status van waarnemer of consultant toekennen.

Deel II

De Raad van Bestuur

Artikel 12- De Raad van Bestuur is het bevoegde en verantwoordelijke orgaan dat de noodzakelijke acties moet ondernemen om de doelstellingen zoals beschreven in de statuten, te realiseren en gevolg te geven aan de beslissingen van de Algemene Vergadering tussen twee Algemene Vergaderingen door.

De Raad van Bestuur bestaat uit minstens 3 leden, waarvan 2 co-voorzitters, een secretaris, een penningmeester, allen verkozen door de Algemene Vergadering. De duur van het mandaat is 1 jaar, echter de ontslagnemende Raad van Bestuur blijft bevoegd en verantwoordelijk totdat de nieuwe Raad van Bestuur in functie is,

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/12/2014 - Annexes du Moniteur belge

` MOD2.2

Indien door overlijden, ontslag of uitsluiting een lid of leden uit de Raad van Bestuur vallen, kan de Raad van Bestuur, om verder te kunnen functioneren, voorlopig leden aanstellen tot aan de eerst volgende Algemene Vergadering. Dit geldt ook voor het Uitvoerend Bestuur, de Budgettaire Raad, de Controleraad, de Tuchtraad en de consultatieraden.

De vereniging wordt, naar de buitenwereld en alle instanties toe, vertegenwoordigd door de co-voorzitters of een gedelegeerd lid van de Raad van Bestuur.

De Raad van Bestuur komt minstens vier keer per jaar samen. Ze kan ook buitengewoon samengeroepen worden op vraag van 1/3 van haar leden of op vraag van de co-voorzitters.

De Raad van Bestuur is door de Algemene Vergadering verantwoordelijk gesteld over alle activiteiten, tenzij anders aangegeven.

Deel Ill

Het Uitvoerend Bestuur

Artikel 13- Het Uitvoerend Bestuur bestaat uit minstens 3 leden, waarvan 2 de co-voorzitters, verkozen door de Raad van Bestuur. Het Uitvoerend Bestuur;

a) Voert de geplande activiteiten en beslissingen uit van de Raad van Bestuur

b) Coördineert de relaties tussen de lid-organisaties

c) Verzamelt en communiceert over de kennis en de ervaringen over de interne activiteiten

d) Voert uit en volgt op de dringende en aanhoudende taken zoals de administratieve taken, externe relaties, persverklaringen en de verdeling van de publicaties.

Het Uitvoerend Bestuur vergadert gewoonlijk één keer per maand. Ze kan ook buitengewoon samenkomen op vraag van de co-voorzitters of minstens 1/3 van de leden.

Deel IV

De middelen en de Budgettaire Raad.

Artikel 14- De activiteiten kalender is het jaarkalender.

De Budgettaire Raad is samengesteld uit de penningmeester en minstens twee andere leden gekozen door de Algemene Vergadering. De budgettaire Raad is gemachtigd en verantwoordelijk voor het creëren van inkomstenbronnen in het kader van de Belgische wetten en de doelstellingen zoals geformuleerd in de statuten, en het gebruik van de middelen volgens dezelfde doelstellingen.

De penningmeester is direct verantwoordelijk voor de taak om de boekhouding van inkomsten en uitgaven bij te houden in de dagelijkse administratie en periodieke rapportage, Indien nodig kan het Uitvoerend Bestuur een betaalde professionele kracht voor deze taken inschakelen.

De Budgettaire Raad moet een overzicht opstellen van de verrichtingen, minstens 10 dagen voor de bijeenkomst van de Raad van Bestuur en minstens 4 dagen voor de bijeenkomst van het Uitvoerend Bestuur.

Deel V

De Controleraad

Artikel 15- De Algemene Vergadering stelt een Controleraad aan met minstens 3 leden.

De controleraad is direct verantwoording verschuldigd aan de Algemene Vergadering. De Controleraad bereidt het rapport voor over de jaarlijkse financiële controle en stelt het voor aan de Algemene Vergadering. Het rapport van de controleraad wordt voorgelezen op de Algemene Vergadering maar is niet onderhevig aan een stemming.

De Controleraad is bevoegd om minstens 2 maal per jaar de financiële relaties, de inkomsten en de uitgaven, de rapporten en registers van de Budgettaire Raad te controleren. Het controleert en leidt het onderzoek in geval van een serieuze klacht over onregelmatigheden over de financiën van de vereniging. De resultaten van het onderzoek worden opgenomen in een rapport en gecommuniceerd met de Raad van Bestuur, de andere interne organen en de lid-organisaties.

" ."

V"1 MoD2.2

De Raad van Bestuur en het Uitvoerend Bestuur moeten alle door de Controleraad gevraagde documenten voorleggen.

In geval van een tegenstrijdigheid tussen de rapporten van de Controleraad en de Budgettaire Raad, zef het probleem opgelost worden door de Algemene Vergadering.

De voorzitter van de controleraad neemt deel aan de vergaderingen van de Raad van Bestuur " maar heeft er geen stemrecht.

Deel V1

De Tuchtraad

Artikel 16- De Tuchtraad bestaat uit minstens drie leden en de leden zijn verkozen voor een mandaat van één jaar door de Algemene Vergadering.

De Tuchtraad is direct verbonden aan de Algemene Vergadering. De Tuchtraad neemt deel aan de bijeenkomsten van de Algemene Vergadering en presenteert er haar geschreven rapport over de betreffende activiteitenperiode. Deze rapporten worden voorgelezen en bediscussieerd, maar worden niet onderworpen aan een stemming. Echter, de beslissingen inzake schorsing, voorlopige of definitieve uitsluiting van de leden worden wel onderworpen aan de beslissende oordeel van de Algemene Vergadering.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/12/2014 - Annexes du Moniteur belge De Tuchtraad kan een tuchtonderzoek instellen naar zowel de organen alsook naar leden. Het resultaat van dat onderzoek zal schriftelijk gecommuniceerd worden met de Raad van Bestuur en de betrokken orgaan, lid of lid organisatie.

Het orgaan of de lid dat door de Tuchtraad in gebreke gesteld word met de huidige statuten, zal aangemaand worden om het probleem binnen een redelijke termijn van één maand op te lossen. Indien uit inspectie van de Tuchtraad zal blijken dat hieraan niet tegemoetgekomen is, kan de Tuchtraad een vergadering bijeenroepen met de betrokken lid of leden met als centraal agendapunt het oplossen van het probleem. Indien de betrokken lid of leden volharden in het overtreden van de statuten, kunnen deze leden geschorst worden tot aan de eerst volgende Algemene Vergadering met een beslissing van de % meerderheid van de Tuchtraad.

De tuchtraad ken met dezelfde procedure een tuchtonderzoek instellen naar de Raad van Bestuur en haar

leden. De voorzitter van de Tuchtraad participeert aan de vergaderingen van de Raad van Bestuur maar heeft

geen stemrecht.

Deel Vil

De Consultatieraad

Artikel 17- De Raad van Bestuur kan één of meerdere Consultatieraden vormen die zullen bestaan uit specialisten om haar activiteiten wetenschappelijk te funderen, of informatie in te winnen en de noodzakelijke voorstellen te kunnen doen in de domeinen waar het nodig is.

De Raad van Bestuur is verantwoordelijk over alle bijzonderheden van de Consultatieraden zoals de samenstelling, het functioneren en de missie.

De Raad van Bestuur en de Algemene Vergadering kunnen de leden van de consultatieraden uitnodigingen op haar eigen vergaderingen.

Deel VIII

De contactpersonen

Artikel 18- De Raad van Bestuur kan contactpersonen aanstellen in de steden of gemeenten indien er noodzaak aan is.

De activiteiten van deze personen vallen rechtstreeks onder het Uitvoerend Bestuur. Toch zal de samenstelling, het functioneren en de reikwijdte van hun opdracht bepaald worden door de Raad van Bestuur. De contactpersonen kunnen geen beslissingen nemen zonder de voorafgaande goedkeuring van het Uitvoerend Bestuur.

TITEL V

DE OPHEFFING VAN DE VERENIGING

Artikel 19- Het besluit om de vereniging op te heffen kan enkel genomen worden door de Algemene Vergadering met een meerderheid van 4/5 van de stemmen, die naar behoren zijn uitgebracht en waarbij 213 van de leden aanwezig zijn. Opdat de opheffing van de vereniging als agendapunt kan voorkomen op de Algemene Vergadering, moet dit voorstel door minstens 1/3 van de leden gefekend zijn en overhandigd worden aan de Raad van Bestuur minstens één maand voor de bijeenkomst van de Algemene Vergadering.

MOD 2.2

Voor- Luik B - Vervolg

behouden aan het Belgisch Staatsblad

De nodige stappen zullen opgevolgd worden door een opheffings-commissie dat aangesteld wordt door de Algemene Vergadering.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/12/2014 - Annexes du Moniteur belge

In geval van de opheffing van de vereniging zal de Algemene Vergadering de één of meerdere curatoren toewijzen, hun bevoegdheden bepalen en de opdracht geven het netto-activa van het sociaal fonds over te schrijven.

Deze toewijzing moet worden gemaakt ten gunste van een belangeloos doel.

TITEL VI

LAATSTE BEPALINGEN

Artikel 20- Alles wat niet expliciet gesteld is in de statuten, wordt geregeld door de wet van 27 juni 1921 inzake de verenigingen zonder winstoogmerk.

OVERGANGSBEPALINGEN

De oprichters hebben unaniem de volgende resoluties aangenomen, die pas in voege treden met het neerleggen bij de griffie van de statuten, van de documenten met betrekking tot de benoeming van de bestuurders en de documenten met betrekking tot de benoeming van de personen die gemachtigd zijn om de vereniging te vertegenwoordigen.

Boekjaar:

In afwijking, het erste boekjaar begint op de dag dat de vereniging haar rechtspersoonlijkheid aanneemt en eindigt op 31 december 2014.

De bestuurders:

De volgende zijn benoemd tot bestuurders:

Mevrouw ASLAN Nadire

De heer UCAR Salih

Die deze mandaat aanvaarden.

De volmachthouder;

De volgende zijn benoemd tot volmachthouder:

De heer UCAR Salih

Mevrouw ASLAN Nadire

Opgemaakt te Brussel op 25 oktober 2014, in twee exemplaren.

Op de laatste biz, van Luik B vermelden : Recto,: Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

Coordonnées
RAAD VAN DE KOERDISCHE DEMOCRATISCHE GEMEENS…

Adresse
JEAN STASSARTSTRAAT 41 1060 BRUSSEL

Code postal : 1060
Localité : SAINT-GILLES
Commune : SAINT-GILLES
Région : Région de Bruxelles-Capitale