AEGIS CONSULTING

Société privée à responsabilité limitée


Dénomination : AEGIS CONSULTING
Forme juridique : Société privée à responsabilité limitée
N° entreprise : 846.323.911

Publication

31/12/2013 : ME. - JAARREKENING 30.06.2013, GGK 15.11.2013, NGL 23.12.2013 13697-0050-011
13/06/2012
ÿþT mod 11.1

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

r-

lit

Voorhobo aar, Belg Staat

*12104824*

Nûergeied

VClA KIt0,477trrlflwi l;lrwer,rtPdl, rraJ

04AN2012

Griffie

Onderneemingsnr : Benaming (volutt)

(verkort) :

Rechtsvorm

Zetel :

0846 , 323 . 911

AEGIS CONSULTING

besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid Oude Schans 16

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -13/06/2012 - Annexes du Moniteur belge

(volledig adres) 2627 Schelle

Onderwere(en) akte : OPRICHTING

Uittreksel afgeleverd *kir registratie om neer te leggen ter griffie van de Rechtbank van Koophandel te Antwerpen.

Het blijkt uit een akte van oprichting van vennootschap verleden voor Erik Celis, geassocieerd notaris te Antwerpen, op 31 mei 2012, dat:

1. Rechtsvorm - naam; handelsvennootschap die de rechtsvorm aanneemt van een besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid, met als naam: "ASGIS CONSULTING".

2. Zetel: 2627 Schelle, Oude Schans 16.

3. Oprichter:

1. De heer KOX Bart Alfons Margaretha, geboren te Turnhout op 22 september 1978, wonende te 2627 Schelle, Oude Schans 16;

2. Mevrouw HENDRICKX Wendy, geboren te Boom op 17 juni 1981, wonende te 2627 Schelle, Oude Schans 16.

4. Kapitaal: 18.600,00 euro.

5. Gestorte bedrag: 6.200,00 euro.

6. Nop niet volgestorte inbrengen: 12.400,00 euro.

- sub 3.1: 8.733,33 euro;

- sub 3.2: 3.666,67 euro.

7. Samenstelling: in geld.

8. Boeklaar: Het boekjaar begint op één juli en eindigt op dertig juni.

Het eerste boekjaar eindigt op 30 juni 2013,

9. Verdeling van de winst: Jaarlijks houdt de algemene vergadering een bedrag in van ten minste een twintigste van de nettowinst voor de vorming van een reservefonds; de verplichting tot deze afneming houdt op wanneer het reservefonds een tiende van het maatschappelijk kapitaal heeft bereikt.

Omtrent het overschot zal de jaarvergadering ieder jaar soeverein besluiten maar mits inachtneming van een gelijk recht voor elk aandeel.

10. Verdeling vereffeningsaldo: Elk aandeel geeft een gelijk recht bij de verdeling van het overschot na vereffening rekening houdend met hun volstorting.

11. Externe vertegenwoordiging: iedere zaakvoerder vertegenwoordigt de vennootschap jegens derden en in rechte ais eiser of als verweerder; ook indien er verschillende zaakvoerders worden aangesteld, hebben zij het vermogen om ieder afzonderlijk op te treden voor alle handelingen.

Het bestuur mag zijn machten voor bepaalde handelingen overdragen.

12. Statutaire zaakvoerder: voor de duur van de vennootschap aangesteld: de heer KOX Bart, voornoemd.

13. Commissarissen: geen.

14. Doel; De vennootschap heeft tot doel:

1. Aile activiteiten in de ruimste zin van het woord met betrekking tot adviesverlening, consultancy en

management in het algemeen en in diverse sectoren en onder meer in het bijzonder in de financiële sector en

de bedrijfseconomische sector, omvattende onder meer maar niet uitsluitend:

- adviesbureau op het gebied van bedrijfsvoering en beheer waaronder onder meer maar niet uitsluitend

het verlenen van advies en praktische hulp aan bedrijven in verband met public relations en communicatie, het verlenen van adviezen en hulp aan het bedrijfsleven en de overheid op gebied van onder meer planning, organisatie, efficiëntie en toezicht, het verschaffen van informatie aan de bedrijfsleiding, het berekenen van de kosten en baten van de voorgestelde maatregelen op het gebied van planning, organisatie en efficiëntie, het verlenen van adviezen op het gebied van beheer in het algemeen;

On van Luik \iermelr;sn Recto Naarr, en hoedanigheid van de ina;rumemerentie notan;, heia3i L" ar, Oe'sDicijnten

i7f1'CsegCi d6 r@Ch4snerseaon ten wdnziel'i van QBrdGri te yClicg3ri,," .ip3rc¬ í4e,"

y~.`rSC ' tl$2~î'. ~fl nóEldSwE:~nnnC.

{}oor-

b^_houden

aarE riet

Belgisch

Staatsblad

"

s

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -13/06/2012 - Annexes du Moniteur belge

mod 11.1

- managementactiviteiten in het algemeen waaronder onder meer het tussenkomen in het dagelijks bestuur en het vertegenwoordigen van bedrijven door onder meer het uitoefenen van mandaten van bestuurder, zaakvoerder, directeur of vereffenaar;

studie-, organisatie en raadgevend bureau inzake financiële, handels-, bedrijfseconomische of sociale aangelegenheden met inbegrip van alle handelingen die verband houden met advies, documentatie en publicatie over juridische, sociale, economische en financiële problemen;

- het begeleiden van bedrijven op het gebied van handel, nijverheid en administratie, het verrichten van

secretariaatswerkzaamheden, het domiciliëren van bedrijven, het ter beschikking stellen van kantoren, magazijnen en fabricageruimten, het verrichten van voorbereidende studies en adviezen op gebied van management, bedrijfsvoering, economische wetgeving, marketing, export en import, het drukken en uitgeven van studies, rapporten en het verlenen van hulp aan bedrijven in oprichting of bij overname van bestaande

bedrijven, zenden en ontvangen van post en meer in het algemeen alles te doen wat de oprichting, de uitbating en het beheer van de bedrijven van nut kan zijn.

2. Het verstrekken van allerlei advies en de uitbating van een consultancybureau in het algemeen en meer in het bijzonder op het gebied van:

- veiligheid;

- milieu, ecologie en energie;

- duurzaamheid;

- kwaliteitsverbetering.

De quality consultancy, omvattende het opzetten van kwaliteitssystemen, de begeleiding ervan en het

uitvoeren van preaudits en interne audits op deze kwaliteitssystemen.

3. Projectmanagement en alles wat daarmee gepaard gaat zoals onder meer maar niet uitsluitend ' kostencalculaties en budgetbeheer, de algemene coördinatie van de werkzaamheden op de bouwwerf en de veiligheidscoördinatie, het verlenen van technische, juridische en administratieve adviezen, allerlei adviezen aan de bouwheer, het onderhandelen met en het aanstellen van architecten, aannemers en andere betrokken personen, het optreden tegenover allerlei overheden en instanties voor vergunningen en andere administratieve procedures.

4. Holding activiteiten, omvattende onder meer:

- het door middel van inschrijving, inbreng, fusie, samenwerking, financiële tussenkomst of anderszins verwerven van een belang of deelneming in alle bestaande of nog op te richten bedrijvigheden, vennootschappen of verenigingen in België of in het buitenland zonder onderscheid;

- het beheren, valoriseren, verkopen, te gelde maken of anderszins vervreemden van deze participaties of belangen;

- het rechtstreeks of onrechtstreeks deelnemen aan het bestuur, de directie, de controle en vereffening van de vennootschappen waarin zij een belang of deelneming heeft en in het algemeen alle verrichtingen die rechtstreeks of onrechtstreeks, geheel of gedeeltelijk verband houden met de activiteiten van een holding.

5. Het aanleggen, het oordeelkundig uitbouwen en beheren van een onroerend vermogen; alle verrichtingen met betrekking tot onroerende goederen en onroerende zakelijke rechten zoals onder meer erfpacht- en opstalrechten en de huurfinanciering van onroerende goederen aan derden, het aankopen en verkopen zowel in volle eigendom als in vruchtgebruik en/of blote eigendom, ruilen, doen bouwen, doen verbouwen, onderhouden, verhuren, huren, verkavelen, prospecteren en uitbaten van onroerende goederen, de aan- en verkoop, huur en verhuur van roerende goederen betreffende de inrichting en uitrusting van onroerende goederen, alsmede alle handelingen die rechtstreeks of onrechtstreeks met dit doel in verband staan en die van aard zijn de opbrengst van de roerende en onroerende goederen te bevorderen.

Aangaande al het voorgaande handelt de vennootschap voor eigen rekening, in commissie, als tussenpersoon of als vertegenwoordiger.

Zij mag haar onroerende goederen in hypotheek stellen en al haar andere goederen, met inbegrip van het handelsfonds, in pand stellen, zij mag zich borgstellen en aval verlenen voor aile leningen, kredietopeningen en andere verbintenissen zowel voor haarzelf als voor alle derden op voorwaarde dat zij er zelf belang bij heeft.

15. Gewone algemene vergadering: De gewone algemene vergadering, ook jaarvergadering genoemd, heeft plaats de derde vrijdag van de maand november om negentien uur dertig; indien deze dag een wettelijke feestdag is op de eerstvolgende werkdag, zelfde uur,

De jaarvergadering wordt gehouden, behoudens andersluidende bijeenroeping, op de zetel van de vennootschap. De eerste wordt gehouden in het jaar 2013.

Er zijn geen voorwaarden voor de toelating tot de algemene vergaderingen en voor de uitoefening van het stemrecht.

16. Volmachten: Nihil.

17. De bevestiging door de instrumenterende notaris van de deponering van het gestorte kapitaal overeenkomstig de bepalingen van het Wetboek van Vennootschappen als bleek uit het attest afgeleverd door KBC Bank.

18. Bijzondere volmacht: Er werd aan de burgerlijke vennootschap met handelsvorm onder de rechtsvorm van een besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid "VMW ACCOUNTANTS", rechtspersonenregister Antwerpen 0476.384.915, met zetel te Wommelgem, Herentalsebaan 645 bus 4, en haar aangestelden, mandatarissen en lasthebbers, elk afzonderlijk bevoegd en met recht van indeplaatsstelling, een bijzondere volmacht gegeven om de vennootschap te vertegenwoordigen bij alle belastingadministraties, waaronder de "B.T.W.", alsook te vertegenwoordigen bij de griffie van de Rechtbank van Koophandel alsmede bij één of meer erkende ondernemingsloketten teneinde daar alle verrichtingen te doen, verklaringen af te leggen, documenten te ondertekenen en neer te leggen, nodig voor de inschrijving, wijziging of doorhaling van de inschrijving van de vennootschap als handelsonderneming bij de Kruispuntbank van Ondernemingen, en in het algemeen, alles te doen wat nodig of nuttig is voor de uitvoering van deze opdracht.

Op de laatste biz van Lu=l; E vermelden . Recta Naam en hoedanigheid valt de instrumenterende notaris. netzij von de ps soiolnient bevoegd tje rechtspersoon ter. aarszier, van derden te vertepem3;oordtget

Versa " Naam en handteLenrr..c

mod 11.1

VOOR UITTREKSEL (ondertekend)

Frank Liesse

Een geassocieerd notaris

Tegelijk hiermee neergelegd: afschrift akte.

, " 5 `I

' Voorbehouden aan het Belgisch Staatsrllacz

Op de laatste biz Ven Lu+1. E' vermeicer ImEcec ' Naam en hoeJanighsic; van ce tr:ztrUrnerrt4renQv nolar . h2Ri; <<a", de persUÍGuiten I bcvoeprJ rye recntcoeFsoon ten eenzier vVr1 cer~en te verc;.oeni%corót,e,er,

Verse N:3-am er not3ótattenon=

01/07/2015
ÿþ Mod Word 11.1

in de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte



Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 01/07/2015 - Annexes du Moniteur belge

~

i

I

b~

e si



Rechtbank van koophandel

Antwerpen

2 2 JUNI 2015

afdelineemrpen



Ondernemingsar : 0846.323.911

Benaming

(voluit) : Aegis Consulting

(verkort) :

Rechtsvorm : Besloten Vennootschap met Beperkte aansprakelijkheid

Zetel : Oude Schans 16 - 2627 Schelle

(volledig adres)

Onderwerp akte : Wijziging maatschappelijke zetel

Uittreksel uit het verslag van de zaakvoerder d.d. 10 juni 2015:

De zaakvoerder beslist de maatschappelijke zetel te verplaatsen naar Driemastenbaan 8, 2160

Wommelgem.

Deze wijziging treedt in werking vanaf heden.

VMW Accountants BVBA

Gevolmachtigde

vertegenwoordigd door

Joris Van Merode

15/12/2015 : ME. - JAARREKENING 30.06.2015, GGK 20.11.2015, NGL 10.12.2015 15685-0275-011

Coordonnées
AEGIS CONSULTING

Adresse
DRIEMASTENBAAN 8 2160 WOMMELGEM

Code postal : 2160
Localité : WOMMELGEM
Commune : WOMMELGEM
Province : Anvers
Région : Région flamande