ASC SAFETY SERVICES

Société privée à responsabilité limitée


Dénomination : ASC SAFETY SERVICES
Forme juridique : Société privée à responsabilité limitée
N° entreprise : 469.747.442

Publication

24/10/2014
ÿþ Mal Word 11.1

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

.,

litanpl

Va

beha aan Belg

Staat

..

Rechtbank van koophandel

Antwerpen

15 OKT. 2014

afdeefewerpen

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 24/10/2014 - Annexes du Moniteur belge

Ondernemingsnr : 0469.74X442.

Benaming

(voluit) : ASC SAFETY SERVICES

(verkort) :

Rechtsvorm: Besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid

Zetel: Abtsdreef, 10 F - 2940 Stabroek

(volledig adres)

Onderwerp akte: Ontslag en benoeming bestuurders

Uittreksel uit het proces-verbaal van de Buitengewone Algemene Vergadering van 31 juli 2014 Na beraadslaging werden volgende beslissingen bij unanimiteit genomen:

1. De algemene vergadering neemt hierbij kennis van het ontslag als zaakvoerder van de bvba JP Consulting. De algemene vergadering stemt met eenparigheid van stemmen in met het ontslag en dit met Ingang van 31 juli 2014.

2, Voorts beslist de algemene vergadering van aandeelhouders bij afzonderlijke stemming en met eenparigheid om voorlopige kwijting te verlenen aan de bvba JP Consulting voor de uitvoering van haar mandaat als zaakvoerder voor de periode vanaf 05 oktober 2012 tot en met heden, onder voorbehoud van bekrachtiging op de volgende gewone algemene vergadering.

3. De vergadering besluit de heer Jean-Paul Van Avermaet, gedomicilieerd te Manitobahelling 3-0901 - 8420 De Haan, voor een maximum hernieuwbare termijn van 6 jaar te benoemen als onbezoldigd zaakvoerder van de Vennootschap en dit vanaf 01 augustus 2014. Zijn mandaat zal van rechtswege eindigen op de gewone algemene vergadering gehouden tijdens het jaar 2020.

4. De vergadering verleent alle machten aan Hendrik Keersmaekers geboren te Schoten op 15 oktober 1972 en Wim Hernalsteen geboren te Leuven op 17 mei 1983, afzonderlijk handelend, om de nodige formaliteiten te vervuilen tot uitvoering van de voorvermelde beslissingen, inzake het ontslag van de bvba JP Consulting als zaakvoerder, alsook de benoeming van de heer Jean-Paul Van Avermaet als zaakvoerder, hierin begrepen de ondertekening en neerlegging van de standaard publicatieformulieren ter griffie van de bevoegde rechtbank van koophandel.

Crusse!, 31 juli 2014

Hendrik Keersmaekers

Lasthebber

Op de laatste blz. van Luik B vermelden: Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

11/03/2014
ÿþVoorbehoudt aan he Belgisc Staatsbl

Mod Word 11.1

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

Neergelegd ter griffie van de Rechtbank van Koophandel te Antwerpen, op

2 8 FEB. 2014

Griffie

II

*19059933"

I I I

Ondernemingsnr : 0469.747.442.

Benaming

(voluit) : ASC SAFETY SERVICES

(verkort) :

Rechtsvorm : Besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid

Zetel : Abtsdreef, 10 F - 2940 Stabroek

(volledig adres)

Onderwerp akte : Wijziging volmachten

Uittreksel uit het proces-verbaal van het College van Zaakvoerders van 2 december 2013

Na beraadslaging werden volgende beslissingen bij unanimiteit genomen:

De volgende handtekeningsbevoegdheden toe te kennen :

A) Financiële verbintenissen en handelingen op de rekeningen van de vennootschap worden ondertekend door:

De Finance & Administration Director, samen handelend met één van de volgende personen : een Zaakvoerder, de Managing Director of een Legal Counsel.

Tijdens zijn afwezigheid, zal de handtekening van de Finance & Administration Director vervangen worden door die van de Accounting & Tax Manager.

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de Instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

B) Documenten met betrekking tot de aankoop en de gebouwen worden ondertekend door

De Finance & Administration Director, samen handelend met één van de volgende personen : een Zaakvoerder, de Managing Director of een Legal Counsel.

Tijdens zijn afwezigheid, mag de handtekening van de Finance & Administration Director vervangen worden door die van de Procurement Manager of de Facility Manager & Senior Buyer. Deze laatsten mogen echter enkel documenten tekenen die betrekking hebben op hun dienst.

C) Documenten met betrekking tot informatica (telecommunicatie-materiaal inbegrepen) worden ondertekend door :

De Director ICT & Business Development samen handelend met één van de volgende personen : een Zaakvoerder, de Managing Director, de Finance & Administration Director of een Legal Counsel.

Tijdens zijn afwezigheid, kan de handtekening van de Director ICT & Business Development vervangen worden door die van de ICT Infrastructure & Operations Manager. Deze laatste mag enkel documenten tekenen met betrekking tot zijn dienst.

Tijdens de afwezigheid van de Managing Director of van de Finance & Administration Director, mogen hun handtekeningen vervangen worden door die van een Legal Counsel.

D) Documenten met betrekking tot de verkoop en de operaties worden ondertekend door :

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -11/03/2014 - Annexes du Moniteur belge

r

à-

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -11/03/2014 - Annexes du Moniteur belge

De Business Unit Director, samen handelend met één van de volgende personen : een Zaakvoerder, de Managing Director, de Commercial Director, de Sales Manager Regional Accounts, de Sales Manager Key Accounts, de Strategic Accounts Director of een Legal Counsel.

Voor zover de documenten modelcontracten zijn of slechts betrekking hebben op de onderhandeling der contracten, zonder nieuwe verbintenissen, op de uitvoering van de contracten of op de bevestiging van dienstaanvragen, mogen zij ondertekend worden door de Managing Director, de Commercial Director, de Sales Manager Regional Accounts, de Sales Manager Key Accounts, de Strategic Accounts Director of de Business Unit Director, afzonderlijk handelend.

Tijdens zijn afwezigheid, kan de handtekening van de Business Unit Director vervangen worden door die van de Managing Director of van een Legal Counsel.

E) Documenten met betrekking tot de verzekeringen, zoals het afsluiten van verzekeringspolissen andere dan deze onderschreven door de internationale groep alsook de regeling van schadegevallen, worden ondertekend door :

Een Legal Counsel, samen handelend met één van de volgende personen : een Zaakvoerder, de Managing Director of de Finance & Administration Director.

Tijdens zijn afwezigheid, zal de handtekening van de Legal Counsel vervangen worden door die van de Sourcing Manager,

F) Documenten met betrekking tot de aanwerving, bevordering, en opzegging van personeelscontracten worden ondertekend door :

1) Arbeiderscontracten :

Een Zaakvoerder, de Managing Director, de Human Resources Director of een Legal Counsel, afzonderlijk handelend.

2) Bediendencontracten :

De Human Resources Director, samen handelend met één van de volgende personen : een Zaakvoerder, de Managing Director of een Legal Counsel.

Tijdens zijn afwezigheid, zal de handtekening van de Human Resources Director vervangen worden door die van de Compensation & Benefits Manager.

G) Sociale documenten, cheques en overschrijvingen met betrekking tot de bezoldiging van het personeel worden ondertekend door :

De Human Resources Director, samen handelend met één van de volgende personen : een Zaakvoerder, de Managing Director, de Finance & Administration Director of een Legal Counsel.

Tijdens zijn afwezigheid, zal de handtekening van de Human Rescurces Director vervangen worden door die van de Compensation & Benefits Manager, de Payroll Manager of de HR Knowledge Manager.

De sociale documenten mogen echter ondertekend worden door de Compensation & Benefits Manager, de HR Knowledge Manager of de Payroll Manager, afzonderlijk handelend.

H) Ontvangstbewijzen voor alle ontvangen bedragen, deurwaardersexploten en ook vocr de aangetekende brieven en colli aan de vennootschap geadresseerd door tussenkomst van de deurwaarders, de post, de douane en accijnzen, de spoorweg, luchtvaart en andere transportmaatschappijen worden ondertekend door:

Een Zaakvoerder, de Managing Director, de Business Unit Director of een Legal Counsel, afzonderlijk handelend met mogelijkheid tot subrogatie.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -11/03/2014 - Annexes du Moniteur belge

Zij beschikken over de bevoegdheid om deze volmachten over te dragen aan derden,

I) Voor alle handelingen met de Staat, de overheids-, provinciale en gemeentelijke administraties, de belastingadministraties, douane en accijnzen en alle andere openbare diensten wordt de vennootschap vertegenwoordigd door

Een Zaakvoerder, de Managing Director, de Finance & Administration Director, de Human Resources Director of een Legal Counsel, afzonderlijk handelend.

J) Voor de vertegenwoordiging van de vennootschap in rechte, met inbegrip van de burgerlijke partij-stelling, is een Zaakvoerder, de Managing Director, de Finance & Administration Director, de Human Resources Director of een Legal Counsel afzonderlijk bevoegd.

K) ln het kader van de aan hen toevertrouwde opdrachten, worden alle documenten in verband met de vertegenwoordiging van de vennootschap bij het parket, de federale en lokale politiediensten en de gerechtelijke politie, met inbegrip van het indienen van klachten en het afleggen van verklaringen in naam van de vennootschap, ondertekend door ;

Een Zaakvoerder, de Managing Director, de Finance & Administration Director, een Legal Counsel of de Security Officer, afzonderlijk handelend.

L) Voor aile handelingen die tot de opdracht van de preventie en veiligheidsadviseur behoren, wordt de vennootschap vertegenwoordigd door

Een Zaakvoerder, de Managing Director, de Human Resources Director, een Legal. Counsel of de Prevention Manager, afzonderlijk handelend.

M) De documenten met betrekking tot Marketing worden getekend door :

De Marketing & Communication Manager, samen handelend met de Managing Director of een Legal Counsel.

N) De documenten met betrekking tot Business Development worden getekend door

De Marketing & Communication Manager, met mogelijkheid tot substitutie, samen handelend met de Managing Director of een Legal Counsel.

O) De documenten met betrekking tot het kwaliteitsmerk worden getekend door De Quality Manager, samen handelend met de Managing Director of een Legal Counsel.

P) Voor alle handelingen en documenten inzake Facturatie en Credit Control, wordt de vennootschap vertegenwoordigd door

De Administration, Billing & Credit Contrai Manager, een Zaakvoerder, de Managing Director, de Finance & Administration Director of een Legal Counsel, afzonderlijk handelend met mogelijkheid tot subrogatie.

Voor zover een bepaald document door twee personen dient ondertekend te worden, mag zulk document niet ondertekend worden door één persoon die verschillende functies cumuleert.

Voor de goede orde, de term "director' zoals hierboven vermeld, verwijst niet naar een zaakvoerdersmandaat.

Deze volmachten vervangen alle voorheen toegekende volmachten.

sui

r

'

eVoop uehouden aan het BelgischStaatsblad

vennootschap :

De volgende personen zijn, tot publicatie van het tegendeel, bevoegd voor volgende functies binnen de





Zaakxoerde, ~

BVBA JP Consulting doordh: Jean-Paul Van /vocmme

Dhr. Philippe Evnurd. Rue Victor Hugo, 182-141DWaterloo

Dhr.VW|ha|muavondeVen.OoUeO000novo59-Aduo1^-BarcelonaODD37'Cata|unyo(Spon)

yNanoQinQOiroctor:

BV8AJPConou|dng.vodaQenmwzond|Qddoordh:Jwan'Pou|\amAvermaet,Vondnpbusoohemtrasó,4O'

1030 Schaarbeek

Finance & Administration Dkector:

Dh: Philippe Evrond. Rue Victor Hugo, 182-141OWaterloo

Accounting &Tax Manager ;

Ohr. Dominique Oonoon. Lod, Van VoÓomstramt.13-OOZDHenunt

Pmouromant Manager ;

Dhx Erik DeiooronUder,VVeyneuboon.86-2D2ORUmenam

Fod|ity Manager & Senior Buyo,~

Mav: Carine 8Uemun. Avenue des Sapins, 8'14QSTilly

Dinuutor|CT& Business Davenpmænt;

BVBADjaapooboæ.vorteganwmovdigddoordhr.Jaon-PiaræBmnaeds.Korkmnaat.11-O54OHe,k-Dn-Ot d

ICT Infrastructure & Operations Manager:

Ohr. Stefan VVaubam.E.Vandame|deoLnycd.23'312OTæma|u

Human Resources D|namÓo,~

Dhr. Stéphane Gilles, Rue du Pire, 35 - 1480 Tubize

BRKnow|edge Manager

~

[We/. Christine 8choutaden.Bomesbaat.803-3U12VVUso|n

Compensation & Benefits ManaQer:

Dhx Robert Fehen. Rue dmhu Procession, 4Q-1310ùuHutpe

Pmynu| Manager :

yNej.Heid|Lagówoux.NUverheidootnyat.27M'1Q3OZoxenbam

Legal Counsel

Dhr. Hendrik Keersmaekers, Juliaan Dillensstraat, 8 - 2018 Antwerpen

Dhr. Wim Hemalsteen, Tervuursesteenweg, 153 - 3078 Everberg

Sou rcing Manager:

Mevr. Katia Vanderstappen, Lombaardstraat 1/2 - 3200 Aarschot

Business Unit Director:

8CVK8mdano.veóeQemwuordigddoo,K8evxN1móineDaenan.KpÓonbouÉnont148'38O0SlntTmiden

Commercial D|rector:

BVBAGie|boOonou|t.vodagonmmurd|gddumrdhxBodDeKoyaer.B|akmoemo.2U-1798Affligem

Sales Manager Rag|onalAcuounta~

K4ovc Ann Knopen.D|eobereotnaet.9D'3294K8o|enotede

Sales Manager Key Accounts:

Dhr. Amaud Detienne, Ingenieur Haesaertslaan, 93 - 2610 Wilrijk

GtnyteQicAccountaOirector:

Dhr. Christian Verlinden, Rue Pierre Hap Lemaître, 65 - 1040 Bruxelles

8euurity Officer :

KXovr. Sandra Van de Steen, BoomsooÓoenwoQ.53 bus 2'201OVW|rijk

Pmammtion Manager :

Dhr. Daniel Blum, Boulevard Hector Denis, 5O-4OOOLiège

Marketing & Communication Manager:

Dh,. Philippe Docx, Louis Huybrochómstnuot.18-215O8ombeek

OumUty Manager :

Mevr. Nancy Demeyere, Geraardbergsesteenweg, 264 - 9404 Aspelare

Administration, Billing & Credit Cont,ol Manager :

Dhr. Peter Dick, Eekbulk, 10 - 9840A De Pinte











Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 11/03/2014 - Annexes du Moniteur belge





Het College verleent alle machten aan Hendrik Keersmaekers geboren te Schoten op 15 oktober 1972 en Wim Hemalst engebommbebouvenop17mm(1QB3.ofzundedijkhoodelend'omdanodigefommo|Ueitente vervullen tot uitvoering van de voorvemnelde beslissingen, inzake de aanpassing van de volmachten, hierin begrepen de ondertekening en neerlegging van de standaard publicatieformulieren ter griffe van de bevoegde rechtbank van koophandel.

Brussel, 2 december 2013

Hendrik Keersmaekers

Lasthebber





Op de laatste biz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende nota perso(o)n(en)

bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

11/03/2014
ÿþMod word 11.1

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

~~~~ .'~

~. ~

Je

Neergelegd ter griffie van de Rechtbank van Koophandel te Antwerpen, op

Gri le8 FEB. 2014

Voor-

behoude aan het Belgiscl

Staatsbles

1

Ondememingsnr : 0469.747.442.

Benaming

(voluit) ; ASC SAFETY SERVICES

(verkort)

Rechtsvorm : Société privée à responsabilité limitée

Zetel : Abtsdreef, 10 F - 2940 Stabroek

(volledig adres)

Onderwerp akte : Modification pouvoirs

Extrait du procès-verbal du Collège des Gérants du 2 décembre 2013

Après délibération, les résolutions suivantes sont prises à l'unanimité:

Les pouvoirs de signature suivants sont attribués :

A) Les engagements financiers et les opérations sur les comptes de la société seront signés par :

Le Finance & Administration Director, agissant conjointement avec l'une des personnes suivantes : un Gérant, le Managing Director ou un Legal Counsel.

En son absence, la signature du Finance & Administration Director sera remplacée par celle de l'Accounting & Tax Manager.

B) Les documents relatifs aux achats et aux bâtiments, seront signés par :

Le Finance & Administration Director, agissant conjointement avec l'une des personnes suivantes : un Gérant, le Managing Director ou un Legal Counsel.

En son absence, la signature du Finance & Administration Director pourra être remplacée par celle du Procurement Manager ou du Facility Manager & Senior Buyer. Ces derniers ne sont habilités qu'à signer les documents se rapportant à leur service.

C) Les documents relatifs à l'informatique (y compris le matériel de télécommunication) seront signés par :

Le Director ICT & Business Development, agissant conjointement avec rune des personnes suivantes : un Gérant, le Managing Director, le Finance & Administration Director ou un Legal Counsel.

En son absence, la signature du Director 1CT & Business Development pourra être remplacée par celle du ICT Infrastructure & Operations Manager. Ce dernier n'est habilité qu'à signer les documents se rapportant à son service.

En l'absence du Managing Director ou du Finance & Administration Director, leur signature pourra être remplacée par celle d'un Legal Counsel.

D) Les documents relatifs à la vente et aux opérations seront signés par :

Le Business Unit Director, agissant conjointement avec l'une des personnes suivantes : un Gérant, le Managing Director, le Commercial Director, le Sales Manager Regional Accounts, le Sales Manager Key

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso: Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -11/03/2014 - Annexes du Moniteur belge

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -11/03/2014 - Annexes du Moniteur belge

Accounts, le Strategic Accounts Director ou un Legal Counsel.

Pour autant que les documents sont des contrats-type ou ne se rapportent qu'à la négociation des contrats, sans engagements nouveaux, qu'à l'exécution des contrats ou à la confirmation de demandes de services, ils pourront être signés par le Managing Director, le Commercial Director, le Sales Manager Regional Accounts, le Sales Manager Key Accounts, le Strategic Accounts Director ou le Business Unit Director, agissant séparément.

En son absence, la signature du Business Unit Director pourra être remplacée par celle du Managing Director ou d'un Legai Counsel.

E) Les documents relatifs aux assurances, tels que la conclusion de polices d'assurances autres que celles souscrites au niveau du groupe international ainsi que le règlement des sinistres, seront signés par :

Un Legal Counsel, agissant conjointement avec l'une des personnes suivantes : un Gérant, le Managing Director ou le Finance & Administration Director.

En son absence, la signature du Legal Counsel sera remplacée par celle du Sourcing Manager.

F) Les documents relatifs à l'engagement, la promotion et la résiliation des contrats du personnel seront signés par :

1) Les contrats ouvriers :

Un Gérant, le Managing Director, le Human Resources Director ou un Legal Counsel, agissant séparément.

2) Les contrats employés :

Le Human Resources Director, agissant conjointement avec l'une des personnes suivantes : un Gérant, le Managing Director cu un Legal Counsel.

En son absence, la signature du Human Resources Director sera remplacée par celle du Compensation & Benefits Manager.

G) Les documents sociaux, les chèques et virements se rapportant aux rémunérations du personnel, seront signés par :

Le Human Resources Director, agissant conjointement avec l'une des personnes suivantes : un Gérant, le Managing Director, le Finance & Administration Director ou un Legai Counsel.

En son absence, la signature du Human Resources Director sera remplacée par celle du Compensation & Benefits Manager, du Payroll Manager ou du HR Knowledge Manager.

Le Compensation & Benefits Manager, le HR Knowledge Manager et le Payroll Manager sont toutefois habilités à agir séparément pour les documents sociaux.

H) Les décharges pour les montants réceptionnés et pour les exploits de huissier ainsi que pour les plis et les colis recommandés adressés à la société par l'intermédiaire de huissiers, de la poste, des douanes et accices, des chemins de fer, des compagnies aériennes et autres sociétés de transport, seront signés par :

Un Gérant, le Managing Director, le Business Unit Director ou un Legal Counsel, agissant séparément, avec pouvoir de substitution.

Ils ont le pouvoir de transmettre ces pouvoirs aux tiers.

I) Pour les actes avec l'Etat, les administrations gouvernementales, provinciales et communales, les administrations fiscales, douanes et accices et tous les autres services publics, la société sera représentée par.

g

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -11/03/2014 - Annexes du Moniteur belge

Un Gérant, fe Managing Director, le Finance & Administration Director, le Human Resources Director ou un Legal Counsel, agissant séparément.

J) Pour fa représentation de la société devant les tribunaux, en ce compris se constituer partie civile, un Gérant, le Managing Director, le Finance & Administration Director, le Human Resources Director ou un Legal Counsel sont habilités à agir séparément.

K) Dans le cadre des missions qui lui sont confiées, tous les documents relatifs à la représentation de la société auprès des parquets, des polices fédérale ou locale et de la police judiciaire, en ce compris porter plainte et faire des déclarations au nom de la société, seront signés par :

Un Gérant, le Managing Director, le Finance & Administration Director, un Legal Counsel ou le Security Officer, agissant séparément.

L) Pour les actes qui répondent à la mission du conseiller en prévention et sécurité, la société est représentée par:

Un Gérant, le Managing Director, le Human Resources Director, un Legal Counsel ou le Prevention Manager, agissant séparément.

M) Les documents relatifs au Marketing seront signés par :

Le Marketing & Communication Manager et le Managing Director ou un Legal Counsel, agissant conjointement.

N) Les documents relatifs au Business Development seront signés par :

Le Marketing & Communication Manager et le Managing Director ou un Legal Counsel, agissant conjointement et avec possibilité de substitution.

O) Les documents relatifs à la qualité seront signés par :

Le Quality Manager et le Managing Director ou un Legal Counsel, agissant conjointement.

P) Pour les actes et documents relatifs à la Facturation et Credit Control, la société est représentée par :

L'Administration, Billing & Credit Control Manager, un Gérant, le Managing Director, le Finance & Administration Director ou un Legal Counsel, agissant séparément avec pouvoir de substitution.

Pour autant qu'un document particulier doit être signé par deux personnes, un tel document ne peut être signé par une personne cumulant différentes fonctions.

Pour le bon ordre, le terme de director comme mentionné dans les pouvoirs ci-dessus, ne signifie pas qu'un mandat de gérant a été accordé.

Ces pouvoirs remplacent tous ceux attribués précédemment.

Les personnes suivantes sont, jusqu'à publication du contraire, désignées pour occuper les fonctions suivantes au sein de la société:

Gérants :

SPRL JP Consulting, représentée par M. Jean-Paul Van Avermaet

Monsieur Philippe Evrard, Rue Victor Hugo, 182 -1410 Waterloo

Monsieur Wilhelmus van de Ven, Calle Casanova 59 - Atico 1a - Barcelona 08037 - Catalunya (Spain)

Managing Director

SPRL JP Consulting, représentée par Monsieur Jean-Paul Van Avermaet, Vandenbusschestraat, 40 - 1030

'--'----- ' ' ------ ------- ' '------------------------- ' '-------------------------- ---'-----' Schaerbeek

Finance & Administration Director:

Monsieur Philippe Evrard Rue Victor Hugo 182'1410Waterloo

Accounting & Tax Manager:

Monsieur Dominique Decoen, Lcd. Van Veltemstraat, 13 - 3020 Herent

Pn000nomænt Manager :

Monsieur Erik Da|aoranUder,VVeynwubmon.68-282ORijmenam

Fod|Ky Manager â Senior 8uyer~

Madame Carme Stiernon, Avenue des Sapins, 6- 1495 Tilly

Director lCT& Business Dave|opment:

SPRL Djeepeebee, représentée par Monsieur Jean-Pierre Bemaerts, Kerkstraat, 11 - 3540 Herk-De-Stad

ICT Infrastructure & Operations Manager:

Monsieur Stefan Wauters1 E. Vanderveldestraat, 23- 3120 Tremelo

Human Resources Director

Monsieur Stéphane Gifles, Rue du Pire, 35 - 1480 Tubize

HR Knowledge Manager:

Mlie Christine Schouteden, Bomestraat, 303 -3012 Wilsele

Compensation & Benefits Manager:

Monsieur Robert Feiten, Rue de la Procession, 49- 1310 La Hulpe

Payroll Manager

Mlie Heidi Lag neaux, Nijverheidsstraat, 27/1- 1930 Zaventem

Lægo| Counsel :

Monsieur Hendrik Keersmaekers, Juliaan Dillensstraat, 8 - 2018 Antwerpen

Monsieur Wim Hernalsteen, Verbindingslaan 48/bI 07- 3001 Heverlee

8ouncingW1anmger/

Madame Katia Vanderst ppen.Lombaandotnysdi/2'32OOAmmchot

Business Unit Director

SCS Madaco, représentée par Madame Martine Daenen, Kortenbosstraat 148 - 3800 Sint Truiden

Commercial Director:

SPRL Gielba Consult, représentée par Monsieur Bart De Keyser, Blakmeers, 20 - 1790 Afiligern

Sales Manager Regional Accounts:

Madame Ann Knapen, Diesterestraat, 98 - 3294 Mole nstede

Sales Manager Key Accounts:

Monsieur Amaud Detienne, Ingenieur Haesaertslaan, 93-2610 Wilrijk

Strategic Accounts Director:

Monsieur Christian Verlinden, Rue Pierre Hap Lemaîtr .85-1O4O8uweUæo

GacurityOffimer|

Madame Sandra Van de Steen, Boomsesteenweg, 53 bus 2- 2610 Wilrjk

Proven0on Manager :

Monsieur Dan lei Blum, Boulevard Hector Dents, 50 - 4000 Liège

Marketing & Communication Manager:

Monsieur Philippe Dccx, Louis Huybrechtsstraat, 18 -2150 Borsbeek

C>ua|byK0nnagwr~

Madame Nancy Dameyene.8eneondbengoeateenmmg.2G4'Q4O4Aupe|mne

Administration, Billing & Credit Control Manager:

Monsieur Peter Dick, Eehbu\h.1O-QO4OADaPinte

Le Collège décide de nommer Hendrik Keersmaekers, né à Schoten le 15 octobre 1972 et Wim Hemalsteen, né à Louvain le 17 mai 1983 en tant que mandataire spécifique, avec droit de substitution, afin de remplir toutes les formalités concernant la modification des pouvoirs, y compris la signature et le dépôt des formulaires de publication au greffe du tribunal de commeice compétent

Bruxelles, le 2 décembre 2013

'

Voor-

behouden aan het Belgisch

Staatsblad

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 11/03/2014 - Annexes du Moniteur belge

Hendrik Keersmaekers

Mandataire

----- '---' '---' '----'---'---'--'

Op de laatsteWz. van Luik B vermeiden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso Naam en handtekening

27/02/2014
ÿþ Mod Word 11.1

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

flet'rgefegf ter griffie vt3rt b Recfifha0ft von Koophandel to Antwerpen, op

1 8 FEB. 2814

Griffie

i II



*14052065*

Ondernemingsar : 0469.747442.

Benaming

(voluit) : ASC SAFETY SERVICES

(verkort) :

Rechtsvorm : Besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid

Zetel : Abtsdreef, 10 F - 2940 Stabroek

(volledig adres)

Onderwerp akte ; Ontslag en benoeming bestuurders

Uittreksel uit het proces-verbaal van de Buitengewone Algemene Vergadering van 27 november 2013 Na beraadslaging werden volgende beslissingen bij unanimiteit genomen:

1. De algemene vergadering neemt hierbij kennis van het ontslag als zaakvoerder van Ann Cools bvba. Ann Cools bvba heeft bij schrijven van 19 juli 2013 te kennen gegeven van haar mandaat van zaakvoerder ontheven te worden. De algemene vergadering stemt met eenparigheid van stemmen in met het ontslag en dit met ingang van 30 november 2013.

2. Voorts beslist de algemene vergadering van aandeelhouders bij afzonderlijke stemming en met eenparigheid om voorlopige kwijting te verlenen aan Ann Cools bvba voor de uitvoering van haar mandaat ais zaakvoerder voor de periode vanaf 15 september 2008 tot en met heden, onder voorbehoud van bekrachtiging op de volgende gewone algemene vergadering.

3. De vergadering besluit de heer Philippe Evrard, gedomicilieerd te Rue Victor Hugo 182 -1410 Waterloo voor een maximum hernieuwbare termijn van 6 jaar te benoemen als zaakvoerder van de Vennootschap en dit vanaf 30 november 2013. Zijn mandaat zal van rechtswege eindigen,op de gewone algemene vergadering gehouden tijdens het jaar 2019.

4, De vergadering verleent alle machten aan Hendrik Keersmaekers geboren te Schoten op 15 oktober 1972 en Wim Hemalsteen geboren te Leuven op 17 mei 1983, afzonderlijk handelend, om de nodige formaliteiten te vervullen tot uitvoering van de voorvermelde beslissingen, inzake het ontslag van Ann Cools bvba als zaakvoerder, alsook de benoeming van de heer Philippe Evrard als zaakvoerder, hierin begrepen de ondertekening en neerlegging van de standaard publicatieformulieren ter griffie van de bevoegde rechtbank van koophandel.

Brussel, 27 november 2013

Hendrik Keersmaekers

Lasthebber

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 27/02/2014 - Annexes du Moniteur belge

20/11/2014
ÿþr, aw[-1 ~ sr' Mod Word 11.1

().~~-, In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

~ .

3%11391

Rechtbank van koophandel

Antwerpen

1 D NOV, 2014

afdea))i#,igeverpen

Ondernemingsnr : 0469.747.442.

Benaming

(voluit) : ASC SAFETY SERVICES

(verkort) :

Rechtsvorm : Besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid

Zetel : Abtsdreef, 10 F - 2940 Stabroek

(volledig adres)

Onderwerp akte : Ontslag en benoeming bestuurders

Uittreksel uit het proces-verbaal van de Buitengewone Algemene Vergadering van 27 juni 2014 Na beraadslaging werden volgende beslissingen bij unanimiteit genomen:

1, De algemene vergadering neemt hierbij kennis van het ontslag als zaakvoerder van de heer Wilhelmus van de Ven. De algemene vergadering stemt met eenparigheid van stemmen in met het ontslag en dit met ingang van 30 juni 2014,

2, Voorts beslist de algemene vergadering van aandeelhouders bij afzonderlijke stemming en met eenparigheid om voorlopige kwijting te verlenen aan de heer Wilhelmus van de Ven voor de uitvoering van zijn mandaat als zaakvoerder voor de periode vanaf 05 oktober 2012 tot en met heden, onder voorbehoud van bekrachtiging op de volgende gewone algemene vergadering.

3, De vergadering besluit de heer Graham Levinsohn, gedomicilieerd te Beech House - 60 Woodmansteme Lane - Banstead Village  Surrey - SM7 3HD - England voor een maximum hemieuwbare termijn van 6 jaar te benoemen als zaakvoerder van de Vennootschap en dit vanaf 01 juli 2014. Zijn mandaat zal van rechtswege eindigen op de gewone algemene vergadering gehouden tijdens het jaar 2020,

4, De vergadering verleent alle machten aan Hendrik Keersmaekers geboren te Schoten op 15 oktober 1972 en Wim Hernalsteen geboren te Leuven op 17 mei 1983, afzonderlijk handelend, om de nodige formaliteiten te vervullen tot uitvoering van de voorvermelde beslissingen, inzake het ontslag van de heer Wilhelmus van de Ven als zaakvoerder, alsook de benoeming van de heer Graham Levinsohn als zaakvoerder, hierin begrepen de ondertekening en neerlegging van de standaard publicatieformulieren ter griffe van de bevoegde rechtbank van koophandel.

Brussel, 27 juni 2014

Hendrik Keersmaekers

Lasthebber

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 20/11/2014 - Annexes du Moniteur belge

06/12/2013 : ME. - JAARREKENING 31.12.2012, GGK 26.09.2013, NGL 27.11.2013 13674-0127-029
22/01/2013
ÿþ Mod Word 11.1

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte



IIII

i





~ ~,~~. .3 }i11~ }kf~Pi

[:octr'~~~~`á ~ ~~~ ~~~, ~1~ít1~Tfl~t~, k'" t f~Fití~~ac,lit~

Z1V13

Griffie

Ondememingsnr : 0469.747.442.

Benaming

(voluit) : ASC SAFETY SERVICES

(verkort) :

Rechtsvorm : Besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid

Zetel : Abtsdreef, 10 F - 2940 Stabroek

(volledig adres)

Onderwerp akte : Wijziging volmachten

Uittreksel uit het proces-verbaal van het College van Zaakvoerders van 30 november 2012

Na beraadslaging werden volgende beslissingen bij unanimiteit genomen:

De volgende handtekeningsbevoegdheden toe te kennen

A) Financiële verbintenissen en handelingen op de rekeningen van de vennootschap worden ondertekend door

De Finance & Administration Director, samen handelend met één van de volgende personen : een Zaakvoerder, de Managing Director of een Legal Counsel.

Tijdens zijn afwezigheid, zal de handtekening van de Finance & Administration Director vervangen worden door die van de Accounting & Tax Manager.

B) Documenten met betrekking tot de aankoop en de gebouwen worden ondertekend door

De Finance & Administration Director, samen handelend met één van de volgende personen : een Zaakvoerder, de Managing Director of een Legal Counsel.

Tijdens zijn afwezigheid, mag de handtekening van de Finance & Administration Director vervangen worden door die van de Procurement Manager of de Facility Manager & Senior Buyer. Deze laatsten mogen echter enkel documenten tekenen die betrekking hebben op hun dienst.

C) Documenten met betrekking tot informatica (telecommunicatie-materiaal inbegrepen) worden ondertekend door:

De Director ICT & Business Development samen handelend met één van de volgende personen : een Zaakvoerder, de Managing Director, de Finance & Administration Director of een Legal Counsel.

Tijdens zijn afwezigheid, kan de handtekening van de Director ICT & Business Development vervangen worden door die van de ICT Infrastructure & Operations Manager. Deze laatste mag enkel documenten tekenen met betrekking tot zijn dienst.

Tijdens de afwezigheid van de Managing Director of van de Finance & Administration Director, mogen hun handtekeningen vervangen worden door die van een Legal Counsel.

D) Documenten met betrekking tot de verkoop en de operaties worden ondertekend door :

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de inÉtrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 22/01/2013 - Annexes du Moniteur belge

b

d

,t^

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 22/01/2013 - Annexes du Moniteur belge

De Business Unit Director, samen handelend met één van de volgende personen : een Zaakvoerder, de Managing Director, de Commercial Director, de Sales Manager Regional Accounts, de Strategie Accounts Director of een Legal Counsel.

Voor zover de documenten modelcontracten zijn of slechts betrekking hebben op de onderhandeling der contracten, zonder nieuwe verbintenissen, op de uitvoering van de contracten of op de bevestiging van dienstaanvragen, mogen zij ondertekend worden door de Managing Director, de Commercial Director, de Sales Manager Regional Accounts, de Strategie Accounts Director of de Business Unit Director, afzonderlijk handelend.

Tijdens zijn afwezigheid, kan de handtekening van de Business Unit Director vervangen worden door die van de Managing Director of van een Legal Counsel.

E) Documenten met betrekking tot de verzekeringen, zoals het afsluiten van verzekeringspolissen andere dan deze onderschreven door de internationale groep alsook de regeling van schadegevallen, worden ondertekend door :

Een Legal Counsel, samen handelend met één van de volgende personen : een Zaakvoerder, de Managing Director of de Finance & Administration Director.

Tijdens zijn afwezigheid, zef de handtekening van de Legal Counsel vervangen worden door die van de Assistant Legal Department.

F) Documenten met betrekking tot de aanwerving, bevordering, en opzegging van personeelscontracten worden ondertekend door:

1) Arbeiderscontracten :

Een Zaakvoerder, de Managing Director, de Human Resources Director of een Legal Counsel, afzonderlijk handelend.

2) Bediendencontracten :

De Human Resources Director, samen handelend met één van de volgende personen : een Zaakvoerder, de Managing Director of een Legal Counsel.

Tijdens zijn afwezigheid, zal de handtekening van de Human Resources Director vervangen worden door die van de Payroll Manager,

G) sociale documenten, cheques en overschrijvingen met betrekking tot de bezoldiging van het personeel worden ondertekend door :

De Human Resources Director, samen handelend met één van de volgende personen ; een Zaakvoerder, de Managing Director, de Finance 8c Administration Director of een Legal Counsel.

Tijdens zijn afwezigheid, zal de handtekening van de Human Resources Director vervangen worden door die van de Payroll Manager, de Payroll Coordinator of de HR Knowledge Manager.

De sociale documenten mogen echter ondertekend worden door de Payroll Manager, de HR Knowledge Manager of de Payroli Coordinator, afzonderlijk handelend.

H) Ontvangstbewijzen voor aile ontvangen bedragen, deurwaardersexploten en ook voor de aangetekende brieven en colli aan de vennootschap geadresseerd door tussenkomst van de deurwaarders, de post, de douane en accijnzen, de spoorweg, luchtvaart en andere transportmaatschappijen worden ondertekend door:

Een Zaakvoerder, de Managing Director, de Business Unit Director of een Legal Counsel, afzonderlijk handelend met mogelijkheid tot subrogatie.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 22/01/2013 - Annexes du Moniteur belge

Zij beschikken over de bevoegdheid om deze volmachten over te dragen aan derden.

I) Voor alle handelingen met de Staat, de overheids-, provinciale en gemeentelijke administraties, de belastingadministraties, douane en accijnzen en alle andere openbare diensten wordt de vennootschap vertegenwoordigd door

Een Zaakvoerder, de Managing Director, de Finance & Administration Director, de Human Resources Director of een Legal Counsel, afzonderlijk handelend,

J) Voor de vertegenwoordiging van de vennootschap in rechte, met inbegrip van de burgerlijke partij-stelling, is een Zaakvoerder, de Managing Director, de Finance & Administration Director, de Human Resources Director of een Legal Counsel afzonderlijk bevoegd.

K) In het kader van de aan hen toevertrouwde opdrachten, worden alle documenten in verband met de vertegenwoordiging van de vennootschap bij het parket, de federale en lokale politiediensten en de gerechtelijke politie, met inbegrip van het indienen van klachten en het afleggen van verklaringen in naam van de vennootschap, ondertekend door :

Een Zaakvoerder, de Managing Director, de Finance & Administration Director, een Legal Counsel of de Security Officer, afzonderlijk handelend.

L) Voor aile handelingen die tot de opdracht van de preventie en veiligheidsadviseur behoren, wordt de vennootschap vertegenwoordigd door :

Een Zaakvoerder, de Managing Director, de Human Resources Director, een Legal Counsel of de Prevention Manager, afzonderlijk handelend.

M) De documenten met betrekking tot Marketing worden getekend door

De Marketing Sc Communication Manager, samen handelend met de Managing Director of een Legal Counsel

N) De documenten met betrekking tot Business Development worden getekend door

De Director ICT & Business Development, met mogelijkheid tot substitutie, samen handelend met de Managing Director of een Legal Counsel.

O) De documenten met betrekking tot het kwaliteitsmerk worden getekend door : De Quality Manager, samen handelend met de Managing Director of een Legal Counsel.

P) Voor aile handelingen en documenten inzake Facturatie en Credit Control, wordt de vennootschap vertegenwoordigd door

De Administration, Billing & Credit Control Manager, een Zaakvoerder, de Managing Director, de Finance & Administration Director of een Legal Counsel, afzonderlijk handelend met mogelijkheid tot subrogatie.

Voor zover een bepaald document door twee personen dient ondertekend te worden, mag zulk document niet ondertekend worden door één persoon die verschillende functies cumuleert.

Voor de goede orde, de term "director" zoals hierboven vermeld, verwijst niet naar een zaakvoerdersmandaat.

Deze volmachten vervangen alle voorheen toegekende volmachten.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 22/01/2013 - Annexes du Moniteur belge

De volgende personen zijn, tot publicatie van het tegendeel, bevoegd voor volgende functies binnen de vennootsohap :

Zaakvoerders ;

BVBA JP Consulting, vertegenwoordigd door dhr. Jean-Paul Van Avermaet

BVBA Ann Cools, vertegenwoordigd door Mevr. Ann Cools

Dhr, Wilhelmus van de Ven, Calle Casanova 59  Atico 1a - Barcelona 08037  Catalunya (Spain)

Managing Director :

BVBA JP Consulting, vertegenwoordigd door dhr. Jean-Paul Van Avermaet, Vandenbusschestraat, 40 -

1030 Schaarbeek

Finance & Administration Director

BVBA Ann Cools, vertegenwoordigd door Mevr, Ann Cools, Struikheidestraat, 16B - 2812 Muizen

Accounting & Tax Manager :

Dhr. Dominique Decoen, Lod. Van Veltemstraat, 13 - 3020 Herent

Procurement Manager ;

Dhr. Erik Deleersnijder, Weynesbaan, 66 - 2820 Rijmenam

Facility Manager & Senior Buyer :

Mevr. Carine Stiernon, Avenue des Sapins, 6 - 1495 Tilly

Director 1CT & Business Development ;

BVBA Rhimericc, vertegenwoordigd door dhr. Jean-Pierre Bemaerts, Kerkstraat, 11 - 3540 Schulen

ICT Infrastructure & Operations Manager :

Dhr. Stefan Wauters, E. Vanderveldestraat, 23 - 3120 Tremelo

Human Resources Director:

Dhr. Stéphane Gilles, Rue du Pire, 35 - 1480 Tubize

HR Knowledge Manager :

Mej. Christine Schouteden, Bornestraat, 303 - 3012 Wilsele

Payroll Manager :

Dhr. Robert Feiten, Rue de la Procession, 49 -1310 La Hulpe

Payroll Coordinator :

Mej. Heidi Lagneaux, Nijverheidsstraat, 2711 -1930 Zaventem

Legal Counsel :

Dhr. Hendrik Keersmaekers, Juiiaan Dillensstraat, 8 - 2018 Antwerpen

Dhr, Wim Hernaisteen, Tervuursesteenweg, 153 - 3078 Everberg

Assistant Legal Department :

Mej. Virginie Peeters, Bruegheldreef, 21 - 3090 Overijse

Business Unit Director :

GCV Madaco, vertegenwoordigd door Mevr. Martine Daenen, Kortenbosstraat 148 - 3800 Sint Truiden

Commercial Director :

BVBA Gielba Consult, vertegenwoordigd door dhr. Bart De Keyser, Blakmeers, 20 - 1790 Affligem

Sales Manager Regional Accounts

Mevr. Ann Knapen, Diesterestraat, 98  3294 Molenstede

Strategic Accounts Director ;

Dhr. Christian Verlinden, Rue Pierre Hap Lemaître, 65 -1040 Bruxelles

Security Officer :

Mevr. Sandra Van de Steen, Boomsesteenweg, 53 bus 2 - 2610 Wilrijk

Prevention Manager:

Dhr. Daniel Blum, Boulevard Hector Denis, 50 - 4000 Liège

Marketing & Communication Manager;

BVBA Corebiz, vertegenwoordigd door dhr. Alain D'Haese, Driesstraat, 77 - 9506 ldegem

Quality Manager',

Mevr. Nancy Demeyere, Geraardbergsesteenweg, 264 - 9404 Aspelare

Administration, Billing & Credit Control Manager :

Dhr. Peter Dick, Eekbulk, 10 - 9840A De Pinte

Het College verleent alle machten aan Hendrik Keersmaekers geboren te Schoten op 15 oktober 1972 en Wim Hemaisteen geboren te Leuven op 17 mei 1983, afzonderlijk handelend, om de nodige formaliteiten te vervullen tot uitvoering van de voorvermelde beslissingen, inzake de aanpassing van de volmachten, hierin begrepen de ondertekening en neerlegging van de standaard publicatieformulieren ter griffie van de bevoegde rechtbank van koophandel,

r

,,

i'

Brussel, 30 november 2012

HondhkKeersmookom Lasthebber

deVoor- behbudon aan het Belgisch Staatsblad

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 22/01/2013 - Annexes du Moniteur belge

Op de laatste biz. van Luik B vermelden: Recto : Naam en hoed notaris, hetzij van de perso(o)n(en

bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

22/01/2013
ÿþ MOO WORD 11.1

Copie à publier aux annexes du Moniteur belge après dépôt de l'acte au greffe

131111

N° d'entreprise : 0469.747.442.

Dénomination

(en entier) : ASC SAFETY SERVICES

.

D 8 J

A N

, 2(313/yrorgDka/l,,;ii3v Pt+>î ~~-~lrite" e/

vee 1Qo f4rliw 4fi1r;uFpea QpGreffe

(en abrégé) :

Forme juridique : Société privée à responsabilité limitée

Siège : Abtsdreef, 10 F - 2940 Stabroek

(adresse complète)

Obiet(s) de ['acte :Modification pouvoirs

Extrait du procès-verbal du Collège des Gérants du 30 novembre 2012

Après délibération, les résolutions suivantes sont prises à l'unanimité:

Les pouvoirs de signature suivants sont attribués :

A) Les engagements financiers et les opérations sur les comptes de la société seront signés par :

Le Finance & Administration Director, agissant conjointement avec l'une des personnes suivantes : un Gérant, le Managing Director ou un Legal Counsel.

En son absence, la signature du Finance & Administration Director sera remplacée par celle de l'Accounting & Tax Manager.

B) Les documents relatifs aux achats et aux bâtiments, seront signés par :

Le Finance & Administration Director, agissant conjointement avec l'une des personnes suivantes : un Gérant, le Managing Director ou un Legal Counsel.

En son absence, la signature du Finance & Administration Director pourra être remplacée par celle du Procurement Manager ou du Facility Manager & Senior Buyer. Ces derniers ne sont habilités qu'à signer les documents se rapportant à leur service.

C) Les documents relatifs à l'informatique (y compris le matériel de télécommunication) seront signés par :

Le Director ICT & Business Development, agissant conjointement avec l'une des personnes suivantes : un Gérant, le Managing Director, le Finance & Administration Director ou un Legal Counsel.

En son absence, la signature du Director 1CT & Business Development pourra être remplacée par celle du ICT Infrastructure & Operations Manager. Ce dernier n'est habilité qu'à signer les documents se rapportant à son service.

En l'absence du Managing Director ou du Finance & Administration Director, leur signature pourra être remplacée par celle d'un Legal Counsel.

D) Les documents relatifs à la vente et aux opérations seront signés par :

Mentionner sur la dernière page du Volet B : Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes

ayant pouvoir de représenter la personne morale à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 22/01/2013 - Annexes du Moniteur belge

y

.,.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 22/01/2013 - Annexes du Moniteur belge

Le Business Unit Director, agissant conjointement avec l'une des personnes suivantes : un Gérant, le Managing Director, le Commercial Director, le Sales Manager Regional Accounts, le Strategic Accounts Director ou un Legal Counsel.

Pour autant que les documents sont des contrats-type ou ne se rapportent qu'à la négociation des contrats, sans engagements nouveaux, qu'à l'exécution des contrats ou à la confirmation de demandes de services, ils pourront être signés par le Managing Director, le Commercial Director, le Sales Manager Regional Accounts, le Strategic Accounts Director ou le Business Unit Director, agissant séparément.

En son absence, la signature du Business Unit Director pourra être remplacée par celle du Managing Director ou d'un Legal Counsel.

E) Les documents relatifs aux assurances, tels que la conclusion de polices d'assurances autres que celles souscrites au niveau du groupe international ainsi que le règlement des sinistres, seront signés par :

Un Legal Counsel, agissant conjointement avec l'une des personnes suivantes : un Gérant, le Managing Director ou le Finance & Administration Director.

En son absence, la signature du Legal Counsel sera remplacée par celle de l'Assistant Legal Department.

F) Les documents relatifs à l'engagement, la promotion et la résiliation des contrats du personnel seront signés par :

1) Les contrats ouvriers :

Un Gérant, le Managing Director, le Human Resources Director ou un Legal Counsel, agissant séparément.

2) Les contrats employés :

Le Human Resources Director, agissant conjointement avec l'une des personnes suivantes ; un Gérant, le Managing Director ou un Legal Counsel.

En son absence, la signature du Human Resources Director sera remplacée par celle du Payroll Manager,

G) Les documents sociaux, les chèques et virements se rapportant aux rémunérations du personnel, seront signés par;

Le Human Resources Director, agissant conjointement avec l'une des personnes suivantes ; un Gérant, le Managing Director, le Finance & Administration Director ou un Legal Counsel.

En son absence, la signature du Human Resources Director sera remplacée par celle du Payroll Manager, du Payroll Coordinator ou du HR Knowledge Manager.

Le Payroll Manager, le HR Knowledge Manager et le Payroil Coordinator sont toutefois habilités à agir séparément pour les documents sociaux.

H) Les décharges pour les montants réceptionnés et pour les exploits de huissier ainsi que pour les plis et les colis recommandés adressés à la Société par l'intermédiaire de huissiers, de la poste, des douanes et accices, des chemins de fer, des compagnies aériennes et autres sociétés de transport, seront signés par;

Un Gérant, le Managing Director, le Business Unit Director ou un Leg al Counsel, agissant séparément, avec pouvoir de substitution.

Ils ont le pouvoir de transmettre ces pouvoirs aux tiers.

I) Pour les actes avec l'État, les administrations gouvernementales, provinciales et communales, les administrations fiscales, douanes et accices et tous les autres services publics, la société sera représentée par:

a 0,

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 22/01/2013 - Annexes du Moniteur belge

Un Gérant, le Managing Director, le Finance & Administration Director, Ie Human Resources Director ou un Legal Counsel, agissant séparément.

J) Pour la représentation de la société devant les tribunaux, en ce compris se constituer partie civile, un Gérant, le Managing Director, le Finance & Administration Director, le Human Resources Director ou un Legal Counsel sont habilités à agir séparément.

K) Dans le cadre des missions qui lui sont confiées, tous les documents relatifs à la représentation de la société auprès des parquets, des polices fédérale ou locale et de la police judiciaire, en ce compris porter plainte et faire des déclarations au nom de la société, seront signés par

Un Gérant, le Managing Director, le Finance & Administration Director, un Legal Counsel ou le Security Officer, agissant séparément,

L) Pour les actes qui répondent à la mission du conseiller en prévention et sécurité, la société est représentée par :

Un Gérant, le Managing Director, le Human Resources Director, un Legal Counsel ou le Prevention Manager, agissant séparément.

M) Les documents relatifs au Marketing seront signés par ;

Le Marketing & Communication Manager et le Managing Director ou un Legal Counsel, agissant conjointement.

N) Les documents relatifs au Business Development seront signés par

Le Direotor ICT & Business Development et le Managing Director ou un Legal Counsel, agissant conjointement et avec possibilité de substitution.

O) Les documents relatifs à la qualité seront signés par ;

Le Quality Manager et le Managing Director ou un Legal Counsel, agissant conjointement.

P) Pour les actes et documents relatifs à la Facturation et Credit Control, la sooiété est représentée par ;

L'Administration, Billing & Credit Contrai Manager, un Gérant, le Managing Director, le Finance & Administration Director ou un Legal Counsel, agissant séparément avec pouvoir de substitution.

Pour autant qu'un document particulier doit être signé par deux personnes, un tel document ne peut être signé par une personne cumulant différentes fonctions.

Pour le bon ordre, le terme de director comme mentionné dans les pouvoirs ci-dessus, ne signifie pas qu'un mandat de gérant a été accordé.

Ces pouvoirs remplacent tous ceux attribués précédemment.

Les personnes suivantes sont, jusqu'à publication du contraire, désignées pour occuper les fonctions suivantes au sein de la société:

Gérants :

SPRL JP Consulting, représentée par M. Jean-Paul Van Avermaet

SPRL Ann Cools, représentée par Mme Ann Cools

Monsieur Wilhelmus van de Ven, Celle Casanova 59  Atico 1a - Barcelona 08037  Catalunya (Spain)

Managing Director

SPRL JP Consulting, représentée par Monsieur Jean-Paul Van Avermaet, Vandenbusschestraat, 40 -1030

f&;- ° , 4 ~

. ~

*

Réservé au

Moniteur belge

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 22/01/2013 - Annexes du Moniteur belge

Volet B - Suite

Schaarbeek

Finance & Administration Director :

SPRL Ann Cools, représentée par Madame Ann Cools, Struikheidestraat, 16B - 2812 Muizen

Accounting & Tax Manager :

Monsieur Dominique Decoen, Lod. Van Veltemstraat, 13 - 3020 Herent

Procurement Manager ;

Monsieur Erik Deleersnijder, Weynesbaan, 66 - 2820 Rijmenam

Facility Manager & Senior Buyer

Madame Carine Stiemon, Avenue des Sapins, 6 - 1495 Tilly

Director ICT & Business Development :

SPRL Rhimericc, représentée par Monsieur Jean-Pierre Bemaerts, Kerkstraat, 11 - 3540 Schulen

ICT Infrastructure & Operations Manager :

Monsieur Stefan Wauters, E. Vanderveldestraat, 23 - 3120 Tremelo

Human Resources Director :

Monsieur Stéphane Gilles, Rue du Pire, 35 - 1480 Tubize

HR Knowledge Manager :

Mlle Christine Schouteden, Bomestraat, 303 - 3012 Wilsele

Payroll Manager :

Monsieur Robert Feiten, Rue de la Procession, 49 - 1310 La Hulpe

Payroll Coordinator :

Mlle Heidi Lagneaux, Nijverheidsstraat, 27/1 - 1930 Zaventem

Legal Counsel

Monsieur Hendrik Keersmaekers, Juliaan Dillensstraat, 8 - 2018 Antwerpen

Monsieur Wim Hernalsteen, Tervuursesteenweg, 153 - 3078 Everberg

Assistant Legal Department

Mlle Virginie Peeters, Bruegheldreef, 21 - 3090 Overijse

Business Unit Director

SCS Madaco, représentée par Madame Martine Daenen, Kortenbosstraat 148 - 3800 Sint Truiden

Commercial Director :

SPRL Gielba Consult, représentée par Monsieur Bart De Keyser, Blakmeers, 20 -1790 Affligera

Sales Manager Regional Accounts :

Madame Ann Knapen, Diesterestraat, 98  3294 Molenstede

Strategic Accounts Director

Monsieur Christian Verlinden, Rue Pierre Hap Lemaître, 65 -1040 Bruxelles

Security Officer

Madame Sandra Van de Steen, Boomsesteenweg, 53 bus 2 - 2610 Wilrijk

Prevention Manager :

Monsieur Daniel Blum, Boulevard Hector Denis, 50 - 4000 Liège

Marketing & Communication Manager;

SPRL Corebiz, représentée par Monsieur Alain D'Haese, Driesstraat, 77 -- 9506 Idegem

Quality Manager :

Madame Nancy Demeyere, Geraardbergsesteenweg, 264 - 9404 Aspelare

Administration, Billing & Credit Control Manager :

Monsieur Peter Dick, Eekbulk, 10 - 9840A De Pinte

Le Collège décide de nommer Hendrik Keersmaekers, né à Schoten le 15 octobre 1972 et Wim Hernalsteen, né à Louvain le 17 mai 1983 en tant que mandataire spécifique, avec droit de substitution, afin de remplir toutes les formalités concernant la modification des pouvoirs, y compris la signature et le dépôt des formulaires de publication au greffe du tribunal de commerce compétent.

Bruxelles, le 30 novembre 2012

Hendrik Keersmaekers

Mandataire

Mentionner sur la dernière page du Volet B : Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes

ayant pouvoir de représenter la personne morale à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

08/01/2013
ÿþ Mod Word 11.1

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

Nuiitted eriiïie ven de

Rechtbank iy=;e:linclÉrl e)n4^rorpen op2 b UEL L~~q~

_...._, tut Griffier,

Griffie

MISER,R11111

Voc behol aan Belgl Staats

Ondernemingsnr : 0469.747.442.

Benaming

(voluit) : ASC SAFETY SERVICES

(verkort) :

Rechtsvorm : Besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid

Zetel : Abtsdreef, 10 F - 2940 Stabroek

(volledig adres)

Onderwerp akte : Ontslag bestuurders, benoeming bestuurders, benoeming commissaris + machtigingen

Uittreksel uit het proces-verbaal van de Buitengewone Algemene Vergadering van 05 oktober 2012 Beraadslaging en beslissingen

1. De algemene vergadering neemt hierbij kennis van het ontslag als zaakvoerder van Haann bvba, die als vaste vertegenwoordiger de heer Johannes Buitendijk heeft, alsook van mevrouw Ann Van Durme en mevrouw Marjolein Laenens bij schrijven van 05 oktober 2012. De

algemene vergadering stemt met eenparigheid van stemmen in met de ontslagen en dit met ingang van 05 oktober 2012.







Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 08/01/2013 - Annexes du Moniteur belge















2. De vergadering besluit de volgende vennootschappen/personen als zaakvoerders te benoemen:

JP Consulting bvba, gedomicilieerd te Vandenbusschestraat 40, 1030 Schaarbeek en ingeschreven onder

het nummer 0871.964.375, en vertegenwoordigd door de heer Jean-Paul Van Avermaet,

- Ann Cools bvba, gedomicilieerd te Struikheidestraat, 16 bus B, 2812 Muizen en ingeschreven onder het

nummer 0806.030.408, en vertegenwoordigd door mevrouw Ann Cools,

- Dhr. Wilhelmus van de Ven, gedomicilieerd Calle Casanova 59 -- Atico 1a Barcelona 08037 Catalunya

SPAIN.

De zaakvoerders worden benoemd voor een hernieuwbare termijn van 6 jaar en dit vanaf 05 oktober 2012. Deze mandaten zullen van rechtswege eindigen op de gewone algemene vergadering van 2018 en worden onbezoldigd uitgoefend.



3. De vergadering besluit Klynveld Peat Marwick Goerdeler  bedrijfsrevisoren, vertegenwoordigd door Hen Vandorpe, te benoemen in de hoedanigheid van commissaris van de onderneming. De opdracht geldt voor een hernieuwbare termijn van 3 jaar eindigend bij de gewone algemene vergadering van 2015.

4. De vergadering verleent alle machten aan Hendrik Keersmaekers en Dominique Decoen, afzonderlijk handelend, om de nodige fomialiteiten te vervullen tot uitvoering van de voorvermelde beslissingen, inzake de ontslagen van Haann bvba, mevrouw Ann Van Durme en mevrouw Marjolein Laenens als zaakvoerders, alsook de benoemingen van de bvba JP Consulting, de bvba Ann Cools en dhr. Wilhelmus van de Van ais zaakvoerders, en de benoeming van de commissaris, hierin begrepen de ondertekening en neerlegging van eventuele akten ter publicaties,





Brussel, 05 oktober 2012

Hendrik Keersmaekers

Lasthebber



Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

10/10/2012 : ME. - JAARREKENING 31.12.2011, GGK 28.05.2012, NGL 08.10.2012 12605-0135-015
06/10/2011 : ME. - JAARREKENING 31.03.2011, GGK 02.09.2011, NGL 30.09.2011 11568-0532-010
10/06/2011
ÿþBijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 10/06/2011 - Annexes du Moniteur belge

Luik B

L

MOU 2.0

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

idner..5 Jd rrifti2 van de

Rechtbank van Kcr,-,à1 ~' óa/avare« l011 op _..

aeelhu.,

IIIIllhIIHIII II NII IIII

*11086970*

Ondernemingsnr : 0469.747.442

Benaming

(voluit) : MALAS





Rechtsvorm : besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid

Zetel : 2940 Stabroek, Binnenpadplein 4

Onderwerp akte : NAAM - DOEL - ZETEL - JAARVERGADERING  BOEKJAAR - ONT-SLAG EN BENOEMING - WIJZIGING VAN DE STATUTEN - VOLMACH-TEN - COÔRDINATIE

Het blijkt uit een akte verleden voor notaris Stefan Van Tricht te Schoten op zesentwintig mei tweeduizend en elf, DAT de buitengewone algemene vergadering is bijeengekomen van de besloten vennootschap met: beperkte aansprakelijkheid "MALAS " met- zetel te 2940 Stabroek, Binnenpadplein 4, en dat onder meer;

" volgende beslissingen werden getroffen

* De vergadering besluit met eenparigheid van stemmen de maatschappelijke benaming van de:

vennootschap te wijzi-gen in "ASC Safety Services".

De eerste alinea van artikel één (1) van de statuten wordt gewijzigd als volgt:

"De vennootschap heeft de rechtsvorm van een besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid. Zij;

draagt de naam ""ASC Safety Services".

De overige tekst van artikel één (1) blijft ongewijzigd.

* Wijziging maatschappelijk doel

De algemene vergadering besluit met eenparigheid van stemmen het maatschappelijk doel van de

vennootschap te wijzigen. Artikel twee (2) wordt vervangen door volgende tekst: "

"De vennootschap heeft tot doel:"

-Onderzoek, studie, voorbereiden, begeleiden, uitvoeren en controleren van veiligheidsprojecten en veiligheidstoezichtsprojecten in binnen- en buitenland en dit in, en voor alle bedrijfseconomische sectoren.

-De aan- en verkoop, in en uitvoer, groot en kleinhandel, huur en verhuur, ontwikkeling en onderhoud van: alle soorten veiligheids en beschermings-materieel en  materiaal in de ruimste zin van het woord, zowel voor personen als voor, roerende en onroerende goederen.

-Advies, consulting, bemiddeling, ontwikkeling, or-ganiseren , uitvoeren, promoten van diverse oplei-dingen: en cursussen die ook maar enigszins verband houden met specifieke en algemene vaardigheden bij veilig: werken en specifieke werkmethoden door werk-nemers in alle bedrijfseconomische sectoren.

Voorafgaande opsomming is enkel verklarend en niet beperkend en dient te worden geïnterpreteerd in de meest uitgebreide zin.

Alle beheer, management, deelname of belangenmenging rechtstreeks of onrechtstreeks in bestaande of nog op te richten vennootschappen van welke vorm of doel ook.

De vennootschap kan de functie van bestuurder of vereffenaar in andere vennootschappen uitoefenen.

Het deelnemen in alle bestaande of op te richten vennootschappen of ondernemingen door middel van: inbreng in speciën of in natura, fusie, inschrijving, deelneming, financiële tussenkomst of op enige andere wijze,: evenals het verkrijgen, beheren en exploiteren van onroerende goederen en roerende goederen en effecten, zowel voor eigen rekening als voor rekening van derden.

De vennootschap mag het bestuur waarnemen en toezicht en controle uitoefenen over alle verbonden: vennootschappen, met dewelke een of andere band van deelneming bestaat en mag aan deze' vennootschappen alle leningen van gelijk welke vorm en voor gelijk welke duur toestaan.

Het verrichten van commerciële, industriële of financiële handelingen die rechtstreeks of onrechtstreeks in: verband staan met haar doel, met inbegrip van de onderaanneming in het algemeen en de uitbating van alle in tellectuele rechten en industriële of commerciële eigen-dommen die er betrekking op hebben.

Zij mag alle roerende en onroerende goederen als investering verwerven, zelfs als deze noch rechtstreeks noch onrechtstreeks verband houden met haar doel.

De vennootschap mag haar doel verwezenlijken zowel in binnen- als in buitenland, op de wijze die zij het; meest geschikt acht."

* Wijziging maatschappelijke zetel

Opde laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij perso(o)n(en)

g etzi van de erso o)n(en)

bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen Verso : Naam en handtekening.

De vergadering besluit met eenparigheid van stemmen de maatschappelijke zetel te verplaatsen naar 2940

Stabroek, Abtsdreef 10 F.

De eerste zin van artikel drie (3) van de statuten wordt gewijzigd als volgt:

"De zetel van de vennootschap is gevestigd te 2940 Stabroek, Abtsdreef 10 F."

De overige tekst van artikel drie (3) blijft ongewijzigd

* Jaarvergadering

De algemene vergadering besluit met eenparigheid van stemmen de datum van de jaarvergadering te

wijzigen zoals voorgesteld in de agenda.

De eerste alinea van artikel veertien (14) van de statuten wordt aangepast als volgt:

"De jaarlijkse algemene vergadering zal gehouden worden op de vierde maandag van de maand mei om

twee uur 's middags (14.00u) in de zetel van de vennootschap of op elke andere plaats en op het uur, in de

uitnodiging bepaald."

De rest van de tekst van artikel veertien (14) blijft ongewijzigd.

* Boekjaar

De algemene vergadering besluit met eenparigheid van stemmen het boekjaar te wijzigen zoals voorgesteld

in de agenda; ten titel van overgangsmaatregel zal het lopende boekjaar afgesloten worden op eenendertig

december tweeduizend en elf (31/12/2011).

De eerste zin van artikel zestien (16) van de statuten wordt aangepast als volgt:

"Het boekjaar begint op één januari en eindigt op eenendertig december van het daaropvolgend

kalenderjaar."

De rest van de tekst van artikel zestien (16) blijft ongewijzigd.

* Ontslag en benoemingen

Ontslag van de statutaire zaakvoerder: LAENENS Marjolein, geboren te Antwerpen op 25/06/1981,

ongehuwd, wonend te 2940 Stabroek, Binnenpadplein 4, wordt ontslag verleend van haar mandaat van statutair

zaakvoerder van de vennootschap met ingang van zesentwintig mei tweeduizend en elf.

De goedkeuring van de eerstvolgende jaarrekening zal van rechtswege décharge inhouden voor haar

opdracht.

* Benoeming van niet-statutaire zaakvoerders

De vergadering neemt verder volgend besluit:

- "HAANN" bvba met maatschappelijke zetel te 2920 Kalmthout, Turfvaartlaan 33 (ondernemingsnummer

0461.164.526)., die aanvaardt door haar vertegenwoordiger, BUITENDIJK Johannes Eugène, geboren te

Heerlen (Nederland) op 01/07/1947, wonend te 2920 Kalmthout, Turfvaartlaan 33

-VAN DURME Ann Georgette Zulma, geboren te Assenede op 26/09/1960, wonend te 2920 Kalmthout,

Turfvaartlaan 33

- voornoemde LAENENS Marjolein

worden benoemd tot niet-statutaire zaakvoerders voor onbepaalde duur, aanvangend op zesentwintig mei

tweeduizend en elf.

Hun mandaat is onbezoldigd.

De aangestelde niet-statutaire zaakvoerders verklaren deze aanstelling te aanvaarden, onder de

bevestiging dat er geen maatregelen zijn die zich tegen de aanstelling verzetten.

Voormelde vennootschap "HAANN" (benoemde zaakvoerder) heeft voornoemde BUITENDIJK Johannes

benoemd tot permanente vertegenwoordiger voor de uitoefening van dit mandaat.

* Wijziging van artikel elf (11) van de statuten

Artikel elf (11) van de statuten wordt aangepast aan het hiervoor genomen besluit en aangepast als volgt:

"De vennootschap wordt bestuurd door één of meer zaakvoerders, al dan niet vennoten. De zaakvoerders

worden benoemd door de algemene vergadering voor een termijn door haar te bepalen.

Er werd geen statutair zaakvoerder benoemd.

Wanneer een rechtspersoon aangewezen wordt tot zaakvoerder, benoemt deze onder zijn vennoten,

zaakvoerders, bestuurders of werknemers een vaste vertegenwoordiger die belast wordt met de uitvoering van

de opdracht in naam en voor rekening van de rechtspersoon. Deze vertegenwoordiger moet aan dezelfde

voorwaarden voldoen en is burgerrechtelijk aansprakelijk en strafrechtelijk verantwoordelijk alsof hij zelf de

betrokken opdracht in eigen naam en voor eigen rekening zou volbrengen, onverminderd de hoofdelijke

aansprakelijkheid van de rechtspersoon die hij vertegenwoordigt. De rechtspersoon mag de vertegenwoordiger

niet ontslaan zonder tegelijk een opvolger te benoemen.

Voor de benoeming en de beëindiging van de opdracht van de vaste vertegenwoordiger gelden dezelfde

regels van openbaarmaking alsof hij deze opdracht in eigen naam en voor eigen rekening zou vervullen."

* Bijzondere volmacht wordt verleend aan "VCS Accountants" besloten vennootschap met beperkte

aansprakelijkheid te 3200 Aarschot, Amerstraat 147, met mogelijkheid van indeplaatsstelling, teneinde het

nodige te doen voor alle voorgaande, huidige en toekomstige formaliteiten, inschrijvingen of wijzigingen van de

inschrijving het ondememingsloket en ten overstaan van alle andere overheidsinstanties.

Voor Ontledend Uittreksel,

Notaris Stefan Van Tricht

Gelijktijdig neergelegd

- afschrift van de akte; - gecoördineerde statuten; - verslagen

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

" Voorbehouden

aan het

Belgisch Staatsblad

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 10/06/2011 - Annexes du Moniteur belge

28/10/2010 : ME. - JAARREKENING 31.03.2010, GGK 03.09.2010, NGL 20.10.2010 10585-0484-008
13/11/2009 : ME. - JAARREKENING 31.03.2009, GGK 04.09.2009, NGL 05.11.2009 09848-0049-008
25/09/2008 : ME. - JAARREKENING 31.03.2008, GGK 05.09.2008, NGL 17.09.2008 08737-0130-008
26/09/2007 : ME. - JAARREKENING 31.03.2007, GGK 07.09.2007, NGL 20.09.2007 07729-0357-008
04/06/2015
ÿþ1

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Mal Wart 11.1

~~ '~~~rt i:__.i ;~~ i

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

UR BELGE

)5- 2015

STAATSBLA

D Rechtbank van koophandel

Antwerpen

1 1 MEI 2015

a¬ tli intwerpen



Ondernemingsnr : 0469.747.442.

Benaming

(voluit) : ASC SAFETY SERVICES

(verkort) :

Rechtsvorm : Besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid

Zetel : Abtsdreef, 10 F - 2940 Stabroek

(volledig adres)

Onderwerp akte ; Wijziging volmachten

Uittreksel uit het proces-verbaal van het College van Zaakvoerders van 23 februari 2015

Na beraadslaging werden volgende beslissingen bij unanimiteit genomen:

De volgende handtekeningsbevoegdheden toe te kennen

A) Financiële verbintenissen en handelingen op de rekeningen van de vennootschap warden ondertekend door:

De Finance & Administration Director, samen handelend met één van de volgende personen: een Zaakvoerder, de Managing Director of een Legal Counsel.

Tijdens zijn afwezigheid, zal de handtekening van de Finance & Administration Director vervangen worden door die van de Accounting & Tax Manager.

B) Documenten met betrekking tot de aankoop en de gebouwen worden ondertekend door

De Finance & Administration Director, samen handelend met één van de volgende personen : een Zaakvoerder, de Managing Director of een Legal Counsel.

Tijdens zijn afwezigheid, mag de handtekening van de Finance & Administration Director vervangen worden door die van de Facility & Procurement Manager of de Facility - Warehouse Manager. Deze laatsten mogen echter enkel documenten tekenen die betrekking hebben op hun dienst.

C) Documenten met betrekking tot informatica (telecommunicatie-materiaal inbegrepen) worden ondertekend door;

De Director ICT samen handelend met één van de volgende personen : een Zaakvoerder, de Managing Director, de Finance & Administration Director of een Legal Counsel,

Tijdens zijn afwezigheid, kan de handtekening van de Director ICT vervangen worden door die van de ICT Infrastructure & Operations Manager, Deze laatste mag enkel documenten tekenen met betrekking tot zijn dienst.

Tijdens de afwezigheid van de Managing Director of van de Finance & Administration Director, mogen hun handtekeningen vervangen worden door die van een Legal Counsel.

D) Documenten met betrekking tot de verkoop en de operaties worden ondertekend door :

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/06/2015 - Annexes du Moniteur belge

" 1

.,~®~....._

MONIT

28-'

BELGISCH

,.`

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/06/2015 - Annexes du Moniteur belge

De Director Training School & Audit, samen handelend met één van de volgende personen : een Zaakvoerder, de Managing Director, de Commercial Director, een Sales Manager, de Strategic Accounts Director of een Legal Counsel.

Voor zover de documenten modelcontracten zijn of slechts betrekking hebben op de onderhandeling der contracten, zonder nieuwe verbintenissen, op de uitvoering van de contracten of op de bevestiging van dienstaanvragen, mogen zij ondertekend worden door de Managing Director, de Commercial Director, een Sales Manager, de Strategic Accounts Director of de Director Training School & Audit, afzonderlijk handelend.

Tijdens zijn afwezigheid, kan de handtekening van de Director Training School & Audit vervangen worden door die van de Managing Director of van een Legal Counsel,

E) Documenten met betrekking tot de verzekeringen, zoals het afsluiten van verzekeringspolissen andere dan deze onderschreven door de internationale groep alsook de regeling van schadegevallen, worden ondertekend door

Een Legal Counsel, samen handelend met één van de volgende personen: een Zaakvoerder, de Managing Director of de Finance & Administration Director.

Tijdens zijn afwezigheid, zal de handtekening van de Legal Counsel vervangen worden door die van de Sourcing Manager.

F) Documenten met betrekking tot de aanwerving, bevordering, en opzegging van personeelscontracten worden ondertekend door:

1) Arbeiderscontracten

Een Zaakvoerder, de Managing Director, de Human Resources Director of een Legal Counsel, afzonderlijk handelend.

2) Bediendencontracten :

De Human Resources Director, samen handelend met één van de volgende personen : een Zaakvoerder, de Managing Director of een Legal Counsel.

Tijdens zijn afwezigheid, zal de handtekening van de Human Resources Director vervangen worden door die van de Compensation & Benefits Manager.

G) Sociale documenten, cheques en overschrijvingen met betrekking tot de bezoldiging van het personeel worden ondertekend door

De Human Resources Director, samen handelend met één van de volgende personen ; een Zaakvoerder, de Managing Director, de Finance & Administration Director of een Legal Counsel.

Tijdens zijn afwezigheid, zal de handtekening van de Human Resources Director veerangen worden door die van de Compensation & Benefits Manager of de Payroll Manager.

De sociale documenten mogen echter ondertekend worden door de Compensation & Benefits Manager of de Payroll Manager, afzonderlijk handelend.

H) Ontvangstbewijzen voor alle ontvangen bedragen, deurwaardersexploten en ook voor de aangetekende brieven en collï aan de vennootschap geadresseerd door tussenkomst van de deurwaarders, de post, de douane en accijnzen, de spoorweg, luchtvaart en andere transportmaatschappijen worden ondertekend door:

Een Zaakvoerder, de Managing Director, de Director Training School & Audit of een Legal Counsel, afzonderlijk handelend met mogelijkheid tot subrogatie.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/06/2015 - Annexes du Moniteur belge

Zij beschikken over de bevoegdheid om deze volmachten over te dragen aan derden,

I) Voor alle handelingen met de Staat, de overheids-, provinciale en gemeentelijke administraties, de belastingadministraties, douane en accijnzen en alle andere openbare diensten wordt de vennootschap vertegenwoordigd door :

Sen Zaakvoerder, de Managing Director, de Finance & Administration Director, de Human Resources Director of een Legal Counsel, afzonderlijk handelend.

d) Voor de vertegenwoordiging van de vennootschap in rechte, met inbegrip van de burgerlijke partij-stelling, 1$ een Zaakvoerder, de Managing Director, de Finance & Administration Director, de Human Resources Director of een Legal Counsel afzonderlijk bevoegd.

R) In het kader van de aan hen toevertrouwde opdrachten, worden alle documenten in verband met de vertegenwoordiging van de vennootschap bij het parket, de federale en lokale politiediensten en de gerechtelijke politie, met inbegrip van het indienen van klachten en het afleggen van verklaringen in naam van de vennootschap, ondertekend door

Ben Zaakvoerder, de Managing Director, de Finance & Administration Director, een Legal Counsel, de Security & Risk Manager of de Security Officer, afzonderlijk handelend.

L) Voor alle handelingen die tot de opdracht van de preventie en veiligheidsadviseur behoren, wordt de vennootschap vertegenwoordigd door

den Zaakvoerder, de Marraging Director, de Human Resources Director, een Legal Counsel of de prevention Manager, afzonderlijk handelend.

M) De documenten met betrekking tot Marketing worden getekend door :

De Marketing, Communication & Business Development Manager, samen handelend met de Managing Director of een Legal Counsel.

N) De documenten met betrekking tot Business Development worden getekend door ;

De Marketing, Communication & Business Development Manager, met mogelijkheid tot substitutie, samen handelend met de Managing Director of een Legal Counsel.

Q) De documenten met betrekking tot het kwaliteitsmerk worden getekend door

De Quality Manager, samen handelend met de Managing Director of een Legal Counsel.

p) Voor aile handelingen en documenten inzake Facturatie en Credit Control, wordt de vennootschap vertegenwoordigd door :

De Administration, Billing & Credit Control Manager, een Zaakvoerder, de Managing Director, de Finance & Administration Director of een Legal Counsel, afzonderlijk handelend met mogelijkheid tot subrogatie.

Voor zover een bepaald document door twee personen dient ondertekend te worden, mag zulk document niet ondertekend worden door één persoon die verschillende functies cumuleert,

Voor de goede orde, de term "director" zoals hierboven vermeld, verwijst niet naar een zaakvoerdersmandaat.

Deze volmachten vervangen alle voorheen toegekende volmachten.

w

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/06/2015 - Annexes du Moniteur belge

Voorbehouden aan het Belgisch Staatsblad

De volgende personen zijn, tot publicatie van het tegendeel, bevoegd voor volgende functies binnen de venncotschap :

Zaakvoerders

Dhr. Jean-Paul Van Avermaet, Manitobahelling, 3/901 - 8420 Wenduine

Dhr. Philippe Evrard, Rue Victor Hugo, 182 -1410 Waterloo

Dhr, Graham Levinsohn, Beech House - 60 Woodmansteme Lane - Banstead Village - Surrey - SM7 31-ID -

England

Managing Director.

Dhr. Jean-Paul Van Avermaet, Manitobahelling, 3/901 - 8420 Wenduine

Finance & Administration Director

Dhr. Philippe Evrard, Rue Victor Hugo, 182 -1410 Waterloo

Accounting & Tax Manager

Dhr. Dominique Decoen, Lod. Van Veltemstraat, 13 - 3020 Herent

Facility & Procurement Manager :

Dhr. Peter Joris, Schouwburghofstraat, 9 - 3512 Stevoort

Facility  Warehouse Manager

Mevr. Carine Stiernon, Avenue des Sapins, 6 -1495Tilly

Director IC'T

Dhr. Filip Driesens, Wilgenhof,1 - 3290 Diest

1CT Infrastructure & Operations Manager :

Dhr. Stefan Wauters, E. Vanderveldestraat, 23 - 3120 Tremelo

Human Resources Director:

Dhr, Stéphane Gifles, Rue du Pire, 35 -1480 Tubize

Compensation & Benefits Manager ;

Dhr. Robert Feiten, Rue de la Procession, 49 -1310 La Hulpe

Payroll Manager

Mej. Christine Schouteden, Bornestraat, 303 - 3012 Wilsele

Legal Counsel :

Dhr. Hendrik Keersmaekers, Juliaan Dillensstraat, 8 - 2018 Antwerpen

Dhr, Wim Hernalsteen, Verbindingslaan 48/b107 - 3001 Heverlee

Sourcing Manager :

Mevr. Katia Vanderstappen, Lombaardstraat 1/2 - 3200 Aarschot

Director Training School & Audit ;

Mevr. Martine Daenen, Piercostraat,15 - 3401 Walshoutem

Commercial Director:

Dhr. Bart Verbeeck, Acacialaan, 22 - 2630 Aartselaar

Sales Manager :

Mevr. Ann Knapen, Diesterestraat, 98 - 3294 Molenstede

Dhr. Arnaud Detienne, Ingenieur Haesaertslaan, 93 - 2610 Wilrijk

Dhr. Geert Van Der Straeten, Groenstraat, 25 - 1740 Ternat

Strategie Accounts Director :

Dhr. Christian Verlinden, rue Pierre Hap Lemaître, 65 -1040 Bruxelles

Security & Risk Manager :

Dhr. David Mosselmans, Mollekensstraat, 28A - 1700 Dilbeek

Security Officer:

Mevr, Sandra Van de Steen, Boomsesteenweg, 53 bus 2 - 2610 Wilrijk

Prevention Manager ;

Dhr. Daniel Blum, Boulevard Hector Denis, 50 _ 4000 Liège

Marketing, Communication & Business Development Manager :

Dhr. Philippe Docx, Louis Huybrechtsstraat, 18 - 2150 Borsbeek

Quality Manager

Mevr. Nancy Demeyere, Geraardbergsesteenweg, 264 - 9404 Aspelare

Administration, Billing & Credit Control Manager :

Dhr. Peter Dick, Eekbulk, 10 - 9840A De Pinte

Het College verleent alle machten aan Hendrik Keersmaekers geboren te Schoten op 15 oktober 1972 en Wim Hernalsteen geboren te Leuven op 17 mei 1983, afzonderlijk handelend, om de nodige formaliteiten te vervullen tot uitvoering van de voorvermelde beslissingen, inzake de aanpassing van de volmachten, hierin begrepen de ondertekening en neerlegging van de standaard publicatieformulieren ter griffie van de bevoegde rechtbank van koophandel.

Brussel, 23 februari 2015

Hendrik Keersmaekers

Lasthebber

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

04/06/2015
ÿþMM Wott! 11.1

11,111,1 In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

MONITEU

2 8 -05

BELGISCH S'

BELG

Rechtbank van koophandel

Antwerpen

* 2015 1 1 MEI 2015

rHATSSL ; r afdeiineigf?r^ten

~

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/06/2015 - Annexes du Moniteur belge

Ondernemingsnr : 0469.747.442.

Benaming

(voluit) : ASC SAFETY SERVICES

(verkort) :

Rechtsvorm : Société privée à responsabilité limitée

Zetel : Abtsdreef, 10 F - 2940 Stabroek

(volledig adres)

Onderwerp akte : Modification pouvoirs

Extrait du procès-verbal du Collège des Gérants du 23 février 2015

Après délibération, les résolutions suivantes sont prises à l'unanimité:

Les pouvoirs de signature suivants sont attribués :

A) Les engagements financiers et les opérations sur les comptes de la société seront signés par :

Le Finance & Administration Director, agissant conjointement avec l'une des personnes suivantes : un Gérant, le Managing Director ou un Legal Counsel.

En son absence, la signature du Finance & Administration Director sera remplacée par celle de l'Accounting & Tax Manager.

B) Les documents relatifs aux achats et aux bâtiments, seront signés par :

Le Finance & Administration Director, agissant conjointement avec l'une des personnes suivantes: un Gérant, le Managing Director ou un Legal Counsel.

En son absence, la signature du Finance & Administration Director pourra être remplacée par celle du Facility & Procurement Manager ou du Facility - Warehouse Manager. Ces derniers ne sont habilités qu'à signer les documents se rapportant à leur service.

C) Les documents relatifs à l'informatique (y compris le matériel de télécommunication) seront signés par :

Le Director ICT, agissant conjointement avec l'une des personnes suivantes : un Gérant, le Managing Director, le Finance & Administration Director ou un Legal Counsel,

En son absence, la signature du Director ICT pourra être remplacée par celle du lCT Infrastructure & Operations Manager. Ce dernier n'est habilité qu'à signer les documents se rapportant à son service. En l'absence du Managing Director ou du Finance & Administration Director, leur signature pourra être remplacée par celle d'un Legal Counsel.

D) Les documents relatifs à la vente et aux opérations seront signés par :

Le Director Training School & Audit, agissant conjointement avec l'une des personnes suivantes : un Gérant, le Managing Director, le Commercial Director, un Sales Manager, le Strategic Accounts Director ou

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

. 0

., 3

" L 7 t 5

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/06/2015 - Annexes du Moniteur belge

un Legal Counsel.

Pour autant que les documents sont des contrats-type ou ne se rapportent qu'à la négociation des contrats, sans engagements nouveaux, qu'à l'exécution des contrats ou à la confirmation de demandes de services, ils pourront être signés par le Managing Director, le Commercial Director, un Sales Manager, le Strategic Accounts Director ou le Director Training School & Audit, agissant séparément.

En son absence, la signature du Director Training School & Audit pourra être remplacée par celle du Managing Director ou d'un Legal Counsel.

E) Les documents relatifs aux assurances, tels que la conclusion de polices d'assurances autres que celles souscrites au niveau du groupe international ainsi que le règlement des sinistres, seront signés par :

Un Legal Counsel, agissant conjointement avec l'une des personnes suivantes : un Gérant, le Managing Director ou le Finance & Administration Director.

En son absence, la signature du Legal Counsel sera remplacée par celle du Sourcing Manager.

F) Les documents relatifs à l'engagement, la promotion et la résiliation des contrats du personnel seront signés par :

1) Les contrats ouvriers :

Un Gérant, le Managing Director, le Human Resources Director ou un Legal Counsel, agissant séparément.

2) Les contrats employés :

Le Human Resources Director, agissant conjointement avec l'une des personnes suivantes : un Gérant, le Managing Director ou un Legal Counsel.

En son absence, la signature du Human Resources Director sera remplacée par celle du Compensation & Benefits Manager.

G) Les documents sociaux, les chèques et virements se rapportant aux rémunérations du personnel, seront signés par :

Le Human Resources Director, agissant conjointement avec l'une des personnes suivantes : un Gérant, le Managing Director, le Finance & Administration Director ou un Legal Counsel.

En son absence, la signature du Human Resources Director sera remplacée par celle du Compensation & Benefits Manager ou du Payroil Manager.

Le Compensation & Benefits Manager et le Payroll Manager sont toutefois habilités à agir séparément pour les documents sociaux.

H) Les décharges pour les montants réceptionnés et pour les exploits de huissier ainsi que pour les plis et les colis recommandés adressés à la société par l'intermédiaire de huissiers, de la poste, des douanes et accices, des chemins de fer, des compagnies aériennes et autres sociétés de transport, seront signés par :

Un Gérant, le Managing Director, te Director Training School & Audit ou un Legal Counsel, agissant séparément, avec pouvoir de substitution.

Ils ont le pouvoir de transmettre ces pouvoirs aux tiers.

I) Pour les actes avec l'Etat, les administrations gouvernementales, provinciales et communales, les administrations fiscales, douanes et accices et tous les autres services publics, la société sera représentée par:

Un Gérant, le Managing Director, le Finance & Administration Director, le Human Resources Director ou un

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/06/2015 - Annexes du Moniteur belge

Legal Counsel, agissant séparément.

J) Pour la représentation de la société devant les tribunaux, en ce compris se constituer partie civile, un Gérant, le Managing Director, ie Finance & Administration Director, le Human Resources Director ou un Legal Counsel sont habilités à agir séparément.

K) Dans le cadre des missions qui lui sont confiées, tous les documents relatifs à la représentation de la société auprès des parquets, des polices fédérale ou locale et de la police judiciaire, en ce compris porter plainte et faire des déclarations au nom de la société, seront signés par :

On Gérant, le Managing Director, le Finance & Administration Director, un Legal Counsel, le Security & Risk Manager ou le Security Officer, agissant séparément.

L) Pour les actes qui répondent à la mission du conseiller en prévention et sécurité, la société est représentée par :

Lin Gérant, le Managing Director, ie Human Resources Director, un Legal Counsel ou le Prevention Manager, agissant séparément.

M) Les documents relatifs au Marketing seront signés par:

i-e Marketing, Communication & Business Development Manager et le Managing Director ou un Legal Counsel, agissant conjointement.

N) Les documents relatifs au Business Development seront signés par

Le Marketing, Communication & Business Development Manager et le Managing Director ou un Legal Counsel, agissant conjointement et avec possibilité de substitution.

Q) Les documents relatifs à la qualité seront signés par :

Le Quality Manager et le Managing Director ou un Legal Counsel, agissant conjointement,

p) Pour les actes et documents relatifs à la Facturation et Credit Control, la société est représentée par

L'Administration, Billing & Credit Control Manager, un Gérant, le Managing Director, le Finance & Administration Director ou un Legal Counsel, agissant séparément avec pouvoir de substitution.

Pour autant qu'un document particulier doit être signé par deux personnes, un tel document ne peut être signé par une personne cumulant différentes fonctions.

Pour le bon ordre, le terme de director comme mentionné dans les pouvoirs ci-dessus, ne signifie pas qu'un mandat de gérant a été accordé.

Ces pouvoirs remplacent tous ceux attribués précédemment.

Les personnes suivantes sont, jusqu'à publication du contraire, désignées pour occuper les fonctions suivantes au sein de la société:

Gérants :

Monsieur Jean-Paul Van Avermaet, Manitoba helling, 3/901 - 8420 Wenduine

Monsieur Philippe Evrard, Rue Victor Hugo, 182 - 1410 Waterloo

Monsieur Graham Levinsohn, Beech House - 60 Woodmansteme Lane - Banstead Village - Surrey - SM7

3HD - England

Managing Director :

Monsieur Jean-Paul Van Avermaet, Manitobahelling, 3/901 - 8420 Wenduine

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/06/2015 - Annexes du Moniteur belge

M

f&

t

Voor-

behouden

aan het

" Belgisch

Staatsblad

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

Finance & Administration Director :

Monsieur Philippe Evrard, Rue Victor Hugo, 182 - 1410 Waterloo

Accounting & Tax Manager

Monsieur Dominique Decoen, Lod, Van Veltemstraat, 13 -- 3020 Herent

Facility & Procurement Manager

Monsieur Peter Joris, Schouwburghofstraat,9 3512 Stevoort

Facility Warehouse Manager

Madame Carine Stiemon, Avenue des Sapins, 6 -1495 Tilly

Director ICT:

Monsieur Filip Driesens, Wilgenhof,1 - 3290 Diest

ICT Infrastructure & Operations Manager :

Monsieur Stefan Wauters, E. Vanderveldestraat, 23 - 3120 Tremelo

Human Resources Director

Monsieur Stéphane Gilles, Rue du Pire, 35 --1480 Tubize

Compensation & Benefits Manager :

Monsieur Robert Feiten, Rue de la Procession, 49 -1310 La Hulpe

Payroll Manager

Mlle Christine Schouteden, Bornestraat, 303 - 3012 Wilsele

Legal Counsel :

Monsieur Hendrik Keersmaekers, Juliaan Dillensstraat, 8 - 2018 Antwerpen

Monsieur Wim Hernalsteen, Verbindingslaan 481b107 3001 Heverlee

Sourcing Manager

Madame Katia Vanderstappen, Lombaardstraat 1/2 - 3200 Aarschot

Director Training School & Audit :

Madame Martine Daenen, Piercostraat,15 - 3401 Walshoutem

Commercial Director

Monsieur Bart Verbeeck , Acacialaan, 22 - 2630 Aartselaar

Sales Manager :

Madame Ann Knapen, Diesterestraat, 98 - 3294 Molenstede

Monsieur Arnaud Detienne, Ingenieur Haesaertslaan, 93 - 2610 Wilrijk

Monsieur Geert Van Der Straeten, Groenstraat, 25 - 1740 Ternat

Strategie Accounts Director :

Monsieur Christian Verlinden, Rue Pierre Hap Lemaitre, 65 --1040 Bruxelles

Security & Risk Manager :

Monsieur David Mossefmans, Mollekensstraat, 28A -1700 Dilbeek

Security Officer

Madame Sandra Van de Steen, Boomsesteenweg, 53 bus 2 - 2610 Wilrijk

Preventien Manager :

Monsieur Daniel Blum, Boulevard Hector Denis, 50 -4000 Liège

Marketing, Communication & Business Devefopment Manager :

Monsieur Philippe Docx, Louis Huybrechtsstraat, 18 - 2150 Borsbeek

Quality Manager

Madame Nancy Demeyere, Geraardbergsesteenweg, 264 - 9404 Aspelare

Administration, Billing & Credit Control Manager :

Monsieur Peter Dick, Eekbulk, 10 - 9840 De Pinte

Le Collège décide de nommer Hendrik Keersmaekers, né à Schoten le 15 octobre 1972 et Wim Hernalsteen, né à Louvain le 17 mai 1983 en tant que mandataire spécifique, avec droit de substitution, afin de remplir toutes les formalités concernant la modification des pouvoirs, y compris la signature et le dépôt des formulaires de publication au greffe du tribunal de commerce compétent.

Bruxelles, le 23 février 2015

Hendrik Keersmaekers

Mandataire

23/11/2006 : ME. - JAARREKENING 31.03.2006, GGK 01.09.2006, NGL 20.11.2006 06876-3729-010
03/02/2006 : ME. - JAARREKENING 31.03.2005, GGK 02.09.2005, NGL 31.01.2006 06038-5036-010
17/10/2005 : ANA062597
08/12/2004 : ANA062597
08/09/2004 : ANA062597
24/02/2004 : ANA062597
28/10/2003 : ANA062597
16/12/2002 : ANA062597
19/12/2001 : ANA062597
15/11/2001 : ANA062597
03/11/2016 : ME. - JAARREKENING 31.12.2015, GGK 23.05.2016, NGL 25.10.2016 16661-0472-019

Coordonnées
ASC SAFETY SERVICES

Adresse
ABTSDREEF 10F 2940 STABROEK

Code postal : 2940
Localité : STABROEK
Commune : STABROEK
Province : Anvers
Région : Région flamande