KREHALON FRANCE & BENELUX SAS

Divers


Dénomination : KREHALON FRANCE & BENELUX SAS
Forme juridique : Divers
N° entreprise : 841.107.784

Publication

10/03/2014
ÿþM ,d Wond 11.1

rwt

In de bijlagen hij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

n

111111I1,1111.011

Neergelegd tet griffie van de -

RECHTBANK VAN KOOPHANDEL

h -

2 7 -02- 2014

TUR H OUT

Cat 4iffter,

Ondernemingsnr : 0841.107.784

Benaming

(voluit) : Krehalon France & Benelux SAS

(verkort) :

Rechtsvorm : Vennootschap opgericht naar Frans recht

Zetel : 8110 Rue du Bois Sauvage, BP 197, 91006 Evry Cedex, Frankrijk

Belgisch bijkantoor: Krehalon France & Benelux SAS

Parklaan 22 bus 4, 2300 Turnhout

(volledig adres)

Onderwerp akte : Statutenwijziging

(Uittreksel uit de notulen van de raad van bestuur gehouden op 7 februari 2014)

ER WERD BESLIST om de datum van afsluiting van het boekjaar te wijzigen en vast te stellen op 31 maart van ieder jaar. Deze beslissing moet minstens effect hebben vanaf 1 januari 2014.

ER WERD BESLIST om, in navolging hiervan, de datum van afsluiting van het huidig boekjaar te behouden op 31 december 2013 en dat het boekjaar dat van start gaat op 1 januari 2014 een uitzonderlijke looptijd zal hebben van 15 maanden eindigend op 31 maart 2015.

ER WERD BESLIST om, in navolging van voorgaande beslissingen, artikel 21 van de statuten als volgt te wijzigen:

"Artikel 21  Boekjaar

Elk boekjaar duurt één jaar, beginnend op 1 april van ieder jaar en eindigend op 31 maart van het volgende

jaar".

Paul Diels

Wettelijke vertegenwoordiger

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -10/03/2014 - Annexes du Moniteur belge

09/08/2013 : ME. - COMPTES ANNUELS 31.12.2012, APP 06.06.2013, DPT 07.08.2013 13402-0340-018
29/11/2011
ÿþ"

Ondernemingsnr :

Benaming

(voluit) : Krehalon France & Benelux SAS

Rechtsvorm : Vennootschap opgericht naar Frans recht

Zetel : 8/10 Rue du Bois Sauvage, BP 197, 910006 Evry Cedex, Frankrijk

Belgisch bijkantoor: Krehalon France & Benelux SAS

Parklaan 22 PO Box 4, 2300 Turnhout

Onderwerp akte : Opening bijkantoor

(Uittreksel uit de beslissing van de raad van bestuur gehouden op 12 oktober 2011)

De ondergetekende, J-L Deshogues optredend in zijn hoedanigheid van afgevaardigd bestuurder van Krehalon France & Benelux SAS verklaart hierbij dat de volgende besluiten rechtsgeldig werden genomen op 12 oktober 2011.

ER WERD BESLIST om een bijkantoor te openen in België. Het bijkantoor zal Krehalon France & Benelux SAS genoemd worden. Hiertoe zullen aile wettelijke formaliteiten vervuld worden in België en alle vereiste vergunningen zullen aangevraagd worden.

ER WERD BESLIST om het bijkantoor officieel te openen met ingang van 1 november 2011.

ER WERD BESLIST om het bijkantoor officieel te vestigen op het volgende adres: Parklaan 22 bus 4, 2300 Turnhout.

ER WERD BESLIST dat het bijkantoor volgende activiteiten zal verrichten: de vervaardiging, de handel, uitbating, invoer en uitvoer van alle grondstoffen, producten en machines die verband houden met de chemische verpakkingsindustrie.

ER WERD BESLIST om de heer Paul Diels, woonachtig te Risschotlei 16, 2980 Zoersel (België) en de heer Jean-Louis Deshogues, woonachtig te 12, rue de Petit Vaux, 91360 Epinay Sur Orge (France) aan de duiden als wettelijke vertegenwoordigers van het Belgisch bijkantoor.

ER WERD BESLIST om de heer Paul Diels en de heer Jean-Louis Deshogues in hun hoedanigheid van wettelijke vertegenwoordigers de volgende bevoegdheden te geven met betrekking tot het dagelijks bestuur:

1.Het bijkantoor vertegenwoordigen in haar activiteiten tegenover postdiensten, douanediensten en de

spoorwegdiensten, aangetekende post aanvaarden, geld, goederen, koopwaar of verzendingen.

2.Het bijkantoor vertegenwoordigen in alle zaken met betrekking tot douane en facturen of andere,

documenten voorleggen wanneer nodig.

3.Het ondertekenen van alle commerciële briefwisseling.

4.Het afhandelen van alle administratieve zaken op het kantoor.

5.Het bijkantoor vertegenwoordigen in haar activiteiten tegenover postcheque diensten,

telefoonmaatschappijen, belastingdiensten, BTW, sociale zekerheid, federale, provinciale, gemeentelijke en

andere overheden, de Kruispuntbank voor Ondernemingen en het Belgische Staatsblad.

6.Het opmaken van inventarissen van goederen ten einde een balans voor het bijkantoor te kunnen "

opmaken en er voor zorgen alle wettelijke verplichtingen met betrekking tot fiscaliteit, sociale zekerheid en

boekhouding worden nageleefd.

7.Het uitvoeren van alle zakelijke transacties en overeenkomsten, de bevoegdheid om alleen te tekenen

voor deze transacties.

8.Het aannemen en ontslaan van arbeiders en bedienden voor het bijkantoor

Op de laatste blz. van Luik 8 vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en)

bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

V

V beh aa Bei Stat

Mod 2.1

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie

na neerlegging ter griffie van de a

N

*--

NEERGELEGD

GRIFFIE RECHTBANK VAN

1.7 NOV. 2011

KOOPHANDEL TURNHOUT

Griffie De griffier

" 111]96]3*

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 29/11/2011- Annexes du Moniteur belge

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 29/11/2011- Annexes du Moniteur belge

9.Het openen in naam van het bijkantoor van bankrekeningen en andere rekeningen met financiële organisaties. Het uitvoeren van alle transacties met betrekking tot zulke rekeningen, inclusief alle afhalingen van cheques, betalingsopdrachten, overschrijvingen of andere betalingswijzen.

10.Het onderschijven van verzekerings-polissen noodzakelijk voor de activiteiten van het kantoor. 11.Handelen op de wijzen zoals aangegeven door een beslissing van de raad van bestuur

De heer Paul Diels en de heer Jean-Louis Deshogues zullen hun mandaat onbezoldigd uitoefenen.

(Uittreksel uit de statuten van Krehalon France & Benelux SAS)

Artikel 2: Doel

De vennootschap blijft als doel hebben, zowel in Frankrijk als in het buitenland :

-de invoer, uitvoer, aankoop, verkoop, verdeling, van alle producten en meer bepaald chemische producten bestemd voor de conditionering van voedingsmiddelen.

-alle commerciële, industriële of financiële transacties, bemiddeling, commissie, adviesverlening.

-alle activiteiten van welke aard ook, economisch of financieel, die rechtstreeks of onrechtstreeks verband kunnen houden met het doel van de vennootschap, evenals met elk gelijkaardig, daarmee samenhangend of aanvullend doel.

-het deelnemen in alle vennootschappen.

-de rechtstreekse of onrechtstreekse deelname aan alle industriële, commerciële of financiële activiteiten of operaties, roerend of onroerend, in Frankrijk of in het Buitenland, van zodra deze activiteiten of operaties rechtstreeks of onrechtstreeks verband kunnen houden met het doel van de vennootschap of elk gelijkaardig, daarmee samenhangend of aanvullend doel.

Artikel 3: Naam

De naam van de vennootschap : KREHALON FRANCE & BENELUX S.A.S.

Alle aktes en documenten uitgaande van de vennootschap en bestemd voor derden, moeten de naam van de vennootschap vermelden, onmiddellijk voorafgegaan of gevolgd door de woorden « société par actions simplifiée » (vereenvoudigde aandelenvennootschap) of de initialen "S.A.S.", en de vermelding van het bedrag van het maatschappelijk kapitaal.

Artikel 4: Maatschappelijke zetel

De maatschappelijke zetel blijft gevestigd te 8 / 10 rue du Bois Sauvage  BP 197  91006 EVRY CEDEX

Hij zal kunnen overgebracht worden naar eender welke andere plaats in Frankrijk op grond van een beslissing van de enige aandeelhouder of van een beslissing van de aandeelhouders. De zetel kan evenwel overgebracht worden naar eender welke andere plaats in hetzelfde departement of in een aangrenzend departement via een eenvoudige beslissing van de Voorzitter, zonder dat een bekrachtiging nodig is door een beslissing van de enige aandeelhouder of van de aandeelhouders. Bij een overdracht op beslissing van de Voorzitter, is deze laatste gemachtigd de statuten dienovereenkomstig te wijzigen.

Artikel 5: Duur van de vennootschap

De duur van de vennootschap blijft vastgelegd op 99 jaar, te rekenen vanaf 18 januari 1990, datum van de inschrijving ervan in het handels- en vennootschapsregister, behoudens vervroegde ontbinding of verlenging.

Artikel 7: Maatschappelijk kapitaal

Het maatschappelijk kapitaal wordt vastgelegd op de som van TWEEHONDERDDUIZEND euro.

Het wordt verdeeld in HONDERDDUIZEND (100.000) aandelen, elk van TWEE (2) euro, volledig volstort.

Artikel 10: Vorm van de aandelen

De aandelen zijn aandelen op naam.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 29/11/2011- Annexes du Moniteur belge

Het eigendomsrecht vloeit voort uit de inschrijving op een rekening die is geopend door de vennootschap op naam van de aandeelhouder onder de voorwaarden en volgens de modaliteiten zoals voorzien bij wet en in de van kracht zijnde reglementeringen.

Artikel 14: Voorzitter

Benoeming

De vennootschap wordt beheerd en bestuurd door een voorzitter, een natuurlijk of rechtspersoon. De voorzitter kan gekozen worden buiten de aandeelhouders.

Wanneer een rechtspersoon wordt benoemd tot voorzitter, worden de leidinggevenden of de vertegenwoordiger van genoemde rechtspersoon onderworpen aan dezelfde voorwaarden en verplichtingen, en dragen zij dezelfde burgerlijke en strafrechtelijke aansprakelijkheid als wanneer zij voorzitter waren in hun eigen naam, onverminderd de hoofdelijke aansprakelijkheid van de rechtspersoon waarover ze de leiding hebben.

De rechtspersoon die voorzitter is, wordt vertegenwoordigd door zijn wettelijke vertegenwoordiger, dewelke een permanente vertegenwoordiger kan aanduiden bij de vennootschap.

In geval van wijziging van haar vertegenwoordiger, moet zij dat onmiddellijk per aangetekende brief met ontvangstbewijs laten weten aan de vennootschap. De wijziging van vertegenwoordiger treedt pas in werking ten opzichte van de vennootschap vanaf deze kennisgeving.

De voorzitter wordt benoemd door een collectieve beslissing van de aandeelhouders, bij de meerderheid die is weerhouden voor het nemen van gewone beslissingen in overeenstemming met artikel 19 van de statuten.

De voorzitter kan te allen tijde zijn functie neerleggen ; hij kan evenzeer te allen tijde uit zijn ambt ontzet worden, en dit ongeacht de reden, door een collectieve beslissing van de aandeelhouders, genomen bij gewone meerderheid.

De duur van het ambt van de voorzitter wordt vastgelegd door dezelfde beslissing als waarin hij wordt benoemd. Die duur kan niet langer dan 6 jaar zijn.

In geval van overlijden, ontslag of verhindering van de voorzitter, natuurlijke persoon, om zijn functie langer dan één (1) maand uit te oefenen, wordt in zijn vervanging voorzien door een persoon die wordt aangeduid door de gemeenschap van aandeelhouders. De vervangende voorzitter blijft slechts in functie voor de nog resterende tijd van het mandaat van zijn voorganger.

De voorzitter, natuurlijke persoon, zal beschouwd worden als zijnde uittredend op de datum van zijn 80e verjaardag.

De voorzitter is het maatschappelijk orgaan waarbij de afgevaardigden van de ondernemingsraad de rechten uitoefenen zoals gedefinieerd in artikel 432-6 van het Arbeidswetboek.

Bevoegdheden

De voorzitter vertegenwoordigt de vennootschap tegenover derden.

In de betrekkingen met derden, is de voorzitter bekleed met de meest uitgebreide bevoegdheden om in alle omstandigheden te handelen in naam van de vennootschap, en dit binnen de grenzen van het doel van de vennootschap.

De vennootschap is zelfs gebonden door de daden van de voorzitter die niet vallen onder het maatschappelijk doel, tenzij ze bewijst dat de derden wisten dat de daad dit doel te buiten ging of dat ze daarvan niet onwetend konden zijn rekening houdend met de omstandigheden, waarbij uitgesloten wordt dat enkel de publicatie van de statuten volstaat om dit bewijs te vormen.

Vergoeding

Als tegenprestatie voor de uitoefening van zijn functie, kan de voorzitter een vergoeding ontvangen. Hij heeft recht op de terugbetaling van zijn beroepskosten op vertoon van stavingstukken.

De vergoeding van de voorzitter wordt vastgelegd in dezelfde beslissing als waarin hij wordt benoemd en kan elk jaar herzien worden door de gemeenschap van aandeelhouders, die beraadslagen bij de meerderheid die vereist is voor het nemen van gewone beslissingen, in overeenstemming met artikel 19 van de statuten.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 29/11/2011- Annexes du Moniteur belge

De voorzitter, natuurlijk persoon, kan aan de vennootschap gebonden worden door een arbeidscontract dat overeenstemt met een effectieve job.

Artikel 15: Algemeen Manager

Op voordracht van de voorzitter kunnen de aandeelhouders, bij de meerderheid die vereist voor het goedkeuren van gewone beslissingen, een algemeen manager benoemen, die een natuurlijk persoon is, al dan niet aandeelhouder, voor dezelfde duur als het mandaat van de voorzitter.

De algemeen manager kan op elk moment uit zijn ambt ontzet worden volgens de modaliteiten en vormen zoals voorzien voor zijn benoeming.

In geval van overlijden, ontslag of verhindering van de voorzitter, behoudt de dienstdoende algemeen manager zijn functie en toekenningen tot de benoeming van de nieuwe voorzitter.

De omvang en de duur van de bevoegdheden die worden gedelegeerd aan de algemeen manager, worden bepaald door de aandeelhouders op voorstel van de voorzitter.

De vergoeding van de algemeen manager wordt vastgelegd door dezelfde beslissing als waarin hij wordt benoemd, en zal elk jaar kunnen herzien worden door de gemeenschap van aandeelhouders.

Artikel 16: Raad van Bestuur

De Raad van Bestuur is een orgaan in de vorm van een college. Het bestaat uit minimum twee leden en maximum acht leden, benoemd voor zes jaar, herkiesbaar bij beslissing van de enige aandeelhouder of de aandeelhouders.

De Voorzitter van de vennootschap of zijn permanent vertegenwoordiger zit de Raad van Bestuur voor.

De Voorzitter of zijn permanent vertegenwoordiger roept via alle mogelijke middelen en op alle mogelijke plaatsen de Raad samen, die kan beraadslagen door middel van eender welke gepaste communicatieprocedure.

Elk lid van de Raad kan deelnemen aan de vergaderingen via alle schriftelijke middelen, via audio- of videoconferentie of via elk telecommunicatie- of teletransmissiemedium, met inbegrip van internet.

Elk lid van de Raad van Bestuur ontvangt alle informatie die nodig is voor het vervullen van zijn taak en kan alle documenten aan hem laten overmaken die hij nuttig acht.

De beslissingen worden genomen bij meerderheid van de leden die de Raad uitmaken en die aanwezig of vertegenwoordigd zijn. In geval van gelijkheid van stemmen, is de stem van de Voorzitter doorslaggevend. In geval er geen akkoord wordt bereikt tussen de leden van de Raad van Bestuur, zal de eindbeslissing toekomen aan de enige aandeelhouder of de aandeelhouders, die zullen beraadslagen onder de voorwaarden zoals bedoeld in artikel 19.

De Raad van Bestuur zorgt voor de controle van het beheer van de vennootschap en de toepassing van de beslissingen van de enige aandeelhouder of de aandeelhouders.

Daartoe keurt de Raad voorafgaand de voornaamste maatregelen goed ter uitvoering van de algemene beleidslijnen, de strategie en het budget waartoe is beslist door de enige aandeelhouder of de aandeelhouders.

Artikel 19: Beslissingen die vallen onder de exclusieve bevoegdheid van de enige aandeelhouder of de aandeelhouders

19.1 Bevoegdheid van de enige aandeelhouder of de aandeelhouders

De volgende transacties vallen onder de exclusieve bevoegdheid van de enige aandeelhouder of de aandeelhouders

- verhoging, afschrijving of vermindering van het kapitaal,

- fusie, splitsing, gedeeltelijke inbreng van activa,

- ontbinding, voortzetting van de activiteiten van de vennootschap ondanks het verlies van

meer dan de helft van het maatschappelijk kapitaal,

- omzetting naar een vennootschap van een andere vorm (artikel 227-9 van het wetboek

van koophandel)

- benoeming van de Voorzitter, de Algemeen Managers en de Accountants,

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 29/11/2011- Annexes du Moniteur belge

- goedkeuring van de jaarrekeningen en bestemming van het resultaat,

- en in het algemeen, alle statutenwijzigingen tenzij anders is bepaald.

De beslissingen die genomen worden overeenkomstig de wet en de statuten, zijn bindend voor alle aandeelhouders, zelfs diegene die afwezig zijn, een andere mening hebben of handelingsonbekwaam zijn.

Minstens één keer per jaar moet het initiatief genomen worden tot een beslissing van de aandeelhouders of de enige aandeelhouder met betrekking tot de rekeningen van de vennootschap, en dit binnen de zes maanden na afsluiting van het boekjaar, onder voorbehoud van verlenging van deze termijn bij gerechtelijke beslissing.

19.2. Elke andere beslissing valt onder de bevoegdheid van de voorzitter.

Artikel 21: Boekjaar

Elk boekjaar duurt één jaar, beginnend op 1 januari en eindigend op 31 december.

Artikel 22: Inventaris - Jaarrekening

Er wordt een regelmatige boekhouding bijgehouden van de activiteiten van de vennootschap,

overeenkomstig de wet.

Bij het afsluiten van elk boekjaar, maakt de voorzitter de inventaris op van de diverse elementen van het actief en het passief dat op die datum bestaat.

Hij maakt eveneens de balans op met een beschrijving van de activa en passiva en met een aparte vermelding van het eigen vermogen, de resultatenrekening met een samenvatting van de opbrengsten en de lasten van het boekjaar, evenals de bijlage met een aanvulling en toelichting bij de informatie die wordt gegeven door de balans en de resultatenrekening.

Er wordt, zelfs in geval van geen of onvoldoende winst, overgegaan tot de afschrijving en noodzakelijke voorzieningen. Het bedrag van de gewaarborgde verbintenissen, voor aval getekend of gewaarborgd, wordt vermeld na de balans.

De voorzitter stelt het jaarverslag op over de toestand van de vennootschap tijdens het afgelopen boekjaar, de geraamde evolutie daarvan, de belangrijke gebeurtenissen die plaatsvinden tussen de datum van de afsluiting van het boekjaar en de datum waarop het jaarverslag wordt opgemaakt, de activiteiten van de vennootschap inzake onderzoek en ontwikkeling.

Alle documenten worden ter beschikking gesteld van de accountants binnen de wettelijke voorwaarden. De voorzitter zal bovendien de vertegenwoordigers van de ondernemingsraad moeten samenbrengen, voorafgaand aan de goedkeuring van de jaarrekening.

Artikel 23: Bestemming en verdeling van de winsten

De voorzitter moet binnen de zes (6) maanden na afsluiting van het boekjaar de goedkeuring van de jaarrekening voorleggen aan de gemeenschap van aandeelhouders.

Na goedkeuring van de jaarrekening en vaststelling van een beschikbare winst zoals bij wet gedefinieerd, beslist de gemeenschap van aandeelhouders om die in te schrijven in één of meerdere reserveposten waarvan zij de bestemming of het gebruik regelt, om die opnieuw over te dragen of om ze te verdelen.

De resultatenrekening die de opbrengsten en lasten van het boekjaar samenbrengt, toont na aftrek van de afschrijvingen en voorzieningen, de winst voor het boekjaar.

Van de winst van het boekjaar, in voorkomend geval verminderd met eerdere verliezen, wordt minstens vijf procent afgehouden om het wettelijk reservefonds te vormen. Deze afhouding is niet langer verplicht wanneer het reservefonds het tiende deel van het maatschappelijk kapitaal heeft bereikt.

De beschikbare winst wordt gevormd door de winst van het boekjaar, verminderd met eerdere verliezen en de sommen die naar het reservefonds gaan, in toepassing van de wet en de statuten, en verhoogd met de geaccumuleerde winsten.

Het saldo, als dat bestaat, wordt verdeeld onder alle aandeelhouders, in verhouding tot het aantal aandelen dat aan elk van hen toebehoort.

De gemeenschap van aandeelhouders kan beslissen tot het ter verdeling aanbieden van sommen die worden afgehouden op de reserves waarover ze beschikt, met uitdrukkelijke vermelding van de reserveposten

waarop de afhoudingen worden gerealiseerd. De dividenden worden evenwel prioritair afgehouden op de winst van het boekjaar.

Behalve bij een kapitaalvermindering, mag geen enkele verdeling gebeuren aan de aandeelhouders wanneer het eigen vermogen ten gevolge daarvan lager zou zijn of worden dan het bedrag van het kapitaal vermeerderd met de reserves die bij wet of overeenkomstig de statuten niet mogen verdeeld worden. Het herwaarderingsverschil mag niet verdeeld worden. Het kan geheel of gedeeltelijk verwerkt worden in het kapitaal.

Voor-

behouden aan het Belgisch

Staatsblad

Na afhouding van de sommen die bestemd zijn voor het reservefonds in toepassing van de wet, kan de gemeenschap van aandeelhouders evenwel aile sommen afhouden die zij gepast acht om te bestemmen voor schenking aan alle mogelijke facultatieve, gewone of buitengewone reservefondsen, of om over te dragen naar volgend boekjaar.

De verliezen, als die bestaan, worden na goedkeuring van de jaarrekening door de gemeenschap van aandeelhouders, overgedragen, om te worden verrekend met de winsten van de latere boekjaren, tot de uitputting daarvan.

Paul Diels

Wettelijke vertegenwoordiger

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 29/11/2011- Annexes du Moniteur belge

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

Coordonnées
KREHALON FRANCE & BENELUX SAS

Adresse
PARKLAAN 22, BUS 4 2300 TURNHOUT

Code postal : 2300
Localité : TURNHOUT
Commune : TURNHOUT
Province : Anvers
Région : Région flamande