LOKAAL GEZONDHEIDSOVERLEG ANTWERPEN, AFGEKORT : LOGO ANTWERPEN

Association sans but lucratif


Dénomination : LOKAAL GEZONDHEIDSOVERLEG ANTWERPEN, AFGEKORT : LOGO ANTWERPEN
Forme juridique : Association sans but lucratif
N° entreprise : 478.639.768

Publication

10/07/2013
ÿþ MOD 2.2

[I. 1111D In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie

na neerlegging van de akte ter griffie

1

Voor-

behouden aan het Belgisch

Staatsblad

Neergelegd griffie van dadettifrank

van Koqphandei te Antwerpen, op

ati Juli 2013

Griffie

~

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -10/07/2013 - Annexes du Moniteur belge

Ondernemingsnr : 0478.639.768

Benaming

(voluit) : Lokaal Gezondheidsoverleg Antwerpen

(verkort) : LOGO Antwerpen

Rechtsvorm : vzw

Zetel : conciencestraat 41, 2018 Antwerpen

Onderwerp akte : Wijziging statuten - Ontslagen en benoemingen Raad van Bestuur

De algemene vergadering van 27 maart 2013, geldig samengeroepen en beschikkend over de nodige aantallen inzake aanwezigheid en meerderheid, heeft in haar zitting besloten de statuten te wijzigen en te vervangen door onderstaande tekst

Titel I: NAAM- ZETEL- DOEL- DUUR

ARTIKEL 1

De vereniging draagt de naam: Lokaal Gezondheidsoverleg Antwerpen vzw, afgekort Logo Antwerpen vzw.

ARTIKEL 2

De zetel van de vereniging is gevestigd te Consciencestraat 41,2018 Antwerpen en ressorteert onder het gerechtelijk arrondissement Antwerpen. De zetel zal vanaf 15 november 2013 verhuizen naar Lange Leemstraat 372, 2018 Antwerpen

ARTIKEL 3

De vereniging heeft als doel:

-als lokaal-regionale netwerkorganisatie in te staan voor de realisatie van de Viaamse

gezondheidsdoelstellingen (binnen de Logo-regio)

-te fungeren als eerste lijn van het medisch-milieukundig netwerk

De vereniging vertrekt hierbij vanuit de lokale realiteit en biedt ruimte voor de lokale noden en de signalen van de basis, Bij de uitvoering van haar taken werkt de vzw wetenschappelijk onderbouwd en getoetst aan de praktijk.

De vereniging werkt met en voor preventieorganisaties en, in samenspraak met deze preventieorganisaties, hun werkveld,

De vereniging vervult een netwerkfunctie bestaande uit (1) overleg (2) informatie en advies,(3) capaciteitsopbouw (4) het doorlopend aanreiken van methodieken, instrumenten, materialen en deskundigen op maat om acties te realiseren en (5) coördinatie en begeleiding.

Naast een netwerkfunctie heeft de vereniging een projectwerking bestaande uit (1) het begeleiden en ondersteunen van projectvoerende partners (2) het uitvoeren van (piloot)projecten en (3) het verkennen van veran keri ngmogelijkheden.

De vereniging mag alle activiteiten ondernemen die dit doel kunnen bevorderen. Te dien einde kan zij ook, .doch slechts op bijkomstige wijze, handelsdaden stellen, en dit slechts voor zover de opbrengst hiervan besteed wordt aan het doel waarvoor zij werd opgericht,

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting ot organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -10/07/2013 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

ARTIKEL 4

De vereniging wordt opgericht voor onbepaalde duur, doch kan evenwel ten alle tijde ontbonden worden,

TITEL II: LEDEN

ARTIKEL 5

De vereniging telt ten minste 5 leden. Het aantal leden is onbeperkt,

Alle leden zijn stemgerechtigd en hebben 1 stem.

ARTIKEL 6

Art 6 §1: De effectieve leden van de vereniging kunnen zowel natuurlijke personen als rechtspersonen zijn. De rechtspersonen mandateren 1 vertegenwoordiger die het stemrecht van de rechtspersoon uitoefent in de vereniging.

Met de term 'lid' in deze statuten wordt uitdrukkelijk verwezen naar de effectieve leden.

Art 6§2: Leden-rechtspersonen dienen als organisatie actief betrokken te zijn bij gezondheidsbevordering, ziektepreventie, milieu en gezondheid of bij de socioculturele sector.

Leden-natuurlijke personen dienen over een nuttige kennis en ervaring te beschikken op het terrein van de gezondheidsbevordering, ziektepreventie, milieu en gezondheid, of op een terrein dat de expertise van de bestuursorganen van de vereniging versterkt.

Art 6§3: Er zijn 7 categorieën leden:

-groep 1: de vertegenwoordigers van de gemeente-/OCMW-besturen: elke gemeente die behoort tot het werkgebied van de vereniging en die wenst vertegenwoordigd te worden in Logo Antwerpen kan op eerste verzoek een vertegenwoordiger afvaardigen die aanvaard wordt als lid van de algemene vergadering, Per gemeente kan er maximaal 1 vertegenwoordiger worden afgevaardigd in deze categorie, met uitzondering van de stad Antwerpen die maximaal 2 vertegenwoordigers kan afvaardigen.

-groep 2: de vertegenwoordigers van de huisartsenkringen: elke huisartsenkring die behoort tot het werkgebied van de vereniging en die wenst vertegenwoordigd te worden in Logo Antwerpen kan op eerste verzoek een vertegenwoordiger afvaardigen die aanvaard wordt als lid van de algemene vergadering. Elke huisartsenkring kan slechts 1 vertegenwoordiger als lid in deze categorie afvaardigen.

-groep 3: de vertegenwoordigers van de centra voor leerlingenbegeleiding ; elke rechtspersoon of natuurlijke persoon die actief betrokken is binnen een centrum voor leerlingenbeleiding dat behoort tot het werkgebied van de vereniging en die wordt aanvaard als lid door de algemene vergadering; een lidrechtspersoon vaardigt één vertegenwoordiger af.

-groep 4: de vertegenwoordigers van de door Vlaanderen erkende Exteme/Inteme diensten voor preventie en bescherming op het werk met een werking binnen het werkgebied van de vereniging: elke rechtspersoon of natuurlijke persoon die actief betrokken is binnen een externe of interne dienst voor preventie of bescherming op het werk en die wordt aanvaard als lid door de algemene vergadering; een lid-rechtspersoon vaardigt één vertegenwoordiger af,

-groep 5: de vertegenwoordigers van de gezondheids- en welzijns raden: met een werking binnen het werkgebied van de vereniging: elke rechtspersoon of natuurlijke persoon die actief betrokken is binnen de gemeentelijke gezondheids- of welzijnsraad en die wordt aanvaard als lid door de algemene vergadering; een lid-rechtspersoon vaardigt één vertegenwoordiger af.

-groep 6: de vertegenwoordigers van gezondheids- en welzijnsorganisaties met een werking binnen het werkgebied van de vereniging: elke rechtspersoon of natuurlijke persoon die actief betrokken is bij een gezondheids- of welzijnsorganisatie uit de socioculturele en welzijnssector en die wordt aanvaard als lid door de algemene vergadering; een lid-rechtspersoon vaardigt één vertegenwoordiger af.

-groep 7; de deskundigen: elke natuurlijke persoon die over nuttige kennis en ervaring beschikt op het terrein van gezondheidsbevordering, ziektepreventie, milieu en gezondheid, of op een terrein dat de expertise van de bestuursorganen van de vereniging versterkt en die wordt aanvaard als lid door de algemene vergadering.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -10/07/2013 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

ARTIKEL 7

De Algemene Vergadering kan, onder door haar te bepalen voorwaarden, ook andere persbnen als ereleden, beschermleden, steunende of adviserende leden tot de algemene vergadering toelaten. Deze leden worden uitgenodigd om de bijeenkomsten van de algemene vergadering bij te wonen doch hebben geen stemrecht

ARTIKEL 8

Kandidaat-leden richten hun schriftelijke aanvraag tot toetreding aan de raad van bestuur. De raad van bestuur legt de aanvraag voor aan de algemene vergadering, die over de aanvaarding van de leden bij geheime stemming beslist.

ARTIKEL 9

Het staat ieder lid vrij uit de vereniging te treden door het indienen van zijn schriftelijk ontslag bij de raad van bestuur.

Leden die niet langer voldoen aan de toetredingsvoorwaarden vernield in artikel 6 worden automatisch als ontslagnemend beschouwd.

ARTIKEL 10

De leden zijn geen lidmaatschapsbijdrage verschuldigd.

ARTIKEL 11

Er wordt een engagement gevraagd vanwege de leden,

Voor groep 1 betekent dit;

1, Een jaarlijkse toelage die berekend wordt op basis van het inwonersaantal per 30/06 van het voorafgaand

kalenderjaar en die minimaal 0,0743 E per inwoner bedraagt. Een eventuele prijsaanpassing is enkel mogelijk

mits er daartoe een onderling akkoord bestaat binnen groep 1.

2. Een engagement om zich in te zetten voor de planmatige realisatie van de vooropgestelde

gezondheidsdoelen binnen de eigen gemeente:

Odoor deze te laten kaderen binnen het gemeentelijk Lokaal Sociaal Beleid;en bij voorkeur te laten

opnemen binnen de gemeentelijke beheers- en beleidscyclus.

Lidoor het aanduiden van een ambtenaar die de gezondheidswerking administratief en logistiek opvolgt en

ondersteunt;

Cldoor een budget voor de eigen gemeentelijke gezondheidswerking te voorzien;

Odoor actief samen, te werken met andere gezondheidswerkers en -organisaties.

Deze engagementen en samenwerkingsafspraken kunnen desgewenst worden vastgelegd in een protocol. Voor de groepen 2,3,4, 5 en 6 betekent dit:

1, Een inhoudelijke bijdrage inzake de gezondheidsproblematiek overeenkomstig de eigen deskundigheid;

2. Een engagement om zich in te zetten voor de realisatie van de vooropgestelde gezondheidsdoelen binnen de eigen kring, organisatie of vereniging en hiervoorhet eigen netwerk in te zetten

3, De bereidheid om samen te werken met andere gezondheidswerkers en -organisaties.

Voor groep 7 betekent dit:

1. Een inhoudelijke bijdrage inzake de gezondheidsproblematiek overeenkomstig de eigen deskundigheid;

2, Een engagement om zich in te zetten voor de realisatie van de vooropgestelde gezondheidsdoelen;

3. De bereidheid om samen te werken met andere gezondheidswerkers en -organisaties,

ARTIKEL 12

Uittredende of uitgesloten leden en hun rechtsopvolgers hebben geen deel in het vermogen van de vereniging, en kunnen derhalve ook nooit teruggave of vergoeding voor gestorte bijdragen of gedane inbrengen vorderen vanwege de vereniging.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -10/07/2013 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

TITEL III: ALGEMENE VERGADERING ARTIKEL 13

De algemene vergadering is samengesteld uit alle effectieve leden, en wordt voorgezeten door de voorzitter van de raad van bestuur of diens plaatsvervanger.

In de algemene vergadering kan elk lid zich bij volmacht laten vertegenwoordigen door zijn/haar plaatsvervanger voorzien in de eigen organisatie of door een ander lid van de algemene vergadering. leder lid kan evenwel slechts één volmacht dragen.

ARTIKEL 14

De algemene vergadering beschikt over de exclusieve bevoegdheden zoals bepaald in artikel 4 van de

VZW-wet, met name:

-de statutenwijziging;

-de benoeming en uitsluiting van bestuurders;

-de benoeming en de afzetting van commissarissen en het bepalen van hun bezoldiging ingeval een

bezoldiging wordt toegekend;

-de kwijting aan de bestuurders en de commissarissen;

-de goedkeuring van de rekeningen en begrotingen;

-de aanvaarding en uitsluiting van de leden;

-de ontbinding van de vereniging;

-de omzetting van de vereniging in een vennootschap met een sociaal oogmerk;

en in alle gevallen waarin deze statuten het vereisen.

ARTIKEL 15

Art 15§1: De algemene vergadering wordt samengeroepen door de raad van bestuur of door de voorzitter telkens wanneer het doel van de vereniging zulks vereist.

De uitnodiging wordt bij gewone brief of per email minstens 8 kalenderdagen voorafgaand aan de datum van de algemene vergadering verstuurd.

De oproepingsbrief vermeldt plaats, datum en uur van de vergadering alsook de agenda.

Vóór de vergadering kunnen punten aan de agenda toegevoegd worden op vraag van minstens 1/20 van alle effectieve leden. Er kan van de agenda worden afgeweken op vraag van de meerderheid van de aanwezige en vertegenwoordigde leden,

Art 15§2: De algemene vergadering wordt tenminste éénmaa! per jaar bijeengeroepen voor het goedkeuren van de rekeningen van het afgelopen jaar en voor de begroting van het komende jaar.

De jaarlijkse algemene vergadering wordt gehouden binnen de 6 maanden na afsluiting van het boekjaar,

Art 15§3: Wanneer 1/5 van de effectieve leden er bij de raad van bestuur schriftelijk om verzoekt, is deze laatste verplicht een algemene vergadering bijeen te roepen. De oproepingsbrief moet de agendapunten bevatten die door de verzoekende leden zijn voorgesteld,

ARTIKEL 16

Art 16§1: De algemene vergadering kan geldig beraadslagen en besluiten welke ook het aantal aanwezige en vertegenwoordigde effectieve leden is, behoudens in de gevallen waarin de wet een aanwezigheidsquorum vooropstelt.

De regelmatig genomen besluiten binden alle leden, hierin begrepen de leden die afwezig zijn, niet stemmen of tegenstemmen.

Art 16§2: In gewone gevallen worden de besluiten genomen bij eenvoudige meerderheid van de aanwezige of vertegenwoordigde stemmen.

Art 16§3: Indien de algemene vergadering moet beslissen over een statutenwijziging, het uitsluiten van een lid of over de ontbinding, worden de door de wet voorgeschreven vereisten nageleefd.

Tot wijziging van de statuten kan aldus slechts worden besloten indien die wijziging gedetailleerd op de agenda is vermeld én indien 2/3 van de effectieve leden aanwezig of vertegenwoordigd is op de algemene vergadering. Wordt dit aantal niet bereikt, dan kan een tweede vergadering worden bijeengeroepen, waarop

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -10/07/2013 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

geldig kan worden besloten ongeacht het aantal aanwezige en vertegenwoordigde leden. Deze tweede vergadering mag evenwel niet binnen de 15 kalenderdagen volgend op de eerste vergadering worden gehouden.

Voor elke statutenwijziging is bovendien een meerderheid van 2/3 van de aanwezige of vertegenwoordigde stemmen vereist. Deze beslissingsmeerderheid geldt ook op een eventuele tweede vergadering.

Ook voor de uitsluiting van een lid is een meerderheid van 2/3 der stemmen vereist. De uitsluiting van een lid moet op de agenda worden vermeld, Daarenboven moet het lid waarvan de uitsluiting wordt beoogd worden uitgenodigd ter vergadering om in zijn verdediging te kunnen voorzien.

Voor een doelwijziging geldt een versterkte beslissingsmeerderheid van 4/5 van de stemmen.

Van iedere statutenwijziging zullen de wijzigingen en de volledig gecoördineerde statuten na deze wijziging neergelegd worden op de griffie van de rechtbank van koophandel, Binnen de 30 dagen na de neerlegging dient de wijziging (bij uittreksel) bekendgemaakt te worden in de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad.

Art 16§4: Bij staking van stemmen wordt het agendapunt verdaagd naar een volgende vergadering. ARTIKEL 17

Van elke vergadering worden notulen gemaakt die, na goedkeuring door de leden, worden ondertekend door de voorzitter en de secretaris en bewaard in een notulenregister dat ter inzage is van de leden en belanghebbende derden die hun inzagerecht kunnen uitoefenen overeenkomstig de in artikel 9 van het KB van 26 juni 2003 vastgelegde modaliteiten,

TITEL IV: RAAD VAN BESTUUR

ARTIKEL 18

Art 18§1: De vereniging wordt bestuurd door een raad van bestuur van 14 bestuurders, waarbij de helft van de bestuurders expertise heeft vanuit de regionale context én de helft vanuit de Antwerpse grootstedelijke context. Het aantal bestuurders moet in elk geval altijd lager zijn dan het aantal personen dat lid is van de Algemene Vergadering.

Deze bestuurders zijn lid van de Algemene Vergadering.

Art 18§2: De raad van bestuur bestaat uit:

4 bestuurders vanuit groep 1: de lokale besturen (gemeente of OCMW), waarvan 2 vanuit de

regiogemeenten en 2 vanuit stad Antwerpen;

2 bestuurders vanuit groep 2: de huisartsenkringen,

1 bestuurder vanuit groep 3: de centra voor leerlingenbegeleiding

2 bestuurders vanuit groep 4 : de externe/interne diensten voor preventie en bescherming op het werk. 2 bestuurders vanuit groep 5 ; de gemeentelijke gezondheids- en welzijnsraden

3 bestuurders uit groep 6 en 7

Art18§3 : Enkel voor lokale besturen is het bereiken van het hierboven vooropgestelde aantal vereist. Indien er binnen de overige groepen de gewenste aantallen niet worden bereikt worden deze aangevuld door vertegenwoordigers vanuit de groepen 2,3,4,5,6 of 7.

Art 18§4. Gemeenten (met uitzondering van de stad Antwerpen) kunnen slechts eenmalig afgevaardigd zijn in de raad van bestuur. ( ofwel als lid van groep 1 ofwel als lid van groep 5)

Art 18§5: De raad van bestuur kan, onder door haar te bepalen voorwaarden in functie van vastgestelde noden, behoeften en ontbrekende expertise, uitgebreid worden met maximaal 4 bijkomende bestuurders. Deze bestuurders zijn leden van de algemene vergadering. Een lijst met kandidaten wordt door de raad van bestuur voorgedragen aan de algemene vergadering die dan maximaal 4 bijkomende bestuurders kan benoemen uit de voorgestelde kandidaten.

ARTIKEL 19

Art 19§1: De bestuurders worden benoemd en ontslagen door de àlgemene vergadering, bij gewone meerderheid der stemmen, ongeacht het aantal aanwezige en/of vertegenwoordigde leden.

Moo 2.2

Art 19§2: De bestuurders worden benoemd voor een periode van zes jaar, doch zijn opnieuw herkiesbaar

Met uitzondemng van de eerste mandaatperiode voor de groepen 2, 3, 4, 6 en 7 volgend op deze

statuutwijziging, die slechts 3 jaar duurt. Daarna is de mandaatsperiode eveneens 6 jaar.

Tussentijds benoemde bestuurders zijn slechts verkozen voor de rest van de duur van het mandaat van hun

voorganger en kunnen worden ontslagen door de algemene vergadering bij gewone meerderheid der stemmen.

ARTIKEL 20

Art 20§1 Om een bestuursvacuüm te vermijden wordt gewerkt met een cascadesysteem waardoor de raad

van bestuur nooit voltallig ontslag nemend is tenzij bij vroegtijdig collectief ontslag.

De bestuursverkiezingen worden gehouden volgens volgend stramien:

2013: Algemene bestuursverkiezingen

2016: Verkiezing groep 2, 3, 4, 6 en 7

2019: Verkiezing groep 1 en 5

2022: Verkiezing groep 2, 3, 4, 6 en 7

2025: Verkiezing groep 1, en 5

Op deze manier worden de bestuursverkiezingen gekoppeld aan de termijnen van mandaten van

schepenen, gemeente- en OCMW raden.

Art 20P: Het mandaat van de bestuurders eindigt door het verstrijken van de duur waarvoor het mandaat

werd verleend, door vrijwillig ontslag, door afzetting door de algemene vergadering, in geval van wettelijke

e

onbekwaamheid of door overlijden.

ó Art 20§3: Bestuurders die hun mandaat vroegtijdig wensen te beëindigen dienen schriftelijk hun ontslag in bij de raad van bestuur, Zij blijven in functie tot wanneer in hun vervanging is voorzien of tot wanneer redelijkerwijs in hun vervanging kon worden voorzien. De raad van bestuur roept vervolgens binnen de twee

e maanden de algemene vergadering bijeen, die na aanvaarding van het ontslag dient te voorzien in de

vervanging van de betrokken bestuurder.

r4

ARTIKEL 21

De akten betreffende de benoeming en de ambtsbeëindiging van de bestuurders moeten neergelegd

worden op de griffie van de rechtbank van koophandel en moeten binnen de dertig dagen na de neerlegging

bij uittreksel) bekendgemaakt worden in de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad.

ARTIKEL 22

Art 22§ 1; De raad van bestuur leidt de zaken van de vereniging en vertegenwoordigt deze in en buiten

rechte. De raad van bestuur is bevoegd voor aile aangelegenheden, behoudens deze die uitdrukkelijk door de

et

wet of deze statuten aan de algemene vergadering zijn voorbehouden.

et De raad van bestuur treedt op als eiser en verweerder in alle rechtsgedingen, en beslist over het al dan niet

aanwenden van rechtsmiddelen.

De raad van bestuur oefent zijn bevoegdheden uit als een college.

Art 22§ 2: De verenging hanteert voor haar rechtsgeldige vertegenwoordiging de zogenaamde

tvveehandtekeningsclausule: Twee bestuurders kunnen de vereniging rechtsgeldig vertegenwoordigen door het

" =1 plaatsen van hun handtekening. De hoedanigheden worden vastgelegd in het huishoudelijk reglement, ARTIKEL 23

et De raad van bestuur vaardigt alle huishoudelijke reglementen uit die hij nodig acht en nuttig oordeelt.

De raad van bestuur benoemt en ontslaat leden van het personeel en bepaalt hun bezoldigingen.

De raad van bestuur moet de geldige besluiten van de algemene vergadering uitvoeren en de

bijeenkomsten van de algemene vergadering voorbereiden.

ARTIKEL 24

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -10/07/2013 - Annexes du Moniteur belge

MOQ 2.2

De raad van bestuur kan slechts geldig beslissen' indien de meerderheid van de bestuurders aanwezig is én indien de pariteit, gewaarborgd is. Dit betekent dat de beslissing gedragen wordt door minstens 50% van de regionale én 50% van de stedelijke aanwezigen. De beslissingen worden genomen bij gewone meerderheid van stemmen.

De vergaderingen van de raad van bestuur worden voorgezeten door de voorzitter. Indien deze belet of afwezig is, wordt de vergadering voorgezeten door de ondervoorzitter, penningmeester of secretaris.

ARTIKEL 25

De raad van bestuur komt zes tot achtwekelijks samen, met uitzondering van de maanden juli en augustus, alsook telkens wanneer dit nodig is.

De oproeping gebeurt behoudens bij hoogdringendheid schriftelijk, hetzij per post hetzij elektronisch en wordt minstens 8 kalenderdagen voor de bijeenkomst aan de bestuurders bezorgd.

De oproeping wordt ondertekend door de voorzitter van de raad van bestuur en vermeldt plaats, dag en uur alsook de agenda. De oproeping bevat tevens alle bijlagen en voorbereidende documenten zodat de bestuurders de vergadering kunnen voorbereiden.

ARTIKEL 26

Art 26§1: De raad van bestuur kan zijn bevoegdheden voor bepaalde handelingen en taken overdragen aan één van de bestuurders of aan een ander persoon, die al dan niet lid is van de vereniging. De raad van bestuur blijft evenwel steeds concurrentieel bevoegd in deze aangelegenheden.

Art 26§2: De raad van bestuur verkiest een voorzitter, een ondervoorzitter, een secretaris en een penningmeester. Deze personen vervullen de taken omschreven in deze statuten, het huishoudelijk reglement en de taken meegedeeld ter gelegenheid van hun verkiezing. Bij de toekenning van deze 4 functies wordt de pariteit in acht genomen. Dit betekent dat 2 mandaten worden ingevuld voor regionale vertegenwoordigers en 2 mandaten voor stedelijke vertegenwoordigers.

De voorzitter moet verkozen worden met een 2/3 de meerderheid, De voorzitter is slechts éénmaal herkiesbaar.

Art 26§3; De personen gemachtigd om de vereniging te vertegenwoordigen overeenkomstig artikel 13, 4° lid van de V&S-wet worden verkozen door de raad van bestuur bij gewone meerderheid van stemmen, mits de meerderheid van de bestuurders aanwezig is.

Art 26 § 4: De ambtsbeëindiging van deze gemachtigde personen kan geschieden

-Op vrijwillige basis door de gemachtigde zelf door een schriftelijk ontslag in te dienen bij de raad van bestuur,

-Door afzetting door de raad van bestuur bij gewone meerderheid die hieromtrent geldig beslist indien de meerderheid van de bestuurders aanwezig is. De beslissing hieromtrent door de raad van bestuur moet evenwel binnen de 7 kalenderdagen bij aangetekend schrijven ter kennis gebracht worden van de betrokkene.

De akten betreffende de ambtsbeëindiging en de benoeming van de personen gemachtigd om de vereniging te vertegenwoordigen, moeten neergelegd worden op de griffie van de rechtbank van koophandel en moeten binnen de 30 dagen na de neerlegging ( bij uittreksel) bekendgemaakt worden in de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad.

ARTIKEL 27

Art 27§1: De raad van bestuur kan een dagelijks bestuur aanstellen, met waarborg van pariteit. Hierbij geldt een gelijke vertegenwoordiging van de regionale en stedelijke context.

De personen getast met het dagelijks bestuur van de vereniging overeenkomstig artikel 13bis, 1° lid V&S-wet worden benoemd door de raad van bestuur bij gewone meerderheid van stemmen, mits de meerderheid van de bestuurders aanwezig is.

De ambtsbeëindiging van de personen gelast met het dagelijks bestuur van de vereniging kan geschieden: -Op vrijwillige basis door het lid van het dagelijks bestuur zelf door een schriftelijk ontslag in te dienen bij de raad van bestuurd;

-Door afzetting door de raad van bestuur bij gewone meerderheid die hieromtrent geldig beslist indien de meerderheid van de bestuurders aanwezig is én de pariteit gewaarborgd (50% regionale én 50% stedelijke stemmen). De beslissing hieromtrent door de raad van bestuur moet evenwel binnen de zeven kalenderdagen bij aangetekend schrijven ter kennis gebracht worden van de betrokkene.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -10/07/2013 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

De akten betreffende de ambtsbeëindiging en de benoeming van de personen van het dagelijks bestuur moeten neergelegd worden op de griffie van de rechtbank van koophandel en moeten binnen de 30 dagen na de neerlegging (bij uittreksel) bekendgemaakt worden in de bijlag en bij het Belgisch Staatsblad.

De beslissingen genomen door het dagelijks bestuur, dat als college vergadert, wordt steeds genomen in collegiaal overleg.

Art 27§2: Bij gebrek aan een wettelijke omschrijving van wat het "dagelijks bestuur" omvat, worden tot de daden van het dagelijks bestuur gerekend alle handelingen die dag aan dag moeten worden verricht om de normale gang van zaken van de VZW te verzekeren en die, hetzij wegens hun minder belang, hetzij wegens de noodzakelijkheid een onverwijlde beslissing te nemen, het optreden van de raad van bestuur niet vereisen.

Art 27§3: De raad van bestuur kan tevens bepaalde handelingen, taken en daden betreffende de dagelijkse werking van de vereniging delegeren aan een door hem aangesteld personeelslid, waarvan hij de bevoegdheden alsook de beperkingen daaraan bepaalt.

TITEL V: REKENINGEN EN BEGROTINGEN

ARTIKEL 28

Het boekjaar van de vereniging loopt van 1 januari tot 31 december.

De raad van bestuur sluit de rekeningen van het voorbije boekjaar af en bereidt de begroting van het komend boekjaar voor. Zowel de jaarrekening als de begroting worden ter goedkeuring voorgelegd aan de algemene vergadering die plaatsvindt binnen de zes maanden na de afsluitingsdatum van het boekjaar.

De vereniging hanteert een dubbele boekhouding.

De goedgekeurde rekeningen/balans wordt telkens neergelegd op de griffie van de rechtbank van koophandel,

TITEL VI: ONTBINDING EN VEREFFENING

ARTIKEL 29

Art 29 §1: Behoudens in het geval van gerechtelijke ontbinding kan slechts tot ontbinding worden besloten door de algemene vereniging, mits uitdrukkelijke vermelding op de agenda, en mits het respecteren van het aanwezigheidsquorum en de beslissingsmeerderheid voorzien in de V&S-wet.

Indien geen 2/3 vat" de leden op de algemene vergadering aanwezig of vertegenwoordigd zijn, kan een tweede algemene vergadering worden bijeengeroepen, die geldig kan beraadslagen ongeacht het aantal aanwezige of vertegenwoordigde leden, en dit met een meerderheid van 4/5 van de stemmen. Deze tweede vergadering mag evenwel niet binnen de 15 kalenderdagen volgend op de eerste vergadering worden gehouden.

Art 29 §2: Ingeval van vrijwillige ontbinding benoemt de algemene vergadering, of bij gebreke daarvan de rechtbank, één of meer vereffenaars. Zij bepaalt tevens hun bevoegdheid alsmede de vereffeningvoorwaarden.

De activa van de vereniging worden, na aanzuivering van de passiva, overgedragen aan een vereniging met een belangenloze doelstelling die het meest overeenstemt met het doel van de ontbonden vereniging.

Art 29 §3: Van de ontbinding zal het ontbindingsbesluit, de benoeming en de ambtsbeëindiging van de vereffenaars neergelegd worden op de griffie van de rechtbank van koophandel. Binnen de 30 dagen na de neerlegging dient dit ontbindingsbesluit, de benoeming en de ambtsbeëindiging van de vereffenaars bij uittreksel bekendgemaakt te worden in de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad.

TITEL VI: AANVULLENDE BEPALINGEN

ARTIKEL 30

MOD 2,2

Al wat niet door deze statuten is voorzien, wordt geregeld door de Wet betreffende de verenigingen zonder winstoogmerk, de internationale verenigingen zonder winstoogmerk en de stichtingen van 27 juni 1921 (B.S. 1 juli 1921), zoals gewijzigd door de Wet van 20 mei 2002.

Aldus aangenomen en opgesteld op de algemene vergadering gehouden op 27 maart 2013

De algemene vergadering aanvaardt de toetreding van de volgende nieuwe effectieve leden

Gezondheidsraad Zwijndrecht, Openbaar bestuur, gevestigd te Binnenplein 1, 2070 Zwijndrecht , 207,499.232 en vertegenwoordigd door Renaat Michielsen

CGG Andante,vereniging met activiteiten op het gebied van geestelijke gezondheidszorg, gevestigd te Herculusstraat 17, 2600 Berchem 470.375.071 en vertegenwoordigd door Jan Mampuys

CGG Vagga,vereniging met activiteiten op het gebied van geestelijke gezondheidszorg, gevestigd te Schijnpoortweg 14, 2060 Antwerpen, 473.488.474 en vertegenwoordigd door Wim Vanspringel

Dokters van de Wereld, vereniging op het gebied van ziektepreventie en gezondheidsbevordering, gevestigd te Kruidtuinlaan 67-75 te 1210 Brussel, 460.162.753 en vertegenwoordigd door Kathleen Debruyne

Gezondheidsraad Zwijndrecht, Openbaar bestuur, gevestigd te Binnenplein 1, 2070 Zwijndrecht, 207.499.232 en vertegenwoordigd door Renaat Michielsen

HRM, Huisartsen Regio Mortsel, gevestigd te Duffelsesteenweg 131,421.777.081 en vertegenwoordigd door Joke Macharis

IDEWE Antwerpen, Externe dienst voor preventie en bescherming op het werk, gevestigd te Entrepotkaai 15, 2000 Antwerpen, 409.862.612 en vertegenwoordigd door Bea Janssens

71",e'

Mensura, Externe dienst voor preventie en bescherming op het werk gevestigd te Italiëlet 2, 2000 Antwerpen, 410.664.742 en vertegenwoordigd door Mieke Raeijmaekers

Minderhedencentrum de 8, vereniging met maatschappelijke dienstverlening, gevestigd te Van Daalstraat

e 35, 2140 Borgerhout, 412.438.654 en vertegenwoordigd door Saloua Berdai

Provinciaal CLB, provinciaal centrum voor leerlingenbegeleiding, gevestigd te Markgravelei 86, 2018

Antwerpen , 207,725.597 en vertegenwoordigd door Annette Lombaerts

Sensoa, vereniging op het gebied van ziektepreventie en gezondheidsbevordering, gevestigd te F.

e Rooselveitplaats 12, 2060 Antwerpen, 446.232.167 en vertegenwoordigd door Chris Lambrechts

Stedelijk CLB Antwerpen, stedelijk centrum voor leerlingenbegeleiding Antwerpen, gevestigd te Lange Gasthuisstraat 24, 2000 Antwerpen, 824.037.071 en vertegenwoordigd door Wim Van Rompuy

Stichting Vlaamse Schoolsport, vereniging met sportactiviteiten, gevestigd te Gabriël Vervoortstraat 12, 2100 Deurne, 426.675.086 en vertegenwoordigd door Eric De Jongh

VCLB Antwerpen Voor- en Noorderkempen, Centrum voor leerlingenbegeleiding, gevestigd te de Zwaan 28, 2930 Brasschaat, 473.809.168 en vertegenwoordigd door Josiane Van Huynegem

VCLB De Wissel Antwerpen Campus Centrum, centrum voor leerlingenbegeleiding, gevestigd te

N Hallershofstraat 7, 2100 Deurne, 470.506.616 en vertegenwoordigd door Tom Bellens

óVlaams en Neutraal ziekenfonds, ziekenfonds en zorgkas gevestigd te Hoogstratenplein 1, 2800 Mechelen,

co 411.735.801 en vertegenwoordigd door Veronique Van Moer

r+ UA - sociale geneeskunde - CvK afdeling Antwerpen, vereniging op het gebied van ziektepreventie en gezondheidsbevordering, gevestigd te Prinsstraat 13, 2000 Antwerpen, 257.216.482 en vertegenwoordigd door

et Guido Van Hal

Wijkgezondheidscentrum De Regent, huisartsenpraktijk, gevestigd te Regentstraat 1, 2060 Antwerpen,

895.472.920 en vertegenwoordigd door Sofie Nicolay

et

et

De algemene vergadering heeft het ontslag van de volgende leden vanaf 01/01/2013 aangenomen

Huisartsenkring Moerland, huisartsen gevestigd te 2950 Kapellen, 0462.438.293

P:

De algemene vergadering heeft het ontslag van de volgende bestuurders vanaf 31/03/12013 aangenomen

Dokterkring Berchem, vzw, gevestigd te Jan Moorkensstraat 60.2600 Berchem, 0457.778.236 en

vertegenwoordigd door Koen Peeters, 590505.201.50

et Gemeentebestuur Antwerpen, Openbaar bestuur, gevestigd te Grote markt 1, 2000 Antwerpen 0207.500.123 en vertegenwoordigd door Johan Renard, 491222.215.44

Gemeentebestuur Mortsel, Openbaar bestuur, gevestigd te Liersesteenweg 1, 2640 Mortsel, 0207.536.646 en vertegenwoordigd door Christine De Ridder, 580927.374.97

Gemeentebestuur Kontich, Openbaar bestuur, gevestigd te Gemeenteplein 1, 2550 Kontich 0207.536.250 en vertegenwoordigd door Ema Depauw, 500526.306.96

Gemeentebestuur Kapellen, Openbaar bestuur, gevestigd te Antwerpsesteenweg 130, 2950 Kapellen,0207,539.613 en vertegenwoordigd door Raeijmaekers Mieke, 560830.406.23

Gemeentebestuur Zandhoven, Openbaar bestuur, gevestigd te Liersebaan 12, 2240 Zandhoven, 0207.539.220 vertegenwoordigd door Smeets Annick, 670829.368.31

NAD 2.2

Luik B - Vervolg

KAVA- Koninklijke Apothekersverenging Antwerpen, Beroepsvereniging, gevestigd te conciencestraat 41, 2018 Antwerpen, 0408.721.970 en vertegenwoordigd door: Apr Johan Van Rossen, 520205.391.80

Zorgbedrijf OCMW Antwerpen, vereniging van openbare centra voor maatschappelijk welzijn, gevestigd te Lange Gsthuisstraat 33, 2000 Antwerpen, 0809.699,184 en vertegenwoordigd door Elisabeth Daneels, 600124.424.26

De algemene vergadering heeft tot bestuurders benoemd vanaf 01/04/2013

CM Antwerpen, ziekenfonds en zorgkas, gevestigd te Molenbergstraat 2, 2000 Antwerpen 411,696.407 en vertegenwoordigd door Stef Vissers, 580917,465.15

Dokters van de Wereld, vereniging op het gebied van ziektepreventie en gezondheidsbevordering gevestigd te Kruidtuinlaan 67-75 te 1210 Brussel, 460.162.753 en vertegenwoordigd door Kathleen Debruyne, 630225.056.46

Gemeentebestuur Antwerpen, Openbaar bestuur, gevestigd te Grote markt 1, 2000 Antwerpen 0207.500,123 en vertegenwoordigd door Kim Van Lancker, 730705.420.42

Gemeentebestuur Kontich, Openbaar bestuur , gevestigd te Gemeenteplein 1, 2550 Kontich 0207.536.250 en vertegenwoordigd door Anne Rens, 630704.304.75

Gemeentebestuur Wijnegem, Openbaar Bestuur, gevestigd te Tumhoutsebaan 422, 2110 Wijnegem, 207.533.775 en vertegenwoordigd door Tom Dijckmans, 740228.413.24

Gezondheidsraad Zwijndrecht, Openbaar bestuur,gevestigd te Binnenplein 1, 2070 Zwijndrecht , 207.499.232 en vertegenwoordigd door Renaat Michielsen, 400121.351.60

Huisartsenkring Deurne-Borgerhout, huisartsen, gevestigd te Herentalsebaan 71-77, 2100 Deurre, 408.116.513 en vertegenwoordigd door Ludo D'Hondt, 541018.347,26

KAVA- Koninklijke Apothekersverenging Antwerpen, Beroepsvereniging, gevestigd te conciencestraat 41, 2018 Antwerpen, 0408.721.970 en vertegenwoordigd door Nico Carpriau, 700806.405.68

Lokaal Overleg kinderopvang Brasschaat, Openbaar Bestuur, gevestigd te Bredabaan 182, 2930 Brasschaat, 206.677.801 en vertegenwoordigd door Karina Hans, 550408 406.52

Mensura, Externe dienst voor preventie en bescherming op' het werk gevestigd te Italiëlei 2, 2000 Antwerpen, 410.664.742 en vertegenwoordigd door Mieke Raeijmaekers, 560830.406.23

Zorgbedrijf OCMW Antwerpen, vereniging van openbare centra voor maatschappelijk welzijn, gevestigd te Lange Gasthuisstraat 33, 2000 Antwerpen, 0809.699,184 en vertegenwoordigd door Johan Renard, 491222.215.44

De algemene vergadering heeft vanaf 01/04/2013 tot bestuurdèrs herbenoemd

Gemeentebestuur Antwerpen, Openbaar bestuur, gevestigd te Grote markt 1, 2000 Antwerpen 0207.500,123 en vertegenwoordigd door Carine De Clercq, 590322.294.15

Van Peel Dirk, Kapellensteenweg 118, 2920 Kalmthout, 06/10/1936, te Vorselaar, 361006 11744

Van Alsenoy Marie- Elisabeth, Stationstraat 20, 9120 Beveren, 27/06/1954, te Wilrijk, 540627 45211 Welzijnsraad Malle , Openbaar Bestuur gevestigd te Antwerpsesteenweg 246, 2390 Malle, 0207.537.240 en vertegenwoordigd door Bruylandts Karen, 670504.070.88

Huisartsenkring Antwerpen Noord, vzw, gevestigd te Stationstraat 50, 2950 Kapellen, 0421.553.981 en vertegenwoordigd door Luc Meyvis, 530505.069.56

De raad van bestuur heeft onder zijn leden de volgende functies verdeeld en tot leden van het dagelijks bestuur benoemd

Voorzitter: Van Peel Dirk, Kapellensteenweg 118, 2920 Kalmthout, 06/10/1936, te Vorselaar, 361006 11744 Ondervoorzitter: Van Alsenoy Marie- Elisabeth, Stationstraat 20, 9120 Beveren, 27/06/1954, te Wilrijk, 540627 45211

Penningmeester: Zorgbedrijf Antwerpen,vereniging van openbare centra voor maatschappelijk welzijn, gevestigd te Lange Gasthuisstraat 33, 2000 Antwerpen 809.699.184 en vertegenwoordigd door Renard Johan, 491222.215.44

Bestuurslid: Lokaal Overleg kinderopvang Brasschaat, Openbaar Bestuur, gevestigd te Bredabaan 182, 2930 Brasschaat, 206.677.801 en vertegenwoordigd door Karina Hans, 550408 406.52

De raad van bestuur heeft conform de bepalingen de dagelijkse werking / uitvoering overgedragen aan Elke Eggerickx , Sint-Janskerkhof 3, 2800 Mechelen, 04/06/1967 te Stolberg (D), 670604 34019

Van Peel Dirk, Voorzitter Logo Antwerpen

Van Alsenoy Marie- Elisabeth, ondervoorzitter Logo Antwerpen

Op de laatste biz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

"

Voorbehouden aan het Belgisch Staatsblad

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -10/07/2013 - Annexes du Moniteur belge

02/03/2015
ÿþ MOD 2.2

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

111111!.11,1,11111Ï1111111

Rechtbank van koophandel

Antwerpen

18 FEB. 2015

afdeÀaw erpen

Ondernemingsnr : 0478.639.768

Benaming

(voluit) : Lokaal Gezondheidsoverleg Antwerpen

(verkort) : LOGO Antwerpen

Rechtsvorm : vzw

Zetel : Lange leemstraat 372, 2018 Antwerpen

Onderwerp akte : Ontslagen en benoemingen

Uittreksel uit de notulen van de Raad van bestuur dd 27/01/2015

De Raad van Bestuur heeft unaniem besloten om het contract van mevr. Elke Eggerickx , wonende Sint-Janskerkhof 3, 2800 Mechelen, 04/06/1967 te Stolberg (D), 670604 34019 als coördinator van Logo Antwerpen te beëindigen per 1 januari 2015. De geldende volmacht voor de dagelijkse werking/uitvoering wordt hiermee ook ingetrokken.

De raad van Bestuur heeft conform de bepalingen de dagelijkse werking 1 uitvoering overgedragen aan Dhr David de Vaal, wonende Nattehofstraat 131, 2800 Mechelen, 17/01/1973 te Lier vanaf 1 februari 2015,

De Raad van Bestuur heeft per 18/11/2014 het schriftelijke ontslag ontvangen van Mevr, Marie-Elisabeth Van Alsenoy, ondervoorzitter van het dagelijkse bestuur, Stationstraat 20, 9120 Beveren, 27/06/1954, te Wilrijk, 540627 45211 als bestuurder.

De raad van bestuur aanvaardt het ontslag, zowel in de raad van bestuur als in het dagelijkse bestuur en geeft mevr. Marie-Elisabeth Van Alsenoy kwijting vanaf 18/11/2014.

De Raad van Bestuur benoemt ais vervangende bestuurder in het dagelijks bestuur Gemeentebestuur Antwerpen, Openbaar bestuur, gevestigd te Grote markt 1, 2000 Antwerpen 0207.500.123 en vertegenwoordigd door Carine De Clercq, 590322.294.15,

De Raad van bestuur aanvaardt het ontslag van Dhr Tom Dijckmans, 740228.413.24 als vertegenwoordiger van Gemeentebestuur Wijnegem, Openbaar Bestuur, gevestigd te Tumhoutsebaan 422, 2110 Wijnegem, 207.533.775.

De Raad van bestuur aanvaardt de benoeming van Dhr Luc Monsieurs, 470612.353.25 als vertegenwoordiger van Gemeentebestuur Wijnegem, Openbaar Bestuur, gevestigd te Tumhoutsebaan 422, 2110 Wijnegem, 207.533.775.

De Raad van bestuur aanvaardt het ontslag van Dhr Ludo Dhondt, 541018.347.26 als vertegenwoordiger van Huisartsenkring Deurre-Borgerhout, huisartsen, gevestigd te Herentalsebaan 71-77, 2100 Deume, 408116.513. vanaf 18/11/2014.

De Raad van bestuur aanvaardt de benoeming van Mevr Karen Scheers, 680307.278.88 als vertegenwoordiger van Huisartsenkring Deume-Borgerhout, huisartsen, gevestigd te Herentalsebaan 71-77, 2100 Deurre, 408,116.513. vanaf 18/11/2014,

Op de laatste blz. van Lui i3 vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

De Baad van bestuur aanvaardt het ontslag van Mevr Kim Van Lancker, 730705.420.42 als vertegenwoordiger van Gemeentebestuur Antwerpen, Openbaar bestuur, gevestigd te grote markt 1, 2000 Antwerpen 0207.500.123. vanaf 02/06/2014.

De Raad van bestuur aanvaardt de benoeming van Dhr Ind it Belkovi, 7 .06,13,469,58 als vertegenwoordiger van Gemeentebestuur Antwerpen, 0 enba$ bestuur, evestigd te Gr te markt 1, 2000

Antwerpen 0207,500,123. vanaf 18/11/2014 e

rti

Van Peel Dirk, Voorzitter Logo Antwerpen Renard Johan, Penningmeester Logo Antwerpen

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 02/03/2015 - Annexes du Moniteur belge

22/05/2015
ÿþMOD 2.2

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

lIlun i1,j11~11i1111

Rechtbank van koophandel

Antwerpen

12 MEI 2015

afdelinAr lwerpen

rr re



i

Il

r

Ondernemingsnr : 0478.639.768

Benaming

(voluit) : Lokaal Gezondheidsoverleg Antwerpen

(verkort) : LOGO Antwerpen

Rechtsvorm : vzw

Zetel : Lange leerstraat 372, 2018 Antwerpen

Onderwerp akte : Ontslagen en benoemingen

Uittreksel uit de notulen van de algemene vergadering dd 24/03/2015

De algemene Vergadering heeft kennis genomen dat Minderhedencentrum de 8, vereniging met maatschappelijke dienstverlening, gevestigd te Van Daelstraat 35, 2140 Borgerhout, 412.438.654 en vertegenwoordigd door Saloua Berdai, is opgegaan in VZW Integratie & Inburgering Antwerpen. De algemene vergadering heeft dan ook het ontslag van Minderhedencentrum de 8 als lid van de algemene vergadering aangenomen ,

De algemene vergadering aanvaardt de toetreding van de volgende nieuwe effectieve leden:

- VZW Integratie & Inburgering Antwerpen, vereniging met maatschappelijke dienstverlening, gevestigd te

Camotstraat 110, 2060 Antwerpen, 421.722.346. en vertegenwoordigd door Karen Van den Brande,

-Berdai Saloua, extern deskundige, Laar 38, 2140 Borgerhout, 781228.438.56

De algemene vergadering heeft kennis genomen dat Dhr. Johan Renard, ten gevolge van zijn pensionering, zowel in de algemene vergadering als in de raad van bestuur vervangen wordt door Mevr, Elly Daneels, 600124.424.26 als vertegenwoordiger van Zorgbedrijf Antwerpen, vereniging van openbare centra voor maatschappelijk welzijn, Ballaarstraat 35, 2018 Antwerpen, 809.699.184. De algemene vergadering aanvaardt deze benoeming,

De algemene vergadering aanvaardt de toetreding van Dhr. Johan Renard, extern deskundige, Miksebaan

101, 2930 Brasschaat, 491222.215.44, als effectief lid van de algemene vergadering.

De algemene vergadering benoemt Dhr. Johan Renard vanaf 01/0412015 als bestuurder.

Dhr. Johan Renard zal de functie van penningmeester opnemen.

Van Peel Dirk, Voorzitter Logo Antwerpen

Karina Hans, secretaris Logo Antwerpen

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 22/05/2015 - Annexes du Moniteur belge

Coordonnées
LOKAAL GEZONDHEIDSOVERLEG ANTWERPEN, AFGEKOR…

Adresse
LANGE LEEMSTRAAT 372 2018 ANTWERPEN 1

Code postal : 2018
Localité : ANTWERPEN
Commune : ANTWERPEN
Province : Anvers
Région : Région flamande