VZW GERUST

Association sans but lucratif


Dénomination : VZW GERUST
Forme juridique : Association sans but lucratif
N° entreprise : 544.645.102

Publication

24/01/2014
ÿþMOD 2.2

Voorbehouden

aan het

Belgisch Staatsblad

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 24/01/2014 - Annexes du Moniteur belge

TITEL I - NAAM - ZETEL - DOEL - DUUR

Artikel 1

De vereniging draagt de naam: vzw Gerust

Artikel 2

De zetel van de vereniging is gevestigd in de Jonker de Hazelaan 9  2940 Stabroek en ressorteert onder het

gerechtelijk arrondissement Antwerpen.

Hij kan slechts verplaatst worden door de algemene vergadering mits deze bovendien de regels in acht neemt

zoals vereist voor een statuutwijziging en beschreven in deze statuten.

Artikel 3

De vereniging heeft tot doel baby s, kinderen en volwassenen tot ontspanning te brengen in deze stressvolle

samenleving.

Zij zal dit doen door:

· Workshops in groepsverband die bijdragen tot onstpanning: massage, ontstpanningstechnieken, leren ontspannen d.m.v. allerlei spelvormen,...

· Individuele begeleidingen die kinderen en volwassenen tot rust brengen.

· Lezingen en cursussen aangaande het doel van de vereniging.

· Andere activiteiten die dit doel kunnen bevorderen.

Artikel 4

De vereniging wordt opgericht voor onbepaalde duur, doch kan evenwel te allen tijde ontbonden worden.

TITEL II: L E D E N

Artikel 5

Het aantal leden is onbeperkt, maar moet tenminste drie bedragen. De oprichters zijn de eerste effectieve leden. De vereniging kan effectieve en toegetreden leden tellen. De volheid van het lidmaatschap, met inbegrip van het stemrecht op de algemene vergadering, komt uitsluitend toe aan de effectieve leden. Effectieve leden zijn diegenen wiens naam is vermeld in het ledenregister dat op de zetel van de vereniging wordt bijgehouden en

Vzw Gerust

Jonker de Hazelaan 9

2940 Stabroek

Gerechtelijk arrondissement Antwerpen

N I E U W E S T A T U T E N

De ondergetekende personen verklaren bij deze en onder hen allen die volgens de bepalingen van deze statuten lid zullen worden, een vereniging zonder winstgevend doel te hebben opgericht, en overeenkomstig de wet van 27 juni 1921, gewijzigd door de wet van 2 mei 2002, de statuten als volgt te hebben samengesteld.

Ondernemingsnr :

Benaming

(voluit) : vzw gerust

België

Onderwerp akte : Oprichting

*14300869*

(afgekort) :

Rechtsvorm: : Vereniging zonder winstoogmerk

Luik B

Zetel : Jonker de Hazelaan 9

0544645102

2940

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

Stabroek

Griffie

Neergelegd

22-01-2014

Op de laatste blz. van Luik B vermelden: Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of het organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen Verso : Naam en handtekening

Op de laatste blz. van Luik B vermelden: Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of het organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen Verso : Naam en handtekening

MOD 2.2

Voorbehouden

aan het

Belgisch Staatsblad

Luik B - vervolg

waarvan een kopie, ingevolge art. 26, novies, §1, 3° van de huidige wetgeving wordt neergelegd ter griffie van de rechtbank van koophandel. Bij wijzigingen in de samenstelling van de vereniging moet een kopie van het ledenregister worden neergelegd binnen een maand te rekenen vanaf de verjaardag van de neerlegging van de statuten. De wettelijke bepalingen zijn alleen op de effectieve leden toepasselijk.

Leden die de vzw stichten:

Raad van bestuur

Véronique Maria Constant Sturm Jonker de Hazelaan 9 2940 Stabroek voorzitter

Philippe Corneel Georges Jonker de Hazelaan 9 2940 Stabroek secretaris

Leden van de algemene vergadering

Véronique Maria Constant Sturm Jonker de Hazelaan 9 2940 Stabroek

Philippe Corneel Georges Jonker de Hazelaan 9 2940 Stabroek

Hilda Elisa Philomina Konings Philippe Spethstraat 152 2950 Kapellen

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 24/01/2014 - Annexes du Moniteur belge

Toegetreden leden zijn enkel aangesloten om te genieten van de activiteiten van de vzw. Ze hebben geen stemrecht op de algemene vergadering. De rechten en verplichtingen van de toegetreden leden worden ingeschreven in een huishoudelijk reglement.

Artikel 6

Als lid kan tot de vereniging toetreden, iedere meerderjarige natuurlijke persoon of rechtspersoon die door de algemene vergadering als dusdanig wordt aanvaard en dit op voorstel van de raad van bestuur. Het verzoek om toelating van een kandidaat-lid moet schriftelijk worden ingediend bij de voorzitter van de raad van bestuur. De toegetreden leden hebben echter het recht aangesloten te zijn bij, of deel uit te maken van andere verenigingen. Artikel 7

De raad van bestuur kan, onder door haar te bepalen voorwaarden, ook andere personen als ereleden, beschermleden, steunende of adviserende leden tot de vereniging toelaten. Deze worden beschouwd als toegetreden leden. Hun rechten en plichten zijn vermeld in het huishoudelijk reglement.

Artikel 8

De leden betalen 1 keer per jaar lidgeld. Het maximumbedrag van het lidgeld werd vastgelegd op 100 euro. Artikel 9

Elk lid kan ten allen tijde uit de vereniging treden.

Artikel 10

Elk effectief of toegetreden lid waarvan de houding, het gedrag, de geschriften, de gedragingen in het openbaar of het privé-leven, onverenigbaar zijn met het doel van de vereniging of de goede faam ervan zou kunnen benadelen, kan worden uitgesloten.

Het dagelijks bestuur mag tot de beslissing van de algemene vergadering, de leden schorsen die zich schuldig hebben gemaakt aan een ernstige inbreuk op de statuten, het reglement van inwendige orde of op de wetten en gebruiken met de eer en de wellevendheid.

Uittredende of uitgesloten leden en hun rechtsopvolgers hebben geen deel in het vermogen van de vereniging, en kunnen derhalve ook nooit teruggave of vergoeding voor gestorte bijdragen of gedane inbrengsten vorderen.

TITEL III: DE RAAD VAN BESTUUR

Artikel 11

De vereniging wordt bestuurd door een raad van bestuur van twee leden die, al dan niet, lid zijn van de vereniging. De algemene vergadering bestaat uit drie personen.

Artikel 12: Duur van het mandaat van de bestuurders

De bestuurders worden benoemd voor een periode van onbepaalde duur.

Artikel 13: Wijze van benoeming en bezoldiging van de bestuurders

De bestuurders worden benoemd door de algemene vergadering met een gewone meerderheid ongeacht het aantal aanwezige en/of vertegenwoordigde leden. De bestuurders oefenen hun mandaat kosteloos uit. De akten betreffende de benoeming van de bestuurders moeten neergelegd worden op de griffie van de Rechtbank van koophandel en moeten binnen de dertig dagen na de neerlegging (bij uittreksel) bekendgemaakt worden in de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad.

Artikel 14: Ambtsbeëindiging en afzetting van de bestuurders

Het mandaat van de bestuurders eindigt door afzetting door de algemene vergadering, door vrijwillig ontslag, door het verstrijken van het mandaat (in voorkomend geval), door overlijden of ingeval van wettelijke onbekwaamheid.

De afzetting door de algemene vergadering wordt beslist bij gewone meerderheid van het aantal aanwezige en/of vertegenwoordigde leden. Het moet evenwel uitdrukkelijk vermeld worden op de agenda van de algemene vergadering.

Een bestuurder die vrijwillig ontslag neemt, moet dit schriftelijk bekendmaken aan de raad van bestuur. Dit ontslag gaat onmiddellijk in tenzij door dit ontslag het minimum aantal bestuurders onder het statutaire minimum is gedaald. In dit geval, moet de raad van bestuur binnen de twee maanden de algemene vergadering bijeenroepen, welke in de vervanging van de betrokken bestuurder dient te voorzien en hem daarvan ook schriftelijk in kennis zal stellen.

De akten betreffende de ambtsbeëindiging en de benoeming van de bestuurders moeten neergelegd worden op de griffie van de rechtbank van koophandel en moeten binnen de dertig dagen na de neerlegging (bij uittreksel) bekendgemaakt worden in de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad.

Op de laatste blz. van Luik B vermelden: Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of het organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen Verso : Naam en handtekening

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 24/01/2014 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

Voorbehouden

aan het

Belgisch Staatsblad

Luik B - vervolg

Artikel 15: Bevoegdheden van de bestuurders.

De raad van bestuur leidt de zaken van de vereniging en vertegenwoordigt deze in en buiten rechte. Hij is bevoegd voor alle aangelegenheden (o.a. algemene representatie van de vereniging, bepalen en voeren van beleid, controleren van de rekeningen, opstellen van de begroting, voorbereiding van de algemene vergadering,...) , met uitzondering van die welke uitdrukkelijk door de Wet aan de algemene vergadering zijn voorbehouden. Hij treedt op als eiser en verweerder, in alle rechtsgedingen en beslist over het al dan niet aanwenden van rechtsmiddelen.

Met het doel de werking te specialiseren, de studie tot bepaalde gevallen te activeren, kunnen onderscheiden werkgroepen door de raad van bestuur al dan niet tijdelijk worden samengesteld.

De raad van bestuur kan slechts geldig beslissen indien de meerderheid van de bestuurders aanwezig is. De beslissingen worden genomen bij gewone meerderheid van stemmen. Bij staking van stemmen is de stem van de voorzitter of de stem van diegene die hem vervangt doorslaggevend.

Artikel 16

De raad van bestuur wordt bijeengeroepen door de voorzitter of door twee bestuurders.

De vergaderingen van de raad van bestuur worden voorgezeten door de voorzitter. Indien deze belet of afwezig is, wordt de vergadering voorgezeten door de ondervoorzitter of door oudste van de aanwezige bestuurders. Artikel 17

Van elke vergadering worden notulen gemaakt, die ondertekend worden door de voorzitter en de secretaris en die ingeschreven worden in een daartoe bestemd register. De uittreksels die moeten worden overgelegd en al de andere akten worden geldig ondertekend door de voorzitter en de secretaris. Bij ontstentenis van deze bestuurders kunnen twee andere bestuurders deze documenten geldig ondertekenen.

Artikel 18

De raad van bestuur vaardigt alle huishoudelijke reglementen uit die hij nodig acht en nuttig oordeelt.

Artikel 19

Bestuurders die namens de vereniging optreden, moeten ten aanzien van derden niet doen blijken van enig besluit of van enige machtiging.

Artikel 20: Personen gemachtigd om de vereniging te vertegenwoordigen, overeenkomstig art. 13, 4° lid, W.VZW De raad van bestuur kan zijn bevoegdheden voor bepaalde handelingen en taken op zijn verantwoordelijkheid overdragen aan één van de bestuurders of aan een ander persoon, die al dan niet lid is van de vereniging. De Raad van bestuur kan uit zijn bestuurders een voorzitter, een ondervoorzitter, een secretaris, een penningmeester en elke functie die voor de goede werking van de vereniging noodzakelijk is, kiezen.

Hun benoeming gebeurt door de raad van bestuur bij gewone meerderheid, die hieromtrent geldig beslist indien de meerderheid van de bestuurders aanwezig is.

De ambtsbeëindiging van deze gemachtigde personen kan geschieden:

a) op vrijwillige basis door de gemachtigde zelf door een schriftelijk ontslag in te dienen bij de raad van bestuur;

b) door afzetting door de raad van bestuur bij gewone meerderheid die hieromtrent geldig beslist indien

de meerderheid van de bestuurders aanwezig is. De beslissing hieromtrent door de raad van bestuur

moet evenwel binnen de zeven kalenderdagen bij aangetekend schrijven ter kennis gebracht worden

van de betrokkene.

De akten betreffende de ambtsbeëindiging en de benoeming van de personen gemachtigd om de vereniging te

vertegenwoordigen, moeten neergelegd worden op de griffie van de rechtbank van koophandel en moeten

binnen de dertig dagen na de neerlegging (bij uittreksel) bekendgemaakt worden in de bijlagen bij het Belgisch

Staatsblad.

De gevolmachtigden oefenen hun bevoegdheden afzonderlijk of gezamenlijk uit.

Artikel 21: Personen belast met het dagelijks bestuur van de vereniging, overeenkomstig art. 13bis, 1° lid, W.VZW

De raad van bestuur stelt uit haar leden een dagelijks bestuur samen bestaande uit de voorzitter, de ondervoorzitter, de secretaris en de penningmeester.

Het mandaat van lid van het dagelijks bestuur is vastgesteld op vier jaar, tenzij de algemene vergadering tot een vroegtijdige afzetting zou beslissen.

De voorzitter en de secretaris kunnen nooit samen verkozen worden of samen aftreden. Dit geldt eveneens voor de penningmeester en de ondervoorzitter.

Hun benoeming gebeurt door de raad van bestuur bij gewone meerderheid, die hieromtrent geldig beslist indien de meerderheid van de bestuurders aanwezig is.

Het dagelijks bestuur kan, indien de noodwendigheden dit vereisen, in akkoord met de raad van bestuur, tijdelijk uitgebreid worden met één of meerdere andere leden van de raad van bestuur, of externe personen met een al dan niet bezoldigde of specifieke opdracht.

Het dagelijks bestuur is belast met:

a) de dagelijkse leiding en administratieve werking van de vereniging. Deze opdracht dient in de ruimste zin te worden opgevat;

b) het financieel beheer van de federatie, weliswaar binnen de goedgekeurde begroting;

c) het plaatsen van alle bestellingen, alsmede het aangaan van verbintenissen en het sluiten van

contracten, namens de federatie;

De ambtsbeëindiging van het dagelijks bestuur kan geschieden:

a) op vrijwillige basis door een lid van het dagelijks bestuur zelf door een schriftelijk ontslag in te dienen bij de raad van bestuur;

b) door afzetting door de raad van bestuur bij gewone meerderheid die hieromtrent geldig beslist indien

Op de laatste blz. van Luik B vermelden: Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of het organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen Verso : Naam en handtekening

MOD 2.2

Voorbehouden

aan het

Belgisch Staatsblad

Luik B - vervolg

de meerderheid van de bestuurders aanwezig is. De beslissing hieromtrent door de raad van bestuur moet evenwel binnen de zeven kalenderdagen bij aangetekend schrijven ter kennis gebracht worden van de betrokkene.

De akten betreffende de ambtsbeëindiging en de benoeming van de personen van het dagelijks bestuur moeten neergelegd worden op de griffie van de rechtbank van koophandel en moeten binnen de dertig dagen na de neerlegging bij uittreksel bekendgemaakt worden in de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad.

De beslissingen genomen door het dagelijks bestuur, dat als een college vergadert, worden steeds genomen in collegiaal overleg. Dit wil zeggen dat de meerderheid van de bestuurders aanwezig moet zijn en dat de beslissingen worden genomen bij gewone meerderheid van stemmen.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 24/01/2014 - Annexes du Moniteur belge

TITEL IV: ALGEMENE VERGADERING

Artikel 22

De algemene vergadering is samengesteld uit alle effectieve leden, en wordt voorgezeten door de voorzitter van

de raad van bestuur, of door de ondervoorzitter of door de oudste van de aanwezige bestuurders.

Een lid kan zich echter door een ander lid op de algemene vergadering laten vertegenwoordigen. Een lid kan

evenwel slechts één ander lid vertegenwoordigen. Elk lid beschikt slechts over één stem op de algemene

vergadering.

De toegetreden leden evenals de leden van verdienste worden enkel uitgenodigd bij wijze van eer en hebben

daardoor geen stemrecht.

Artikel 23

De algemene vergadering is uitsluitend bevoegd voor:

- het wijzigen van de statuten,

- de benoeming en de afzetting van de bestuurders,

- de benoeming en de afzetting van de commissarissen en het bepalen van hun bezoldiging ingeval een

bezoldiging wordt toegekend,

- de kwijting aan de bestuurders en de commissarissen,

- de goedkeuring van de begroting en van de rekening,

- de vrijwillige ontbinding van de vereniging,

- de benoeming en de uitsluiting van een lid van de vereniging,

- de omzetting van de vereniging in een vennootschap met een sociaal oogmerk,

- alle gevallen waarin deze statuten het vereisen.

Artikel 24

De algemene vergadering wordt geldig bijeengeroepen door de raad van bestuur of door de voorzitter telkens als

het doel van de vereniging zulks vereist.

Zij moet tenminste eenmaal per jaar worden bijeengeroepen voor het goedkeuren van de rekeningen van het

afgelopen jaar en voor de begroting van het komend jaar.

Artikel 25

De algemene vergadering wordt gehouden binnen de zes maanden na afsluitingsdatum van het boekjaar.

Artikel 26

De raad van bestuur is bovendien verplicht de algemene vergadering samen te roepen wanneer 1/5 van de

effectieve leden daartoe een verzoek richt aan de raad van bestuur en dit per aangetekende brief waarin de te

behandelen agendapunten zijn vermeld. In dit geval is de Raad van Bestuur verplicht de algemene vergadering

samen te roepen binnen de 15 werkdagen met vermelding op de agenda van de gevraagde agendapunten.

Artikel 27

De oproepingen tot de algemene vergadering moeten om geldig te zijn, ondertekend worden door de voorzitter,

of twee bestuurders. Alle effectieve leden moeten worden opgeroepen per gewone brief of per aangetekende

brief tenminste vijftien kalenderdagen voor de vergadering. De toegetreden leden kunnen uitgenodigd worden via

een eenvoudige aankondiging in het ledenblad.

Artikel 28

De oproepingsbrief, die plaats, dag en uur van de vergadering vermeldt, bevat de agenda, die wordt vastgelegd

door de raad van bestuur. Elk onderwerp dat schriftelijk wordt voorgedragen door 1/20 van de effectieve leden,

moet eveneens op de agenda worden vermeld. Dit onderwerp moet uiteraard door het 1/20 van de leden

ondertekend zijn en tenminste twee werkdagen voor de vergadering aan de voorzitter van de raad van bestuur

overhandigd zijn. Onderwerpen die niet op de agenda staan, kunnen in geen geval behandeld worden.

Artikel 29

In gewone gevallen worden de besluiten genomen bij eenvoudige meerderheid van de aanwezige en

vertegenwoordigde stemmen. Bij staking van stemmen zal er een nieuwe stemming gehouden worden. Bij

herhaalde staking van stemmen beslist de stem van de voorzitter of diegene die op dat ogenblik de vergadering

voorzit.

Artikel 30: statutenwijziging

Tot wijziging van de statuten kan slechts worden besloten indien die wijziging gedetailleerd op de agenda is

vermeld en indien 2/3 van de effectieve leden aanwezig of vertegenwoordigd is. Wordt dit getal niet bereikt dan

kan een tweede vergadering worden bijeengeroepen, zoals door deze statuten is bepaald, en waarop deze

vergadering een geldig besluit zal kunnen nemen, ongeacht het aantal aanwezigen. Deze tweede vergadering

mag niet binnen de 15 kalenderdagen volgend op de eerste vergadering worden gehouden. Voor elke

statutenwijziging is bovendien een meerderheid van 2/3 der aanwezige of vertegenwoordigde stemmen vereist,

ook op de tweede algemene vergadering. Tot wijziging van het doel van de vereniging kan slechts met een

Op de laatste blz. van Luik B vermelden: Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of het organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen Verso : Naam en handtekening

MOD 2.2

Voorbehouden

aan het

Belgisch Staatsblad

Luik B - vervolg

meerderheid van 4/5 van de stemmen worden besloten.

Van iedere statutenwijziging zullen de wijzigingen en de volledig gecoördineerde statuten na deze wijziging neergelegd worden op de griffie van de rechtbank van koophandel. Binnen de 30 dagen na de neerlegging dient de wijziging (bij uittreksel) bekendgemaakt te worden in de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad.

Artikel 31

Bij vrijwillige ontbinding van de vereniging worden dezelfde regels als deze beschreven voor het wijzigen van het doel der vereniging vereist.

Artikel 32

Een meerderheid van 2/3 der stemmen is vereist voor het uitsluiten van een lid. Bij uitsluiting van een lid moet dit punt eveneens op de agenda voorkomen en moet het lid worden uitgenodigd om in zijn verdediging te kunnen voorzien. Onthoudingen tellen als negatieve stemmen.

Artikel 33

Van elke vergadering worden notulen gemaakt, die ondertekend worden door de voorzitter en de secretaris en opgenomen worden in een bijzonder register. Dit register kan op de zetel van de vereniging door leden en belanghebbende derden worden ingezien. Uittreksels daarvan worden geldig ondertekend door de voorzitter en de secretaris of door twee bestuurders en bij ontstentenis hiervan door twee leden van de algemene vergadering.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 24/01/2014 - Annexes du Moniteur belge

TITEL V: REKENINGEN EN BEGROTINGEN

Artikel 34

Het boekjaar van de vereniging loopt van 1 januari tot 31 december.

De raad van bestuur sluit de rekeningen over het voorbije boekjaar af en bereidt de begroting van het komend

boekjaar voor. Beide worden ter goedkeuring aan de algemene vergadering voorgelegd die gehouden wordt

binnen zes maanden na afsluitingsdatum van het boekjaar.

TITEL VI: ONTBINDING EN VEREFFENING

Artikel 35

Behoudens gevallen van gerechtelijke ontbinding en ontbinding van rechtswege kan slechts de algemene vergadering tot ontbinding besluiten indien 2/3 van de leden op de algemene vergadering aanwezig of vertegenwoordigd zijn en er bovendien een 4/5 meerderheid akkoord is om de vereniging vrijwillig te ontbinden. Het voorstel tot vrijwillige ontbinding van de vereniging moet uitdrukkelijk op de agenda van de algemene vergadering vermeld worden.

Zijn geen 2/3 van de leden op deze algemene vergadering aanwezig of vertegenwoordigd, dan moet een tweede algemene vergadering worden bijeengeroepen die geldig beraadslaagt ongeacht het aantal aanwezige of vertegenwoordigde leden maar mits een 4/5 meerderheid wordt akkoord gevonden om de vereniging vrijwillig te ontbinden.

In geval van vrijwillige ontbinding benoemt de algemene vergadering, of bij gebreke daarvan, de rechtbank, één of meer vereffenaars. Zij bepaalt tevens hun bevoegdheid alsmede de vereffeningsvoorwaarden.

De activa zullen, na aanzuivering van de passiva, worden overgedragen aan een vereniging met een belangenloze doelstelling.

Van de ontbinding zal het ontbindingsbesluit, de benoeming en de ambtsbeëindiging van de vereffenaars neergelegd worden op de griffie van de rechtbank van koophandel. Binnen de 30 dagen na de neerlegging dient dit ontbindingsbesluit, de benoeming en de ambtsbeëindiging van de vereffenaars bij uittreksel bekendgemaakt te worden in de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad.

Artikel 36

Voor alles wat in deze statuten niet is voorzien of geregeld, blijft de Wet van 27 juni 1921 gewijzigd door de wet van 2 mei 2002 toepasselijk.

Aldus opgemaakt en aangenomen op de algemene vergadering van 4 januari 2014

Te Stabroek, op 4 januari 2014

Sturm Véronique

Degueldre Philippe

Voorzitter

Secretaris

Coordonnées
VZW GERUST

Adresse
JONKER DE HAZELAAN 9 2940 STABROEK

Code postal : 2940
Localité : STABROEK
Commune : STABROEK
Province : Anvers
Région : Région flamande