WELZIJNSPATRIMONIUM, AFGEKORT WP

Association sans but lucratif


Dénomination : WELZIJNSPATRIMONIUM, AFGEKORT WP
Forme juridique : Association sans but lucratif
N° entreprise : 445.003.138

Publication

13/07/2012
ÿþMOD 2.0

ln de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

I 111111 IlIIllhlll V IIVIW

*12124332*

bef az Be Sta,

Neerge?epd fer ,;riffie van de Rec lthan[c van -Koophandel te Antwerpen, op

44 J11I.I 2012

Griffie

Benaming

(voluit) :

Rechtsvorm

Zetel

Ondernemingsnr Voorwerp akte

WELZI3NSPATRIMONILIM

V.Z.W.

Potvlietlaan. 4 2600 BERCHEM

445.003.138

Raad van Bestuur 21 december 2011 Aanstelling voorzitter Raad van Bestuur 16 maart 2012- Bevoegdheden bestuurders en derden - Algemene Vergadering 19 april 2012 - Samenstelling Raad van Bestuur

:Raad van Bestuur 21 december 2011

De vergadering gaat akkoord met de aanstelling van Johan Timperman ais voorzitter van Welzijnspatrimonium vzw.

Raad van Bestuur 16 maart 2012

De Raad van Bestuur gaat akkoord dat:

Wendy Metten wordt aangesteld als afgevaardigde-beheerder, belast met het dagelijks bestuur van de Welzijnspatrimonium. Zij krijgt hiertoe volmacht over de financiële rekeningen en zij krijgt eveneens handtekeningsbevoegdheid.

Johan Timperman en Yves Schorpion als bestuurders voor de duur van hun mandaat volmacht krijgen over de financiële rekeningen en handtekeningsbevoegdheid in functie van het dagelijks bestuur van de Welzijnspatrimonium.

Algemene Vergadering 19 april 2012 De AlgemeneVergadering neemt akte aangeduid. van het ontslag van Jean Hendrikx. Er wordt geen vervanger,

Huidige samenstelling Raad van Bestuur

Johan Tmperman,Voorzitter,Paridaanstraat 1, 8550 Zwevegem

Yves Schorpion , Penningmeester, Jos Dehaeslaan 2, 3001 Heverlee

Hildegarde De Bleser, Voordestraat 29, 1851 Humbeek

Paul Geypen, Kastanjelaan 12, 3510 Kermt

Urbain Henderickx, Matenstraat 131, 2845 Niel

Stefan Hendriks, Weg naar Opoeteren 135, 3660 Opglabbeek

Monique Op de Beeck, Hooiveld 31, 2520 Ranst

Joseph Rombauts, Dr. F. De Wachterlaan 5, 2870 Puurs

Caroline Schelstraete, Lostraat 29a, 9850 Merendree

Annemie Van Steenkaste, Moleken 22 bus 2, 9100 Sint-Niklaas

Marc Verlodt, Hugo Verriestlaan 18, 9120 Melsele

Johan Verschueren, Dikkebusseweg 206, 8900 leper

Getekend,

Wendy Metten

Directeur

Op de laatste blz. van Luik B vermelden: Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging of stichting ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

29/12/2011
ÿþ~

Voorbehouden aan het Belgisch Staatsblad

MOD 2.0

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

Benaming

(voluit) : PLURALISTISCH PLATFORM GEHANDICAPTENZORG

Rechtsvorm : V.Z.W.

Zetel : JUNOSTRAAT 32 2600 BERCHEM "

Ondernemingsnr : 445.003.138

Voorwerp akte : Algemene Vergadering 20 juni 2011 Ontslag bestuurders-Algemene vergadering 9 december 2011 Wijziging Maatschappelijke Zetel - Samenstelling Raad van Bestuur "Welzijnspatrimonium vzw".

Algemene Vergadering 20 juni 2011

De Algemene Vergadering van het Pluralistisch Platform Gehandicaptenzorg vzw kwam op 20 juni 2011i

bijeen voor haarjaarlijkse statutaire vergadering.

"

Ontslag bestuurders

De Algemene Vergadering neemt akte van het ontslag van volgende bestuurders:

Jean-Pierre Van Baelen, Schotensteenweg 104b, 2960 Brecht.

Chantal Van Overvelt, Akker 44, 2180 Ekeren

RECt ,ITIANK 11

KOOPHANDEL

1 6 -12- Lull

Bijlagen N Tiet Bèlgisc1 St tsbl d - 29/ 2f2Û11- Annexes du Moniteur belge

111

*11196552+

. Algemene Vergadering 9 december 2011

De Algemene Vergadering van het Pluralistisch Platform Gehandicaptenzorg vzw kwam op 9 december

: 2011 bijeen voor een bijzondere algemene vergadering.

Wijziging Maatschappelijke zetel

De Algemene vergadering aanvaardt de wijziging van Artikel 2 van de statuten zoals beschreven in de "Gecoordineerde Statuten van 18 december 2009" als volgt:

De vereniging heeft haar maatschappelijke zetel in Potvlietlaan 4, 2de verdieping te 2600 Berchem (Antwerpen) met ais Gerechtelijk Arrondissement Antwerpen en heeft de Vlaamse Gemeenschap alsE werkingsgebied.

Nieuwe bestuurder

De Raad van Bestuur bekrachtigt het mandaat van Marc Verlodt als gecoöpteerde bestuurder.

Verlodt Marc, Hugo Verriestlaan 18, 9120 Melsele, 13 november 1956, Mortsel, 561113-43540

Samenstelling Raad van Bestuur

Stefan Hendriks als voorzitter, Urbain Henderickx als voorzitter van de Stuurgroep Ondememerschap,1 E Monique Op de Beeck als vertegenwoordiger Provinciaal Overleg Antwerpen, Joseph Rombauts als: vertegenwoordiger Provinciaal Overleg Antwerpen, Jean Hendrikx als vertegenwoordiger Provinciaal Overleg Limburg, Paul Geypen als vertegenwoordiger Provinciaal Overleg Limburg, Caroline Schelstraete als: vertegenwoordiger Provinciaal Overleg Oost-Vlaanderen, Anne-Marie Van Steenkiste als vertegenwoordiger: Provinciaal Overleg Oost-Vlaanderen, Hildegarde De Bleser als vertegenwoordiger Provinciaal Overleg Vlaams Brabant & Brussel, Yves Schorpion als vertegenwoordiger Vlaams Brabant & Brussel, Johan Timperman als: : vertegenwoordiger Provinciaal Overleg West-Vlaanderen, Johan Verschueren als vertegenwoordiger Provinciaal Overleg West-Vlaanderen, Marc Verlodt ais voorzitter van de Stuurgroep Vlaams Agentschap.

De Algemene Vergadering van het Pluralistisch Platform Gehandicaptenzorg vzw beslist op 9 december 2011 om de statuten van de vereniging te vervangen door volgende statutaire bepalingen:

TITEL BENAMING, ZETEL, DOEL en DUUR

Artikel 1 Naam

De vereniging zonder winstoogmerk wordt genoemd:

"Welzijnspatrimonium" afgekort WP.

Artikel 2 Zetel

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging of stichting ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 29/12/2011- Annexes du Moniteur belge MOD 2.0

De zetel van de vzw is gevestigd: Potvlietlaan 4, 2de verdieping 2600 Berchem, gelegen in het gerechtelijk

arrondissement Antwerpen.

Artikel 3 Doel

§1. De vereniging heeft tot doel, zonder enig winstoogmerk, het pluralistisch welzijnsveld te ondersteunen door het vestigen van werkruimten en vergaderaccommodatie, het verwerven van infrastructuur, zowel roerende als onroerende, en deze ter beschikking te stellen van verenigingen zonder winstoogmerk die sociale doelstellingen beogen. Pluralistische verenigingen zonder winstoogmerk hebben voorrang op het gebruik van de infrastructuur.

De vereniging kan ter uitvoering van hetgeen hierboven is bepaald, onder meer alle eigendommen of zakelijke rechten verwerven, in huur nemen, verhuren, personeel aanwerven, rechtsgeldige overeenkomsten afsluiten, fondsen inzamelen. Kortom alle activiteiten uitoefenen of laten uitoefenen die haar doel rechtvaardigt. Dit met inbegrip van economische activiteiten voor zover deze bijkomstig blijven en de opbrengst van deze activiteiten integraal aangewend wordt voor de realisatie van het statutaire doel.

§2. De vereniging zal in haar interne en externe werking een beleid voeren gegrondvest op wederzijds

respect voor ideologische, filosofische en godsdienstige overtuigingen. Bovendien zal de vereniging elke vorm

van discriminatie met betrekking tot geslacht, ras, etnische afkomst, fysiek of mentale beperking, seksuele

geaardheid of politieke voorkeur weren.

Artikel 4 Duur

De vereniging is opgericht voor onbepaalde duur. De aangesloten leden zijn autonoom, onder voorbehoud

van hun verplichtingen als lid; zij kunnen afzonderlijk de vereniging niet verbinden.

Titel Il Leden

Artikel 5 Leden

§1. De vereniging bestaat uit effectieve leden. De effectieve leden op 1 januari 2012 zijn de rechtspersonen die minstens 1 jaar stemgerechtigd lid zijn en niet ontslagnemend lid waren bij het Pluralistisch Platform Gehandicaptenzorg vzw op 31 december 2011.

§2. Effectieve leden kunnen rechtspersonen zijn die als werkgevers actief zijn in de social profit.

§3.Alle aanvragen om lidmaatschap worden schriftelijk gericht aan de voorzitter van de Raad van Bestuur.

Nieuwe leden worden door de Algemene Vergadering aanvaard bij gewone meerderheid.

Artikel 6 Aantal

Het aantal effectieve leden is onbeperkt doch mag niet minder bedragen dan het wettelijk minimum. Het

wettelijk minimum bedraagt drie leden.

Artikel 7 Ontslag

Leden die ontslag nemen, moeten dit tenminste zes maanden voor het einde van het lopende kalenderjaar

en schriftelijk, ter kennis brengen aan de Raad van Bestuur. Het lidmaatschap loopt dan af op 31 december

van het jaar waarin de opzegging gegeven werd.

De uitsluiting van een lid gebeurt volgens de bepalingen van de Wet van 27 juni 1921 zoals gewijzigd door

de Wet van 2 mei 2002. Over de uitsluiting van een lid wordt beslist door de Algemene vergadering op voorstel

van de Raad van Bestuur. Ze wordt door de voorzitter van de Raad van Bestuur bij aangetekend schrijven aan

het lid meegedeeld en heeft onmiddellijk uitwerking.

Artikel 8 Lidgeld

Er is door de leden geen lidgeld verschuldigd.

Artikel 9 Einde lidmaatschap

Uittredende of uitgesloten leden en hun rechtsopvolgers hebben geen deel in het vermogen van de

vereniging en kunnen nooit teruggave of vergoeding voor gestorte lidgelden of gedane inbrengen vorderen. Het

lid is ertoe gehouden de verplichtingen voor het lopende kalenderjaar na te komen.

Titel III Algemene Vergadering

Artikel 10 Samenstelling

De Algemene Vergadering bestaat uit alle effectieve leden met stemrecht. De effectieve leden die

rechtspersoon zijn, worden in de Algemene Vergadering vertegenwoordigd door één vertegenwoordiger die

hiertoe gemandateerd is door de betrokken vereniging. Deze mandatering zal blijken uit een schriftelijke

verklaring.

Artikel 11 Bevoegdheden

§ 1. De Algemene Vergadering beschikt over de volgende bevoegdheden:

1.De goedkeuring en de wijziging van de statuten

2.De benoeming en afzetting van bestuurders, het bepalen van hun vergoeding, kwijting aan de bestuurders

en het instellen van een vordering tegen bestuurders wegens foutief beheer.

3.De benoeming en de afzetting van de commissarissen, het bepalen van hun bezoldiging en de kwijting

aan de commissarissen.

4.De goedkeuring van de jaarrekeningen en van de begroting

5.De goedkeuring van het principe van de ontbinding van de vereniging, de benoeming van de

vereffenaar(s) en het vaststellen van zijn (hun) vergoeding, de bestemming van het actief n.a.v. de ontbinding

van de vereniging.

6.De uitsluiting van een lid

7.De omzetting van de vzw in een Vennootschap met Sociaal Oogmerk

8.De goedkeuring en de wijziging van het Huishoudelijk Reglement

9.Het aanvaarden van nieuwe leden

10.Het lidgeld bepalen

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 29/12/2011- Annexes du Moniteur belge MOD 2.0

11.AIle gevallen waarin de statuten een beslissing door de Algemene Vergadering voorzien Artikel 12 Tijdstip en frequentie

§1. Ieder jaar wordt een bijeenkomst van de gewone Algemene Vergadering gehouden in het eerste semester van het jaar, teneinde de rekeningen van het afgelopen jaar, de begroting van het lopende kalenderjaar goed te keuren en te stemmen over de kwijting van de bestuurders en de commissaris.

§2. Een bijzondere Algemene vergadering kan worden samengeroepen door de Raad van bestuur, wanneer het belang van de vereniging dit vereist of wanneer één lid hierom verzoekt.

Artikel 13 Oproep en samenstelling agenda

Uitnodigingen voor de gewone of voor een bijzondere Algemene Vergadering, worden door de voorzitter per elektronische post (e-mail) gericht aan ieder !id en dit minstens acht kalenderdagen voor de vergadering. De uitnodiging bevat de agenda die door de Raad van Bestuur opgemaakt wordt.

Ieder lid kan punten op de agenda plaatsen indien deze uiterlijk één dag voor aanvang schriftelijk aan de voorzitter worden gemeld op vraag van minstens één twintigste van de leden.

Punten die op het moment van de vergadering zelf aangebracht worden, kunnen behandeld worden indien

alle aanwezige leden akkoord gaan. Er kan alleen gestemd worden over punten die op de dagorde staan. Artikel 14 Voorzitter

De Algemene Vergadering wordt voorgezeten door de voorzitter van de raad van bestuur of, wanneer deze afwezig is, door een daartoe aangeduide vertegenwoordiger van één van de leden. De algemene vergadering duidt op het moment zelf iemand aan indien de Raad van Bestuur dit niet op voorhand voorzien heeft.

Artikel 15 Aanwezigheid

§1. De Algemene vergadering vergadert geldig als minstens tweederde van de leden aanwezig of vertegenwoordigd zijn.

§2. Elk van de leden kan zich bij volmacht laten vertegenwoordigen op de Algemene Vergadering door een ander lid. De volmacht moet schriftelijk worden gegeven. Elk van de leden kan 5 volmachten hebben.

§3. Ingeval op de eerste vergadering minder dan twee derde van de leden aanwezig of vertegenwoordigd zijn, kan een tweede vergadering worden bijeengeroepen, die geldig kan beraadslagen en besluiten alsook de wijzigingen aannemen met gewone meerderheid ongeacht het aantal aanwezige of vertegenwoordigde leden. De tweede vergadering mag niet binnen vijftien dagen volgend op de eerste vergadering worden gehouden. -

Artikel 16 Besluitvorming

§1. Elk van de leden beschikt over één stem in de Algemene Vergadering.

§2. Onthoudingen of ongeldige stemmen tellen mee in de beoordeling.

§3. Beslissingen worden rechtsgeldig genomen bij gewone meerderheid van stemmen, afgezien van de wettelijke en de statutair bepaalde uitzonderingen.

Over de toetreding van nieuwe leden wordt beslist bij tweederde meerderheid van de stemmen. Voor het uitsluiten van een lid is een meerderheid van tweederde van de stemmen vereist. Voor elke wijziging van de statuten en van het huishoudelijk reglement is een meerderheid van tweederde van de stemmen vereist. Tot wijziging van het doel van de vereniging, de ontbinding van de vereniging en de omzetting van de vereniging in een VSO, kan slechts met viervijfde meerderheid van de stemmen worden besloten.

Artikel 17 Verslag

Alle leden ontvangen elektronisch (e-mail) het verslag van de Algemene Vergadering. Het wordt ter goedkeuring voorgelegd op de eerstvolgende vergadering. Het verslag wordt door de voorzitter ondertekend. Het verslag van de Algemene Vergadering wordt opgenomen in het register van de akten van de vereniging. Dit register wordt bewaard op de maatschappelijke zetel.

Derden met een wettig belang kunnen een uittreksel bekomen uit het verslag, ondertekend door de voorzitter. Deze vraag wordt schriftelijk aan de voorzitter gesteld.

Titel IV Raad van Bestuur

Artikel 18 Samenstelling

§1. De Raad van Bestuur bestaat uit vertegenwoordigers van de rechtspersonen die lid zijn van de vereniging. Deze mandatering za! blijken uit een schriftelijke verklaring. Het aantal bestuurders moet in elk geval steeds lager zijn dan het aantal leden.

§2 De bestuursleden worden door de Algemene Vergadering benoemd voor vier jaren.

Artikel 19 Einde van het mandaat

§1. Het mandaat van een bestuurder eindigt:

Q'bij wettelijke redenen

Q'bij ontslag uit de Algemene Vergadering van de vereniging

Obij ontbinding van de rechtspersoon, lid van de vereniging

Q'wanneer de bestuurder hierom verzoekt, in voorkomend geval moet hij zijn ontslag schriftelijk meedelen aan de Raad van Bestuur met vermelding van de datum waarop het ontslag ingaat.

§2. Wanneer het aantal bestuurders is teruggevallen tot onder het wettelijk minimum, dan blijven de bestuurders in functie totdat rechtmatig in hun vervanging is voorzien.

§3. De bestuurders worden niet bezoldigd, tenzij de Algemene Vergadering anders beslist.

Artikel 20 Bevoegdheden

§1. De Raad van Bestuur heeft volgende bevoegdheden:

1.Hij is verantwoordelijk voor het bestuur van de vzw, het dagelijks bestuur inbegrepen, zonder bijkomende

goedkeuring van de Algemene vergadering. Hij is bevoegd voor alle handelingen, zonder uitzondering, van

bestuur en beschikking, ook voor het vervreemden, zelfs om niet, en van het hypothekeren, van het lenen en

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 29/12/2011- Annexes du Moniteur belge MOD 2.0

uitlenen, zonder limiet op de termijn van roerende en onroerende goederen. Hij is bevoegd voor alle handels, verzekerings- en bankverrichtingen, inclusief het opheffen van hypotheken.

2.Hij vertegenwoordigt de vzw zonder bijkomende machtiging van de Algemene Vergadering , in alle gerechtelijke en, buitengerechtelijke akten en handelingen. Hij kan optreden in alle rechtsgedingen tegen of door de vzw gevoerd; hij beslist autonoom over het al dan niet gebruiken van rechtsmiddelen; hij verbindt geldig de vereniging in alle types van overeenkomsten. Tegenover derden is de vereniging slechts geldig verbonden door de handtekening van twee bestuurders of een door de Raad van Bestuur gemandateerde bestuurder of derde.

3.Hij benoemt en ontslaat de leden van het personeel van de vereniging en bepaalt hun statuut en bezoldiging.

4.Hij heeft de residuaire bevoegdheid binnen de vzw voor alles wat niet krachtens de Wet van 27 juni 1921 zoals gewijzigd door de Wet van 2 mei 2002 of krachtens de statuten is voorbehouden aan de Algemene Vergadering.

§2. De Raad van Bestuur kan zijn bevoegdheden gedeeltelijk overdragen naar één of meer van zijn leden, of aan een gemandateerde derde; in dit laatste geval worden de bevoegdheden en de opdracht van de betrokken persoon/personen nauwkeurig door de Raad van Bestuur omschreven en in de tijd bepaald, alsook zijn afzetting.

§3. Het mandaat van een bestuurder of een gemandateerde derde, zoals bedoeld in §2, eindigt:

Q'bij wettelijke redenen

Q'bij ontslag uit de Raad van Bestuur

Q'bij ontslag uit de Algemene Vergadering

Dbij ontbinding van de rechtspersoon, lid van de vereniging

Dwanneer de bestuurder of gemandateerde hierom verzoekt, in voorkomend geval moet hij zijn ontslag

schriftelijk meedelen aan de Raad van Bestuur met vermelding van de datum waarop het ontslag ingaat.

§4. De Raad van Bestuur kan een afgevaardigde-beheerder of directeur benoemen, die met het dagelijks bestuur wordt belast. In voorkomend geval wordt zijn ambtbeëindiging en afzetting door de Raad van Bestuur

bepaald. Deze verzorgt de lopende zaken en de dagelijkse briefwisseling en tekent geldig namens de

vereniging tegenovec de post, banken, spaarkassen en andere financiële diensten en instellingen. Bestuurders die namens de Raad van Bestuur optreden, moeten ten aanzien van derden niet doen blijken ven enig besluit of machtiging.

§5. Het mandaat van een afgevaardigd-beheerder of directeur eindigt:

Q' bij ontslag

Q'wanneer de afgevaardigd-beheerder of directeur hierom verzoekt, in voorkomend geval moet hij zijn ontslag schriftelijk meedelen aan de Raad van Bestuur met vermelding van de datum waarop het ontslag ingaat.

Artikel 21 Oproep en samenstelling agenda

§1. De Raad van Bestuur vergadert minstens twee maal per jaar. De voorzitter roept de Raad van bestuur samen. Dit gebeurt ook wanneer tenminste één bestuurder hierom verzoekt.

§2. Uitnodigingen voor de vergaderingen van de Raad van Bestuur worden minstens acht dagen op voorhand verstuurd aan de leden van de Raad van Bestuur. De oproeping bevat de agenda.

§3. De voorzitter bepaalt de agenda van de Raad van Bestuur.

Een punt wordt op de agenda geplaatst zo minimum één bestuurder hierom verzoekt.

§4. Bijkomende punten kunnen bij het begin van de vergadering geagendeerd worden mits unanieme

goedkeuring van de aanwezigen.

Artikel 22 Voorzitter  secretaris en penningmeester

§1. Binnen de Raad van Bestuur worden een voorzitter, een secretaris en een penningmeester aangeduid onder de bestuurders. De voorzitter, secretaris en penningmeester kunnen geen vertegenwoordigers van dezelfde rechtspersoon zijn.

§2. De Raad van Bestuur wordt voorgezeten door de voorzitter, of wanneer deze afwezig is, door een

daartoe aangeduide vertegenwoordiger van één van de bestuurders.

Artikel 23 Aanwezigheid

Om geldig te beraadslagen en beslissingen te nemen, moet ten minste de helft van de bestuurders

aanwezig of vertegenwoordigd zijn. Een bestuurder kan zich laten vertegenwoordigen door een andere

bestuurder mits een schriftelijke volmacht. Een bestuurder kan slechts houder zijn van één volmacht.

Artikel 24 Besluitvorming

§1. Elke bestuurder beschikt over één stem in de Raad van Bestuur

§2. De Raad van bestuur beslist als college. Beslissingen worden genomen bij gewone meerderheid van stemmen tenzij anders bepaald door de wet. Onthoudingen of ongeldige stemmen tellen mee bij de beoordeling.

Artikel 25 Verslag

§1. Van de vergaderingen van de Raad van Bestuur wordt een verslag opgesteld en opgenomen in het register van akten. Het verslag wordt door de voorzitter en door één der bestuurders ondertekend.

§2. Alle bestuurders en hun vertegenwoordigers ontvangen het verslag van de vergaderingen van de Raad

van Bestuur.

Titel V Commissaris

Artikel 26 Commissaris

MOD 2.0

Luik B - Vervolg

§1. De controle op de financiële toestand, op de jaarrekening en op de regelmatigheid van de verrichtingen ?

hierin kan aan een commissaris opgedragen worden. Deze commissaris wordt dan benoemd door de

Algemene vergadering onder de leden van het Instituut der Bedrijfsrevisoren. De Algemene Vergadering

bepaalt ook de bezoldiging van de commissaris.

Titel VI Ontbinding en vereffening

Artikel 27 Ontbinding

Behoudens de gevallen van de gerechtelijke ontbinding en van ontbinding van rechtswege, kan slechts de

Algemene Vergadering tot ontbinding besluiten op de wijze zoals bepaald in de Wet van 27 juni 1921 zoals

gewijzigd door de Wet van 2 mei 2002. Bij vrijwillige ontbinding zal de Algemene Vergadering twee

vereffenaars aanstellen en hun bevoegdheid bepalen.

Artikel 28 Besteding Actief

Het netto actief van de ontbonden vereniging, ook na gerechtelijke ontbinding, zal na voldoening van alle

schuldeisers besteed worden aan een vereniging met gelijkaardige doelstellingen en/of aan een Vennootschap

met Sociaal Oogmerk, door de Algemene Vergadering aan te wijzen.

Artikel 29 Dienstjaar

Het normale dienstjaar van de vereniging loopt van 1 januari tot en met 31 december.

Titel VII Algemene bepalingen

Artikel 30 Huishoudelijk Reglement

Een huishoudelijk reglement kan de beschikkingen en toepassingsmodaliteiten van deze statuten verder

aanvullen. Het wordt goedgekeurd door de Algemene Vergadering.

Artikel 31 VZW-Wet

Voor alle aangelegenheden die niet door deze statuten geregeld zijn, geldt de toepassing van de Wet van

1921 zoals gewijzigd door de Wet van 2 mei 2002.

`Voorbehouden aan het Belgisch Staatsblad

j\:1,7

 .

Samenstelling Raad van Bestuur

De Algemene Vergadering heeft op 9 december 2011 volgende rechtspersonen aangeduid als leden van de

Raad van Bestuur:

-Johan Timperman

-Johan Verschueren

-Hilde De Bleser

-Yves Schorpion

-Caroline Schelstraete

-Annemie Van Steenkiste

-Paul Geypen

-Jean Hendrikx

-Monique Op de Beeck

-Jokke Rom bauts

-Bies Henderickx

-Marc Verlodt

-Stefan Hendriks

Benoeming van de commissaris

De Burg. CVBA Moore Stephens Verschelden, bedrijfsrevisoren, Thonetlaan 110, 2018 Antwerpen, met als vast vertegenwoordiger de heer Emiel De Smedt, bedrijfsrevisor, Oude Leestsebaan 128, 2800 Mechelen wordt benoemd tot commissaris van de vzw Welzijnspatrimonium voor een periode van drie jaar, eindigend op de jaarvergadering over het boekjaar 2013.

Goedgekeurd door de Algemene Vergadering dd. 09.12.11

Getekend,

CSC

Wendy Metten

Directeur

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging of stichting ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

Coordonnées
WELZIJNSPATRIMONIUM, AFGEKORT WP

Adresse
POTVLIETLAAN 4, 2E VERDIEPING 2600 BERCHEM(ANTW)

Code postal : 2600
Localité : Berchem
Commune : ANTWERPEN
Province : Anvers
Région : Région flamande