EBMPRACTICENET, AFGEKORT : EBMPNET

Association sans but lucratif


Dénomination : EBMPRACTICENET, AFGEKORT : EBMPNET
Forme juridique : Association sans but lucratif
N° entreprise : 841.572.097

Publication

28/09/2012
ÿþMOp 2.2

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

Neergelegd ter griffie der Rechtbank ván koophandel

te Leuven, Dg G912

Griffie

illt11111111111.111111,11111,11,1111

Ondernemingsnr : 0841.572.097

Benaming

(voluit) : EBMPracticeNet

(verkort) : EBMPNet

Rechtsvorm : VZW

Zetel _ Kapucijnenoer 33 Blok J, 3000 Leuven

Onderwerp akte : Ontslag en benoeming van bestuurders

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 28/09/2012 - Annexes du Moniteur belge

Voor-

behouden

aan het

Belgisch

Staatsblac

EBMPracticeNet vereniging zonder winstoogmerk

Met zetel Kapucijnenvoer 33 blok J 3000 Leuven, gerechtelijk arrondissement Leuven,

KBO nr. 0841.572.097

Op de algemene vergadering van EBMPracticeNet VZW van 19 april 2012 werd het ontslag van de volgende bestuurders aanvaard:

- Katlyn DE VALCK, vaste vertegenwoordiger van Farmaka VZW, bestuurslid en penningmeester, gedomicilieerd te Wolterslaan 99, 9040 Sint-Amandsberg, geboren op 9/07/1970 te Seattle Washington (USA),

Op de algemene vergadering van EBMPracticeNet VZW van 19 april 2012 werden de volgende bestuurders benoemd:

- Gilbert DEMEESTERE, vaste vertegenwoordiger van Farmaka VZW, bestuurslid en penningmeester, gedomicilieerd te ljsvogelstraat 10, 9820 Merelbeke, geboren op 14/02/1948 te Kortrijk.

Aldus werd, bij Algemene Vergadering van 19 april 2012, de Raad van Bestuur als volgt samengesteld:

" Benjamin Fauquert, gedomicilieerd te Chaussée de Saint-Job 255, 1180 Uccle, geboren op 2/08/1977 te

Lille (Frankrijk).

-Marc Lemiengre, gedomicilieerd te Weststraat 25, 8800 Roeselare, geboren op 10/02/1953 te Tielt.

" Siegfried Geens, gedomicilieerd te Nieuwe Baan 12, 1674 Belliingen, geboren op 20102/1975 te Ukkel.

" Gilbert Demeestere, gedomicilieerd te Ijsvogelstraat 10, 9820 Merelbeke, geboren op 14/02/1948 te Kortrijk

" Peter Leysen, gedomicilieerd te Zonnedauwstraat 11, 2610 Wilrijk, geboren op 13/11/1978 te Borgerhout.

" Bert Aertgeerts, gedomicilieerd te Panoramalaan 47, 3012 Leuven, geboren op 12/10/1964 te Herk-de-Stad.

" Raf Mertens, gedomicilieerd te Everslaan 3, 3078 Everberg, geboren op 28/0111956 te Leuven. -Jef Adriaenssens, gedomicilieerd te Kabienstraat 41, 2275 Lille, geboren op 12/09/1964 te Herentals.

" Geert De Loof, gedomicilieerd te Hoogstraat 29, 9308 Hofstade, geboren op 16/01/1955 te Aalst.

" Margareta Haelterman, gedomicilieerd te Godetialaan 10, 1702 Dilbeek, geboren op 11/02/1954 te Aarschot.

" Alfons De Schutter, gedomicilieerd te Vendelstraat 13, 9041 Oostakker, geboren op 28/02/1953 te Dendermonde.

" Michel Vanhalewyn, gedomicilieerd te Linthoutstraat 93, 1030 Schaarbeek, geboren op 10/01/1946 te Etterbeek.

Op de laatste biz van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)nten,

bevoegd de vereniging stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegen'.loordiger. Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 28/09/2012 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

De Raad van Bestuur heeft onder haar leden volgende functies verdeeld en in die functie benoemd:

" Voorzitter Benjamin Fauquert, gedomicilieerd te Chaussée de Saint-Job 255, 1180 Uccle, geboren op 2/08/1977 te Lille (Frankrijk).

" Ondervoorzitter Marc Lemiengre, gedomicilieerd te Weststraat 25, 8800 Roeselare, geboren op 10/02/1953 te Tielt.

" Secretaris Siegfried Geens, gedomicilieerd te Nieuwe Baan 12, 1674 Bellingen, geboren op 20/02/1975 te Ukkel

" Penningmeester Gilbert Demeestere, gedomicilieerd te Ijsvogelstraat 10, 9820 Merelbeke, geboren op 14/02/1948 te Kortrijk,

Aldus aangenomen met eenparigheid van stemmen op de Algemene Vergadering van 19 april 2012:

Benjamin Fauquert, voorzitter

Siegfried Geens, secretaris

,

iNOD 2.2

Luik B - Vervolg

EBMPracticeNet association sans but lucratif en formation

Son siège social : Kapucijnenvoer 33 blok J, 3000 Leuven, arrondissement judiciaire de Leuven,

BCE n° 0841.572.097

L'Assemblée générale de 19 avril 2012 a accepté la démission des administrateurs suivants :

-Katlyn DE VALCK, représentant fixe de !'ASBL Farmaka, membre du CA et trésorier, domicilié Wolterslaan 99, 9040 Sint-Amandsberg, né le 9/07/1970 à Seattle Washington (USA).

L'Assemblée générale de 19 avril 2012 a accepté la désignation des administrateurs suivants :

-Gilbert DEMEESTERE, représentant fixe de !'ASBL Farmaka, membre du CA et trésorier, domicilié Ijsvogelstraat 10, 9820 Merelbeke, né le 14/02/1948 à Kortrijk.

D'ailleurs, le conseil d'administration est composé des personnes suivantes :

" Benjamin Fauquert, domicilié Chaussée de Saint Job 255, 1180 Uccle, né le 2/08/1977 à Lille (France).

-Marc Lemiengre, domicilié Weststraat 25, 8800 Roeselare, né le 10/02/1953 à Tielt. -Siegfried Geens, domicilié Nieuwe Baan 12, 1674 Bellingen, né le 20/02/1975 à Ukkel.

" Gilbert Demeestere, domicilié Ijsvogelstraat 10, 9820 Merelbeke, né le 14/02/1948 à Kortrijk.

" Peter Leysen, domicilié Zonnedauwstraat 11, 2610 Wilrijk né le 13/11/1978 à Borgerhout.

" Bert Aertgeerts, domicilié Panoramalaan 47, 3012 Leuven, né le 12/10/1964 à Herk-de-

Stad.

-Raf Mertens, domicilié Everslaan 3, 3078 Everberg, né le 28/01/1956 à Leuven.

-Jef Adriaenssens, domicilié Kabienstraat 41, 2275 Lille, né le 12/09/1964 à Herentals.

" Geert De Loof, domicilié Hoogstraat 29, 9308 Hofstade, né le 16/01/1955 à Aalst.

" Margareta Haeltermanr domicilié Godetialaan 10, 1702 Dilbeek, né le 11/02/1954 à Aarschot.

" Alfons De Schutter, domicilié Vendelstraat 13, 9041 Oostakker, né le 28/02/1953 à Dendermonde.

" Michel Vanhalewyn, domicilié Linthoutstraat 93, 1030 Schaarbeek, né le 10/01/1946 à Etterbeek.

Le Conseil d'administration a reparti parmi ses membres les fonctions suivantes et a nommé dans cette fonction :

" Président Benjamin Fauquert domicilié Chaussée de Saint Job 255, 1180 Uccle, né le 2/08/1977 à

Lille (France).

-Vice-président Marc Lemiengre domicilié Weststraat 25, 8800 Roeselare, né le 10/02/1953 à Tielt.

" Secrétaire Siegfried Geens domicilié Nieuwe Baan 12, 1674 Bellingen né le 20/02/1975 à Ukkel

" Trésorier Gilbert Demeestere, domicilié Ijsvogelstraat 10, 9820 Merelbeke, né le 14/02/1948 à Kortrijk.

Aldus aangenomen met eenparigheid van stemmen op de Algemene Vergadering van 19 april 2012:

Benjamin Fauquert, président

Siegfried Geens, secrétaire

Op de laatste blz van Luik B vermelden : Recto . Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris hetze van de persofo)n:e ) ' bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegen':'oordige,-

Verso : Naam en handtekening

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 28/09/2012 - Annexes du Moniteur belge

Voor-

behouden

aan het

Belgisch

Staatsblad

"

04/01/2012
ÿþ MOD 2.2

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

Voor- 1H111 I Q i

behouder *

aan het

3elgisch Staatsblac





Neergelegd ter griffie der

Rechtbank van Koophandel

te Leuven, de 2 2 DEC. 2011 DE GRIFFIER,

Griffie

Ondernemingsnr : 0841.572.097

Benaming

(voluit) : EBMPracticeNet

(verkort) : EBMPNet

Rechtsvorm : vzw

Zetel : Kapucijnenvoer 33, Blok J, bus 7001, 3000 Leuven

Onderwerp akte : benoeming bestuurders

Op de algemene vergadering van 13 september 2011 werd beslist dat Michel Vanhalewyn, woonachtig te Linthoutstraat 93 1030 Schaarbeek, als lid van de Raad van Bestuur van EBMPracticeNet benoemd wordt.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/01/2012 - Annexes du Moniteur belge

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o}n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

16/12/2011
ÿþMOD 2.2

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

A

*11189438'

(verkort) :

Rechtsvorm : vzw

Zetel : Kapucijnenvoer 33 brok J, 3000 Leuven

Onderwerp akte : oprichting vzw - statuten - benoeming bestuurders, gemachtigden, dagelijks bestuur

EBMPracticeNet vereniging zonder winstoogmerk in oprichting

Met zetel Kapucijnenvoer 33 blok J 3000 Leuven, gerechtelijk arrondissement Leuven.

De ondergetekenden

1/Centrum voor Evidence Based Medicine (CEBAM) vzw in oprichting

met maatschappelijke zetel: Kapucijnenvoer 33, Blok J, postbus 7001, 3000 Leuven

vertegenwoordigd door Bert Aertgeerts wonende te Panoramalaan 47, 3012 Leuven.

2/Société Scientifique de Médecine Générale (SSMG) asbl

met maatschappelijke zetel: Rue De Suisse 8, 1060 Brussel

vertegenwoordigd door Michel Vanhalewyn wonende te Rue de Linthout 93, 1030 Bruxelles.

3/Domus Medica (DM) vzw

met maatschappelijke zetel: Sint-Hubertusstraat 83, 2600 Berchem

vertegenwoordigd door Nicolas Delvaux wonende te Karel de Floustraat 17, 8000 Brugge.

.4/Belgisch Centrum voor Farmacotherapeutische Informatie (BCFI) vzw

met maatschappelijke zetel: Campus Heymans, Blok B le verdieping, De Pintelaan 185, 9000 Gent

vertegenwoordigd door Geert De Loof wonende te Hoogstraat 29, 9308 Hofstade.

5/Cebam Digital Library for Health (CDLH) vzw

met maatschappelijke zetel: Z1 Researchpark 310 1731 Zeilfik

vertegenwoordigd door Siegfried Geens wonende te Nieuwe Baan 12 1674 Bellingen.

6/Minerva vzw

met maatschappelijke zetel: UZ Gent 1K3 , De Pintelaan 185, 9000 Gent

vertegenwoordigd door Marc Lemiengre wonende te Weststraat 25, 8800 Roeselare.

7/Farmaka vzw

met maatschappelijke zetel: Coudenberg 70/1, 1000 Brussel

vertegenwoordigd door Katlyn De Valck wonende te Wolterslaan 99, 9040 Sint-Amandsberg.

8NVetenschappelijke Vereniging van Vlaamse Kinesitherapeuten (WVVK) vzw

met maatschappelijke zetel: Vendelstraat 13, 9041 Oostakker

vertegenwoordigd door Alfons De Schutter wonende te Vendelstraat 13, 9041 Oostakker.

9NVetenschappelijke vereniging voor verpleegkunde en vroedkunde (WVVV) vzw met maatschappelijke zetel: Maria theresiastraat 87, 3000 Leuven

vertegenwoordigd door Jef Adriaenssens wonende te Kabienstraat 41, 2275 Lille.

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen Verso : Naam en handtekening.

Neergelegd ter griffie d Rechtbank van Koophandel

te Leuven, de O e DEC. 2011 DE GRIFFIE 3,

Griffie

Ondernemingsnr : Benaming

(voluit) : EBMPracticeNet EBMPNet

0 54:4. J4-Z, o

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 16/12/2011 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

10/eHealth Platform

met maatschappelijke zetel: Sint-Pieterssteenweg 375, 1040 Brussel

vertegenwoordigd door Frank Robben wonende te Acacialaan 26, 3020 Herent.

11/ FOD Volksgezondheid DG1

met maatschappelijke zetel: Eurostation, Place Victor Horta 40 bus 1, 1060 Bruxelles

vertegenwoordigd door Margareta Haelterman wonende te Godetialaan 10, 1702 Dilbeek.

12/ FOD Volksgezondheid DG2

met maatschappelijke zetel: Eurostation, Place Victor Horta 40/10, 1060 Bruxelles

vertegenwoordigd door Willem Haenen wonende te Leopoldstraat 16, 2800 Mechelen.

13/ Federaal Kenniscentrum voor de Gezondheidszorg KCE

met maatschappelijke zetel: Administratief Centrum Kruidtuin, Door Building (10e verdieping), Kruidtuinlaan

55, 1000 Brussel

vertegenwoordigd door Raf Mertens wonende te Everslaan 3, 3078 Everberg.

hierna de stichtende leden genoemd, komen overeen een vereniging zonder winstoogmerk op te richten overeenkomstig de wet van 27 juni 1921 zoals gewijzigd door de wet van 2 mei 2002 en haar latere wijzigingen. betreffende de verenigingen zonder winstoogmerk, de internationale verenigingen zonder winstoogmerk en de stichtingen (hierna: VZW-wet)

HOOFDSTUK I.  Naam, zetel, doel, duur

Artikel 1.

De vereniging draagt de naam: EBMPracticeNet

Artikel 2.

De vereniging heeft haar maatschappelijke zetel te Kapucijnenvoer 33 blok J 3000 Leuven en valt onder het

gerechtelijk arrondissement van Leuven.

Artikel 3.

De vereniging heeft tot doel, met uitsluiting van elk winstoogmerk, een samenwerking op te starten, te ontwikkelen en te beheren tussen de verschillende Belgische verenigingen actief rond informatie gebaseerd op de Evidence-Based Medicine (EBM) methodologie, om de toegankelijkheid en coherentie van de informatie te bevorderen voor de verschillende zorgverstrekkers (en patiënten) met als doel de kwaliteit van zorgen te verbeteren.

Hiertoe zal de vereniging

1) aan alle Belgische zorgverleners (en bij uitbreiding voor patiënten) een kwalitatieve, uitgebreide, uniforme en geactualiseerde online databank van praktijkrichtlijnen en regelgeving (en bij uitbreiding patiënteninformatie) gratis ter beschikking stellen met als doel een optimalisering van de kwaliteit en efficiëntie van zorgverlening in de gezondheidszorg.

2) alle Nationale Belgische EBM informatieproducten van de leden van het EBMPracticeNet toegankelijk maken. Hiervoor zulten zowel de noodzakelijke inhoudelijk redactionele als de noodzakelijke technologische instrumenten ontwikkeld worden.

3) EBM informatie naast toegankelijk ook operationeel beschikbaar maken tijdens het zorgcontact met de patiënt.. Een electronic clinical decision support systeem zal ervoor zorgen dat er een praktijkondersteunende en zorgondersteunende actieve koppeling is tussen de EBM informatie en het Elektronisch Medisch Dossier (EMD) op patiënten niveau.

De vereniging mag alle rechtshandelingen stellen die nodig of nuttig zijn voor het verwezenlijken van het maatschappelijk doel van de vereniging en dit onbeperkt en zonder tijds- of frequentielimiet.

Zij mag tevens hiertoe alle roerende goederen of onroerende goederen verwerven, behouden en verkopen in welke vorm dan ook. De vereniging kan tevens economische activiteiten uitoefenen voor zover deze bijkomstig blijven en dé opbrengsten van deze activiteiten integraal naar de realisatie van het statutair doel gaan.

Artikel 4.

De vereniging wordt opgericht voor onbepaalde duur.

De voertalen van de vereniging zijn Nederlands en Frans.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 16/12/2011 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

HOOFDSTUK Il.  Leden

Artikel 5.

Er zijn effectieve leden (met stemrecht) en toegetreden leden (zonder stemrecht). Alle stichtende leden zijn

effectieve leden

Het aantal effectieve leden is onbeperkt maar moet minstens vijf bedragen.

Artikel 6.

a)de beslissing tot toelating van nieuwe leden kan alleen worden aangenomen met een meerderheid van

twee derde van de uitgebrachte stemmen van de vertegenwoordigde effectieve leden in de Algemene

Vergadering. De onthoudingen, blanco stemmen en ongeldige stemmen worden daarbij niet meegeteld.

b)Kandidaturen moeten schriftelijk ingediend worden bij de voorzitter van de Raad van Bestuur.

c)De leden omvatten vier groepen: producenten  verdelers  gebruikers  overheid

d)indien in de statuten enkel wordt gesproken over 'lid' of 'leden' wordt hiermee alle leden bedoeld, tenzij

uitdrukkelijk anders bepaald Men kan als vereniging effectief lid worden wanneer aan volgende criteria is

voldaan:

a.De vereniging werkt loyaal en constructief samen met de andere partners in het EBMPracticeNet.

b.De vereniging dissemineert op actieve wijze EBM  info in ons land en is betrokken bij de redactie,

bijwerking (updating), validatie of communicatie van EBM informatie.

c.De vereniging heeft geen winstgevend doel.

d.De vereniging beschikt over (of heeft toegang tot) een (papieren en/of elektronische) drager om de EBM-

info bekend te maken

i.die voldoet aan de Health On the Net (HON)  code, die staat voor betrouwbare informatie over

gezondheid.

0.De vereniging voert een beleid

i.met respect voor de redactionele autonomie

ii.met interne registratie van 'conflict of interest' van alle redactionele medewerkers en externe experts.

f.met publicatie van een jaarlijks werkingsrapport betreffende de activiteiten met betrekking op het

EBMPracticeNet

i.dat beschikbaar is voor het EBMPracticeNet

ii.met helderheid over de verschillende kanalen van financiering van de organisatie, inclusief de materiële en

immateriële steun vanuit een commercieel bedrijf.

g.De vereniging onderschrijft de volgende principes van de werking van het

i.het ter beschikking stellen van eigen EBM-info via het EBMPracticeNet

ii.het opmaken van de eigen EBM-info volgens een technisch format afgesproken in het EBMPracticeNet

iii.het aanleveren van de opgemaakte EBM-info aan de redactie van het EBMPracticeNet

iv.het respecteren van de beslissing van de redactie over het aangeleverde materiaal: akkoord tot publicatie,

voorlopige inhouding van publicatie, afwijzing van publicatie.

v.Het zoeken naar efficiënte samenwerking tussen de leden van het EBMPracticeNet teneinde overlapping

te vermijden en complementariteit na te streven. Overleg in de keuze van de eigen topics en de planning van

eigen publicaties kunnen via samenwerkingscampagnes tot een grotere impact op het terrein leiden.

e)Wanneer een vereniging niet beantwoordt aan de criteria sub 6d, kan ze toch lid worden van

EBMPracticeNet wanneer de Algemene Vergadering dit beslist, maar dan als toegetreden lid.

f)De voorwaarden sub 6d zijn niet eenduidig geldig voor leden uit de groep overheden.

g)De nieuw toegelaten leden zijn gebonden door de statuten, door het huishoudelijk reglement en door alle

door de Algemene Vergadering en door de Raad van Bestuur genomen geldige beslissingen

Artikel 7.

Het jaarlijks lidgeld voor leden wordt jaarlijks door de algemene vergadering bepaald. Het mag niet meer

dan 1000 euro bedragen.

Artikel 8.

Elk lid kan ten allen tijde uit de vereniging treden; hiertoe dient het lid de raad van bestuur hiervan schriftelijk via aangetekend schrijven in kennis te stellen.

Het lidmaatschap van een lid eindigt van rechtswege hetzij door de ontbinding van een lid, hetzij wanneer het lid niet meer voldoet aan de voorwaarden van lidmaatschap, hetzij wanneer het lid nalaat zijn bijdrage te betalen. Een lid kan worden uitgesloten als het de door de vereniging nagestreefde doeleinden belemmert, als het weigert zich te schikken naar de statuten, het huishoudelijk reglement of beslissingen van de Raad van Bestuur of Algemene Vergadering, ais het door woorden, geschriften of daden de goede naam van de vereniging in het gedrang brengt.

Uitsluiting en ontslag van leden geschiedt op de wijze zoals door de wet bepaald.

Artikel 9.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 16/12/2011 - Annexes du Moniteur belge

MOQ 2.2

Uitgetreden en uitgesloten leden en hun rechtsopvolgers hebben geen deel in het vermogen van de vereniging. Evenmin hebben zij recht op de door henzelf of hun rechtsvoorgangers gedane inbrengsten of gestorte giften.

Artikel 10

De raad van bestuur houdt een register bij van de leden op de zetel van de vereniging

Artikel 11

a)De leden van de vereniging worden bij de vereniging vertegenwoordigd door een gevolmachtigde

natuurlijk persoon of een gevolmachtigde plaatsvervanger.

b)De communicatie tussen de vereniging en de leden, met inbegrip van uitnodigingen voor de Algemene

Vergadering en desgevallend de Raad van Bestuur gebeurt via de persoon die het lid vertegenwoordigt

HOOFDSTUK III.  Raad van bestuur

Artikel 12.

a)De Raad van Bestuur beslist in college.

b)De vereniging wordt bestuurd door een raad van bestuur van ten minste vier bestuurders, waarvan ten minste één vertegenwoordiger uit iedere groep komt. Minimaal de helft van de leden van de Raad van Bestuur bestaat uit vertegenwoordigers van de leden van de EBMPracticeNet vzw. Bij de oprichtingsvergadering worden 4 bestuurders benoemd.

c)Het aantal bestuurders is steeds lager dan het aantal effectieve leden

d)De Bestuurders worden benoemd door de algemene vergadering voor een termijn van drie jaar, en zijn te allen tijde door de Algemene Vergadering afzetbaar met een 2/3 meerderheid en dit moet steeds uitdrukkelijk vermeld worden op de agenda van de algemene vergadering.. Hun mandaat is onbeperkt hernieuwbaar.

e)De raad van bestuur kan onder zijn leden de voorzitter, één of meer ondervoorzitters, een penningmeester en een secretaris geldig kiezen met 3/4 meerderheid indien een meerderheid van de bestuurders aanwezig is.

f)De leden van de raad van bestuur oefenen hun mandaat uit als college. Zij kunnen hiervoor een bezoldiging krijgen die bepaald wordt door de algemene vergadering. Zij kunnen vergoed worden voor de onkosten die ze maken in naam en voor rekening van de vereniging.

g)Een bestuurder kan vrijwillig ontslag nemen door middel van een aangetekend schrijven aan de voorzitter of ondervoorzitter. De voorzitter of ondervoorzitter moet dit ontslag onmiddellijk ter kennis brengen aan de raad van bestuur.

Artikel 13.

a)De raad van bestuur is verantwoordelijk voor het bestuur van de vereniging, het dagelijks bestuur inbegrepen, zonder bijkomende goedkeuring door de algemene vergadering.

b)Hij vertegenwoordigt de vereniging zonder bijkomende machtiging van de algemene vergadering, in alle gerechtelijke en buitengerechtelijke akten en handelingen. Hij kan optreden in alle rechtsgedingen, tegen of door de vereniging gevoerd. Hij beslist autonoom over het al dan niet gebruiken van rechtsmiddelen. Hij verbindt geldig de vereniging in alle types contracten die er mogelijk zijn. Twee bestuurders kunnen met hun gezamenlijke handtekening de vereniging verbinden en vertegenwoordigen in alle materies; het loutere bewijs van hun benoeming volstaat hiervoor.

c)Hij heeft de residuaire bevoegdheid binnen de vereniging voor alles wat niet geregeld is, behalve voor wat expliciet door de wet aan de algemene vergadering is gegeven en voorbehouden en voor alles wat door deze statuten expliciet aan een ander orgaan is gegeven.

d)De raad van bestuur kan bijzondere bevoegdheden toekennen aan één of meer mandatarissen, leden of niet-leden, al dan niet optredend als college. Het dagelijks bestuur van de vereniging op intern vlak, alsook de externe vertegenwoordiging wat betreft het dagelijks bestuur, kan door de raad van bestuur worden opgedragen aan één of meer personen die alleen of gezamenlijk of als college kunnen handelen, zoals bepaald door de raad van bestuur. De bevoegdheid van de bovengenoemde perso(o)n(en) wordt precies afgebakend door de raad van bestuur, die eveneens de duur van de volmacht bepaalt. De volmacht kan ten allen tijde met onmiddellijke ingang door de raad van bestuur worden ingetrokken.

e)bestuurders nemen in de uitoefening van hun functie behoudens de wettelijke bepalingen geen enkele persoonlijke verplichting op en zijn slechts verantwoordelijk voor de uitoefening van hun mandaat.

Artikel 14

a)De Raad van Bestuur komt minstens 1 keer per jaar bijeen en eveneens telkens het belang van de vereniging dit vereist.

b)De Raad van Bestuur wordt bijeengeroepen door de voorzitter.

c)De oproeping wordt per elektronische post aan de leden van de Raad van Bestuur verzonden, minstens 7 dagen voor de datum van de vergadering. In geval van hoogdringendheid en op akkoord van alle bestuurders kan de Raad van Bestuur per elektronische post worden bijeengeroepen, zonder dat met de in het vorige lid vernielde termijn moet rekening gehouden worden.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 16/12/2011 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

d)De uitnodiging vermeldt de agendapunten.

Artikel 15.

a)De Raad van Bestuur kan slechts geldig beraadslagen en beslissen wanneer ten minste de helft van de bestuurders aanwezig is.

b)De beslissingen worden genomen bij gewone meerderheid van de uitgebrachte stemmen, tenzij bij statutair bepaalde uitzonderingen. Onthoudingen, blancostemmen en ongeldige stemmen worden hierbij niet meegerekend.

c)Alle beslissingen worden opgenomen in een verslag dat voor waar ondertekend wordt door de voorzitter en aan de bestuurders wordt bezorgd, uiterlijk tegen de bijeenroeping van de volgende vergadering. Uittreksels warden geldig ondertekend door de voorzitter of twee bestuurders.

HOOFDSTUK IV.  Algemene vergadering

Artikel 16. De algemene vergadering is bevoegd voor het sturen van de inhoud van het EBM Platform en de

technische uitwerking en bepaalt het beleid. Verder is ze bevoegd voor:

a)statutenwijziging;

b)benoeming en afzetting van de bestuurders en het bepalen van hun bezoldiging;

c)benoeming en afzetting van commissarissen en het bepalen van hun bezoldiging;

d)kwijting aan de bestuurders en de commissarissen;

e)goedkeuring van begroting en rekeningen;

f)omzetting van de vereniging in een vennootschap met sociaal oogmerk;

g)vrijwillige ontbinding van de vereniging;

h)uitsluiting van effectieve en toegetreden leden;

i)toetreding van nieuwe leden, zowel effectieve als toegetreden leden.

»alle gevallen waarin de statuten dat vereisen.

Het lidmaatschap wordt waargenomen door een vereniging die zelf haar vertegenwoordiger aanduidt.

Voor elke aangelegenheid die niet door deze statuten wordt geregeld of in de wettelijke schikkingen is voorzien, berust de uitsluitende bevoegdheid bij de raad van bestuur.

Artikel 17.

a)De algemene vergadering vergadert minstens tweemaal per jaar. Zij komt bijeen in de loop van de maand

mei.

b)De raad van bestuur roept de algemene vergadering bijeen. De uitvoeringsbevoegdheid kan gedelegeerd

worden aan de voorzitter.

c)Buitengewone vergaderingen worden gehouden wanneer de omstandigheden dat vereisen of wanneer

één vijfde van de effectieve leden daarom verzoekt.

Artikel 18.

Elke oproeping, die ten laatste tien werkdagen voor de vergadering verstuurd wordt via gewone of elektronische post, vermeldt de agenda. Van deze agenda kan niet worden afgeweken tenzij tijdens de vergadering alle leden aanwezig of vertegenwoordigd zijn en akkoord zijn om van de agenda af te wijken. Ieder voorstel, ondertekend door minstens één twintigste van de effectieve leden, moet aan de dagorde van de algemene vergadering warden toegevoegd (art.6 VZW-wet). Dit recht geldt vanaf de bijeenroeping tot twee werkdagen voor de vergadering

Artikel 19.

a)Alle beslissingen worden geldig genomen met gewone meerderheid, welke ook het aantal van de aanwezige of vertegenwoordigde effectieve leden zij; tenzij de wet of de statuten anders bepalen.

b)Bij staken van de stemmen beslist de stem van de voorzitter.

c)De algemene vergadering kan over wijzigingen in de statuten alleen dan geldig beraadslagen wanneer het voorwerp daarvan bijzonder is vermeld in de uitnodiging en wanneer 2/3 van de effectieve leden op de vergadering aanwezig of vertegenwoordigd zijn. Tot een wijziging kan slechts worden besloten met een meerderheid van 2/3 der stemmen van de effectieve leden. Echter, wanneer de wijziging één der doeleinden betreft waarvoor de vereniging werd opgericht, is zij slechts geldig wanneer zij wordt goedgekeurd met 4/5 van de aanwezige en vertegenwoordigde stemmen.

Zijn 2/3 van de effectieve leden op de eerste vergadering niet aanwezig of niet vertegenwoordigd, dan kan een tweede vergadering bijeengeroepen worden; deze tweede vergadering kan niet worden gehouden binnen de 15 dagen volgend op de eerste vergadering. De tweede algemene vergadering kan beraadslagen en beslissen over de statutenwijziging met de meerderheden zoals bepaald in de vorige alinea's, ongeacht het aantal aanwezige of vertegenwoordigde effectieve leden. Bij de stemming omtrent statutenwijziging, uitsluiting van een effectief lid, omzetting van de vereniging in een Vennootschap met Sociaal Oogmerk (VSO) of ontbinding, tellen onthoudingen, blanco én ongeldige stemmen als tegenstem.

,

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 16/12/2011 - Annexes du Moniteur belge

Moo 2.2

d)Elk effectief lid beschikt over slechts één stem. Een effectief lid mag zich door een ander effectieflid laten vertegenwoordigen, zonder dat men drager kan zijn van meer dan één volmacht.

e)Alle beslissingen warden opgenomen in een verslag dat ondertekend wordt door de voorzitter en aan alle leden wordt bezorgd, uiterlijk tegen de bijeenroeping tot de volgende algemene vergadering. Uittreksels worden geldig ondertekend door de voorzitter of twee bestuurders.

f)Leden en belanghebbende derden hebben inzagerecht in de besluiten van de Algemene Vergadering via een schriftelijk verzoek aan de raad van bestuur.

HOOFDSTUK V.  Financieel beleid

Artikel 20.

a)Het boekjaar loopt van 1 januari tot 31 december. Uitzonderlijk zal het eerste boekjaar beginnen op de

dag van de ondertekening van de onderhavige statuten en eindigen op 31 december 2012.

b)De leden van de algemene vergadering hebben het recht inzage te vorderen van aile bescheiden waarop

de rekeningen en begrotingen zijn gesteund. Zij kunnen deze inkijken op de zetel van de vereniging.

c)De boekhouding wordt uitgevoerd in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving.

HOOFDSTUK VI.  Ontbinding, vereffening

Artikel 21.

De vereniging kan slechts ontbonden worden in overeenstemming met de wet. De vergadering die tot de ontbinding besluit, moet terzelfder tijd één of meer vereffenaars aanstellen en de bestemming van het actief, na aanzuivering van de schulden, bepalen, namelijk een vereniging met een gelijkaardig, belangeloos doel als de te ontbinden vereniging.

Artikel 22

Voor alle gevallen waarin deze statuten niet voorzien, zijn de beschikkingen van de Wet van 27 juni 1921

zoals gewijzigd door de Wet van 2 mei 2002 en latere wetswijzigingen van toepassing.

HOOFDSTUK VII - Verwijzingsbepaling

Artikel 23

De Algemene Vergadering is bevoegd in een Huishoudelijk Reglement nadere bepalingen tot werking van

EBMPracticeNet vzw vast te leggen

De Algemene Vergadering van 13 september 2011 duidt de volgende personen aan als bestuurder

" Benjamin Fauquert, gedomicilieerd te Chaussée de Saint Job 255, 1180 Uccle, geboren op 2/08/1977 te Lille (Frankrijk).

-Marc Lemiengre, gedomicilieerd te Weststraat 25, 8800 Roeselare, geboren op 10/02/1953 te Tielt.

" Siegfried Geens, gedomicilieerd te Nieuwe Baan 12, 1674 Bellingen, geboren op 20/02/1975 te Ukkel.

" Katlyn De Valck, gedomicilieerd te Wolterslaan 99, 9040 Sint-Amandsberg, geboren op 9/07/1970 te Seattle Washington (USA).

" Peter Leysen, gedomicilieerd te Zonnedauwstraat 11, 2610 Wilrijk geboren op 13/11/1978 te Borgerhout.

" Bert Aertgeerts, gedomicilieerd te Panorama laan 47, 3012 Leuven, geboren op 12/10/1964 te Herk-de-Stad.

" Rat Mertens, gedomicilieerd te Everslaan 3, 3078 Everberg, geboren op 28/01/1956 te Leuven.

" Jef Adriaenssens, gedomicilieerd te Kabienstraat 41, 2275 Lille, geboren op 12/09/1964 te Herentals. -Geert De Loof, gedomicilieerd te Hoogstraat 29, 9308 Hofstade, geboren op 16/01/1955 te Aalst.

" Margareta Haelterman, gedomicilieerd te Godetialaan 10, 1702 Dilbeek, geboren op 11/02/1954 te Aarschot.

" Alfons De Schutter, gedomicilieerd te Vendelstraat 13, 9041 Oostakker, geboren op 28/02/1953 te Dendermonde.

De Raad van Bestuur heeft onder zijn leden volgende functies verdeeld en in die functie benoemd:

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 16/12/2011 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

" Voorzitter Benjamin Fauquert, gedomicilieerd te Chaussée de Saint Job 255, 1180 Uccle, geboren op 2/08/1977 te Lille (Frankrijk).

" Ondervoorzitter Marc Lemiengre, gedomicilieerd te Weststraat 25, 8800 Roeselare, geboren op 10/02/1953 te Tielt.

" Secretaris Siegfried Geens, gedomicilieerd te Nieuwe Baan 12, 1674 Bellingen, geboren op 20/02/1975 te Ukkel

" Penningmeester Katlyn De Valck, gedomicilieerd te Wolterslaan 99, 9040 Sint-Amandsberg, geboren op 9/07/1970 te Seattle Washington (USA).

Aldus aangenomen met eenparigheid van stemmen op de buitengewone algemene vergadering van 13 september 2011 te 1150 Brussel

Benjamin Fauquert, voorzitter

Siegfried Geens, secretaris

1/Centrum voor Evidence Based Medicine (CEBAM) vzw in oprichting

met maatschappelijke zetel: Kapucijnenvoer 33, Blok J, postbus 7001, 3000 Leuven

vertegenwoordigd door Bert Aertgeerts gedomicilieerd te Panoramalaan 47, 3012 Leuven.

2/Société Scientifique de Médecine Générale (SSMG) asbl

met maatschappelijke zetel: Rue De Suisse 8, 1060 Brussel

vertegenwoordigd door Michel Vanhalewyn gedomicilieerd te Rue de Linthout 93, 1030 Bruxelles.

3/Domus Medica (DM) vzw

met maatschappelijke zetel: Sint-Hubertusstraat 83, 2600 Berchem

vertegenwoordigd door Nicolas Delvaux gedomicilieerd te Karel de Floustraat 17, 8000 Brugge.

4/Belgisch Centrum voor Farmacotherapeutische Informatie (BCFI) vzw

met maatschappelijke zetel: Campus Heymans, Blok B le verdieping, De Pintelaan 185, 9000 Gent

vertegenwoordigd door Geert De Loof gedomicilieerd te Hoogstraat 29, 9308 Hofstade.

5/Cebam Digital Library for Health (CDLH) vzw

met maatschappelijke zetel: Z.1 Researchpark 310 1731 Zellik

vertegenwoordigd door Siegfried Geens gedomicilieerd te Nieuwe Baan 12 1674 Bellingen.

6/Minerva vzw

MOD 2.2

L699Ci B - Vervolg

met maatschappelijke zetel: UZ Gent 1K3 , De Pintelaan 185, 9000 Gent vertegenwoordigd door Marc Lemiengre gedomicilieerd te Weststraat 25, 8800 Roeselare.

7/Farmaka vzw

met maatschappelijke zetel: Coudenberg 70/1, 1000 Brussel

vertegenwoordigd door Katlyn De Valck gedomicilieerd te Wolterslaan 99, 9040 Sint-Amandsberg.

8/Wetenschappelijke Vereniging van Vlaamse Kinesitherapeuten (WVVK) vzw

met maatschappelijke zetel: Vendelstraat 13, 9041 Oostakker

vertegenwoordigd door Alfons De Schutter gedomicilieerd te Vendelstraat 13, 9041 Oostakker.

9/Wetenschappelijke vereniging voor verpleegkunde en vroedkunde (WWV) vzw

met maatschappelijke zetel: Maria theresiastraat 87, 3000 Leuven

vertegenwoordigd door Jef Adriaenssensgedomicilieerd te Kabienstraat 41, 2275 Lille.

` ª% I Voor-

" behouden

aan hg:

~~°vssch

I S$aatSS°ad

I

10/eHealth Platform

met maatschappelijke zetel: Sint-Pieterssteenweg 375, 1040 Brussel

vertegenwoordigd door Frank Robben gedomicilieerd te Acacialaan 26, 3020 Herent.

11/ FOD Volksgezondheid DG1

met maatschappelijke zetel: Eurostation, Place Victor Horta 40 bus 1, 1060 Bruxelles

vertegenwoordigd door Margareta Haelterman gedomicilieerd te Godetialaan 10, 1702 Dilbeek.

12/ FOD Volksgezondheid DG2

met maatschappelijke zetel: Eurostation, Place Victor Horta 40/10, 1060 Bruxelles

vertegenwoordigd door Willem Haenen gedomicilieerd te Leopoldstraat 16, 2800 Mechelen.

13/ Federaal Kenniscentrum voor de Gezondheidszorg KCE

met maatschappelijke zetel: Administratief Centrum Kruidtuin, Door Building (10e verdieping), Kruidtuinlaan

55, 1000 Brussel

vertegenwoordigd door Raf Mertens gedomicilieerd te Everslaan 3, 3078 Everberg.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 16/12/2011 - Annexes du Moniteur belge

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

16/12/2011
ÿþMOD 2.2

r__

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

I Il I " iiiesaas*

Neergelegd ter griffie di91°

Rechtbank van Koophandel

te Zetyen, de i0 6 DEC, 2011

DE e. ifeER,

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 16/12/2011 - Annexes du Moniteur belge

Ondernemingsnr : D 544 . ~ . l3

Benaming

(voluit) : EBMPracticeNet

(verkort) : EBMPNet

Rechtsvorm : asbl

Zetel : Kapucijnenvoer 33 blok J, 3000 Leuven

Onderwerp akte : création asbl - statutes - nomination administrateurs, mandats, la gestion journalière

EBMPracticeNet association sans but lucratif en formation

Son siège social : Kapucijnenvoer 33 blok J, 3000 Leuven, arrondissement judiciaire de Leuven

Les soussignés,

1/ Centre d'Evidence Based Medicine (CEBAM) asbl en voie de création

Son siège social : Kapucijnenvoer 33, Blok J, postbus 7001, 3000 Leuven

représenté par Bert Aertgeerts domicilié Panoramalaan 47, 3012 Leuven

2/ Société Scientifique de Médecine Générale (SSMG) asbl

Son siège social : : Rue De Suisse 8, 1060 Bruxelles

représenté par Michel Vanhalewyn domicilié Rue de Linthout 93, 1030 Bruxelles

3/ Domus Medica (DM) asbl

Son siège social : Sint-Hubertusstraat 83, 2600 Berchem

représenté par Nicolas Delvaux domicilié Karel de Floustraat 17, 8000 Brugge

4/ Centre Belge d'Information Pharmacothèrapeutique (CBIP) asbl

Son siège social : Campus Heymans, Blok B le verdieping, De Pintelaan 185, 9000 Gent

représenté par Geert De Loof domicilié Hoogstraat 29, 9308 Hofstade

5/ Cebam Digital Library for Health asba (CDLH)

Son siège social : Z1 Researchpark 310 1731 Zellik

représenté par Siegfried Geens domicilié Nieuwe Baan 12 1674 Bellingen

6/ Minerva asbl

Son siège social : UZ Gent 1K3 , De Pintelaan 185, 9000 Gent

représenté par Marc Lemiengre domicilié Weststraat 25, 8800 Roeselare

7/ Farmaka asbl

Son siège social : Coudenberg 70/1, 1000 Brussel

représenté par Katlyn De Valck domicilié Wolterslaan 99, 9040 Sint-Amandsberg

8/ Wetenschappelijke Vereniging van Vlaamse Kinesisten (WVVK) asbl

Son siège social : Vendelstraat 13, 9041 Oostakker

représenté par Alfons De Schutter domicilié Vendelstraat 13, 9041 Oostakker

91 Wetenschappelijke vereniging voor verpleegkunde en vroedkunde (VVVVV) asbl

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 16/12/2011 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

Son siège social : Maria theresiastraat 87, 3000 Leuven

représenté par Jef Adriaenssens domicilié Kabienstraat 41, 2275 Lille

10/Plate-forme eHealth

Son siège social : Sint-Pieterssteenweg 375, 1040 Brussel

représenté par Frank Robben domicilié Acacialaan 26, 3020 Herent

11/ SPF Santé Publique DG1

Son siège social : Eurostation, Place Victor Horta 40 bus 1, 1060 Bruxelles

représenté par Margareta Haelterman domicilié Godetialaan 10, 1702 Dilbeek

12/ SPF Santé Publique DG2

Son siège social : Eurostation, Place Victor Horta 40/10, 1060 Bruxelles

représenté par Willem Haenen domicilié Leopoldstraat 16, 2800 Mechelen

13f Centre Fédéral d'Expertise des soins de santé (KCE)

Son siége social : Administratief Centrum Kruidtuin, Door Building (10e verdieping), Kruidtuinlaan

55, 1000 Brussel

représenté par Raf Mertens domicilié Everslaan 3, 3078 Everberg

nommés ci-après les membres fondateurs, ont convenu de créer une association sans but lucratif, en conformité avec la loi du 27 juin 1921 relative aux associations sans but lucratif, aux associations internationales sans but lucratif et aux fondations (ci-après : la loi).

CHAPITRE I.  Nom, siège, but, durée

Article 1 er.

L'association porte le nom : EBMPracticeNet

Article 2.

Le siège social de l'association est établi à Kapucijnenvoer 33 blok J, 3000 Leuven, arrondissement

judiciaire de Leuven,

Article 3.

L'association a pour objet, à l'exclusion de tout but lucratif, le lancement, le développement et la gestion d'une collaboration entre les différentes associations belges actives dans le domaine de l'informations basées sur la méthodologie Evidence-Based Medicine (EBM) en vue de promouvoir l'accessibilité et la cohérence des informations pour les différents dispensateurs de soins (et les patients) dans le but d'améliorer la qualité des soins.

A cet effet, l'association

1) mettra gratuitement à la disposition de tous les dispensateurs de soins belges (et par extension des patients) une banque de données online qualitative, étendue, uniformisée et actualisée de directives de pratique et de réglementation (et par extension d'informations sur les patients) dans le but d'optimiser la qualité et l'efficacité de la dispensation de soins dans le secteur des soins de la santé.

2) rendra accessibles tous les produits d'information EBM nationaux belges des membres de l'EBMPracticeNet. Les instruments de contenus rédactionnels et les outils technologiques nécessaires seront développés à cette fin.

3) Outre son accessibilité, l'information EBM devra également être disponible sur le plan opérationnel pendant le contact (de soins) avec le patient. Un système d'electronic clinical decision support veillera à ce qu'il y ait une relation active de soutien de la pratique et des soins entre l'information EBM et le Dossier Médical Informatisé (DMI) au niveau du patient.

L'association peut poser tous les actes juridiques nécessaires ou utiles à la réalisation de l'objet social de l'association, et ce sans restriction et sans limite de temps ou de fréquence.

Elle peut également acquérir, conserver et vendre à cette fin tous les biens mobiliers ou immobiliers sous quelque forme que ce soit. L'association peut également exercer des activités économiques pour autant qu'elles restent secondaires et que les produits de ces activités soient affectés intégralement à la réalisation de l'objet statutaire.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 16/12/2011 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

Article 4.

L'association est constituée pour une durée indéterminée.

Les langues véhiculaires de l'association sont le néerlandais et le français.

CHAPITRE II.  Membres

Article 5.

L'association compte des membres effectifs (avec droit de vote) et des membres adhérents (sans droit de

vote). Tous les membres fondateurs sont membres effectifs.

Le nombre de membres effectifs est illimité mais doit être de cinq au minimum.

Article 6.

a)La décision sur l'adhésion de nouveaux membres ne peut être prise qu'à la majorité des deux tiers des

votes exprimés par les membres effectifs représentés dans l'Assemblée générale. Les abstentions, les bulletins

blancs et les votes non valables ne sont pas pris en compte.

b) Les candidatures doivent être introduites par écrit auprès du président du Conseil d'administration.

c)Les membres comprennent quatre groupes : producteurs  distributeurs  utilisateurs  autorité.

d)Dans les présents statuts on entend par 'membre' ou 'des membres', tous les membres, sauf mention

explicite contraire. On peut en tant qu'association devenir membre effectif lorsqu'il est satisfait aux critères

suivants :

a.L'association collabore de manière loyale et constructive avec les autres partenaires dans le cadre de

l'EBMPracticeNet.

b.L'association distribue de manière active des informations EBM dans notre pays et est associée à la

rédaction, l'actualisation (updating), la validation ou la communication de l'information EBM.

d'association n'a pas de but lucratif.

d.L'association dispose (ou a accès à) d'un support (papier etlou électronique) pour divulguer l'information

EBM.

i.qui satisfasse au code FION (Health On the Net), garant d'une information fiable sur la santé.

e.L'association mène une politique

i.de respect de l'autonomie rédactionnelle

ii.d'enregistrement interne de `conflit d'intérêt' de tous les collaborateurs rédactionnels et des experts

externes.

f.La publication d'un rapport de fonctionnement annuel concernant les activités en rapport avec

l'EBMPracticeNet

i.qui soit disponible pour l'EBMPracticeNet

ii.qui soit transparent sur les différents canaux de financement de l'association, en ce compris le soutien

matériel et immatériel de la part d'une firme commerciale

g.L'association souscrit aux principes suivants quant au fonctionnement de

i.La mise à disposition de sa propre information EBM via l'EBMPracticeNet

ii.La confection de sa propre information EBM selon un format technique convenu dans le cadre de

l'EBMPracticeNet

iii.La délivrance au comité rédaction de l'EBMPracticeNet de l'information EBM confectionnée

iv.Le respect de la décision du comité de rédaction sur le matériel délivré : accord de publication, retenue

provisoire de la publication, refus de publication.

v.La recherche d'une collaboration efficace entre les membres de l'EBMPracticeNet aux fins d'éviter tout

chevauchement et de tendre à la complémentarité. La concertation dans le choix des propres sujets et la

planification des propres publications peuvent avoir sur le terrain un impact plus important via des campagnes

de collaboration.

e)Lorsqu'elle ne répond pas aux critères énoncés sous 6d, une association peut quand même devenir

membre de l'EBMPracticeNet si l'Assemblée générale le décide, mais alors en qualité de membre adhérent.

f)Les conditions sous 6d ne sont pas de manière univoque d'application pour les membres du groupe de

l'autorité.

g)Les nouveaux membres adhérents sont tenus par les statuts, par le règlement d'ordre intérieur et par

toutes les décisions valables de l'Assemblée générale et du Conseil d'administration.

Article 7.

Le montant de la cotisation pour les membres est fixé chaque année per l'Assemblée générale. Celle-ci ne

peut être supérieure à 1000 euro.

Article 8.

Chaque membre peut quitter l'association à tout moment. Pour ce faire, le membre doit en aviser le Conseil d'administration par écrit par lettre recommandée.

L'affiliation d'un membre prend fin de plein droit soit par la dissolution d'un membre, soit quand le membre ne répond plus aux conditions d'affiliation, soit quand le membre s'abstient de payer sa cotisation. Un membre peut être exclu s'il entrave les objectifs visés par l'association, s'il refuse de se conformer aux statuts, au

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 16/12/2011 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

règlement d'ordre intérieur ou aux décisions du Conseil d'administration ou de l'Assemblée générale, s'il met en

danger la bonne réputation de l'association par des mots, par des écrits ou par des actes.

L'exclusion et la démission d'un membre se font selon les modalités fixées par la loi.

Article 9.

Les membres exclus ou démissionnaires et leurs ayant-droits n'auront pas de part dans le patrimoine de l'association. lis n'ont pas droit non plus aux apports faits ou dons versés par eux-mêmes ou les auteurs de dons.

Article 10

Le Conseil d'administration tient à jour un registre des membres, au sein du siège de l'association.

Article 11

a)Les membres de l'association seront représentés dans l'association par une personne physique mandatée

ou par un remplaçant mandaté.

b)La communication entre l'association et les membres, y inclus les convocations pour l'Assemblée

générale et le cas échéant le Conseil d'administration, se fait via la personne qui représente le membre.

CHAPITRE III.  Conseil d'administration

Article 12.

a)Le Conseil d'administration décide collégialement.

b)L'association est administrée par un Conseil d'administration composé de quatre administrateurs au minimum, dont un représentant au moins de chaque groupe.

Au moins la moitié du Conseil d'administration est composée des membres de l'asbl EBMPracticeNet. Quatre administrateurs seront nommés lors de l'assemblée constitutive.

c)Le nombre d'administrateurs est toujours inférieur au nombre des membres effectifs.

d)Les administrateurs sont nommés par l'Assemblée générale pour une durée de trois ans, et sont révocables à tout moment par une majorité de deux tiers, et ceci doit toujours figurer explicitement à l'ordre de jour de l'Assemblée générale. Leur mandat est renouvelable indéfiniment.

e)Si la majorité des administrateurs est présent, le Conseil d'administration peut choisir valablement par une majorité de trois quart, parmi ses membres le président, un ou plusieurs vice-présidents, un trésorier et un secrétaire.

f)Les membres du Conseil d'administration exercent leur mandat collégialement. Ils peuvent percevoir une rémunération à cette fin qui est fixée par l'Assemblée générale. Ils peuvent être remboursés des frais exposés au nom et pour le compte de l'association.

g)Un administrateur peut donner sa démission volontaire au moyen d'une lettre recommandée adressée au président ou au vice-président. Le président ou le vice-président doit informer directement le Conseil d'administration de cette démission.

Article 13.

a)Le Conseil d'administration est responsable de la gestion de l'association, gestion journalière comprise, sans approbation supplémentaire par l'Assemblée générale.

b)II représente l'association sans autre autorisation de l'Assemblée générale, dans tous les actes et toutes les affaires judiciaires et extrajudiciaires. Il peut agir dans toutes les procédures judiciaires, menées par ou contre l'association. Il décide souverainement de l'utilisation ou non de moyens de droit. Il engage valablement l'association dans tous les types de contrats possibles. Deux administrateurs peuvent engager l'association par leurs signatures conjointes et la représenter dans toutes les matières; la simple preuve de leur nomination suffit à cet effet.

c)II détient au sein de l'association le pouvoir résiduaire pour tout ce qui n'est pas réglé dans les statuts, sauf ce que la loi attribue et réserve explicitement à l'Assemblée générale et ce que les présents statuts attribuent explicitement à un autre organe.

d)Le Conseil d'administration peut déléguer des compétences spécifiques à un ou plusieurs mandataires, membres ou non membres, agissant ou pas collégialement. Tant la gestion journalière de l'association au niveau interne, que la représentation externe en ce qui concerne la gestion journalière, peut être déléguée à une ou plusieurs personnes qui peut / peuvent agir de façon seule, commune ou en tant que collège, tel qui définit par le Conseil d'administration. La compétence de(s) personne(s) citées ci-dessus sera délimitée précisément par le Conseil d'administration, qui définira également la durée de la procuration. La procuration peut toujours être supprimée par le Conseil d'administration avec effet immédiat.

e)Lors de l'exécution de leur fonction, fes administrateurs n'assument aucune obligation personnelle, sauf exception légale. Ils ne sont responsables que de l'exécution de leur mandat.

Article 14.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 16/12/2011 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

a)Le Conseil d'administration se réunit au moins une fois par an et également lorsque le bon

fonctionnement de l'association l'exige.

b)Le Conseil d'administration est convoqué par le président.

c)La convocation sera envoyée par voie électronique aux membres du Conseil d'administration, au moins 7

jours avant la date de la réunion. En cas d'urgence, le Conseil d'administration peut être convoqué par voie

électronique, sans tenir compte du délai mentionné à l'alinéa précédent.

d)La convocation reprend les points à l'ordre de jour.

Article 15.

a)Le Conseil d'administration ne peut délibérer et décider valablement qu'en présence d'au moins de la moitié des administrateurs.

b)Les décisions seront prises par majorité simple des votes exprimés. Les abstentions, les bulletins blancs et les votes non valables ne seront pas pris en compte.

c)Toutes les décisions sont consignées dans un rapport certifié sincère par le président et transmis à tous les administrateurs, au plus tard lors de la convocation à la prochaine réunion. Des extraits sont valablement signés par le président ou deux administrateurs.

CHAPITRE IV.  Assemblée générale

Article 16. L'Assemblée générale est compétente pour la conduite du contenu de la Plate-forme EBM ainsi

que son élaboration technique, et définit la politique à suivre. En outre, elle a des pouvoirs dans les matières

suivantes :

a)La modification des statuts;

b)La nomination et la révocation des administrateurs et la détermination de leur rémunération;

c)La nomination et la révocation des commissaires et la détermination de leur rémunération;

d)La décharge des administrateurs et des commissaires;

e)L'approbation du budget et des comptes annuels;

f)La transposition de l'association en une société à finalité sociale;

g)La dissolution volontaire de l'association;

h)L'exclusion de membres effectifs et de membres adhérents;

i)L'adhésion de nouveaux membres, tant des membres effectifs que des membres adhérents ;

j)Tous les autres cas prévus par les statuts.

L'affiliation est assurée par une association qui désigne elle-même son représentant.

Le Conseil d'administration est exclusivement compétent pour toute affaire qui n'est pas réglée par ces statuts ou prévue dans les dispositions légales.

Article 17.

a)L'Assemblée générale se réunit au moins deux fois par an. Elle se réunit dans le courant du mois de mai. b)L'Assemblée générale est convoquée par le Conseil d'administration. Le pouvoir d'exécution peut être délégué au président.

c)Des assemblées extraordinaires peuvent être tenues lorsque les circonstances l'exigent ou lorsqu'un cinquième des membres effectifs en font la demande.

Article 18.

Chaque convocation, qui est envoyée au moins dix jours ouvrables avant l'Assemblée par courrier ordinaire ou électronique, mentionne l'ordre du jour. Il ne peut être dérogé à cet ordre du jour sauf si en cours de réunion tous les membres effectifs présents ou représentés marquent leur accord sur ce point.

Chaque proposition, soussignée au moins par un vingtième des membres effectifs, doit être ajoutée à l'ordre de jour de l'Assemblée générale (art. 6 de la loi). Ce droit est d'application à partir de la convocation jusqu'à deux jours avant la réunion.

Article 19.

a)Toutes les résolutions sont prises valablement à la majorité simple, quel que soit le nombre de membres effectifs présents ou représentés, sauf dans les cas où la loi ou les statuts en décident autrement.

b)En cas de parité des voix, la voix du président est prépondérante.

c)L'Assemblée générale ne peut délibérer et décider valablement d'une modification des statuts que si l'objet des modifications est explicitement stipulé dans la convocation et si au moins deux tiers des membres effectifs sont présents à la réunion ou représentés. La décisión sur la modification des statuts ne peut être prise qu'à la majorité des deux tiers des votes exprimés par les membres effecfifs. Les abster94lons, les bulletins blancs et les votes non valables ne seront pas pris en compte. Cependant, si la modification concerne un des

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 16/12/2011 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

objectifs de la fondation de l'association, elle ne peut être valable que si cela est approuvé par 4/5 des voix effectives ou représentées.

Si deux tiers des membres effectifs ne sont pas présents ou représentés à la première réunion, une deuxième réunion peut être convoquée ; cette deuxième réunion ne peut avoir lieu dans les 15 jours qui suivent la première réunion. La deuxième Assemblée générale peut délibérer et décider sur la modification des statuts avec les majorités telles que définies dans les alinéas précédentes, quel que soit le nombre de membres effectifs présents ou représentés. En cas de vote sur une modification de statuts, l'exclusion d'un membre effectif, la transposition de l'association en une société de finalité sociale ou la dissolution de l'association, les abstentions, les bulletins blancs et les votes non valables sont considérés comme des `votes contre'.

d)Chaque membre dispose d'une seule voix. Un membre peut se faire représenter par un autre membre, sans qu'on puisse être porteur de plus d'une procuration.

e)Toutes les résolutions sont consignées sous forme de procès-verbal signé par le président et remis à tous les membres effectifs, au plus tard lors de la convocation à la prochaine Assemblée générale. Les extraits sont valablement signés par le président ou deux administrateurs.

t)Les membres ainsi que les tiers intéressés ont un droit de regard sur les résolutions de l'Assemblée générale, par demande écrite auprès du Conseil d'administration.

CHAPITRE V.  Politique financière

Article 20.

a)L'exercice comptable court du 1er janvier au 31 décembre. Exceptionnellement, le 1er exercice comptable

commencera à la date de la signature des statuts et se terminera le 31 decembre 2012.

b)Les membres de l'Assemblée générale ont le droit d'exiger la communication de tous les documents sur

lesquels les comptes et les budgets sont fondés. Ils peuvent les consulter au siège de l'association.

c)La comptabilité sera tenue conformément à la législation applicable.

CHAPITRE VI.  Dissolution, liquidation

Article 21.

L'association ne peut être dissoute que conformément aux dispositions de Ja loi. L'Assemblée qui décide de la dissolution doit en même temps désigner un ou plusieurs liquidateurs et déterminer l'affectation de l'actif, après avoir apuré les dettes, à une association à la fin désintéressée, similaire à celle de l'association à dissoudre.

Article 22.

Tous les cas non prévus par les présents statuts sont réglés conformément aux dispositions de la loi .

CHAPITRE VII.  Disposition de référence

Article 23.

L'Assemblée générale est habilité à déterminer dans un Règlement d'ordre intérieur les dispositions sur le

fonctionnement de l'EBMPracticeNet.

CONSEIL D'ADMINISTRATION

L'Assemblée générale du 13 septembre 2011 désigne les personnes suivantes comme administrateur

'Benjamin Fauquert, domicilié Chaussée de Saint Job 255, 1180 Uccle, né le 2/08/1977 à Lille (France).

'Marc Lemiengre, domicilié Weststraat 25, 8800 Roeselare, né le 10/02/1953 à Tielt. *Siegfried Geens, domicilié Nieuwe Baan 12, 1674 Bellingen, né le 20/02/1975 à Ukkel.

" Katlyn De Valck, domicilié Wolterslaan 99, 9040 Sint-Amandsberg, né le 9/07/1970 à Seattle Washington (USA).

" Peter Leysen, domicilié Zonnedauwstraat 11, 2610 Wilrijk né le 13/11/1978 à Borgerhout.

" Bert Aertgeerts, domicilié Panoramalaan 47, 3012 Leuven, né le 12/10/1964 à Herk-de-Stad.

" Raf Mertens, domicilié Evérslaan 3, 3078 Everberg, né le 28/01/1956 à Leugen.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 16/12/2011 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

" Jef Adriaenssens, domicilié Kabienstraat 41, 2275 Lille, né le 12/09/1964 à Herentals.

" Geert De Loof, domicilié Hoogstraat 29, 9308 Hofstade, né le 16/01/1955 à Aalst.

" Margareta Haelterman, domicilié Godetialaan 10, 1702 Dilbeek, né le 11/02/1954 à Aarschot.

" Alfons De Schutter, domicilié Vendelstraat 13, 9041 Oostakker, né le 28/02/1953 à Dendermonde.

Le Conseil d'administration a réparti parmi ces membres les fonctions suivantes et a nommé dans cette fonction

" Président Benjamin Fauquert domicilié Chaussée de Saint Job 255, 1180 Uccle, né le 2/08/1977 à

Lille (France).

-Vice-président Marc Lemiengre domicilié Weststraat 25, 8800 Roeselare, né le 10/02/1953 à Tielt.

" Secrétaire Siegfried Geens domicilié Nieuwe Baan 12, 1674 Bellingen né Ie 20/02/1975 à Ukkel

" Trésorier Katlyn De Vaick domicilié Wolterslaan 99, 9040 Sint-Amandsberg, né le 9/07/1970 à Seattle Washington (USA).

Ainsi décidé à l'unanimité des voix à l'Assemblée générale extraordinaire du 13 septembre 2011 à 1150 Bruxelles

Benjamin Fauquert, président

Siegfried Geens, secrétaire

1/ Centre d'Evidence Based Medicine (CEBAM) asbl en voie de création

Son siège social : Kapucijnenvoer 33, Blok J, postbus 7001, 3000 Leuven

représenté par Bert Aertgeerts domicilié Panoramalaan 47, 3012 Leuven

2/ Société Scientifique de Médecine Générale (SSMG) asbl

Son siège social :: Rue De Suisse 8, 1060 Bruxelles

représenté par Michel Vanhalewyn domicilié Rue de Linthout 93, 1030 Bruxelles

3/ Domus Medica (DM) asbl

Son siège social : Sint-Hubertusstraat 83, 2600 Berchem

représenté par Nicolas Delvaux domicilié Karel de Floustraat 17, 8000 Brugge

4/ Centre Belge d'Information Pharmacothérapeutique (CBIP) asbl

Son siège social : Campus Heymans, Blok B le verdieping, De Pintelaan 185, 9000 Gent

11_126Cc B  Vervolg

représenté par Geert De Loof domicilié Hoogstraat 29, 9308 Hofstade

5/ Cebam Digital Library for Health asbl (CDLH)

Son siège social : Z1 Researchpark 310 1731 Zetlik

représenté par Siegfried Geens domicilié Nieuwe Baan 12 1674 Bellingen

MOD 2.2

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 16/12/2011 - Annexes du Moniteur belge

Voorbehouden

~ aara het

~~+ S:$:Scu"1 S i'~7aats5lad 4 I

6/ Minerva asbl

Son siège social : UZ Gent 1 K3 , De Pintelaan 185, 9000 Gent

représenté par Marc Lemiengre domicilié Weststraat 25, 8800 Roeselare

7/ Farmaka asbl

Son siège social : Coudenberg 70/1, 1000 Brussel

représenté par Katlyn De Valck domicilié Wolterslaan 99, 9040 Sint-Amandsberg

81 Wetenschappelijke Vereniging van Vlaamse Kinesisten (VVVVK) asbl

Son siège social : Vendelstraat 13, 9041 Oostakker

représenté par Alfons De Schutter domicilié Vendelstraat 13, 9041 Oostakker

91 Wetenschappelijke vereniging voor verpleegkunde en vroedkunde (WWV) asbl

Son siège social : Maria theresiastraat 87, 3000 Leuven

représenté par Jef Adriaenssens domicilié Kabienstraat 41, 2275 Lille

10/Plate-forme eHealth

Son siège social : Sint-Pieterssteenweg 375, 1040 Brussel

représenté par Frank Robben domicilié Acacialaan 26, 3020 Herent

11/ SPF Santé Publique DG1

Son siège social : Eurostation, Place Victor Horta 40 bus 1, 1060 Bruxelles

représenté par Margareta Haelterman domicilié Godetialaan 10, 1702 Dilbeek

12/ SPF Santé Publique DG2

Son siège social : Eurostation, Place Victor Horta 40110, 1060 Bruxelles

représenté par Willem Haenen domicilié Leopoldstraat 16, 2800 Mechelen

13/ Centre Fédéral d'Expertise des soins de santé (KCE)

Son siège social : Administratief Centrum Kruidtuin, Door Building (10e verdieping), Kruidtuinlaan

55, 1000 Brussel

représenté par Raf Mertens domicilié Everslaan 3, 3078 Everberg

Op de laatste blz. van Luik 8 vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

22/04/2015
ÿþMOD 2.2

Voor-

behouden aan het Belgisch

Staatsblad

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 22/04/2015 - Annexes du Moniteur belge

Delvaux Nicolas, Karel de Floustraat 17, 8000 Brugge, geboren op 09/01/1981, te Asse

Poelman Tom, Mieregemstraat 60A, 1785 Merchtem, geboren op 17/08/1974, te Gent

Martens Didier, Vredstraat 17, 9800 Deinze, geboren op 05/09/1966, te Deinze

Paulus Dominique, Clos des Peupliers 26, 1200 Woluwé-Saint-Lambert, geboren op 11/03/1964, te Leuven

Gheysen Machteld, Weversstraat 20, 8500 Kortrijk, geboren op 04/09/1961, te Kortrijk

Fauquert Benjamin, Chaussée de Saint-Job 255, 1180 Uccle, geboren op 02/08/1977, te Lille

Geens Siegfried, Nieuwe Baan 12, 1674 Bellingen, geboren op 20/02/1975, te Ukkel

Adriaenssens Jef, Kabienstraat 41, 2275 Lille, geboren op 12/09/1964, te Herentals

De Loof Geert, Hoogstraat 29, 9308 Hofstade, geboren op 16/01/1955 te Aalst

De Schutter Alfons, Vendelstraat 13, 9041 Oostakker, geboren op 28/02/1953, te Dendermonde

Vanhalewyn Michel, Rue de Linthout 93, 1030 Bruxelles, geboren op 10/01/1946 te Etterbeek

Uittreksels uit de aktes :

Wijzigingen inzake raad van bestuur :

Bij beslissing van 13/11/2014 wordt de stopzetting van de activiteiten van volgende bestuurders aangenomen :

DEMEESTERE Gilbert, Ijsvogelstraat 10, 9820 Merelbeke, geboren op 14/02/1948, te Kortrijk

LEMIENGRE Marc, Weststraat 25, 8800 Roeselare, geboren op 10/02/1953, te Tielt

Bij beslissing van 13/11/2014 worden de volgende personen tot bestuurder benoemd :

DELVAUX Nicolas, Karel de Floustraat 17, 8000 Brugge, geboren op 09/01/1981, te Asse

POELMAN Tom, Mieregemstraat 57 C003, 1785 Merchtem, geboren op 17/08/1974, te Gent

MARTENS Didier, Vredestraat 17, 9800 Deinze, geboren op 05/09/1966, te Deinze

PAULUS Dominique, Populierenhof 26, 1200 Sint-Lambrechts-Woluwe, geboren op 11/03/1964, te Leuven

GHEYSEN Machteld, Weversstraat(Kor) 20, 8500 Kortrijk, geboren op 04/09/1961, te Kortrijk

De raad van bestuur is bijgevolg als volgt samengesteld :

Ondernemingsnr :

Onderwerp akte : Ontslagen, Benoemingen,KBO Correctie

*15306871*

(afgekort) : EBMPNet

Rechtsvorm : Vereniging zonder winstoogmerk

Luik B

Benaming

(voluit) : EBMPracticeNet

Zetel :

0841.572.097

3000

Kapucijnenvoer 33 7001

België

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

Leuven

Griffie

Neergelegd

20-04-2015

Op de laatste blz. van Luik B vermelden: Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of het organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen Verso : Naam en handtekening

Op de laatste blz. van Luik B vermelden: Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of het organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen Verso : Naam en handtekening

MOD 2.2

Voor-

behouden aan het Belgisch

Staatsblad

Luik B - vervolg

Tengevolge de benoemingen en herbenoemingen oefenen zij een (nieuw) mandaat uit van drie jaar.

De algemene vergadering van 13/11/2014 neemt eveneens kennis van het ontslag van volgende bestuurders:

Aertgeerts Bert, Panoramalaan 47, 3012 Leuven, geboren op 12/10/1964, te Herk-de-Stad

Mertens Raf, Everslaan 3, 3078 Kortenberg, geboren op 28/01/1956, te Leuven

Haelterman Margareta, Godetialaan 10, 1702 Dilbeek, geboren op 11/02/1954, te Aarschot

Bevoegdheden van de raad van bestuur :

De raad van bestuur is verantwoordelijk voor het bestuur van de vereniging, het dagelijks bestuur inbegrepen, zonder bijkomende goedkeuring door de algemene vergadering.

Te Leuven,

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 22/04/2015 - Annexes du Moniteur belge

Aldus opgemaakt op de algemene vergadering van 13/11/2014,

De raad van bestuur kan slechts geldig beraadslagen en beslissen wanneer ten minste de helft van de bestuurders aanwezig is. De beslissingen worden genomen bij gewone meerderheid van de uitgebrachte stemmen, tenzij bij statutair bepaalde uitzonderingen. Onthoudingen, blancostemmen en ongeldige stemmen worden hierbij niet meegerekend.

Gelijktijdig met deze neerlegging heeft DIESBECQ Didier Roger, volgende verbeteringen doorgevoerd in de Kruispuntbank van Ondernemingen (KBO) teneinde deze databank in overeenstemming te brengen met voorgaande bekendmakingen in de bijlagen bij het Belgisch staatsblad :

Hij heeft de residuaire bevoegdheid binnen de vereniging voor alles wat niet geregeld is, behalve voor wat expliciet door de wet aan de algemene vergadering is gegeven en voorbehouden en voor alles wat door deze statuten expliciet aan een ander orgaan is gegeven.

Gemachtigden (bevoegdheden van de gemachtigden en de wijze van uitoefenen ervan) :

Fauquert Benjamin - voorzitter Geens Siegfried - secretaris

De raad van bestuur van 13/11/2014 heeft onder zijn leden volgende functies verdeeld en in functie benoemd :

niet van toepassing.

Neergelegd door Diesbecq Didier Roger, Lasthebber

De volgende correcties zijn aangebracht aan de gegevens uit de Kruispuntbank van Ondernemingen :

Mandaten :

ADRIAENSSENS Jozef, Kabienstraat 41, 2275 Lille, geboren op 12/09/1964, te Herentals (mandaat :

bestuurder , reden : toegevoegd met ingang van 13/09/2011)

DE LOOF Geert, Hoogstraat 29, 9308 Aalst (Gijzegem), geboren op 16/01/1955, te Aalst (mandaat : bestuurder , reden : toegevoegd met ingang van 13/09/2011)

DE SCHUTTER Alfons, Vendelstraat 13, 9041 Gent (Oostakker), geboren op 28/02/1953, te Dendermonde (mandaat : bestuurder , reden : toegevoegd met ingang van 13/09/2011)

Coordonnées
EBMPRACTICENET, AFGEKORT : EBMPNET

Adresse
KAPUCIJNVOER 33, BUS 7001 - BLOK J 3000 LEUVEN

Code postal : 3000
Localité : LEUVEN
Commune : LEUVEN
Province : Brabant flamand
Région : Région flamande