INBURGERING OOST-VLAANDEREN

Association sans but lucratif


Dénomination : INBURGERING OOST-VLAANDEREN
Forme juridique : Association sans but lucratif
N° entreprise : 860.915.976

Publication

06/11/2014
ÿþ IJS in de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie

na neerlegging ter griffie van de akte

1

1 20 780

NEERGELEGD

Z ó 0K1`, 201/1

RB%Fi i E. N ' .vAiJ

KQt7PHAi~Ii~tLEeGENT

Benaming : Inburgering Oost-Vlaanderen

Rechtsvorm : Vereniging zonder winstoogmerk

Zetel : Elfjulistraat 39C

9000 Gent

Ondernemingsnr :0860915976

Voorwerp akte : VOORSTEL VAN INBRENG OM NIET van een algemeenheid (artikel 58 VZW-wet juncto artikel 770 Wetboek van vennootschappen) - Inbrengende vereniging

Neerlegging van het voorstel van inbreng om niet van een algemeenheid, door de VZW' "Inburgering Oost-Vlaanderen" in de private stichting "Agentschap Integratie en Inburgering", met zetel te 1000 Brussel, Boudewijnlaan 30, RPR Brussel 0543.307.391.

Werd neergelegd: een uitgifte van de akte verleden voor Peter Van Melkebeke, Notaris te Brussel op 24 oktober 2014 met bijlagen.

Voormelde akte bevat ook de voorstellen van inbreng tussen enerzijds VZW "Brussels Onthaalbureau Nieuwkomers", VZW "deSOM", en VZW "Kruispunt Migratie-Integratie" en anderzijds de private stichting "Agentschap Integratie en Inburgering".

Peter Van Melkebeke

Notaris

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 06/11/2014 - Annexes du Moniteur belge

"

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

11/12/2013
ÿþ Mo022

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

m

*1318 97<

NEERGELEGD

29 NOV, 2013

!Mt l; I'I3 ,tNIC VAN TE GENT

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -11/12/2013 - Annexes du Moniteur belge

Ondernemingsnr : 0860.915.976

Benaming

(voluit) : Inburgering Oost-Vlaanderen

(verkort)

Rechtsvorm vzw

Zetel : EifjuIistraat 39 C, 9000 Gent

Onderwerp akte : ontslag dagelijks bestuur - benoeming dagelijks bestuur

samenstelling Dagelijks Bestuur met ingang van 30 september 2013 :

ONTSLAG DAGELIJKS BESTUUR :

- Bert Verwaeren, Poststraat 122, 9160 Lokeren, geboren op 26/9/1980 te Dendermonde.

- Jens Dils, Steenhouwersstraat 74, 9050 Gent, geboren op 20/2/1975 te Turnhout.

- Katrien Van Gelder, O. Vanderlindenstraat 15, 9050 Gent, geboren op 16/5/1976 te Brugge.

HERBENOEMINGEN DAGELIJKS BESTUUR :

- Ann Van Ooteghem, Hollebeekstraat 14, 9880 Aalter, geboren op 22/8/1978 te Tielt. -Damir Gojkov, Sint-Pietersaalststraat 49, 9000 Gent, geboren op 9/7/1977 te Duffel. -Veronique Sallemeyn, Savooistraat 143, 9600 Ranse, geboren op 9/6/1979 te Waregem.

BENOEMING DAGELIJKS BESTUUR :

- Ester De Hauwere, Florastraat 27, 9820 Merelbeke, geboren op 17/3/1978 te Gent.

- Klaus Van Hoecke, Driesleutelsstraat 23, 9700 Oudenaarde, geboren op 9/8/1977 te Oudenaarde.

Leyla Kurhan, Vlierstraat 64, 9000 Gent, geboren op 14/9/1968 te Koersel.

- Sandra Dhondt, A. Van Puymbroecklaan 116, 9120 Beveren, geboren op 18/3/1973 te Beveren.

Opgemaakt te Gent op 14 oktober 2013

Ondergetekende Joris Engels, handelend als ondervoorzitter, verklaart dat deze opgaaf volledig en naar waarheid is opgemaakt.

Op dei laatste blz. van Luik B vermelden , Recta . Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging. stichting ot organisme jen aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening,

08/12/2014
ÿþMOD 2.2

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

1111111 A ui

NEERGELEGD

l 7 NOV. 2014

RECHTBANK VAN KOOPHANDEQritENT

Ondernemingsnr : 0860.915.976

Benaming

(voluit) : INBURGERING OOST-VLAANDEREN VZW

(verkort)

Rechtsvorm : VZW

Zetel : ELFJUL1STRAAT 39 C, 9000 GENT

Onderwerp akte : wijzigingen huishoudelijk reglement en dagelijks bestuur

Ten uitvoering van de statuten (hoofdstuk 4, artikel 6, § 14) keurt de raad van bestuur van 16 september 2014 een nieuw huishoudelijk reglement goed:

I. DOEL

Artikel 1

Overeenkomstig art. 6 § 14 van de statuten heeft dit reglement tot doel, met de inachtneming van de statuten van de vzw, de delegaties van de raad van bestuur naar het dagelijks bestuur en naar de directie van de vereniging vast te leggen in het belang van het zo effectief en efficiënt mogelijk functioneren van de vereniging.

II.GELDIGHEIDSDUUR EN BEKRACHTIGING

Artikel 2

De leden van de raad van bestuur zijn gebonden aan dit reglement. Het is van toepassing vanaf 1 oktober 2014 tot 31 december 2013 en kan veranderd worden door een beslissing van de raad van bestuur bij gewone meerderheid. Elke verandering wordt gerapporteerd tijdens de eerstvolgende algemene vergadering.

III. WERKING BESTUURSORGANEN

Artikel 3

§ 1Het dagelijks bestuur is verantwoordelijk voor de opmaak van de verslaggeving van de vergaderingen van de bestuursorganen. Bij ieder agendapunt dient een duidelijk advies of beslissing te worden geformuleerd,

§ 2Het verslag van de vorige vergadering wordt aan het begin van de vergadering ter goedkeuring voorgelegd aan de raad van bestuur. Eventueel gemaakte opmerkingen worden opgenomen in het volgend verslag van de raad van bestuur.

§ 31-let verslag is een intern document van de raad van bestuur. Het dagelijks bestuur is verantwoordelijk : voor de interne communicatie van de bestuurlijke beslissingen of adviezen.

IV. RAAD VAN BESTUUR

Artikel 4

§ 1De raad van bestuur ontwikkelt aan de hand van een strategiekaart een visie op de algemene werking van de vereniging, en structureert de inzet van de menselijke en financiële middelen in een jaarlijks beleidsplan. Dit vormt het inhoudelijk programma van de vereniging, op voorstel van de directie. De beleidsplanning van de' vereniging wordt feitelijk en collegiaal voorbereid door het coürdinatorenteam, volgens de procedures of, afspraken in het organigram.

§ 2De dagelijkse uitvoering van de acties of projecten en de interne werkplanning en organisatie van de; middelen zijn echter een operationele verantwoordelijkheid van de coördinatoren, die over toegewezen kritieke prestatie-indicatoren rapporteren aan de raad van bestuur.

Artikel 5

§ 1De bijeenroeping van en uitnodiging voor de raad van bestuur gebeurt aan de hand van een vooraf vastgestelde vergaderkalender.

§ 2De ontwerpagenda van de raad van bestuur wordt opgemaakt door het dagelijks bestuur en finaal vastgesteld bij het begin van bijeenkomst van de raad van bestuur.

§ 3De agenda voor de raad van bestuur worden via mail aan elke bestuurder toegezonden tenminste 3 kalenderdagen voor de dag van de vergadering.

§ 4De leden van de raad van bestuur hebben recht op volledige en correcte informatie.

-Artikelti-- ---

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto ; Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 08/12/2014 - Annexes du Moniteur belge

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 08/12/2014 - Annexes du Moniteur belge

M0D 2.2

De raad van bestuur kan werkgroepen ad hoc installeren, waarbij bestuurders, al dan niet samen met

medewerkers uit het coördinatieteam, bepaalde beleidsbeslissingen voorbereiden of opvolgen.

Artikel 7

§ 1Voor aangelegenheden waarbij uitstellen van een beslissing of bijeenkomst van de bestuursorganen

schade kan berokkenen aan de werking van de vereniging kan het dagelijks bestuur autonoom optreden.

§ 2Het dagelijks bestuur rapporteert systematisch aan de raad van bestuur over de wijze waarop van deze

bevoegdheid gebruikgemaakt werd.

Artikel 8

De bestuurders oefenen hun mandaat uit zonder vaste vergoeding. Ze kunnen een recht op een

kostenvergoeding uitoefen voor effectief bijgewoonde officiële vergaderingen van de formele bijeenkomsten van

de raad van bestuur.

V. DAGELIJKS BESTUUR

Artikel 9

§ 1 De raad van bestuur bepaalt de samenstelling en opdracht van het orgaan van dagelijks bestuur voor

bepaalde of voor onbepaalde tijd en bij gewone meerderheid. Elke verandering wordt gerapporteerd tijdens de

eerstvolgende algemene vergadering,

§ 21-let dagelijks bestuur rapporteert systematisch aan de raad van bestuur over de wijze waarop het zijn

bevoegdheid heeft uitgeoefend.

§ 3Het dagelijks bestuur kan op zijn beurt bepaalde beslissingsbevoegdheden delegeren.

Vi. COORDINATIE

Artikel 11

§ 1De operationele coördinatie van de vereniging wordt door de raad van bestuur expliciet aangesteld en

gelast met de uitvoering van de beslissingen van de bestuursorganen, voor zover die niet strijdig zijn met de

statuten van de vereniging, met het intern reglement, of met de wetgeving of regelgeving vanuit de overheid.

§ 2Het dagelijks bestuur is eindverantwoordelijke voor de leiding en interne organisatie van de vereniging,

en oefent als hoofd van het personeel het gezag, toezicht en leiding uit over alle medewerkers,

§ 31-let dagelijks bestuur heeft volgende opdrachten en bevoegdheden:

" de implementatie van het personeelsbeleid van de vereniging;

" het nemen van dringende maatregelen, welke dan ook, in geval van calamiteiten of het oog op het beperken of vermijden van schade aan de vereniging;

.het inwinnen van juridische, economische of andere informatie of adviezen over materies met betrekking tot door de bestuursorganen genomen beslissingen of ter voorbereiding ervan;

" het nemen van maatregelen die nuttig zijn met betrekking tot de uitvoering van beslissingen van de bestuursorganen,

§ 4Het dagelijks bestuur kan op haar beurt bepaalde opdrachten toewijzen aan coördinatoren of leden van het omkaderingspersoneel, met uitzondering van het specifieke gezag en toezicht over leidinggevenden, en van het specifiek aangaan van engagementen boven 5.000 E.

§ 51-let dagelijks bestuur kan de volmachten en handelingen voor het dagelijks financieel beheer enkel delegeren aan één of meerdere medewerkers, die samen of individueel belast zijn met de dagelijkse financiële administratie.

§ 6Het dagelijks bestuur oefent de bevoegdheden uit rapporteert aan de raad van bestuur.

§ 7De coördinator van het onthaalbureau is voorzitter van het beleidsoverleg met het co6rdinatorenteam, dat collegiaal verantwoordelijk is voor de inhoudelijke beleidsvoorbereiding en voor de actie- en werkplanning, of die als coordinator individueel verantwoordelijk zijn als dagelijkse leidinggevende van een afdeling of activiteit. Het beleidsoverleg kan eventueel voor bepaalde projecten en actieplannen ad hoc worden uitgebreid met specifieke medewerkers uit het omkaderingspersoneel. Het dagelijks' bestuur kan de vergaderingen van het coürdinatorenteem waarnemend bijwonen.

De raad van bestuur van 16 september beslist om enkele mandaten, delegaties en afspraken toe te voegen als addendum bij het huishoudelijk reglement.

Ten uitvoering van de statuten (hoofdstuk 4, artikel 6, § 14) beslist de raad van bestuur van 16 september 2014:

De raad van bestuur benoemt Klaus Van Hoecke als orgaan van dagelijks bestuur tot 31 december 2014. Hij treedt in die hoedanigheid op als dagelijks bestuurder en oefent de respectieve handtekeningbevoegdheid uit voor bijzondere daden van dagelijks bestuur die gedelegeerd werden vanuit de raad van bestuur,

Het orgaan van dagelijks bestuur is in het bijzonder gevolmachtigd om tot 31 december 2014 de opvolging van de beslissingen van de raad van bestuur inzake de inkanteling van de activiteiten, middelen en medewerkers van de vereniging in het EVA Integratie& Inburgering te begeleiden.

De dagelijks bestuurder is de gevolmachtigde vertegenwoordiger van de vzw ten aanzien van het agentschap voor de voorbereiding van het inkantelingsprotocol tussen de vereniging en het agentschap. Na de definitieve goedkeuring van dit protocol door de algemene vergadering, en ten laatste 31 december 2014, vervalt dit specifieke mandaat,

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 08/12/2014 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

Ten uitvoering van het huishoudelijk reglement (hoofdstuk 6, artikel 11, § 1) beslist de raad van bestuur van 16 september 2014;

De operationele leiding van de vereniging wordt vanaf 1 oktober 2014  in een mandaat tot aan de juridische inkanteling in het agentschap - waargenomen door een `coordinator onthaalbureau'.

Indien deze coördinator langere tijd afwezig of tijdelijk verhinderd is om zijn opdrachten uit te voeren, en indien het dagelijks bestuur geen specifieke regeling ad hoc heeft bepaald, dan wordt de operationele leiding ad interim en voor bepaalde duur door een andere coördinator vervangen, die zal aangeduid worden door het dagelijks bestuuur. Er wordt voor de uitoefening van die bevoegdheid overlegd met of gerapporteerd aan het dagelijks bestuur.

Ten uitvoering van het huishoudelijk reglement (hoofdstuk 6, artikel 11, § 3) beslist de raad van bestuur van

16 september 2014:

De inhoudelijke coördinatie van de vereniging wordt vanaf 1 oktober 2014 waargenomen door:

" Veronique Sallemeyn, als coördinator trajectbegeleiding;

" Damir Gojkov, als coördinator trajectbegeleiding;

" Ester De Hauwere, als coördinator maatschappelijke oriëntatie;

" Leyla Kurhan, als coördinator maatschappelijke oriëntatie;

De administratieve coördinatie wordt vanaf 1 oktober 2014 waargenomen door Sandra Dhondt, ais business partner managementondersteunende dienstverlening.

De operationele leiding wordt vanaf 1 oktober 2014 waargenomen door Ann Van Ooteghem, als coördinator onthaalbureau.

Alle coórdinatiemandaten hangen onlosmakelijk samen met een professionele arbeidsrelatie tussen de coördinator en de vzw, waardoor er bij een eventuele eenzijdige (of in onderling overleg) beëindiging van de arbeidsovereenkomst, of een vermindering van de arbeidsprestaties onder 80 %, automatisch ook een einde komt aan het coördinerende mandaat binnen de vzw,

Ten uitvoering van de statuten (hoofdstuk 4, artikel 6, § 14) beslist de raad van bestuur van 16 september

2014:

De raad van bestuur delegeert de volgende taken aan het dagelijks bestuur:

.de bevoegdheid om engagementen aan te gaan en contracten te tekenen tot 10.000 ¬ (BTWi);

" als juryvoorzitter optreden voor de selectie van de meest geschikte kandidaat bij de invulling van een vacature, met uitzondering voor de leden van het coördinatieteam;

" aanwerven van medewerkers in overeenkomsten van bepaalde of onbepaalde duur, binnen de marges van de door de raad van bestuur vastgelegde personeelskader, met uitzondering van de leden van het coördinatieteam;

.ontslaan om dringende redenen van medewerkers volgens de bepalingen in het arbeidsreglement, met uitzondering van de leden van het coördinatieteam;

.ontslaan om reden van onvoldoende functioneren van medewerkers volgens de bepalingen in de evaluatieprocedure, met uitzondering van de leden van het coördinatieteam;

" goedkeuren en aanpassen van arbeidsovereenkomsten die het arbeidsvolume wijzigen of tijdelijk onderbreken of schorsen, met uitzondering van de leden van het coördinatieteam;

.de raad van bestuur vertegenwoordigen op alle vergaderingen die betrekking hebben op of relevant zijn voor de werking van de vereniging;

Ten uitvoering van het huishoudelijk reglement (hoofdstuk 6, artikel 11, § 1) beslist de raad van bestuur van

16 september 2014:

De raad van bestuur mandateert het dagelijks bestuur voor:

" de coördinatie en toepassing van de personeelsrichtlijnen en het arbeidsreglement;

" het tekenen van alle sociale documenten en formulieren met betrekking tot de afhandeling van de personeelsadministratie, inclusief een administratieve afhandeling van een autonome beslissing of een beslissing van de raad van bestuur aangaande aanwerving en ontslag;

" ondertekenen van de briefwisseling in overeenstemming met de afspraken gemaakt binnen de raad van bestuur;

" aile handelingen, volmachten en middelen die nodig zijn om het dagelijks financieel beheer te garanderen

en/of te controleren;

.de bevoegdheid om contracten te tekenen tot 5.000 ¬ ;

P

MOD 2.2

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 08/12/2014 - Annexes du Moniteur belge

" ondertekenen van offertes, subsidie-aanvragen, verzekeringspolissen, stageverslagen,

arbeidsovereenkomsten, onkostenstaten en elektronische betalingsopdrachten.

" het goedkeuren van interim-contracten of overeenkomsten met jobstudenten of vervangingscontracten van

bepaalde duur. ,

De raad van bestuur mandateert de coordinator onthaalbureau voor:

" ondertekenen van alle sociale documenten en formulieren met betrekking tot de afhandeling van de personeelsadministratie, exclusief een administratieve afhandeling van een beslissing van de raad van bestuur of dagelijks bestuur aangaande aanwerving en ontslag;

" ondertekenen van bijlagen bij de arbeidscontracten, exclusief de bijlagen die het arbeidsvolume wijzigen; -ondertekenen van de briefwisseling in overeenstemming met de afspraken gemaakt met het dagelijks bestuur;

" specifieke handelingen, volmachten en middelen die nodig zijn om het dagelijks beheer te garanderen en/of te controleren in overeenstemming met de afspraken gemaakt met het dagelijks bestuur;

" de bevoegdheid om contracten te tekenen tot 2.500 ¬ .

De raad van bestuur mandateert het dagelijks bestuur exclusief voor de volgende bijzondere taken;

" ondertekenen van arbeidscontracten en bijlages;

" ondertekenen van C4-documenten;

" het intern en extern vertegenwoordigen van de vereniging als werkgever.

Ten uitvoering van het huishoudelijk reglement (hoofdstuk 6, artikel 11, § 5) bekrachtigt de raad van bestuur

van 16 september 2014:

Het dagelijks bestuur delegeert de volgende taken aan de coördinatoren, die afzonderlijk kunnen optreden:

" ondertekenen van onkostenstaten en aanvragen voor verlof of meerprestaties;

" ondertekenen van de briefwisseling alleen, of samen met de coördinator onthaalbureau, in overeenstemming met de afspraken gemaakt met het dagelijks bestuur;

" het tekenen, desgevallend van contracten, voor uitvoering van administratieve, technische of andere werkingskosten t.w.v. maximaal 1.500 ¬ (BTWi) , in overeenstemming met de afspraken gemaakt met het dagelijks bestuur;

" het ontvangen van alle leveringen en documenten, inclusief aangetekende zendingen, voor en in naam van

de vereniging;

In dit kader worden bepaalde specifieke opdrachten ad hoc ook gedelegeerd aan de medewerkers van de

administratie:

otekenen voor ontvangst van leveringen, zoals bestellingen, maaltijdcheques, ,..

otekenen voor ontvangst (of afhalen in het postkantoor) en bedelen aan de geadresseerde van

aangetekende zendingen.

Ten uitvoering van het huishoudelijk reglement (hoofdstuk 6, artikel 11, § 6) bekrachtigt de raad van bestuur van 16 september 2014:

Het dagelijks bestuur delegeert de volgende taken aan de business partner managementondersteunende dienstverlening, die afzonderlijk kan optreden:

," (digitaal) ondertekenen van documenten van én aan het sociaal secretariaat, zoals DIMONA-aangifte, C-documenten (behalve 04), loonstaten,... (niet limitatief);

" (digitaal) ondertekenen van documenten voor personeelsdossiers van instanties die ons voorzien van extra subsidies in het kader van tewerkstellingsmaatregelen, zoals GESCO, sociale maribel, activa, VOP, ,.. (niet limitatief);

" (digitaal) ondertekenen van RVA-documenten in het kader van de uitvoering van een loopbaanonderbreking;

-opstellen en ondertekenen van verklaringen aangaande de tewerkstellingsgraad en/of het inkomen van een personeelslid;

" (digitaal) aansluiten van werknemers op polissen , van de organisatie, zoals hospitalisatie, omnium dienstverplaatsingen, arbeidsongevallen, vrijwilligersverzekering, .., (niet limitatief);

" (digitaal) aansluiten van vrijwilligers op de polissen verzekering vrijwilligers;

-(digitaal) tekenen van documenten in het kader van de administratieve afhandeling van schadegevallen; -het tekenen, desgevallend van contracten, voor uitvoering van administratieve, technische of andere werkingskosten t.w.v. maximaal 1.500 euro (BTWi);

" gebruik van een bankkaart of kredietkaart op naam met een weeklimiet van 1.000 ¬ (BTWi);

In dit kader worden bepaalde specifieke opdrachten ad hoc gedelegeerd aan de medewerkers van de

administratie:

obestellingen plaatsen bij gangbare leveranciers voor een bedrag van maximaal 750 ¬ (BTWi);

ogebruik van een bankkaart op naam met een weeklimiet van 500,00 ¬ (BTWI).

"

MoD 2.2

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 08/12/2014 - Annexes du Moniteur belge

De raad van bestuur van 16 september 2014 keurt de volgende bijzondere financiële procedure goed inzake

de uitoefening van en de controle op het elektronische betalingsverkeer:

De administratief medewerker controleert de inkomende betalingsvraag (facturen,...) en plaatst een

handtekening en datum van ontvangst van de betalingsvraag. Hij/zij bepaalt op welke rekening er dient geboekt

te worden.

De business partner controleert de inkomende betalingsvraag (facturen,...) en plaatst een handtekening en

datum van controle als bewijs van goedkeuring voor boeking én betaling.

De administratief medewerker geeft deze betalingsvragen door aan het boekhoudkantoor.

Het boekhoudkantoor voert de overschrijving of doorlopende opdracht in het daartoe voorziene

betalingsprogramma in.

De business partner heeft een onbeperkte invoerbevoegdheid wat betreft overschrijvingen en doorlopende

opdrachten en heeft een onbeperkte en uitdrukkelijke controlebevoegdheid op het betalingsverkeer.

De business partner controleert de inkomende betalingsvraag in het betalingsprogramma en geeft opdracht

tot ondertekening van de betalingsopdracht.

De betalingsopdracht wordt ondertekend door de in het elektronische betalingsprogramma:

-de business partner heeft een beperkte individuele tekenbevoegdheid tot 2.500 ¬ ;

-elke coördinator - behalve de business partner - heeft een beperkte individuele tekenbevoegdheid tot

10.000 ¬ ;

" elke coördinator - behalve de business partner - heeft een beperkte gedeelde tekenbevoegdheid (per twee) tot 25.000 ¬ ;

" elke coordinator - behalve de business partner - heeft een onbeperkte gedeelde tekenbevoegdheid voor

doorlopende opdrachten;

-elke coördinator - behalve de business partner - heeft samen met de coördinator onthaalbureau - een

beperkte gedeelde tekenbevoegdheid tot 100.000 E.

De business partner ontvangt de rekeninguittreksels en controleert de overschrijvingen.

De medewerker administratie bezorgt deze rekeninguittreksels aan het boekhoudkantoor.

Ingeval langdurige afwezigheid van de business partner:

"tekent de coördinator onthaalbureau in eerste instantie voor controle en goedkeuring;

-tekent een door de coordinator onthaalbureau aangewezen coördinator in tweede instantie voor controle en

goedkeuring;

Ingeval langdurige afwezigheid van de administratief medewerker;

" zet de business partner de boekingen klaar of tekent voor ontvangst van de betalingsvraag;

" tekent een ander lid van het coördinatieteam voor goedkeuring en voor ondertekening in het betalingsprogramma volgens de tekenbevoegdheid.

De raad van bestuur van 16 september 2014 keurt het volgende bijzondere afsprakenkader goed inzake de vertegenwoordiging van de vereniging ten aanzien van derden:

Alle leden van het coördinatieteam kunnen elk afzonderlijk optredend de vereniging vertegenwoordigen ten aanzien van externen, inclusief overheden, in functie van de realisatie van de doelstellingen van de vereniging, Deze bevoegdheid geldt niet, waar het onderstaande opdrachten betreft, en die tot de bevoegdheid van het dagelijks bestuur behoren:

-het afsluiten van convenanten of protocols met overheden of partnerorganisaties;

.bet indienen van afrekeningen ten aanzien van een subsidiërende overheid.

De raad van bestuur van 16 september 2014 keurt het volgende bijzondere afsprakenkader goed inzake de uitoefening van de bevoegdheid inzake het plaatsen van bestellingen voor leveringen of diensten:

'courante bestellingen van kantoormateriaal verlopen via vaste online leveranciers, waarbij jaarlijks éénrnaal een prijsvergelijking gebeurt voor een tiental courant aangekochte producten;

-voor bestellingen vanaf 2500 ¬ (BïWi) wordt een informele prijsvergelijking gemaakt tussen minimum drie leveranciers;

.voor bestellingen vanaf 5000 ¬ (BTWi) wordt een formele offerte gemaakt door minimum drie leveranciers; -voor werken, leveringen en diensten vanaf 8.500 ¬ (I3TWe) volgt de organisatie de regelgeving inzake overheidsopdrachten.

De raad van bestuur van 16 september 2014 keurt het volgende bijzondere afsprakenkader goed inzake de uitoefening van de bevoegdheid inzake het plaatsen van bestellingen voor leveringen of diensten:

-courante bestellingen van kantoormateriaal verlopen via vaste online leveranciers, waarbij jaarlijks éénmaal een prijsvergelijking gebeurt voor een tiental courant aangekochte producten;

P " F

Voor

behouden aan het Belgisch Staatsblad

MOL) 2.2

Luik B - Vervolg

" voor bestellingen vanaf 2500 ¬ (BTWI) wordt een informele prijsvergelijking gemaakt tussen minimum drie leveranciers;

" voor bestellingen vanaf 5000 ¬ (BTWi) wordt een formele offerte gemaakt door minimum drie leveranciers;

" voor werken, leveringen en diensten vanaf 8.500 ¬ (BTWe) volgt de organisatie de regelgeving inzake overheidsopdrachten.

De raad van bestuur van 16 september beslist dat de meest recent goedgekeurde reglement met mandaten, delegaties en afspraken vanaf 1 oktober 2014 het regelement zoals goedgekeurd op 20 maart 2014 vervangt, en dat alle mandaten, delegaties en afspraken aan en met medewerkers binnen de vzw onmiddellijk vervallen ten laatste op datum van de juridische inkanteling van de activiteiten, middelen en medewerkers van de vereniging in het Agentschap Integratie en Inburgering.

De raad van bestuur van 16 september actualiseert de gegevens en publicaties met betrekking tot de functiehouders van de vereniging, meer bepaald het eerdere ontslag van Huis van het Nederlands Oost-Vlaanderen en van de gemeente Kruibeke als bestuurder, en het ambtshalve ontslag van de gemeente Oosterzele als bestuurder, en de correctie van de KBO op basis van de publicatie BS van 11 april 2012 met betrekking tot de benoeming van de stad Ranse als bestuurder. De raad baseert zich daarvoor op het register 2011-2012-2013-2014 van de verslagen van de bestuursorganen, zoals herbevestigd door de raad op 27 augustus 2014, en op de publicaties BS met betrekking tot de benoemingen binnen de vereniging.

De raad van bestuur van 16 september beslist bijgevolg over

- het ontslag van Huis van het Nederlands Oost-Vlaanderen als bestuurder

- het ontslag van de gemeente Kruibeke als bestuurder

- het ambtshalve ontslag van de gemeente Oosterzele als bestuurder

- de benoeming van de stad Ronse als bestuurder

- het ontslag van De Hauwere Ester als dagelijks bestuurder

- het ontslag van Dhondt Sandra als dagelijks bestuurder

- het ontslag van Gojkov Damir als dagelijks bestuurder

- het ontslag van Kurhan Leyla als dagelijks bestuurder

- het ontslag van Sallemeyn Veronique als dagelijks bestuurder

- het ontslag van Van Ooteghem Ann als dagelijks bestuurder

Opgemaakt te Gent op 22 september 2014

Ondergetekende Koen Vandekerckhove, handelend als penningmeester, verklaart dat deze opgaaf volledig en naar waarheid is opgemaakt.

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

11/04/2012
ÿþýÿ MOD 2,2

i

ln de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

r

flhIl 1IlI IIIW IIVII~

*12071828*

v

beh aa Be Stai

2 9 MART 2012

RECHTBANK VAN

KOOPHANDEL lleGUSIT

Ondernerningsnr : 0860.916.976

Benaming

(voluit) : Inburgering Oost-Vlaanderen

(verkort) :

Rechtsvorm : vzw

Zetel : Elfjulistraat 39 C, 9000 Gent

Onderwerp akte : Wijziging statuten - ontslag raad van bestuur - benoeming raad van bestuur - ontslag dagelijks bestuur - benoeming dagelijks bestuur

de Algemene Vergadering van 7 april 2011 heeft bij meerderheid van stemmen beslist de statuten als volgt te wijzigen :

Hoofdstuk 4  art. 6 § 9 wordt als volgt gewijzigd

De Raad beslist geldig zodra de helft plus één van de bestuurders effectief aanwezig is. In uitzonderlijke gevallen, wanneer de dringende noodzakelijkheid en het belang van de vereniging zulks vereisen, kunnen de besluiten van de Raad van Bestuur worden genomen bij een eenparig schriftelijk akkoord van de bestuurders. In dringende gevallen kan er afgeweken worden van de oproepingstermijn, opgenomen in art.6§7. De procedure kan niet worden gevolgd voor de vaststelling van de jaarrekening of begroting of in enig ander geval dat door de statuten is uitgesloten.

de Algemene Vergadering van 8 december 2011 heeft kennis genomen van het ontslag van volgende

bestuurders (wegens einde ambtstermijn)

-Gemeente Beveren, Stationsstraat 2, 9120 Beveren

-Oost-Vlaamse Centra voor Basiseducatie vzw, Voldersstraat 1, 9000 Gent

-Stad Sint-Niklaas, Grote Markt 1, 9100 Sint-Niklaas

-Gemeente Zele, Grote Markt 50, 9240 Zele

-Luc Balcaen, Berkenstraat 56, 9680 Maarkedal met ingang van 27 januari 2004

-Helga Collyn, Baron Dhanisstraat 45, 9100 Sint-Niklaas met ingang van 27 januari 2004

-Brigitte Hemmerijckx, Domien Geersstraat 50, 9041 Gent met ingang van 23 april 2007

-Freddy Massart, Stokstraat 89, 9240 Zele met ingang van 30 januari 2004

-Hans Knop, Heikant 282, 9240 Zele met ingang van 30 oktober 2004

-Annemaria Tas, Teerlingveldstraat 13, 9320 Aalst met ingang van 8 december 2005

-Rachid Boumalek, Koningin Elisabethlaan 49 E, 9000 Gent met ingang van 12 juli 2006

-Monique Perreman, Hemelstraat 4, 9860 Herzele met ingang van 18 december 2007

de Algemene Vergadering van 8 december 2011 neemt kennis van het vroegtijdig ontslag van volgende

bestuurders

-Meryem Kaçar, Nekkersputstraat 172, 9000 Gent met ingang van 30 september 2008

-William Blondeel, Eendrachtstraat 120, 9000 Gent met ingang van 1 september 2011

de Algemene Vergadering van 8 december 2011 beslist de samenstelling van de Raad van Bestuur als volgt

HERBENOEMINGEN raad van bestuur met ingang van 8 december 2011:

-Joris Engels, Veldeken 8, 9950 Waarschoot

-Stad Ninove, Centrumlaan 100, 9400 Ninove

-Stad Ronse, Grote Markt 12, 9600 Ronse

-Koen Vandekerckhove, Pa Colpaertsteeg 28, 9000 Gent

-Stad 1-okeren, Groentemarkt 1, 9160 Lokeren

BENOEMINGEN raad van bestuur met ingang van 8 december 2011

-ODiCé vzw, Dok Noord 4 d001, 9000 Gent

;Gemeente Oosterzele,_Dorp.1, 9860 Oosterzele

Op de laatste blz. van Luik vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -11/04/2012 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

ir il

, Voor-beli deno aan het Belgisch Staatsblad

\ .;------

Luik B - Vervolg

-Erik Tassyns, Snuifmolenstraat 30, 9200 Dendermonde

-Huis van het Nederlands Oost-Vlaanderen vzw, Dendermondsesteenweg 14, 9300 Aalst

-Gemeente Kruibeke, O.L.V.-Plein 18/19/20, 9150 Kruibeke

'Ontslag Dagelijks Bestuur (wegens einde termijn) met ingang van 8 december 2011:

-Karen Vanbrabant, Gontrodestraat 144, 9050 Gent

-Sotie Michielsen, Makkegemestraat 39, 9820 Merelbeke

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -11/04/2012 - Annexes du Moniteur belge

samenstelling Dagelijks Bestuur met ingang van 8 december 2011 :

HERBENOEMINGEN:

-Bert Verwaeren, Poststraat 122, 9160 Lokeren

-Jens Dils, Steenhouwersstraat 74, 9050 Gent

-Katrien Van Gelder, O. Vanderlindenstraat 15, 9050 Gent

BENOEMINGEN

-Ann Van Ooteghem, Hollebeekstraat 14, 9880 Aalter

-Damir Gojkov, Sint-Pietersaalststraat 49, 9000 Gent

-Veronique Sallemeyn, Savooistraat 143, 9600 Ronse

Opgemaakt te Gent op 8 december 2011

Ondergetekende Joris Engels, handelend ais ondervoorzitter, verklaart dat deze opgaaf volledig en naar waarheid is opgemaakt.

Tegelijk hierbij neergelegd : coördinatie

Op de laatste biz, van Luík B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

Coordonnées
INBURGERING OOST-VLAANDEREN

Adresse
ELFJULISTRAAT 39, BUS C 9000 GENT

Code postal : 9000
Localité : GENT
Commune : GENT
Province : Flandre orientale
Région : Région flamande