PARTENA GEZINSZORG

Association sans but lucratif


Dénomination : PARTENA GEZINSZORG
Forme juridique : Association sans but lucratif
N° entreprise : 464.151.037

Publication

10/04/2014
ÿþ MOD 2.2

LekBj In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

Ondernemingsnr 464.151.037

Benaming

(voluit) : Partena Gezinszorg



Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 10/04/2014 - Annexes du Moniteur belge (verkort) :

Rechtsvorm: vzW

Zetel: 9000 Gent, 69-

Onderwerp akte wijziging statuten, wijziging statutaire organen

De Algemene Vergadering van vzvv Partena Gezinszorg, in zitting bijeen op 21 januari 2014, heeft met eenparigheid van stemmen de wijziging van de maatschappelijke zetel naar 9000 Gent, Sluisweg 2 met ingang van I april 2014 en de volgende statuten goedgekeurd:

TITEL I: NAAM - ZETEL - DOEL - DUUR

Artikel 1



De vereniging draagt de naam: Partena Gezinszorg vzvv. In contacten met gebruikers mag ook de naam 'Partena Kinderopvang vzw' warden gebruikt.





Artikel 2

De zetel van de vereniging is gevestigd te Sluisweg 2, 9000 Gent en ressorteert onder het gerechtelijk arrondissement Gent.

Hij ken slechts verplaatst worden door de algemene vergadering mits deze bovendien de regels in ach neemt zoals vereist voor een statuutswijzigtng en beschreven in deze statuten.

Artikel 3



De vereniging heeft tot doel, zander onderscheid van politieke, filosofische of godsdienstige opvatting aan de gezinnen, bejaarden of gehandicapten die erom verzoeken, tijdelijk verzorgenden ter beschikking te stellen om hen in hun gezinstaak en in het bijzonder in hun huishoudelijke werkzaamheden bij te staan of te vervangen.







De vereniging kan ook opleidingscentra voor verzorgenden oprichten, waar cursussen, en recyclagecursussen worden gegeven.

De vereniging kan eveneens informatiediensten, poetsdiensten, enz. oprichten.

De vereniging heeft tevens tot doel om complementair aan de gezinszorg thuisverpleging aan zijn klanten aan te bieden. Hiertoe kan zij een dienst thuisverpleging organiseren en uitbaten in eigen beheer.

Alles wat rechtstreeks of onrechtstreeks met deze doelstelling verband houdt, behoort tot de bevoegdheid van de vereniging.

De vereniging heeft eveneens tot doel zonder onderscheid van politieke, filosofische of godsdienstige. opvattingen, voorzieningen inzake kinderopvang te organiseren, met name kinderdagverblijven en diensten voor opvanggezinnen.

De vereniging heeft eveneens tot doel zonder onderscheid van politieke, filosofische of godsdienstige opvattingen, voorzieningen zoals beschreven in de wet van 20/07/2001 met betrekking tot de buurtdiensten en



Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 10/04/2014 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

 banen en het KB van 12/12/2001 betreffende de dienstencheques, in de thuishulp van huishoudelijke aard te organiseren.

Zij mag eveneens alle activiteiten ondernemen die dit doel kunnen bevorderen. Zij kan in die zin ook, doch slechts op bijkomstige wijze, handelsdaden stellen, enkel voor zover de opbrengst hiervan besteed wordt aan het doel waarvoor zij werd opgericht.

Artikel 4

De vereniging wordt opgericht voor onbepaalde duur, doch kan evenwel te allen tijde ontbonden worden.

TITEL II:LE D E N

Artikel 5

Het aantal leden is onbeperkt, maar moet ten minste drie bedragen. De oprichters zijn de eerste werkende leden. De vereniging kan werkende en toegetreden leden tellen. De volheid van het lidmaatschap, met inbegrip van het stemrecht op de algemene vergadering, komt uitsluitend toe aan de werkende leden. Werkende leden zijn diegenen wiens naam is vermeld in het ledenregister dat op de zetel van de vereniging wordt bijgehouden en waarvan een kopie, ingevolge art. 26, novies, §1, 30 van de huidige wetgeving wordt neergelegd ter griffie van de rechtbank van koophandel. Bij wijzigingen in de samenstelling van de vereniging moet een nieuw ledenregister worden neergelegd binnen een maand te rekenen vanaf de verjaardag van de neeriegging van de statuten. De wettelijke bepalingen zijn alleen op de werkende leden toepasselijk. Toegetreden leden zijn enkel aangesloten om te genieten van de activiteiten van de vzw. Ze hebben geen stemrecht op de algemene vergadering. De rechten en verplichtingen van de toegetreden leden worden ingeschreven in een huishoudelijk reglement.

Artikel 6

Over de aanvaarding van werkende leden beslist de Raad van Bestuur. Het verzoek om toelating van een kandidaat-lid moet schriftelijk worden ingediend bij de voorzitter van de raad van bestuur. Met de term %d' in deze statuten wordt uitdrukkelijk verwezen naar de werkende leden.

Artikel 7

De raad van bestuur kan, onder door haar te bepalen voorwaarden, ook andere personen als ereleden, beschermiecien, steunende of adviserende leden tot de vereniging toelaten.

Artikel 8

De leden zijn geen jaarlijkse bijdrage verschuldigd.

Artikel 9

Elk lid kan ten aile tijde uit de vereniging treden. Het ontslag moet bij aangetekend schrijven aan de raad van bestuur ter kennis worden gebracht.

Artikel 10

Uittredende of uitgesloten leden en hun rechtsopvolgers hebben geen deel in het vermogen van de vereniging, en kunnen derhalve ook nooit teruggave of vergoeding voor gestorte bijdragen of gedane inbrengsten vorderen.

TITEL DE RAAD VAN BESTUUR

Artikel 11

De vereniging wordt bestuurd door een raad van bestuur van ten minste drie leden die, al dan niet, lid zijn van de vereniging. Indien de algemene vergadering slechts drie leden telt, bestaat de raad van bestuur uit slechts twee personen. In ieder geval moet het aantal bestuurders steeds lager zijn dan het aantal leden van de algemene vergadering.

De raad van bestuur is samengesteld uit natuurlijke personen en/of rechtspersonen.

Artikel 12: Duur van het mandaat van de bestuurders

Het mandaat van de bestuurders duurt maximaal 6 jaar. De bestuurders zijn herkiesbaar,

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 10/04/2014 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

Artikel 13: Wijze van benoeming en bezoldiging van de bestuurders

De bestuurders worden benoemd door de algemene vergadering met een gewone meerderheid ongeacht het aantal aanwezige en/of vertegenwoordigde leden. De bestuurders oefenen hun mandaat kosteloos uit. De akten betreffende de benoeming van de bestuurders moeten neergelegd worden op de griffie van de rechtbank van koophandel en moeten binnen de dertig dagen na de neerlegging (bij uittreksel) bekendgemaakt worden in de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad.

Artikel 14: Ambtsbeëincliging en afzetting van de bestuurders

Het mandaat van de bestuurders eindigt door afzetting door de algemene vergadering, door vrijwillig ontslag, door het verstrijken van het mandaat, door overlijden of ingeval van wettelijke onbekwaamheid.

De afzetting door de algemene vergadering wordt beslist bij gewone meerderheid van het aantal aanwezige en/of vertegenwoordigde leden. Het moet evenwel uitdrukkelijk vermeld worden op de agenda van de algemene vergadering.Een bestuurder die vrijwillig ontslag neemt, moet dit schriftelijk bekendmaken aan de raad van bestuur. Dit ontslag gaat onmiddellijk in tenzij door dit ontslag het minimum aantal bestuurders onder het statutaire minimum is gedaald. In dit geval, moet de raad van bestuur binnen de twee maanden de algemene vergadering bijeenroepen, welke in de vervanging van de betrokken bestuurder dient te voorzien en hem daarvan ook schriftelijk in kennis zal stellen.

De akten betreffende de ambtsbeëindiging en de benoeming van de bestuurders moeten neergelegd worden op de griffie van de rechtbank van koophandel en moeten binnen de dertig dagen na de neerlegging (bij uittreksel) bekendgemaakt worden in de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad.

Artikel 15: Bevoegdheden van de bestuurders.

De raad van bestuur leidt de zaken van de vereniging en vertegenwoordigt deze in en buiten rechte. Hij is bevoegd voor alle aangelegenheden, met uitzondering van die welke uitdrukkelijk door de Wet aan de algemene vergadering zijn voorbehouden. Hij treedt op als eiser en verweerder, in aile rechtsgedingen en beslist over het al dan niet aanwenden van rechtsmiddelen.

De raad van bestuur kan slechts geldig beslissen indien de meerderheid van de bestuurders aanwezig is. De beslissingen worden genomen bij gewone meerderheid van stemmen. Bij staking van stemmen is de stem van de voorzitter of de stem van diegene die hem vervangt doorslaggevend.

Artikel 16

De raad van bestuur wordt bijeengeroepen door de voorzitter Indien de voorzitter verhinderd is, wordt deze bijeengeroepen door de ondervoorzitter of de afgevaardigd-bestuurder.

De vergaderingen van de raad van bestuur worden voorgezeten door de voorzitter. Indien deze verhinderd is, wordt de vergadering voorgezeten door de ondervoorzitter. Indien de ondervoorzitter eveneens verhinderd is, wordt de vergadering voorgezeten door de oudste van de aanwezige bestuurders.

Artikel 17

Van elke vergadering worden notulen gemaakt, die ondertekend worden door de voorzitter of de afgevaardigd-bestuurder-directeur en die ingeschreven worden in een daartoe bestemd register. De uittreksels die moeten worden voorgelegd en al de andere akten worden geldig ondertekend door de voorzitter of de afgevaardigd-bestuurder-directeur. Bij ontstentenis van deze bestuurders kunnen twee andere bestuurders deze documenten geldig ondertekenen.

Artikel 18

De raad van bestuur vaardigt aile huishoudélijke reglementen uit die hij nodig acht en nuttig oordeelt.

De raad van bestuur kan, indien hij dit nodig oordeelt, een afgevaardigd-bestuurder-directeur benoemen, die met het dagelijks bestuur wordt belast. Tot daden van dagelijks bestuur worden alle handelingen of verrichtingen gerekend die door het dagelijks leven van de vereniging worden vereist of die zowel wegens hun gering belang als wegens de noodzakelijkheid van een snelle oplossing de tussenkomst van de Raad van Bestuur zelf niet rechtvaardigen.

De afgevaardigd-bestuurder benoernf en ontslaat de leden van het personeel en bepaalt hun bezoldigingen. Li

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 10/04/2014 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

Artikel 19. Bureau Van de Raad van Bestuur

In de schoot van de Raad van Bestuur kan een Bureau opgericht worden. De voorzitter van de Raad van

Bestuur is tevens voorzitter van dit Bureau.

Het Bureau telt minimum 6 en maximum 8 leden, inclusief de voorzitter van de Raad van Bestuur.

De directeur is geen lid van het Bureau; hij heeft een raadgevende stem.

Artikel 20, Werking van het Bureau

Het Bureau wordt door de voorzitter zo vaak als nodig bijeen geroepen. Het kan slechts geldig beraadslagen

indien minstens de helft van de leden aanwezig zijn,

Het Bureau oefent de bevoegdheden uit die de Raad van bestuur aan hem overdraagt.

Indien twee of meer leden een beslissing niet goedkeuren, dan moet, indien ze dit uitdrukkelijk verzoeken,

deze beslissing doorverwezen worden naar de Raad van Bestuur.

Artikel 21

Personen gemachtigd om de vereniging te vertegenwoordigen, overeenkomstig art, 13,40 lid, W.VZW

De raad van bestuur kan zijn bevoegdheden voor bepaalde handelingen en taken op zijn verantwoordelijkheid overdragen aan één van de bestuurders of aan een ander persoon, die al dan niet lid is van de vereniging. De raad van bestuur kan uit zijn bestuurders een voorzitter, een ondervoorzitter, een afgevaardigd-bestuurder, een secretaris, een penningmeester en elke functie die voor de goede werking van de vereniging noodzakelijk is, kiezen.

Hun benoeming gebeurt door de raad van bestuur bij gewone meerderheid, die hieromtrent geldig beslist indien de meerderheid van de bestuurders aanwezig is.

De ambtsbeëindiging van deze gemachtigde personen kan geschieden

a)op vrijwillige basis door de gemachtigde zelf door een schriftelijk ontslag ln te dienen bij de raad van bestuur

b)door afzetting door de raad van bestuur bij gewone meerderheid die hieromtrent geldig beslist indien de meerderheid van de bestuurders aanwezig is. De beslissing hieromtrent door de raad van bestuur moet evenwel binnen de zeven kalenderdagen bij aangetekend schrijven ter kennis gebracht worden van de betrokkene.

De akten betreffende de ambtsbeëindiging en de benoeming van de personen gemachtigd om de vereniging te vertegenwoordigen, moeten neergelegd worden op de griffie van de rechtbank van koophandel en moeten binnen de dertig dagen na de neerlegging (bij uittreksel) bekendgemaakt worden in de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad.

Op voordracht van de Raad van Bestuur oefenen de gevolmachtigden hun bevoegdheden, waaronder de handtekening bevoegdheid, afzonderlijk of gezamenlijk uit conform de beslissing van de Raad van Bestuur.

Artikel 22', Commissarissen

De vereniging kan commissarissen benoemen wanneer de algemene vergadering hieromtrent rechtsgeldig een beslissing heeft genomen. In dit geval kan de algemene vergadering commissarissen benoemen zowel uit haar leden als uit derden.

Zij is evenwel wettelijk verplicht, ingevolge art. 17, § 5 van de huidige wet één of meer commissarissen te benoemen wanneer zij aan twee van de hieronder drie vermelde voorwaarden gezamenlijk voldoet

a)het equivalent gemiddeld over het jaar van 60 voltijdse werknemers ingeschreven in het personeelsregister dal wordt gehouden overeenkomstig het K.B. nr. 5 van 23 oktober 1978

b)in totaal 6.250.000 euro aan andere dan uitzonderlijke ontvangsten, exclusief BTW

c)een balanstotaal van 3.125.000 euro

Zij is eveneens wettelijk verplicht dit te doen indien het gemiddeld aantal tewerkgestelde werknemers per jaar het equivalent van 100 voltijdse werknemers ingeschreven in het personeelsregister dat wordt gehouden krachtens KB. nr. 5 van 23 oktober 1978, overschrijdt.

De algemene vergadering is, wanneer zij er wettelijk toe gehouden is commissarissen te benoemen, verplicht deze te benoemen onder de leden van het Instituut van Bedrijfsrevisoren,

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 10/04/2014 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

TITEL IV: ALGEMENE VERGADERING

Artikel 23

De algemene vergadering is samengesteld uit alle werkende leden, en wordt voorgezeten door de voorzitter van de raad van bestuur, indien deze verhinderd is door de ondervoorzitter. Indien de ondervoorzitter eveneens verhinderd is, wordt de algemene vergadering voorgezeten door de oudste van de aanwezige bestuurders.

Artikel 24

De algemene vergadering is uitsluitend bevoegd won

-het wijzigen van de statuten,

-de benoeming en de afzetting van de bestuurders,

-de benoeming en de afzetting van de commissarissen en het bepalen van hun bezoldiging ingeval een

bezoldiging wordt toegekend,

-de kwijting aan de bestuurders en de commissarissen,

-de goedkeuring van de begroting en van de rekening,

-de vrijwillige ontbinding van de vereniging,

-de benceming en de uitsluiting van een lid van de vereniging,

-de omzetting van de vereniging in een vennootschap met een sociaal oogmerk,

-aile gevallen waarin deze statuten het vereisen.

Artikel 25

De algemene vergadering wordt geldig bijeengeroepen door de raad van bestuur of door de voorzitter telkens ais het doel van de vereniging zulks vereist.

Zij moet ten minste eenmaal per jaar worden bijeengeroepen voor het goedkeuren van de rekeningen van het afgelopen jaar en voor de begroting van het komend jaar, en dit binnen de zes maanden na de afsluitingsdatum van het boekjaar.

Artikel 26

De algemene vergadering wordt gehouden binnen de zes maanden na afslultingsdatum van het boekjaar.

Artikel 27

De raad van bestuur is bovendien verplicht de algemene vergadering samen te roepen wanneer 1/5 van de werkende leden daartoe een verzoek richt aan de raad van bestuur en dit per aangetekende brief waarin de te behandelen agendapunten zijn vermeld.

In dit geval is de Raad van Bestuur verplicht de algemene vergadering samen te roepen binnen de 15 werkdagen met vermelding op de agenda van de gevraagde agendapunten. De Algemene Vergadering wordt uiterlijk gehouden op de 40ste dag na dit verzoek.

Artikel 28

De oproepingen tot de algemene vergadering moeten om geldig te zijn, ondertekend wordèn door de voorzitter van de Raad van Bestuur. Als hij verhinderd is, wordt de oproeping ondertekend door de ondervoorzitter of de afgevaardigd-bestuurder. Alle werkende leden moeten worden opgeroepen per brief al dan niet elektronisch verstuurd ten minste acht werkdagen voor de vergadering.

Artikel 29

De oproepingsbrief, die plaats, dag en uur van de vergadering vermeldt, bevat de agenda, die wordt vastgelegd door de raad van bestuur. Elk onderwerp dat schriftelijk wordt voorgedragen door 1/20 van de werkende leden, moet eveneens op de agenda worden vermeld. Dit onderwerp moet uiteraard door het 1/20 van de leden ondertekend zijn en ten minste twee werkdagen voor de vergadering aan de voorzitter van de algemene vergadering overhandigd zijn.

Bil onmogelijkheid om nog een nieuwe agenda te bezorgen aan de werkende leden, deelt de voorzitter bij aanvang van de zitting het (de) bijkomende onderwerp(en) mee. Hij vermeldt ook als hij het (ze) prioritair wenst te behandelen of hij het (ze) wil toevoegen nadat de andere punten reeds behandeld werden,

... .. MOD 2.2

Artikel 30

In gewone gevallen worden de besluiten genomen bij eenvoudige meerderheid van de aanwezige en vertegenwoordigde stemmen. Bij staking van stemmen beslist de stem van de voorzitter of diegene die op dat ogenblik de vergadering voorzit.

Artikel 31: statutenwijziging

Tot wijziging van de statuten kan slechts worden besloten indien die wijziging gedetailleerd op de agenda is vermeld en indien 2/3 van de werkende leden aanwezig of vertegenwoordigd is. Wordt dit getal niet bereikt dan kan een tweede vergadering worden bijeengeroepen, zoals door deze statuten is bepaald, en waarop deze vergadering een geldig besluit zal kunnen nemen, ongeacht het aantal aanwezigen. Deze tweede vergadering mag niet binnen de 15 kalenderdagen volgend op de eerste vergadering worden gehouden.

Voor elke statutenwijziging is bovendien een meerderheid van 2/3 der aanwezige of vertegenwoordigde stemmen vereist, ook op de tweede algemene vergadering. Tot wijziging van het doel van de vereniging kan slechts met een meerderheid van 4/5 van de stemmen worden besloten.

Van iedere statutenwijziging zullen de wijzigingen en de volledig gecoördineerde statuten na deze wijziging neergelegd worden op de griffie van de rechtbank van koophandel. Binnen de 30 dagen na de neerlegging dient de wijziging (bij uittreksel) bekendgemaakt te worden in de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad.

Artikel 32

Bij vrijwillige ontbinding van de vereniging worden dezelfde regels ais deze beschreven voor het wijzigen van het doel der vereniging vereist.

Artikel 33

Een meerderheid van 213 der stemmen is vereist voor het uitsluiten van een lid. Bil uitsluiting van een lid moet dit punt eveneens op de agenda voorkomen en moet het lid worden uitgenodigd om in zijn verdediging te kunnen voorzien.

Artikel 34

Van elke vergadering worden notulen gemaakt, die ondertekend worden door de voorzitter en de secretaris en opgenomen worden in een bijzonder register. Dit register kan op de zetel van de vereniging door leden en belanghebbende derden worden ingezien. Uittreksels daarvan worden geldig ondertekend door de voorzitter en de afgevaardigd-bestuurder of door twee bestuurders en bij ontstentenis hiervan door twee leden van de algemene vergadering.

TITEL V: REKENINGEN EN BEGROTINGEN

Artikel 35

Het boekjaar van de vereniging loopt van 1 januari tot 31 december.

De raad van bestuur sluit de rekeningen over het voorbije boekjaar af en bereidt de begroting van het komend boekjaar voor. Beide worden ter goedkeuring aan de algemene vergadering voorgelegd die gehouden wordt binnen zes maanden na afsluitingsdatum van het boekjaar,

TITEL VI: ONTBINDING EN VEREFFENING

Artikel 36

Behoudens gevallen van gerechtelijke ontbinding en ontbinding van rechtswege kan slechts de algemene vergadering tot ontbinding besluiten indien 2/3 van de leden op de algemene vergadering aanwezig of vertegenwoordigd zijn en er bovendien een 4/5 meerderheid akkoord is om de vereniging vrijwillig te ontbinden. Het voorstel tot vrijwillige ontbinding van de vereniging moet uitdrukkelijk op de agenda van de algemene vergadering vermeld worden.

Zijn geen 213 van de leden op deze algemene vergadering aanwezig of vertegenwoordigd, dan moet een tweede algemene vergadering worden bijeengeroepen die geldig beraadslaagt ongeacht het aantal aanwezige of vertegenwoordigde leden maar mits een 4/5 meerderheid wordt akkoord gevonden om de vereniging vrijwillig te ontbinden.

In geval van vrijwillige ontbinding benoemt de algemene vergadering, of bij gebreke daarvan, de rechtbank, één of meer vereffenaars. Zij bepaalt tevens hun bevoegdheid alsmede de vereffeningsvoorwaarden.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 10/04/2014 - Annexes du Moniteur belge

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 10/04/2014 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

De activa zullen, na aanzuivering van de passive, worden overgedragen aan een vereniging met een belangenloze doelstelling.

Van de ontbinding zal het ontbindingsbesluit, de benoeming en de ambtsbeindiging van de vereffenaars neergelegd worden op de griffie van de rechtbank van koophandel. Binnen de 30 dagen na de neerlegging dient dit ontbindingsbesluit, de benoeming en de ambtsbeëindiging van de vereffenaars bij uittreksel bekendgemaakt te worden in de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad.

Artikel 37

Voor alles wat in deze statuten niet is voorzien of geregeld, blijft de Wet van 27 juni 1921 gewijzigd door de wet van 2 mei 2002 toepasselijk,

De Algemene Vergadering van vzw Partena Gezinszorg, in zitting bijeen op 21 januari 2014, benoernt met eenparigheid van stemmen volgende personen tot bestuurder:

1.13EVERNAGE Alfred, Gemslaan 63, 3090 Overijse, geboren op 31 december 1946 te Kortrijk (461231

455 53)

2.BOUILLART Robert, Doleegstraat 27, 3001 Heverlee, geboren op 3 februari 1956 te Leuven (560203 303

21)

3.COPPIETERS Mark, Brusselsesteenweg 21, 9050 Ledeberg, geboren op 11 februari 1944 te Lokeren

(440211 047 76)

4.0E PAUW Luc, Oude Baan 2,2930 Brasschaat, geboren op 19 oktober 1943 te Gent

(431019 183 26)

5.DE PAUW Philip, De Zwaan 7,2930 Brasschaat, geboren op 22 april 1967 te Ekeren

(670422 241 49)

6.FLAMENT Ludwig, Zeelaan 239 A, appt. 401, 8670 Koksijde, geboren op 27 mei 1951 te Menen (510527

171 28)

7.LARNO Danny, Paddestraat 82, 9620 Zottegem, geboren op 4 september 1957 te Zottegem (570904 381

80)

8.MERCKX Wilfried, Meterveldeken 2, 1860 Meise, geboren op 3 maart 1947 te Sint-Gillis-Waas (470303

241 95)

9.REYNTJENS Rudi, Klaverdries 3, 9031 Drongen, geboren op 16 oktober 1958 te Gent

(581016 037 92)

10.SEGERS Luk, Waversesteenweg 10, 3090 Overijse, geboren op 25 juni 1947 te Aalst

(470625 287 89)

11.WAUTERS Wim, Gerard Davidstraat 19, 8000 Brugge, geboren op 5 september 1969 te Asse (690905

339 53)

12.WILLEMYNS Lucas, Meerstraat 63, 1852 Beigem, geboren op 10 februari 1950 te Amsterdam (500210

283 93)

De samenstelling van de Raad van Bestuur is bijgevolg als volgt:

1.BEVERNAGE Alfred, Gemslaan 63, 3090 Overijse, geboren op 31 december 1946 te Kortrijk (461231

455 53)

2.BOUCKAERT Pierre, Zwaluwenlaan 18, 1780 Wemmel, geboren op 23 maart 1947 te Gent (470323 327

88)

3.BOU1LLART Robert, Doleegstraat 27, 3001 Heverlee, geboren op 3 februari 1956 te Leuven (560203 303

21)

4.BURKE Alex, Vooruitgangstraat 65, 8310 Assebroek, geboren op 22 januari 1959 te Oostende (590122

185 13)

5.COPPIETERS Mark, Brusselsesteenweg 21, 9050 Ledeberg, geboren op 11 februari 1944 te Lokeren

(440211 04776)

6.0E COENE Pascal, Luc Van Parysstraat 8, 9040 Sint-Amandsberg, geboren op 2 februari 1960 te Gent

(600202 025 25)

7.IDE CROOCK Rite, Stationsstraat 25/10, 9900 Eeklo, geboren op 29 januari 1939 te Adegem (390129 208

39)

8.DE LEMBRE Erik, Muizendries 15, 9070 Destelbergen, geboren op 13 maart 1942 te Gent (420313

045080)

9.0E PAUW Luc, Oude Baan 2,2930 Brasschaat, geboren op 19 okto.ber 1943 te Gent

(431019 183 26)

10.0E PAUW Philip, De Zwaan 7, 2930 Brasschaat, geboren op 22 april 1967 te Ekeren

(670422241 49)

11.DEPRÉ Eric, Lennikseweg 19, 1700 Dilbeek, geboren op 1 1 juli 1957 te Ukkel (570711 425 06)

MOD 2.2

Voor-

behouden

aan het

Belgisch

Staatsblad

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 10/04/2014 - Annexes du Moniteur belge

Luik B -Vervolg

12.DEQUAE Marie-Gemma, Beekstraat 55, 8550 Zwevegem, geboren op 4 mei 1948 te Kortrijk (480504

14007)

13.FLAMENT Ludwig, Zeelaan 239 A, appt. 401, 8670 Koksijde, geboren op 27 mei 1951 te Menen (510527

171 28)

14.LARNO Danny, Paddestraat 82, 9620 Zottegem, geboren op 4 september 1957 te Zottegem (570904

381 80)

15.LAUWERS Stefaan, Toekomststraat 130, 9040 Sint-Amandsberg, geboren op 18 mei 1959 te Ronse

(590518 229 20)

16.MERCKX Wilfried, Meterveldeken 2, 1860 Meise, geboren op 3 maart 1947 te Sint-Gillis-Waas (470303

241 95)

17.MERTENS Rager, Schotensteenweg 38, 2960 Brecht, geboren op 17 augustus 1946 te Rijkevorsel

(460817 413 02)

18,MONTEN Chris, Am. Casier De Ter BekenIn 43, 9030 Mariakerke - Gent, geboren op 28 januari 1971 te

Lommel (710128 164 09)

19.REYNTJENS Rudi, Klaverdries 3, 9031 Drongen, geboren op 16 oktober 1958 te Gent

(581016 037 92)

20,ROGGE Jean, Voordries 1, 9050 Gentbrugge, geboren op 4 oktober 1950 te Gent

(501004 017 13)

21.SEGERS Luk, Waversesteenweg 10, 3090 Overijse, geboren op 25 juni 1947 te Aalst

(470625 287 89)

22.WAUTERS Wim, Gerard Davidstraat 19, 8000 Brugge, geboren op 5 september 1969 te Asse (690905

339 53)

23.WlB0 Jean-Charles, Bosstraat 57, 9830 Sint-Martens-Latem, geboren op 6 februari 1956 te Gent

(560206 193 32)

24.WILLEMYNS Lucas, Meerstraat 63, 1852 Beigem, geboren op 10 februari 1950 te Amsterdam (500210

283 93)

De Raad van Bestuur oefent haar mandaat als college uit, maar kan bepaalde bevoegdheden op zijn verantwoordelijkheid overdragen aan één of meer gemachtigden.

De Raad van Bestuur leidt de zaken van de vereniging en vertegenwoordigt deze in en buiten rechte. Hij is bevoegd voor alle aangelegenheden, met uitzondering van die welke uitdrukkelijk door de Wet aan de Algemene Vergadering zijn voorbehouden. Hij treedt op als eiser en verweerder, in alle rechtsgedingen en beslist over het al dan niet aanwenden van rechtsmiddelen.

De Raad van Bestuur kan uit zijn bestuurders een voorzitter, een ondervoorzitter, een afgevaardigd-bestuurder, een secretaris, een penningmeester en elke functie die voor de goede werking van de vereniging noodzakelijk is, zoals het aanduiden van een afgevaardigd-bestuurder, kiezen.

Op voordracht van de Raad van Bestuur oefenen de gevolmachtigden hun bevoegdheden, waaronder de handtekening bevoegdheid, afzonderlijk of gezamenlijk uit conform de beslissing van de Raad van Bestuur

De Raad van Bestuur van vzw Partena Gezinszorg, in zitting bijeen op 21 januari 2014, heeft onder zijn leden Stefaan Lauwers (Toekomststraat 130, 9040 Sint-Amandsberg, geboren op 18 mei 1959 te Ronse - 590518 229 20) in de functie van afgevaardigd-bestuurder benoemd.

De afgevaardigd-bestuurder oefent zijn bevoegdheden alleen of gezamenlijk uit conform de beslissing van de Raad van Bestuur.

Opgemaakt te Gent, op 25 februari 2014

Stefaan LAUWERS,

afgevaardigd-bestuurder,

Terzelfder tijd hierbij neergelegd: akte omtrent statutenwijzigingen, aanpassing statutaire organen, en benoeming dagelijks bestuur alsook de gecoördineerde statuten

Op de laatste blz. van Luik B vermelden: Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

17/10/2014
ÿþ MOD 22

fl-Qrst In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie



MONITEU

13 -10 ELGISCH

BELGE NEERGELEGD

- 2014 02 -09- 2014 TAATSBEIAIDcommenNENT

II 1111 IIIj111,1,1),11111 II E

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 17/10/2014 - Annexes du Moniteur belge

OnderneMingsnr : 464.151.037

Benaming

(voluit) : Partena Gezinszorg

(verkort) :

Rechtsvorm: vzw

Zetel: 9000 Gent Sluisweg 2

Onderwerp akte: wijziging voorzitter, wijziging statutaire organen

Algemene Vergadering van vzw Partena Gezinszorg, in zitting bijeen op 26 juni 2014, benoemt met eenparigheid van stemmen de heer Peter LEYMAN als bestuurder van Partena Gezinszorg vzw ter vervanging van mevrouw Rite DE CROOCK.

De samenstelling van de Raad van Bestuur is bijgevolg als volgt:

1.BEVERNAGE Alfred, Gemslaan 63, 3090 Overijse, geboren op 31 december 1946 te Kortrijk (461231

455 53)

2.BOUCKAERT Pierre, Zwaluwenlaan 18, 1780 Wemmel, geboren op 23 maart 1947 te Gent (470323 327

88)

3.BOUILLART Robert, Doleegstraat 27, 3001 Heverlee, geboren op 3 februari 1956 te Leuven (560203 303 21)

4.BURKE Alex, Vooruitgangstraat 65, 8310 Assebroek, geboren op 22 januari 1959 te Oostende (590122 185 13)

5.COPP1ETERS Mark, Brusselsesteenweg 21, 9050 Ledeberg, geboren op 11 februari 1944 te Lokeren (440211 047 76)

6.0E COENE Pascal, Luc Van Parysstraat 8, 9040 Sint-Amandsberg, geboren op 2 februari 1960 te Gent (600202 025 25)

7.DE LEMBRE Erik , Muizendries 15, 9070 Destelbergen, geboren op 13 maart 1942 te Gent (420313 045

80)

8.DE pAuw Luc, Oude Baan 2,2930 Brasschaat, geboren op 19 okto.ber 1943 te Gent

(431019 183 26)

9.DE PAUW Philip, De Zwaan 7, 2930 Brasschaat, geboren op 22 april 1967 te Ekeren

(670422 241 49)

10.DEPRÉ Eric, Lennikseweg 19, 1700 Dilbeek, geboren op 11 juii 1957 te Ukkel (570711 425 06)

11.DEQUAE Marie-Gemma, Beekstraat 55, 8550 Zwevegem, geboren op 4 mei 1948 te Kortrijk (480504

140 07)

12.FLAMENT Ludwig, Zeelaan 239 A, appf. 401, 8670 Koksijde, geboren op 27 mei 1951 te Menen (510527

171 28)

13.LARNO Danny, Paddestraat 82, 9620 Zottegem, geboren op 4 september 1957 te Zottegem (570904

381 80)

14.LAUWERS Stefaan, Toekomststraat 130, 9040 Sint-Amandsberg, geboren op 18 mei 1959 te Ronse

(590518 229 20)

15.LEYMAN Peter, Elshout 25, 9031 Drongen, geboren op 12 mei 1962 te Gent (620512 397 95)

16.MERCKX Wilfried, Meterveldeken 2, 1860 Meise, geboren cp 3 maart 1947 te Sint-Gillis-Waas (470303

241 95)

17.MERTENS Roger, Schotensteenweg 38, 2960 Brecht, geboren op 17 augustus 1946 te Rijkevorsel

(460817 413 02)

18.MONTEN Chris, Am. Casier De Ter Bekenin 43, 9030 Mariakerke, geboren op 28 januari 1971 te

Lommel (710128 164 09)

19.REYNTJENS Rudi, Klaverdries 3, 9031 Drongen, geboren op 16 oktober 1958 te Gent

(581016 037 92)

20.ROGGE Jean, Voordries 1, 9050 Gentbrugge, geboren op 4 oktober 1950 te Gent

(501004 017 13)

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto: Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso: Naam en handtekening.

MOD 2,2

,. Luik B " -" Vervolg

21.SEGERS Luk, Monseigneur Van Wayenberghlaan 58- bus 0402, 3000 Leuven, geboren op 25 juni 1947

te Aalst

(470625 287 89)

22.WAUTERS Wim, Gerard Davidstraat 19, 8000 Brugge, geboren op 5 september 1969 te Asse (690905

339 53)

23W1B0 Jean-Charles, Bosstraat 57, 9830 Sint-Martens-Latem, geboren op 6 februari 1956 te Gent

(560206 193 32)

24.WILLEMYNS Lucas, Meerstraat 63, 1852 Beigem, geboren op 10 februari 1950 te Amsterdam (500210

283 93)

De Raad van Bestuur oefent haar mandaat als college uit, maar kan bepaalde bevoegdheden op zijn verantwoordelijkheid overdragen aan één of meer gemachtigden,

De Read van Bestuur leidt de zaken van de vereniging en vertegenwoordigt deze in en buiten rechte. Hij is bevoegd voor alle aangelegenheden, met uitzondering van die welke uitdrukkelijk door de Wet aan de Aigemene Vergadering zijn voorbehouden. Hij treedt op als eiser en verweerder, in alle rechtsgedingen en beslist over het al dan niet aanwenden van rechtsmiddelen.

De Raad van Bestuur kan uit zijn bestuurders een voorzitter, een ondervoorzitter, een afgevaardigd-bestuurder, een secretaris, een penningmeester en elke functie die voor de goede werking van de vereniging noodzakelijk is, zoals het aanduiden van een afgevaardigd-bestuurder, kiezen.

Op voordracht van de Raad van Bestuur oefenen de gevolmachtigden hun bevoegdheden, waaronder de handtekening bevoegdheid, afzonderlijk of gezamenlijk uit conform de beslissing van de Raad van Bestuur

De Raad van Bestuur van vzw Partena Gezinszorg, in zitting bijeen op 19 augustus 2014, keurt de benoeming van de heer Pierre BOUCKAERT als voorzitter van de Raad van Bestuur ter vervanging van de heer Erik DE LEMBRE eenparig goed

Voor acht verklaard te Gent op 29 augustus 2014,

Stefaen LAUWERS,

afgevaardigd-bestuurder.

Terzelfder tijd hierbij neergelegd: akte omtrent wijziging voorzitter en aanpassing statutaire organen

Op de laatste blz. van luik 3 vermelden: Recto: Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 17/10/2014 - Annexes du Moniteur belge

Voor-

behouden

aap het

Belgisch

Staatsblad

17/05/2013
ÿþ Mon 2.2

r '< B ; In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

Vc behc aar Belç Staat



NEERGELEGD

1111111 01111 EN

*13075706*



07 MEI, uq



REeiehNK VAN

KOOPHANDEL TE CEP











Ondernemingsnr : 464.151.037

Benaming

(voluit) : Partena Gezinszorg

(verkort) :

Rechtsvorm : vzw

Zetel : 9000 Gent, Coupure Links 67

Onderwerp akte : benoeming tweede ondervoorzitter, benoeming bedrijfsrevisor

De Raad van Bestuur van vzw Partena Gezinszorg, Coupure Links 67, 9000 Gent, in zitting bijeen op 5 februari 2013, heeft onder zijn leden volgende functie verdeeld en in die functie benoemd:

" tweede ondervoorzitter Raad van Bestuur: BOUCKAERT Pierre, Zwaluwenlaan 18, 1780 Wemmel, geboren op 23 maart 1945 te Gent (470323 327 88);

De Algemene Vergadering van vzw Partena Gezinszorg, in zitting bijeen op 12 maart 2013, keurt eenparig, de benoeming van Ernst & Young Bedrijfsrevisoren bcvba, vertegenwoordigd door Christel Weymeersch (De Kleetiaan 2, 1831 Diegem, ondernemingsnummer 446.334.711), ais bedrijfsrevisor van de vzw voor de', boekjaren 2012 tot en met 20'14 goed.

Voor echt verklaard te Gent op 22 april 2013,

Stefaan LAUWERS,

afgevaardigd-bestuurder

Terzelfder tijd hierbij neergelegd: akte omtrent benoeming tweede ondervoorzitter en benoeming bedrijfsrevisor

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen-bij liet Belgisch Staatsblad -17/05/2013 - Annexes du Moniteur belge

23/03/2011
ÿþ~ a

Lidft MOD 2.2

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

Ondernemingsnr : 464.151.037

Benaming

(voluit) : Onafhankelijke Dienst voor Gezinszorg

(verkort):

Rechtsvorm : vzw

Zetel : 9000 Gent, Coupure Links 67

Onderwerp akte : wijziging statuten, wijziging benaming en wijziging statutaire organen, gemachtigden

De Algemene Vergadering van vzw Onafhankelijke Dienst voor Gezinszorg, in zitting bijeen op 29 september 2010, heeft met eenparigheid van stemmen de naamswijziging en volgende statuten goedgekeurd:

TITEL I: NAAM - ZETEL - DOEL - DUUR

Artikel 1. De vereniging draagt de naam: Partena Gezinszorg vzw. In contacten met gebruikers mag ook de naam 'Partena Kinderopvang vzw' worden gebruikt.

Artikel 2. De zetel van de vereniging is gevestigd te Coupure Links 67, 9000 Gent en ressorteeit onder het gerechtelijk arrondissement Gent.

Hij kan slechts verplaatst worden door de algemene vergadering mits deze bovendien de regels in acht neemt zoals vereist voor een statuutswijziging en beschreven in deze statuten.

poetsdiensten, enz. oprichten.

De vereniging heeft tevens tot doel om complementair aan de gezinszorg thuisverpleging aan zijn klanten aan te bieden. Hiertoe kan zij een dienst thuisverpleging organiseren en uitbaten in eigen beheer.

Alles wat rechtstreeks of onrechtstreeks met deze doelstelling verband houdt, behoort tot de bevoegdheid ' van de vereniging.

De vereniging heeft eveneens tot doel zonder onderscheid van politieke, filosofische of godsdienstige opvattingen, voorzieningen inzake kinderopvang te organiseren, met name kinderdagverblijven en diensten voor opvanggezinnen.

De vereniging heeft eveneens tot doel zonder onderscheid van politieke, filosofische of godsdienstige opvattingen, voorzieningen zoals beschreven in de wet van 20/07/2001 met betrekking tot de buurtdiensten en  banen en het KB van 12/12/2001 betreffende de dienstencheques, in de thuishulp van huishoudelijke aard te organiseren.

Zij mag eveneens alle activiteiten ondernemen die dit doel kunnen bevorderen. Zij kan in die zin ook, doch slechts op bijkomstige wijze, handelsdaden stellen, enkel voor zover de opbrengst hiervan besteed wordt aan het doel waarvoor lij werd opgericht.

Artikel 4. De vereniging wordt opgericht voor onbepaalde duur, doch kan evenwel te allen tijde ontbonden, worden.

Op de laatste blz. van Luik'B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen Verso : Naam en handtekening.

Voor-

behouden

aan het

Belgisch

Staatsblad

1111111 MINH

*11044999*

NEERGELEGD

1 1 teART 2011

RECHT; " iIyyK VAN

KOOPHANi`~~_L'erE GENT

Artikel 3. De vereniging heeft tot doel, zonder onderscheid van politieke, filosofische of godsdienstige opvatting aan de gezinnen, bejaarden of gehandicapten die erom verzoeken, tijdelijk verzorgenden ter beschikking te stellen om hen in hun gezinstaak en in het bijzonder in hun huishoudelijke werkzaamheden bij te staan of te vervangen.

De vereniging kan ook opleidingscentra voor verzorgenden oprichten, waar cursussen, en recyclagecursussen worden gegeven.

De vereniging kan eveneens informatiediensten,

MOD2.2

TITEL Il: LED EN

Artikel 5. Het aantal leden is onbeperkt, maar moet ten minste drie bedragen. De oprichters zijn de eerste werkende leden. De vereniging kan werkende en toegetreden leden tellen. De volheid van het lidmaatschap, met inbegrip van het stemrecht op de algemene vergadering, komt uitsluitend toe aan de werkende leden. Werkende leden zijn diegenen wiens naam is vermeld in het ledenregister dat op de zetel van de vereniging wordt bijgehouden en waarvan een kopie, ingevolge art. 26, novies, §1, 3° van de huidige wetgeving wordt neergelegd ter griffie van de rechtbank van koophandel. Bij wijzigingen in de samenstelling van de vereniging moet een nieuw ledenregister worden neergelegd binnen een maand te rekenen vanaf de verjaardag van de neerlegging van de statuten. De wettelijke bepalingen zijn alleen op de werkende leden toepasselijk. Toegetreden leden zijn enkel aangesloten om te genieten van de activiteiten van de vzw. Ze hebben geen stemrecht op de algemene vergadering. De rechten en verplichtingen van de toegetreden leden worden ingeschreven in een huishoudelijk reglement.

Artikel 6. Over de aanvaarding van werkende leden beslist de Raad van Bestuur. Het verzoek om toelating van een kandidaat-lid moet schriftelijk worden ingediend bij de voorzitter van de raad van bestuur. Met de term 'lid' in deze statuten wordt uitdrukkelijk verwezen naar de werkende leden.

Artikel 7. De raad van bestuur kan, onder door haar te bepalen voorwaarden, ook andere personen als ereleden, beschermleden, steunende of adviserende leden tot de vereniging toelaten.

Artikel 8. De leden zijn geen jaarlijkse bijdrage verschuldigd.

Artikel 9. Elk lid kan ten alle tijde uit de vereniging treden. Het ontslag moet bij aangetekend schrijven aan de raad van bestuur ter kennis worden gebracht.

1.

e

Artikel 10. Uittredende of uitgesloten leden en hun rechtsopvolgers hebben geen deel in het vermogen van de vereniging, en kunnen derhalve ook nooit teruggave of vergoeding voor gestorte bijdragen of gedane inbrengsten vorderen.

TITEL III: DE RAAD VAN BESTUUR

Artikel .11. De vereniging wordt bestuurd door een raad van bestuur van ten minste drie leden die, al dan

niet, lid zijn van de vereniging. Indien de algemene vergadering slechts drie leden telt, bestaat de raad van

bestuur uit slechts twee personen. In ieder geval moet het aantal bestuurders steeds lager zijn dan het aantal

leden van de algemene vergadering.

De raad van bestuur is samengesteld uit natuurlijke personen en/of rechtspersonen.

0

Artikel 12: Duur van het mandaat van de bestuurders

óHet mandaat van de bestuurders duurt maximaal 6 jaar. De bestuurders zijn herkiesbaar.

N

Artikel 13: Wijze van benoeming en bezoldiging van de bestuurders

et De bestuurders worden benoemd door de algemene vergadering met een gewone meerderheid ongeacht het aantal aanwezige en/of vertegenwoordigde leden. De bestuurders oefenen hun mandaat kosteloos uit. De

akten betreffende de benoeming van de bestuurders moeten neergelegd worden op de griffie van de rechtbank et

e van koophandel en moeten binnen de dertig dagen na de neerlegging (bij uittreksel) bekendgemaakt worden in

de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad.

Artikel 14: Ambtsbeëindiging en afzetting van de bestuurders

Het mandaat van de bestuurders eindigt door afzetting door de algemene vergadering, door vrijwillig

°' ontslag, door het verstrijken van het mandaat, door overlijden of ingeval van wettelijke onbekwaamheid.

De afzetting door de algemene vergadering wordt beslist bij gewone meerderheid van het aantal aanwezige en/of vertegenwoordigde leden. Het moet evenwel uitdrukkelijk vernield worden op de agenda van de algemene vergadering.

Een bestuurder die vrijwillig ontslag neemt, moet dit schriftelijk bekendmaken aan de raad van bestuur. Dit

et ontslag gaat onmiddellijk in tenzij door dit ontslag het minimum aantal bestuurders onder het statutaire minimum is gedaald. In dit geval, moet de raad van bestuur binnen de twee maanden de algemene vergadering

IY1 bijeenroepen, welke in de vervanging van de betrokken bestuurder dient te voorzien en hem daarvan ook schriftelijk in kennis zal stellen.

De akten betreffende de ambtsbeëindiging en de benoeming van de bestuurders moeten neergelegd worden op de griffie van de rechtbank van koophandel en moeten binnen de dertig dagen na de neerlegging (bij uittreksel) bekendgemaakt worden in de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 23/03/2011- Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

Artikel 15: Bevoegdheden van de bestuurders.

De raad van bestuur leidt de zaken van de vereniging en vertegenwoordigt deze in en buiten rechte. Hij is bevoegd voor alle aangelegenheden, met uitzondering van die welke uitdrukkelijk door de Wet aan de algemene vergadering zijn voorbehouden. Hij treedt op als eiser en verweerder, in alle rechtsgedingen en beslist over het al dan niet aanwenden van rechtsmiddelen.

De raad van bestuur kan slechts geldig-beslissen indien de meerderheid van de bestuurders aanwezig is. De beslissingen worden genomen bij gewone meerderheid van stemmen. Bij staking van stemmen is de stem van de voorzitter of de stem van diegene die hem vervangt doorslaggevend.

Artikel 16. De raad van bestuur wordt bijeengeroepen door de voorzitter Indien de voorzitter verhinderd is, wordt deze bijeengeroepen door de ondervoorzitter of de afgevaardigd-bestuurder.

De vergaderingen van de raad van bestuur wonden voorgezeten door de voorzitter. Indien deze verhinderd is, wordt de vergadering voorgezeten door de ondervoorzitter. Indien de ondervoorzitter eveneens verhinderd is, wordt de vergadering voorgezeten door de oudste van de aanwezige bestuurders.

Artikel 17. Van elke vergadering worden notulen gemaakt, die ondertekend worden door de voorzitter of de afgevaardigd-bestuurder-directeur en die ingeschreven worden in een daartoe bestemd register. De uittreksels die moeten worden voorgelegd en al de andere akten worden geldig ondertekend door de voorzitter of de afgevaardigd-bestuurder-directeur. Bij ontstentenis van deze bestuurders kunnen twee andere bestuurders deze documenten geldig ondertekenen.

Artikel 18. De raad van bestuur vaardigt aile huishoudelijke reglementen uit die hij nodig acht en nuttig oordeelt.

De raad van bestuur kan, indien hij dit nodig oordeelt, een afgevaardigd-bestuurder-directeur benoemen, die met het dagelijks bestuur wordt belast. Tot daden van dagelijks bestuur worden alle handelingen of verrichtingen gerekend die door het dagelijks leven van de vereniging worden vereist of die zowel wegens hun gering belang als wegens de noodzakelijkheid van een snelle oplossing de tussenkomst van de Raad van Bestuur zelf niet rechtvaardigen.

De afgevaardigd-bestuurder benoemt en ontslaat de leden van het personeel en bepaalt hun bezoldigingen.

Artikel 19: Personen gemachtigd om de vereniging te vertegenwoordigen, overeenkomstig art. 13, 4° lid, W.VZW

De raad van bestuur kan zijn bevoegdheden voor bepaalde handelingen en taken op zijn verantwoordelijkheid overdragen aan één van de bestuurders of aan een ander persoon, die al dan niet lid is van de vereniging. De raad van bestuur kan uit zijn bestuurders een voorzitter, een ondervoorzitter, een afgevaardigd-bestuurder, een secretaris, een penningmeester en elke functie die voor de goede werking van de vereniging noodzakelijk is, kiezen.

Hun benoeming gebeurt door de raad van bestuur bij gewone meerderheid, die hieromtrent geldig beslist indien de meerderheid van de bestuurders aanwezig is.

De ambtsbeëindiging van deze gemachtigde personen kan geschieden

a) op vrijwillige basis door de gemachtigde zelf door een schriftelijk ontslag in te dienen bij de raad van bestuur

b) door afzetting door de raad van bestuur bij gewone meerderheid die hieromtrent geldig beslist indien de meerderheid van de bestuurders aanwezig is. De beslissing hieromtrent door de raad van bestuur moet evenwel binnen de zeven kalenderdagen bij aangetekend schrijven ter kennis gebracht worden van de betrokkene.

De akten betreffende de ambtsbeëindiging en de benoeming van de personen gemachtigd om de vereniging te vertegenwoordigen, moeten neergelegd worden op de griffie van de rechtbank van koophandel en moeten binnen de dertig dagen na de neerlegging (bij uittreksel) bekendgemaakt worden in de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad.

Op voordrachtvan de Raad van Bestuur oefenen de gevolmachtigden hun bevoegdheden, waaronder de handtekeningbevoegdheid, afzonderlijk of gezamenlijk uit conform de beslissing van de Raad van Bestuur.

Artikel 20: Commissarissen

De vereniging kan commissarissen benoemen wanneer de algemene vergadering hieromtrent rechtsgeldig een beslissing heeft genomen. In dit geval kan de algemene vergadering commissarissen benoemen zowel uit haar leden als uit derden.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 23/03/2011- Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

Zij is evenwel wettelijk verplicht, ingevolge art. 17, § 5 van de huidige wet één of meer commissarissen te benoemen wanneer zij aan twee van de hieronder drie vermelde voorwaarden gezamenlijk voldoet:

a) het equivalent gemiddeld over het jaar van 50 voltijdse werknemers ingeschreven in het personeelsregister dat wordt gehouden overeenkomstig het K.B. nr. 5 van 23 oktober 1978

b) in totaal 6.250.000 euro aan andere dan uitzonderlijke ontvangsten, exclusief BTW

c) een balanstotaal van 3.125:000 euro

Zij is eveneens wettelijk verplicht dit te doen indien het gemiddeld aantal tewerkgestelde werknemers per jaar het equivalent van 100 voltijdse werknemers ingeschreven in het personeelsregister dat wordt gehouden krachtens K.B. nr. 5 van 23 oktober 1978, overschrijdt.

De algemene vergadering is, wanneer zij er wettelijk toe gehouden is commissarissen te benoemen, verplicht deze te benoemen onder de leden van het Instituut van Bedrijfsrevisoren.

TITEL IV: ALGEMENE VERGADERING

Artikel 21. De algemene vergadering is samengesteld uit alle werkende leden, en wordt voorgezeten door de voorzitter van de raad van bestuur, indien deze verhinderd is door de ondervoorzitter. Indien de ondervoorzitter eveneens verhinderd is, wordt de algemene vergadering voorgezeten door de oudste_ van de aanwezige bestuurders.

Artikel 22. De algemene vergadering is uitsluitend bevoegd voor:

- het wijzigen van de statuten,

- de benoeming en de afzetting van de bestuurders,

- de benoeming en de afzetting van de commissarissen en het bepalen van hun bezoldiging ingeval een

bezoldiging wordt toegekend,

- de kwijting aan de bestuurders en de commissarissen,

- de goedkeuring van de begroting en van de rekening,

- de vrijwillige ontbinding van de vereniging,

- de benoeming en de uitsluiting van een lid van de vereniging,

- de omzetting van de vereniging in een vennootschap met een sociaal oogmerk,

- alle gevallen waarin deze statuten het vereisen.

Artikel 23. De algemene vergadering wordt geldig bijeengeroepen door de raad van bestuur of door de voorzitter telkens als het doel van de vereniging zulks vereist.

Zij moet ten minste eenmaal per jaar worden bijeengeroepen voor het goedkeuren van de rekeningen van het afgelopen jaar en voor de begroting van het komend jaar, en dit binnen de zes maanden na de afsluitingsdatum van het boekjaar.

Artikel 24. De algemene vergadering wordt gehouden binnen de zes maanden na afsluitingsdatum van het boekjaar.

Artikel 25. De raad van bestuur is bovendien verplicht de algemene vergadering samen te roepen wanneer 1/5 van de werkende leden daartoe een verzoek richt aan de raad van bestuur en dit per aangetekende brief waarin de te behandelen agendapunten zijn vermeld. In dit geval is de Raad van Bestuur verplicht de algemene vergadering samen te roepen binnen de 15 werkdagen met vermelding op de agenda van de gevraagde agendapunten.

Artikel 26. De oproepingen tot de algemene vergadering moeten om geldig te zijn, ondertekend worden door de voorzitter van de Raad van Bestuur, Als hij verhinderd is, wordt de oproeping ondertekend door de ondervoorzitter of de afgevaardigd-bestuurder. Alle werkende leden moeten worden opgeroepen per brief al dan niet elektronisch verstuurd ten minste acht werkdagen voor de vergadering.

" Artikel 27. De oproepingsbrief, die plaats, dag en uur van de vergadering vermeldt, bevat de agenda, die wordt vastgelegd door de raad van bestuur. Elk onderwerp dat schriftelijk wordt voorgedragen door 1/20 van de werkende leden, moet eveneens op de agenda worden vermeld. Dit onderwerp moet uiteraard door het 1/20 van de leden ondertekend zijn en ten minste twee werkdagen voor de vergadering .aan de voorzitter van de algemene vergadering overhandigd zijn.

Bij onmogelijkheid om nog een nieuwe agenda te bezorgen aan de werkende leden, deelt de voorzitter bij aanvang van de zitting het (de) bijkomende onderwerp(en) mee. Hij vermeldt ook als hij het (ze) .prioiitair wenst te behandelen of hij het (ze) wil toevoegen nadat de andere punten reeds behandeld werden.

Artikel 28. In gewone gevallen worden de besluiten genomen bij eenvoudige meerderheid van de aanwezige en vertegenwoordigde stemmen. Bij staking van stemmen beslist de stem van de voorzitter of diegene die op dat ogenblik de vergadering voorzit.

MOD 2.2

Artikel 29: statutenwijziging

Tot wijziging van de statuten kan slechts worden besloten indien die wijziging gedetailleerd op de agenda is vermeld en indien 2/3 van de werkende leden aanwezig of vertegenwoordigd is. Wordt dit getal niet bereikt dan kan een tweede vergadering worden bijeengeroepen, zoals door deze statuten is bepaald, en waarop deze vergadering een geldig besluit zal kunnen nemen, ongeacht het aantal aanwezigen. Deze tweede vergadering mag niet binnen de 15 kalenderdagen volgend op de eerste vergadering worden gehouden. Voor elke statutenwijziging is bovendien een meerderheid van 2/3 der aanwezige of vertegenwoordigde stemmen vereist, ook op de tweede algemene vergadering. Tot wijziging van het doel van de vereniging kan slechts met een meerderheid van 4/5 van de stemmen worden besloten.

Van iedere statutenwijziging zullen de wijzigingen en de volledig gecoordineerde statuten na deze wijziging neergelegd worden op de griffie vande rechtbank van koophandel. Binnen de 30 dagen na de neerlegging dient de wijziging (bij uittreksel) bekendgemaakt te worden in de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad.

Artikel 30. Bij vrijwillige ontbinding van de vereniging worden dezelfde regels als deze beschreven voor het wijzigen van het doel der vereniging vereist.

Artikel 31. Een meerderheid van 2/3 der stemmen is vereist voor het uitsluiten van een lid. Bij uitsluiting van een lid moet dit punt eveneens op de agenda voorkomen en moet het lid worden uitgenodigd om in zijn verdediging te kunnen voorzien.

Artikel 32. Van elke vergadering worden notulen gemaakt, die ondertekend worden door de voorzitter en de secretaris en opgenomen worden in een bijzonder register. Dit register kan op de zetel van de vereniging door leden en belanghebbende derden worden ingezien. Uittreksels daarvan worden geldig ondertekend door de voorzitter en de afgevaardigd-bestuurder of door twee bestuurders en bij ontstentenis hiervan door twee leden van de algemene vergadering.

TITEL V: REKENINGEN EN BEGROTINGEN

Artikel 33. Het boekjaar van de vereniging loopt van 1 januari tot 31 december.

De raad van bestuur sluit de rekeningen over het voorbije boekjaar af en bereidt de begroting van het

e komend boekjaar voor. Beide worden ter goedkeuring aan de algemene vergadering voorgelegd die gehouden wordt binnen zes maanden na afsluitingsdatum van het boekjaar.

TITEL VI: ONTBINDING EN VEREFFENING

Artikel 34. Behoudens gevallen van gerechtelijke ontbinding en ontbinding van rechtswege kan slechts de algemene vergadering tot ontbinding besluiten indien 2/3 van de leden op de algemene vergadering aanwezig

0 of vertegenwoordigd zijn en er bovendien een 4/5 meerderheid akkoord is om de vereniging vrijwillig te

ontbinden. Het voorstel tot vrijwillige ontbinding van de vereniging moet uitdrukkelijk op de agenda van de

ó algemene vergadering vermeld worden.

Zijn geen 213 van de leden op deze algemene vergadering aanwezig of vertegenwoordigd, dan moet een tweede algemene vergadering worden bijeengeroepen die geldig beraadslaagt ongeacht het aantal aanwezige

et et of vertegenwoordigde leden maar mits een 4/5 meerderheid wordt akkoord gevonden om de vereniging vrijwillig

te ontbinden.

In geval van vrijwillige ontbinding benoemt de algemene vergadering, of bij gebreke daarvan, de rechtbank, één of meer vereffenaars. Zij bepaalt tevens hun bevoegdheid alsmede de vereffeningsvoorwaarden.

v

p De activa zullen, na aanzuivering van de passiva, worden overgedragen aan een vereniging met een

belangenloze doelstelling.

Van de ontbinding zal het ontbindingsbesluit, de benoeming en de ambtsbeëindiging van de vereffenaars neergelegd worden op de griffie van de rechtbank van koophandel. Binnen de 30 dagen na de neerlegging dient dit ontbindingsbesluit, de benoeming en de ambtsbeëindiging van de vereffenaars bij uittreksel bekendgemaakt te worden in de bijsagen bij het Belgisch Staatsblad.

Artikel 35. Voor alles wat in deze statuten niet is voorzien of geregeld, blijft de Wet van 27 juni 1921

pq gewijzigd door de wet van 2 mei 2002 toepasselijk.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 23/03/2011- Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

De Algemene Vergadering van vzw Onafhankelijke Dienst voor Gezinszorg, Coupure Links 67, 9000 Gent, in zitting bijeen op 29 september 2010, aanvaardt met eenparigheid van stemmen het ontslag van de bestuurders BAFORT Walter, VAN QUICKENBORNE Rik, VANDERMEERSCH Thierry en WILLAERT Jean-Pierre en benoemt met eenparigheid van stemmen volgende personen tot bestuurder:

1. BOUCKAERT Pierre, Zwaluwenlaan 18, 1780 Wemmel, geboren op 23 maart 1947 te Gent (470323 327 88);

2. BURKE Alex, Vooruitgangstraat 65, 8310 Assebroek, geboren op 22 januari 1959 te Oostende (590122 18513);

3. DEPRÉ Eric, Lennikseweg 19, 1700 Dilbeek, geboren op 11 juli 1957 te Ukkel (570711 425 06);

4. DEQUAE Marie-Gemma, Beekstraat 55, 8550 Zwevegem, geboren op 4 mei 1948 te Kortrijk (480504 140 07);

5. MERTENS Roger, Schotensteenweg 38, 2960 Brecht, geboren op 17 augustus 1946 te Rijkevorsel (460817 413 02);

6. MONTEN Chris, Am.Casier De Ter Rekenlaan 43, 9030 Mariakerke, geboren op 28 januari 1971 te Lommel (710128 164 09);

7. ROGGE Jean, Voordries 1, 9050 Gentbrugge, geboren op 4 oktober 1950 te Gent (501004 017 13);

8. WIBO Jean-Charles, Bosstraat 57, 9830 Sint-Martens-Latem, geboren op 6 februari 1956 te Gent (560206 193 32).

De Raad van Bestuur is nu als volgt samengesteld:

1. BOUCKAERT Pierre, Zwaluwenlaan 18, 1780 Wemmel, geboren op 23 maart 1947 te Gent (470323 327 88);

2. BURKE Alex, Vooruitgangstraat 65, 8310 Assebroek, geboren op 22 januari 1959 te Oostende (590122 185 13);

3. DE COENE Pascal, Luc Van Parysstraat 8, 9040 Sint-Amandsberg, geboren op 2 februari 1960 te Gent (600202 025 25);

4.. DE CROOCK Rita, Leopoldlaan 40, 9900 Eeklo, geboren op 29 januari 1939 te Adegem (390129 208 39);

5. DE LEMBRE Erik, Muizendries 15, 9070 Destelbergen, geboren op 13 maart 1942 te Gent (420313 045 80);

6. DEPRI` Eric, Lennikseweg 19, 1700 Dilbeek, geboren op 11 juli 1957 te Ukkel (570711 425 06);

7. DEQUAE Marie-Gemma, Beekstraat 55, 8550 Zwevegem, geboren op 4 mei 1948 te Kortrijk (480504 140 07);

8. LAUWERS Stefaan, Toekomststraat 130, 9040 Sint-Amandsberg, geboren op 18 mei 1959 te Ronse (590518 229 20);

9. MERTENS Roger, Schótensteenweg 38, 2960 Brecht, geboren op 17 augustus 1946 te Rijkevorsel (460817 413 02);

10. MONTEN Chris, Am.Casier De Ter Bekenlaan 43, 9030 Mariakerke, geboren op 28 januari 1971 te Lommel (710128 164 09);

11. ROGGE Jean, Voordries 1, 9050 Gentbrugge, geboren op 4 oktober 1950 te Gent (501004 017 13);

12. WIBO Jean-Charles, Bosstraat 57, 9830 Sint-Martens-Latem, geboren op 6 februari 1956 te Gent (560206 193 32).

De Raad van Bestuur oefent haar mandaat als college uit, maar kan bepaalde bevoegdheden op zijn verantwoordelijkheid overdragen aan één van de bestuurders of aan een ander persoon, die al dan niet lid is van de vereniging.

De Raad van Bestuur leidt de zaken van de vereniging en vertegenwoordigt deze in en buiten rechte. Hij is bevoegd voor alle aangelegenheden, met uitzondering van die welke uitdrukkelijk door de Wet aan de Algemene Vergadering zijn voorbehouden. Hij treedt op als eiser en verweerder, in alle rechtsgedingen en beslist over het al dan niet aanwenden van rechtsmiddelen.

De Raad van Bestuur kan uit zijn bestuurders een voorzitter, een ondervoorzitter, een afgevaardigd-bestuurder en elke functie die voor de goede werking van de vereniging noodzakelijk is kiezen.

Op voordracht van de Raad van Bestuur oefenen de gevolmachtigden hun bevoegdheden, waaronder de handtekeningbevoegdheid, afzonderlijk of gezamenlijk uit conform de beslissing van de Raad van Bestuur

MOD 2.2

.s.

Voor-

behouden aan het Belgisch

Staatsblad

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 23/03/2011- Annexes du Moniteur belge

Luik B - Vervolg

De Raad van Bestuur van vzw Onafhankelijke Dienst voor Gezinszorg, Coupure Links 67, 9000 Gent, in zitting bijeen op 29 september 2010, heeft onder zijn leden volgende functies verdeeld en in die functie benoemd:

" voorzitter Raad van Bestuur: DE LEMBRE Erik, Muizendries 15, 9070 Destelbergen, geboren op 13 maart 1942 te Gent (420313 045 80);

" ondervoorzitter Raad van Bestuur: DE COENE Pascal, Luc Van Parysstraat 8, 9040 Sint-Amandsberg, geboren op 2 februari 1960 te Gent (600202 025 25);

" afgevaardigd-bestuurder: LAUWERS Stefaan, Toekomststraat 130, 9040 Sint-Amandsberg, geboren op 18 mei 1959 te Ronse (590518 229 20); "

De afgevaardigd-bestuurder oefent zijn bevoegdheden alleen of gezamenlijk uit conform de beslissing van de Raad van Bestuur.

De Raad van Bestuur van vzw Onafhankelijke Dienst voor Gezinszorg, Coupure Links 67, 9000 Gent, in zitting bijeen op 19 oktober 2010, heeft met eenparigheid van stemmen de handtekeningbevoegdheid van de gemachtigde als volgt goedgekeurd:

- de afgevaardigd-bestuurder-directeur beschikt over de éénhandtekening-bevoegdheid voor daden van dagelijks bestuur waarvan de waarde 25 000 euro niet overschrijdt.

- daden van dagelijks bestuur waarvan de waarde 25 000 euro overschrijdt, kunnen gesteld worden door de voorzitter samen met de de afgevaardigd-bestuurder-directeur of door twee bestuurders, waaronder de afgevaardigd-bestuurder-directeur, die dan in voorkomend geval gezamenlijk handelen, mits voorafgaandelijke toestemming van de Raad van Bestuur.

Voor echt verklaard te Gent, op 25 februari 2011

Stefaan LAUWERS,

afgevaardigd-bestuurder.

. Terzelfder tijd hierbij neergelegd: akte omtrent statutenwijzigingen, naamswijziging, aanpassing statutaire organen, functieverdeling raad van bestuur, benoeming dagelijks bestuur en handtekeningbevoegdheden alsook de gecoördineerde statuten

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

" Verso : Naanten handtekening

10/04/2015
ÿþ MOD 2.2

kit CD I ln de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie



NEERGELEGD

3 0 MAART 2015



 RECFW1ff te VAN

KOOPHANDEL TE GENT

Ondernemingsnr : 464.151.037

Benaming

(voluit) : Partena Gezinszorg

(verkort) :

Rechtsvorm : vzw

Zetel : 9000 Gent, Sluisweg 2

Onderwerp akte : benoemingen I aanpassing samenstelling statutaire organen I statutenwijziging

De Raad van Bestuur van vzw Parten} Gezinszorg, in zitting bijeen op 16 december 2014, keurt eenparig de benoeming van de heer Lucas WILLEMYNS (500210 283 93) tot eerste ondervoorzitter en de heer Pascal DE COENE (600202 025 25) tot tweede ondervoorzitter van Partena Gezinszorg vzw goed. De benoeming gaat onmiddellijk in.

De Raad van Bestuur van vzw Partena Gezinszorg, in zitting bijeen op 3 maart 2015 beslist unaniem dat Stefaan LAUWERS (590518 229 20), benoemd tot afgevaardigd-bestuurder tijdens de zitting van de Raad van Bestuur op 21 januari 2014, als afgevaardigd-bestuurder de bevoegdheid krijgt om de raad te vertegenwoordigen ten overstaan van derden, voor het gerecht en in de akten, met inbegrip van deze voor dewelke de tussenkomst van een openbaar ambtenaar of een notaris vereist is. Hij kan zijn bevoegdheid verder delegeren via specifieke volmachten.

De Algemene Vergadering van vzw Partena Gezinszorg, in zitting bijeen op 3 maart, aanvaardt met

eenparigheid van stemmen het ontslag van de bestuurder Jean-Charles WIBO. Er wordt niet in zijn vervanging

voorzien.

De samenstelling van de Raad van Bestuur is bijgevolg als volgt:

1.BEVERNAGE Alfred (461231 455 53)

2.BOUCKAERT Pierre (470323 327 88)

3.BOUILLART Robert (560203 303 21)

4.BURKE Alex (590122 185 13)

5.COPPIETERS Mark (440211 047 76)

6.DE COENE Pascal (600202 025 25)

7.DE LEMBRE Erik (420313 045 80)

8.DE PAUW Luc (431019 183 26)

9.DE PAUW Philip (670422 241 49)

10.DEPRÉ Eric (570711 425 06)

11.DEQUAE Marie-Gemma (480504140 07)

12. FLAM ENT Ludwig (510527 171 28)

13.LARNO Danny (570904 381 80)

14.LAUWERS Stefaan (590518 229 20)

15.LEYMAN Peter (620512 397 95)

16.MERCKX Wilfried (470303 241 95)

17.MERTENS Roger (460817 413 02)

18.MONTEN Chris te Lommel (710128 164 09)

19.REYNTJENS Rudi (581016 037 92)

20.ROGGE Jean (501004 017 13)

21.SEGERS Luk (470625 287 89)

22.WAUTERS Wim (690905 339 53)

23.WILLEMYNS Lucas (500210 283 93)

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -10/04/2015 - Annexes du Moniteur belge

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -10/04/2015 - Annexes du Moniteur belge

Moo2.2

De Raad van Bestuur oefent haar mandaat als college uit, maar kan bepaalde bevoegdheden op zijn verantwoordelijkheid overdragen aan één of meer gemachtigden.

De Raad van Bestuur leidt de zaken van de vereniging en vertegenwoordigt deze in en buiten rechte. Hij is bevoegd voor aile aangelegenheden, met uitzondering van die welke uitdrukkelijk door de Wet aan de Algemene Vergadering zijn voorbehouden. Hij treedt op als eiser en verweerder, in aile rechtsgedingen en beslist over het al dan niet aanwenden van rechtsmiddelen.

De Raad van Bestuur kan uit zijn bestuurders een voorzitter, een ondervoorzitter, een afgevaardigd-bestuurders een secretaris, een penningmeester en elke functie die voor de goede werking van de vereniging noodzakelijk is, zoals het aanduiden van een afgevaardigd-bestuurder, kiezen.

Op voordracht van de Raad van Bestuur oefenen de gevolmachtigden hun bevoegdheden, waaronder de handtekeningbevoegdheid, afzonderlijk of gezamenlijk uit conform de beslissing van de Raad van Bestuur

De Algemene Vergadering van vzw Partena Gezinszorg, in zitting bijeen op 3 maart 2015, heeft met eenparigheid van stemmen volgende statuten goedgekeurd

TITEL I: NAAM - ZETEL - DOEL - DUUR

Artikel 1

De vereniging draagt de naam: Partena Gezinszorg vzw, In contacten met gebruikers mag ook de naam

`Partena Kinderopvang vzw' worden gebruikt

Artikel 2

De zetel van de vereniging is gevestigd te Sluisweg 2, 9000 Gent en ressorteert onder het gerechtelijk

arrondissement Oost-Vlaanderen.

Hij kan slechts verplaatst worden door de algemene vergadering mits deze bovendien de regels in acht neemt zoals vereist voor een statuutswijziging en beschreven in deze statuten.

Artikel 3

De vereniging heeft tot doel, zonder onderscheid van politieke, filosofische of godsdienstige opvatting aan de gezinnen, bejaarden of gehandicapten die erom verzoeken, tijdelijk verzorgenden ter beschikking te stellen om hen in hun gezinstaak en in het bijzonder in hun huishoudelijke werkzaamheden bij te staan of te vervangen.

De vereniging kan ook opleidingscentra voor verzorgenden oprichten, waar cursussen, en recyclagecursussen worden gegeven.

De vereniging kan eveneens informatiediensten, poetsdiensten, enz. oprichten.

De vereniging heeft tevens tot doel om complementair aan de gezinszorg thuisverpleging aan zijn klanten aan te bieden. Hiertoe kan zij een dienst thuisverpleging organiseren en uitbaten in eigen beheer.

Alles wat rechtstreeks of onrechtstreeks met deze doelstelling verband houdt, behoort tot de bevoegdheid van de vereniging.

De vereniging heeft eveneens tot doel zonder onderscheid van politieke, filosofische of godsdienstige opvattingen, voorzieningen inzake kinderopvang te organiseren, met name kinderdagverblijven en diensten voor opvanggezinnen,

De vereniging heeft eveneens tot doel zonder onderscheid van politieke, filosofische of godsdienstige opvattingen, voorzieningen zoals beschreven in de wet van 20/0712001 met betrekking tot de buurtdiensten en  banen en het KB van 12/12/2001 betreffende de dienstencheques, in de thuishulp van huishoudelijke aard te organiseren.

Zij mag eveneens alle activiteiten ondernemen die dit doel kunnen bevorderen. Zij Kan in die zin ook, doch slechts op bijkomstige wijze, handelsdaden stellen, enkel voor zover de opbrengst hiervan besteed wordt aan het doel waarvoor zij werd opgericht.

Artikel 4

De vereniging wordt opgericht voor onbepaalde duur, doch kan evenwel te allen tijde ontbonden worden.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -10/04/2015 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

TITEL II:LE D E N

Artikel 5

Het aantal leden is onbeperkt, maar moet ten minste drie bedragen. De oprichters zijn de eerste werkende leden. De vereniging Kan werkende en toegetreden leden tellen. De volheid van het lidmaatschap, met inbegrip van het stemrecht op de algemene vergadering, komt uitsluitend toe aan de werkende leden. Werkende leden zijn diegenen wiens naam is vermeld in het ledenregister dat op de zetel van de vereniging wordt bijgehouden en waarvan een kopie, ingevolge art. 26, novies, §1, 3° van de huidige wetgeving wordt neergelegd ter griffie van de rechtbank van koophandel. Bij wijzigingen in de samenstelling van de vereniging moet een nieuw ledenregister worden neergelegd binnen een maand te rekenen vanaf de verjaardag van de neerlegging van de statuten, De wettelijke bepalingen zijn alleen op de werkende leden toepasselijk. Toegetreden leden zijn enkel aangesloten om te genieten van de activiteiten van de vzw,. Ze hebben geen stemrecht op de algemene vergadering. De rechten en verplichtingen van de toegetreden leden worden ingeschreven in een huishoudelijk reglement.

Artikel 6

Over de aanvaarding van werkende leden beslist de Raad van Bestuur. Het verzoek om toelating van een kandidaat-lid moet schriftelijk worden ingediend bij de voorzitter van de raad van bestuur. Met de term 'lid' in deze statuten wordt uitdrukkelijk verwezen naar de werkende leden.

Artikel 7

De raad van bestuur Kan, onder door haar te bepalen voorwaarden, ook andere personen als ereleden,

beschermleden, steunende of adviserende leden tot de vereniging toelaten.

Artikel 8

De leden zijn geen jaarlijkse bijdrage verschuldigd.

Artikel 9

Elk lid kan ten alle tijde uit de vereniging treden Het ontslag moet bij aangetekend schrijven aan de raad

van bestuur ter kennis worden gebracht.

Artikel 10

Uittredende of uitgesloten leden en hun rechtsopvolgers hebben geen deel in het vermogen van de vereniging, en kunnen derhalve ook nooit teruggave of vergoeding voor gestorte bijdragen of gedane inbrengsten vorderen.

TITEL III: DE RAAD VAN BESTUUR

Artikel 11

De vereniging wordt bestuurd door een raad van bestuur van ten minste drie leden die, al dan niet, lid zijn

van de vereniging. Indien de algemene vergadering slechts drie leden telt, bestaat de raad van bestuur uit

slechts twee personen. In ieder geval moet het aantal bestuurders steeds lager zijn dan het aantal leden van de

algemene vergadering.

De raad van bestuur is samengesteld uit natuurlijke personen en/of rechtspersonen.

Artikel 12: Duur van het mandaat van de bestuurders

Het mandaat van de bestuurders duurt maximaal 6 jaar, De bestuurders zijn herkiesbaar,

Artikel 13: Wijze van benoeming en bezoldiging van de bestuurders

De bestuurders worden benoemd door de algemene vergadering met een gewone meerderheid ongeacht het aantal aanwezige en/of vertegenwoordigde leden De bestuurders oefenen hun mandaat kosteloos uit. De akten betreffende de benoeming van de bestuurders moeten neergelegd worden op de griffie van de rechtbank van koophandel en moeten binnen de dertig dagen na de neerlegging (bij uittreksel) bekendgemaakt worden in de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad,

Artikel 14: Ambtsbeëindiging en afzetting van de bestuurders

Het mandaat van de bestuurders eindigt door afzetting door de algemene vergadering, door vrijwillig ontslag, door het verstrijken van het mandaat, door overlijden of ingeval van wettelijke onbekwaamheid.

De afzetting door de algemene vergadering wordt beslist bij gewone meerderheid van het aantal aanwezige en/of vertegenwoordigde leden. Het moet evenwel uitdrukkelijk vermeld worden op de agenda van de algemene vergadering.

Een bestuurder die vrijwillig ontslag neemt, moet dit schriftelijk bekendmaken aan de raad van bestuur. Dit ontslag gaat onmiddellijk in tenzij door dit ontslag het minimum aantal bestuurders onder het statutaire minimum is gedaald. In dit geval, moet de raad van bestuur binnen de twee maanden de algemene vergadering bijeenroepen, welke in de vervanging van de betrokken bestuurder dient te voorzien en hem daarvan ook schriftelijk in kennis zal stellen.

~ -.

MOD2.2

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -10/04/2015 - Annexes du Moniteur belge

De akten betreffende de ambtsbeëindiging en de benoeming van de bestuurders moeten neergelegd worden op de griffie van de rechtbank van koophandel en moeten binnen de dertig dagen na de neerlegging (bij uittreksel) bekendgemaakt worden in de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad.

Artikel '15: Bevoegdheden van de bestuurders.

De raad van bestuur leidt de zaken van de vereniging en vertegenwoordigt deze in en buiten rechte, Hij is bevoegd voor alle aangelegenheden, met uitzondering van die welke uitdrukkelijk door de Wet aan de algemene vergadering zijn voorbehouden. Hij treedt op als eiser en verweerder, in alle rechtsgedingen en beslist over het al dan niet aanwenden van rechtsmiddelen,

De raad van bestuur kan slechts geldig beslissen indien de meerderheid van de bestuurders aanwezig is. De beslissingen worden genomen bij gewone meerderheid van stemmen. Bij staking van stemmen is de stem van de voorzitter of de stem van diegene die hem vervangt doorslaggevend.

Artikel '16

De raad van bestuur wordt bijeengeroepen door de voorzitter Indien de voorzitter verhinderd is, wordt deze

bijeengeroepen door de ondervoorzitter of de afgevaardigd-bestuurder.

De vergaderingen van de raad van bestuur worden voorgezeten door de voorzitter. Indien deze verhinderd is, wordt de vergadering voorgezeten door de ondervoorzitter. Indien de ondervoorzitter eveneens verhinderd is, wordt de vergadering voorgezeten door de oudste van de aanwezige bestuurders.

Artikel 17

Van elke vergadering worden notulen gemaakt, die ondertekend worden door de voorzitter of de afgevaardigd-bestuurder-directeur en die ingeschreven worden in een daartoe bestemd register. De uittreksels die moeten worden voorgelegd en al de andere akten worden geldig ondertekend door de voorzitter of de afgevaardigd-bestuurder-directeur. Bij ontstentenis van deze bestuurders kunnen twee andere bestuurders deze documenten geldig ondertekenen.

Artikel 18

De raad van bestuur vaardigt aile huishoudelijke reglementen uit die hij nodig acht en nuttig oordeelt.

De raad van bestuur kan, indien hij dit nodig oordeelt, een afgevaardigd-bestuurder-directeur benoemen, die met het dagelijks bestuur wordt belast. Tot daden van dagelijks bestuur worden alle handelingen of verrichtingen gerekend die door het dagelijks leven van de vereniging worden vereist of die zowel wegens hun gering belang als wegens de noodzakelijkheid van een snelle oplossing de tussenkomst van de Raad van Bestuur zelf niet rechtvaardigen.

De afgevaardigd-bestuurder benoemt en ontslaat de leden van het personeel en bepaalt hun bezoldigingen,

Artikel 19. Bureau Van de Raad van Bestuur

ln de schoot van de Raad van Bestuur kan een Bureau opgericht worden. De voorzitter van de Raad van

Bestuur is tevens voorzitter van dit Bureau.

Het Bureau telt minimum 6 en maximum 8 leden, inclusief de voorzitter van de Raad van Bestuur.

De directeur is geen lid van het Bureau; hij heeft een raadgevende stem.

Artikel 20. Werking van het Bureau

Het Bureau wordt door de voorzitter zo vaak als nodig bijeen geroepen. Het kan slechts geldig beraadslagen

indien minstens de helft van de leden aanwezig zijn.

Het Bureau oefent de bevoegdheden uit die de Raad van bestuur aan hem overdraagt.

Indien twee of meer leden een beslissing niet goedkeuren, dan moet, indien ze dit uitdrukkelijk verzoeken,

deze beslissing doorverwezen worden naar de Raad van Bestuur.

Artikel 21

Personen gemachtigd om de vereniging te vertegenwoordigen, overeenkomstig art, 13, 4° lid, W.VZW

De raad van bestuur kan zijn bevoegdheden voor bepaalde handelingen en taken op zijn verantwoordelijkheid overdragen aan één van de bestuurders of aan een ander persoon, die al dan niet lid is van de vereniging. De raad van bestuur kan uit zijn bestuurders een voorzitter, een ondervoorzitter, een afgevaardigd-bestuurder, een secretaris, een penningmeester en elke functie die voor de goede werking van de vereniging noodzakelijk is, kiezen.

Hun benoeming gebeurt door de raad van bestuur bij gewone meerderheid, die hieromtrent geldig beslist indien de meerderheid van de bestuurders aanwezig is,

De ambtsbeëindiging van deze gemachtigde perscnen kan geschieden

a)op vrijwillige basis door de gemachtigde zelf door een schriftelijk ontslag in te dienen bij de raad van

bestuur

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -10/04/2015 - Annexes du Moniteur belge

WioD 2.2

b)door afzetting door de raad van bestuur bij gewone meerderheid die hieromtrent geldig beslist indien de meerderheid van de bestuurders aanwezig is, De beslissing hieromtrent door de raad van bestuur moet evenwel binnen de zeven kalenderdagen bij aangetekend schrijven ter kennis gebracht worden van de betrokkene.

De akten betreffende de ambtsbeëindiging en de benoeming van de personen gemachtigd om de vereniging te vertegenwoordigen, moeten neergelegd worden op de griffie van de rechtbank van koophandel en moeten binnen de dertig dagen na de neerlegging (bij uittreksel) bekendgemaakt worden in de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad.

Op voordracht van de Raad van Bestuur oefenen de gevolmachtigden hun bevoegdheden, waaronder de handtekeningbevoegdheid, afzonderlijk of gezamenlijk uit conform de beslissing van de Raad van Bestuur.

Artikel 22: Commissarissen

De vereniging kan commissarissen benoemen wanneer de algemene vergadering hieromtrent rechtsgeldig een beslissing heeft genomen, In dit geval kan de algemene vergadering commissarissen benoemen zowel uit haar leden als uit derden.

Zij is evenwel wettelijk verplicht, ingevolge art. 17, § 5 van de huidige wet één cf meer commissarissen te benoemen wanneer zij aan twee van de hieronder drie vermelde voorwaarden gezamenlijk voldoet:

a)het equivalent gemiddeld over het jaar van 50 voltijdse werknemers ingeschreven in het

personeelsregister dat wordt gehouden overeenkomstig het K.B. nr. 5 van 23 oktober 1978

b)ïn totaal 6.250.000 euro aan andere dan uitzonderlijke ontvangsten, exclusief BTW

c)een balanstotaal van 3.125.000 euro

Zij is eveneens wettelijk verplicht dit te doen indien het gemiddeld aantal tewerkgestelde werknemers per

jaar het equivalent van 100 voltijdse werknemers ingeschreven in het personeelsregister dat wordt gehouden

krachtens K.B. nr. 5 van 23 oktober 1978, overschrijdt,

De algemene vergadering is, wanneer zij er wettelijk toe gehouden is commissarissen te benoemen,

verplicht deze te benoemen onder de leden van het Instituut van Bedrijfsrevisoren.

TITEL IV: ALGEMENE VERGADERING

Artikel 23

De algemene vergadering is samengesteld uit alle werkende leden, en wordt voorgezeten door de voorzitter van de raad van bestuur, indien deze verhinderd is door de ondervoorzitter, Indien de ondervoorzitter eveneens verhinderd is, wordt de algemene vergadering voorgezeten door de oudste van de aanwezige bestuurders.

Artikel 24

De algemene vergadering is uitsluitend bevoegd voor:

-het wijzigen van de statuten,

-de benoeming en de afzetting van de bestuurders,

-de benoeming en de afzetting van de commissarissen en het bepalen van hun bezoldiging ingeval een

bezoldiging wordt toegekend,

-de kwijting aan de bestuurders en de commissarissen,

-de goedkeuring van de begroting en van de rekening,

-de vrijwillige ontbinding van de vereniging,

-de benoeming en de uitsluiting van een lid van de vereniging,

-de omzetting van de vereniging in een vennootschap met een sociaal oogmerk,

-alle gevallen waarin deze statuten het vereisen.

Artikel 25

De algemene vergadering wordt geldig bijeengeroepen door de raad van bestuur of door de voorzitter

telkens als het doel van de vereniging zulks vereist,

Zij moet ten minste eenmaal per jaar worden bijeengeroepen voor het goedkeuren van de rekeningen van het afgelopen jaar en voor de begroting van het komend jaar, en dit binnen de zes maanden na de afsluitingsdatum van het boekjaar,

Artikel 26

De algemene vergadering wordt gehouden binnen de zes maanden na afsluitingsdatum van het boekjaar.

Artikel 27

De raad van bestuur is bovendien verplicht de algemene vergadering samen te roepen wanneer 1/5 van de werkende leden daartoe een verzoek richt aan de raad van bestuur en dit per aangetekende brief waarin de te behandelen agendapunten zijn vermeld.

h

Mpo2.2

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -10/04/2015 - Annexes du Moniteur belge

ln dit geval is de Raad van Bestuur verplicht de algemene vergadering samen te roepen binnen de 15 werkdagen met vermelding op de agenda van de gevraagde agendapunten. De Algemene Vergadering wordt uiterlijk gehouden op de 40ste dag na dit verzoek.

Artikel 28

De oproepingen tot de algemene vergadering moeten om geldig te zijn, ondertekend worden door de voorzitter van de Raad van Bestuur, Als hij verhinderd is, wordt de oproeping ondertekend door de ondervoorzitter of de afgevaardigd-bestuurder. Alle wekende leden moeten worden opgeroepen per brief al dan niet elektronisch verstuurd ten minste acht werkdagen voor de vergadering.

Artikel 29

De oproepingsbrief, die plaats, dag en uur van de vergadering vermeldt, bevat de agenda, die wordt vastgelegd door de raad van bestuur. Elk onderwerp dat schriftelijk wordt voorgedragen door 1/20 van de werkende leden, moet eveneens op de agenda worden vermeld. Dit onderwerp moet uiteraard door het 1/20 van de leden ondertekend zijn en ten minste twee werkdagen voor de vergadering aan de voorzitter van de algemene vergadering overhandigd zijn.

Bij onmogelijkheid om nog een nieuwe agenda te bezorgen aan de werkende leden, deelt de voorzitter bij aanvang van de zitting het (de) bijkomende onderwerp(en) mee. Hij vermeldt ook als hij het (ze) prioritair wenst te behandelen of hij het (ze) wil toevoegen nadat de andere punten reeds behandeld werden,

Artikel 30

In gewone gevallen worden de besluiten genomen bij eenvoudige meerderheid van de aanwezige en vertegenwoordigde stemmen. Bij staking van stemmen beslist de stem van de voorzitter of diegene die op dat ogenblik de vergadering voorzit.

Artikel 31: statutenwijziging

Tot wijziging van de statuten kan slechts worden besloten indien die wijziging gedetailleerd op de agenda is vermeld en indien 2/3 van de werkende leden aanwezig of vertegenwoordigd is, Wordt dit getal niet bereikt dan kan een tweede vergadering worden bijeengeroepen, zoals door deze statuten is bepaald, en waarop deze vergadering een geldig besluit zal kunnen nemen, ongeacht het aantal aanwezigen. Deze tweede vergadering mag niet binnen de 15 kalenderdagen volgend op de eerste vergadering worden gehouden,

Voor elke statutenwijziging is bovendien een meerderheid van 2/3 der aanwezige of vertegenwoordigde stemmen vereist, ook op de tweede algemene vergadering. Tot wijziging van het doel van de vereniging kan slechts met een meerderheid van 4/5 van de stemmen worden besloten.

Van iedere statutenwijziging zullen de wijzigingen en de volledig gecoördineerde statuten na deze wijziging neergelegd worden op de griffie van de rechtbank van koophandel. Binnen de 30 dagen na de neerlegging dient de wijziging (bij uittreksel) bekendgemaakt te worden in de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad.

Artikel 32

Eij vrijwillige ontbinding van de vereniging worden dezelfde regels als deze beschreven voor het wijzigen

van net doel der vereniging vereist.

Artikel 33

gen meerderheid van 213 der stemmen is vereist voor het uitsluiten van een lid. Bij uitsluiting van een lid moet dit punt eveneens op de agenda voorkomen en moet het lid worden uitgenodigd om in zijn verdediging te kunnen voorzien.

Artikel 34

Van elke vergadering worden notulen gemaakt, die ondertekend worden door de voorzitter en de secretaris en opgenomen worden in een bijzonder register. Dit register kan op de zetel van de vereniging door leden en belanghebbende derden worden ingezien. Uittreksels daarvan worden geldig ondertekend door de voorzitter en de afgevaardigd-bestuurder of door twee bestuurders en bij ontstentenis hiervan door twee leden van de algemene vergadering.

TITEL V: REKENINGEN EN BEGROTINGEN

Artikel 35

Pet boekjaar van de vereniging loopt van 9 januari tot 31 december.

qe raad van bestuur sluit de rekeningen over het voorbije boekjaar af en bereidt de begroting van het

komend boekjaar voor. Beide worden ter goedkeuring aan de algemene vergadering voorgelegd die gehouden

wordt binnen zes maanden na afsluitingsdatum van het boekjaar.

TITEL VI: ONTBINDING EN VEREFFENING

Artikel 36

behoudens gevallen van gerechtelijke ontbinding en ontbinding van rechtswege kan slechts de algemene

vergadering tot ontbinding besluiten indien 2/3 van de leden op de algemene vergadering aanwezig of

Voor-

behouden

aan het

Belgisch

Staatsblad

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -10/04/2015 - Annexes du Moniteur belge

vertegenwoordigd zijn en er bovendien een 4/5 meerderheid akkoord is om de vereniging vrijwillig te ontbinden. Het voorstel tot vrijwillige ontbinding van de vereniging moet uitdrukkelijk op de agenda van de algemene vergadering vermeld worden.

Zijn geen 2/3 van de leden op deze algemene vergadering aanwezig of vertegenwoordigd, dan moet een tweede algemene vergadering worden bijeengeroepen die geldig beraadslaagt ongeacht het aantal aanwezige of vertegenwoordigde leden maar mits een 4/5 meerderheid wordt akkoord gevonden om de vereniging vrijwillig te ontbinden.

In geval van vrijwillige ontbinding benoemt de algemene vergadering, of bij gebreke daarvan, de rechtbank, één of meer vereffenaars. Zij bepaalt tevens hun bevoegdheid alsmede de vereffeningsvoorwaarden,

De activa zullen, na aanzuivering van de passiva, worden overgedragen aan een vereniging met een belangenloze doelstelling,

Van de ontbinding zal het ontbindingsbesluit, de benoeming en de ambtsbeëindiging van de vereffenaars neergelegd worden op de griffie van de rechtbank van koophandel. Binnen de 30 dagen na de neerlegging dient dit ontbindingsbesluit, de benoeming en de ambtsbeëindiging van de vereffenaars bij uittreksel bekendgemaakt te worden in de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad.

Artikel 37

Voor alles wat in deze statuten niet is voorzien of geregeld, blijft de Wet van 27 juni 1921 gewijzigd door de

wet van 2 naei 2002 toepasselijk.

Voor echt verklaard te Gent op 13 maart 2015,

Stefaan LAUWERS,

afgevaardigd-bestuurder.

Terzelfder tijd hierbij neergelegd: akte omtrent benoemingen / aanpassing samenstelling statutaire organen /

statutenwijziging,/ c 2hati-Q

Luik B - Vervolg

MOD 2.2

Op de laatste blz. van Luil vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

27/07/2015
ÿþes Mo0 2.2

113 In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

Op de laatste biz, van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Voor-

behouder aan het Belgisch

Staats blaf

I 1

Ondernemingsar : 464.151.037

Benaming

(voluit) : Partena Gezinszorg

(verkort) :

Rechtsvorm : vzw

Zetel : 9000 Gent, Sluisweg 2

Onderwerp akte : benoeming commissaris

pe Algemene Vergadering van vzw Partena Gezinszorg, in zitting bijeen op 25 juni 2015, keurt eenparig de benoeming van Ernst & Young Bedrijfsrevisoren bcvba, vertegenwoordigd door Marie-Laure Moreau (De Kleetlaan 2, 1831 Diegem, ondernemingsnummer 446.334.711), als commissaris van de vzw voor de boekjaren 2015, 2016 en 2017 goed.

Voor echt verklaard te Gent op 8 juli 2015,

$tefaan LAUWERS,

afgevaardigd-bestuurder,

Terzelfder tijd hierbij neergelegd: akte omtrent benoeming commissaris

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 27/07/2015 - Annexes du Moniteur belge

Coordonnées
PARTENA GEZINSZORG

Adresse
SLUISWEG 2 9000 GENT

Code postal : 9000
Localité : GENT
Commune : GENT
Province : Flandre orientale
Région : Région flamande