BIJO

Société privée à responsabilité limitée


Dénomination : BIJO
Forme juridique : Société privée à responsabilité limitée
N° entreprise : 837.687.644

Publication

28/01/2014 : ME. - JAARREKENING 30.06.2013, GGK 20.12.2013, NGL 25.01.2014 14013-0526-012
29/12/2014 : ME. - JAARREKENING 30.06.2014, GGK 19.12.2014, NGL 24.12.2014 14703-0260-012
11/07/2011
ÿþMod 2.0

Luik B In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte



Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Voorbehouden

aan het

Belgisch Staatsblad

*11304354*

Neergelegd

07-07-2011



Griffie

Ondernemingsnr : Benaming

(voluit): BIJO

0837687644

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 11/07/2011 - Annexes du Moniteur belge

Rechtsvorm : Besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid

Zetel: 3891 Gingelom, Lindestraat(Mie) 19

Onderwerp akte: Oprichting

Uit een akte verleden voor notaris Jean-Luc SNYERS te ALKEN op zeven juli

tweeduizend elf,

blijkt dat :

OPRICHTING

De heer ARNAUTS Bert Victor Wim, geboren te Sint-Truiden op vijftien december

negentienhonderd negenenzeventig, nationaalnummer 79.12.15-207.19, ongehuwd,

wonende te 3891 Gingelom, Lindestraat 19.

een besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid heeft opgericht, met

volgende kenmerken:

1. Naam:

De vennootschap is een Besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid met

als naam «BIJO».

2. Duur.

De vennootschap is opgericht voor een onbeperkte duur.

3. Zetel.

De vennootschap is gevestigd te Lindestraat(Mie) 19, 3891 Gingelom.

4. Doel.

I. De vennootschap heeft tot doel :

A. Alle activiteiten op gebied van informatica en telecommunicatie met onder meer :

a) Computer en telecomadviesbureau waar onder meer dient te worden begrepen : - Verlenen van advies over soorten computers en communicatienetwerken (hardware en hun configuratie en toepassing van bijhorende programmatuur (software); analyseren van behoeften en problemen van gebruiker en het aanbieden van de beste oplossing;

- De activiteiten van systeemintegrators

b) Realisatie van programma s en gebruiksklare systemen waaronder meer dient te

worden begrepen :

- Analyseren, ontwerpen, programmeren en installeren van gebruiksklare systemen,

inclusief automatisatie systemen; ontwikkeling, productie, levering/samenstelling van

documentatie over standaard en speciale programmatuur.

- Het verlenen van advies met betrekking tot informatica programma s

- Het verlenen van programmatie en/of consultancy diensten aan andere informatica

bedrijven

- Het verlenen van bijstand bij de toepassing van programma s

- De toepassing van elektronische computertechnieken in de industriële bedrijvigheid

- De ontwikkeling van hooggekwalificeerde softwareproducten en de commercialisatie

ervan

c) Het inrichten en geven van opleidingen op gebied van informatica, telecommunicatie, het gebruik van applicaties of hardware

d) Gegevensverwerking

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 11/07/2011 - Annexes du Moniteur belge

e) Alle activiteiten in verband met internet, alle internettoepassingen, waaronder in het bijzonder het ontwerpen, opstellen, creëren en uitbaten of  hosten van websites, e-commerce en e-business websites, zowel voor eigen rekening als in opdracht van derden, het verlenen van internetaansluitingen zowel aan ondernemingen als aan particulieren, evenals alle dienstverlening aangaande het voorgaande.

f) Overige activiteiten in verband met computers

g) De groot- en kleinhandel in, import en export, huur en verhuur, distributie, fabricage en assemblage van alle elektronisch materiaal bestemd voor gegevensverwerking, bedrijfsautomatisering en telecommunicatie, waaronder hardware voor computers, onderdelen, randapparatuur en benodigdheden, deze opsomming exemplatief en niet limitatief zijnde.

h) Het vervaardigen of laten vervaardigen en het vervoeren van alle voormelde producten, materialen en materieel.

B. Managementactiviteiten in het algemeen waaronder onder meer het tussenkomen in het dagelijks bestuur en het vertegenwoordigen van bedrijven door onder meer het uitoefenen van mandaten van bestuurder, zaakvoerder, directeur, beheerder of vereffenaar.

C. Studie, organisatie en raadgevend bureau inzake financiële, handels-, bedrijfseconomische of sociale aangelegenheden met inbegrip van alle handelingen die verband houden met advies, opleiding, documentatie en publicatie over juridische, sociale, organisatorische en financiële problemen.

D. Het begeleiden van bedrijven op het gebied van handel, nijverheid en administratie, het verrichten van secretariaatswerkzaamheden, het domiciliëren van bedrijven, het ter beschikking stellen van kantoren, magazijnen en fabricageruimten, het verrichten van voorbereidende studiesop gebied van management, bedrijfsvoering, economische wetgeving, marketing, export en import het drukken en uitgeven van studies, rapporten en het verlenen van hulp aan bedrijven, zenden en ontvangen van post en meer in het algemeen alles te doen wat de oprichting, de uitbating en het beheer van de bedrijven van nut kan zijn.

E. De handelsbemiddeling.

F. De exploitatie van een marketingbureau, een markt- en opnieonderzoekbureau, het ontwerpen en voeren van reclame- en promotiecampagnes voor derden via de verschillende media, het concipiëren van reclametechnieken die ernaar streven de individuele consument te benaderen (direct marketing) door middel van geadresseerde reclame (direct mailing), telefonische koopvoorstellen,...enz. Onderzoek naar de omvang van de markt voor bepaalde producten, de ontvangst en de bekendheid van producten en koopgewoonten, met het oog op de verkoopbevordering en ontwikkeling van nieuwe producten, het maken van statistische analyses van de resultaten van het onderzoek, het ontwerpen van publicitaire artikelen. Het ontwerpen van publicitaire teksten en slogans (copywriters) en het onderzoek naar de opvattingen van het publieke over economische en sociale onderwerpen en de statistische analyses daarvan.

G. Het organiseren en promoten van evenementen, beurzen, tentoonstellingen en alle daarmee gepaard gaande handelingen.

H. De groot- en kleinhandel, import, export, het op de markt brengen en commercialiseren van voedingssupplementen.

I. Het geven van sport- en recreatieonderwijs, het verlenen van ondersteunende diensten in verband met de sportbeoefening, het coachen en begeleiden van sportbeoefenaars.

J. Het aanleggen, het oordeelkundig uitbouwen en beheren van een onroerend vermogen; alle verrichtingen met betrekking tot onroerende goederen en onroerende zakelijke rechten zoals onder meer erfpacht- en opstalrechten, huurfinanciering van onroerende goederen aan derden, het aankopen en verkopen zowel in volle eigendom als in vruchtgebruik en/of blote eigendom, ruilen, doen bouwen, doen verbouwen, onderhouden, verhuren, huren, verkavelen, prospecteren en uitbaten van onroerende goederen, de aan- en verkoop,huur en verhuur van roerende goederen betreffende de inrichting en uitrusting van onroerende goederen, alsmede alle handelingen die rechtstreeks of onrechtstreeks met dit doel in verband staan en die van aard zijn de opbrengst van de roerende en onroerende goederen te bevorderen.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 11/07/2011 - Annexes du Moniteur belge

K. Het aanleggen, het oordeelkundige uitbouwen en beheren van een roerend patrimonium, alle verrichtingen met betrekking tot roerende goederen en rechten, van welke aard ook, zoals het verwerven door inschrijving of aankoop en het beheren van aandelen, obligaties, kasbons of andere roerende waarden van welke vorm ook, van Belgische of buitenlandse bestaande of nog op te richten rechtspersonen en ondernemingen

L. Het nemen van participaties onder welke vorm dan ook in alle bestaande of nog op te richten vennootschappen en ondernemingen, alsook alle investerings- en financiële verrichtingen behalve deze die wettelijk voorbehouden zijn aan de deposito- en spaarbanken en aan vennootschappen van voor vermogensbeheer en beleggingsadvies.

Aangaande al het voorgaande handelt de vennootschap voor eigen rekening, in consignatie, in commissie als tussenpersoon of als vertegenwoordiger.

Zij mag haar onroerende goederen in hypotheek stellen en al haar andere goederen, met inbegrip van het handelsfonds, in pand stellen, zij mag zich borgstellen en aval verlenen voor alle leningen, kredietopeningen en andere verbintenissen zowel voor haarzelf als voor alle derden op voorwaarde dat zij er zelf belang bij heeft

De vennootschap mag alle beheers-, commerciële, productieve, financiële, industriële, burgerlijke, roerende en onroerende verrichtingen doen, die zich rechtstreeks of onrechtstreeks met voormelde doelstellingen aansluiten of die van aard zouden zijn de verwezenlijking ervan te vergemakkelijken, te bevorderen of te beveiligen, dit zowel in België als in het buitenland. Zij mag alle zaken verrichten die rechtstreeks of onrechtstreeks in verband staan met haar doel.

De vennootschap mag, zowel in België als in het buitenland, op welke wijze ook betrokken zijn in zaken, ondernemingen of vennootschappen die hetzelfde, een soortgelijk of een samenhangend doel hebben, of die de ontwikkeling van haar onderneming kunnen bevorderen. Zij mag eveneens zich borg stellen voor zulke ondernemingen, voor zover dit in haar voordeel is.

Zij kan eveneens bestuurder of vereffenaar van andere vennootschappen zijn.

5. Kapitaal.

Het maatschappelijk kapitaal bedraagt achttienduizend zeshonderd euro (18.600

EUR). Het is verdeeld in honderd (100) aandelen zonder nominale waarde, maar met een

fractiewaarde van één/honderste van het kapitaal.

5 bis. Samenstelling kapitaal

Het maatschappelijk kapitaal is volgestort ten belope van 12.400 euro door de

oprichter.

Het maatschappelijk kapitaal is samengesteld door inbreng van geld en deels door

inbreng in natura.

6. Bestemming van de winst.

Het batig slot dat de jaarrekening aanwijst nadat alle lasten, de algemene kosten, de nodige provisies en afschrijvingen zijn afgetrokken, maakt de zuivere winst van de vennootschap uit. Van deze winst wordt ten minste een/twintigste voorafgenomen om de wettelijke reserve te vormen totdat deze een/tiende van het maatschappelijk kapitaal bedraagt. Over de reservering of uitkering van het saldo beslist de algemene vergadering.

Geen uitkering mag geschieden indien op de datum van afsluiting van het laatste boekjaar het netto-actief, zoals dat blijkt uit de jaarrekening, is gedaald of ten gevolge van de uitkering zou dalen beneden het bedrag van het gestorte, of indien dit hoger is, van het opgevraagde kapitaal, vermeerderd met alle reserves die volgens de wet of de statuten niet mogen worden uitgekeerd.

De zaakvoerders bepalen het tijdstip en de wijze waarop de dividenden zullen worden uitbetaald. De uitbetaling moet geschieden binnen het jaar na de algemene vergadering waarop het bedrag is vastgesteld. De dividenden die niet geïnd zijn, verjaren door verloop van vijf jaren.

7. Verdeling netto-actief na ontbinding.

Bij ontbinding van de vennootschap zal de zaakvoerder, of in voorkomend geval de aangestelde vereffenaar, overgaan tot de vereffening van de vennootschap. Na aanzuivering van alle kosten, lasten en schulden der vereffening of consignatie van de nodige sommen hiertoe, wordt het netto-actief onder de vennoten verdeeld. Hierbij wordt in

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 11/07/2011 - Annexes du Moniteur belge

voorkomend geval rekening gehouden met de verschillende mate van volstorting van de verschillende aandelen.

8. Omvang bevoegdheden zaakvoerders

Elke zaakvoerder is bevoegd om alle handelingen te verrichten die nodig of dienstig zijn tot verwezenlijking van het doel van de vennootschap, met uitzondering van die handelingen waarvoor volgens de wet alleen de algemene vergadering bevoegd is.

Ten overstaan van derden zal de vennootschap verbonden zijn door de enkele handtekening van één zaakvoerder.

9. Boekjaar

Het boekjaar van de vennootschap gaat in op één juli en eindigt op dertig juni van

ieder jaar.

10. Jaarlijkse algemene vergadering

De jaarlijkse algemene vergadering van de vennoten, jaarvergadering genoemd, moet elk jaar worden bijeengeroepen op de derde vrijdag van de maand december, om twintig uur. Indien die dag een wettelijke feestdag is, wordt de vergadering op de eerstvolgende werkdag gehouden. Daarnaast kunnen extra algemene vergaderingen op verzoek van het bestuursorgaan samengeroepen worden.

11. Voorwaarden tot toelating en uitoefening van stemrecht op de jaarvergadering

De oproepingen voor de algemene vergadering worden vijftien dagen op voorhand bij een ter post aangetekende brief toegezonden aan de vennoten, de houders van certificaten die met medewerking van de vennootschap werden uitgegeven, de obligatiehouders, de zaakvoerders en eventueel aangestelde commissarissen, tenzij de bestemmelingen individueel, uitdrukkelijk en schriftelijk hebben ingestemd om de oproeping via een ander communicatiemiddel te ontvangen.

De oproeping bevat de agenda van de vergadering en de krachtens de wet aan voormelde personen mee te delen documenten (jaarrekening, eventueel jaarverslag en verslag commissaris) en geschiedt door middel van een ter post aangetekende brief, tenzij de bestemmelingen individueel, uitdrukkelijk en schriftelijk hebben ingestemd om de oproeping via een ander communicatiemiddel te ontvangen.

De vennoten, die aan de vergadering wensen deel te nemen, moeten vijf dagen voor de vergadering hun voornemen met gewone brief, aan de zetel van de vennootschap gericht, bekend maken. De zaakvoerders en commissarissen zijn vrijgesteld van deze formaliteit.

Vervulling van de formaliteiten voor de bijeenroeping van de vergadering en voor de toelating tot de vergadering is evenwel niet vereist, wanneer alle vennoten aanwezig zijn en met éénparigheid van stemmen de agenda vaststellen waarover zij ter vergadering zullen beraadslagen en hierover met de vereiste meerderheid besluiten.

OVERGANG- EN SLOTBEPALINGEN.

1. Benoeming van eerste niet-statutaire zaakvoerders.

Wordt aangesteld als niet-statutair zaakvoerder voor onbepaalde duur:

De Heer ARNAUTS, Bert, met woonplaats te 3891 Gingelom, Lindestraat(Mie) 19.

Hier aanwezig en hij verklaart zijn opdracht te aanvaarden.

Het mandaat van zaakvoerder is bezoldigd.

2. Eerste jaarvergadering - Eerste boekjaar.

Het eerste boekjaar loopt vanaf heden tot dertig juni tweeduizend dertien.

De eerste jaarvergadering zal gehouden worden op de twintig december tweeduizend

dertien om twintig uur.

3. Volmacht voor administratieve handelingen na de oprichting.

De heer ROEFFAERS Johan, accountant en belastingsconsulent wonende te 3700 Tongeren, Overrepenstraat 40 krijgt volmacht om alle documenten te ondertekenen en alle noodzakelijke verklaringen te doen met het zicht op de inschrijving van de vennootschap bij de Kruispuntbank der Ondernemingen, om de onderneming aan te sluiten bij een sociaal verzekeringsfonds, een sociaal secretariaat,...

Hij krijgt eveneens volmacht om voor rekening en in naam van de vennootschap op te treden bij de administratie van de Directe Belastingen en bij de administratie van de BTW, Registratie en Domeinen, om er de aangiften, antwoorden op vragen om inlichtingen, berichten van wijzigingen, regularisatieopgaven en bezwaarschriften op te stellen, te

ondertekenen en in te dienen, besprekingen te voeren en akkoorden te ondertekenen met

de controle- en geschillendiensten en met de directie en hem te vertegenwoordigen in zijn

relatie met genoemde administraties.

VOOR ONTLEDEND UITTREKSEL.

Neergelegd : uitgifte.

SNYERS Jean-Luc, notaris

UITSLUITEND VOOR NEERLEGGING TER GRIFFIE VOOR REGISTRATIE

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 11/07/2011 - Annexes du Moniteur belge

Coordonnées
BIJO

Adresse
LINDESTRAAT 19 3891 MIELEN-BOVEN-AALST

Code postal : 3891
Localité : Mielen-Boven-Aalst
Commune : GINGELOM
Province : Limbourg
Région : Région flamande