GAMBRO LUNDIA AB

Divers


Dénomination : GAMBRO LUNDIA AB
Forme juridique : Divers
N° entreprise : 883.972.579

Publication

02/07/2013 : ME. - JAARREKENING 31.12.2012, GGK 22.04.2013, NGL 26.06.2013 13230-0078-024
30/01/2013
ÿþ Mod Word 11.1

1 _LI ln de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie

na neerlegging ter griffie van de akte

âmsal 6 JAR 2013

Griffie

Ondernemingsnr : 0883.972.579

Benaming

(voluit) : GAMBRO LUNDIA AB

(verkort) :

Rechtsvorm : VENNOOTSCHAP NAAR ZWEEDS RECHT

Zetel : MAGISTRATSVÂGEN 16, 22010 LUND, ZWEDEN: IN BELGIË: IKAROSLAAN

61,1930 ZAVENTEM

(volledig adres)

Onderwerp akte : ONTSLAG I BENOEMING WETTELIJKE VERTEGENWOORDIGER Uittreksel uit de notulen van de vergadering van bijzonder gevolmachtigden van 12 december 2012

1. De vergadering gaat over tot de beëindiging van het mandaat van dhr. Dirk Roch als wettelijke vertegenwoordiger van het Belgisch bijkantoor van Gambro Lundia AB met ingang van 12 december 2012. Alle aan dhr. Roch toegekende bijzondere volmachten (met inbegrip van deze gepubliceerd in de Bijlagen bij het, Belgisch Staatsblad van 10 januari 2011 onder refertenummer 2011-01-101111004487) worden ingetrokken' vanaf 12 december 2012.

2.De vergadering gaat over tot de benoeming van mevr. Hilde Dekerf, wonende te 1741 Wambeek (Temat), Assesteenweg 465, als wettelijke vertegenwoordiger van het Belgisch bijkantoor van Gambro Lundia AB met uitwerking vanaf 12 december 2012.

Mevr. Hilde Dekerf is, als onbezoldigde wettelijke vertegenwoordiger van Gambro Lundia AB, Belgisch bijkantoor, gemachtigd om uitgaven tot SEK 50.000, investeringen tot SEK 25.000 en klantenkredieten tot SEK 1.000.000 goed te keuren.

Naast de financiële machtiging, die hierboven uiteengezet werd, worden de volgende bijzondere volmachten toegekend aan de wettelijke vertegenwoordiger met dien verstande dat haar opdracht beperkt wordt door de, financiële grenzen hierboven vermeld en hetgeen uitdrukkelijk uitgesloten wordt van haar bevoegdheid zoals', vermeld in punt a) tot j) hieronder.

1) organiseren en leiden van het bijkantoor;

2) ontvangen en/of afhalen van brieven, pakketten en verzendingen, al dan niet met een vermelde waarde en al dan niet aangetekend; ontvangen en verlenen van ontvangstbewijs voor postwissels en cheques; ondertekenen, overdragen en/of beëindigen van telefoonhuurovereen-komsten; indienen van klachten; verklaringen afleggen, tot een schikking komen of documenten certificeren jegens, onder andere, alle overheden en administraties;

3) aangaan van alle huurovereenkomsten voor kantoren, roerende goederen, enz., die noodzakelijk zijn, voor het bijkantoor om haar activiteiten uitte voeren;

4) openen van bank-, postcheque- en andere rekeningen in het algemeen; nemen van alle maatregelen en, ondertekenen van alle nodige documenten om tegenover financiële instellingen de werkingsmodaliteiten van dergelijke rekeningen te organiseren;

5) ondertekenen, aanvaarden, verhandelen, endosseren, of uitbetalen van handelspapieren zoals promesses, cheques, wissels;

6) vervullen van alle formaliteiten en vertegenwoordigen van het bijkantoor tegenover elke openbare en/of private diensten en besturen (m.i.v. onder andere Kruispuntbank voor ondernemingen, de belasting-, douane en BTW-instanties, de sociale- en boekhoudinstanties en de Nationale Bank van België); aangaan van overeenkomsten met dergelijke diensten en besturen en daartoe overeenkomsten ondertekenen;

7) uitwerken van richtlijnen en modellen voor het gebruik van het eigendom van het bijkantoor.;

8) aanknopen van economische en handelsrelaties met lokale partners en ontwikkelen van professionele activiteiten;

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 30/01/2013 - Annexes du Moniteur belge

"

Voor-

behouden aan het Belgisch

Staatsblad

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 30/01/2013 - Annexes du Moniteur belge

4_ " 9) ver" richten van import- en exportoperaties van Gambro en Hospal producten en elk ander product dat de(het) desbetreffende departement(en) van de Gambro groep (zoals strategie, marketing, aankoop, en kwaliteit en regelgeving) heeft/hebben goedgekeurd voor commercialisatie;

10) onderhandelen, afsluiten, wijzigen, beëindigen, heronderhandelen, en aanverwante activiteiten met betrekking tot, overeenkomsten die betrekking hebben op strategische klanten;

11) onderhandelen, afsluiten, wijzigen, beëindigen, heronderhandelen, en aanverwante activiteiten met betrekking tot klantproduct- en/of dienstovereenkomsten;

12) onderhandelen, afsluiten, wijzigen. beëindigen, heronderhandelen. en aanverwante activiteiten met betrekking tot consultingovereenkomsten met derde partijen voor het verlenen van diensten aan de nieuwe regio;

13) aangaan van banktransacties namens de bank, inclusief het innen van betalingen die verschuldigd zijn aan het bijkantoor en ze storten op de gepaste bankrekeningen van het bijkantoor, en het doen van betalingen om de contractuele verplichtingen na te komen;

14) vertegenwoordigen van het bijkantoor bij haar transacties met publieke instanties, ondernemingen, organisaties, professionele entiteiten en niet openbaarmakingsovereenkomsten;

15) onderhandelen, afsluiten, wijzigen. beëindigen, heronderhandelen, en aanverwante activiteiten met betrekking tot confidentialiteits- en niet-openbaarmakingsovereenkomsten;

16) onderhandelen, afsluiten, wijzigen, beëindigen. heronderhandelen, en aanverwante activiteiten met betrekking tot de werking en het onderhoud van de activiteit van het bijkantoor (bv. faciliteiten, openbare diensten);

17) vertegenwoordigen van het bijkantoor voor aile transacties en handelingen in verband met voormelde bevoegdheden vôár alle rechtbanken in België en tegenover elke derde partij in het algemeen;

18) overdragen van aile of een deel van haar bevoegdheden.

De volgende aangelegenheden worden beschouwd ais zijnde uitdrukkelijk uitgesloten van de bevoegdheid van de wettelijke vertegenwoordiger. Deze lijst is generlei exhaustief.

a) alle klant - en belangrijke standaardovereenkomsten, die:

.een contractwaarde hebben (berekend op een geaccumuleerde basis) boven de financiële toelatingsniveau's hierboven vernield (inclusief, om twijfel te vermijden, overeenkomsten van onbepaalde duur en/of onvoorzienbare contractwaarde);

.voorwaarden bevatten die afwijken van de standaardvoorwaarden van de onderneming;

" onbeperkte aansprakelijkheids-, gevolg-, speciale of onrechtstreekse schade bevatten;

" een onbeperkte productgarantie of dienstgarantie bevatten;

b) externe financieringszaken zoals het bekomen van lokale kredietfaciliteiten, ban kgaranties en kredietbrieven; verstrekken van leningen en zekerheden aan derde partijen; dekken van transacties.

c) factoring transacties;

d) leasing en gelijkaardige klanten-financieringsregelingen;

e) bedrijfsherstructureringszaken zoals het oprichten van een dochteronderneming of andere wettelijke entiteiten, derde partij investeringen en gelijkaardige;

f) overeenkomsten die betrekking hebben op investeringen en afstotingen van onroerende goederen en vaste activa;

g) aandelenkapitaal transacties;

h) in licentie geven van Gambro octrooien, know-how, auteursrechten en handelsmerken;

i) overeenkomsten om licenties, uitvindingen, octrooirechten. handelsmerken, auteursrechten of andere intellectuele eigendomsrechten van derde partijen aan te kopen of te gebruiken;

j) arbeidsovereenkomsten en overeen-komsten voor tijdelijk personeel; het bepalen van de samenstelling van het personeel en de bezoldiging van de werknemers.

De vergadering kent een bijzondere volmacht toe aan Vicki Kaluza of Hilde Vanhoutte, d o Berkenlaan 8a, 1831 Diegem, alleen handelend en met recht van indeplaatsstelling, teneinde de formulieren I en Il te ondertekenen en neer te leggen bij de Rechtbank van Koophandel te Brussel ter publicatie in de bijlagen tot het Belgisch Staatsblad en al het nodige te doen voor de wijziging van de inschrijving van de vennootschap in de Kruispuntbank van Ondernemingen.

Voor eensluidend uittreksel,

Hilde Vanhoutte

Volmachthouder

Op de laatste blz. van Luik _B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

27/09/2012 : ME. - JAARREKENING 31.12.2011, GGK 29.06.2012, NGL 19.09.2012 12572-0501-023
31/07/2012 : ME. - JAARREKENING 31.12.2010, GGK 03.06.2011, NGL 25.07.2012 12343-0592-023
02/02/2011 : ME. - JAARREKENING 31.12.2009, GGK 17.05.2010, NGL 31.01.2011 11020-0098-008
10/01/2011
ÿþ Mod 2.1

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

BRUSSa

3 0 DEC. 2010

Griffie

I II IIIIIIIIIIIIIIIIII Il

" 11004.0,=

V. beh. aal Bel Staa

Ondernemingsar : 0883.972.579

Benaming

(voluit) : Gambro Lundia AB

Rechtsvorm : besloten vennootschap naar Zweeds recht

Zetel : Magistratsvgen 16 , 220 10 Lund, Zweden

Adres Belgisch bijkantoor: Ikaroslaan 61, 1930 Zaventem

Onderwerp akte : Opening van een bijkantoor, benoeming van een wettelijke vertegenwoordiger, bekendmaking van de statuten van de vennootschap en neerlegging van aktes

I. OPENING VAN HET BIJKANTOOR EN BENOEMING VAN DE WETTELIJKE VERTEGENWOORDIGER Notulen van de vergadering van de raad van bestuur gehouden op 9 november 2010:

Er werd beslist om vanaf 1 december 2010 een bijkantoor te vestigen te Brussel, België genaamd "Gambro Lundia AB, Belgisch bijkantoor" met geregistreerd adres te lkaroslaan 61, 1930 Zaventem, België.

De doelstelling van het Bijkantoor bestaat erin (i) om hoofdzakelijk een industriële activiteit te voeren op medisch gebied en om als dusdanig een diensten-en handelsactiviteit te verlenen (ii) om gezondheidszorg te verlenen die gepaard gaat met het productgebied van het bijkantoor en (iii) om onroerende goederen en persoonlijke bezittingen en andere activiteiten die bijkomstig zijn bij een van de voornoemde activiteiten te bezitten en te beheren.

Er werd beslist om Dirk Roch die verblijft te Aardbruggenstraat 5, 3570 Alken, België aan te stellen als wettelijke vertegenwoordiger van het bijkantoor waaraan alle bevoegdheden en gezag worden toevertrouwd om het bijkantoor te organiseren en beheren, met inbegrip van de volgende bevoegdheden zoals verder gespecificeerd in het aangehechte Bewijsstuk 1. Het voornoemde mandaat ais wettelijke vertegenwoordiger is onbezoldigd.

Dirk Roch, (de "Manager") is, als onbezoldigde wettelijke vertegenwoordiger, gemachtigd om uitgaven tot SEK 50,000 en investeringen tot SEK 25,000 en klantenkredieten tot SEK 1,000,000. (de "Overdracht") goed te keuren met betrekking tot Gambro Lundia AB, Belgisch bijkantoor, (het "Bijkantoor").

A. Bijzondere richtlijnen betreffende de Overdracht

Naast de financiële machtigingsniveau's die zijn uiteengezet in de Overdracht hierboven, is de:

" overgedragen bevoegdheid beperkt tot de volgende onderwerpen van het Bijkantoor.

1. Om alle acties te ondernemen die vereist zijn om het bijkantoor te beheren in het kader van de activiteiten; van het Bijkantoor;

2. Om alle brieven, pakketten en verzendingen te ontvangen en/of op te halen, al dan niet met een vermelde waarde, al dan niet aangetekend; om te ontvangen en een ontvangstbewijs te geven voor, gewone of "

° telegrafische postwissels en cheques; om telefoonverhuurovereenkomsten af te sluiten, toe te wijzen en/of te, beëindigen ; om klachten in te dienen; om verklaringen af te leggen, overeenkomsten te bereiken of om elk, document officieel te verklaren tegenover, onder andere alle overheden en administraties;

3. Overeenkomstig B.(i) hieronder, om alle huurovereenkomsten van kantoren, roerende goederen , enz. uit,' te voeren die noodzakelijk zijn voor het bijkantoor om haar activiteiten uit te oefenen ;

4.0m het bijkantoor te verplaatsen naar een nieuwe plaats; "

5. Om alle bank-, postcheque- en andere rekeningen in het algemeen te openen; om alle maatregelen te nemen en om alle documenten te ondertekenen die vereist zijn om tegenover alle financiële instellingen de'

voorwaarden van bediening van dergelijke rekeningen te organiseren; "

6. Om handelspapieren, zoals promesses, cheques, wisselbrieven te ondertekenen, aanvaarden, uit te wisselen, endosseren of uit te betalen;

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso :Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 10/01/2011 - Annexes du Moniteur belge

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 10/01/2011 - Annexes du Moniteur belge

7. Om alle formaliteiten te vervullen en het bijkantoor te vertegenwoordigen tegenover elke openbare en/of privé-dienst en administratie (inclusief onder andere de Kruispuntbank van de Ondernemingen , de belasting- , douane en BTW-instanties, de sociale en boekhoudinstanties en de Nationale Bank van België);

overeenkomstig Bdi) hieronder, om elke overeenkomst aan te gaan met dergelijke diensten en administraties en om daartoe een contract en verbintenis te ondertekenen ;

8. Om het bijkantoor te vertegenwoordigen voor alle transacties en handelingen met betrekking tot de voormelde wettelijke bevoegdheden voor alle rechtbanken in België en tegenover elke derde partij in het algemeen;

9. Richtlijnen en modellen uitwerken voor het gebruik van het eigendom in het bezit van het Bijkantoor.

10. Economische en handelsrelaties aanknopen met lokale partners en professionele activiteiten ontwikkelen.

11. Import- en exportoperaties verrichten van Gambro and Hospal producten en elk ander product dat de(het) desbetreffende departement(en) van de Gambro groep (zoals strategie, marketing, aankoop, en kwaliteit en regelgeving) heeft/hebben goedgekeurd voor commercialisatie.

12. Overeenkomstig B.(i) hieronder, onderhandelen, afsluiten, wijzigen, beëindigen, heronderhandelen, en aanverwante activiteiten met betrekking tot, overeenkomsten die betrekking hebben op strategische klanten.

13. Overeenkomstig B.(i) hieronder, onderhandelen, afsluiten, wijzigen, beëindigen, heronderhandelen, en aanverwante activiteiten met betrekking tot, klantproduct- en/of dienstovereenkomsten.

14. Onderhandelen, afsluiten, wijzigen, beëindigen, heronderhandelen, en aanverwante activiteiten met betrekking tot, consultingovereenkomsten met derde partijen voor het verlenen van diensten aan de NIEUWE Regio.

15. Overeenkomstig B.(ii) en (iv) hieronder, banktransacties aangaan namens de Bank, inclusief het innen van betalingen die verschuldigd zijn aan het Bijkantoor en ze storten op de gepaste bankrekeningen van het Bijkantoor, en betalingen doen om de contractuele verplichtingen na te komen.

16. Het Bijkantoor vertegenwoordigen bij haar transacties met publieke instanties, ondernemingen, organisaties, professionele entiteiten en niet-openbaarmakingsovereenkomsten.

17. Onderhandelen, afsluiten, wijzigen, beëindigen, heronderhandelen, en aanverwante activiteiten met betrekking tot confidentialiteits-en niet-openbaarmakingsovereenkomsten.

18. Onderhandelen, afsluiten, wijzigen, beëindigen, heronderhandelen, en aanverwante activiteiten met betrekking tot de werking en het onderhoud van de activiteit van het Bijkantoor/de activiteit van het bijkantoor (e.g., faciliteiten, openbare diensten).

19. Om alle of een deel van zijn bevoegdheden over te dragen.

B. Voorbeeld van onderwerpen buiten het Doel van de Bevoegdheid

De lijst hieronder is generlei exhaustief, maar zal worden beschouwd als toelichting op onderwerpen buiten

het doel van de Bevoegdheid.

Elke klant  en belangrijke standaardovereenkomsten, die

" een contractwaarde hebben (berekend op een geaccumuleerde basis) boven de financiële Toelatingsniveau's verstrekt in de Overdracht (inclusief, om twijfel te vermijden, overeenkomsten van onbepaalde duur en/of onvoorzienbare contractwaarde)

" voorwaarden bevatten die afwijken van de standaardvoorwaarden van de onderneming

" onbeperkte aansprakelijkheids-, gevolg-, speciale of onrechtstreekse schade bevatten

" een onbeperkte productgarantie of dienstgarantie bevatten.

(ii) Externe financieringszaken zoals het bekomen van lokale kredietfaciliteiten, bankgaranties en kredietbrieven; verstrekken van leningen en zekerheden aan derde partijen; dekken van transacties.

(iii) Factoring transacties.

(iv) Leasing en gelijkaardige klantenfinancieringsregelingen.

(v) Bedrijfsherstructureringszaken zoals het oprichten van een dochteronderneming of andere wettelijke entiteiten, derde partij investeringen en gelijkaardige.

(vi) Overeenkomsten die betrekking hebben op investeringen en afstotingen van onroerende goederen en vaste activa.

(vii) Aandelenkapitaal transacties.

(viii) In licentie geven van Gambro octrooien, know-how, auteursrechten en handelsmerken.

(ix) Overeenkomsten om licenties, uitvindingen, octrooirechten, handelsmerken, auteursrechten of andere intellectuele eigendomsrechten van derde partijen aan te kopen of te gebruiken.

(x) Arbeidsovereenkomsten en overeenkomsten voor tijdelijk personeel; het bepalen van de samenstelling van het personeel en de bezoldiging van de werknemers.

Il. BEKENDMAKING VAN DE STATUTEN VAN DE VENNOOTSCHAP (goedgekeurd op de Algemene Vergadering van de Aandeelhouders van 30 juni 2008)

1§ Naam

De rechtspersoonsnaam van de Vennootschap is Gambro Lundia AB. De vennootschap is een besloten vennootschap.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 10/01/2011 - Annexes du Moniteur belge

2§ Zetel

De zetel van de Raad van Bestuur van de Vennootschap is gevestigd te Lund, Zweden.

3§ Doel van de Activiteiten

Het doel van de activiteiten van de Vennootschap is het voeren van industriële activiteiten, rechtstreeks of via bezit van aandelen of ander eigendomsbelang in andere vennootschappen of via het sluiten van overeenkomsten met verbonden ondernemingen, hoofdzakelijk op het medisch-technisch gebied en het voeren van diensten- en handelsactiviteiten in dit gebied, en andere activiteiten behorend bij het voorgaande.

Bovendien is het doel van de activiteiten van de Vennootschap om gezondheidszorgdiensten te leveren, rechtstreeks of via het bezit van aandelen of ander eigendomsbelang in andere vennootschappen, hoofdzakelijk met betrekking tot gezondheidszorgdiensten, die verband houden met de productgebieden van de Vennootschap, en andere activiteiten behorend bij het voorgaande.

Ten slotte is de doelstelling van de Vennootschap om onroerend en persoonlijk eigendom te bezitten en te beheren en andere activiteiten behorend bij het voorgaande.

4§ Aandelenkapitaal

Het aandelenkapitaal van de Vennootschap zal niet minder dan tweehonderd en twintig miljoen Zweedse kronen (SEK 220.000.000) bedragen en niet meer dan achthonderd en tachtig miljoen Zweedse kronen (SEK 880.000.000).

5§ Aantal aandelen

Het aantal aandelen in de Vennootschap zal niet minder bedragen dan vierenveertig miljoen (44.000.000) en niet meer dan honderd zesenzeventig miljoen (176.000.000).

6§ Boekjaar

Het boekjaar van de Vennootschap zal het kalenderjaar zijn.

7§ Raad van Bestuur

De Raad van Bestuur zal bestaan uit niet minder dan drie (3) en niet meer dan twaalf (12) bestuursleden, met het aantal plaatsvervangende bestuursleden zoals beslist door de Algemene Vergadering van Aandeelhouders, echter, niet meer dan drie (3) plaatsvervangende bestuursleden.

8§ Externe accountant

De Algemene Vergadering van de Aandeelhouders zal een Erkend Accountantskantoor aanstellen om de jaarrekeningen en de rekeningen van de Vennootschap, de Raad van Bestuur en het beheer van de Voorzitter door te lichten.

9§ Kennisgeving van Algemene Vergaderingen

Een kennisgeving van een Algemene Vergadering van Aandeelhouders zal worden verstuurd per post in de vorm van een brief.

10§ Plaats van samenkomst van Algemene Vergaderingen

Een Algemene Vergadering van Aandeelhouders zal worden gehouden te Lund, Malmö, Stockholm of Göteborg.

11§ Aangelegenheden van de Jaarlijkse Algemene Vergadering

Op de Jaarlijkse Algemene Vergadering van Aandeelhouders zullen de volgende aangelegenheden voor de Vergadering worden gebracht:

1. Verkiezing van de Voorzitter van de Vergadering.

2. Voorbereiding en goedkeuring van de lijst van de aandeelhouders die stemgerechtigd zijn op de Vergadering.

~.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 10/01/2011 - Annexes du Moniteur belge

3. Goedkeuring van de agenda.

4. Verkiezing van een of twee personen om de notulen te bevestigen.

5. Bepalen of de Algemene Vergadering behoorlijk werd bijeengeroepen.

6. Voorstelling van het jaarverslag en het verslag van de externe accountant en, indien van toepassing, het geconsolideerde jaarverslag en het verslag van de externe accountant over het geconsolideerde jaarverslag.

7. Beslissing over de goedkeuring van de winst-en verliesrekening en de balans en, indien van toepassing, de geconsolideerde winst-en verliesrekening en de geconsolideerde balans.

8. Beslissing over de beschikkingen van de winst en het verlies van de Vennootschap zoals aangetoond in de goedgekeurde balans.

9. Beslissing over de ontheffing van de leden van de Raad van Bestuur en, indien van toepassing, van de Voorzitter van persoonlijke aansprakelijkheid.

10. Bepaling van de vergoedingen die betaald moeten worden aan de Raad van Bestuur en de externe accountants.

11. Verkiezing van de leden van de Raad van Bestuur en plaatsvervangende leden van de Raad van Bestuur en, indien van toepassing, van de externe accountants en adjunct-accountants.

12. Elke andere zaak die voor de Algemene Vergadering moet worden gebracht overeenkomstig de Zweedse Wet op de Vennootschappen of de Statuten.

12§ Categorieën van Aandelen en Uitgifte van Nieuwe Aandelen, Voorkeursrechten enzovoort.

Aandelen kunnen Categorie A aandelen zijn waaraan elk 10 stemmen verbonden zijn, Categorie B aandelen zijn waaraan elk 1 stem is verbonden, Categorie C aandelen zijn waaraan elk 5 stemmen verbonden zijn en Categorie D aandelen zijn waaraan elk 2 stemmen verbonden zijn. Het aantal Categorie A aandelen mag niet meer dan 25.600.000 bedragen, het aantal Categorie B aandelen mag niet meer dan 150.400.000 bedragen, het aantal Categorie C aandelen mag niet meer dan 10.000.000 bedragen en het aantal Categorie D aandelen mag niet meer dan 42.000.000 bedragen.

Indien de Vennootschap beslist om nieuwe Categorie A aandelen, Categorie B aandelen, Categorie C aandelen en Categorie D aandelen uit te geven onder de voorwaarden van een uitgifte in geld of een compensatie-uitgifte, zullen de houders van Categorie A, Categorie B, Categorie C en Categorie D aandelen voorkeursrechten hebben om in te schrijven op nieuwe aandelen van dezelfde categorie in verhouding tot het aantal aandelen die voorafgaandelijk in het bezit waren van de houder (primaire voorkeursrechten). Aandelen waarop niet werd ingetekend door de uitoefening van primaire voorkeursrechten, zullen worden aangeboden aan alle aandeelhouders voor inschrijving (secundaire voorkeursrechten). Indien niet alle aandelen waarop werd ingeschreven door de uitoefening van de secundaire voorkeursrechten kunnen worden uitgegeven, zullen de aandelen worden toegewezen onder inschrijvende aandeelhouders in verhouding tot het aantal aandelen in de Vennootschap die voorafgaandelijk in hun bezit waren, en, in de mate dat dergelijke toewijzingen niet kunnen worden gedaan, door lottrekking.

Indien de Vennootschap beslist om aandelen uit te geven van slechts één categorie onder de voorwaarden van een uitgifte in geld of een compensatie-uitgifte, zullen alle aandeelhouders, ongeacht de categorieën van aandelen, voorkeursrechten hebben om in te schrijven op de nieuwe aandelen in verhouding tot het aantal aandelen die ze voorafgaandelijk in hun bezit hadden.

Indien de Vennootschap beslist om warrantobligaties of converteerbare obligaties uit te geven onder voorwaarden van een uitgifte in geld of een compensatie-uitgifte, zullen aandeelhouders voorkeursrechten hebben om in te schrijven op warrantobligaties, alsof de uitgifte werd gedaan met betrekking tot aandelen waarop kan worden ingeschreven door de uitoefening van de warrantobligaties en voorkeursrechten om in te schrijven op converteerbare obligaties, alsof de uitgifte werd gedaan met betrekking tot aandelen waartegen de converteerbare obligaties kunnen worden uitgewisseld.

Het voorgaande zal de mogelijkheid niet beperken om te beslissen over een uitgifte in geld of een compensatie-uitgifte door afwijking op de voorkeursrechten van de aandeelhouders.

Indien het aandelenkapitaal wordt verhoogd onder de voorwaarden van een bonusuitgifte, zullen nieuwe aandelen van elke categorie worden uitgegeven in verhouding tot het aantal aandelen van dezelfde categorie die voorafgaandelijk werden uitgegeven. Vervolgens zullen oude aandelen van een bepaalde categorie de

houder daarvan het recht geven om nieuwe aandelen van dezelfde categorie te ontvangen. Het voorgaande zal de mogelijkheid niet beperken, volgens de noodzakelijke wijzigingen aan deze Statuten, om aandelen uit te geven van een nieuwe categorie onder de voorwaarden van een bonusuitgifte.

Aandelen van categorie A kunnen op het verzoek van de houder van de aandelen van categorie A worden geconverteerd in aandelen van categorie C. Aandelen van categorie B kunnen op het verzoek van de houder van de aandelen van categorie B worden geconverteerd in aandelen van categorie D. Het verzoek tot conversie moet schriftelijk gebeuren en worden gericht aan de Raad van Bestuur van de Vennootschap. Het verzoek zal het aantal aandelen specificeren dat moet worden geconverteerd en, indien het verzoek niet de volledige holding aangaat, de aandelen van de holding specificeren die moeten worden geconverteerd. Nadat hij het verzoek tot conversie heeft ontvangen, zal de Raad van Bestuur het verzoek uitvoeren binnen een redelijke termijn. De conversie moet onverwijld worden gerapporteerd voor registratie.

De volgende documenten worden samen met dit formulier neergelegd:

De notulen van de vergadering van de raad van bestuur gehouden op 9 november 2010.

" De statuten van de vennootschap (goedgekeurd op de Algemene Vergadering van de Aandeelhouders

van 30 juni 2008).

Een attest van inschrijving bij het Zweeds Kantoor voor Inschrijving van de Ondernemingen.

Dirk Roch

Wettelijke vertegenwoordiger

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 10/01/2011 - Annexes du Moniteur belge

" lioór-behouden aan het Belgisch Staatsblad

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

30/10/2015 : ME. - COMPTES ANNUELS 31.12.2014, APP 28.05.2015, DPT 21.10.2015 15653-0502-021
02/09/2016 : ME. - COMPTES ANNUELS 31.12.2015, APP 19.05.2016, DPT 29.08.2016 16505-0094-025

Coordonnées
GAMBRO LUNDIA AB

Adresse
BOULEVARD D'ANGLETERRE 2-4 1420 BRAINE-L'ALLEUD

Code postal : 1420
Localité : BRAINE-L'ALLEUD
Commune : BRAINE-L'ALLEUD
Province : Brabant wallon
Région : Région wallonne