DPTN-BELGIUM

Association sans but lucratif


Dénomination : DPTN-BELGIUM
Forme juridique : Association sans but lucratif
N° entreprise : 631.844.439

Publication

17/06/2015
ÿþ " Copie à publier aux annexes du Moniteur belge après dépôt de l'actoDéposé / 'Reçu le MOD 2,2

im *15085835 1111

au greffe du tribunal de commerce francophone adj-f`eiazzltss

N° d'entreprise 6 c3 . g -Lit . q3_5

Dénomination

(en entier) : DPTN-Belgium

(en abrégé) :

Forme juridique : Association Sans But Lucratif

Siège: Avenue du Castel 90/11 à 1200 Woluwé-Saint-Lambert

Obiet de l'acte : CONSTITUTION

1/ CONSTITUTION

Il résulte d'une convention sous seing privé datée du 10 mars 2015 que

1) L'Abbé Jean GOTfIGNY, domicilié à B  1150 Woluwe-Saint-Pierre, avenue de Tervueren, 263 (...)

2) Comte Rodolphe de LOOZ-CORSWAREM, domicilié à B --1050 Ixelles, rue du Président, 19 (...)

3) Monsieur Ramon RODRiGUEZ LAVIN, domicilié à B  1180 Uccle, avenue de la Floride, 112 (...)

4) Vicomte Eric de BiOLLEY, domicilié à B  1200 Woluwe-Saint-Lambert, avenue du Castel, 90/11 (...)

5) Monsieur Marc MOREAU, domicilié à B  1700 Dilbeek, Levoldlaan, 6 (..,)

6) Monsieur Pierre-Michel de VUYST, domicilié à B - 9552 Herzele (Borsbeke), Provincieweg, 2 (..,)

7) Monsieur Albert-Pierre VAN GULCK, domicilié à 5140 Sombreffe, rue Vivier Anon 8 (...)

Sont convenus de constituer une association sans but lucratif, conformément aux articles 1e` et suivants de la loi du 27 juin 1921, telle qu'elle a été modifiée par la loi du 2 mai 2002.

Chacun des soussignés déclare être capable et compétent pour accomplir les actes juridiques constatés aux présentes et ne pas être sujet à une mesure qui pourrait entrainer une incapacité à cet égard telle que la faillite, le règlement collectif de dettes, l'attribution d'un administrateur ou autre.

Les soussignés ont arrêté les statuts de l'association sans but lucratif nouvellement constituée, comme il suit

2/ STATUTS

Article 1 -- Dénomination

L'association est dénommée « DPTN-Belgium ». Dans tous documents écrits émanant de l'association, la dénomination doit être précédée ou suivie immédiatement de la mention « association sans but lucratif » en abrégée « ASBL ».

Article 2 Siège

Le siège de l'association est établi à B  1200 Woluwe-Saint-Lambert, avenue du Castel, numéro 90/11.

Toute modification du siège social doit être publiée dans le mois de sa date aux annexes au Moniteur belge.

Article 3  But

L'association a pour but de subvenir aux frais, aux besoins et à l'entretien des ministres du culte catholique (prêtres, diacres et séminaristes) et de favoriser l'exercice de ce dernier, notamment en apportant une aide à leur formation, leurs déplacements et, d'une façon générale, à l'exercice de leur mission,

En particulier, l'association souhaite favoriser une solidarité entre fes ministres du cuite catholique, les fidèles et tout homme de bonne volonté souhaitant contribuer à la mission des premiers, notamment lorsqu'ils proviennent de diocèses situés dans des pays en voie de développement,

Les bourses d'étude que l'association peut distribuer sont destinées aux séminaristes et aux prêtres fréquentant l'Université pontificale de la Sainte Croix à Rome,

L'association peut accomplir tous les actes se rapportant directement ou indirectement à ses buts. Elle peut notamment prêter son concours et s'intéresser à toute activité similaire,

L'association pourra exercer, à titre accessoire, des activités que la loi pourrait qualifier d' « actes commerciaux », pour autant que l'intégralité des bénéfices de ces activités soit affectée à la réalisation de ses buts.

Mentionner sur la dernière page du Volet B Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes

ayant pouvoir de représenter l'association, la fondation ou l'organisme à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -17/06/2015 - Annexes du Moniteur belge

Job

MDD 2.2

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -17/06/2015 - Annexes du Moniteur belge

Article 4 Durée

L'association est constituée pour une durée indéterminée.

Article 5  Membres  adhésion

L'association est composée de membres effectifs et de membres adhérents.

Le nombre minimum de membres effectifs ne peut être inférieur à trois.

Sauf ce qui sera dit aux articles 10 et suivants, les membres effectifs et les membres adhérents jouissent

des mêmes droits,

Toute personne qui désire être membre effectif ou membre adhérent doit adresser une demande écrite au

conseil d'administration.

Le conseil d'administration examine la candidature lors de sa plus prochaine réunion et prend sa décision à

son sujet au plus tard dans des deux mois de la demande qui lui a été adressée. Sa décision est sans appel et

ne doit pas être motivée,

Elle est portée par lettre missive à la connaissance du candidat.

Le candidat non admis ne peut se représenter qu'après une année à compter de la date de la décision du

conseil d'administration.

Article 6  Membres effectifs

Sont membres effectifs

- les soussignés aux présentes,

- toute personne admise en cette qualité par décision du conseil d'administration.

Article 7 -- Membres adhérents

Sont membres adhérents toutes personnes admises en cette qualité par décision du conseil

d'administration.

Article 8 - Démission  Exclusion

Les membres effectifs et adhérents sont libres de se retirer à tout moment de l'association en adressant par

écrit leur démission au conseil d'administration.

Est réputé démissionnaire, le membre effectif ou adhérent qui ne paie pas la cotisation qui lui incombe, dans

le mois du rappel qui lui est adressé par lettre.

L'exclusion d'un membre effectif ne peut être prononcée que par l'assemblée générale à la majorité des

deux tiers des voix présentes ou représentées.

L'exclusion d'un membre adhérent est prononcée par le conseil d'administration,

Le conseil d'administration peut suspendre, jusqu'à décision de l'assemblée générale, les membres effectifs

ou adhérents qui se seraient rendus coupables d'infraction grave aux statuts et/ou aux lois de l'honneur et de la

bienséance.

Les décisions d'exclusion, tant du conseil d'administration que de l'assemblée générale, sont souveraines et

ne doivent pas être motivée.

Article 9  Cotisations

Les membres effectifs et les membres adhérents paient une cotisation annuelle fixée par l'assemblée générale, sur proposition du conseil d'administration. Le montant de cette cotisation annuelle ne pourra pas être supérieur à 50,00 euros.

Article 10 - Composition de l'assemblée générale

L'assemblée générale est composée de tous les membres effectifs.

Elle est présidée par le président du conseil d'administration.

Les membres adhérents peuvent participer à l'assemblée générale et émettre leur avis au sujet des points à

l'ordre du jour. Ils n'ont pas de droits de vote,

Article 11-- Convocation et pouvoirs de l'assemblée générale

Les membres effectifs et adhérents sont convoqués aux assemblées générales par le conseil d'administration. Ils peuvent s'y faire représenter par un membre effectif ou adhérent.

Les convocations sont faites par lettre missive, adressée huit jours au moins avant la réunion de l'assemblée. Elles contiennent l'ordre du jour.

L'assemblée générale possède les pouvoirs qui lui sont reconnus par la loi ou les présents statuts, Elle peut modifier les statuts en respectant les dispositions de la loi du 27 juin 1921, telle que modifiée parla loi du 2 mai 2002.

Article 12  Droit de vote

Tous les membres effectifs ont un droit de vote égal à l'assemblée générale.

En cas de partage des voix, celle du président ou de l'administrateur qui le remplace est prépondérante,

Article 13  Registre des procès-verbaux

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -17/06/2015 - Annexes du Moniteur belge

mon 2.2

Les décisions de l'assemblée générale sont consignées dans un registre des procès-verbaux signés par le président et un administrateur. Ce registre est conservé au siège social où tous les membres ainsi que les tiers intéressés peuvent en prendre connaissance, mais sans déplacement du registre.

Article 14  Conseil d'administration

L'association est administrée par un conseil composé de trois administrateurs au moins, nommés et révocables par l'assemblée générale et choisis parmi les membres effectifs. Le conseil désigne parmi ses membres un président et un trésorier, et éventuellement un vice-président et un secrétaire,

La durée des mandats est illimitée. Ils sont donc exercés jusqu'à décision contraire de l'assemblée générale.

Les mandats sont exercés à titre gratuit, sauf décision contraire de l'assemblée générale, sans préjudice du droit des administrateurs de se faire rembourser leurs frais et débours dûment justifiés.

Article 15  Décisions du conseil d'administration

Les décisions du conseil d'administration sont prises à la majorité des voix émises par les administrateurs présents ou représentés. En cas de partage des voix, celle du président ou de l'administrateur qui le remplace est prépondérante.

Article 16  Pouvoirs du conseil d'administration

Le conseil d'administration a les pouvoirs les plus étendus pour l'administration et la gestion de l'association

ainsi que tous les pouvoirs non expressément attribués à l'assemblée générale par loi ou les présents statuts.

Article 17 --- Gestion journalière

Le conseil d'administration peut conférer la gestion journalière de la société ainsi que la représentation de la

société en ce qui concerne cette gestion à deux de ses membres qui, agissant conjointement, portent le titre

d'administrateurs délégués.

En outre, le conseil d'administration peut déléguer des pouvoirs spéciaux et limités à deux mandataires,

pourvu qu'ils agissent conjointement.

Le conseil peut révoquer en tout temps les mandats des personnes mentionnées aux alinéas qui précèdent,

Article 18 -- Signature

L'association est représentée, y compris dans les actes et en justice par deux administrateurs agissant

conjointement.

Ces signataires n'ont pas à justifier vis à vis des tiers d'une décision préalable du conseil d'administration.

En outre, elle est valablement engagée par deux mandataires spéciaux dans les limites de leur mandat.

Article 19 -- Exercice social

L'exercice social commence le lerjanvier pour se terminer le 31 décembre de chaque année.

Article 20 - Comptes et budget

Les comptes de l'exercice écoulé et le budget du prochain exercice seront annuellement soumis à l'approbation de l'assemblée générale ordinaire, qui se tiendra le deuxième mardi du mois de mars de chaque année ou le jour immédiatement suivant s'il s'agit d'un jour férié,

Article 21 -- Dissolution  liquidation

En cas de dissolution de l'association, le conseil d'administration alors en exercice agira en tant que liquidateur, et remettra le patrimoine social qui pourrait subsister après apurement des dettes à FORDEF-DPTN (DES PRETRES POUR TOUTES LES NATIONS) à F  69.005 Lyon, avenue du Point du Jour, 85 ou, si cette association n'existe plus à cette date, à l'association lui ayant succédé et, à défaut de successeur, à une autre association poursuivant le même but.

Article 22  Disposition générale

Tout ce qui n'est pas expressément prévu aux présentes est régi par la loi, et toute disposition qui y serait

contraire est réputée non écrite.

3. DISPOSITIONS TRANSITOIRES

A l'instant, les comparants, membres effectifs, se sont réunis et ont pris les décisions suivantes à

l'unanimité:

Nomination de 3 administrateurs

Sont appelés à cette fonction :

Vicomte Eric de Biolley, né le 27 juillet 1941 et domicilié à 1200 Bruxelles, avenue du Castel 90/11

- Monsieur Pierre-Michel de VUYST né le 18 décembre 1942 et domicilié à 9552 Herzele, Provincieweg 2

- Monsieur Albert-Pierre VAN GULCK né le 26 janvier 1950 et domicilié à 5140 Sombreffe, rue Vivier Anon 8

prénommés, qui acceptent,

Les administrateurs ont désigné en qualité de

Président : Vicomte Eric de Biolfey,

4

e'l"

Moo 2.2

Mentionner sur la dernière page du Volet B: Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes ayant pouvoir de représenter l'association, la fondation ou l'organisme à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -17/06/2015 - Annexes du Moniteur belge

Réservé

au

Moniteur

belge

Volet B - Suite

Trésorier : Monsieur Albert Pierre VAN GULCK,

prénommés.

Premier exercice social

Le premier exercice social commencera le 10 mars 2015 et se clôturera le 31 décembre 2015.

Première assemblée générale annuelle

La première assemblée générale annuelle est fixée au deuxième mardi du mois de mars 2016.

Déposé en même temps :

- un exemplaire de la convention constitutive.

J.-L. Van Boxstael, mandataire.

17/06/2015
ÿþM0Q 2.2

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie

na neerlegging van de akte ter griffie

Déposé l Reçu Ie

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -17/06/2015 - Annexes du Moniteur belge (verkort) :

Rechtsvorm : Vereniging zonder Winstoogmerk

Zetel : Slotlaan 90/11 te 1200 Sint-Lambrechts-Woluwe

Onderwerp akte : OPRICHTING

Uit een onderhandse overeenkomst dd. 10 maart 2015 blijkt dat

1. OPRICHTING

1) Eerwaarde heer Jean GOTTIGNY, wonende te B - 1150 Sint-Pieters-Woluwe, Tervurenlaan, 263 (...)

2) Graaf Rodolphe de LOOZ-CORSWAREM, wonende te B -1050 Elsene, Voorzittersstraat, 19 (...)

3) De Heer Ramon LAVIN, wonende te B - 1180 Ukkel, Floridalaan, 112 (..,)

4) Burggraaf Eric de BIOLLEY, wonende te B -1200 Sint-Lambrechts-Woluwe, Slotlaan, 90/11 (...)

5) De heer Marc MOREAU, wonende te B -1700 Dilbeek, Levoldlaan, 6 (...)

6) De heer Pierre-Michel de VUYST, wonende te B - 9552 Herzele (Borsbeke), Provincieweg, 2 (...)

7) De heer Albert-Pierre VAN GULCK, wonende te B - 5140 Sombreffe, Vivier Anonstraat, 8 (...)

Zijn overeengekomen een vereniging zonder winstoogmerk op te richten overeenkomstig artikelen 1 en volgende van de Wet van 27 juni 1921, zoals gewijzigd krachtens de wet van 2 mei 2002,

leder ondergetekende verklaart rechtsbekwaam en bevoegd te zijn de juridische akten te verrichten en niet onderhevig zoals faillissement, collectieve schuldregeling, benoeming van een bewindvoerder of andere.

Ondergetekenden hebben de statuten van de nieuw opgerichte vereniging zonder winstoogmerk als volgt vastgesteld ;

2, STATUTEN

Artikel 1 - Naam

De vereniging draagt de naam "DPTN-Belgium". Alle geschreven documenten van de vereniging dienen in de benaming voorafgegaan of onmiddellijk gevolgd te worden van de melding "vereniging zonder winstoogmerk" afgekort "VZW".

Artikel 2 - Zetel

De zetel van de vereniging is gevestigd te B -1200 Sint-Lambrechts-Woluwe, Slotlaan, nummer 90/11. Iedere wijziging van de maatschappelijke zetel dient binnen de maand gepubliceerd te worden in de bijlagen van het Belgische staatsblad.

Artikel 3 - Doel

De vereniging heeft als doel in de kosten, behoeften en onderhoud van de bedienaars van de katholieke eredienst (priesters, diakens en seminaristen) te voorzien en de uitoefening van deze te bevorderen, in het bijzonder door hulp te bieden in hun vorming, hun verplaatsingen en, in algemene zin, de uitoefening van hun zending.

in het bijzonder wenst de vereniging de solidariteit tussen de bedienaars van de katholieke eredienst, de gelovigen en alle mensen van goede wil die de zending van deze eersten willen steunen, te bevorderen, o.a, wanneer zij afkomstig zijn uit bisdommen gelegen in ontwikkelingslanden.

De studiebeurzen die de vereniging kan toekennen zijn bestemd voor seminaristen en priesters die studeren aan de pauselijke universiteit van het Heilig Kruis te Rome.

De vereniging kan alle handelingen stellen die rechtsreeks of onrechtstreeks verband houden met haar doel. Zij kan steun verlenen en zich interesseren aan alle gelijkaardige activiteiten.

*15085836

Ondernemingsnr : Benaming

(voluit) : DPTN-Belgium

3it g til-1 .1133

be a Br st~

au greffe tribunal de commerce francophone de . içzelles

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

3 MOD 2.2

a "

i

De vereniging kan bijkomstige commerciële en winstgevende activiteiten binnen wat wettelijk is toegelaten uitoefenen, waarvan de opbrengsten te allen tijd volledig zullen worden bestemd voor haar doel,

Artikel 4  Duur

De vereniging is voor onbepaalde duur opgericht.

Artikel 5  Leden -- lidmaatschap

De vereniging bestaat uit effectieve leden en toegetreden leden.

De vereniging telt minstens drie effectieve leden.

Behoudens hetgeen bepaald wordt in artikel 10 en volgende, genieten de effectieve en toegetreden leden

dezelfde rechten.

Een kandidaat effectief of toegetreden lid van de vereniging dient hiervoor een schriftelijke aanvraag in te

dienen bij de raad van bestuur.

De raad van bestuur onderzoekt de kandidatuur op haar eerstvolgende vergadering en beslist ten laatste

binnen de twee maanden nadat de aanvraag ingediend werd. Haar beslissing is zonder beroep en moet niet

gemotiveerd zijn.

De beslissing wordt ter kennis gebracht aan de kandidaat per gewcne brief,

Indien de raad van bestuur de toestemming van een kandidaat weigert, kan die kandidaat slechts een

nieuwe aanvraag indienen één jaar na de beslissing.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -17/06/2015 - Annexes du Moniteur belge Artikel 6  Werkende leden

De effectieve leden zijn :

- de ondergetekenden,

- ieder andere persoon hiertoe aanvaard door beslissing van de raad van bestuur.

Artikel 7 -- Toegetreden leden

De toegetreden ledenzijn alle andere personen hiertoe aanvaard door beslissing van de raad van bestuur.

Artikel 8  Ontslag -- uitsluiting

Elk effectieve of toegetreden lid kan op elk moment ontslag nemen uit de vereniging.

Het ontslag gebeurt schriftelijk en wordt overgemaakt aan de raad van bestuur.

Een effectieve of toegetreden lid wordt geacht ontslag te nemen wanneer hij zijn bijdrage niet betaald heeft

binnen de maand na een schriftelijke brief.

Een effectief lid kan op elk moment worden uitgesloten door de algemene vergadering met een twee derde

meerderheid van de aanwezige en vertegenwoordigde stemmen.

De uitsluiting van een toegetreden [id wordt uitgesproken door de raad van bestuur.

De raad van bestuur kan een effectieve of toegetreden lid schorsen in afwachting van de algemene

vergadering waarin beslist wordt over de uitsluiting wanneer het schuldig bevonden werd van een zware

overtreding van de statuten en/of de wetten van de eer en het goed gedrag.

De beslissing tot uitsluiting, zowel van de raad van bestuur als van de algemene vergadering is soeverein

en dient niet gemotiveerd te zijn.

Artikel 9 -- Bijdrage

De bijdrage van de effectieve en toegetreden leden wordt vastgesteld door de algemene vergadering op

voorstel van de raad van bestuur, met een maximum van 50,00 EUR per jaar.

Artikel 10  Samenstelling van de algemene vergadering

De algemene vergadering is samengesteld uit alle effectieve leden en wordt voorgezeten door de voorzitter

van de raad van bestuur.

De toegetreden leden kunnen deelnemen aan de algemene vergadering en hun mening betreffende de

punten van de agenda uiten. Zij nemen geen deel aan de beraadslaging,

Artikel 11-- Oproeping en bevoegdheden van de algemene vergadering

De algemene vergadering wordt door de raad van bestuur bijeengeroepen. De leden kunnen zich laten

vertegenwoordigen door een effectief of toegetreden lid.

De oproeping gebeurt per brief, minimum acht dagen voor het tijdstip van de algemene vergadering. De

oproeping bevat de agenda.

De bevoegdheden van de algemene vergadering zijn deze die de wet of de huidige statuten aan haar

toekennen,

Zij kan de statuten wijzigen met inachtneming van de bepalingen van de wet van 27 juin 1921 zoals

gewijzigd door de wet van 2 mei 2002.

Artikel 12  Stemming

Elk effectief lid heeft één stem.

De voorzitter van de raad van bestuur of bij zijn afwezigheid, de bestuurder die hem vervangt heeft een

doorslaggevende stem bij staking van stemmen,

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -17/06/2015 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

Artikel 13  Notulen

De beslissingen van de algemene vergadering worden opgenomen in de notulen die door de voorzitter en een bestuurder getekend worden.

De originele notulen van de algemene vergaderingen samengebracht in het notulenboek dat op de maatschappelijke zetel wordt bewaard. De geïnteresseerde derden en/of leden kunnen op de zetel van de vereniging de notulen van de algemene vergadering raadplegen.

Artikel 14  Raad van bestuur

De vereniging wordt bestuurd door een raad van bestuur samengesteld uit ten minstens drie bestuurders

benoemd en afzetbaar door de algemene vergadering en gekozen onder de werkende leden.

De raad van bestuur stelt een voorzitter en een schatbewaarder aan, en eventueel en vice-voorzitter en een

secretaris.

De mandaten zijn van onbeperkte duur. Ze worden uitgeoefend tot een andere beslissing van de algemene

vergadering.

De mandaten worden ten kosteloze titel uitgeoefend, behoudens andere beslissing van de algemene

vergadering, met behoud van de terugbetaling van de gerechtvaardigde kosten en onkosten.

Artikel 15 Beslissingen van de raad van bestuur

De beslissingen van de raad van bestuur worden genomen met een meerderheid van stemmen van de aanwezige of vertegenwoordigde bestuurders. De voorzitter van de raad van bestuur of in geval van afwezigheid, de bestuurder die hem vervangt heeft een doorslaggevende stem bij staking van stemmen.

Artikel 16  Bevoegdheden van de raad van bestuur

De raad van bestuur bestuurt de vereniging en vertegenwoordigt de vereniging in en buiten rechte en heeft

alle bevoegdheden met uitzonderingen van deze die aan de algemene vergadering behoren.

Artikel 17  Dagelijks bestuur

De taken in verband met het dagelijks bestuur alsmede de vertegenwoordiging van de vereniging in verband

met dit bestuur, kunnen door de raad van bestuur overgedragen worden aan twee van haar leden die,

gezamenlijk optredend, de titel van afgevaardigde bestuurders dragen,

Daarenboven kan de raad van bestuur bijzondere en beperkte bevoegdheden toekennen aan twee

volmachtdragers die gezamenlijk handelen.

De raad kan te allen tijde het mandaat van bovenvermelde personen herroepen.

Artikel 18 - Handtekening

De vereniging wordt vertegenwoordigd in rechte of ten overstaan van derden door de gezamenlijke

handtekening van twee bestuurders.

Een voorafgaande beslissing van de raad van bestuur omtrent deze handtekeningen dient niet voorgelegd

te worden aan derden.

Daarenboven is ze rechtsgeldig verbonden door twee speciale volmachtdragers binnen de grenzen van hun

mandaat.

Artikel 19  Boekjaar

Het boekjaar van de V.Z.W, loopt van 1 januari tot 31 december van elk jaar.

Artikel 20 -- Boekhouding en begroting

Ter goedkeuring van de jaarrekening en de begroting, legt de raad van bestuur verantwoording af voor het beleid in het voorgaande jaar en spreekt de jaarlijkse algemene vergadering zich uit over de kwijting aan de bestuurders. Deze vergadering vindt plaats de tweede dinsdag van de maand maart van ieder jaar of de eerst daaropvolgende dag als die dag een zondag of feestdag is.

Artikel 21 Ontbinding -- vereffening

In geval van ontbinding van de vereniging treedt de dan handelende raad van besuur op als vereffenaar, en kent het netto -- actief dat eventueel overblijft na betaling van de schulden toe aan FORDEF-DPTN (DES PRETRES POUR TOUTES LES NATIONS) à F 69.005 Lyon, avenue du Point du Jour, 85 of, als die vereniging op die datum niet meer bestaat, aan de vereniging die haar opvolgt of, bij gebrek aan opvolger, aan een andere vereniging met hetzelfde doel,

Artikel 22  Algemene bepaling

Voor alles wat in deze statuten niet is geregeld, zijn de beschikkingen van de wetgeving toepasselijk. Iedere

bepaling die hiermee tegenstrijdig is wordt geacht niet geschreven te zijn.

3. OVERGANGSBEPALINGEN

6

MOI) 2.2

Luik B - Vervolg

De verschijners, effectieve leden, zijn bijeengekomen en hebben unaniem de volgende beslissingen genomen.

Benoeming van 3 bestuurders

Werden tot deze funktie geroepen :

-Burggraaf Eric de Biolley, geboren op 27 juli 1941, wonende te 1200 Brussel, Slotlaan 90/11

-De Heer Pierre-Michel de Vuyst, geboren op 18 december 1942, wonende te 9552 Herzele, Provincieweg 2

- De Heer Albert-Pierre Van Gulk, geboren op 26 januari 1950, wonende te 5140 Sombreffe, Vivier

Anonstraat $

voornoemd, die aanvaarden.

De bestuurders hebben aangesteld als :

Voorzitter : Burggraaf Eric de Biolley, voornoemd;

Schatbewaarder : De Heer Albert-Pierre Van Gulck;

Voornoemd.

Eerste boekjaar

Het eerste boekjaar begint op 10 maart 2015 en eindigt op 31 december 2015.

Eerste jaarlijkse algemene vergadering

De eerste jaarlijkse algemene vergadering wordt gehouden op de tweede vrijdag van de maand maart 2016.

Gelijktijdig neergelegd

een exemplaar van de oprichting overeenkomst.

J.-L. Van Boxstael, lasthebber,

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de Instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

n

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -17/06/2015 - Annexes du Moniteur belge

A Voorbehouden aan het Belgisch Staatsblad

Coordonnées
DPTN-BELGIUM

Adresse
SLOTLAAN 90/11 1200 SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE

Code postal : 1200
Localité : WOLUWE-SAINT-LAMBERT
Commune : WOLUWE-SAINT-LAMBERT
Région : Région de Bruxelles-Capitale