EUROPEAN PLATFORM FOR REHABILITATION

Association sans but lucratif


Dénomination : EUROPEAN PLATFORM FOR REHABILITATION
Forme juridique : Association sans but lucratif
N° entreprise : 864.922.670

Publication

07/10/2014
ÿþMOD 2.2

UT,

)(Ott):

Copie à publier aux annexes du Moniteur belge après dépôt de l'acte

1

UI 11 II



Dépost", /Reçu le MONITEUR BELGE

3 0 -09- 201q 2 2 es' 2O1

LGISCH S

franco hon.c ele Bruxelles

AAWieffe du testai de commerce

N° d'entreprise : 864.922.670

Dénomination

(en entier) : EUROPEAN PLATFORM FOR REHABILITATION

(en abrégé): EPR

Forme juridique : ASBL

Siège : Aue cle SiD A

a Ar 000 ÎLÉOQÇPOJ

Objet de l'acte : Nomination

Extrait du procès-verbal de l'assemblée générale du 25 juin 2014

L'assemblée acte la nomination en tant qu'administrateur de:

" Sabina Lobato, née à Oviedo (Espagne) le 11/12/1969, Manuel Pardo no. 35-3, 8260 Torrelodones, Espagne.

" Thor Fjellvang, né à Brevik, Telemark, (Norvège) le 22/04/1968, Graakleivaasen 4B, N-3960 Stathelle, Norvège.

..Mary Kelly, née à Balle Atha Cliath-Dublin (Irlande) le 14/04/1964, "Lakhota", Hollywood, Co Wicklow, Irlande.

" Laura Keane, née à Luimneach/Limerick (Irlande) le 20/02/1967, 3 Clonard, Westbury, Corbally, Limerick, Irlande

" Tessa Zaeijen, née à Eindhoven (Pays-Bas), le 06/10/1963, St Gerarduslaan 38, 5644 NR Eindhoven,' Pays-Bas.

" Frits VVichers, né à Djakarta (Malaisie) le 02/03/1955, Vondellaan 52, 1942LK Beverwijk, Pays-Bas.

Il s'en suit le conseil d'administration qui nomme Monsieur Jean Paul Essers en qualité de Président et Madame Sabine Lobato en qualité de Vice-Présidente.

Jean-Paul Essers, administrateur et Président

Sabine Lobato, administrateur et Vice-Présidente

Mentionner sur la dernière page du Volet B : Au recto Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes ayant pouvoir de représenter l'association, la fondation ou l'organisme à l'égard des tiers

Au verso: Nom et signature

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 07/10/2014 - Annexes du Moniteur belge

30/12/2013
ÿþ MOD 2.2

ln de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

i

behc aar Belt Staat

*1319650

, 11 ! v~.,=''~t a~,c. fi LE,C. 2013

Griffie

Ondernemingsar : 864.922.670

Benaming

(voluit) : EUROPEAN PLATFORM FOR REHABILITATION

(verkort) :

Rechtsvorm : VZW

Zetel : SPASTRAAT 15 1000 BRUSSEL

Onderwerp akte : Gecoördineerde statuten

1. Benaming, zetel, doel, duur

Artikel 1

De Vereniging heeft als naam "European Platform for Rehabilitation".

Artikel 2

De Vereniging heeft als maatschappelijke zetel Spastraat 15, 1000 Brussel (gerechtelijk

Brussel). De Vereniging mag andere bureaus opzetten in het kader van zijn activiteiten,

Artikel 3

De Vereniging heeft als doel de leden bij te staan in het nastreven van de permanente verbetering van hun

dienstverlening aan mensen met een beperking. Door middel van lobby aktiviteiten wil de Vereniging het zijn

leden eveneens mogelijk maken om een bijdrage te leveren aan de beleidsformulering op Europees vlak, en

makkelijker toegang te krijgen tot Europese fondsen.

Artikel 4

De Vereniging wordt opgericht voor onbepaalde duur, maar kan ten alle tijde worden ontbonden in

toepassing van artikel 15 van de statuten.

2, Lidmaatschap

Artikel 5

De Vereniging heeft volwaardige !eden en geassocieerde leden. De leden zijn private verenigingen zonder

winstoogmerk of publieke instellingen die diensten verlenen aan mensen met een beperking of mensen die

sociaal zijn achteruitgesteld. De Vereniging heeft ten minste vier leden.

De Algemene Vergadering beslist met een gekwalificeerde meerderheid van tweederde van de aanwezige

volwaardige leden over de toetreding van nieuwe leden. Kandidaatleden moeten hun kandidatuur schriftelijk

indienen bij de Secretaris-Generaal van de Vereniging

Om uit de Vereniging te treden, moeten de leden dit voornemen op schriftelijke wijze bekend maken aan de

Raad van Bestuur ten minste vier maanden voor het eind van het kalenderjaar. Leden kunnen enkel uit

organisatie gezet worden als een gekwalificeerde meerderheid van tweederde van de aanwezige leden op de

Algemene Vergadering daarmee instemt.

a)Volwaardige leden

De volwaardige !eden hebben stemrecht in de Algemene Vergadering. De maximale bijdrage voor

volwaardige leden bedraagt 25.000 Euro per jaar.

b)Geassocieerde leden

De geassocieerde leden zijn op de Algemene Vergadering aanwezig als waarnemers zonder stemrecht,

De maximale bijdrage voor geassocieerde leden bedraagt 7.500 Euro per jaar.

3.Algemene Vergadering

Artikel 6

De Algemene Vergadering is samengesteld uit één vertegenwoordiger van elk volwaardig lid. Elk volwaardig

lid beschikt over één stem en zal worden vertegenwoordigd door zijn Afgevaardigd Bestuurder of een

evenwaardige vertegenwoordiger aangeduid door de Afgevaardigd Bestuurder. Het mandaat is onbezoldigd.

Tenzij anders bepaald in de statuten beslist de Algemene Vergadering met gewone meerderheid, en het

vereiste aanwezigheidsquorum is minimaal de helft +1 van de stemgerechtigde leden van de Algemene

Vergadering,

De Algemene Vergadering kiest onder zijn leden een voorzitter en ondervoorzitter voor een periode van

twee jaar. De voorzitter leidt de vergaderingen van de Algemene Vergadering. in zijn/haar afwezigheid wordt

deze taak overgenomen door de ondervoorzitter en in diens afwezigheid door iemand die wordt aangeduid door

de aanwezige leden van de Algemene Vergadering.

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 30/12/2013 - Annexes du Moniteur belge

arrondissement

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 30/12/2013 - Annexes du Moniteur belge MOD2.2

De geassocieerde leden worden uitgenodigd om deel te nemen aan de Algemene Vergadering als

waarnemers.

Artikel 7

De Algemene Vergadering heeft volgende bevoegdheden:

-Wijziging van de statuten

-Benoeming en afzetting van de leden van de Raad van Bestuur

-Aanwerving/ontslag van de Secretaris-Generaal

-Goedkeuring van het budget en de jaarrekening

-Goedkeuring van het verslag van de accountant

-Goedkeuring van het aktiviteitenverslag en ontlasting van de leden van de Raad van Bestuur

-Het bepalen van de bijdragen voor volwaardige en geassocieerde leden

-Aanvaarding of uitzetting van leden

-Beslissing om een juridische procedure op te starten

-De ontbinding van de Vereniging

-Strategische planning

-Alle andere beslissingen die bij wet of de statuten worden toegewezen aan de Algemene Vergadering

Artikel 8

De Algemene Vergadering vergadert minimaal tweemaal per jaar. De Algemene Vergadering wordt

samengeroepen door de Voorzitter en Secretaris-Generaal of indien ten minste 20% van de leden een

vergadering eist.

De uitnodiging voor de vergadering bevat de agenda die wordt vastgelegd door de Voorzitter en de

Secretaris-Generaal. Efk voorstel dat is getekend door ten minste 5% van de leden moet ook op de agenda

warden geplaatst. De uitnodiging met datum en locatie van de volgende vergadering van de Algemene

Vergadering wordt naar alle leden gestuurd per post, fax of e-mail tenminste 30 dagen op voorhand, De agenda

en bijhorende documenten worden ten minste 5 dagen op voorhand verstuurd via e-mail.

Artikel 9

Het verslag van elke vergadering wordt getekend door de Voorzitter en de Secretaris-Generaal. De

getekende verslagen worden gearchiveerd op de maatschappelijke zetel, en zijn toegankelijk voor aile leden en

derden die een belang kunnen aantonen.

4.Raad van Bestuur

Artikel 10

De Raad van Bestuur is samengesteld uit maximaal 8 stemgerechtigde leden van de Algemene Vergadering

waaronder de Voorzitter en de Ondervoorzitter,

De Raad van Bestuur wordt aangesteld door de Algemene Vergadering voor een periode van twee jaar, en

de mandaten zijn hernieuwbaar. Een positie in de Raad van Bestuur kan niet worden gedelegeerd.

Tenzij anders bepaald in de statuten beslist de Raad van Bestuur met gewone meerderheid, en het vereiste

aanwezigheidsquorum is minimaal de helft van de Bestuursleden. Deelname aan de vergadering via telefoon of

internet is wettelijk toegestaan als een meerderheid van de aanwezige bestuursleden hiermee akkoord gaat.

Alle stemgerechtigde leden van de Algemene Vergadering hebben het recht om de vergaderingen van de

Raad van Bestuur bij te wonen als waarnemers. De uitnodigingen met de agenda alsook de verslagen worden

toegestuurd aan alle stemgerechtigde leden van de Algemene Vergadering.

Artikel 11

De Raad van Bestuur heeft vplgende bevoegdheden:

-Het vertegenwoordigen van de Vereniging

-De uitvoering van de beslissingen van de Algemene Vergadering

-Het opstellen van de jaarrekeningen en het budget

-Het opstellen van een aktiviteitenverslag

-Alle bestuurszaken die niet expliciet zijn toegewezen aan de Algemene Vergadering.

De uitvoering van deze taken zal gebeuren in samenspraak niet de Secretaris-Generaal,

De ondervoorzitter vertegenwoordigt de voorzitter in geval deze laatste verhinderd is.

Artikel 12

De Vereniging wordt juridisch verbonden ten aanzien van derden door de handtekening van de voorzitter,

de Secretaris-Generaal, of iemand die gemandateerd is door de Algemene Vergadering.

5. Boekhouding

Artikel 13

Het financieel jaar van de Vereniging loopt van 1 januari tot 31 december. De Raad van Bestuur stelt de

jaarrekeningen en het budget op, en legt deze ter goedkeuring voor aan de Algemene Vergadering.

6.Statutenwijziging - Ontbinding -- Vereffening

Artikel 14

Een statutenwijziging of ontbinding van de Vereniging moet worden goedgekeurd door de Algemene

Vergadering, en kan enkel ter stemming worden voorgelegd indien uitdrukkelijk vermeld op de agenda. Het

vereiste aanwezigheidsquorum is 213 van de leden van de Algemene Vergadering, en een tweederde

meerderheid van de aanwezige leden is vereist.

Artikel 15

De Vereniging kan worden ontbonden door een beslissing van 4/5 van de aanwezige leden van de

Algemene Vergadering, met een vereist quorum van 2/3.

Vaar behouden aan hete Belech Staatsblad

-4

MOb 2.2

Luik B - Vervolg

Bij ontbinding van de Vereniging zal het maatschappelijk bezit worden overgedragen aan een andere vereniging met gelijkaardige doel, die de verdeling van inkomsten en bezit naar zijn leden verbiedt. 7.Slotbepalingen

Artikel 16

Alle andere punten die niet voorzien zijn door deze statuten worden geregeld in overeenstemming met de Belgische Wet van 2 mei 2002.

Brussel, 5 december 2013

Angela Kerins, bestuurder Jean-Paul Essers, bestuurder

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 30/12/2013 - Annexes du Moniteur belge

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

19/04/2012
ÿþMOD 2.2

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

Ondernemingsnr : 0864.922.670

Benaming

(voluit) : EUROPEAN PLATFORM FOR REHABILITATION

(verkort) : EPR

Rechtsvorm : VZW

Zetel : SPASTRAAT 15 1000 BRUSSEL

Onderwerp akte : ONTSLAG BENOEMING HERBENOEMING NIEUWE STATUTEN

UITTREKSEL VAN DE ALGEMENE VERGADERING VAN 06/12/2005

HERBENOEMING VOOR 2 JAAR

- Stefano SCHENA, via Are 184 Pescantina Nerona, als bestuurder en voorzitter

- Jeronimo de SOUSA, rua Fernando Pessoa 156 Vermolm 4470-290 Mala, als bestuurder en vice-voorzitter

- Frank FLANNERY, 20 Quinns Road Shankill County Dublin, als bestuurder

André LEFEVRE, rue de la Bataille 1 68200 Mulhouse, als bestuurder.

UITTREKSEL VAN DE ALGEMENE VERGADERING VAN 21/11/2007

ONTSLAG van André LEFEVRE, rue de la Bataille 1, 68200 Mulhouse, als bestuurder.

BENOEMING van Eric DEMANDT, Hertstraat 52, 6531 KR Nijmegen, geboren op 08/04/1963 te Maastricht, als bestuurder en vice-voorzitter.

HERBENOEMING VOOR 2 JAAR

- Jeronimo de SOUSA, rua Fernando Pessoa 156 Vermolm 4470-290 Mala, als bestuurder en voorzitter

- Stefano SCHENA, via Are 184 PescantinaNerona, als bestuurder

- Frank FLANNERY, 20 Quinns Road Shankill County Dublin, als bestuurder.

UITTREKSEL VAN DE ALGEMENE VERGADERING VAN 11/12/2009

ONTSLAG van Eric DEMANDT, Hertstraat 52, 6531 KR Nijmegen, als bestuurder en vice-voorzitter. ONTSLAG van Stefano SCHENA, via Are 184 PescantinaNerona, als bestuurder,

Op de ketste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -19/04/2012 - Annexes du Moniteur belge

*12076997*

11

BRUSSEL

0 5 APR 2012

Griffie

HERBENOEMING VOOR 2 JAAR

- Frank FLANNERY, 20 Quinns Road Shankill County Dublin, als bestuurder

- .teronlmo de SOUSA, ma Fernando Pessoa "156 Vermo'im 4470-290 Mata, als bestuurder.

BENOEMING van

- Angela KERINS, 7 Temple Hill Blackrock Co Dublin, geboren op 29/05/1958 te Port Lairge/Waterford

kelend, als bestuurder en vice-voorzitter

- Bjorn PAULSEN, Rykeneveien 50A 4825 Arenda[, geboren op 27/12/1954 te Arendai Norway, als

bestuurder en voorzitter

- Jean-Paul ESSERS, Doornlaan 6 6226 WV Maastricht, geboren op 30/09/1960 te Margraten, als

bestuurder.

.

,,,oe sr ...iï i.....

a T.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -19/04/2012 - Annexes du Moniteur belge

MDO 2.2

UITTREKSEL VAN DE ALGEMENE VERGADERING VAN 10/11/2011

ONTSLAG van Jeronimo de SOUSA, rua Fernando Pessoa 156 Vermoim 4470-290 Mata als bestuurder.

BENOEMING van Joerg PORATH, Kopfelweg 19 69115 Heidelberg-Ziegelhausen, geboren op 19/04/1963 te Ludwigsburg, als bestuurder.

HERBENOEMING VOOR 2 JAAR

- Bjorn PAULSEN, Rykeneveten 50A 4825 Arendal, als bestuurder

- An gela KERINS, 7 Temple Hill Blackrock Co. Dublin, als bestuurder en voorzitter

- Jean-Paul ESSERS, Doornlaan 6 6226 WV Maastricht, als vice-vcorzitter

- Frank FLANNERY, 20 Quinns Road Shankill County Dublin, als bestuurder.

De raad van bestuur heeft tot leden van het dagelijks bestuur volgende personen benoemd, die al dan niet lid zijn van de raad van bestuur ;

Jan Michel Maria SPOOREN, Kerkplaats 11 3080 Tervuren, geboren op 12/01/1969 te Herk-de-stad.

Het dagelijks bestuur oefent zijn mandaat uit als college en staat in voor de dagelijkse werking en praktische organisatie binnen de vereniging. Hij is evenwel ten allen tijde verantwoording verschuldigd aan de raad van bestuur. Een lid van het dagelijks bestuur die evenwel de collegiale beslissingen te buiten gaat, kan hiervoor persoonlijk verantwoordelijk gesteld worden door de raad van bestuur.

Voor alle administratieve verplichtingen heeft het dagelijkse bestuur onbeperkte en afzonderlijke volmacht.

UITTREKSEL VAN DE ALGEMENE VERGADERING VAN 01/03/2012

Artikel 2 : bijvoegen

"De vereniging mag andere bureaus opzetten in het kader van zijn activiteiten."

Artikel 5

§4 a) afschaffen "bedraagt 20 000 EUR per jaar" en vervangen door "22 000 EUR"

§4 b) afschaffen "bedraagt 5 000 EUR per jaar" en vervangen door "5 500 EUR".

Artikel 6

§2 afschaffen de woorden "de helft van de" en vervangen door "minimaal 7".

Artikel 10

afschaffen de eerste § en vervangen door

"De Raad van Bestuur is samengesteld uit de Voorzitter en Ondervoorzitter van de Algemene Vergadering."

NIEUWE STATUTEN

1. Benaming, zetel , doel, duur

Artikel 1

De Vereniging heeft als naam "European Platform for Rehabilitation".

Artikel 2

De Vereniging heeft als maatschappelijke zetel Spastraat 15, 1000 Brussel, gerechtelijke arrondissement van Brussel. De Vereniging mag andere bureaus opzetten in het kader van zijn activiteiten.

Artikel 3

De Vereniging heeft ais doel de leden bij te staan in het nastreven van de permanente verbetering van hun dienstverleningg aan mensen met een handicap. Door middel van lobby aktiviteiten wil de Vereniging het zijn leden eveneens mogelijk maken om een bijdrage te leveren aan de beleidsformulering op Europees vlak, en makkelijker toegang te krijgen tot Europese fondsen.

Artikel 4

De Vereniging wordt opgericht voor onbepaalde duur, maar kan ten alle tijde worden ontbonden in toepassing van artikel 15 van de statuten.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -19/04/2012 - Annexes du Moniteur belge

M0D 2.2

2, Lidmaatschap

Artikel 5

De Vereniging heeft volwaardige leden en geassocieerde leden. De leden zijn private verenigingen zonder winstoogmerk of publieke instellingen die diensten verlenen aan mensen met een handicap of mensen die sociaal zijn achteruitgesteld. De Vereniging heeft ten minste vier leden.

De Algemene Vergadering beslist met een gekwalificeerde meerderheid van tweederde van de aanwezige volwaardige leden over de toetreding van nieuwe leden. Kandidaatseden moeten hun kandidatuur schriftelijk indienen bij de Secretaris-generaal van de Vereniging en mondeling toelichten op de Algemene Vergadering.

Om uit de Vereniging te treden, moeten de leden dit voornemen op schriftelijke wijze bekend maken aan de Algemene Vergadering sturen ten minste vier maanden voor het eind van het kalenderjaar.

Leden kunnen enkel uit organisatie gezet worden als een gekwalificeerde meerderheid van tweederde van de aanwezige leden op de Algemene Vergadering daarmee instemt.

a) Volwaardige leden

Enkel de volwaardige leden hebben stemrecht in de Algemene Vergadering. De maximale bijdrage voor

volwaardige leden bedraagt 22.000 Euro per jaar.

b) Geassocieerde leden

De geassocieerde leden hebben toegang tot een aantal diensten en producten van Vereniging maar ze hebben geen stemrecht in de Algemene Vergadering. De maximale bijdrage voor geassocieerde leden bedraagt 5.500 Euro per jaar.

3. Raad van Bestuur

Artikel 6

De Algemene Vergadering is samengesteld uit één vertegenwoordiger van elk volwaardig lid. Elk volwaardig lid beschikt over één stem en zal worden vertegenwoordigd door zijn Afgevaardigd Bestuurder of een evenwaardige vertegenwoordiger. Het mandaat van de bestuurders Is onbezoldigd,

Tenzij anders bepaald in de statuten beslist de Algemene Vergadering met gewone meerderheid, en het vereiste aanwezigheidsquorum is minimaal 7 stemgerechtigde leden van de Algemene Vergadering.

De Algemene Vergadering kiest onder zijn leden een voorzitter en ondervoorzitter voor een periode van twee jaar, De voorzitter leidt de vergaderingen van de Algemene Vergadering. ln zijn/haar afwezigheid wordt deze taak overgenomen door de ondervoorzitter of de oudste van de aanwezige leden van de Algemene Vergadering.

Ten minste eenmaal per jaar worden de geassocieerde leden uitgenodigd om deel te nemen aan de Algemene Vergadering als waarnemers.

Artikel 7

De Algemene Vergadering heeft volgende bevoegdheden;

Wijziging van de statuten

- Benoeming en afzetting van de leden van de Raad van Bestuur

- Aanwerving/ontslag van de Secretaris-Generaal

- Goedkeuring van het budget en de jaarrekening

Goedkeuring van het verslag van de accountant

- Goedkeuring van het aktiviteitenverslag en ontlasting van de leden van de Raad van Bestuur

- Het bepalen van de bijdragen voor volwaardige en geassocieerde leden

- Aanvaarding of uitzetting van leden

- Beslissing om een juridische procedure op te starten

- De ontbinding van de Vereniging

- Alle andere beslissingen die bij wet of de statuten worden toegewezen aan de Algemene Vergadering.

Artikel 8

De Algemene Vergadering vergadert minimaal driemaal per jaar De Algemene Vergadering wordt samengeroepen door de Raad van Beheer of indien ten minste 20% van de leden een vergadering eist.

De uitnodiging voor de vergadering bevat de agenda die wordt vastgelegd door de Raad van Beheer en de Secretaris-Generaal. Elk voorstel dat is getekend door ten minste 5% van de leden moet ook op de agenda worden geplaatst, De uitnodiging met datum en locatie van de volgende vergadering van de Algemene Vergadering wordt naar aile Bestuursleden gestuurd per post, fax of e-mail tenminste 30 dagen op voorhand. De agenda en bijhorende documenten worden ten minste 5 dagen op voorhand verstuurd via e-mail.

M0D 2.2

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -19/04/2012 - Annexes du Moniteur belge

Artikel 9

Het verslag van elke vergadering wordt getekend door de Voorzitter en de Secretaris-Generaal. De getekende verslagen worden gearchiveerd op de maatschappelijke zetel, en zijn toegankelijk voor alle leden en derden die een belang kunnen aantonen.

4. Raad van Bestuur

Artikel 10

De Raad van Bestuur is samengesteld uit de Voorzitter en Ondervoorzitter van de Algemene Vergadering. De Raad van Bestuur wordt aangesteld voor een periode van twee jaar, en de mandaten zijn hernieuwbaar.

Artikel 11

De Raad van Bestuur heeft volgende bevoegdheden;

- Het samenroepen van een vergadering van de Algemene Vergadering en het opstellen van de agenda

- Het vertegenwoordigen van de Vereniging

- De uitvoering van de beslissingen van de Algemene Vergadering

- Het opstellen van de jaarrekeningen en het budget

Het opstellen van een aktiviteitenverslag

De uitvoering van deze taken zal gebeuren in samenspraak met de Secretaris-Generaal. De ondervoorzitter

vertegenwoordigt de voorzitter in geval deze laatste verhinderd is.

Artikel 12

De Vereniging wordt juridisch verbonden ten aanzien van derden door de handtekening van de voorzitter, de Secretaris-Generaal, of iemand die gemandateerd is door de Algemene Vergadering.

5, Boekhouding

Artikel 13

Het financieel jaar van de Vereniging loopt van 1 januari tot 31 december. De Raad van Bestuur stelt de jaarrekeningen en het budget op, en legt deze ter goedkeuring voor aan de Algemene Vergadering.

6.Statutenwijziging -- Ontbinding -- vereffening

Artikel 14

Een statutenwijziging moet worden goedgekeurd door de Algemene Vergadering, en kan enkel ter stemming worden voorgelegd indien uitdrukkelijk vermeld op de agenda. Het vereiste aanwezigheidsquorum is 213 van de leden van de Algemene Vergadering, en een tweederde meerderheid van de aanwezige leden is vereist,

Een wijziging van de fundamentele doelstelling van de Vereniging vereist een unanimiteitsbeslissing van de aanwezige leden, met een aanwezigheidsquorum van 213,

Artikel 15

De Vereniging kan worden ontbonden door een unamieme beslissing van de Algemene Vergadering met een aanwezigheidsquorum van 2/3.

Bij ontbinding van de Vereniging zal het maatschappelijk bezit worden overgedragen aan een andere vereniging met gelijkaardige doel, die de verdeling van inkomsten en bezit naar zijn leden verbiedt.

Voorbehouden aan het Belgisch Staatsblad

~wV

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -19/04/2012 - Annexes du Moniteu_ belge

M00 2.2

Luik B - Vervolg

7. Slotbepalingen

Artikel 16

Alle andere punten die niet voorzien zijn door deze statuten worden geregeld in overeenstemming met de Belgische Wet van 2 mei 2002.

Brussel, 1 maart 2012

Op de laatste biz, van Luik B vermeiden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

28/05/2015
ÿþM0D 2.2

Copie à publier aux annexes du Moniteur belge après dépôt de l'acte

Reçu le

1 8, MAI 2015

7.1" 4 tsxlteêW de commerce

'" qf de B-r" :Melie.s

111111111111111111,111,11111111

N' d'entreprise : 864.922.670

Dénomination

(en entier) : EUROPEAN PLATFORM FOR REHABILITATION

(en abrége) : EPR

Forme juridique : ASBL

Siège : Rue de Spa 15 à 1000 Bruxelles

Objet de l'acte : Démission - Nomination

Extrait du procès-verbal de l'assemblée générale du 25 juin 2014

Le Conseil d'administration acte la démission de Monsieur Jan Spooren de son poste de Secrétaire Générale en date du 30 septembre 2014.

Le Conseil d'administration décide de nommer Madame Laura Jones en tant que secrétaire générale à partir du 25 avril 2015,

Le Conseil d'administration mandate J. Jordens sprl 1 Marion de Crombrugghe aux fins de procéder à toute démarche liée aux présentes décisions, en ce compris la signature des documents de publication aux annexes du Moniteur belge.

Marion de Crombrugghe

Mandataire



Mentionner sur la dernière page du Volet B Au recto : Nom et ouaille du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes ayant pouvoir de représenter l'association. la fondation ou l'organisme à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

Bijlagen-bij -het- Belgisch Staatsblad y-28105/2O1 - Annexesd u Moniteur-belge

08/09/2015
ÿþM0D 2.2

Copie à publier aux annexes,..dLLMoniteur beige

après dépôt de l'acte vwrt.:,ltri DépoQé I Reçu 1

Réserv"

é

au

Moniteur beige

11111

*15127898*

2 8 ANI 2015

au greffe du tribunal de commerce francophone deageeJles

N d'entreprise : 0864.922.670

Dénomination

(en entier) : EUROPEAN PLATFORM FOR REHABILITATION

(en abrége)

Forme juridique : ASBL

Siège : RUE IDE SPA 15 -1000 BRUXELLES

Objet de l'acte : Transfert du siège social

Extrait du procès-verbal de l'assemblée générale extraordinaire du 25 août 2015

L'assemblée se réunit ce jour et prend, à l'unanimité, les décisions suivantes : 1,Transfert du siège social de l'ASBL avec effet immédiat à l'adresse suivante

do 001, Avenue des Arts 8 à 1210 Bruxelles

2.Tous les associés acceptent à l'unanimité de mandater la société J.Jordens sprl 1 Marion de Crombrugghe aux fins de procéder à tout démarche liée à la présente assemblée générale extraordinaire, en ce compris la signature des documents de publication au Moniteur belge.

Marion de Crombrugghe

Mandataire

Mentionner sur la dernière page du Volet B

Au recto " Nom et qualite du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes ayant pouvoir de représenter l'association. la fondation ou I organisme a I'egard des tiers

Au verso ° Nom et signature

Coordonnées
EUROPEAN PLATFORM FOR REHABILITATION

Adresse
RUE DE SPA 15 1000 BRUXELLES

Code postal : 1000
Localité : BRUXELLES
Commune : BRUXELLES
Région : Région de Bruxelles-Capitale