SEGEST S.P.A.

Divers


Dénomination : SEGEST S.P.A.
Forme juridique : Divers
N° entreprise : 542.685.207

Publication

30/09/2014 : ME. - JAARREKENING 31.12.2013, GGK 27.03.2014, NGL 26.09.2014 14599-0401-012
16/12/2013
ÿþMod Word 11.1

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

Rossel

O 4 DEC. ZO11

Griffie

5n 0.5 201

Ondernemingsnr : Benaming :

(voluit) : SEGEST S.pA

(verkort) :

Rechtsvorm : NAAMLOZE VENNOOTSCHAP NAAR ITALIAANS RECHT

Zetel : VIALE CAVOUR 147  441 21 FERRARA (Italië)

(volledig adres)

BIJKANTOOR: TERVURENLAAN 34  1040 ETTERBEEK

Onderwerp akte : OPENING BELGISCH BIJKANTOOR

Uit het verslag van de Raad van Bestuur d.d. 07/10/2013, gehouden op de maatschappelijke zetel te, Viale Cavour 147  44121 Ferrara, Italië, blijkt dat unaniem werd beslist:

- Een Belgisch bijkantoor te openen onder de naam `SEGEST S.p.A.  .

vertegenwoordigingskantoor'. De gegevens van de Italiaanse vennootschap SEGEST S.p.A. zijn de volgende:

1. Naam:

SEGEST S.p.A.

2. Zetel:

De zetel van de vennootschap is gelegen in Italië, Viale Cavour 147, 44121 FERRARA. Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, Industrie, Ambachten en Landbouw te Ferrare onder het dossiernummer 01313 170 381 en vertegenwoordigd door de heer Bruschi Paolo,' mevrouw Vignocchi Silvia, de heer Bertaglia Vico, mevrouw Fabbri Cristina en mevrouw: Brandola Annalisa, bestuurders.

3. Doel van de vennootschap:

-Diensten in de sector van public relations en institutionele relaties verstrekken en'. organiseren, zowel in Italië als in het buitenland.

-Eender welk type evenement, tentoonstelling, beurs, salon, conferentie en/of congres, organiseren en realiseren, inclusief het inrichten van stands, paviljoenen en eender welke' vereiste structuur of installatie.

-Promotieactiviteiten voeren bij commerciële en industriële campagnes, alsook publicitaire en marketingactiviteiten. De vennootschap zal inzonderheid ook zorgen voor de marketing,. de assistentie en het beheer bij de aankoop van reclameruimte en/of reclametijd, de organisatie (voor eigen rekening of voor rekening van derden) van promotieverkopen en van, eender welke andere gelijksoortige activiteit.

-Evenementen en gebeurtenissen van eender welk type (cultureel, wetenschappelijk,', sportief, commercieel en voorstellingen) op zich nemen, organiseren, beheren en, commercieel uitwerken.

-Commerciële diensten verspreiden en verkopen in de sector van de promotie en organisatie: (reclamecampagnes, merkbeleid, deelname aan wedstrijden, opleiding en organisatie van het dienstverlenend personeel, alsook het op zich nemen van taken of mandaten voor de verkoop van de dienst of van de producten zelf), en dat voor eigen rekening of voor: rekening van derden.

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -16/12/2013 - Annexes du Moniteur belge

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -16/12/2013 - Annexes du Moniteur belge

-Geïntegreerde communicatieplannen uitwerken voor openbare diensten en privébedrijven, alsook het operationeel coördineren van de vermelde communicatie-instrumenten. -Marketingstrategieën afbakenen die erop gericht zijn de instelling of het bedrijf te positioneren, de cliënt te oriënteren en het bedrijfsimago te promoten.

-De externe relaties verzorgen met de staat of met de openbare administraties (gewesten, provincies, gemeenten), openbare diensten, publiekrechtelijke en privaatrechtelijke diensten en instellingen, sectorfederaties.

-Informatiecampagnes uitvoeren die gericht zijn op de burgers, inclusief het uitdenken van de communicatiemiddelen, de inhoud, de verspreidingsmodaliteiten.

-De relaties met de pers en met de plaatselijke, nationale en internationale radio- en televisiestations verzorgen, ook door op te treden als persdienst voor rekening van openbare diensten of privébedrijven.

-Optreden als vertegenwoordiger voor individuele of commerciële vennootschappen of bedrijven, en collectief optreden als handelsagentschap (met uitsluiting evenwel van de vastgoedsector), alsook optreden als tussenpersoon en contractpartner, en als concessiehouder voor publiciteit; dit alles met de uitdrukkelijke bepaling dat de vennootschap geen goederen en producten mag verhandelen waarvoor ze als tussenpersoon optreedt.

-Optreden als reclameagentschap.

De vennootschap mag de oprichting bevorderen van andere ondernemingen, vennootschappen, consortia en organisaties in het algemeen of er (rechtstreeks of onrechtstreeks) belangen, aandelen of participaties in nemen, dit alles evenwel als hulpmiddel voor de eigen activiteit en deze activiteit mag niet doorwegen ten opzichte van de activiteiten die haar eigen maatschappelijk voorwerp vormen.

Verder mag de vennootschap alle activiteiten verrichten die nodig of nuttig zijn om haar maatschappelijk doel te realiseren, zoals onroerende, roerende, industriële, commerciële en financiële verrichtingen, inclusief het toekennen van zakelijke en/of persoonlijke waarborgen, die uitgereikt worden in het belang van de vennootschap, voor verplichtingen van zichzelf of van derden. Al die activiteiten moeten verlopen binnen de beperkingen en met naleving van de regels die de uitoefening daarvan regelen, en met naleving van de regels inzake activiteiten die voorbehouden zijn aan gereglementeerde beroepen. Inzonderheid de activiteiten van financiële aard moeten verricht worden overeenkomstig de ter zake geldende wetten.

4. Duur:

De duur van de vennootschap wordt vastgelegd op 31 (eenendertig) december 2050

(tweeduizend vijftig).

5. Maatschappelijk kapitaal:

Het kapitaal bedraagt honderdtwintigduizend (120.000,00) euro.

6. Bestuur:

De vennootschap wordt bestuurd door een enige bestuurder of door een raad van bestuur. Het toezichtsorgaan is de raad van commissarissen.

Ook iemand die geen vennoot is, kan als bestuurder worden aangesteld. De bestuurders zijn in functie voor een periode (van maximaal drie boekjaren) die bij hun aanstelling wordt vastgelegd, en hun mandaat vervalt op de datum van de algemene vérgadering die opgeroepen wordt voor de goedkeuring van de jaarrekeningen over het laatste boekjaar van hun mandaat. De bestuurders zijn herkiesbaar.

De raad van bestuur bestaat uit minimaal drie en maximaal negen leden, die aangesteld worden volgens de modaliteiten van artikel 15 van deze statuten.

Indien de algemene vergadering geen voorzitter heeft aangesteld, dan kiest de raad zelf een voorzitter uit zijn leden; de raad kan ook een of meer ondervoorzitters en een secretaris aanstellen (die geen lid van de raad van bestuur hoeven te zijn), ook op permanente basis. De raad van bestuur kan ook buiten de maatschappelijke zetel samenkomen, mits het in Italië is. De raad komt samen telkens wanneer de voorzitter het nodig acht of wanneer de meerderheid van de leden daar schriftelijk om vraagt.

~

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -16/12/2013 - Annexes du Moniteur belge

De voorzitter roept de vergadering samen met een bericht dat naar elk lid van de raad en van de raad van commissarissen wordt verstuurd op een manier die toelaat om te bewijzen dat die leden dat bericht ten minste acht dagen voor de vergadering of in hoogdringende gevallen ten minste drie dagen voor de vergadering, ontvangen hebben.

Vergaderingen van de raad van bestuur waarvoor geen formele oproeping werd opgesteld, zullen evenwel toch als geldig samengesteld beschouwd worden indien alle bestuurders en alle effectieve commissarissen in functie aanwezig zijn.

De raad van bestuur is geldig samengesteld wanneer de meerderheid van de leden aanwezig is.

De beslissingen van de raad van bestuur zijn geldig wanneer de volstrekte meerderheid van de aanwezige leden een punt goedkeurt.

De vergaderingen van de raad van bestuur worden voorgezeten door de voorzitter, of bij zijn afwezigheid, door de bestuurder die de aanwezigen aanstellen als voorzitter.

De beslissingen van de raad worden opgetekend in notulen die de voorzitter en de secretaris ondertekenen. Vennoten kunnen de beslissingen van de raad van bestuur die hun rechten benadelen, betwisten op dezelfde wijze als diegene waarop zij beslissingen van de algemene vergadering kunnen betwisten, voor zover die verenigbaar zijn.

De raad van bestuur kan ook vergaderen via video- of teleconferentie op voorwaarde dat elke deelnemer kan onderscheiden worden van de andere deelnemers en dat elke deelnemer in realtime kan optreden bij de bespreking van de agendapunten, en documenten kan ontvangen, doorsturen en bekijken. Indien aan deze voorwaarden voldaan is, wordt de vergadering geacht te zijn doorgegaan op de plaats waar de voorzitter en de secretaris zich bevinden.

Voor de vervanging van de bestuurders in de loop van het boekjaar, gelden de bepalingen van artikel 2386 van het [Italiaanse] burgerlijk wetboek.

Indien meer dan de helft van de leden van de raad van bestuur zijn mandaat neerlegt, om welke reden dan ook, dan vervalt de volledige raad van bestuur vanaf het ogenblik waarop de algemene vergadering de nieuwe aangestelde bestuurders aanvaardt, zoals bedoeld in het volgende punt.

De vergadering om een nieuw bestuurlijk orgaan aan te stellen moet bij hoogdringendheid worden opgeroepen door de bestuurders die in functie zijn gebleven of door enkelen van hen, of (indien alle bestuurders met onmiddellijke ingang hun mandaat hebben neergelegd) door de raad van commissarissen die ondertussen alle daden van het dagelijkse beheer kan stellen.

Beheersbevoegdheden:

De enige bestuurder heeft alle bevoegdheden voor het dagelijkse en buitengewone beheer van de vennootschap.

De raad van bestuur heeft alle bevoegdheden voor het dagelijkse en buitengewone beheer van de vennootschap.

De raad van bestuur kan, binnen de beperkingen en volgens de modaliteiten die voorzien zijn in artikel 2381 van het [Italiaanse] burgerlijk wetboek, de eigen bevoegdheden geheel of gedeeltelijk delegeren, aan een van de leden apart of aan verscheidene leden, inclusief de voorzitter, of aan een uitvoerend comité dat bestaat uit enkele leden, waarbij de raad de beperkingen van de delegatie en van de toegekende bevoegdheden bepaalt.

Indien er een uitvoerend comité wordt aangesteld, bestaat het uit ten minste twee en ten hoogste vijf leden.

De raad van bestuur kan de leden van het uitvoerend comité op elk ogenblik ontslaan of vervangen.

Voor de oproeping, de samenstelling en de werking van het uitvoerend comité gelden de normen die ook voorzien zijn voor de raad van bestuur; de beslissingen worden genomen bij meerderheid van de leden die aanwezig zijn en hun stem uitbrengen.

De raad van bestuur kan gevolmachtigden en een algemeen directeur aanstellen, die zelf geen lid van de raad hoeven te zijn; de raad bepaalt bij de aanstelling hun functies en bevoegdheden; de bevoegdheden die de wet aan de bestuurders voorbehoudt, alsook bevoegdheden over beslissingen in verband met de afbakening van de algemene doelstellingen van de vennootschap en het uittekenen van de bijhorende strategieën, kunnen niet aan de algemeen directeur worden gedelegeerd.

x ~ ~

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -16/12/2013 - Annexes du Moniteur belge

De algemeen directeur maakt gebruik van de medewerking van het personeel van de vennootschap door de taken en de functionele bevoegdheden te organiseren.

De vennootschap wordt vertegenwoordigd door de enige bestuurder of door de voorzitter van de raad van bestuur of door de raadsleden die daartoe afgevaardigd zijn door de raad.

7. Algemene Vergadering:

De gewone algemene vergadering moet minstens één keer per jaar worden samengeroepen, binnen de 120 dagen na de afsluiting van het boekjaar, of binnen de 180 dagen na de afsluiting van het boekjaar indien de vennootschap een geconsolideerde jaarrekening dient op te stellen en wanneer specifieke vereisten met betrekking tot de structuur en het voorwerp van de vennootschap dat vereisen.

8. Boekjaar:

Het boekjaar wordt elk jaar afgesloten op 31 december.

9. Winst en verlies:

Van de nettowinst zoals die blijkt uit de jaarrekening, wordt vijf procent (5%) afgenomen om de wettelijke reserve op te bouwen, totdat deze een vijfde van het maatschappelijk kapitaal bereikt.

De gewone algemene vergadering beslist over de uitkering van de winst, overeenkomstig artikel 2364 van het [Italiaanse] burgerlijk wetboek.

Enkel de daadwerkelijk behaalde winst zoals die blijkt uit de regelmatig goedgekeurde jaarrekening, na aftrek van het aandeel dat bestemd is voor de wettelijke reserve, kan worden uitgekeerd.

Indien er verliezen werden geboekt op het maatschappelijk kapitaal, kan er geen winst worden uitgekeerd totdat het maatschappelijk kapitaal opnieuw aangevuld Is of het in de overeenkomstige mate verminderd is. De algemene vergadering kan beslissen over specifieke inhoudingen ten gunste van buitengewone reserves of voor andere bestemmingen, of de uitkering van de winst volledig of gedeeltelijk uitstellen naar het daaropvolgende boekjaar.

Wanneer de jaarrekening van de vennootschap wettelijk onderworpen is aan de controle door een erkende bedrijfsrevisor, dan mogen er krachtens artikel 2433 bis van het [Italiaanse] burgerlijk wetboek voorschotdividenden worden uitgekeerd

10. Vereffening:

Alle bepalingen van hoofdstuk VIII, boek V van het [Italiaanse] burgerlijk wetboek zijn van

toepassing op de ontbinding en de vereffening van de vennootschap.

Uit de notulen van de vergadering van de Raad van Bestuur van SEGEST S.p.A. d.d. 07/10/2013, gehouden op de maatschappelijke zetel van de vennootschap, blijkt dat unaniem volgende beslissingen werden genomen:

Een bijkantoor te openen in België, Tervurenlaan 34 te 1040 Etterbeek (Brussel) onder de naam SEGEST S.p.A.  vertegenwoordigingskantoor. Het Belgisch bijkantoor zal haar activiteiten aanvangen vanaf 1 december 2013.

Doel van het Belgisch bijkantoor:

1. onregelmatige vergaderingen met eventuele klanten

2. fungeren als woonstkeuze voor de de briefwisseling.

Benoeming wettelijke vertegenwoordiger van het bijkantoor:

Er werd beslist de heer Paolo Brusschi, wonende te Italië, Ferrara (deelgemeente van Boara), Via Viazza 183/1 aan te stellen als wettelijke vertegenwoordiger door wie het volledige dagelijkse bestuur van het Belgisch bijkantoor mag worden uitgevoerd.

Tevens werd beslist dat de hieronder beschreven machten worden toegekend aan de wettelijke vertegenwoordiger met betrekking tot de werking van het bijkantoor: louter als voorbeeld en niet-exhaustief

à

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -16/12/2013 - Annexes du Moniteur belge

1. De bevoegdheid om de dagelijkse briefwisseling te ondertekenen.

2. De bevoegdheid om het Belgische vertegenwoordigingskantoor te vertegenwoordigen tegenover elke dienst van de Belgische regering, van de provincies en gemeenten, het bedrijvenregister, de fiscus, de post, de douane, nutsbedrijven, telefoniebedrijven en andere openbare diensten en overheden.

3. De bevoegdheid om aangetekende zendingen en pakjes af te halen bij de post, de douane, de spoorwegen, de luchthavenautoriteiten en andere koeriersbedrijven.

4. De bevoegdheid om personeel of medewerkers aan te werven, hun taken, vergoeding en arbeidsvoorwaarden af te bakenen, en hen eventueel te ontslaan.

5. De bevoegdheid om aankooporders goed te keuren en te ondertekenen, of contracten voor de aankoop of verkoop van kantoormateriaal en andere goederen en diensten die nodig of nuttig zijn om de activiteiten van het vertegenwoordigingskantoor in België te kunnen uitvoeren.

6. De bevoegdheid om over contracten te onderhandelen en ze af te sluiten, uitgezonderd contracten op lange termijn die gaan over onroerende goederen, uitrustingen of andere niet-verplaatsbare goederen, en leasing- of huurcontracten voor de voormelde goederen.

7. De bevoegdheid om sommen geld, documenten of enige andere eigendom op te vragen, inclusief contant geld volgens de geldende wettelijke bepalingen, en de bijhorende ontvangstbewijzen te ondertekenen.

8. De bevoegdheid om het vertegenwoordigingskantoor, te laten aansluiten bij eender welke professionele en handelsorganisatie.

9. De bevoegdheid om het vertegenwoordigingskantoor te vertegenwoordigen tegenover elke rechtbank of arbitragecollege, in geschillen waarbij het vertegenwoordigingskantoor benadeelde partij is of opgeroepen wordt, elke dading te ondertekenen, elk initiatief te nemen dat in die zin nodig is, en om eventuele vonnissen te aanvaarden en te behandelen.

10. De bevoegdheid om aile documenten m.b.t. de voormelde activiteiten voor te bereiden en te ondertekenen.

11. De bevoegdheid om alle nodige maatregelen te treffen om de beslissingen en aanbevelingen van de vergaderingen van de raad van bestuur van Segest S.p.A. uit te voeren.

Volmacht:

De toekenning van een bijzondere volmacht aan BOFIDI GENT (burg. vennootschap met handelsvorm van CVBA), te 9051 Sint-Denijs-Westrem, Kortrijksesteenweg 1126 A, met het recht om deze op haar beurt verder te delegeren, om de vennootschap te vertegenwoordigen tegenover:

(a)alle fiscale overheden, waaronder de diensten van de btw en de directe belastingen, ook om de btw-aangiftes in te dienen;

(b)de griffie van de Rechtbank van Koophandel;

(c)de Kruispuntbank van Ondernemingen, om te voldoen aan de formaliteit van de vereiste registratie, en - in het algemeen - alles te doen om dit mandaat uit te voeren, inclusief het afhalen van eventuele briefwisseling.

De heer Philippe François

Lasthebber

Tesamen hiermee neergelegde stukken:

1. Gecoördineerde statuten met beëdigde vertaling

2. Verslag vergadering Raad van Bestuur d.d. 07/11/2013 met beëdigde vertaling

3. Attest Kamer van Koophandel Ferrare met beëdigde vertaling

4. Jaarrekening boekjaar afgesloten op 31/12/2012 met beëdigde vertaling 5, Verslag gewone algemene vergadering d.d. 11/12/2006 met beëdigde vertaling

...

09/01/2015
ÿþ e Mod Word 11.1

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto ; Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Ondernemingsnr : 0542.685.207 Benaming :

(voluit) : SEGEST S.p.A. (verkort) :

Rechtsvorm : NAAMLOZE VENNOOTSCHAP NAAR ITALIAANS RECHT

Zetel : VIALE CAVOUR 147  44121 FERRARA (ITALIE)

(volledig adres)

BIJKANTOOR: TERVURENLAAN 34 --1040 ETTERBEEK

Onderwerp akte : SLUITING BELGISCH BIJKANTOOR

Uit het verslag van de Raad van Bestuur d.d. 24/11/2014, gehouden op de maatschappelijke zetel, blijkt dat unaniem werd beslist het Vertegenwoordigingskantoor in België, aan de Tervurenlean 34 te 1040 Etterbeek (Brussel) met de naam "SEGEST SpA - sede di Rappresentanza" te sluiten. Het Vertegenwoordigingskantoor zal zijn activiteiten per 20/12/2014 stopzetten.

Tegelijk hiermee neergelegd:

Verslag Raad van Bestuur d.d. 24/11/2014

Beëdigde vertaling verslag Raad van Bestuur d.d. 24/11/2014

De heer Philippe François

Lasthebber

t-~

neergeiegeontvangen op

25 ~iz 201/1

ter griffie van defe-..

~.n>r

~rr..-rt-

lanqqta?r~~

rechtbarik van koc;*~:- Brussef

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 09/01/2015 - Annexes du Moniteur belge

Coordonnées
SEGEST S.P.A.

Adresse
TERVURENLAAN 34 1040 ETTERBEEK

Code postal : 1040
Localité : ETTERBEEK
Commune : ETTERBEEK
Région : Région de Bruxelles-Capitale