SOCIALE HOSPITALISATIEVERZEKERINGEN

ONDERLINGE VERZEKER.


Dénomination : SOCIALE HOSPITALISATIEVERZEKERINGEN
Forme juridique : ONDERLINGE VERZEKER.
N° entreprise : 839.743.450

Publication

22/07/2014 : ME. - JAARREKENING 31.12.2013, GGK 26.06.2014, NGL 15.07.2014 14310-0569-053
10/02/2014
ÿþ Man 2.2

ln de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

BRUSSEL

3 0 JAN 2014

Griffie

i

Voorbehoud aan he Seigle( Staatsbl

19 38958*

Ondernemingsnr : 0839.743.450

Benaming

(voluit) : Sociale Hospitalisatieverzekeringen

(verkort) :

Rechtsvorm : Verzekeringsmaatschappij van Onderlinge Bijstand

Zetel : Sint-Jansstraat 32-38, 1000 Brussel

Onderwerp akte ; Benoeming bestuurder

Tijdens de Algemene Vergadering van 19 december 2013 werd de benoeming aanvaard van:

- de heer MINNAERT Eddy, Resedastraat 31, 9920 Lovendegem, geboren op 08(11!1944 te Gent, ais' onafhankelijk bestuurder.

Luc Carsauw Patrick Verertbruggen Bestuurder

Bestuurder

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -10/02/2014 - Annexes du Moniteur belge

Op de laatste blz van Luik B vermelden ; Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

28/01/2014 : ME. - VERBETERDE JAARREKENING 31.12.2012, GGK 24.06.2013, NGL 21.01.2014 14013-0121-044
07/10/2013
ÿþMOD 2.2

ln de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

IA

"13152 46

btlUSSELI

Griffé 6 SEP. 2013

~--

Ondernemingsnr : 0839.743.450

Benaming

(voluit) : Sociale Hospitalisatieverzekeringen

(verkort) :

Rechtsvorm : Verzekeringsmaatschappij van Onderlinge Bijstand

Zetel : Sint-Jansstraat 32-38, 1000 Brussel

Onderwerp akte : Ontslag en benoeming bestuurders

Tijdens de Algemene Vergadering van 24 juni 2013 werd het ontslag aanvaard van:

- de heer VAN RYSSELBERGE Nico, Leliestraat 18, 9840 De Pinte, geboren op 15/04/1964 te Gent, als gewone bestuurder;

- de heer FOREST Jacques, Zoniënbosstraat 5, 1560 Hoeilaart, geboren op 12/04/1944 te Ecaussinnes d'Enghien, als onafhankelijk bestuurder;

- de heer WILLEMS Martin, Leemstraat 3, 9820 Merelbeke, geboren op 10/04/1953 te Oudenaarde, als onafhankelijk bestuurder.

Tijdens diezelfde Algemene Vergadering werd de benoeming aanvaard van de heer WILLEMS Martin, Leemstraat 3, 9820 Merelbeke, geboren op 10/0411953 te Oudenaarde, als gewone bestuurder. De heer WILLEMS Martin werd verkozen tot voorzitter van de Raad van Bestuur en van de Algemene Vergadering,

Luc Carsauw a nck Verertb Bestuurder ggen

Bestuurder

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 07/10/2013 - Annexes du Moniteur belge

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening,

23/07/2013 : ME. - JAARREKENING 31.12.2012, GGK 24.06.2013, NGL 18.07.2013 13322-0381-038
13/03/2012
ÿþ MflD 2.2

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie



*12055786*

bel

BE

Sta

BRUSSEL

Griffie

Ondernemingsar : 0839.743.450

Benaming

(voluit) : SOLIDARITEIT

(verkort)

Rechtsvorm

Zetel :

Onderwerp akte :

Maatschappij van Onderlinge Bijstand (artikel 43 bis§1 - wet van 06/08/1990) Sint Jansstraat 32-38 te 1000 Brussel

Omvorming van de Maatschappij van Onderlinge Bijstand "SOLIDARITEIT" naar een verzekeringsmaatschappij van onderling bijstand genaamd "SOCIALE HOSPITALISATIEVERZEKERINGEN - afgekort "SOHO" (cfr. artikel 70§7 - wet van 0610811990) - Statuten - Samenstelling van de Raad van Bestuur - Samenstelling van het Directie Comité - benoeming van de Commissaris-revisor

De Algemene Vergadering van de maatschappij van onderlinge bijstand "Sociale Hospitalisatieverzekeringen" van 12 december 2011 heeft de volgende statuten goedgekeurd, die van toepassing zullen zijn vanaf 1 januari 2012:

Artikel 1. O prichting, naam

In toepassing van de wet van 6 augustus 1990 wordt de MOB SOLIDARITEIT volgens artikel 43bis,§1 op 01/01/2012 omgevormd tot een verzekerings-MOB volgens artikel 70, §7, met de naam "SOCIALE HOSPITALISATIEVERZEKERINGEN  Verzekeringsonderneming" waarbij de volgende ziekenfondsen zijn aangesloten:

-Socialistische Mutualiteit van de provincie Antwerpen: De VoorZorg, met zetel te 2020 Antwerpen, Sint  Bemardsesteenweg 200, Ingeschreven in de kruispuntbank Ondernemingen onder het nummer 0851.226.468

-Socialistisch Ziekenfonds Bond  Mcyson West  Vlaanderen, met zetel te 8500 Kortrijk, President Kennedypark 2, ingeschreven in de Kruispuntbank Ondernemingen onder het nummer 0411.776.183

-Bond Moyson Oost Vlaanderen, met zetel 9052 Gent, Tramstraat 69, ingeschreven in de Kruispuntbank Ondernemingen onder het nummer 0411.742.828

-De Voorzorg  mutualiteitsverbond van Limburg, met zetel te 3500 Hasselt, Capucienenstraat 10, ingeschreven in de Kruispuntbank Ondernemingen onder het nummer 0411.751.538

in haar betrekkingen met derden kan de maatschappij van onderlinge bijstand de alkorting "SOHO" gebruiken.

De maatschappij van onderlinge bijstand voldoet aan de voorwaarden gesteld door artikel 70, §7 van de wet van 6 augustus 1990 en verkrijgt de hoedanigheid van maatschappij van onderlinge bijstand krachtens de bepalingen van artikel 70, §2, derde lid van deze wet.

Het is een onderneming toegelaten door de Controledienst voor de ziekenfondsen en de landsbonden van ziekenfondsen bij beslissing 23/11/2011 om ziekteverzekeringen in de zin van tak 2 van bijlage 1 van het koninklijk besluit van 22 februari 1991 houdende algemeen reglement betreffende de controle op de verzekeringsondernemingen aan te b¬ eden, alsook om, op bijkomende wijze, risico's te dekken die behoren tot de hulpverlening zoals bedoeld in tak 18 van bijlage 1 van voornoemd koninklijk besluit.

Datum van publicatie in het Belgisch Staatsblad

Identificatienummer toegekend door de CDZ: 350/01

Deze maatschappij van onderlinge bijstand heeft een burgerlijk karakter en streeft geen winstoogmerk na. Artikel 2. Doel

De maatschappij van onderlinge bijstand heeft als doel om haar leden en hun personen ten laste ziekteverzekeringen in de zin van tak 2 van bijlage 1 van het koninklijk besluit van 22 februari 1991 aan te bieden, alsook om, op bijkomende wijze, risico's te dekken die behoren tot de hulpverlening zoals bedoeld in tak

van bijlage. vanvoornoemdkoninkiijkbesluit_________________________________________________________________ Op de Matste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en)

bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -13/03/2012 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2,2

In deze zin biedt de maatschappij van onderlinge bijstand de volgende verzekeringen op facultatieve wijze aan.

1. KliniPlan

De volgende ziekenfondsen zijn toegetreden tot deze verzekering waarbij hun betrokken leden facultatief

kunnen aansluiten tot deze polis.

-Socialistische Mutualiteit van de provincie Antwerpen: De VoorZorg, met zetel te 2020 Antwerpen, Sint  Bernardsesteenweg 200, ingeschreven in de kruispuntbank Ondernemingen onder het nummer 0851.226.468

-Socialistisch Ziekenfonds Bond  Moyson West  Vlaanderen, met zetel te 8500 Kortrijk, President Kennedypark 2, ingeschreven in de Kruispuntbank Ondernemingen onder het nummer 0411.776.183

-Bond Moyson Oost  Vlaanderen, met zetel 9052 Gent, Tramstraat 69, ingeschreven in de Kruispuntbank Ondernemingen onder het nummer 0411.742.828

-De Voorzorg -. mutualiteitsverbond van Limburg, met zetel te 3500 Hasselt, Capucienenstraat 10, ingeschreven in de Kruispuntbank Ondernemingen onder het nummer 0411,751.538

2. KliniPlanPlus

De volgende ziekenfondsen zijn toegetreden tot deze verzekering waarbij hun betrokken leden facultatief kunnen aansluiten tot deze polis.

-Socialistische Mutualiteit van de provincie Antwerpen: De VoorZorg, met zetel te 2020 Antwerpen, Sint  Bernardsesteenweg 200, ingeschreven in de kruispuntbank Ondernemingen onder het nummer 0851.226.468 -Socialistisch Ziekenfonds Bond  Moyson West  Vlaanderen, met zetel te 8500 Kortrijk, President Kennedypark 2, ingeschreven in de Kruispuntbank Ondernemingen onder het nummer 0411.776.183

-Bond Moyson Oost  Vlaanderen, met zetel 9052 Gent, Tramstraat 69, ingeschreven in de Kruispuntbank Ondernemingen onder het nummer 0411.742.828

-De Voorzorg  mutualiteitsverbond van Limburg, met zetel te 3500 Hasselt, Capucienenstraat 10, ingeschreven in de Kruispuntbank Ondernemingen onder het nummer 0411.751.538

3.Aanvullende Hospitalisatievergoeding EXTRA

De volgende ziekenfondsen zijn toegetreden tot deze verzekering waarbij hun betrokken leden facultatief

kunnen aansluiten tot deze polis.

-Socialistische Mutualiteit van de provincie Antwerpen: De VoorZorg, met zetel te 2020 Antwerpen, Sint 

Bernardsesteenweg 200, ingeschreven in de kruispuntbank Ondernemingen onder het nummer 0851.226.468

-Socialistisch Ziekenfonds Bond  Moyson West  Vlaanderen, met zetel te 8500 Kortrijk, President

Kennedypark 2, ingeschreven in de Kruispuntbank Ondernemingen onder het nummer 0411.776.183

-Bond Moyson Oost  Vlaanderen, met zetel 9052 Gent, Tramstraat 69, ingeschreven in de Kruispuntbank

Ondernemingen onder het nummer 0411.742.828

4.Aanvullende Hospitalisatievergoeding

Het volgende ziekenfonds is toegetreden tot deze verzekering waarbij hun betrokken leden facultatief

kunnen aansluiten tot deze polis.

-De Voorzorg  mutualiteitsverbond van Limburg, met zetel te 3500 Hasselt, Capucienenstraat 10,

ingeschreven in de Kruispuntbank Ondernemingen onder het nummer 0411.751.538

5.Super - Hospitalisatievergoeding

Het volgende ziekenfonds is toegetreden tot deze verzekering waarbij hun betrokken leden facultatief

kunnen aansluiten tot deze polis.

-De Voorzorg  mutualiteitsverbond van Limburg, met zetel te 3500 Hasselt, Capucienenstraat 10,

ingeschreven in de Kruispuntbank Ondernemingen onder het nummer 0411.751.538

Enkel de vertegenwoordigers van de ziekenfondsen die toegetreden zijn tot een hierboven opgesomde verzekering kunnen beslissen over de rekeningen en de inhoud van deze verzekering. Zij dienen er echter steeds over te waken dat de vereiste solvabiliteitmarge per polis gerespecteerd wordt. Indien de vereiste solvabiliteitsmarge ontoereikend is zullen de ziekenfondsen van de onderschreven polis de nodige stappen dienen te zetten om te voldoen aan deze voorwaarde.

De maatschappij van onderlinge bijstand richt zich uitsluitend tot de leden van de aangesloten ziekenfondsen.

Artikel 3. Maatschappelijke zetel

De maatschappelijke zetel van de maatschappij van onderlinge bijstand is gevestigd te 1000 Brussel, Sint  Jansstraat 32-38.

Artikel 10. Organen van de MOB

De organen van de maatschappij van onderlinge bijstand zijn:

" de algemene vergadering,

" de raad van bestuur en de bijbehorende gespecialiseerde comités,

" het directiecomité.

Sectie 1. De algemene vergadering

Artikel 11, Samenstelling

De volgens de geldende voorschriften bijeengeroepen en samengestelde algemene vergadering

vertegenwoordigt aile leden van de maatschappij van onderlinge bijstand en de beslissingen zijn voor alle leden

bindend,

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -13/03/2012 - Annexes du Moniteur belge M0D 2.2

De algemene vergadering van de maatschappij van onderlinge bijstand is samengesteld uit minstens 20 afgevaardigden van de aangesloten ziekenfondsen.

Elk aangesloten ziekenfonds wordt vertegenwoordigd in verhouding tot haar aantal leden in de zin van artikel 2 van het koninklijk besluit van 7 maart 1991. Deze leden zijn ook lid van de maatschappij van onderlinge bijstand, Het aantal afgevaardigden Is tenminste drie en ten hoogste dertig.

De afgevaardigden worden voor een hernieuwbare periode van zes jaar verkozen door de algemene vergadering van elk van de aangesloten ziekenfondsen a rato van een afgevaardigde per schijf van 7.500 effectieve leden. Het eventueel overblijvende aantal leden geeft recht op een bijkomende afgevaardigde indien dit meer dan een halve schijf vormt.

De duur van het eerste mandaat van deze leden zal lopen tot de hemieuwing van de algemene vergadering die dient te gebeuren tijdens het 2de semester dat volgt op de installatie van de bestuursinstanties van de aangesloten ziekenfondsen.

De aantallen worden berekend op 30 juni van het jaar voorafgaand aan het jaar waarin de getallen moeten worden vastgelegd.

De hemieuwing van de algemene vergadering vindt plaats in de loop van de tweede helft van het jaar waarin de hernieuwing van de organen van de aangesloten ziekenfondsen heeft plaatsgevonden.

De leden van de raad van bestuur, de leden van het directiecomité en de commissarissen van de maatschappij van onderlinge bijstand wonen de algemene vergadering met raadgevende stem bij.

Artikel 20. Bevoegdheden van de algemene vergadering

De algemene vergadering heeft de bevoegdheden die haar zijn toegekend door de statuten en door bijzondere wetgevingen.

De algemene vergadering overlegt en beslist over de volgende onderwerpen;

1° wijzigingen in de statuten;

2° de verkiezing en het ontslag van bestuurders;

3° de goedkeuring van de begroting en de jaarrekeningen;

4° de aanstelling van een of meerdere commissarissen,

5° de samenwerking met publieksrechtelijke of privaatrechtelijke rechtspersonen zoals bedoeld in artikel 43 van de wet van 6 augustus 1990;

6° de aansluiting van een ziekenfonds;

7° de fusie met een andere maatschappij van onderlinge bijstand;

8° de ontbinding van de maatschappij van onderlinge bijstand.

De algemene vergadering wordt minstens eenmaal per jaar bijeengeroepen voor de goedkeuring van de jaarrekeningen en de begroting.

Ze overlegt volgens de modaliteiten die zijn vastgelegd in artikel 16, 17 en 18 van de wet van 6 augustus 1990, behalve indien deze wet, een andere wettelijke bepaling of de statuten ervan een meerderheid of een strenger quorum voorzien.

De algemene vergadering kan de bevoegdheid om over aanpassingen van de bijdragen te beslissen, overdragen aan de raad van bestuur. Deze delegatie is een jaar lang geldig en is hernieuwbaar.

Sectie 2. De raad van bestuur

Artikel 23. Samenstelling

De raad van bestuur is samengesteld uit tenminste tien bestuurders en telt ten hoogste evenveel bestuurders als de helft van het aantal afgevaardigden van de algemene vergadering van de maatschappij van onderlinge bijstand.

Elke aangesloten ziekenfonds wordt bij de raad van bestuur vertegenwoordigd in verhouding tot haar aantal leden in de zin van artikel 2 van het koninklijk besluit van 7 maart 1991 die eveneens lid zijn van de maatschappij van onderlinge bijstand, Er is één bestuurder per schijf van 30.000 effectieve leden, waarbij de eventuele rest van de deling van het totaal aantal leden door 30.000 nog recht geeft op 1 bijkomende afgevaardigde. Er geldt een minimum van 2 bestuurders per aangesloten ziekenfonds en van minimum 1 plaatsvervanger die voldoet aan de voorwaarden van verkiesbaarheid zoals bepaald in artikel 24 van deze statuten,

Voor de toepassing van deze regel wordt geen rekening gehouden met de hierna beschreven onafhankelijke bestuurders.

De algemene vergadering duidt onafhankelijke bestuurders aan, waarvan minstens 1 beantwoord aan artikel 526ter van het Wetboek van Vennootschappen; een onafhankelijke bestuurder is een externe persoon die geen deel uitmaakt van het management en zijn bijzondere ervaring, zijn objectieve blik op de maatschappij van onderlinge bijstand en zijn kritische geest en oordeelvermogen ter beschikking stelt. Zijn aanwezigheid versterkt de objectiviteit van de besluitvorming binnen de raad van bestuur en het professionalisme bij het beheer van de maatschappij van onderlinge bijstand. Hij kan geen lid zijn van het directiecomité van de maatschappij van onderlinge bijstand. Bijkomend wordt de raad van bestuur uitgebreid met 3 Nederlandstalige bestuurders die voorgesteld worden door de raad van bestuur van het NVSM, zijnde de Algemeen Secretaris, de Adjunct Algemeen Secretaris en de Schatbewaarder,

De directieleden (effectieve leiding) van de VMOB kunnen met raadgevende stem de vergadering van de raad van bestuur bijwonen.

De raad van bestuur mag voor niet meer dan een kwart bestaan uit personen die door de maatschappij van onderlinge bijstand bezoldigd zijn.

De raad van bestuur mag voor niet meer dan 95 % uit personen van hetzelfde geslacht bestaan.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -13/03/2012 - Annexes du Moniteur belge MOD 2.2

Het mandaat van lid van de raad van bestuur is onbezoldigd, met uitzondering van de vergoeding van de verplaatsingskosten en de uitgaven in verband met de uitvoering van een specifieke missie.

Artikel 26. Verkiezing van de bestuurders

De leden van de raad van bestuur van de maatschappij van onderlinge bijstand worden voor een periode van maximaal 6 jaar verkozen door de algemene vergadering van de maatschappij van onderlinge bijstand, onder de voorwaarden bepaald door artikel 18 van de wet van 6 augustus 1990.

Het mandaat van bestuurder is hernieuwbaar.

Alvorens de andere bestuurders worden verkozen, worden eerst de onafhankelijke bestuurders verkozen op basis van een lijst met alle kandidaten die aan de voorwaarden voldoen om in deze hoedanigheid te worden verkozen.

Wanneer het aantal kandidaten lager is dan of gelijk is aan het aantal te voorziene mandaten, worden de kandidaten automatisch verkozen.

Wanneer er meer kandidaten zijn dan het aantal in te vullen mandaten, gaat de algemene vergadering van de maatschappij van onderlinge bijstand over tot stemming.

De kandidaten die het grootste aantal stemmen krijgen, worden verkozen. Bij gelijkheid van stemmen tussen meerdere kandidaten voor het laatst overblijvende mandaat gaat het mandaat naar de oudste kandidaat in jaren.

Indien een bestuurder zijn functies beëindigd door overlijden, aftreden of ontslag, kan de raad van bestuur

hem voorlopig vervangen onder voorwaarde van bekrachtiging op de eerstvolgende algemene vergadering, De op deze wijze verkozen bestuurder voltooit het mandaat van de bestuurder die hij vervangt.

Artikel 30, Bevoegdheden van de raad van bestuur

De raad van bestuur heeft de meest uitgebreide bevoegdheden om alle nodige of nuttige actie te ondernemen voor de realisatie van de maatschappelijke doelstelling.

Hij heeft als competentie alle bestuurs- en beslissingshandelingen die niet door de wet aan de algemene vergadering zijn voorbehouden.

De raad van bestuur heeft als missie het algemene beleid van de maatschappij van onderlinge bijstand vast te leggen en effectief toezicht uit te oefenen op het bestuur ervan en op de stand van zaken.

De raad van bestuur legt elk jaar de jaarrekeningen van het voorbije boekjaar en het begrotingsontwerp voor het volgende boekjaar voor aan de goedkeuring van de algemene vergadering.

Sectie 3. Het directiecomité

Artikel 36, Het directiecomité

De raad van bestuur delegeert het effectieve bestuur en het dagdagelijks beheer van de maatschappij van onderlinge bijstand en de vertegenwoordiging met betrekking tot dit effectieve bestuur en het dagelijks beheer aan een directiecomité binnen de raad.

Het directiecomité wordt aangesteld door de raad van bestuur van de VMOB.

Het directiecomité bestaat uit 7 bestuurders waarvan 3 mandaten vanuit het NVSM en 1 mandaat per aangesloten ziekenfonds. Het directiecomité wordt door een voorzitter voorgezeten die benoemd wordt door de raad van bestuur.

De voorzitter van de raad van bestuur kan geen lid zijn van het directiecomité.

Het directiecomité formuleert voorstellen en raadgevingen aan de raad van bestuur met het ocg op de bepaling van het algemeen beleid en de strategie van de instelling en communiceert alle informatie en pertinente gegevens om de raad van bestuur in staat te stellen met kennis van zaken beslissingen te nemen.

Onverminderd de door de raad van bestuur uitgeoefende controle verzorgt het directiecomité de organisatie, de oriëntatie en de evaluatie van de interne controlemechanismen en -procedures, waaronder met name de onafhankelijke controlefuncties.

Het directiecomité organiseert een intern controlesysteem waarmee met redelijke zekerheid de betrouwbaarheid van de interne rapportering en van het financiële communicatieproces kan worden vastgesteld teneinde de conformiteit van de jaarrekeningen met de geldende boekhoudkundige normen te verzekeren.

Het directiecomité brengt aan de raad van bestuur verslag uit over de financiële toestand van de maatschappij van onderlinge bijstand en over alle aspecten die nodig zijn voor een juiste vervulling van zijn taken.

Het directiecomité beslist over de administratieve uitgaven.

Het directiecomité vormt een college en oefent zijn functie op autonome wijze uit. Zijn beslissingen worden vastgelegd in processen-verbaal die in een hiervoor bestemd register worden opgenomen en door de voorzitter van de zitting of door minstens twee op de vergadering aanwezige leden van het directiecomité worden getekend.

Indien een lid van het directiecomité een belang van vermogensrechtelijke aard heeft dat strijdig is met een beslissing of een aan het directiecomité voorgelegde verrichting, dient hij dit voorafgaand aan het beraad van het directiecomité aan de andere leden te melden. Zijn verklaring en de redenen die het strijdige belang rechtvaardigen, moeten worden opgenomen in het proces-verbaal van het directiecomité dat de beslissing moet nemen.

De raad van bestuur bepaalt de voorwaarden waaronder het directiecomité hun toegekende bevoegdheden uitoefenen, waaronder:

Q'het personeelsbeheer en in dit kader de bevoegdheid om aan te werven en te ontslaan; Ode bevoegdheid om de maatschappij van onderlinge bijstand financieel te engageren; Ode bevoegdheid om de maatschappij van onderlinge bijstand administratief te engageren.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -13/03/2012 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

In toepassing van de wet van 9 juli 1975, wordt er bepaald dat geen lening mag toegekend worden aan de leden van het directiecomité

De contracten

KLINIPLAN

Artikel 6 : Premie

6.1 Premiebetaling

De verzekeringnemer is de premie verschuldigd op de jaarlijkse vervaldag, en verplicht zioh ertoe om de

premie volledig te storten voor al de verzekerden samen.

De premie is een haalschuld. Het eenvoudig verzoek tot betaling, staat gelijk met het aanbieden van de

kwijting ten huize. De verzekeraar verstuurt het verzoek tot betaling van de premie naar het laatst gekende

adres van de verzekeringnemer.

De premie wordt berekend in functie van de leeftijdscategorie waartoe de verzekerde behoort op de

jaarlijkse vervaldag van het verzekering contract.

Indien er op het verzekeringscontract meer dan 2 kinderen als verzekerde zijn ingeschreven, moet er vanaf

het 3e kind geen premie meer betaald worden.

Een pasgeborene die in de hoedanigheid van persoon ten laste tijdens het verzekeringsjaar van de

verzekeringnemer aansluit bij het verzekeringscontract, dient slechts een premie te betalen vanaf de jaarlijkse

vervaldag van het verzekeringscontract van de verzekeringnemer.

6.2Niet-betaling van de premie

Bij niet-betaling van de premie of een deel van de premie In de loop van het verzekeringscontract, stuurt de

verzekeraar een aangetekende brief naar de verzekeringnemer, waarin deze laatste wordt aangemaand de

premie te betalen binnen een termijn van 15 dagen, te rekenen vanaf de dag volgend op de afgifte per post van

de aangetekende brief. Na het verstrijken van deze termijn wordt de dekking geschorst.

Er wordt een einde gemaakt aan de schorsing, bij volledige betaling van de achterstallige premies en van de

kosten. Bij schorsing van de dekking, is de verzekeraar tot geen enkele prestatie gehouden voor de

schadegevallen die zich voordoen gedurende de schorsingsperiode, De premies die tijdens de schorsing van de

dekking vervallen, blijven aan de verzekeraar verschuldigd bij wijze van schadevergoeding.

Indien de verzekeringnemer nalaat om binnen een termijn van 15 dagen vanaf de eerste dag van de

schorsing van de dekking de verschuldigde premie te betalen, dan wordt het verzekeringscontract na het

verstrijken van deze termijn beëindigd. Deze mogelijkheid tot opzegging van het verzekeringscontract wordt

vermeld in de aangetekende brief.

De opzegging van het verzekeringscontract treedt in werking vanaf de datum voorzien in de aangetekende

brief.

De aangetekende brief herinnert aan de jaarlijkse vervaldag van de premie en aan de gevolgen van de niet-

betaling binnen de gestelde termijnen.

6.3Bedrag van de premie

Op 01.01.2012 bedraagt de jaarpremie (taksen, belastingen en wettelijke bijdragen inclusief) voor de

verzekerden die bij de inwerkingtreding van het verzekeringscontract:

6.3.1Jonger zijn dan 60 jaar.

0 tot en met 25 jaar: 44,40 EUR

26 tot en met 59 jaar: 110,52 EUR

60 tot en met 70 jaar: 209,76 EUR

Ouder dan 70 jaar 309,60 EUR

6.3.260 jaar of ouder zijn:

60 tot en met 70 jaar. 251,76 EUR

Ouder dan 70 jaar 371,40 EUR

Het bedrag van de premie kan aangepast worden volgens de modaliteiten voorzien in artikel 7.

Voor de verzekerde die al vbbr de leeftijd van 60 jaar ononderbroken aangesloten is bij een kostendekkend verzekeringscontract aangeboden door de VMOB SOHO, wordt een premie geïnd volgens de geldende leeftijdscategorie waartoe de verzekerde behoort op de jaarlijkse vervaldag, zoals voorzien in artikel 6.3.1.

Artikel 7 : Indexering en tariefwijziging

De premies, de vrijstellingen en de indexeerbare prestaties kunnen op de jaarlijkse vervaldag van het verzekeringscontract geindexeerd worden overeenkomstig de positieve evolutie van het indexcijfer der consumptieprijzen. De verhoging wordt bepaald door de verhouding tussen de index van de maand september van het jaar voor de indexatie en deze van de maand september van het jaar voorafgaand aan het jaar van de vorige indexatie.

Het basisindexcijfer is dat van de maand september 2010, namelijk 114,25 (op basis 100 in 2004).

De premies, de vrijstellingen en de indexeerbare prestaties, kunnen op de jaarlijkse vervaldag van het verzekeringscontract eveneens worden aangepast op basis van specifieke indexcijfers, en dit krachtens artikel 138bis-4, § 3 van de wet op de landverzekeringsovereenkomsten van 25 juni 1992 en de reglementen en besluiten die in uitvoering ervan werden genomen, en die berekend worden door de FOD Economie op basis van representatieve en objectieve parameters en door deze dienst in het Belgisch Staatsblad worden gepubliceerd, en dit voor zover deze specifieke indexcijfers de evolutie van het indexcijfer der consumptieprijzen overschrijden.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -13/03/2012 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

De premies, de wachttijd en de dekkingsvoorwaarden kunnen op de jaarlijkse vervaldag van het verzekeringscontract op redelijke en proportionele wijze worden aangepast aan de wijzigingen in het beroep van de verzekerde en/of zijn statuut in het stelsel van de sociale zekerheid, voor zover deze wijzigingen een betekenisvolle invloed hebben op het risico en/of de kosten of de omvang van de verleende dekking.

Bovenstaande aanpassingen doen geen afbreuk aan de bepalingen vermeld in artikel 21octies van de wet van 09 juli 1975 betreffende de controle der verzekeringsondernemingen.

KLINIPLANPLUS

Artikel 6 ; Premie

6.1.Premiebetaling

De verzekeringnemer is de premie verschuldigd op de jaarlijkse vervaldag, en verplicht zich ertoe om de premie volledig te storten voor al de verzekerden samen.

De premie is een haalschuld. Het eenvoudig verzoek tot betaling, staat gelijk met het aanbieden van de kwijting ten huize. De verzekeraar verstuurt het verzoek tot betaling van de premie naar het laatst gekende adres van de verzekeringnemer.

De premie wordt berekend in functie van de leeftijdscategorie waartoe de verzekerde behoort op de jaarlijkse vervaldag van het verzekeringscontract.

Indien er op het verzekeringscontract meer dan 2 kinderen als verzekerde zijn ingeschreven, moet er vanaf het 3e kind geen premie meer betaald worden.

Een pasgeborene die in de hoedanigheid van persoon ten laste tijdens het verzekeringsjaar van de verzekeringnemer aansluit bij het verzekeringscontract, dient slechts een premie te betalen vanaf de jaarlijkse vervaldag van het verzekeringscontract van de verzekeringnemer.

6.2Niet-betaling van de premie

Bij niet-betaling van de premie of een deel van de premie in de loop van het verzekeringscontract, stuurt de verzekeraar een aangetekende brief naar de verzekeringnemer, waarin deze laatste wordt aangemaand de premie te betalen binnen een termijn van 15 dagen, te rekenen vanaf de dag volgend op de afgifte per pcst van de aangetekende brief Na het verstrijken van deze termijn wordt de dekking geschorst.

Er wordt een einde gemaakt aan de schorsing, bij volledige betaling van de achterstallige premies en van de kosten. Bij schorsing van de dekking, is de verzekeraar tot geen enkele prestatie gehouden voor de schadegevallen die zich voordoen gedurende de schorsingsperiode, De premies die tijdens de schorsing van de dekking vervallen, blijven aan de verzekeraar verschuldigd bij wijze van schadevergoeding.

Indien de verzekeringnemer nalaat om binnen een termijn van 15 dagen vanaf de eerste dag van de schorsing van de dekking de verschuldigde premie te betalen, dan wordt het verzekeringscontract na het verstrijken van deze termijn beëindigd. Deze mogelijkheid tot opzegging van het verzekeringscontract wordt vermeld in de aangetekende brief. De opzegging van het verzekeringscontract treedt in werking vanaf de datum voorzien in de aangetekende brief.

De aangetekende brief herinnert aan de jaarlijkse vervaldag van de premie en aan de gevolgen van de niet-betaling binnen de gestelde termijnen.

6.3Bedrag van de premie

Op 01.01.2012 bedraagt de jaarpremie (taksen, belastingen en wettelijke bijdragen inclusief):

0 tot en met 19 jaar; 54,00 EUR

20 tot en met 34 jaar; 177,00 EUR

35 tot en met 49 jaar 211,08 EUR

50 tot en met 64 jaar: 381,00 EUR

Ouder dan 65 jaar; 706,08 EUR

Het bedrag van de premie kan aangepast worden volgens de modaliteiten voorzien in artikel 7.

Artikel 7 ; Indexering en tariefwijziging

De premies en de indexeerbare prestaties kunnen op de jaarlijkse vervaldag van het verzekeringscontract geïndexeerd worden overeenkomstig de positieve evolutie van het indexcijfer der consumptieprijzen. De verhoging wordt bepaald door de verhouding tussen de index van de maand september van het jaar voor de indexatie en deze van de maand september van het jaar voorafgaand aan het jaar van de vorige indexatie.

Het basisindexcijfer is dat van de maand september 2010, namelijk 114,25 (op basis 100 in 2004).

De premies en de indexeerbare prestaties, kunnen op de jaarlijkse vervaldag van het verzekeringscontract eveneens worden aangepast op basis van specifieke indexcijfers, en dit krachtens artikel 138bis-4, § 3 van de wet op de landverzekeringsovereenkomsten van 25 juni 1992 en de reglementen en besluiten die in uitvoering ervan werden genomen, en die berekend worden door de FOD Economie op basis van representatieve en objectieve parameters en door deze dienst in het Belgisch Staatsblad worden gepubliceerd, en dit voor zover deze specifieke indexcijfers de evolutie van het indexcijfer der consumptieprijzen overschrijden.

De premies, de wachttijd en de dekkingsvoorwaarden kunnen op de jaarlijkse vervaldag van het verzekeringscontract op redelijke en proportionele wijze worden aangepast aan de wijzigingen in het beroep van de verzekerde en/of zijn statuut in het stelsel van de sociale zekerheid, voor zover deze wijzigingen een betekenisvolle invloed hebben op het risico en/of de kosten of de omvang van de verleende dekking.

Bovenstaande aanpassingen doen geen afbreuk aan de bepalingen vermeld in artikel 2locties van de wet van 09 juli 1975 betreffende de controle der verzekeringsondernemingen.

AHV EXTRA

Artikel 6; Premie

6.1 Premiebetaling

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -13/03/2012 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

De verzekeringnemer is de premie verschuldigd op de jaarlijkse vervaldag, en verplicht zich ertoe om de premie volledig te storten voor al de verzekerden samen.

De premie is een haalschuld. Het eenvoudig verzoek tot betaling, staat gelijk met het aanbieden van de kwijting ten huize. De verzekeraar verstuurt het verzoek tot betaling van de premie naar het laatst gekende adres van de verzekeringnemer.

De premie wordt berekend in functie van de leeftijdscategorie waartoe de verzekerde behoort op de jaarlijkse vervaldag van het verzekeringcontract.

Indien er op het verzekeringscontract meer dan 3 kinderen als verzekerde zijn ingeschreven, moet er vanaf het 4e kind geen premie meer betaald worden.

Een pasgeborene of adoptiekind, dat in de hoedanigheid van persoon ten laste, wordt ingeschreven bij de verzekeringnemer tijdens het verzekeringsjaar, dient slechts een premie te betalen vanaf de vervaldag van het verzekeringscontract.

6.2Nlet-betaling van de premie

Bij niet-betaling van de premie of een deel van de premie in de loop van het verzekeringscontract, stuurt de verzekeraar een aangetekende brief naar de verzekeringnemer, waarin deze laatste wordt aangemaand de premie te betalen binnen een termijn van 15 dagen, te rekenen vanaf de dag volgend op de afgifte per post van de aangetekende brief. Na het verstrijken van deze termijn wordt de dekking geschorst.

Er wordt een einde gemaakt aan de schorsing, bij volledige betaling van de achterstallige premies en van de kosten. Bij schorsing van de dekking, is de verzekeraar tot geen enkele prestatie gehouden voor de schadegevallen die zich voordoen gedurende de schorsingsperiode. De premies die tijdens de schorsing van de dekking vervallen, blijven aan de verzekeraar verschuldigd bij wijze van schadevergoeding.

Indien de verzekeringnemer nalaat om binnen een termijn van 15 dagen vanaf de eerste dag van de schorsing van de dekking de verschuldigde premie te betalen, dan wordt het verzekeringscontract na het verstrijken van deze termijn beëindigd. Deze mogelijkheid tot opzegging van het verzekeringscontract wordt vermeld in de aangetekende brief,

De opzegging van het verzekeringscontract treedt in werking vanaf de datum voorzien in de aangetekende brief.

De aangetekende brief herinnert aan de jaarlijkse vervaldag van het verzekeringscontract en aan de gevolgen van de niet-betaling van het verzekeringscontract binnen de gestelde termijnen,

6.3Bedrag van de premie

Op 01.01.2012 bedraagt de jaarpremie (taksen, belastingen en wettelijke bijdragen inclusief) voor de verzekerden:

0 tot en met 17 jaar: 12,00 EUR

18 tot en met 59 jaar: 30,00 EUR

60 tot en met 74 jaar: 55,00 EUR

Ouder dan 75 jaar : 64,00 EUR

Het bedrag van de premie kan aangepast worden volgens de modaliteiten voorzien in artikel 7.

Artikel 7 : Indexering en tariefwijziging

De premies, de vrijstellingen en de indexeerbare prestaties worden op de vervaldag van het

verzekeringscontract geïndexeerd overeenkomstig de positieve evolutie van het indexcijfer der

consumptieprijzen. De verhoging wordt bepaald door de verhouding tussen de index van de maand september

van het jaar voor de indexatie en deze van de maand september van het jaar voorafgaand aan het jaar van de

vorige indexatie,

Het basisindexcijfer is dat van de maand september 2010, namelijk 114,25 (op basis 100 in 2004).

De premies, de wachttijd en de dekkingsvoorwaarden kunnen op de vervaldag van het verzekeringscontract

op redelijke en proportionele wijze worden aangepast aan de wijzigingen in het beroep van de verzekerde en/of

zijn statuut in het stelsel van de sociale zekerheid, voor zover deze wijzigingen een betekenisvolle invloed

hebben op het risico en/of de kosten of de omvang van de verleende dekking.

Bovenstaande aanpassingen doen geen afbreuk aan de bepalingen vermeld in artikel 2locties van de wet

van 09 juli 1975 betreffende de controle der verzekeringsondememingen.

AHV

Artikel 5: Premie

1 Premiebetaling

De verzekeringnemer is de premie verschuldigd op de jaarlijkse vervaldag.

De premie is vooruit betaalbaar. De betaling gebeurt jaarlijks, Nochtans is een opsplitsing van de betaling

per kwartaal mogelijk.

De premie is een haalschuld. Het eenvoudig verzoek tot betaling staat gelijk met het aanbieden van de

kwijting ten huize, De verzekeraar verstuurt het verzoek tot betaling van de premie naar het laatst gekende

adres van de verzekeringnemer.

De premie bedraagt 41.64 EUR per jaar voor alle verzekerde leden van een mutualistisch gezin samen,

ongeacht het aantal leden van het mutualistisch gezin dat verzekerd is.

2 Niet-betaling van de premie

Bij niet-betaling van de premie of een deel van de premie, zendt de verzekeraar een aangetekende brief naar de verzekeringnemer waarin deze een periode van 15 dagen wordt verleend om het verschuldigde bedrag alsnog te betalen. Na het verstrijken van deze periode wordt de dekking geschorst.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -13/03/2012 - Annexes du Moniteur belge

MDD 2.2

De dekking gaat maar opnieuw in de dag na de volledige betaling van de premie. Bij schorsing van de dekking wegens niet-betaling van de premie, is de verzekeraar tot geen enkele tussenkomst gehouden voor hospitalisaties die zich voordoen gedurende de schorsingsperiode. De premies die tijdens de schorsing van de dekking vervallen zijn aan de verzekeraar verschuldigd,

Indien de verzekeringnemer nalaat om binnen een termijn van 30 dagen vanaf de eerste dag van de schorsing van de dekking de verschuldigde premie te betalen, dan wordt het verzekeringscontract na het verstrijken van deze 30 dagen beëindigd.

Artikel 6: Indexering en tariefwijziging

De premies, de vrijstellingen en prestaties kunnen op de vervaldag van het verzekeringscontract geïndexeerd worden overeenkomstig de positieve evolutie van het indexcijfer der consumptieprijzen. De verhoging wordt bepaald door de verhouding tussen de index van de maand september van het jaar voor de indexatie en deze van de maand september van het jaar voorafgaand aan het jaar van de vorige indexatie.

Het basisindexcijfer is dat van de maand september 2010, namelijk 114,25 (op basis 100 in 2004).

De premies, de vrijstellingen en prestaties kunnen op de vervaldag van het verzekeringscontract eveneens worden aangepast op basis van specifieke indexcijfers, die berekend worden door de FOD Economie op basis van representatieve en objectieve parameters en door deze dienst in het Belgisch Staatsblad worden gepubliceerd, en dit voor zover deze specifieke indexcijfers de evolutie van het indexcijfer der consumptieprijzen overschrijden.

Het specifieke indexcijfer  de zogenaamde 'medische index'  dat als basis dient is dat van het derde trimester 2010 voor een waarborg 'eenpersoonskamer' globaal bekeken, namelijk 108,49 (op basis 100 in het 4de trimester 2008).

De premies, de wachttijd en de dekkingsvoorwaarden kunnen op de vervaldag van het verzekeringscontract op redelijke en proportionele wijze worden aangepast aan de wijzigingen in het beroep van de verzekerde en/of zijn statuut in het stelsel van de sociale zekerheid, voor zover deze wijzigingen een betekenisvolle invloed hebben op het risico en/of de kosten of de omvang van de verleende dekking.

Bovenstaande aanpassingen doen geen afbreuk aan de bepalingen vermeld in artikel 2locties van de wet van 09 juli 1975 betreffende de controle derverzekeringsondememingen.

SUPER HOSPITALISATIEVERGOEDING

Artikel 5: Premie

1 Premiebetaling

De verzekeringnemer is de premie verschuldigd op de jaarlijkse vervaldag.

De premie is vooruit betaalbaar. De betaling gebeurt jaarlijks. Nochtans is een opsplitsing van de betaling per kwartaal mogelijk.

De premie is een haalschuld. Het eenvoudig verzoek tot betaling staat gelijk met het aanbieden van de kwijting ten huize. De verzekeraar verstuurt het verzoek tot betaling van de premie naar het laatst gekende adres van de verzekeringnemer.

De premie bedraagt 71.28 EUR per jaar voor het aile verzekerde leden van een mutualistische gezin samen, ongeacht het aantal leder van het mutualistische gezin dat verzekerd is.

Op deze premie wordt een korting van één derde, eventueel afgerond tot op het lagere tiental, toegestaan aan verzekeringnemers die bij de verzekeraar tevens de verzekering "aanvullende hospitalisatievergoeding" hebben onderschreven en de hiervoor verschuldigde premies hebben betaald.

2 Niet-betaling van de premie

Bij niet-betaling van de premie of een deel van de premie, zendt de verzekeraar een aangetekende brief naar de verzekeringnemer waarin deze een periode van 15 dagen wordt verleend om het verschuldigde bedrag alsnog te betalen. Na het verstrijken van deze periode wordt de dekking geschorst.

De dekking gaat maar opnieuw in de dag na de volledige betaling van de premie, Bij schorsing van de dekking wegens niet-betaling van de premie is de verzekeraar tot geen enkele tussenkomst gehouden voor hospitalisaties die zich voordoen gedurende de schorsingsperiode. De premies die tijdens de schorsing van de dekking vervallen zijn aan de verzekeraar verschuldigd.

Indien de verzekeringnemer nalaat om binnen een termijn van 30 dagen vanaf de eerste dag van de schorsing van de dekking de verschuldigde premie te betalen, dan wordt het verzekeringscontract na het verstrijken van deze 30 dagen beëindigd.

Artikel 6: Indexering en tariefwijziging

De premies, de vrijstellingen en de prestaties kunnen op de vervaldag van het verzekeringscontract geïndexeerd worden overeenkomstig de positieve evolutie van het indexcijfer der consumptieprijzen. De verhoging wordt bepaald door de verhouding tussen de index van de maand september van het jaar voor de indexatie en deze van de maand september van het jaar voorafgaand aan het jaar van de vorige indexatie.

Het basisindexcijfer is dat van de maand september 2010, namelijk 114,25 (op basis 100 in 2004).

De premies, de vrijstellingen en de prestaties kunnen op de vervaldag van het verzekeringscontract eveneens worden aangepast op basis van specifieke indexcijfers, die berekend worden door de FOD Economie op basis van representatieve en objectieve parameters en door deze dienst in het Belgisch Staatsblad worden gepubliceerd, en dit voor zover deze specifieke indexcijfers de evolutie van het indexcijfer der consumptieprijzen overschrijden.

Het specifieke indexcijfer  de zogenaamde `medische index'  dat als basis dient is dat van het derde trimester 2010 voor een waarborg 'eenpersoonskamer globaal bekeken, namelijk 108,49 (op basis 100 In het 4de trimester 2008).

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -13/03/2012 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

De premies, de wachttijd en de dekkingsvoorwaarden kunnen op de vervaldag van het verzekeringscontract op redelijke en proportionele wijze worden aangepast aan de wijzigingen in het beroep van de verzekerde en/of zijn statuut in het stelsel van de sociale zekerheid, voor zover deze wijzigingen een betekenisvolle invloed hebben op het risico en/of de kosten of de omvang van de verleende dekking.

Bovenstaande aanpassingen doen geen afbreuk aan de bepalingen vermeld in artikel 2locties van de wet van 09 juli 1975 betreffende de controle der verzekeringsondememingen.

De Algemene Vergadering van 12 december 2011 heeft de volgende bestuurders verkozen:

WILLEMS Martin, Voorzitter - Leemstraat 3, 9820 MERELBEKE (onafhankelijk bestuurder)

CARSAUW Luc, Voorzitter Directiecomité - Zeedijk 161 bus 51, 8301 KNOKKE-HEIST

VERERTBRUGGEN Patrick, Secretaris Directiecomité - Berkenlaan 35,1740 TERNAT

CALLEWAERT Paul - Eugeen Woutersstraat 57 A bus 5, 2220 Heist-op-den-Berg

COONEN Tony - Maastrichtersteenweg 84, 3500 HASSELT

DE MAEYER JAN - Doorstraat 4, 2830 W1LLEBROEK

DE SCHUTTER Nadine - Keibergkerkweg 66, 9340 LEDE

FOREST Jacques - Zoniënbcsstraat 5, 1560 HOEILAART(onafhankelijk bestuurder)

GARDEDIEU Ivan - Peter Benoitstraat 6, 8930 MENEN

GEUENS Arlette - Voetvelden 31, 3920 LOMMEL

LETEN Jacques - Kleine schoolstraat 12 A, 3960 GERDINGEN

SCHEVERNELS Jimmy -Zuidwesterstraat 1, 8670 KOKSIJDE

VAN DEN BOSSCHE Chris - Kerselaarsstraat 34, 9820 MERELBEKE

VAN KEER FRANK - Antwerpsestraat 395 bus4, 2660 HOBOKEN

VAN RYSSELBERGE Nico - Leliestraat 18, 9840 DE PINTE

VANHONACKER Dominique - Sportstraat '17, 8552 MOEN

WILLEMS Karin - Stuivenbergvaart 10, 2800 MECHELEN

De Raad van Bestuur van 12 december 2011 heeft de volgende bestuurders verkozen als lid van het Directie comité:

CARSAUW Luc, Voorzitter Directiecomité - Zeedijk 161 bus 51, 8301 KNOKKE-HEIST

VERERTBRUGGEN Patrick, Secretaris Directiecomité - Berkenlaan 35, 1740 TERNAT

CALLEWAERT Paul, bestuurder - Eugeen Woutersstraat 57 A bus 5, 2220 Heist-op-den-Berg

DE SCHUTTER Nadine, bestuurder - Keibergkerkweg 66, 9340 LEDE

GARDEDIEU Ivan, bestuurder Peter Benoitstraat 6, 8930 MENEN

GEUENS Arlette, bestuurder - Voetvelden 31, 3920 LOMMEL

SCHEVERNELS Jimmy, bestuurder- Zuidwesterstraat 1, 8670 KOKSIJDE

Wegens de omvorming van de MOB SOLIDARITEIT (cfr. Artikel 43bis §1 - wet van 6 augustus 1990) naar

de VMOB Sociale Hospitalisatieverzekeringen (cfr. Artikel 70§7 - wet van 6 augustus 1990) zijn de volgende bestuurders per 31 december 2011 cntslagnemend:

Carsauw Luc, Schatbewaarder, Zeedijk 161 bus 51, 8301 KNOKKE-HEIST

Verertbruggen Patrick, Secretaris, Berkenlaan 35, 1740 TERNAT

Ardies Frieda, Rijmenamsesteenweg 19, 2812 Mechelen

Bailliu Ivan, Sterrestraat 200 bus 3, 9160 LOKEREN

Baldewijns Edouard, Jeuksetraat 3, 3891 BORLO-GINGELOM

Bervoets Julien, Langvenstraat 20, 3582 KOERSEL

Blewanus Pierre, Pieter Van Isackerlaan 27, 2100 Deume

Bogaertjeanine,Jacob Heremansstraat 40, 90000 GENT

Butenaerts Paul, Rechtestraat 10, 3582 BERINGEN

Coonen Tony, Maastrichtersteenweg 84, 3500 HASSELT

Cosman Sonja, Vilderstraat 10, 3500 HASSELT

Crispyn Peter, Mazestraat 16, 9030 MARIAKERKE

De Braekell Jeannine, Lode Sellaan 31, 2100 Deurne

De Potter Roger, Zevenbunderweg 40, 3191 Boortmeerbeek

De Schutter Nadine - Keibergkerkweg 66, 9340 LEDE

De Vries Laurent, Gasthuisstraat 67 bus 003, 2300 Turnhout

Demaeght Jean-Pierre, Plein 4/05, 8500 KORTRIJK

Demeester Jean-Marie, Stationsstraat 212, 8020 OOSTKAMP

Deschacht Roger, Kemmelbergstraat 36, 8400 OOSTENDE

Detier Jacques, Martinusstraat 9, 9230 WETTEREN

7.1

Aáod 2.2

Luik B - Vervolg

Duval Raymond, Wapenstilstandlaan 10 bus 38, 2600 Berchem

Fossé Andrée, Neremweg 92, 3700 TONGEREN

Geeraerts Alfons, Arthur Matthijslaan 34 bus 7, 2140 Borgerhout

Geuens Arlette, Voetvelden 31, 3920 LOMMEL

Ghyselbrecht Peter, E. Beernaertstraat 53, 8400 OOSTENDE

Ghysens Armand, Matenstraat 15A, 3600 GENK

Hermans Jeannine, Weerstandiaan 2 bus 27, 2660 Hoboken

Huybrechts Linda, Pulsebaan 78, 2275 Wechelderzande

Kenzefier André, Molenstraat 76, 3630 LEUT

Lambié Gerard, Sint Matemuswal 9, 3700 TONGEREN

Lepouttre Luc, Koningin Astridlaan 7, 9220 HAMME

Marquebreuck Philip, Toekomststraat 87, 9040 SINT-AMANDSBERG

Martens Charles, Victor Braeckmanlaan 285, 9040 SINT-AMANDSBERG

Meynen Dirk, Djef Antenstraat 7, 3500 HASSELT

Moonen Liliane, Molenstraat 57, 3980 TESSENDERLO

Pataer Paul, Bressers-Blanchaertlaan 2, 9051 SINT-DENIJS-WESTREM

Puttemans Francine, Processieweg 22 bus 3, 3140 Keerbergen

Scharlaeken Johan, Kreeftenstraat 15, 8820 TORHOUT

Terryn Henri, Sprinkhaanveldestraat 15 bus 12, 2150 Borsbeek

Van Den Bossche Chris - Kerselaarsstraat 34, 9820 MERELBEKE

Van den Neste Michèle, Steenakkerweg 23, 9620 ZOTTEGEM

Van Eeghem Johan, M. Pyckstraat 4, 8370 BLANKENBERGE

Van Hoydonck Dirk, Binnenweg 248, 2570 Duffel

Van Kerckhove Willy, Papestraat 27, 9160 LOKEREN

Vanhonacker Dominique, Sportstraat 17, 8552 MOEN

Wouters Wilfried, Filips de Goedelaan 1011, 8000 BRUGGE

Wyn Joseph, Vijf Aprilwarande 1 bus 2, 2640 Mortsel

Tevens werden de volgende beslissingen genomen:

Elchardus Mark, Markelbachstraat 91, 1030 BRUSSEL neemt per 15 december 2011 ontslag als Voorzitter. Peeters Guy, De Kluis 4, 2970 Schilde, in opvolging van de Heer Elchardus Mark wordt vanaf 15 december 2011 tot 31 december 2011 benoemd als voorzitter,

Guy Peeters per 15 december 2011 ontslag neemt als ondervoorzitter.

Callewaert Paul, Eugeen Woutersstraat 57 A bus 5, 2220 Heist-op-den-Berg in opvolging van de Heer Guy Peeters wordt vanaf 15 december 2011 tot 31 december 2011 benoemd als ondervoorzitter.

De Algemene Vergadering van 12 december 2011 benoemt de KPMG bedrijfsrevisoren met maatschappelijke zetel te 1130 Brussel - Bourgetlaan 40, vertegenwoordigd door de Heer Karel Tanghe (IBR, Nr. A02079) , als commissaris voor een termijn van 3 jaren. Het mandaat zal vervallen na de algemene vergadering voor het boekjaar afgesloten op 31 december 2014.

Voorbehouden aan het Belgisch Staatsblad

Luc CARSAUW Patrick VERERTBRUGGEN Bestuurder

Bestuurder



Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

Bijlagen Tiij hëf73elgisch Staatsblad. N/611/0i2 - Annexes du Moniteur belge

Coordonnées
SOCIALE HOSPITALISATIEVERZEKERINGEN

Adresse
SINT-JANSSTRAAT 32-38 1000 BRUSSEL

Code postal : 1000
Localité : BRUXELLES
Commune : BRUXELLES
Région : Région de Bruxelles-Capitale