TEMPO-TEAM PROFESSIONALS

Société anonyme


Dénomination : TEMPO-TEAM PROFESSIONALS
Forme juridique : Société anonyme
N° entreprise : 434.480.717

Publication

11/03/2014
ÿþti



In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

BRUSSEL

2 R FEB 2014.

Griffie

Voor, behouden aan het Belgisch Staatsblad

111101

59610*

Benaming

(voluit) : TEMPO-TEAM PROFESSIONALS

Rechtsvorm : Naamloze Vennootschap

Zetel : Bureau & Design Center b 56, Heizes Esplanade 1 020 Brussel

Ondernemingsnr : 0434,480.717

Voorwerp akte ; ontslag bestuurder, benoeming bestuurder

Uittreksel uit de notulen van de buitengewone algemene vergadering dd. 20 februari 2014, gehouden ten maatschappelijke zetel:

1.De vergadering beslist met ingang van 20 februari 2014 een einde te stellen aan het mandaat van bestuurder van Jacques van den Broek. Dit besluit wordt genomen met eenparigheid van stemmen.

2.De vergadering beslist ais nieuwe bestuurder te benoemen: François Béharel, wonende te France, 21, Résidence Château Bois, 62131 Vaudricourt. Zijn mandaat gaat in op 20 februari 2014 en zal behoudens herverkiezing eindigen in 2020. Het mandaat van de zopas benoemde bestuurder is onbezoldigd. Dit besluit wordt genomen met eenparigheid van stemmen.

Gedelegeerd bestuurder

Herman Nijns

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

verso : Naam en handtekening.

11/03/2014
ÿþ

Copie qui sera publiée aux annexes du Moniteur belge après dépôt de l'acte au greffe



Réservé 110111111111111111111111111111111111111111111111119591.,,.1* 2.R FEB 20/4+

au

Moniteu

beige





Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -11/03/2014 - Annexes du Moniteur belge

Dénomination

(en entier) : TEMPO-TEAM PROFESSIONALS

Forme juridique : SOCIETE ANONYME

Siège : Bureau & Design Center, Esplanade Heysel 856, 1020 Bruxelles

N° d'entreprise : 0434.480.717

Obiet de l'acte : Démission d'un administrateur-Nomination d'un administrateur

Extrait de l'assembléé générale extra-ordinaire tenue le 20 février 2014 au siège social:

1.L'assemblée générale décide de mettre fin au mandat d'administrateur de Jacques van den Broek. Cette démission prend cours à partir du 20 février 2014. Cette décision est prise à l'unanimité

2.L'assembiée générale décide de nommer en tant que nouvel administrateur, François Béharel, demeurant à France, 21, Résidence Château Bois, 62131 Vaudricourt. Son mandat prendra cours le 20 février 2014 et prendra fin, sauf reconduction, en 2020 Le mandat de l'administrateur venant d'être nommé, est gratuit. Cette décision est prise à l'unanimité

Herman Nijns

Administrateur délégué

Mentionner sur la dernière page du Volet B Au recto ; Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes ayant pouvoir de représenter la personne morale à l'égard des tiers

Au verso ; Nom et signature

27/06/2013
ÿþ Mod Word 11.1

>4t 1= In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie

na neerlegging ter griffie van de akte



iH i

Y IN



*13087 88*



~z /pi?

a:1

Griffie

Ondernemingsnr : 0434.480.717

Benaming

(voluit) : TEMPO-TEAM PROFESSIONALS

(verkort) :

Rechtsvorm : Naamloze Vennootschap

Zetel : Buro & Design Center bus 56 - Heizel Esplanade - 1020 Brussel (volledig adres)

Onde erp akte : ontslag-benoeming bestuurdertgedelegeerd bestuurder

Uittreksel uit de notulen van de bijzondere algemene vergadering gehouden op 17 juni 2013 De aandeelhouders nemen de volgende besluiten:

(i) De aandeelhouders nemen kennis van het ontslag (met ingang vanaf 3 juni 2013) van de heer Marc De Braekeleer als bestuurder van de Vennootschap.

(ii) De aandeelhouders besluiten met onmiddellijke ingang de heer Robert Jan van de Kraats als bestuurder van de Vennootschap te benoemen, Zijn mandaat neemt een einde onmiddellijk na de gewone algemene vergadering van aandeelhouders van het boekjaar 2016 (16 mei 2017).

(iii) De aandeelhouders kennen een bijzondere volmacht toe, met mogelijkheid van indeplaatsstelling, aan mevrouw Inge Stiers, die voor de doeleinden van deze volmacht woonplaats kiest bij Allen & Overy LLP, Tervurenlaan 268a, 1150 Brussel. Voorgenoemde is bevoegd om individueel te handelen en om de Vennootschap te vertegenwoordigen met betrekking tot het vervullen van de neerleggings- en bekendmakingsverplichtingen vervat in het Wetboek van vennootschappen. Deze volmacht houdt in dat de volmachtdrager aile noodzakelijke en nuttige handelingen kan stellen die verband houden met deze neerleggings- en bekendmakingsverplichtingen, met inbegrip van, maar niet beperkt tot, de neerlegging en ondertekening van voornoemde besluitvorming op de bevoegde griffie van de rechtbank van koophandel met het oog op de publicatie ervan in de Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad.

Uittreksel uit de notulen van de vergadering van de raad van bestuur gehouden op 17 juni 2013 De raad van bestuur neemt unaniem de volgende besluiten:

(1) De raad van bestuur besluit unaniem het ontslag vast te stellen van de heer Marc De Braekeleer als gedelegeerd bestuurder van de Vennootschap, met ingang vanaf 3 juni 2013.

(2) De raad van bestuur besluit unaniem om de heer Herman Nijns, overeenkomstig artikel 16 van de statuten van de Vennootschap, te betasten met het dagelijks bestuur en bijgevolg te benoemen als gedelegeerd bestuurder van de Vennootschap met ingang vanaf heden.

Artikel 18 van de statuten luidt als volgt:

"De vennootschap wordt geldig vertegenwoordigd in en buiten rechte door twee bestuurders samen optredend. Binnen het kader van het dagelijks bestuur, wordt de vennootschap geldig vertegenwoordigd door een gevolmachtigde tot dit bestuur. Ze is bovendien, binnen het kader van hun mandaat, geldig verbonden door bijzondere lasthebbers, al dan niet bestuurders. De raad van bestuur mag "officers" aanstellen met een beperkte macht om de onderneming te vertegenwoordigen".

(3) De raad van bestuur besluit om een bijzondere volmacht, met mogelijkheid van indeplaatsstelling, toe te kennen aan mevrouw Inge Stiers, die voor doeleinden van deze volmacht woonplaats kiest te Allen & Overy LLP, Tervurenlaan 268a, 1150 Brussel. De volmachtdrager is bevoegd om individueel te handelen en om de Vennootschap te vertegenwoordigen met betrekking tot het vervullen van de neerleggings- en bekendmakingsverplichtingen vervat in het Wetboek van vennootschappen. Deze volmacht houdt in dat de volmachtdrager aile noodzakelijke en nuttige handelingen kan stellen die verband houden met deze neerleggings- en bekendmakingsverplictitingen, met inbegrip van, maar niet beperkt tot, de neerlegging en ondertekening van voornoemde besluitvorming op de bevoegde griffie van de rechtbank van koophandel met het oog op de publicatie ervan in de Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad.

Inge Stiers Gevolmachtigde

Op de laatste blz. van Lui B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 27/06/2013 - Annexes du Moniteur belge

25/06/2013 : ME. - JAARREKENING 31.12.2012, GGK 21.05.2013, NGL 20.06.2013 13193-0174-036
19/01/2015
ÿþ

ln cie bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter grimee vailgg ?egd/ontvangen op



II

be a B~ stK





0 7 JAN, 2015

ter griffie van de Nederlandstalige Neepene" geR Gr ~eiri4 Bitigse1

Benaming

(veruit) : TEMPO-TEAM PROFESSIONALS

Rechtsvorm : Naamloze Vennootschap

Zetel : Bureau & Design Center b 56, Heizel Esplanade 1020 Brussel

Ondernemingsnr 0434.480.717

Voorwerp akte : verhuis maatschappelijke zetel

Uittreksel uit de notulen van de raad van bestuur van 19/11/2014:

De Raad van Bestuur beslist per 17/12/2014 de maatschappelijke zetel te verplaatsen naar Access Building,

Keizer Karellaan 586 bus 8, 1082 Brussel

Gedelegeerd bestuurder

Herman Nljns

op de laatste blz. van zulk E3 vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -19/01/2015 - Annexes du Moniteur belge

19/01/2015
ÿþ

Copie qui sera publiée aux annexes du Moniteur belge après dépôt de l'acte au greffe



Mentionner sur la dernière page du Volet B : Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes

ayant pouvoir de représenter la personne morale à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -19/01/2015 - Annexes du Moniteur belge

RIEUR i III

a N

Dénomination

(en entier) : TEMPO-TEAM PROFESSIONALS

Forme juridique : SOCIETE ANONYME

Siège : Bureau & Design Center, Esplanade Heysel B56, 1020 Bruxelles

N° d'entreprise : 0434.480.717

Objet de l'acte : Déménagement du siège social

Extrait du procès-verbal du Conseil d'Administration du 19/11/2014:

Le conseil d'administration décide de déplacer le siège vers Access Building, Avenue Charles Quint 586 bte

8, 1082 Bruxelles et ce à partir du 17/12/2014.

Herman Nijns

Administrateur délégué

0 7 JAN, 2015

ter griffie van derlandstalige PRRIcIP&MIS Ygu rWX1-1.1,

neergelegdlonfirangen op

31/05/2012 : ME. - JAARREKENING 31.12.2011, GGK 15.05.2012, NGL 25.05.2012 12129-0121-039
26/04/2012
ÿþ Mod Word 11.1

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

Griffie

uitmi liii II ll1 li

*12079978*

111

n

ber

aa

Be staff

Ondernemingsnr : 0434.480.717

Benaming

(voluit) : TEMPO-TEAM PROJECTS

(verkort) :

Rechtsvorm : naamloze vennootschap

Zetel : Brussel (1020 Brussel), Heizel Esplanade, Buro & Design Center, bus 56 (volledig adres)

Onderwerp akte : FUSIE  KAPITAALVERHOGING  WIJZIGING VAN DE NAAM  WIJZIGING VAN HET DOEL  WIJZIGINGEN VAN DE STATUTEN

Uit een proces-verbaal verleden voor Meester Matthieu DERYNCK, geassocieerde notaris te Brussel, op 29 maart 2012, blijkt het dat:

* Verslagen en voorafgaandelijke verklaringen *-

I. Fusievoorstel

De raden van bestuur van de te fuseren vennootschappen hebben een fusievoorstel opgesteld

overeenkomstig artikel 693 van het wetboek van vennootschappen.

Gezegd fusievoorstel werd neergelegd op vijftien februari tweeduizend en twaalf ter griffie van de rechtbank

van koophandel van Brussel door de overnemende vennootschap en de overgenomen vennootschap.

Il. Verslagen.

A. Fusie

In toepassing van de laatste alinea van artikel 694 van het Wetboek van vennootschappen, werd het aan alle aandeelhouders en houders van andere effecten waaraan stemrecht is verbonden van alle vennootschappen die aan de fusie deelnemen voorgesteld om aan om te verzaken aan het omstandig schriftelijk verslag van de raad van bestuur van huidige vennootschap over de voorgestelde fusie.

De commissaris, de burgerlijke vennootschap onder de vorm van een coöperatieve vennootschap met beperkte aansprakelijkheid PriceWaterhouseCoopers Bedrijfsrevisoren, met maatschappelijke zetel te 1932 Sint-Stevens-Woiuwe, Woluwedal 18, en administratieve zetel te 2018 Antwerpen, Generaal Lemanstraat 67, vertegenwoordigd door de besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid Filip Lozie, vertegenwoordigd door de heer Filip Lozie, bedrijfsrevisor, heeft een schriftelijk verslag over het fusievoorstel opgesteld, in toepassing van artikel 695 van het wetboek van vennootschappen.

Dit verslag, de dato negenentwintig februari tweeduizend en twaalf, bevat de hierna letterlijk opgenomen conclusie:

"Op basis van onze werkzaamheden, uitgevoerd overeenkomstig de controlenormen van het Instituut der Bedrijfsrevisoren, kunnen wij met betrekking tot de fusie door overneming van Tempo-Team HR Services NV door Tempo-Team Projects NV, besluiten dat:

" Het fusievoorstel dat door de Raden van Bestuur van Tempo-Team Projects NV en van Tempo-Team HR Services NV op 13 februari 2012 is opgesteld, de informatie bevat die door artikel 693 van het Wetboek van vennootschappen wordt vereist;

" De methode volgens dewelke de ruilverhouding is vastgesteld, zoals die in dit verslag is beschreven, gebaseerd is op op het boekhoudkundig eigen vermogen van de te fuseren vennootschappen op datum van 31 december 2011;

" De wijze waarop de ruilverhouding is vastgesteld aanvaardbaar is in het kader van een fusie van twee vennootschappen binnen dezelfde groep en met dezelfde aandeelhoudersstructuur; de vastlegging van de ruilverhouding brengt immers de controlebelangen van de respectieve aandeelhouders niet in het gedrang;

" De gelijke behandeling van de aandeelhouders tijdens de tenuitvoerlegging van de fusieverrichting is

gerespecteerd."

Een exemplaar van dit verslag zal hier aangehecht blijven.

B.Doelswijziging

De raad van bestuur heeft een verslag over het voorstel tot doelswijziging opgesteld, in toepassing van

artikel 559 van het Wetboek van vennootschappen. Bij dit verslag is een staat van activa en passiva gevoegd

vastgesteld op 31 december 2011.

Op de laatste blz. van luik B vermelden : Recto . Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en)

bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening,

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 26/04/2012 - Annexes du Moniteur belge

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 26/04/2012 - Annexes du Moniteur belge

De commissaris, de burgerlijke vennootschap onder de vorm van een coöperatieve vennootschap met beperkte aansprakelijkheid PriceWaterhouseCoopers Bedrijfsrevisoren, met maatschappelijke zetel te 1932 Sint-Stevens-Woluwe, Woluwedal 18, en administratieve zetel te 2018 Antwerpen, Generaal Lemanstraat 67, vertegenwoordigd door de besloten vennootschap niet beperkte aansprakelijkheid Filip Lozie, vertegenwoordigd door de heer Filip Lozie, bedrijfsrevisor, heeft een verslag over deze staat opgesteld, in toepassing van artikel 559 van het Wetboek van vennootschappen.

Een exemplaar van deze verslagen zal aan deze akte gehecht blijven.

EERSTE BESLUIT.

De vergadering beslist aan het verslag van de raad van bestuur te verzaken overeenkomstig artikel 694 van

het Wetboek van vennootschappen.

TWEEDE BESLUIT.

De vergadering beslist de fusie van de vennootschap met de naamloze vennootschap TEMPO-TEAM HR SERVICES, met zetel in Brussel (1020 Brussel), Buro en Design Center bus 56 - Heizel Esplanade, bij wijze van overdracht van deze laatste van haar gehele vermogen, zowel de rechten als de verplichtingen, overeenkomstig artikel 671 van het wetboek van vennootschappen en de fusievoorstel.

De handelingen van de overgenomen vennootschap zullen vanaf één januari tweeduizend en twaalf boekhoudkundig en fiscaal geacht worden te zijn verricht voor rekening van de overnemende vennootschap.

Als gevolg van deze fusie, verhoging van het maatschappelijk kapitaal ten belope van eenenzestigduizend vijfhonderd euro (61.500 EUR) om het van zevenhonderd achtentwintigduizend vierhonderd zevenenveertig euro en achtentachtig cent (728.447,88 EUR) op zevenhonderd negenentachtigduizend negenhonderd zevenenveertig euro en achtentachtig cent (789.947,88 EUR) te brengen door het creëren van 13.394 nieuwe gewone aandelen, zonder aanduiding van nominale waarde, volledig volgestort, van hetzelfde type als de bestaande aandelen.

De nieuwe aandelen zullen in de winsten van de vennootschap delen vanaf één januari tweeduizend en twaalf. De nieuwe aandelen zullen aan de aandeelhouders van de overgenomen vennootschap toebedeeld worden zoals volgt:

-dertienduizend driehonderd negenentachtig (13.389) nieuwe aandelen aan de naamloze vennootschap RANDSTAD GROUP BELGIUM;

-vijf (5) nieuwe aandelen aan de vennootschap RANDSTAD HOLDING INTERNATIONAL SERVICES.

Op juridisch vlak zal de fusie uitwerking hebben vanaf één april tweeduizend en twaalf.

DERDE BESLUIT.

De vergadering beslist de naam van de vennootschap te wijzigen in "TEMPO-TEAM PROFESSIONALS".

Vervolgens wordt het tweede lid van artikel 1 van de statuten door volgende tekst vervangen:

Ze draagt de naam TEMPO-TEAM PROFESSIONALS

VIERDE BESLUIT.

De vergadering beslist artikel 3 van de statuten door volgende tekst te vervangen:

De vennootschap heeft tot doel, zowel voor eigen rekening als voor rekening van derden, als

tussenpersoon, makelaar of anderszins, en dit zowel in België als in het buitenland:

-het rekruteren, inzetten, begeleiden en coachen van medewerkers voor

onder meer front-office, back-office, productie, HR, technisch en productie, logistiek, financieel,

management en sales in het kader van outsourcing- en projectsourcing

- het aannemen en beheren vers projecten op het gebied van administratie: front-office, back-office,

productie, personeelzaken, personeelsbeleid, -beheer, management, bedrijfsorganisatie, strategisch beheer en

administratie in alle vormen, techniek, logistiek, financieel en sales in de ruimste zin van het woord.

-het aannemen, beheren, bevorderen en uitvoeren van elke inkoop en logistieke activiteit, hetzij in opdracht,

hetzij in eigen beheer

-het aannemen en beheren van promotionele en sales acties

-coördinatie en begeleiding bij (onder-) aannemingsdossiers en toeleveringscontracten alsmede

aanbestedingsdossiers

-het zoeken naar, gebruiken, verwerven, geven en nemen van licenties, concessies, patenten en rechten

-de vennootschap kan verder alle handelingen en verrichtingen uitvoeren op het vlak van:

o consultancy, training, organisatie van cursussen, voordrachten, seminaries, adviesverstrekking, opleiding, audit, controles, onderhandelingen van projecten, alsook het drukken en uitgeven van didactisch materiaal onder welke vorm ook, en dit op alle vlakken

o het waarnemen van de functie van bestuurder, manager of gemandateerde in de

onderneming

- het ontwerpen van inrichtingen en installaties voor de industrie;

- het vertegenwoordigen van fabrikanten en het aannemen van leveringen met betrekking tot vernielde

activiteiten;

- verhuur, verkoop en ter beschikking stelling van service ondersteunend materiaal;

-de vennootschap kan alle handelingen en verrichtingen uitvoeren op het vlak van:

owerving- ,selectie- ,recrutering- en screeningsopdrachten;

ooutplacementactiviteiten en opdrachten van herplaatsing;

otesting- en assessments ; carrièrebegeleiding;

oconsultancy, trainingen, opleidingen, audits en controles.

olnterimmanagement

- verstrekking van advies -- en dienstverlening in de meeste ruime zin van het woord aan ondernemingen, organisaties en openbare instellingen onder meer op het vlak van veiligheid, preventie, wetgeving, administratie, informatica, personeelzaken, personeelsbeleid en personeelsbeheer, management, bedrijfsorganisatie, strategisch beheer in alle vormen.

- de vennootschap kan voorts alle handelingen en verrichtingen uitvoeren op vlak van boekhouding, informatica, burotica, softwareprogramma's, mechanisch en elektronisch materiaal voor opname, opslag en verwerking van gegevens,die gericht zijn op personeelsbeleid en-beheer in alle vormen.

-de deelneming onder gelijk welke vorm ook aan de oprichting, uitbreiding, omzetting, fusie, opslorping en de controle van ondernemingen van gelijk welke aard, en het verlenen aan ondernemingen waarin de vennootschap belang stelt van alle hulp, onder meer in de vorm van leningen, voorschotten en borgstellingen

- in het algemeen alle commerciële, industriële, financiële, roerende en onroerende verrichtingen die in verband kunnen gebracht worden met wat hierboven niet-limitatief werd opgesomd.

Zij kan door middel van inschrijving, inbreng, fusie, opslorping, samenwerking, financiële tussenkomst of afspraak deelnemen in andere Belgische of buitenlandse vennootschappen, instellingen of ondernemingen, zonder onderscheid, ongeacht of zij opgericht zijn of nog moeten worden opgericht, wier maatschappelijk voorwerp gelijk is, verwant of analoog aan het hare of waarvan de deelname of samenwerking kan bijdragen tot de verwezenlijking van haar doel.

Zij kan zich ten gunste van dezelfde vennootschappen borgstellen of haar aval verlenen, optreden als haar agent of vertegenwoordiger, voorschoten toestaan, kredieten verlenen, hypothecaire of andere zekerheden verstrekken.

VIJFDE BESLUIT.

Bijgevolg van het tweede besluit, beslist de vergadering om artikel 5 van de statuten door volgende tekst te

vervangen:

Het maatschappelijk kapitaal bedraagt zevenhonderd negenentachtigduizend negenhonderd zevenenveertig

euro en achtentachtig cent (789.947,88 EUR).

Het Is vertegenwoordigd door zesentwintigduizend honderd (26.100) aandelen zonder aanduiding van

nominale waarde, volledig volgestort

ZESDE BESLUIT.

De vergadering beslist alle machten te verlenen, met recht deze over te dragen:

-aan de raad van bestuur, voor de uitvoering van de beslissingen die voorafgaan

-aan mevrouw Stéphanie Ernaelsteen et mevrouw Catherine Lelong, afzonderlijk optredend, voor het

opstellen van de gecodrdineerde tekst van de statuten en ten einde de formaliteiten bij het de Kruispuntbank

van Ondernemingen en, in voorkomend geval, bij de diensten van de Belasting over de Toegevoegde Waarde

te verzekeren.

Voor eensluidend analytisch uittreksel.

Samen neergelegd: expeditie

(getekend) Damien HISETTE, geassocieerde notaris te Brussel.

Bjragen bi] fièt Bêtise!' Staatsblad - 26/04/2012 - Annexes du Moniteur belge

Voorbehouden aar. het Belgisch Staatsblad

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

26/04/2012
ÿþ Copie à publier aux annexes du Moniteur belge après dépôt de l'acte au greffe MOD WORD 33.1

R3

Mc

*iao~9e~s*

nn r

Greffe

N° d'entreprise : 0434.480.717

Dénomination

(en entier) : TEMPO-TEAM PROJECTS

(en abrégé) :

Forme juridique : Société anonyme

Siège : Bruxelles (1020 Bruxelles), Esplanade Heyse', Buro & Design Center, boîte 56 (adresse complète)

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 26/04/2012 - Annexes du Moniteur belge

Obiet(s) de l'acte :FUSION - AUGMENTATION DE CAPITAL -- MODIFICATION DU NOM - MODIFICATION DE LA DENOMINATION -- MODIFICATION DE L'OBJET SOCIAL - MODIFICATION DES STATUTS

D'après un procès-verbal reçu par Maître Matthieu DERYNCK, notaire associé à Bruxelles, le 29 mars 2012, il résulte que :

-* Rapports et déclarations préalables *-

I. Projet de fusion.

Les conseils d'administration des sociétés appelées à fusionner ont établi un projet de fusion conformément

à l'article 693 du Code des sociétés.

Ledit projet de fusion a été déposé au greffe du tribunal de commerce de Bruxelles le quinze février deux

mille douze par la société absorbante et par la société absorbée.

Il. Rapports.

A, Fusion

Conformément à l'article 694 du Code des Sociétés, il a été proposé à tous les actionnaires et aux détenteurs d'autres titres qui participent à la fusion de renoncer au rapport écrit et circonstancié du conseil d'administration de la société sur la fusion projetée.

Le commissaire, la société civile sous forme de société coopérative privée à responsabilité limitée « PriceWaterhouseCoopers, Réviseurs d'entreprises », ayant son siège social à 1932 Sint-Stevens-Woluwe, Woluwedal 18, et avec siège administratif à 2018 Antwerpen, Generaal Lemanstraat 67, représentée par la société privée à responsabilité limitée Filip Lozie, Monsieur Filip Lozie, réviseur d'entreprises, a établi un rapport écrit sur le projet de fusion, en application de l'article 695 du Code des sociétés.

Ce rapport daté du vingt-neuf février deux mille douze contient les conclusions ci-après littéralement reproduites :

"Sur base de nos travaux de contrôle, réalisés conformément à la norme de l'Institut des Reviseurs d'Entreprises relative au contrôle des opérations de fusion par absorption de la Tempo-Team HR Services SA par Tempo-Team Projects SA, nous estimons pouvoir conclure:

" que le projet de fusion établi par les conseils d'administration de Tempo-Team Projects SA et Tempo-Team HR Services SA le 13 février 2012, contient l'information requise par l'article 693 du Code des sociétés;

" que la méthode d'évaluation suivie pour la détermination du rapport d'échange, telle que décrite dans ce rapport, a été établie sur base de la valeur des capitaux propres comptables au 31 décembre 2011 des sociétés à fusionner;

" que la manière dont le rapport d'échange a été fixé est acceptable dans le cadre d'une fusion de deux sociétés dans le même groupe et avec une même structure d'actionnariat; la fixation du rapport d'échange ne met donc pas en danger les intérêts de contrôle des actionnaires respectifs;

" que le traitement égal des actionnaires pendant l'exécution de l'opération de fusion est respectée.".

Un exemplaire de ces rapports restera ci-annexé.

B.Modification de l'objet social

Le conseil d'administration de la présente société a établi un rapport justifiant la modification de l'objet social

proposée à l'ordre du jour, conformément à l'article 559 du Code des sociétés. A ce rapport est joint un état

résumant la situation active et passive de la société arrêté au trente juin deux mille quatre.

Le commissaire, la société civile sous forme de société coopérative privée à responsabilité limitée «

PriceWaterhouseCoopers, Réviseurs d'entreprises », ayant son siège social à 1932 Sint-Stevens-Woluwe,

Mentionner sur la dernière page du Volet B : Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes

ayant pouvoir de représenter la personne morale à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 26/04/2012 - Annexes du Moniteur belge

Woluwedal 18, et avec siège administratif à 2018 Antwerpen, Generaal Lemanstraat 67, représentée par la société privée à responsabilité limitée Filip Lozie, Monsieur Filip Lozie, réviseur d'entreprises, a établi un rapport sur ledit état en application de l'article 559 du Code des sociétés.

Un exemplaire de ces rapports restera ci-annexé.

PREMIERE RESOLUTION.

L'assemblée décide de renoncer au rapport du conseil d'administration conformément à l'article 694 du

Code des sociétés.

DEUXIEME RESOLUTION.

L'assemblée décide la fusion de la société avec la société anonyme TEMPO-TEAM HR SERVICES, ayant son siège social à Bruxelles (1020 Bruxelles), Esplanade Heysel, Buro & Design Center, boîte 56, par voie d'apport par cette dernière de l'intégralité de son patrimoine, activement et passivement, conformément à l'article 671 du code des sociétés et au projet de fusion.

Les opérations de la société absorbée seront considérées du point de vue comptable et fiscal comme accomplies pour le compte de la société absorbante à dater du premier janvier douze.

En conséquence de cette fusion, augmentation capital social à concurrence de soixante et un mille cinq cents euros (61.500 EUR) pour le porter de sept cent vingt-huit mille quatre cent quarante-sept euros et quatre-vingt-huit cents (728.447,88 EUR) à sept cent quatre-vingt-neuf mille neuf cent quarante-sept euros et quatre-vingt-huit cents (789.947,88 EUR) par la création de 13.394 actions ordinaires nouvelles sans mention de valeur nominale, entièrement libérées, identiques aux actions existantes et jouissant des mêmes droits et avantages.

Les actions nouvelles participeront aux résultats de la société à compter du premier janvier douze. Les actions nouvelles seront attribuées, entièrement libérées, aux actionnaires de ladite société comme suit :

-treize mille trois cent quatre-vingt-neuf (13.389) nouvelles actions à la société anonyme RANDSTAD GROUP BELGIUM ;

-cinq (5) nouvelles actions à la société RANDSTAD HOLDING INTERNATIONAL SERVICES.

La fusion prendra effet, sur le plan juridique, à partir du premier avril deux mille douze.

TROISIEME RESOLUTION.

L'assemblée décide de modifier la dénomination de la société en TEMPO-TEAM PROFESSIONALS. En conséquence, le deuxième paragraphe de l'article 1 des statuts est remplacé par le texte suivant : Elle porte la dénomination TEMPO-TEAM PROFESSIONALS

QUATRIEME RESOLUTION.

L'assemblée décide de remplacer l'article 3 des statuts par le texte suivant :

La société a pour objet, pour son propre compte comme pour celui de tiers, en tant qu'intermédiaire, courtier

ou autre, aussi bien en Belgique qu'à l'étranger :

-de recruter, engager, accompagner et former des collaborateurs pour le front-office, le back-office, la

production, les RH, la technique et la production, la logistique, les finances, la gestion et les ventes dans le

cadre de l'outsourcing et du projectsourcing.

- d'entreprendre et de gérer des projets dans les domaines de l'administration, du front-office, du back-office,

de la production, des ressources humaines, de la politique du personnel, de la gestion du personnel, de la

gestion, de l'organisation d'entreprise, de la gestion stratégique, ainsi que de l'administration sous toutes ses

formes (technique, logistique, financière) et des ventes au sens le plus large du terme.

-d'entreprendre, de gérer, de promouvoir et d'exécuter toute activité d'achat ou logistique, soit pour ie

compte d'un tiers, soit en gestion propre.

-d'entreprendre et de gérer des actions promotionnelles et de vente.

-de fournir un service de coordination et d'accompagnement pour les dossiers de marché et de sous-

traitance, les contrats de livraison et les dossiers d'adjudication.

-de chercher, utiliser, acquérir, octroyer et prendre des licences, concessions, brevets et droits.

-la société peut en outre effectuer toutes les prestations ou opérations portant sur :

ola consultance, la formation, l'organisation de cours, des exposés, des séminaires, l'offre de conseils,

l'éducation, l'audit, les contrôles, les négociations de projet, ainsi que l'impression et l'édition de matériel

didactique sous toutes les formes et relatif à un quelconque domaine.

ola prise en charge de la fonction d'administrateur, de directeur ou de mandataire au sein de l'entreprise.

- de développer des dispositifs et des installations pour l'industrie.

- de représenter les fabricants et d'entreprendre des livraisons relatives aux activités mentionnées.

- de louer, vendre et mettre à disposition de l'équipement de soutien de service.

-la société peut effectuer toutes les prestations ou opérations portant sur :

odes missions d'embauche, de sélection, de recrutement et de dépistage ;

odes activités de reclassement et des missions de réintégration ;

otests et évaluations ; accompagnement de carrière ;

ola consultance, les formations, les cours, les audits et les contrôles ;

oie gestion intérimaire.

Volet B - Suite

- de fournir des conseils et des services, au sens le plus large du terme, à des entreprises, organisations et institutions publiques, notamment dans les domaines de la sécurité, de la prévention, de la législation, de l'administration, de l'informatique, des ressources humaines, de la politique et de la gestion du personnel, de la gestion, de l'organisation d'entreprise et de la gestion stratégique sous toutes ses formes.

- la société peut en outre effectuer toutes les prestations et opérations portant sur la comptabilité, l'informatique, la bureautique, les logiciels, l'équipement mécanique et électronique pour l'enregistrement, le stockage et le traitement de données dans le cadre de la politique et de la gestion du personnel sous toutes ses formes.

-de participer, de manière quelconque, à la création, à l'élargissement, à la transformation, à la fusion, à l'absorption et au contrôle d'entreprises de toute nature, et d'offrir son soutien aux sociétés dont elle détient des parts, notamment sous la forme de prêts, d'acomptes et de cautionnements.

- d'ordre général, d'entreprendre toutes les opérations commerciales, industrielles, financières, mobilières et immobilières qui peuvent avoir trait aux activités énumérées ci-dessus de manière non exhaustive,

La société peut, par le biais d'une souscription, d'un apport, d'une fusion, d'une absorption, d'une collaboration, d'une intervention ou d'un accord financier, prendre des parts dans d'autres sociétés, institutions ou entreprises belges ou étrangères, sans distinction, indépendamment du fait qu'elles existent déjà ou qu'elles doivent encore être créées, que leur objet social soit identique, apparenté ou analogue au sien, ou que cette participation ou collaboration puisse contribuer à la réalisation de son objet.

La société peut, au profit de ces mêmes sociétés, se porter garante ou octroyer son aval, agir en tant qu'agent ou représentant, consentir des acomptes, octroyer des crédits, fournir des sûretés hypothécaires ou autres.

CINQUIEME RESOLUTION.

En conséquence de la deuxième résolution, l'assemblée décide de remplacer l'article 5 des statuts par le

texte suivant :

Le capital social est fixé à sept cent quatre-vingt-neuf mille neuf cent quarante-sept euros et quatre-vingt-

huit cents (789.947,88 EUR).

Il est représenté par vingt-six mille cent (28.100) actions sans désignation de valeur nominale, entièrement

libérées

SIXIEME RESOLUTION.

L'assemblée décide de conférer tous pouvoirs, avec faculté de subdéléguer :

-au conseil d'administration pour l'exécution des résolutions qui précèdent;

-à Mesdames Stéphanie Ernaelsteen et Catherine Lelong, agissant séparément, pour l'établissement du texte coordonné des statuts et aux fins d'assurer les formalités auprès du guichet d'entreprise et de la Banque Carrefour des Entreprises et, le cas échéant, des services de la Taxe sur la Valeur Ajoutée.

Pour extrait analytique conforme.

Déposé en même temps : expédition

(signé) Damien HISETTE, notaire associé à Bruxelles.

Mentionner sur la dernière page du Volet B: Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes ayant pouvoir de représenter la personne morale à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

Réservé

au

Moniteur

" .belge

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 26/04/2012 - Annexes du Moniteur belge

28/02/2012
ÿþ~+Ï

MOD WORO 11.t

Copie à publier aux annexes du Moniteur belge après dépôt de l'acte au greffe

Réservé iu 1111111111111 11111 n

au *12046204*

Moniteur

belge

5 FEV. 2012

Greffe

N° d'entreprise : 0434.480.717

Dénomination

(en entier) : TEMPO-TEAM PROJECTS

(en abrégé) :

Forme juridique : SOCIETE ANONYME

Siège : HEIZEL ESPLANADE, BURO & DESIGN CENTER B56, 1020 BRUXELLES (adresse complète)

Obiet(s) de l'acte :Dépot de projet de fusion de la sa Tempo-Team HR Services par absorption par la sa Tempo -Team Projects

A.La forme, la dénomination, le siège social et l'objet des sociétés appelées à fusionner

1.La société absorbée, mentionnée ci-dessus sous le numéro 1, soit la société anonyme 'TEMPO-TEAM HR SERVICES', dont le siège social est établi à 1020 Bruxelles, Esplanade Heysel, Buro & Design Center, boîte 56, a pour objet :

« Tant pour sort propre compte que pour le compte de tiers, en tant qu'intermédiaire, en tant que courtier ou autrement et ceci en Belgique et à l'étranger

A.La société peut exercer toutes les actions et exécutions par apport

-aux charges de recrutement, de sélection de screening, les activités d'outpiacement et les charges de replacement ;

-testing- et assessments ;

-accompagnements de carrière ;

-consultance, des entraînements, des éducations, des conseils et des contrôles.

B.Entreprendre, exercer, soutenir, accompagner, coordonner et/ou administrer, ou faire exercer des projets par rapport aux affaires relatives au personnel, conduite et administration relative au personnel, management, organisation d'entreprise, administration stratégique et administration sous toutes ses formes.

C.La société peut donner des avis et des services dans le sens le plus large aux entreprises, organisations et institutions publiques entre autres par rapport à la sécurité, la prévention, la législation, l'administration, l'informatique, les affaires relatives au personnel, la conduite et l'administration relative au personnel, management, organisation d'entreprise, l'administration stratégique sous toutes ses formes.

La société peut exercer toutes les actions et exécutions dans les domaines de la comptabilité, l'informatique et la bureautique, les programmes de software, le matériel mécanique et électromécanique pour l'enregistrement, le stockage et le traitement de données, qui sont destinés à la conduite et à la gestion relative au personnel sous toutes ses formes.

La société peut faire toutes opérations commerciales, financières, industrielles, mobilières et immobilières qui favorisent directement ou indirectement la réalisation de son objet social.

Elle peut s'intéresser par voie de souscription, d'apport, de fusion, d'absorption, de collaboration, d'intervention financière ou d'accord dans d'autres sociétés, institutions ou entreprises, belges ou étrangères, sans distinction, qu'elles soient constituées ou qu'elles doivent encore l'être, ayant un objet social similaire, connexe, lié ou analogue au sein ou dont la participation ou la collaboration peut faciliter la réalisation de son objet.

Elle peut se porter caution ou aval en faveur de ces mêmes sociétés, agir comme agent ou représentant, consentir des avances et des crédits, constituer des sûretés hypothécaires ou autres.

Cette énumération n'est pas limitative par conséquence que la société peut faire toutes les actions, de telle sorte que ce soit, qui peuvent favoriser la réalisation de son objet social. »

Mentionner sur la dernière page du Volet B Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes

ayant pouvoir de représenter la personne morale à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 28/02/2012 - Annexes du Moniteur belge

2.La société absorbante, mentionnée ci-dessus sous le numéro 2, soit la société anonyme 'TEMPO-TEAM PROJECTS', dont le siège social est établi à 1020 Bruxelles, Esplanade Heyse', Buro & Design Center, boîte 71, a pour objet

« Tant pour compte propre que pour compte de tiers, en tant qu'intermédiaire, courtier ou autrement, et tant en Belgique qu'à l'étranger

-le recrutement, la mise en travail, l'accompagnement et le coaching de collaborateurs pour, entre autres, les services front-office, back-office, production, HR, management et sales dans le cadre d'outsourcing et de project sourcing ;

-procurer les conseils et avis au sens le plus large du mot aux établissements, entreprises, organisations et établissements publics, notamment aux niveaux administrative, management, organisation de l'entreprise ;

-l'acceptation et la gestion de projets au niveau administrative, au sens le plus large, personnel et production ;

-l'acceptation, la gestion, la favorisation et l'exécution d'achats et d'activités logistiques, soit pour des tiers, soit pour compte propre ;

-l'acceptation et fa gestion d'actions promotionnelles et de vente ;

-coordination et aide pour dossiers d'(sous-)entreprises et contrats de livraisons, ainsi que dossiers d'adjudications ;

-la recherche, l'utilisation, l'acquisition, la prise de licences, concessions, brevets et droits ;

-la société peut accomplir les actes et opérations se rapportant à :

°de la consultance, le training, l'organisation de cours, présentations, séminaires, conseils, formation, audit contrôles, négociations et projets, ainsi que l'impression et l'édition de matériel didactique, sous quelque forme que ce soit, et ce en toutes matières ;

°l'engagement, la sélection et le recrutement de missions de screening ;

°exercer la fonction d'administrateur, manager ou mandataire dans la société ;

- la participation, sous quelque forme que ce soit, à la constitution, l'élargissement, transformation, fusion, absorption et contrôle de sociétés, de quelque nature que ce soit, fournir aux entreprises, dans laquelle la société a un intérêt, de l'aide, notamment sous forme de prêts, avances ou cautionnements ;

-en général, toutes les opérations commerciales, industrielles, financières, meubles ou immeubles qui peuvent être mises en rapport avec ce qui est énuméré ci-dessus non limitativement.»

Dans le cadre de la fusion envisagée, fa SA 'TEMPO-TEAM PROJECTS' modifiera son objet. B.Le rapport d'échange des actions et, le cas échéant, le montant de la soulte

1.0énéralement

Les conseils d'administrations sont d'avis qu'une évaluation de la société absorbée 'TEMPO-TEAM HR SERVICES' et de la société absorbante 'TEMPO-TEAM PROJECTS' sur base de la valeur des capitaux propres au 31 décembre 2011 est dans le cas présent la méthode d'évaluation la plus pertinente pour la détermination du rapport d'échange.

L'actionnariat des deux sociétés est identique, alors qu'aucun actionnaire peut être avantagé ou désavantagé sur base de la méthode d'évaluation mentionnée ci-dessus.

Le capital social de la SA 'TEMPO-TEAM HR SERVICES' s'élève à soixante et un mille cinq cents euros (61.500,00 EUR) et est représenté par deux mille cinq cents (2.500) actions sans valeur nominale.

Le capital social de la SA 'TEMPO-TEAM PROJECTS' s'élève à sept cent vingt-huit mille quatre cent quarante-sept euros quatre-vingt-huit cents (728.447,88 EUR) et est représenté par douze mille sept cent six (12.706) actions sans valeur nominale.

2.Rapport d'échange

Le calcul du rapport d'échange sur base des chiffres (capitaux propres) au 31 décembre 2011 est comme suit

TEMPO-TEAM HR SERVICES SA valeur au 31 décembre 2011 nombre d'actions valeur par action 3.127.577,05 EUR

2.500

1.251,03 EUR

TEMPO TEAM PROJECTS SA valeur au 31 décembre 2011 nombre d'actions valeur par action 2.966.919,70 EUR

rapport d'échange 12.706

233,51 EUR

a

P

.,

{

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 28/02/2012 - Annexes du Moniteur belge

Treize mille trois cent nonante-quatre (13.394) nouvelles actions, entièrement versées, de la SA 'TEMPO-

TEAM PROJECTS' sont remises aux actionnaires de la SA 'TEMPO-TEAM HR SERVICES' (1.251,03 EUR /

233,51 EUR x 2.500), comme suit

-treize mille trois cent quatre-vingt-neuf (13.389) actions à la SA `RANDSTAD GROUP BELGIUM' ; et

-cinq (5) actions à la société néerlandaise `RANDSTAD HOLDING INTERNATIONAL SERVICES B.V.'.

Il n'y pas de soulte.

Les nouvelles actions ont la même nature que les actions actuelles de la société absorbante.

3.Augmentation de capital

II y aura une augmentation de capital de la SA 'TEMPO-TEAM PROJECTS' suite à l'absorption de la SA 'TEMPO-TEAM HR SERVICES' pour un montant de soixante et un mille cinq cents euros (61.500,00 EUR).

Après, le capital social de la SA 'TEMPO-TEAM PROJECTS' s'élève à sept cent vingt-neuf mille neuf cent quarante-sept euros quatre-vingt-huit cents (789.947,88 EUR), représenté par vingt-six mille cent (26,100) actions sans valeur nominale.

C.Les modalités de remise des actions de la société absorbante

Les actions émises par la société absorbante en échange du patrimoine cédé seront attribuées aux actionnaires de la société absorbée par et sous la responsabilité du conseil d'administration de la société absorbante 'TEMPO-TEAM PROJECTS'.

Les actions de la société absorbante sont des actions nominatives et seront enregistrées dans le registre des actions nominatives de cette société au nom des nouveaux actionnaires, conformément à l'article 463 du Code des sociétés.

D.L.a date à partir de laquelle ces actions donnent te droit de participer aux bénéfices, ainsi que toute modalité relative à ce droit

La date à partir de laquelle les actions émises donnent le droit de participer aux bénéfices, est déterminée au 1 janvier 2012, soit la date à partir de laquelle les opérations de la société absorbée sont considérées du point de vue comptable, comme accomplies pour le compte de la société absorbante, comme déterminée au paragraphe suivant.

E.La date à partir de laquelle les opérations de la société absorbée sont considérées, du point de vue comptable, comme accomplies pour le compte de la société absorbante

La date à partir de laquelle les opérations de la société absorbée sont considérées, du point de vue comptable et fiscal, comme accomplies pour le compte de la société absorbante, est déterminée au 1 janvier 2012,

Toutes les opérations depuis cette date effectuées par la société absorbée sont effectuées pour le compte de la société absorbante.

La fusion a lieu sur base d'un état comptable résumant la situation active et passive au 31 décembre 2011 des sociétés appelées à fusionner.

FLes droits assurés par la société absorbante aux actionnaires de la société absorbée qui ont des droits spéciaux, ainsi qu'aux porteurs de titres autres que les actions, ou les mesures proposées à leur égard

Dans la société absorbée il n'y a pas d'actionnaires ayant des droits spéciaux ni de porteurs de titres autres que des actions; dès lors la société absorbante ne doit pas attribuer de droits ni proposer de mesures.

G.Les émoluments attribués aux commissaires, aux réviseurs d'entreprises ou aux experts-comptables externes chargés de la rédaction du rapport prévu à l'article 695 du Code des sociétés

Les émoluments attribués au commissaire des sociétés appelées à fusionner pour la rédaction du rapport prévu à l'article 695 du Code des sociétés s'élève à cinq mille euros (5.000,00 EUR).

1

i

feé serve

au

Moniteur

belge

Mentionner sur la dernière page du Volet B : Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes

ayant pouvoir de représenter la personne morale à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

Volet B - Suite

N.Tous avantages particuliers attribués aux membres des organes de gestion des sociétés appelées à' fusionner

Aucun avantage particulier ne sera attribué aux membres des organes de gestion des sociétés participant à la fusion.

Marc De Braekeleer

Administrateur Délégué

28/02/2012
ÿþ Mod 27

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

Voorbehouden

aan het

Belgisch Staatsblac

~ r,,~~+~,ai L+~`u.~,.' :

mi

.1 5 FEV. 2012

Griffie

Ondernemingsnr : 0434.480.717

Benaming

(voluit) : TEMPO-TEAM PROJECTS

Rechtsvoren : NAAMLOZE VENNOOTSCHAP

Zetel : HEIZEE ESPLANADE, BURO & DESIGN CENTER B56, 1020 BRUSSEL

Onderwerp akte : Neerlegging van het fusievoorstel inzake de fusie van de NV Tempo-Team HR Services door overneming door de NV Tempo-Team Projects

A.De rechtsvorm, de naam, de zetel en het doel van de te fuseren vennoot-schappen

1.De over te nemen vennootschap, vermeld onder nummer 1, zijnde de naamloze vennootschap 'TEMPOTEAM HR SERVICES`, met maatschappelijke zetel te 1020 Brussel, Heizel Esplanade, Buro & Design Center, bus 56, heeft tot doel:

"Zowel voor eigen rekening als voor rekening van derden, als tussenpersoon, makelaar of anderszins en dit zowel in België ais in het buitenland:

A.De vennootschap kan alle handelingen en verrichtingen uitvoeren op het vlak van:

-werving-, selectie-, recrutering- en screeningsopdrachten;

-outplacementactiviteiten en opdrachten van heerplaatsing;

-testing- en assessments; carrièrebegeleiding;

-consultancy, trainingen, opleidingen, audits en controles.

De vennootschap kan bovendien cursussen, seminaries en voordrachten organiseren, alsook het drukken en uitgeven van didactisch materiaal onder welke vorm ook en dit op alle vlakken.

B.Het aannemen, uitvoeren, ondersteunen, begeleiden, coördineren en/of beheren, dan wel laten doen uitvoeren van projecten op het gebied van personeelszaken, personeelsbeleid, -beheer, management, bedrijfsorganisatie, strategisch beheer en administratie in alle vormen.

C.Verstrekking van advies- en dienstverlening in de meest ruime zin van het woord aan ondernemingen, organisaties en openbare instellingen, onder meer op het vlak van veiligheid, preventie, wetgeving, administratie, informatica, personeelszaken, personeelsbeleid en personeelsbeheer, management, bedrijfsorganisatie, strategisch beheer in aile vormen.

De vennootschap kan voorts alle handelingen en verrichtingen uitvoeren op vlak van boekhouding, informatica, burotica, softwareprogramma's, mechanisch en elektronisch materiaal voor ophame, opslag en verwerking van gegevens, die gericht zijn op personeelsbeleid en -beheer in alle vormen.

De vennootschap kan handels-, financiële, industriële, roerende en onroerende verrichtingen doen die de verwezenlijking van het maatschappelijk voorwerp rechtstreeks of onrechtstreeks in de hand werken.

Zij kan door middel van inschrijving, inbreng, fusie, opsiorping, samenwerking, financiële tussenkomst of afspraak deelnemen in andere Belgische of buitenlandse vennootschappen, instellingen of ondernemingen, zonder onderscheid, ongeacht of zij opgericht zijn of nog moeten worden opgericht, wier maatschappelijk voorwerp gelijk is, verwant of analoog aan het hare of waarvan de deelname of samenwerking kan bijdragen tot de verwezenlijking van haar doel.

Zij kan zich ten gunste van dezelfde vennootschappen borgstellen of haar aval verlenen, optreden als haar agent of vertegenwoordiger, voorschotten toestaan, kredieten verlenen, hypothecaire of andere zekerheden verstrekken."

2.De overnemende vennootschap, vermeld onder nummer 2, zijnde de naamloze vennootschap 'TEMPOTEAM PROJECTS', met maatschappelijke zetel te 1020 Brussel, Heizel Esplanade, Buro & Design Center, bus 56, heeft tot doel;

"Zowel voor eigen rekening als voor rekening van derden, als tussenpersoon, makelaar of anderszins, en dit zowel in België als in het buitenland:

-het rekruteren, inzetten, begeleiden en coachen van medewerkers voor onder meer front-office, back-office, productie, HR, management en Sales in het kader van outsourcing- en projectsourcing;

1

*iaoasaos*

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 28/02/2012 - Annexes du Moniteur belge

` -verstrekken van advies- en dienstverlening in de meest ruime zin van het woord aan bedrijven,

ondernemingen, organisaties en openbare instellingen, onder meer op het vlak van administratie, management en bedrijfsorganisatie;

-het aannemen en beheren van projecten op het gebied van administratie, in de ruimste zin van het woord, personeel en productie;

-het aannemen, beheren, bevorderen en uitvoeren van elke inkoop en logistieke activiteit, hetzij in opdracht, hetzij in eigen beheer;

-het aannemen en beheren van promotionele en sales acties;

-coördinatie en begeleiding bij (onder-)aannemingsdossiers en toeleveringscontracten alsmede aanbestedingsdossiers;

-het zoeken naar, gebruiken, verwerven, geven en nemen van licenties, concessies, patenten en rechten; -de vennootschap kan verder alle handelingen en verrichtingen uitvoeren op het vlak van

°consultancy, training, organisatie van cursussen, voordrachten, seminaries, adviesverstrekking, opleiding, audit, controles, onderhandelingen van projecten, alsook het drukken en uitgeven van didactisch materiaal onder welke vorm ook, en dit op alle vlakken;

°werving, selectie en rekrutering van screeningsopdrachten;

°het waarnemen van de functie van bestuurder, manager of gemandateerde in de onderneming;

-de deelneming onder gelijk welke vorm ook aan de oprichting, uitbreiding, omzetting, fusie, opslorping en de controle van ondernemingen van gelijk welke aard, en het verlenen aan ondernemingen waarin de vennootschap belang stelt van alle hulp, onder meer in de vorm van leningen, voorschotten en borgstellingen;

-in het algemeen aile commerciële, industriële, financiële, roerende en onroerende verrichtingen die in verband kunnen gebracht worden met wat hierboven niet-limitatief werd opgesomd."

In het kader van de geplande fusie zal de NV 'TEMPO-TEAM PROJECTS' haar doel wijzigen.

B.De ruilverhouding van de aandelen en, in voorkomend geval, het bedrag van de opleg 1. Algemeen

De raden van bestuur zijn van mening dat een waardering van de over te nemen vennootschap 'TEMPOTEAM HR SERVICES' en van de overnemende vennootschap 'TEMPO-TEAM PROJECTS' op basis van het eigen vermogen van elk van beide vennootschappen per 31 december 2011 in casu als de meest relevante waarderingsmethode moet worden weerhouden voor de vaststelling van de toe te passen ruilverhouding.

Het aandeelhouderschap van beide vennootschappen is identiek, zodat geen enkele aandeelhouder bevoor- of benadeeld kan worden op basis van voormelde waarderingsmethode.

Het maatschappelijk kapitaal van de NV 'TEMPO-TEAM HR SERVICES' bedraagt éénenzestig duizend vijfhonderd euro (61.500,00 EUR) en is verdeeld in twee duizend vijfhonderd (2.500) aandelen zonder vermelding van waarde.

Het maatschappelijk kapitaal van de NV 'TEMPO-TEAM PROJECTS' bedraagt zevenhonderd achtentwintig duizend vierhonderd zevenenveertig euro achtentachtig cent (728.447,88 EUR) en is verdeeld in twaalf duizend zevenhonderd en zes (12.706) aandelen zonder vermelding van waarde.

2.Ruilverhouding

De berekening van de ruilverhouding op basis van de cijfers (eigen vermogenswaarde) per 31 december 2011 is als volgt:

TEMPO-TEAM HR SERVICES NV

waarde per 31 december 2011 3.127.577,05 EUR

aantal aandelen 2.500

waarde per aandeel 1.251,03 EUR

TEMPO-TEAM PROJECTS NV

waarde per 31 december 2011 2.966.919,70 EUR

aantal aandelen 12.706

waarde per aandeel 233,51 EUR

ruilverhouding

Dertien duizend driehonderd vierennegentig (13.394) volgestorte nieuwe aandelen van de NV 'TEMPOTEAM PROJECTS' worden uitgereikt aan de aandeelhouders van de NV 'TEMPO-TEAM HR SERVICES' (1.251,03 EUR / 233,51 EUR x 2.500), als volgt:

r

,

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 28/02/2012 - Annexes du Moniteur belge

-dertien duizend driehonderd negenentachtig (13.389) aandelen aan de NV 'RANDSTAD GROUP

BELGIUM'; en

-vijf (5) aandelen aan de Nederlandse B.V. 'RANDSTAD HOLDING INTERNATIONAL SERVICES'.

Er wordt geen opleg in geld betaald.

De nieuwe aandelen zullen van dezelfde aard zijn als de bestaande aandelen van de overnemende vennootschap.

3.Kapitaalverhoging

in de NV 'TEMPO-TEAM PROJECTS' vindt n.a.v. de fusie met de NV 'TEMPO-TEAM HR SERVICES' een kapitaalverhoging plaats voor een bedrag van éénenzestig duizend vijfhonderd euro (61.500,00 EUR).

Het maatschappelijk kapitaal van de NV 'TEMPO-TEAM PROJECTS' zal nadien zevenhonderd negenentachtig duizend negenhonderd zevenenveertig euro achtentachtig cent (789.947,88 EUR) bedragen, verdeeld in zesentwintig duizend honderd (26.100) aandelen zonder vermelding van nominale waarde.

C.De wijze waarop de aandelen in de overnemende vennootschap worden uitgereikt

De aandelen die door de overnemende vennootschap in ruil voor het overgenomen vermogen worden uitgegeven, zullen aan de aandeelhouders van de over te nemen vennootschap toegekend worden door en onder de verantwoordelijkheid van het bestuursorgaan van de overnemende vennootschap 'TEMPO-TEAM PROJECTS'.

De aandelen van de overnemende vennootschap zijn aandelen op naam en zullen overeenkomstig artikel 463 van het Wetboek van vennootschappen ingeschreven worden in het register van aandelen van deze vennootschap op naam van de nieuwe aandeelhouders.

D.De datum vanaf wanneer deze aandelen recht geven te delen in de winst, alsmede elke bijzondere regeling betreffende dit recht

De datum vanaf wanneer de uitgereikte aandelen recht geven te delen in de winst, is bepaald op 1 januari 2012, zijnde de datum vanaf wanneer de handelingen van de over te nemen vennootschap boekhoudkundig geacht worden te zijn verricht voor rekening van de overnemende vennootschap, als bepaald in de volgende paragraaf.

E.De datum vanaf wanneer de handelingen van de over te nemen vennootschap boekhoudkundig geacht worden te zijn verricht voor rekening van de overnemende vennootschap

De datum vanaf wanneer de handelingen van de over te nemen vennootschap boekhoudkundig en fiscaal geacht worden te zijn verricht voor rekening van de overnemende vennootschap, wordt bepaald op 1 januari 2012.

Aile verrichtingen sinds gemelde datum door de over te nemen vennootschap gedaan, komen voor rekening van de overnemende vennootschap.

De fusie vindt plaats op basis van de boekhoudkundige staat van activa en passiva van de bij de fusie betrokken vennootschappen per 31 december 2011.

E.De rechten die de overnemende vennootschap toekent aan de aandeelhouders van de over te nemen vennootschap die bijzondere rechten hebben, alsook aan de houders van andere effecten dan aandelen, of de jegens hen voorgestelde maatregelen

Er zijn in de over te nemen vennootschap geen aandeelhouders die bijzondere rechten hebben, noch houders van andere effecten dan aandelen, zodat uit dien hoofde geen bijzondere rechten toegekend of maatregelen voorgesteld dienen te worden.

G.De bezoldiging die wordt toegekend aan de commissarissen, de bedrijfsrevisoren of de externe accountants voor het opstellen van het in artikel 695 van het Wetboek van vennootschappen bedoelde verslag

.4

.

Voor-,behouden

" aan het' Belgisch Staatsblad

De bezoldiging die wordt toegekend aan de commissaris van de bij de fusie betrokken vennootschappen' voor het opstellen van het in artikel 695 van het Wetboek van vennootschappen bedoelde fusieverslag bedraagt vijf duizend euro (5.000,00 EUR).





H.leder bijzonder voordeel toegekend aan de leden van de bestuursorganen van de te fuseren vennootschappen

Er worden geen bijzondere voordelen toegekend aan de leden van de bestuursorganen van de vennootschappen die aan de fusie deelnemen.

Marc De Braekeleer

Gedelegeerd bestuurder



















Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en)

bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

18/02/2015
ÿþ `4

(n( Mod Word 11.1

ln de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte



ncorgelegd/ontvangen o

i 026529*

0 6 FEB, 2015

ter griffie van de Nederlandstalige rechtbank verg k :Vende' Brussel

Ondernemingsnr : Benaming 0434.480.717

(voluit) TEMPO-TEAM PROFESSIONALS

(verkort) :









Rechtsvorm : Naamloze Vennootschap

Zetei : Access Building Keizer Karellaan 586, b 8, 1082 Sint-Agatha-Berchem (volledig adres)

Onderwerp akte : Benoeming commissaris

De algemene vergadering van 20 mei 2014 benoemt tot commissaris voor een periode van drie jaar de Burgerlijke vennootschap die de vorm heeft aangenomen van een coöperatieve vennootschap met beperkte aansprakelijkheid PricewaterhouseCoopers Bedrijfsrevisoren, met maatschappelijke zetel te 1932 Sint-Stevens-Woluwe, Woluwedal 18, en administratieve zetel te 2018 Antwerpen, Generaal Lemanstraat 67, vertegenwoordigd door de besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid Filip Lozie, vertegenwoordigd door de heer Filip Lozie, bedrijfsrevisor, welke belast wordt met de uitoefening van het mandaat. Het mandaat vervalt na de algemene vergadering der aandeelhouders, die de jaarrekening afgesloten op 31 december 2016, zal goedkeuren.

Gedelegeerd Bestuurder

Herman Nijns

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en)

bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Versa : Naam en handtekening.

18/02/2015
ÿþ.---

Q.

MO0 WOAA 11.1

Copie à publier aux annexes du Moniteur belge après dépôt de l'acte au greffe

N° d'entreprise : Dénomination

(en entier) :

(en abrégé): Forme juridique :

Siège :

(adresse complète)

0434.480.717

TEMPO-TEAM PROFESSIONALS

Société Anonyme

Access Building, Avenue Charles Quint, 586, bie 8, 1082 Berchem-Sainte-Agathe

Mentionner sur la dernière page du Volet B

Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes

ayant pouvoir de représenter la personne morale à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

a

lumen

crgcjegd/ontvangen op

0 6 FEB, 2015

ter griffie van dedetaerlandstalïge rechtbank van konpbandcI B

Se

Obiet(s) de l'acte :Nomination commissaire

L'assemblée générale nomme comme commissaire pour une durée de trois ans la Société civile ayant adopté la forme d'une société coopérative à responsabilité limitée PricewaterhouseCoopers Reviseurs, d'Entreprises, ayant son siège social à 1932 Sint-Stevens-Woluwe, Woluwedal 18, et siège administratif à 2018', Anvers, Generaal Lemanstraat 67, qui conformément à l'article 132 du Code des Sociétés désigne comme son représentant la société Filip Lozie SARL, représentée par Monsieur Filip Lozie, réviseur d'entreprises, qui sera chargé de l'exercice de ce mandat . Le mandat prendra fin après l'assemblée générale des actionnaires, qui approuvera les comptes statutaires clos le 31 décembre 2016.

Administrateur délégué Hermam Nijns

13/07/2011
ÿþMotl 2,1

Copie à publier aux annexes du Moniteur belge après dépôt de l'acte au greffe

Ré III 1I IIIIIIIIIIIINIIVIIIIIII

*11106263*







~~~~~~

~~

D 1 30L. 2011

Greffe

N° d'entreprise : 0434.480.717

Dénomination

(en entier) : TEMPO-TEAM PROJECTS

Forme juridique : société anonyme

Siège : Buro & Design Center - boîte 56 - Esplanade du Heysel - 1020 Bruxelles

Objet de l'acte : Nomination administrateur - renouvellement mandat administrateurs et administrateur délégué- nomination du commissaire

Extraits de l'Assemblée Générale Ordinaire des Actionnaires et du Conseil d'Administration du 17 mai 2011

L'assemblée générale élit au titre d'administrateur de la société à partir du 17 mai 2011 monsieur Herman Nijns, domicilié Kouterstraat 3b à 3550 Linter (Belgique). Le mandat prendra fin après l'assemblée générale ordinaire des actionnaires de l'exercice 2016. (16105117)

L'assemblée générale reconduit, au titre d'administrateurs de la société, les mandats de monsieur Marc De Braekeleer et de monsieur J.W. van den Broek.

Les mandats débutent au 1er janvier 2011 et prendront fin après l'assemblée générale ordinaire des actionnaires de l'exercice 2016. (16105/17)

Le conseil d'administration décide de reconduire le mandat d'administrateur délégué de M. Marc De Braekeleer pour la durée de son mandat d'administrateur.

L'assemblée générale nomme comme commissaire pour une durée de trois ans la Société civile ayant adopté la forme d'une société coopérative à responsabilité limitée PricewaterhouseCoopers Réviseurs d'Entreprises, ayant son siège social à 1932 Sint-Stevens-Woluwe, Waluwedal 18, et siège administratif à 2018 Anvers, Generaal Lemanstraat 67, qui conformément à l'article 132 du Code des Sociétés désigne comme son représentant la société Filip Lozie SARL, représentée par Monsieur Filip Lozie, réviseur d'entreprises, qui sera chargé de l'exercice de ce mandat . Le mandat prendra fin après l'assemblée générale des actionnaires, qui approuvera les comptes statutaires clos le 31 décembre 2013.

Marc De Braekeleer

administrateur délégué

Mentionner sur la dernière page du Volet B : Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes ayant pouvoir de représenter la personne morale à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 13/07/2011 - Annexes du Moniteur belge

13/07/2011
ÿþ Mod 2, s

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

IIIV~~~~IMNWNWNh~~I~nN~

*iiioeasa*

Vo beho aan Belg Staat

01 2011

rIE e

Griffie

Ondernemingsnr : 0434.480.717

Benaming

(voluit) : TEMPO-TEAM PROJECTS

Rechtsvorm : naamloze vennootschap

Zetel : Buro & Design Center - Bus 56 - Heizel Esplanade - 1020 Brussel

Onderwerp akte : benoeming bestuurder - herbenoeming bestuurders en gedelegeerd bestuurder - benoeming commissaris

Uittrekstel uit de notulen van de Gewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders en Raad van Bestuur van 17 mei 2011

De algemene vergadering benoemt vanaf 17.05.2011 als bestuurder van de vennootschap de heer Herman

Nijns wonende Kouterstraat 3b te 3550 Linter (België). Dit mandaat zal eindigen na de gewone

algemene vergadering van aandeelhouders van het boekjaar 2016. (16105117)

De algemene vergadering herbenoemt als bestuurder van de vennootschap de heer Marc De Braekeleer en de heer J.W. van den Broek.

De mandaten van de bestuurders vangen aan op 1 januari 2011 en zullen eindigen na de gewone algemene vergadering van aandeelhouders van het boekjaar 2016. (16105/17)

De raad van bestuur beslist het mandaat van gedelegeerd bestuurder van de heer Marc De Braekeleer te verlengen voor de duur van zijn bestuursmandaat.

De algemene vergadering benoemt tot commissaris voor een periode van drie jaar de

Burgerlijke vennootschap die de vorm heeft aangenomen van een coöperatieve vennootschap met beperkte aansprakelijkheid PricewaterhouseCoopers Bedrijfsrevisoren, met maatschappelijke zetel te 1932 Sint-Stevens-Woluwe, Woluwedal 18, en administratieve zetel te 2018 Antwerpen,

Generaal Lemanstraat 67, vertegenwoordigd door de besloten vennootschap met

beperkte aansprakelijkheid Filip Lozie, vertegenwoordigd door de heer Filip Lozie, bedrijfsrevisor, welke belast wordt met de uitoefening van het mandaat. Het mandaat vervalt na de algemene

vergadering der aandeelhouders, die de jaarrekening afgesloten op 31 december 2013 zal goedkeuren.

Marc De Braekeleer

gedelegeerd bestuurder

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 13/07/2011 - Annexes du Moniteur belge

Op de laatste bfz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

16/06/2011 : ME. - JAARREKENING 31.12.2010, GGK 17.05.2011, NGL 14.06.2011 11159-0141-033
22/04/2011
ÿþ Mod 2.0



Vo Copie qui sera publiée aux annexes du Moniteur belge après dépôt de l'acte au greffe



N° d'entreprise : 0434.480.717

Dénomination

(en entier) : TEMPO-TEAM PROJECTS

Forme juridique : Société anonyme

Siège : Bruxelles (1020 Bruxelles), Esplanade Heysel Buro & Design Center, boite 56

Objet de l'acte : MODIFICATION DE L'OBJET SOCIAL - MODIFICATIONS AUX STATUTS

D'après un procès-verbal reçu par Maître Matthieu DERYNCK, notaire associé à Bruxelles, le 31 mars 2011, il résulte que :

Rapports et déclarations préalables *-

Le conseil d'administration de la présente société a établi un rapport justifiant la modification de l'objet social proposée à l'ordre du jour, conformément à l'article 559 du Code des sociétés. A ce rapport est joint un état résumant la situation active et passive de la société arrêté au trente juin deux mille quatre.

Le commissaire, la société civile " PricewaterhouseCoopers, Réviseurs d'Entreprise", dont les bureaux sont établis à 1932 Bruxelles, Woluwedal 18, représentée par Monsieur Bernard Gabriëls, reviseur d'entreprises, a établi un rapport sur ledit état en application de l'article 559 du Code des sociétés.

Un exemplaire de ces rapports restera ci-annexé

PREMIERE RESOLUTION.

L'assemblée décide de remplacer l'article 3 des statuts par le texte suivant :

« La société a pour objet, tant pour compte propre que pour compte de tiers, en tant qu'intermédiaire,

courtier ou autrement, et tant en Belgique qu'à l'étranger:

-Le recrutement, la mise au travail, l'accompagnement et le coaching de collaborateurs pour, entre autres,!

les services front-office, back-office, production, HR, management et sales dans le cadre d'outsourcing et de

project sourcing.

-procurer les conseils et avis au sens le plus large du mot aux établissements, entreprises, organisations et

établissements publics, notamment aux niveaux administrative, mangagement, organisation de l'entreprise

-l'acceptation et la gestion de projets au niveau administrative, au sens le plus large, personnel et

production

-l'acceptation, la gestion, la favorisation et l'exécution d'achats et d'activités logsitiques, soit pour des tiers,

soit pour compte proper

-l'acceptation et la gestion d'actions promotionnelles et de vente

-coordination et aide pour dossiers d'(sous-)enterprises et contrats de livraisons, ainsi que dossiers

d'adjudications

-la recherche, l'utilisation, l'acquisition, la prise de licences, concessions, brevets et droits

-la société peut accomplir les actes et operations se rapportant à:

ode la consultance, le training, l'organisation de cours, presentations, seminaries, conseils, formation, audit:

i contrôles, négociations et projets, ainsi que l'impression et l'édition de materiel didactique, sous quelque forme:

que ce soit, et ce en toutes matières

ol'engagement, la selection et le recrutement de missions de screening

oexercer la function d'administrateur, manager ou mandataire dans la société

-la participation, sous quelque forme que ce soit, à la constitution, l'élargissement, transformation, fusion,;

absorption et contrôle de sociétés, de quelque nature que ce soit, fournir aux enterprises, dans laquelle la

société a un intérêt, de l'aide, notamment sous forme de prêts, avances ou cautionnements

-en general, toutes les operations commerciales, industrielles, financiers, meubles ou immeubles qui:

peuvent être mises en rapport avec ce qui est énuméré ci-dessus non limitativement. »

SECONDE RESOLUTION.

L'assemblée décide de modifier le premier alinéa de l'article 2 des statuts comme suit afin de l'adapter à l'adresse actuelle du siège (décision du conseil d'administration publiée aux annexes au Moniteur Belge sous lei numéro 2009-07-20 / 0102688):

Mentionner sur la dernière page du Volet B : Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes

ayant pouvoir de représenter la personne morale é l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 22/04/2011- Annexes du Moniteur belge

~wIIANI~~IAYNY~YlYO~YW

*11061803

Réservé

au

Moniteur

belge

Volet B - Suite

Le siège social est établi à Bruxelles (1020 Bruxelles), Esplanade Heysel, Buro & Design Center, boîte 56,

arrondissement judiciaire de Bruxelles.

I...

TROISIEME RESOLUTION.

L'assemblée décide de conférer tous pouvoirs, avec faculté de subdéléguer :

-au conseil d'administration pour l'exécution des résolutions qui précèdent;

-à Mesdames Stéphanie Emaelsteen et Catherine Lelong, agissant séparément, pour l'établissement du

texte coordonné des statuts et aux fins d'assurer les formalités auprès du guichet d'entreprise, de la Banque

Carrefour des Entreprises et, le cas échéant, des services de la Taxe sur la Valeur Ajoutée.

Pour extrait analytique conforme.

Déposé en même temps : expédition, procuration, rapports et coordination des statuts

(signé) Damien RISETTE, notaire associé à Bruxelles.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 22/04/2011- Annexes du Moniteur belge

i

"

Mentionner sur la dernière page du Volet B : Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes

ayant pouvoir de représenter la personne morale è l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

22/04/2011
ÿþ Mod Z.7

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

III

*11061806*

BRU~ ~

1 Z APR 2011.

Griffie

Onderneniingsnr : 0434.480.717

Benaming

(voluit) : TEMPO-TEAM PROJECTS

Rechtsvorm : naamloze vennootschap

Zetel : Brussel (1020 Brussel), Heizel Esplanade, Buro & Design Center, bus 56

Onderwerp akte : WIJZIGING VAN HET MAATSCHAPPELIJK DOEL - WIJZIGING VAN DE STATUTEN

Uit een proces-verbaal verleden voor Meester Matthieu DERYNCK, geassocieerde notaris te Brussel, op 31' maart 2011, blijkt het dat:

Voorafgaande verslagen en verklaringen *-

De raad van bestuur heeft een verslag over het voorstel tot doelswijziging opgesteld, in toepassing van'

artikel 559 van het Wetboek van vennootschappen. Bij dit verslag is een staat van activa en passiva gevoegd.

vastgesteld op 31 december 2010.

De commissaris, de burgerlijke vennootschap "PricewaterhouseCoopers, Bedrijfsrevisoren", met zetel te

1932 Brussel, Woluwedal 18, vertegenwoordigd door de heer Bernard Gabriëls, bedrijfsrevisor, heeft een

verslag over deze staat opgesteld, in toepassing van artikel 559 van het Wetboek van vennootschappen.

Een exemplaar van deze verslagen zal aan deze akte gehecht blijven.

"

EERSTE BESLUIT.

De vergadering beslist artikel 3 van de statuten door volgende tekst te vervangen :

°De vennootschap heeft tot doel, zowel voor eigen rekening als voor rekening van derden, als

tussenpersoon, makelaar of anderszins, en dit zowel in België als in het buitenland:

-het rekruteren, inzetten, begeleiden en coachen van medewerkers voor onder meer front-office, back-office,

productie, HR, management en sales in het kader van outsourcing- en projectsourcing

-verstrekken van advies- en dienstverlening in de meest ruime zin van het woord aan bedrijven,;

ondernemingen, organisaties en openbare instellingen, onder meer op het vlak van administratie, management'

en bedrijfsorganisatie

-het aannemen en beheren van projecten op het gebied van administratie, in de ruimste zin van het woord,

personeel en productie

-het aannemen, beheren, bevorderen en uitvoeren van elke inkoop en logistieke activiteit, hetzij in opdracht,

hetzij in eigen beheer

-het aannemen en beheren van promotionele en sales acties

-coördinatie en begeleiding bij (onder-) aannemingsdossiers en toeleveringscontracten alsmede'

aanbested i ngsdossiers

-het zoeken naar, gebruiken, verwerven, geven en nemen van licenties, concessies, patenten en rechten

-de vennootschap kan verder alle handelingen en verrichtingen uitvoeren op het vlak van:

oconsultancy, training, organisatie van cursussen, voordrachten, seminaries, adviesverstrekking, opleiding,?

audit, controles, onderhandelingen van projecten, alsook het drukken en uitgeven van didactisch materiaal,

onder welke vorm ook, en dit op alle vlakken

owerving, selectie en rekrutering van screeningsopdrachten

ohet waarnemen van de functie van bestuurder, manager of gemandateerde in de onderneming

-de deelneming onder gelijk welke vorm ook aan de oprichting, uitbreiding, omzetting, fusie, opslorping en

' de controle van ondernemingen van gelijk welke aard, en het verlenen aan ondememingen waarin de

vennootschap belang stelt van alle hulp, onder meer in de vorm van leningen, voorschotten en borgstellingen

- in het algemeen alle commerciële, industriële, financiële, roerende en onroerende verrichtingen die in

verband kunnen gebracht worden met wat hierboven niet-limitatief werd opgesomd.°

TWEEDE BESLUIT.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 22/04/2011- Annexes du Moniteur belge

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 22/04/2011- Annexes du Moniteur belge

Voorbehouden aan het Belgisch Staatsblad

De vergadering beslist het eerst lid van artikel 2 van de statuten als volgt te wijzigen om het aan het huidige adres van de zetel (beslissing van de raad van bestuur bekendgemaakt in de bijlagen tot het Belgisch Staatsblad onder nummer 2009-07-20 / 0102688) aan te passen:

De zetel van de vennootschap is gevestigd te Brussel (1020 Brussel), Heizel Esplanade, Buro & Design Center, bus 56, gerechtelijk arrondissement Brussel.

DERDE BESLUIT.

De vergadering beslist aile machten te verlenen, met recht deze over te dragen:

-aan de raad van bestuur, voor de uitvoering van de beslissingen die voorafgaan

-aan Mevrouw Stéphanie Emaelsteen en Mevrouw Catherine Lelong, afzonderlijk optredend ten einde de

formaliteiten bij een ondememingsloket en, in voorkomend geval, bij de diensten van de Belasting over de

Toegevoegde Waarde te verzekeren.

Voor eensluidend analytisch uittreksel.

Samen neergelegd: expeditie, volmacht, verslagen en bijgewerkte tekst der statuten

(getekend) Damien HISETTE, geassocieerde notaris te Brussel.

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

14/01/2011
ÿþzre nloo 2.1

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte





Voor- 1111111111121.1Illirellf11.1111111

behouden

aan het

Belgisch

Staatsblar

Ondernemingsnr : 0434.480.717

Benaming

(voluit) : TEMPO-TEAM PROJECTS

Rechtsvorm : NAAMLOZE VENNOOTSCHAP

Zetel : HEIZEL ESPLANADE, BURO & DESIGN CENTER B56, 1020 BRUSSEL

Onderwerp akte : ontslag en benoeming bestuurder - ontslag en benoeming gedelegeerd bestuurder

Uittreksel uit de notulen van de buitengewone algemene vergadering van aandeelhouders gehouden op 18 augustus 2010:

De algemene vergadering heeft met eenparigheid van stemmen beslist om een einde te stellen aan het mandaat van bestuurder van Cornelius Christianus Wilhelmus Maria Verbraak , wonende te 3090 Overijse, Metsijsdreef 2 vanaf 1 september 2010.

De algemene vergadering heeft met eenparigheid van stemmen beslist om als nieuwe bestuurder te benoemen: Marc Robert De Braekeleer, wonende te 1560 Hoeilaart, Groenendaalsesteenweg 16. Zijn mandaat gaat in op 1 september 2010 en zal behoudens herverkiezing eindigen na de jaarvergadering van 2016.

Uittreksel uit de notulen van de raad van bestuur gehouden op 18 augustus 2010:

De raad van bestuur heeft met eenparigheid van stemmen beslist om een einde te stellen aan het mandaat van gedelegeerd bestuurder van Cornelius Christianus Wilhelmus Maria Verbraak, wonende te 3090 Overijse, Metsijsdreef 2 vanaf 1 september 2010.

De raad van bestuur heeft met eenparigheid van stemmen beslist om als nieuwe gedelegeerd bestuurder te benoemen: Marc Robert De Braekeleer, wonende te 1560 Hoeilaart, Groenendaalsesteenweg 16. Zijn mandaat gaat in op 1 september 2010 en zal behoudens herverkiezing eindigen na de jaarvergadering van 2016.

Marc De Braekeleer

Gedelegeerd bestuurder

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 14/01/2011 - Annexes du Moniteur belge

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

24/06/2010 : ME. - JAARREKENING 31.12.2009, GGK 18.05.2010, NGL 16.06.2010 10192-0144-040
26/06/2009 : ME. - JAARREKENING 31.12.2008, GGK 19.05.2009, NGL 22.06.2009 09267-0378-043
22/05/2007 : ME. - JAARREKENING 31.12.2006, GGK 16.04.2007, NGL 14.05.2007 07138-0355-031
21/04/2006 : ME. - JAARREKENING 31.12.2005, GGK 15.03.2006, NGL 13.04.2006 06111-4789-029
04/06/2004 : ME. - JAARREKENING 31.12.2003, GGK 29.04.2004, NGL 01.06.2004 04182-3813-029
25/09/2003 : GE151244
12/05/2003 : GE151244
14/04/2003 : GE151244
30/05/2002 : GE151244
30/05/2002 : GE151244
30/05/2002 : GE151244
08/08/2000 : GE151244
08/08/2000 : GE151244
25/01/2000 : GE151244
19/10/1999 : GE151244
29/09/1999 : GE151244
29/09/1999 : GE151244
10/04/1999 : GE151244
01/01/1997 : GE151244
13/07/1994 : GE151244
01/01/1993 : GE151244
01/01/1993 : GE151244
01/01/1993 : GE151244

Coordonnées
TEMPO-TEAM PROFESSIONALS

Adresse
AVENUE CHARLES QUINT 586, BTE 8 1082 BRUXELLES

Code postal : 1082
Localité : BERCHEM-SAINTE-AGATHE
Commune : BERCHEM-SAINTE-AGATHE
Région : Région de Bruxelles-Capitale