MUSENA CONSULTING

Société privée à responsabilité limitée


Dénomination : MUSENA CONSULTING
Forme juridique : Société privée à responsabilité limitée
N° entreprise : 554.998.861

Publication

14/07/2014
ÿþmod 11.1

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie

2142547 na neerlegging ter griffie van de akte

Ondernemingsnr : am,

Benaming (voluit) : MUSENA CONSULTING

(verkort) :

Rechtsvorm besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid

Zetel : Bonheidensteenweg 18

(volledig adres) 2812 Mechelen (Muizen)

Onderwerp(en) akte: OPRICHTING

Uittreksel afgeleverd veleir registratie om neer te leggen ter griffie van de Rechtbank van Koophandel te Antwerpen, afdeling Mechelen.

Het blijkt uit een akte van oprichting van vennootschap verleden voor Frank Liesse, notaris te Antwerpen, op 1 juli 2014, dat:

1. Rechtsvorm - naam: De vennootschap is een handelsvennootschap die de rechtsvorm van een besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid heeft met als naam:  MUSENA CONSULTING".

2. Zetel: De zetel is gevestigd te Mechelen-Muizen, Bonheidensteenweg 18.

3. Oprichters:

1. De heer VERLINDEN Werner isidorus Julien, geboren te Bonheiden op 28 november 1966, wonende

"

te 2812 Mechelen-Muizen, Bonheidensteenweg 18;

2. Mevrouw PIENS Roselinda Suzanne Jeannine René, geboren te Mechelen op 4 juli 1966, wonende te 2812 Mechelen-Muizen, Bonheidensteenweg 18.

4. Kapitaal; Het maatschappelijk kapitaal van de vennootschap bedraagt achttienduizend vijfhonderdvijftig euro (¬ 18.550,00).

5. Gestorte bedrag: Zesduizend tweehonderdentien euro (¬ 6.210,00).

6. Nog niet volgestorte inbrengen: Het bedrag van de nog niet volgestorte inbreng door de oprichters

bedraagt in totaal twaalfduizend driehonderdveertig euro (¬ 12.340,00), hetzij;

- twaalfduizend tweehonderdzestien euro vijftig cent (¬ 12.216,50) nog te volstorten door sub 3.1;

- honderddrieëntwintig euro vijftig cent (¬ 123,50) nog te volstorten door sub 3.2.

7. Samenstelling: In geld.

8. Boeklaar: Het boekjaar begint op één januari en eindigt op eenendertig december. Het eerste boekjaar eindigt op 31 december 2014.

9. Verdeling van de winst: Jaarlijks houdt de algemene vergadering een bedrag in van ten minste een twintigste van de nettowinst voor de vorming van een reservefonds; de verplichting tot deze afneming houdt op wanneer het reservefonds een tiende van het maatschappelijk kapitaal heeft bereikt.

Omtrent het overschot zal de jaarvergadering ieder jaar soeverein besluiten maar mits inachtneming van een gelijk recht voor elk aandeel.

10. Verdeling vereffeningsaldo: Elk aandeel geeft een gelijk recht bij de verdeling van het overschot na vereffening rekening houdend met hun volstorting. indien de netto-opbrengst niet volstaat om alle aandelen : terug te betalen, betalen de vereffenaars bij voorrang de aandelen uit die in meerdere mate zijn volgestort totdat ze op gelijke voet staan met de aandelen die in mindere mate werden volgestort of doen ze ten leste van deze laatste een aanvullende opvraging van stortingen.

11. Externe vertegenwoordiging: ledere zaakvoerder vertegenwoordigt de vennootschap jegens derden en in rechte als eiser of als verweerden ook indien er verschillende zaakvoerders worden aangesteld, hebben zij het vermogen om ieder afzonderlijk op te treden voor aile handelingen.

Het bestuur mag zijn machten voor bepaalde handelingen overdragen.

12. Niet-statutaire zaakvoerder voor onbepaalde termijn, op elk ogenblik herroepbaar de heer VERLINDEN Werner, voornoemd.

13. Commissarissen; Geen.

14. Doel: De vennootschap heeft tot doel:

1. Alle activiteiten in de ruimste zin van het woord met betrekking tot adviesverlening, consultancy en management in het algemeen en in diverse sectoren en onder meer in het bijzonder in de bedrijfseconomische sector, omvattende onder meer maar niet uitsluitend:

y

Op de leaste blz. van Luik vermelden : Recto: Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris heli van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso Naam en handtekening

NEERGELEGD

03 -07- 2014

RECHTLIANK 40PHAND ANT

111111N11.1i1M11,11111,1

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 14/07/2014 - Annexes du Moniteur belge

mod 11.1



12ehoudrin aan bet Belgisch Staatsblad - adviesbureau op het gebied van bedrijfsvoering en beheer waaronder onder meer maar niet uitsluitend het verlenen van advies en praktische hulp aan bedrijven in verband met public relations en communicatie, het: verlenen van adviezen en hulp aan het bedrijfsleven en de overheid op gebied van onder meer planning, ' organisatie, efficiëntie en toezicht, het verschaffen van informatie aan de bedrijfsleiding, het berekenen van de kosten en baten van de voorgestelde maatregelen op het gebied van planning, organisatie en efficiëntie, het verlenen van adviezen op het gebied van beheer in het algemeen;

- adviesbureau op het gebied van ISO management systemen waaronder onder meer maar niet uitsluitend: bedrijfscontinuïteit, informatiebeveiliging, kwaliteit, Govemance en Compliance en risicobeheer; managementactiviteiten in het algemeen waaronder onder meer het tussenkomen in het dagelijks bestuur en het vertegenwoordigen van bedrijven door onder meer het uitoefenen van mandaten van bestuurder, zaakvoerder, directeur of vereffenaar;

- studie-, organisatie en raadgevend bureau inzake financiële, handels-, bedrijfseconomische of sociale aangelegenheden met inbegrip van aile handelingen die verband houden met advies, documentatie en publicatie over juridische, sociale, economische en financiële problemen;

- het begeleiden van bedrijven op het gebied van handel, nijverheid en administratie, het verrichten van secretariaatswerkzaamheden, het domiciliëren van bedrijven, het ter beschikking stellen van kantoren, magazijnen en fabricageruimten, het verrichten van voorbereidende studies en adviezen op gebied van management, bedrijfsvoering, economische wetgeving, marketing, export en import, het drukken en uitgeven van studies, rapporten en het verlenen van hulp aan bedrijven in oprichting of bij overname van bestaande bedrijven, zenden en ontvangen van post en meer in het algemeen alles te doen wat de oprichting, de uitbating en het beheer van de bedrijven van nut kan

2. Diverse zakelijke dienstverlening, zowel aan bedrijven als aan particulieren of overheden, in het algemeen en inzonderheid het aanbieden van diverse diensten op gebied van human resources, omvattende onder meer maar niet uitsluitend:

- het aanbieden van een uitgebreid pakket van human resources services (inclusief bijstand en advies op het vlak van personeelsmanagement en -beleid);

- aannemingen van diensten aan derden en hoofdzakelijk aan bedrijven en zelfstandigen in alle activiteiten en domeinen zoals onder meer maar niet uitsluitend informatica, administratieve, commerciële, financiële en sociale diensten;

- aile activiteiten die verband houden met de doorlichting van bedrijfsprocessen met het oog op de ' optimalisatie ervan, alsmede met de psychologische doorlichting van individuele personeelsleden met het oog op de optimalisatie van hun inzet binnen het bedrijfsproces, onder meer via het voeren van gesprekken, diepteinterviews, het afnemen of laten afnemen van diverse testen voor het peilen en meten van intelligentie, vaardigheden, kennis, persoonlijkheid en van assessmentoefeningen, analyse van de professionele relaties, interpretatie en synthese van de gegevens en face-to-face evaluatie van de resultaten;

- het uitstippelen en evalueren van ontwikkelingsparcours voor managers;

- alle activiteiten die verband houden met de studie van menselijk gedrag, van groepen en van factoren

die groepen beïnvloeden;

- de studie en het onderzoek van opleidings- en managementtechnieken en  methodieken, evenals het ontwikkelen, geven, organiseren en toepassen van deze technieken en methoden, onder meer door het geven van voordrachten, lessenreeksen en opleidingen aan derden;

- het ontwikkelen van, de aan- en verkoop van studie- en documentatiemateriaal met betrekking tot

opleidings- en managementtechnieken en  methodieken;

- het verstrekken van cursussen en opleidingen, aanmaken van documenten en brochures;

het verlenen van advies in verband met human resources management;

- activiteiten die verband houden met het bekend maken van openstaande arbeidsplaatsen;

- advies uitbrengen betreffende de geschiktheid van sollicitanten voor één of meerdere vacatures;

- wervings-, selectie- en recruteringsactiviteiten voor een brede doelgroep van bedrijven, daaronder onder meer begrepen het zoeken, selecteren en verwijzen van personeel ten behoeve van latere werkgever of

" werkzoeker, het werven van mensen via diverse kanalen en het uitvoeren van selecties onder andere via gesprekken, het afnemen of laten afnemen van diverse tests voor het peilen en meten van intelligentie, vaardigheden, kennis, persoonlijkheid en van assessmentoefeningen, evenals via de natrekking van referenties; het zoeken en plaatsen van directieleden en headhuntersbureau.

- activiteiten die verband houden met het stimuleren van persoonlijke ontwikkeling via onder meer (maar niet uitsluitend) mentale en/of fysieke coaching; lichaamsoefeningen; meditatie. Deze coaching kan zowel in groep als individueel gebeuren;

- wandelcoaching en het organiseren van teambuilding activiteiten.

3. Het inrichten, organiseren en geven van allerhande opleidingen en trainingen bij middel van alle mogelijke voordrachten, cursussen, seminaries, workshops, ontwikkelingsactiviteiten en publicaties, on-fine en off-une formaten, dit alles in het algemeen en in het bijzonder in het kader van de activiteiten die verband houden met het maatschappelijk doel van de vennootschap.

el. Het aanleggen, het oordeelkundig uitbouwen en beheren van een onroerend vermogen; aile verrichtingen met betrekking tot onroerende goederen en onroerende zakelijke rechten zoals onder meer erfpacht- en opstalrechten en de huurfinanciering van onroerende goederen aan derden, het aankopen en verkopen zowel in volle eigendom als in vruchtgebruik en/of blote eigendom, ruilen, doen bouwen, doen verbouwen, onderhouden, verhuren, huren, verkavelen, prospecteren en uitbaten van onroerende goederen, de aan- en verkoop, huur en verhuur van roerende goederen betreffende de inrichting en uitrusting van onroerende goederen, alsmede aile handelingen die rechtstreeks of onrechtstreeks met dit doel in verband staan en die van aard zijn de opbrengst van de roerende en onroerende goederen te bevorderen.



Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 14/07/2014 - Annexes du Moniteur belge





















Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris. hetaij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso " Naam en handtekening

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 14/07/2014 - Annexes du Moniteur belge

mod 11.1

5. Het aanleggen, het oordeelkundig uitbouwen en beheren van een roerend patrimonium, aile verrichtingen met betrekking tot roerende goederen en rechten, van welke aard ook, zoals het verwerven door inschrijving of aankoop en het beheren van aandelen, obligaties, kasbons of andere roerende waarden, van . welke vorm ook, van Belgische of buitenlandse, bestaande of nog op te richten rechtspersonen en ' ondernerningen,

6. Holding activiteiten, omvattende onder meer.

- het door middel van inschrijving, inbreng, fusie, samenwerking, financiële tussenkomst of anderszins verwerven van een belang of deelneming in alle bestaande of nog op te richten bedrijvigheden, vennootschappen of verenigingen in België of in het buitenland zonder onderscheid;

- het beheren, valoriseren, verkopen, te gelde maken of anderszins vervreemden van deze participaties of belangen;

- alle financiële transacties en financiële overeenkomsten, behoudens deze activiteiten die wettelijk voorbehouden zijn aan spaar- en depositobanken en aan vennootschappen voor vermogensbeheer en beleggingsadvies;

- het rechtstreeks of onrechtstreeks deelnemen aan het bestuur, de directie, de controle en vereffening van de vennootschappen waarin zij een belang of deelneming heeft en in het algemeen alle verrichtingen die rechtstreeks of onrechtstreeks, geheel of gedeeltelijk verband houden met de activiteiten van een holding.

7. Het toestaan van leningen en kredietopeningen aan vennootschappen of particulieren, onder om het even welke vorm; in dit kader kan zij zich ook borg stellen of haar aval verlenen, in de meest ruime zin, aile handels- en financiële operaties verrichten.

De vennootschap mag geenszins aan vermogensbeheer of beleggingsadvies doen als bedoeld in de Wetten en Koninklijke Besluiten op de financiële transacties en de financiële markten en over het vermogensbeheer en het beleggingsadvies en dient zich te onthouden van elle handels- en financiële operaties welke wettelijk voorbehouden zijn aan depositobanken, houders van deposito's op korte termijn, spaarkassen, hypotheekmaatschappijen, kapitalisatieondememingen, ondernemingen voor vermogensbeheer en beleggingsadvies.

De activiteiten omvat in het hierboven vermeld doel waartoe een voorafgaande toelating van de bevoegde overheid of een daartoe bevoegd organisme, een attest of getuigschrift vereist is, die gereglementeerd zijn of aan toelatingsvoorwaarden onderworpen, zal de vennootschap in onderaanneming laten doen door een rechtspersoon die aan de gestelde voorwaarden voldoet, tenzij de vennootschap, of een persoon in de door de wetgeving en/of toepasselijke reglementering vereiste verhouding verbonden aan de vennootschap, over de nodige attesten, stukken en/of toelatingen beschikt opdat de vennootschap die activiteiten zelf mag uitoefenen.

Aangaande al het voorgaande handelt de vennootschap voor eigen rekening, in commissie, als tussenpersoon of als vertegenwoordiger.

Zij mag haar onroerende goederen in hypotheek stellen en al haar andere goederen, met inbegrip van het handelsfonds, in pand stellen, zij mag zich borgstellen en aval verlenen voor aile leningen, kredietopeningen en andere verbintenissen zowel voor haarzelf ais voor aile derden op voorwaarde dat zij er zelf belang bij heefL

15. Gewone algemene vergadering: De gewone algemene vergadering, ook jaarvergadering genoemd, heeft plaats de tweede donderdag van de maand mei om achttien uur (18u); indien deze dag een wettelijke feestdag is op de eerstvolgende werkdag, zelfde uur.

De jaarvergadering wordt gehouden, behoudens andersluidende bijeenroeping, op de zetel van de vennootschap.

De eerste jaarvergadering wordt gehouden in het jaar 2015.

Er zijn geen voorwaarden voor de toelating tot de algemene vergaderingen en voor de uitoefening van het stemrecht.

16. Volmachten: Nihil.

17. De bevestiging door de instrumenterende notaris van de deponering van het gestorte kapitaal

overeenkomstig de bepalingen van het Wetboek van Vennootschappen als bleek uit het attest afgeleverd door

BNP PARIBAS FORTIS.

VOOR UITTREKSEL (ondertekend)

Notaris Frank Liesse

Tegelijk hiermee neergelegd: afschrift akte.

' \fco> lilehotidgn aan het Belgisch Staatsblad

Op de laatste blz. van Luik B vermelden: Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)Men) bevoegd do rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

VerGo : Naam en handtekening

10/08/2015 : ME. - JAARREKENING 31.12.2014, GGK 13.05.2015, NGL 31.07.2015 15396-0443-011

Coordonnées
MUSENA CONSULTING

Adresse
BONHEIDENSTEENWEG 18 2812 MUIZEN(MECHELEN)

Code postal : 2812
Localité : Muizen
Commune : MECHELEN
Province : Anvers
Région : Région flamande