OFFICE MANAGEMENT GELDOF

Société en commandite simple


Dénomination : OFFICE MANAGEMENT GELDOF
Forme juridique : Société en commandite simple
N° entreprise : 508.858.040

Publication

13/12/2013
ÿþ Mod Word 11.1

~1 In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie

na neerlegging ter griffie van de akte

V

beh

aa

Bel

Stat

A i N







tiocergekef toi r71,17i0 vo do floekeenk von Keopha¬ ;li P Antrei" pen, Q~

D 3 DEC. 2D13

Griffie

Ondernemingsnr : 0508.858.040

Benaming

(voluit) Office Management Geldof

(verkort) :

Rechtsvorm : Gewone Commanditaire Vennootschap

Zetel : Provinciesteenweg 565 - 2530 Boechout

(volledig adres)

Onderwerp akte : Verplaatsing maatschappelijke en exploitatiezetel

De zaakvoerder heeft beslist dat met ingang vanaf 6 november 2013 de maatschappelijke zetel en de exploitatiezetel verplaatst worden van Provinciesteenweg 665 - 2530 Boechout naar Massenhovensesteenweg 31A - 2520 Broechem

Rein Dillen

Lasthebber

Op de laatste blz. van Luik B vernielden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -13/12/2013 - Annexes du Moniteur belge

14/01/2013
ÿþ Mod Wortd 1t.1

ln de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

1

*130084781

Neergelegd ter grif fie van de RechtbafF!

van Koophandel te Antwerpen, op

Griffie 4 jel" "11

6. Het doel van de vennootschap luidt als volgt:

-het verlenen van management- en consultingdiensten;

-het verlenen van diensten, adviezen, bijstand inzake algemene beleidsstrategieën, human resources, management, marketing en verkoop en in de ruimste zin bijstand en diensten verlenen op het vlak van beleid, administratie, financiën en beheer;

-het verlenen van adviezen en hulp, het verschaffen van informatie aan publiekrechterlijke en privaatrechterlijke bedrijven, instanties, vennootschappen, verenigingen, particulieren en de overheid op het gebied van planning, organisatie, efficiëntie, toezicht en beheer;

-het verlenen van diensten van financiële, commerciële, operationele, logistieke of administratieve aard;

-het verlenen van diensten inzake projectleiding, projectontwikkeling, engineering, analyse, programmatie, training en opleiding;

-het verlenen van diensten i.v.m. maatschappelijk welzijn;

-het geven van opleidingen en trainingen in de meest ruime zin;

-het uitbaten van concessies, licenties en andere immateriële rechten en activa.

-het geven van opleidingen en trainingen in de meest ruime zin;

-projectontwikkeling en beheer inzake onroerend goed en het kopen en verkopen, huren en verhuren,

bouwen en verbouwen van onroerende goederen;

-het verwerven door koop, huur of anderszins van onroerende en roerende goederen en de

terbeschikkingstelling ervan aan haar zaakvoerders;

-het uitsluitend voor eigen rekening beheren van alle soorten rechten, beleggingen en financiële

instrumenten, zoals ondermeer, zonder dat deze opsomming beperkend is, auteursrechten en andere roerende

rechten, kunstvoorwerpen, kasbons, aandelen, obligaties, opties, en andere;

-in het algemeen mag zij zowel in België als in het buitenland roerende, onroerende, financiële en

commerciële activiteiten verrichten die rechtstreeks of onrechtstreeks dienstig zijn om haar activiteiten uit te

oefenen of uit te breiden, zonder dat deze opsomming beperkend is;

-de vennootschap mag optreden als lasthebber, bestuurder, zaakvoerder en/of vereffenaar van alle.

rechtspersonen;

-de vennootschap mag participaties nemen en investeringen doen, onder welke vorm ook, in andere'

vennootschappen;

-de vennootschap mag alle verrichtingen, met inbegrip van financiële, roerende en onroerende verrichtingen, doen die rechtstreeks of onrechtstreeks verband houden met haar doel.

-Directe mailing: het adresseren, vullen en verzenden van enveloppen (a.h.v. verzend lijsten die al dan niet door een eenheid zelf werden samengesteld), ook indien reclamemateriaal.

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso ; Naam en handtekening.

Ondernemingsnr : Benaming

(voluit) : (verkort) :

Rechtsvorm : Gewone Commanditaire Vennootschap

Zetel : Provinciesteenweg 565 - 2530 Boechout

(volledig adres)

Onderwerp akte : Oprichting

Uit een onderhandse akte opgemaakt te Boechout op 7 december 2012 blijkt:

1. Er wordt een gewone commanditaire vennootschap opgericht onder de benaming OFFICE MANAGEMENT GELDOF.

2. De zetel van de vennootschap is gevestigd te Provinciesteenweg 565, te 2530 Boechout. De zetel mag overgebracht worden naar een andere plaats door beslissing van de zaakvoerder.

Office Management Geld~f 0 8 e 8 5 8 0 4 0

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -14/01/2013 - Annexes du Moniteur belge

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -14/01/2013 - Annexes du Moniteur belge

-Studie, organisatie en raadgevend bureau inzake financiële, handels-, bedrijfsorganisatorische of sociale aangelegenheden.

4. De vennootschap wordt aangegaan voor onbepaalde duur.

5. Het maatschappelijk kapitaal bedraagt VIJFHONDERD (500,00) EUR, vertegenwoordigd door

HONDERD (100) aandelen zonder nominale waarde.

Het kapitaal wordt volledig volstort voor 500 EUR bij wijze van geldschieting.

6. Mevrouw Ellen Geldof is de hoofdelijk aansprakelijke vennoot en wordt beherende of werkende vennoot genoemd. Er is ook een stille vennoot

7. De vennootschap wordt bestuurd door één of meerdere zaakvoerders. Wordt tot statutair zaakvoerders benoemd:

" mevrouw Ellen Geldof.

De zaakvoerder, en in geval er meerdere zijn, ieder van hen, beschikt over alle machten om de vennootschap te besturen en te vertegenwoordigen.

Het mandaat van zaakvoerder is bezoldigd, tenzij de algemene vergadering anders beslist,

De zaakvoerder kan slechts worden afgezet en vervangen door beslissing van de algemene vergadering met drie vierde van stemmen.

8. Een vennoot kan zijn aandeel in de vennootschap slechts overdragen aan een medevennoot of aan een derde, ne vooraf aan alle andere vennoten de mogelijkheid te hebben geboden om zijn of haar aandeel in de vennootschap over te nemen tegen een prijs te bepalen in onderling akkoord, of bij gebreke van akkoord, tegen een prijs vast te stellen door een deskundige aangesteld in onderling akkoord, of bij gebreke van akkoord met betrekking tot de deskundige, aangewezen door de voorzitter van de rechtbank van eerste aanleg van het arrondissement waar de vennootschap haar zetel heeft.

Indien verscheidene vennoten de overname wensen, zullen zij het inkooprecht kunnen uitoefenen, ieder naar evenredigheid van het aandeel dat zij op dat ogenblik bezitten in de vennootschap.

Wanneer geen der vennoten wenst gebruik te maken van zijn inkooprecht, kan de overdragende vennoot zijn aandeel slechts overdragen aan een derde mits deze derde vooraf aanvaard wordt door ten minste de helft van de overige vennoten die ten minste twee/derden van het kapitaal bezitten, na aftrek van de rechten waarvan de overdracht is voorgesteld.

De overdracht moet aan de vennootschap ter kennis gebracht worden of moet door haar worden erkend. Zij dient ook te worden bekendgemaakt in het Belgisch Staatsblad.

9. Het overlijden van een vennoot geeft geen aanleiding tot ontbinding van de vennootschap.

Bij overlijden zullen de aandelen van de overleden vennoot toekomen aan zijn erfgenamen, indien alle andere vennoten hiermede hun akkoord betuigen.

Indien de erfgenamen niet ais vennoten worden toegelaten, hebben zij enkel het recht om hun deel op te eisen, dat overeenstemt met het aandeel van de overledene in het eigen vermogen van de vennootschap, zoals dit voorkomt in de laatste balans.

De erfgenamen,mogen in geen geval de zegels laten leggen of een gerechtelijke inventaris laten opmaken, noch de normale gang van zaken van de vennootschap belemmeren.

10. Het boekjaar gaat in op 1 april en eindigt op 31 maart van ieder jaar.

Ieder jaar op 31 maart, zal een inventaris, een balans en een winst- en verliesrekening worden opgemaakt.

Het eerste boekjaar gaat in op heden en zal afgesloten worden op 31 maart 2014.

11. De zuivere winst blijkt uit de balans, na aftrek van de algemene onkosten en van de afschrijvingen.

De winst zal jaarlijks onder de vennoten verdeeld worden naar evenredigheid van het aantal aandelen dat ieder bezit.

Voorbehouden "aan het 'Belgisch Staatsblad

rr' ,

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -14/01/2013 - Annexes du Moniteur belge

De vennoten mogen evenwel bij eenvoudige meerderheid beslissen een reservefonds te vormen, geheel of ' gedeeltelijk voorafgenomen op de winsten. Zij zullen eveneens bij eenvoudige meerderheid mogen beslissen dat de gereserveerde winst uit de vorige jaren, geheel of gedeeltelijk zal worden uitgedeeld, hetzij boven op de winst van het afgesloten jaar, hetzij bij gebrek aan winst.

12. De verliezen zullen onder de vennoten verdeeld worden volgens dezelfde verhouding ais deze die voorzien is voor de verdeling van de winsten.

Nochtans zal de bijdrage in de verliezen van de stille vennoten nooit hun inbreng mogen overtreffen.

13.De jaarvergadering zal gehouden worden op de laatste vrijdag van de maand september om 14 uur ten maatschappelijke zetel, voor de eerste keer in 2014.

Iedere vennoot kan steeds een bijzondere algemene vergadering van de vennoten bijeenroepen op het tijdstip dat hij verkiest.

Daartoe moet hij al de medevennoten uitnodigen per aangetekende brief, die ten laatste acht dagen voor de vergadering bij de post afgegeven moet zijn. Deze brief moet de dagorde vermelden. Wanneer alle vennoten in vergadering bijeen zijn kan worden afgezien van deze formaliteit.

De vergadering zal worden voorgezeten door mevrouw Ellen Geldof of bij haar afwezigheid door de oudste aanwezige. Zij zal gehouden worden ten maatschappelijke zetel.

Alle beslissingen van de algemene vergadering worden genomen bij gewone meerderheid, tenzij anders bepaald werd in onderhavige statuten.

14, In geval van ontbinding, benoemt de algemene vergadering bij gewone meerderheid de vereffenaars die al dan niet vennoten kunnen zijne Zij bepaalt hun aantal, bevoegdheden en bezoldiging, alsook de wijze van vereffening.

Worden er geen vereffenaars benoemd, dan is de zaakvoerder die op het tijdstip van de ontbinding in functie is, van rechtswege vereffenaar. Hij heeft de bevoegdheden die het Wetboek van Vennootschappen aan vereffenaars toekent, tenzij de algemene vergadering daar bij gewone meerderheid anders over besliste

Met saldo na sluiting van de vereffening wordt verdeeld onder de vennoten volgens de verhouding van ieders aandelenbezit.

15.De oprichters verklaren dat de vennootschap bij toepassing van artikel 60 van het Wetboek van Vennootschappen de verbintenissen overneemt die in naam van de vennootschap in oprichting zijn aangegaan, onder opschortende voorwaarde van neerlegging van een uittreksel van huidige akte ter griffie van de rechtbank van koophandel.

16.Bijzondere volmacht met recht van in de plaatsstelling en met het recht ieder afzonderlijk te handelen wordt verleend aan:

- de heer Rein Dillen, wonende te Grote Steenweg 78a, 2560 Kessel;

- de GCV Admin+, Kessel Dorp 22, 2560 Kessel;

1.teneinde de zaakvoerder(s) te vertegenwoordigen en bij te staan bij aile diensten en bij het vervullen van alle formaliteiten, zowel deze voortvloeiende uit deze akte als uit alle andere authentieke en onderhandse akten, ondermeer, en dit zonder dat deze lijst beperkend is, bij het ondememingsioket en bij de belastingdiensten;

2.voor de inschrijving, aansluiting en vertegenwoordiging van de vennootschap en haar zaakvoerder(s) bij sociale verzekeringsfondsen en sociale secretariaten;

3.voor de neerlegging van de oprichtingsakte bij de griffie van de rechtbank van Koophandel;

4.voor de inschrijving, wijziging en doorhaling van zowel de zaakvoerder(s) als de vennootschap in de Kruispuntenbank Ondernemingen via de diensten van het ondernemingsloket;

5.voor de aanvraag en schrapping van een BTW-nummer en een ondernemingsnummer;

6.op het gebied van vertegenwoordiging van zowel de zaakvoerder(s) als de vennootschap ten aanzien van de administraties van de directe belastingen en van de BTW in het algemeen, en in het bijzonder voor het indienen van de aangiftes in de personen- en vennootschapsbelasting, het indienen van de BTW-aangiftes en de jaarlijkse BTW-listings, en het indienen van bezwaarschriften.

Ellen Geldof

zaakvoerder

Op de laatste biz, van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris. hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

Coordonnées
OFFICE MANAGEMENT GELDOF

Adresse
PROVINCIESTEENWEG 565 2530 BOECHOUT

Code postal : 2530
Localité : BOECHOUT
Commune : BOECHOUT
Province : Anvers
Région : Région flamande