PROVANT

Divers


Dénomination : PROVANT
Forme juridique : Divers
N° entreprise : 809.537.155

Publication

01/10/2014
ÿþ MOD 2.2



tm3 In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie



Neergelegd ter griffie van de Rechtbank

van koophandel Antwerpen,

afdeling Antwerpen, op

2 2 SEP. 2014

Griffie

!Jell181 II



Ondernemingsnr ; 0809.537.155

Benaming

(voluit) OFP PROVANT

(verkort) :

Rechtsvorm : Organisme voor de financiering van pensioenen

Zetel: Koningin Elisabethlei 22, 2018 Antwerpen (gerechtelijk arrondissement Antwerpen)

Onderwerp akte: WIJZIGING RAAD VAN BESTUUR "OFP PROVANT"

A. De Algemene Vergadering van OFP PROVANT besliste op 27/06/2014 om volgende wijzigingen door te voeren in de Raad van Bestuur:

Ontslag als bestuurder:

- De heer Francis Stijnen, Tielendijk 53, 2300 Turnhout, ° 01/09/1959

te vervangen door

- De heer Marc Boogers, Renier Sniedersstraat 13, 2300 Turnhout, °Turnhout, 19/09/1964

Benoemd als bestuurder.

Ontslag als bestuurder:

- De heer Hubert Eüler, Reigerstraat 15, 2110 Wijnegem, 024/01/1955

te vervangen door:

- De heer Gerard Van der Elst, Bredabaan 772, 2930 Brasschaat, ° Antwerpen, 07/12/1952

Benoemd als bestuurder.

B. Huidige samenstelling Raad van Bestuur

- De heer Ludwig Caluwé, Kloosterstraat 61, 2910 Essen

- De heer Bruno Peeters, Jozef Embrechtsstraat 12 , 2360'0ud-Turnhout

- De heer Peter Sommen, Krentzen 3, 2250 Olen

- De heer Wilfried Van Gorp, Willebeek 15, 2930 Brasschaat

- De heer Koenraad Anciaux, Koningin Astridlaan 76 bus 501, 2800 Mechelen

- De heer Marc Boogers, Renier Sniedersstraat 13, 2300 Turnhout

Op de laatste blz. van Luik B vermelden: Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso: Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 01/10/2014 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

Luik B - Vervolg

- De heer Lue Van der Auwera, Eksterstraat 15, 2580 Putte

- De heer Gerard Van der Eist, Bredabaan 772, 2930 Brasschaat

- De heer Joris Lermytte, Voskenslaan 389, 9000 Gent

LUDWIG CALUWÉ

VOORZI I I .ER

-

Voor-

behouden

aan het

Belgisch

Staatsblad

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 01/10/2014 - Annexes du Moniteur belge

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto: Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso: Naam en handtekening

22/12/2014
ÿþ M0D 2,2

ln de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

*14226 9l II 1111

Kechtoanvan~ndel

Antwerpen

1 1 DEL 2014

afdelin~~Q~erpen

._..~.~

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 22/12/2014 - Annexes du Moniteur belge



Ondernemingsnr : 0809.537.1 55

Benaming

(voluit) : OFP PROVANT



(verkort) :

Rechtsvorm : Organisme voor de financiering van pensioenen

Zetel : Koningin Elisabethlei 22, 2018 Antwerpen (gerechtelijk arrondissement Antwerpen)

Onderwerp akte : WIJZIGING STATUTEN "OFP PROVANT"





OP 27 juni 2014 keurden de leden van de Algemene Vergadering van het OFP PROVANT de voorgestelde wijziging aan de statuten goed.

STATUTEN

TITEL I: VORM  BENAMING  ZETEL  DOEL  DUUR

Artikel 1

De naam van het organisme voor de financiering van pensioenen is 'OFP PROVANT'.





Artikel 2

De maatschappelijke zetel en het hoofdbestuur van het organisme zijn gevestigd te Koningin Elisabethlei

22, 2018 Antwerpen, gerechtelijk arrondissement Antwerpen,

Artikel 3

Het organisme heeft tot doel:

a) Op te treden ais een instelling voor bedrijfspensioenvoorzieningen, zowel ten voordele van het huidige als voormalige contractuele personeel van

- de Provincie Antwerpen,

- de gemeenten, OCMW's, intercommunales of andere publiekrechtelijke rechtspersonen van de provincie

Antwerpen,

instellingen met een publieke opdracht, gelegen in de provincie Antwerpen, die erkend zijn door de

federale overheid, de gemeenschappen en gewesten, de provincies of gemeenten,

(hierna gezamenlijk de 'Provincie Antwerpen Groep') overeenkomstig de pensioenregelingen van de Provincie Antwerpen Groep en de wettelijke bepalingen terzake.

b) De Provincie Antwerpen Groep bij te staan met betrekking tot het beheer en de uitvoering van hun pensioenregelingen.





Met het oog op het bereiken van deze doelstellingen zal het organisme:

a) alle fondsen die haar ter beschikking worden gesteld ontvangen, beheren en beleggen overeenkomstig het prudentiebeginsel, en desgevallend, overdragen; en

b) betalingen doen van pensioenuitkeringen overeenkomstig de pensioenregelingen van de Provincie Antwerpen of de leden van de "Provincie Antwerpen Groep";

c) de activa die niet langer nodig zijn voor het beheer van de pensioentoezegging desgevallend een andere sociale bestemming geven conform het terzake toepasselijke recht; en

d) alle nuttige of noodzakelijke documenten opstellen.



Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 22/12/2014 - Annexes du Moniteur belge

MoD 2.2

Daarenboven kan het organisme, binnen de wettelijke grenzen van toepassing op organismen voor de financiering van pensioenen en voor instellingen van bedrijfspensioenvoorzieningen, aile handelingen stellen en alle activiteiten uitoefenen die rechtstreeks of onrechtstreeks bijdragen tot het bereiken van haar doelstellingen.

Artikel 4

Het organisme wordt opgericht voor onbepaalde duur.

TITEL II: LEDEN

Artikel 5

Het organisme zal bestaan uit minimum één lid.

Indien het enige lid ontslag neemt of wordt uitgesloten, zal de raad van bestuur alles in het werk stellen om binnen de zes maanden een nieuw lid te vinden.

Indien het organisme op een bepaald ogenblik minder dan één gewoon lid zou tellen, zal de raad van bestuur bijeengeroepen worden binnen de zes weken om te onderzoeken of binnen een periode van zes maanden na het wegvallen van het laatste of enige lid, een nieuw of ander gewoon lid kan toetreden tot of een nieuw of ander lid gewoon lid kan worden van het organisme.

In zulk geval is de raad van bestuur bevoegd om te beslissen met een gewone meerderheid van de aanwezige of vertegenwoordigde stemmen, over de toetreding van een lid. Bij staking van stemmen in de raad van bestuur, zal in dit geval, de stem van de voorzitter van de raad van bestuur doorslaggevend zijn.

Artikel 6

De algemene vergadering van leden oordeelt discretionair over de toetreding van nieuwe leden. Kunnen enkel lid zijn: de bijdragende ondernemingen, zijnde de bijdragende rechtspersonen, bedoeld in artikel 3, a).

Toetreding tot het organisme in hoedanigheid van lid impliceert van rechtswege de aanvaarding van deze statuten en van de beheersovereenkomst tussen het organisme en de bijdragende ondernemingen van kracht op het ogenblik van toetreding.

Artikel 7

Het staat ieder lid vrij op ieder ogenblik uit het organisme te treden, mits schriftelijke mededeling gericht aan de voorzitter van de raad van bestuur. Leden die niet langer voldoen aan de voorwaarden, beschreven onder artikel 6 hierboven, worden geacht ontslag te hebben genomen.

De bijdragende ondernemingen dienen echter lid te blijven zolang de instelling voor bedrijfspensioen-voorziening belast is met het beheer van hun pensioenverplichtingen.

Artikel 8

Leden kunnen uit het organisme uitgesloten worden middels een besluit van de algemene vergadering.

De bijdragende ondernemingen dienen echter lid te blijven zolang de instelling voor bedrijfspensioen-voorziening belast is met het beheer van hun pensioenverplichtingen.

Artikel 9

De leden zijn niet verplicht een lidgeld of bijdrage te betalen, onder voorbehoud van hun verplichtingen in

het kader van de toepasselijke pensioenregelingen.

De leden zullen niet persoonlijk aansprakelijk zijn voor schulden of verbintenissen van het organisme, behoudens andersluidende wettelijke bepaling.

Leden die uitgetreden of uitgesloten zijn van het organisme hebben geen rechten of aanspraken jegens het actief van het organisme, behalve zoals voorzien door de beheersovereenkomst tussen het organisme en de bijdragende ondernemingen.

TITEL Ilh ALGEMENE VERGADERING

Artikel 10

De algemene vergadering bestaat uit alle leden. Elk lid wordt vertegenwoordigd door één vaste

vertegenwoordiger.

J ~ L

J

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 22/12/2014 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

De algemene vergadering heeft de bevoegdheden bepaald bij wet en in deze statuten. Behoren

inzonderheid tot haar bevoegdheden:

- statutenwijzigingen;

- de benoeming en de afzetting en ambtsbeëindiging van de bestuurders, erkende commissaris(sen) en revisortaatsvennootschap(pen), aangewezen actuaris(sen) en vereffenaar(s), en de vaststelling van hun bezoldiging;

- de toetreding en uitsluiting van leden;

- de goedkeuring van de jaarrekeningen en het jaarverslag;

- het verlenen van kwijting aan bestuurders, commissarissen en revisoraatsvennootschappen voor het

uitvoeren van hun laken;

- de bekrachtiging van het financieringsplan, de verklaring inzake beleggingsbeginselen en de beheersovereenkomst met de bijdragende onderneming(en) en eventuele wijzigingen van deze documenten;

- de bekrachtiging van collectieve overdrachten;

- de aanvaarding voor uitvoering van de diverse pensioenregelingen van de leden van de Provincie Antwerpen Groep; en de ontbinding en vereffening van het organisme.

Artikel 11

De algemene jaarvergadering wordt gehouden in de loop van het tweede trimester van ieder jaar. De algemene vergaderingen, zowel de jaarlijkse als de buitengewone, worden gehouden op de maatschappelijke zetel of de plaats aangeduid in de oproeping. De vergadering wordt samengeroepen door de voorzitter, de raad van bestuur of één vijfde van de leden,

De oproeping tot vergadering gebeurt per gewone brief of e-mail minstens 8 dagen voor de vergadering. De oproeping vermeldt de agenda. Elk voorstel ondertekend door ten minste één twintigste van de leden wordt op de agenda gebracht.

Ieder lid kan aan de oproeping verzaken en zal in ieder geval worden geacht regelmatig opgeroepen te zijn indien hij aanwezig of vertegenwoordigd is op de vergadering.

Artikel 12

De voorzitter van de algemene vergadering is de vaste vertegenwoordiger van de Provincie Antwerpen.

De algemene vergadering wordt voorgezeten door de voorzitter of door een persoon aangeduid door de vergadering. Zij kan slechts geldig beraadslagen indien ten minste één lid aanwezig of vertegenwoordigd is.

Ieder lid kan middels een geschreven volmacht een ander lid machtigen hem of haar te vertegenwoordigen op een vergadering.

Artikel 13

Ieder lid heeft één stem.

De agenda kan door de algemene vergadering slechts worden gewijzigd indien alle leden aanwezig of vertegenwoordigd zijn.

De algemene vergadering beslist bij gewone meerderheid van de aanwezige en vertegenwoordigde leden. In geval van staking van stemmen heeft de voorzitter of de persoon die de vergadering voorzit de beslissende stem.

Artikel 14

De notulen van de algemene vergadering worden ondertekend door de voorzitter en bewaard op de zetel.

Elk lid heeft kosteloos recht op inzage in de notulen en de bijhorende documenten op de zetel.

TITEL IV: OPERATIONELE ORGANEN  BESTUUR -- DAGELIJKS BESTUUR  BELEGGINGSCOMITÉ - VERTEGENWOORDIGING

Artikel 15

Het organisme heeft een raad van bestuur bestaande uit minimum 10 bestuurders, waarvan:

- 5 bestuurders worden voorgedragen door het provinciebestuur (Provincie Antwerpen);

- 3 bestuurders worden voorgedragen door de representatieve vakorganisaties;

- 2 bestuurders worden voorgedragen door de arrondissementshoofdplaatsen van de 2 arrondissementen

met de meeste aangeslotenen;

À

r

h50D 2.2

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 22/12/2014 - Annexes du Moniteur belge

-1 bestuurder wordt voorgedragen door de intercommunale met de meeste personeelsleden.

De bestuurders ontvangen per vergadering waarop zij aanwezig zijn een zitpenning. De hoogte de zitpenning wordt bepaald door de algemene vergadering en omvat aile kosten.

De raad van bestuur bepaalt het algemeen beleid van het organisme.

De raad heeft de meest uitgebreide bevoegdheden om alle handelingen te verrichten die nodig of dienstig zijn voor de verwezenlijking van het maatschappelijk doel van het organisme, met uitzondering van de bevoegdheden bij wet of bij deze statuten voorbehouden aan de algemene vergadering.

De raad van bestuur is bevoegd voor alle operationele taken bepaald door de wet.

De algemene vergadering benoemt de bestuurders voor een hemieuwbare termijn van maximum zes jaar. De bijdragende ondernemingen en de aangesloten en of hun vertegenwoordigers moeten de meerderheid uitmaken in de raad van bestuur.

De raad van bestuur kiest onder haar leden die zijn voorgedragen door het provinciebestuur (Provincie Antwerpen) een voorzitter. De raad van bestuur kan tevens onder haar leden die zijn voorgedragen door het provinciebestuur (Provincie Antwerpen) een ondervoorzitter kiezen . De ondervoorzitter zal de voorzitter bijstaan en indien de voorzitter in de onmogelijkheid is de vergadering voor te zitten, zal hij de functie van voorzitter opnemen.

De raad van besuur kan bijzondere bevoegdheden opdragen aan een persoon van haar keuze. De raad van bestuur kan tenslotte beslissen tot oprichting van andere operationele organen.

Artikel 16

Het dagelijks bestuur van het organisme wordt opgedragen aan het operationeel orgaan van dagelijks bestuur. Dit orgaan is bevoegd om alle handelingen te stellen en alle beslissingen te nemen betreffende het dagelijks bestuur van het organisme voor de financiering van pensioenen, onder toezicht van de raad van bestuur.

Dit orgaan bestaat uit één of meerdere fysieke personen, aangeduid door de raad van bestuur, al dan niet bestuurders.

Tenzij de raad van bestuur anders beslist, vormen de leden van het dagelijks bestuur een college en beslissen zij bij gewone meerderheid.

Het mandaat van de leden van het dagelijks bestuur geldt voor een duur van 6 jaar, tenzij de raad van bestuur hierover anders beslist.

De raad van bestuur bepaalt bij beslissing genomen bij gewone meerderheid de opdracht van het orgaan belast met het dagelijks bestuur.

Artikel 16bis

Het orgaan belast met het dagelijks bestuur staat onder leiding van een of meerdere gedelegeerde

bestuurders.

De gedelegeerd bestuurder wordt aangeduid door de raad van bestuur voor een periode van 6 jaar. Deze periode is hernieuwbaar.

De functie van gedelegeerd bestuurder is bezoldigd. De gedelegeerd bestuurder ontvangt jaarlijks een vast bedrag dat de vergoeding van alle onkosten omvat. Dit bedrag wordt bepaald door de raad van bestuur.

De gedelegeerd bestuurder werkt onder toezicht van de raad van bestuur,

Artikel 17

Het beleggingsbeleid van het organisme wordt toegewezen aan het beleggingscomité.

Het beleggingscomité oefent haar opdracht uit binnen het kader van en met inachtneming en naleving van de verklaring inzake de beleggingsbeginselen van het organisme,

Dit orgaan bestaat uit minstens twee fysieke personen, al dan niet bestuurders, aangeduid door de raad van

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 22/12/2014 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

bestuur.

Het mandaat van de leden van het beleggingscomité is onbezoldigd en geldt voor een duur van 6 jaar, tenzij de raad van bestuur hierover anders beslist.

De raad van bestuur bepaalt bij beslissing genomen bij gewone meerderheid de opdracht van het beleggingscomité.

Artikel 18

De leden van de operationele organen zijn niet persoonlijk aansprakelijk voor schulden of verbintenissen

van het organisme.

De raad van bestuur kan een bezoldiging toekennen aan een of meerdere leden van de andere operationele organen.

De leden van de operationele organen moeten over de vereiste professionele betrouwbaarheid, de passende beroepskwalificaties en  ervaring beschikken om hun functies te kunnen uitoefenen.

De leden van de operationele organen kunnen te allen tijde ontslagen worden door het orgaan dat hen heeft benoemd of zelf ontslag nemen met inachtneming van een opzeggingsperiode van een maand.

Artikel 19

De vergaderingen van de operationele organen zullen gehouden worden op de maatschappelijke zetel of de plaats aangeduid in de oproeping. De oproeping tot vergadering gebeurt door de voorzitter of zijn vertegenwoordiger. De oproeping tot vergadering gebeurt per gewone brief of e-mail minstens één week of, ingeval van hoogdringendheid, minstens 24 uur voor de vergadering. De oproeping vermeldt de agenda. Iedere bestuurder of lid van het operationeel orgaan kan aan de oproeping verzaken en zal in ieder geval worden geacht regelmatig opgeroepen te zijn indien hij aanwezig of vertegenwoordigd is op de vergadering.

In uitzonderlijke gevallen, wanneer de dringende noodzakelijkheid en het maatschappelijk belang dit vereisen, kunnen de besluiten van de operationele organen worden genomen bij eenparig schriftelijk akkoord van de leden van het orgaan. Deze procedure kan evenwel niet worden gevolgd voor de vaststelling van de jaarrekening.

Artikel 20

De operationele organen worden voorgezeten door de voorzitter van het orgaan, gekozen door de leden van

het orgaan.

Een operationeel orgaan kan slechts geldig beraadslagen indien tenminste de helft van de leden aanwezig of vertegenwoordigd is. Indien dit quorum niet wordt bereikt, wordt een nieuwe vergadering opgeroepen die geldig kan besluiten ongeacht het aantal aanwezige leden.

Ieder lid van een operationeel orgaan kan een ander lid middels een geschreven volmacht machtigen hem op de vergadering te vertegenwoordigen.

Artikel 21

ieder lid van een operationeel orgaan heeft één stem. Het operationeel orgaan beslist bij eenvoudige meerderheid van de aanwezige of vertegenwoordigde leden, Bij staking van stemmen heeft de voorzitter van het orgaan een doorslaggevende stem,

Artikel 22

De notulen van het operationeel orgaan worden ondertekend door de voorzitter of zijn vertegenwoordiger en één ander lid en bewaard op de zetel. Ieder lid van het organisme heeft te allen tijde kosteloos toegang tot de notulen op de zetel.

Artikel 23

Het organisme wordt geldig vertegenwoordigd ten opzichte van derden door de voorzitter van de raad van bestuur of zijn vertegenwoordiger en één andere bestuurder, gezamenlijk handelend, of door ieder persoon, al dan niet bestuurder, handelend binnen de bevoegdheden die hem werden opgedragen door de raad van bestuur.

TITEL V: COMMISSARIS(SEN)

Artikel 24

r

e

MOD 22

Luik B - Vervolg

De algemene vergadering zal voor een hernieuwbare termijn van drie jaar één of meer commissarissen aanduiden die belast zijn met de centrale van de financiële toestand, van de jaarrekening en van de regelmatigheid in het licht van de wetten en van de statuten van de verrichtingen die in de jaarrekening moeten worden vastgesteld.

TITEL VI: BOEKJAAR  JAARREKENING

Voorbehouden aan het Belgisch Staatsblad

Artikel 25

Het boekjaar van het organisme loopt van één januari tot éénendertig december van ieder jaar. De jaarrekeningen van ieder boekjaar zullen warden opgemaakt door de raad van bestuur en ter goedkeuring worden voorgelegd aan de algemene vergadering.

TITEL VII: ONTBINDING  VEREFFENING

Artikel 26

In geval van ontbinding van het organisme duidt de algemene vergadering één of meerdere vereffenaars aan. De algemene vergadering beslist over hun opdracht en bevoegdheden binnen de beperkingen opgelegd bij wet en over de bestemming van het actief, na aanzuivering van het passief.

Ludwig Caluwé

Voorzitter

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 22/12/2014 - Annexes du Moniteur belge

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of erganisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

25/07/2013
ÿþMon 2.2

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie

na neerlegging van de akte ter griffie

I1I

1111111*11

Op de laatste blz. van Luik 13 vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

r

.

1-((01PNAian

-

1 6 -i.--

+ANTrWÎPEN

Ondernemingsnr : 0809.537.155

Benaming

(voluit) : OFP PROVANT

(verkort) : NVT (niet van toepassing)

Rechtsvorm : Organisme voor de financiering van pensioenen

Zetel : Koningin Elisabethlei 22, 2018 Antwerpen (gerechtelijk arrondissement Antwerpen)

Onderwerp akte : WIJZIGING RAAD VAN BESTUUR "OFP PROVANT"

A. De Algemene Vergadering van OFP PROVANT besliste op 18/06/2013 om volgende wijzigingen door te voeren in de Raad van Bestuur :

- De heer Bart De Nijn, Tervuursesteenweg 299 , 2800 Mechelen, ° Schoten, 20/06/1954

vervangen door:

De heer Bruno Peeters, JozefEmbrechtsstraat 12 , 2360 Oud-Turnhout, ° Mortsel, 27/07/1955

- De heer Arnold Van Aperen, Meerdorp 66, 2321 Meer, ° Meer, 20/08/1939

vervangen door:

De heer Ludwig Caluwé, Kloosterstraat 61, 2910 Essen, ° Mortsel, 05/07/1961

Mevrouw Suzy Maes, Steenweg op Zondereigen 31, 2300 Turnhout, ° Turnhout, 12/03/1956

vervangen door

De heer Francis Stijven, Tielendijk 53, 2300 Turnhout, ° Turnhout 01/09/1959

- De heer Frans Marivoet, Kesselsesteenweg 8, 2520 Ranst, ° Antwerpen, 21/07/1947

vervangen door

De heer Joris Lermytte, Voskenslaan 389, 9000 Gent, ° Blankenberge, 07/10/1980

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 25/07/2013 - Annexes du Moniteur belge

Moo 2.2

4 vor-

behSuden aan het Belgisch Staatsblad







Luik B - Vervolg

B. Huidige samenstelling Raad van Bestuur:.

- De heer Ludwig Caluwé, Kloosterstraat 61, 29I0 Essen

- De heer Bruno Peeters, Jozef Embrechtsstraat 12 , 2360 Oud-Turnhout

- De heer Peter Sommen, Krentzen 3, 2250 Olen

- De heer Wilfried Van Gorp, WiIlebeek 15, 2930 Brasschaat

- De heerd Koenraad Anciaux, Koningin Astridlaan 76 bus 501, 2800 Mechelen

- De heer Francis Stijnen, Tielendijk 53, 2300 Turnhout

- De heer Luc Van der Auwera, Eksterstraat 15, 2580 Putte

- De heer Hubert Euler, Reigerstraat 15, 2110 Wijnegem

- De heer Joris Lerrnytte, Voskenslaan 389, 9000 Gent

LUDWIG CALUWÉ

VOORZITTER

Op de laatste blz. van Luik B vernielden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting'of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

02/03/2012
ÿþ4 Moo 2.2

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

v( beht aar Bel! Staat } I 111111 11111 lii I lI 11111 11111 11111 LI il Il 1111 r -

*12049474* RECt-7TC= K

KOOPHANDEL

~ o 12- 2012

ANTW rGreEN





Ondernemingsnr : 0809.537.155

Benaming

(voluit) : OFP PROVANT

(verkort) : NVT (niet van toepassing)

Rechtsvorm : Organisme voor de financiering van pensioenen

Zetel : Koningin Elisabethlei 22, 2018 Antwerpen (gerechtelijk arrondissement Antwerpen)

Onderwerp akte : WIJZIGING RAAD VAN BESTUUR "OFP PROVANT"

Wijziging per 23 december 2011 (datum van bekrachtiging door Algemene Vergadering)

Opname van mevrouw Suzy Maes, Steenweg op Zondereigen 31, 2300 Turnhout, ° Turnhout, I2/03/I956 binnen de Raad van Bestuur van het OFP PROVANT.

RIK RÜTTGER

VOORZITTER

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening. .

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 02/03/2012 - Annexes du Moniteur belge

10/08/2011
ÿþ MOD 2.2

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

beh as Be Sta; RECHTBANK

KOOPHANDEL

11111 2 9 JULI 2011.

tuut

ANTVtiGVii&PEN





Ondernemingsnr : 0809.537.155

Benaming

(voluit) : OFP PROVANT

(verkort) : NVT (niet van toepassing)

Rechtsvorm : Organisme voor de financiering van pensioenen

Zetel : Koningin Elisabethlei 22, 2018 Antwerpen (gerechtelijk arrondissement Antwerpen)

Onderwerp akte : WIJZIGING STATUTEN OFP PROVANT EN WIJZIGING RAAD VAN BESTUUR

Wijzigingen per 17 juni 2011 (datum van bekrachtiging door Algemene Vergadering) : A. Satutenwijziging OFP PROVANT

De Raad van Bestuur van OFP PROVANT besliste op 20/05/2011 om de statuten van OFP PROVANT als volgt te wijzigingen :

STATUTEN

TITEL I: VORM  BENAMING  ZETEL  DOEL  DUUR

Artikel 1

De naam van het organisme voor de financiering van pensioenen is `OFP PROVANT'.

Artikel 2

De maatschappelijke zetel en het hoofdbestuur van het organisme zijn gevestigd te Koningin Elisabethlei 22, 2018 Antwerpen, gerechtelijk arrondissement Antwerpen.

Artikel 3

Het organisme heeft tot doel:

a) Op te treden als een instelling voor bedrijfspensioenvoorzieningen, zowel ten voordele van het huidige ais voormalige contractuele personeel van

- de Provincie Antwerpen,

- de gemeenten, OCMW's, intercommunales of andere publiekrechtelijke rechtspersonen van de provincie Antwerpen,

- instellingen met een publieke opdracht, gelegen in de provincie Antwerpen, die erkend zijn door de federale overheid, de gemeenschappen en gewesten, de provincies of gemeenten,

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 10/08/2011 - Annexes du Moniteur belge

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 10/08/2011 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

(hierna gezamenlijk de `Provincie Antwerpen Groept) overeenkomstig de pensioenregelingen van de Provincie Antwerpen Groep en de wettelijke bepalingen terzake.

b) De Provincie Antwerpen Groep bij te staan met betrekking tot het beheer en de uitvoering van hun pensioenregelingen.

Met het oog op het bereiken van deze doelstellingen zal het organisme:

a) alle fondsen die haar ter beschikking worden gesteld ontvangen, beheren en beleggen overeenkomstig het prudentiebeginsel, en desgevallend, overdragen; en

b) betalingen doen van pensioenuitkeringen overeenkomstig de pensioenregelingen van de Provincie Antwerpen of de leden van de "Provincie Antwerpen Groep";

c) de activa die niet langer nodig zijn voor het beheer van de pensioentoezegging desgevallend een andere sociale bestemming geven conform het terzake toepasselijke recht; en

d) alle nuttige of noodzakelijke documenten opstellen.

Daarenboven kan het organisme, binnen de wettelijke grenzen van toepassing op organismen voor de financiering van pensioenen en voor instellingen van bedrijfspensioenvoorzieningen, alle handelingen stellen en alle activiteiten uitoefenen die rechtstreeks of onrechtstreeks bijdragen tot het bereiken van haar doelstellingen.

Artikel 4

Het organisme wordt opgericht voor onbepaalde duur.

TITEL H: LEDEN

Artikel 5

Het organisme zal bestaan uit minimum één lid.

Indien het enige lid ontslag neemt of wordt uitgesloten, zal de raad van bestuur alles in het werk stellen om

binnen de zes maanden een nieuw lid te vinden. .

Indien het organisme op een bepaald ogenblik minder dan één gewoon lid zou tellen, zal de raad van bestuur bijeengeroepen worden binnen de zes weken om te onderzoeken of binnen een periode van zes maanden na het wegvallen van het laatste of enige lid, een nieuw of ander gewoon lid kan toetreden tot of een nieuw of ander lid gewoon lid kan worden van het organisme.

In zulk geval is de raad van bestuur bevoegd om te beslissen met een gewone meerderheid van de aanwezige of vertegenwoordigde stemmen, over de toetreding van een lid. Bij staking van stemmen in de raad van bestuur, zal in dit geval, de stem van de voorzitter van de raad van bestuur doorslaggevend zijn.

Artikel 6

De algemene vergadering van leden oordeelt discretionair over de toetreding van nieuwe leden. Kunnen enkel lid zijn: de bijdragende ondernemingen, zijnde de bijdragende rechtspersonen, bedoeld in artikel 3, a).

Toetreding tot het organisme in hoedanigheid van lid impliceert van rechtswege de aanvaarding van deze statuten en van de beheersovereenkomst tussen het organisme en de bijdragende ondernemingen van kracht op het ogenblik van toetreding.

Artikel 7

~

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 10/08/2011 - Annexes du Moniteur belge

M0D2.2

Het staat ieder lid vrij op ieder ogenblik uit het organisme te treden, mits schriftelijke mededeling gericht aan de voorzitter van de raad van bestuur. Leden die niet langer voldoen aan de voorwaarden, beschreven onder artikel 6 hierboven, worden geacht ontslag te hebben genomen.

De bijdragende ondernemingen dienen echter lid te blijven zolang de instelling voor

bedrijfspensioenvoorziening belast is met het beheer van hun pensioenverplichtingen.

Artikel 8

Leden kunnen uit het organisme uitgesloten worden middels een besluit van de algemene vergadering.

De bijdragende ondernemingen dienen echter lid te blijven zolang de instelling voor

bedrijfspensioenvoorziening belast is met het beheer van hun pensioenverplichtingen.

Artikel 9

De leden zijn niet verplicht een lidgeld of bijdrage te betalen, onder voorbehoud van hun verplichtingen in het kader van de toepasselijke pensioenregelingen.

De leden zullen niet persoonlijk aansprakelijk zijn voor schulden of verbintenissen van het organisme, behoudens andersluidende wettelijke bepaling.

Leden die uitgetreden of uitgesloten zijn van het organisme hebben geen rechten of aanspraken jegens het actief van het organisme, behalve zoals voorzien door de beheersovereenkomst tussen het organisme en de bijdragende ondernemingen.

TITEL III: ALGEMENE VERGADERING

Artikel 10

De algemene vergadering bestaat uit alle leden. Elk lid wordt vertegenwoordigd door één vaste vertegenwoordiger.

De algemene vergadering heeft de bevoegdheden bepaald bij wet en in deze statuten. Behoren inzonderheid tot haar bevoegdheden:

-statutenwijzigingen;

-de benoeming en de afzetting en ambtsbeëindiging van de bestuurders, erkende commissaris(sen) en revisortaatsvennootschap(pen), aangewezen actuaris(sen) en vereffenaar(s), en de vaststelling van hun bezoldiging;

-de toetreding en uitsluiting.van leden;

-de goedkeuring van de jaarrekeningen en het jaarverslag;

-het verlenen van kwijting aan bestuurders, commissarissen en revisoraatsvennootschappen voor het uitvoeren van hun taken;

-de bekrachtiging van het financieringsplan, de verklaring inzake beleggingsbeginselen en de beheersovereenkomst met de bijdragende onderneming(en) en eventuele wijzigingen van deze documenten;

-de bekrachtiging van collectieve overdrachten;

-de aanvaarding voor uitvoering van de diverse pensioenregelingen van de leden van de Provincie Antwerpen Groep; en de ontbinding en vereffening van het organisme.

Artikel I I

De algemene jaarvergadering wordt gehouden in de loop van het tweede trimester van ieder jaar. De algemene vergaderingen, zowel de jaarlijkse als de buitengewone, worden gehouden op de

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -10/08/2011- Annexes du Moniteur belge

Mon 2.2

maatschappelijke zetel of de plaats aangeduid in de oproeping. De vergadering wordt samengeroepen door de voorzitter, de raad van bestuur of één vijfde van de leden.

De oproeping tot vergadering gebeurt per gewone brief of e-mail minstens 8 dagen voor de vergadering. De oproeping vermeldt de agenda. Elk voorstel ondertekend door ten minste één twintigste van de leden wordt op de agenda gebracht.

Ieder lid kan aan de oproeping verzaken en zal in ieder geval worden geacht regelmatig opgeroepen te zijn indien hij aanwezig of vertegenwoordigd is op de vergadering.

Artikel 12

De voorzitter van de algemene vergadering is de vaste vertegenwoordiger van de Provincie Antwerpen.

De algemene vergadering wordt voorgezeten door de voorzitter of door een persoon aangeduid door de vergadering. Zij kan slechts geldig beraadslagen indien ten minste één lid aanwezig of vertegenwoordigd is.

Ieder lid kan middels een geschreven volmacht een ander lid machtigen hem of haar te vertegenwoordigen op een vergadering.

Artikel 13

Ieder lid heeft één stem.

De agenda kan door de algemene vergadering slechts worden gewijzigd indien alle leden aanwezig of vertegenwoordigd zijn.

De algemene vergadering beslist bij gewone meerderheid van de aanwezige en vertegenwoordigde leden. In geval van staking van stemmen heeft de voorzitter of de persoon die de vergadering voorzit de beslissende stem.

Artikel 14

De notulen van de algemene vergadering worden ondertekend door de voorzitter en bewaard op de zetel. Elk lid heeft kosteloos recht op inzage in de notulen en de bijhorende documenten op de zetel.

TITEL IV: OPERATIONELE ORGANEN  BESTUUR  DAGELIJKS BESTUUR  BELEGGINGSCOMITÉ -

VERTEGENWOORDIGING

Artikel 15

Het organisme heeft een raad van bestuur bestaande uit minimum 10 bestuurders, waarvan:

-5 bestuurders worden voorgedragen door het provinciebestuur (Provincie Antwerpen);

-3 bestuurders worden voorgedragen door de representatieve vakorganisaties;

-2 bestuurders worden voorgedragen door de arrondissementshoofdplaatsen van de 2 arrondissementen met de meeste aangeslotenen.

De bestuurders ontvangen per vergadering waarop zij aanwezig zijn een zitpenning. De hoogte de zitpenning wordt bepaald door de algemene vergadering en omvat alle kosten.

De raad van bestuur bepaalt het algemeen beleid van het organisme.

De raad heeft de meest uitgebreide bevoegdheden om alle handelingen te verrichten die nodig of dienstig zijn voor de verwezenlijking van het maatschappelijk doel van het organisme, met uitzondering van de bevoegdheden bij wet of bij deze statuten voorbehouden aan de algemene vergadering.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 10/08/2011 - Annexes du Moniteur belge

. MOD 2.2

De raad van bestuur is bevoegd voor alle operationele taken bepaald door de wet.

De algemene vergadering benoemt de bestuurders voor een hernieuwbare termijn van maximum zes jaar. De bijdragende ondernemingen en de aangesloten en of hun vertegenwoordigers moeten de meerderheid uitmaken in de raad van bestuur.

De raad van bestuur kiest onder haar leden die zijn voorgedragen door het provinciebestuur (Provincie Antwerpen) een voorzitter. De raad van bestuur kan tevens onder haar leden die zijn voorgedragen door het provinciebestuur (Provincie Antwerpen) een ondervoorzitter kiezen . De ondervoorzitter zal de voorzitter bijstaan en indien de voorzitter in de onmogelijkheid is de vergadering voor te zitten, zal hij de functie van voorzitter opnemen.

De raad van besuur kan bijzondere bevoegdheden opdragen aan een persoon van haar keuze. De raad van bestuur kan tenslotte beslissen tot oprichting van andere operationele organen. Artikel 16

Het dagelijks bestuur van het organisme wordt opgedragen aan het operationeel orgaan van dagelijks bestuur. Dit orgaan is bevoegd om alle handelingen te stellen en alle beslissingen te nemen betreffende het dagelijks bestuur van het organisme voor de financiering van pensioenen, onder toezicht van de raad van bestuur.

Dit orgaan bestaat uit één of meerdere fysieke personen, aangeduid door de raad van bestuur, al dan niet bestuurders.

Tenzij de raad van bestuur anders beslist, vormen de Ieden van het dagelijks bestuur een college en beslissen zij bij gewone meerderheid.

Het mandaat van de leden van het dagelijks bestuur geldt voor een duur van 6 jaar, tenzij de raad van bestuur hierover anders beslist.

De raad van bestuur bepaalt bij beslissing genomen bij gewone meerderheid de opdracht van het orgaan belast met het dagelijks bestuur.

Artikel 16bis

Het orgaan belast met het dagelijks bestuur staat onder leiding van een of meerdere gedelegeerde bestuurders.

De gedelegeerd bestuurder wordt aangeduid door de raad van bestuur voor een periode van 6 jaar. Deze periode is hernieuwbaar.

De functie van gedelegeerd bestuurder is bezoldigd. De gedelegeerd bestuurder ontvangt jaarlijks een vast bedrag dat de vergoeding van alle onkosten omvat. Dit bedrag wordt bepaald door de raad van bestuur.

De gedelegeerd bestuurder werkt onder toezicht van de raad van bestuur.

Artikel 17

Het beleggingsbeleid van het organisme wordt toegewezen aan het beleggingscomité.

Het beleggingscomité oefent haar opdracht uit binnen het kader van en met inachtneming en naleving van de verklaring inzake de beleggingsbeginselen van het organisme.

Dit orgaan bestaat uit minstens twee fysieke personen, al dan niet bestuurders, aangeduid door de raad van bestuur. "

Het mandaat van de leden van het beleggingscomité is onbezoldigd en geldt voor een duur van 6 jaar, tenzij de raad van bestuur hierover anders beslist.

e

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 10/08/2011 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

De raad van bestuur bepaalt bij beslissing genomen bij gewone meerderheid de opdracht van het beleggingscomité.

Artikel 18

De leden van de operationele organen zijn niet persoonlijk aansprakelijk voor schulden of verbintenissen van het organisme.

De raad van bestuur kan een bezoldiging toekennen aan een of meerdere leden van de andere operationele organen.

De leden van de operationele organen moeten over de vereiste professionele betrouwbaarheid, de passende beroepskwalificaties en  ervaring beschikken om hun functies te kunnen uitoefenen.

De leden van de operationele organen kunnen te allen tijde ontslagen worden door het orgaan dat hen heeft benoemd of zelf ontslag nemen met inachtneming van een opzeggingsperiode van een maand.

Artikel 19

De vergaderingen van de operationele organen zullen gehouden worden op de maatschappelijke zetel of de plaats aangeduid in de oproeping. De oproeping tot vergadering gebeurt door de voorzitter of zijn vertegenwoordiger. De oproeping tot vergadering gebeurt per gewone brief of e-mail minstens één week of, ingeval van hoogdringendheid, minstens 24 uur voor de vergadering. De oproeping vermeldt de agenda. Iedere bestuurder of lid van het operationeel orgaan kan aan de oproeping verzaken en zal in ieder geval worden geacht regelmatig opgeroepen te zijn indien hij aanwezig of vertegenwoordigd is op de vergadering.

In uitzonderlijke gevallen, wanneer de dringende noodzakelijkheid en het maatschappelijk belang dit vereisen, kunnen de besluiten van de operationele organen worden genomen bij eenparig schriftelijk akkoord van de leden van het orgaan. Deze procedure kan evenwel niet worden gevolgd voor de vaststelling van de jaarrekening.

Artikel 20

De operationele organen worden voorgezeten door de voorzitter van het orgaan, gekozen door de leden van het orgaan.

Een operationeel orgaan kan slechts geldig beraadslagen indien tenminste de helft van de leden aanwezig of vertegenwoordigd is. Indien dit quorum niet wordt bereikt, wordt een nieuwe vergadering opgeroepen die geldig kan besluiten ongeacht het aantal aanwezige leden.

Ieder lid van een operationeel orgaan kan een ander lid middels een geschreven volmacht machtigen hem op de vergadering te vertegenwoordigen.

Artikel 21

leder lid van een operationeel orgaan heeft één stem. Het operationeel orgaan beslist bij eenvoudige meerderheid van de aanwezige of vertegenwoordigde leden. Bij staking van stemmen heeft de voorzitter van het orgaan een doorslaggevende stem.

Artikel 22

De notulen van het operationeel orgaan worden ondertekend door de voorzitter of zijn vertegenwoordiger en één ander lid en bewaard op de zetel. Ieder lid van het organisme heeft te allen tijde kosteloos toegang tot de notulen op de zetel.

Artikel 23

Het organisme wordt geldig vertegenwoordigd ten opzichte van derden door de voorzitter van de raad van bestuur of zijn vertegenwoordiger en één andere bestuurder, gezamenlijk handelend, of

MOD 2.2

Luik B - Vervorg



door ieder persoon, al dan niet bestuurder, handelend binnen de bevoegdheden die hem werden opgedragen door de raad van bestuur.

TITEL V: COMMISSARIS(SEN)

Artikel 24

De algemene vergadering zal voor een hernieuwbare termijn van drie jaar één of meer commissarissen aanduiden die belast zijn met de controle van de financiële toestand, van de jaarrekening en van de regelmatigheid. in het licht van de wetten en van de statuten van de verrichtingen die in de jaarrekening moeten worden vastgesteld.

TIPEL VI: BOEKJAAR  JAARREKENING

Artikel 25

Het boekjaar van het organisme loopt van één januari tot éénendertig december van ieder jaar. De jaarrekeningen van ieder boekjaar zullen worden opgemaakt door de raad van bestuur en ter goedkeuring worden voorgelegd aan de algemene vergadering.

TITEL VII: ONTBINDING  VEREFFENING

Artikel 26

In geval van ontbinding van het organisme duidt de algemene vergadering één of meerdere vereffenaars aan. De algemene vergadering beslist over hun opdracht en bevoegdheden binnen de beperkingen opgelegd bij wet en over de bestemming van het actief, na aanzuivering van het passief

B. Wijziging Raad van Bestuur OFP PROVANT

De Raad van Bestuur van OFP PROVANT besliste op 20/05/2011 om de samenstelling van de Raad van Bestuur van OFP PROVANT als volgt te wijzigingen :

Opname van de heer Koenraad Anciaux, Koningin Astridlaan 76 bus 501, 2800 Mechelen, ° Vilvoorde, 13/10/1961 binnen de Raad van Bestuur van het OFP PROVANT.

RIK ROTTGER

VOORZITTER

Op de laatste blz, van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 10/08/2011 - Annexes du Moniteur belge

'voor-

behouden

aan het

Belgisch

Staatsblad

09/03/2011
ÿþ MOD 2.2

LIU In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van deakte ter griffie



Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 09/03/2011- Annexes du Moniteur belge

llhl II lI llII lul llI 11111 lII Ifl~

" 11037685*

RECHTBANK KOOPHANDEL

2 5 FEB. 2011

ANTWPMer'

Ondernerningsnr : 0809.537.155

Benaming

(voluit) : OFP PROVANT

(verkort) : NVT (niet van toepassing)

Rechtsvorm : Organisme voor de financiering van pensioenen

Zetel : Koningin Elisabethlei 22, 2018 Antwerpen (gerechtelijk arrondissement Antwerpen)

Onderwerp akte : WIJZIGING RAAD VAN BESTUUR "OFP PROVANT"

Wijzigingen per 22 december 2010 (datum van bekrachtiging door Algemene Vergadering) : "

Beslissing Raad van Bestuur 15/10/2010 :

Opname van de heer Peter Sommen, P. Van Lommelstraat 2 A, 2250 O1en, ° Beerse, 09/01/1966 binnen de -Raad van Bestuur van het OFP PROVANT en aanduiding als gedelegeerd bestuurder.

RIK R(TTGER

VOORZITTER

14/08/2015
ÿþ MOD 2.2

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie



Rechtbank van koophandel

Antwerpen

s All. 2015

afdet98ierpen

15 1 188*

Ondernemingsnr : 0809.537.155

Benaming

(voluit) : OFP PROVANT

(verkort) :

Rechtsvorm : Organisme voor de financiering van pensioenen

Zetel : Koningin Elisabethlei 22, 2018 Antwerpen (gerechtelijk arrondissement Antwerpen)

Onderwerp akte : WJZIGING RAAD VAN BESTUUR OFP PROVANT + (HER)BENOEMING A, De Algemene Vergadering besliste op 23 juni 2015 het volgende:

De heer Kris Goossens, Kattenberg 129, Kasterlee, ° 25/5/1966 wordt met ingang van 18 maart 2015 benoemd als bestuurder voor een termijn van 6 jaar.

De heer Wilfried Van Gorp, Willebeek 15, 2930 Brasschaat, wordt herbenoemd als bestuurder ingaande op 2 februari 2015.

B. Huidige samenstelling Raad van Bestuur,'

-De heer Ludwig Caluwé, Kloosterstraat 61, 2910 Essen, sinds 18 juni 2013;

-De heer Bruno Peeters, Jozef Embrechtstraat 12, 2360 Oud-Turnhout, sinds 18 juni 2013;

-De heer Peter Sommen, Krentzen 3, 2250 Olen, sinds 22 december 2010;

-De heer Wilfried Van Gorp, Wi[lebeek 15, 2930 Brasschaat, sinds 2 februari 2015;

-De heer Koenraad Anciaux, Koningin Astridlaan 76 bus 501, 2800 Mechelen, sinds 17 juni 2011;

-De heer Marc Boogers, Renier Sniederstraat 13, 2300 Turnhout, sinds 27 juni 2014; -0e heer Luc Van der Auwera, Eksterstraat 15, 2580 Putte, sinds 15 juni 2010;

-De heer Gerard Van der Eist, Bredabaan 772, 2930 Brasschaat, sinds 27 juni 2014;

-De heer Joris Lermytte, Voskenslaan 389, 9000 Gent, sinds 18 juni 2013;

-De heer Rik Röttger, Tuyaertsstraat 47, 2850 Boom, sinds 15 juni 2010;

-De heer Kris Goossens, Kattenberg 129, 2460 Kastenfee, sinds 18 maart 2015.

Deze oplijsting heeft als doel een duidelijk overzicht te' bieden m.b.t, de samenstelling van de Raad van Bestuur van het organisme en maakt op zichzelf geen benoeming of herbenoeming uit. De samenstelling van de Raad van Bestuur kan dan ook enkel warden afgeleid uit de benoemingen en ontslagen van bestuurders door de Algemene Vergadering. Er wordt verduidelijkt dat de benoeming of vervanging van bestuurders, zoals gepubliceerd in het Belgisch Staatsblad, telkens geldt voor een termijn van 6 jaar,

C, Uit de notulen van de Algemene Vergadering van 23 juni 2015 blijkt het volgende:

De herbenoeming van de heer Piet H. Vermeeren als commissaris wordt goedgekeurd door de Algemene Vergadering. Het mandaat loopt voor de boekjaren 2015  2016  2017, de vergoeding bedraagt 7.750 eur[aar - exclusief btw  index juli 2012. De activiteit van Piet H. Vermeeren  erkenningsnummer IBR A000759 werd vanaf 1 januari 2015 overgenomen door Bureau Piet H. Vermeeren Bedrijfsrevlsor burgerlijke bvba  erkenningsnummer IBR B000884.

LUDWIG CALUWE

VOORZITTER

ti

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto: Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en)

bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen Versa : Naam en handtekening.

Coordonnées
PROVANT

Adresse
KONINGIN ELISABETHLEI 22 2018 ANTWERPEN 1

Code postal : 2018
Localité : ANTWERPEN
Commune : ANTWERPEN
Province : Anvers
Région : Région flamande