ALPANI MANAGEMENT CONSULTING, AFGEKORT : A-MC

Société civile sous forme de société privée à responsabilité limitée


Dénomination : ALPANI MANAGEMENT CONSULTING, AFGEKORT : A-MC
Forme juridique : Société civile sous forme de société privée à responsabilité limitée
N° entreprise : 849.187.785

Publication

04/12/2012
ÿþ Mod word 11.1

ilUie,L1 In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

Voorbehouden HUl 1111 u1niuiiuuiiiwi

aan het *12195479*

Belgisch Staatsblac

Z 3 NOV. 2012

Griffie

Ondernemirigsnr : 0849.187.785

Benaming

(voluit) : Alpani Management Consulting

(verkort) : A-MC

Rechtsvorm : Burgerlijke vennootschap met de vorm van een Besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid

Zetel : Researchpark 310, Z. 1 te 1731 Asse

(volledig adres)

Onderwerp akte : ONTBINDING VAN DE VENNOOTSCHAP _ ONMIDDELLIJKE SLUITING VAN DE VEREFFENING

Uittreksel uit het proces-verbaal opgesteld door Notaris Jean-Philippe Lagae, te Brussel, op 14 november 2012.

De buitengewone algemene vergadering heeft beslist de vennootschap te ontbinden en haar in vereffening te stellen te rekenen vanaf 14 november 2012.

De vergadering heeft vastgesteld dat de vennootschap geen passiva heeft luidens de staat van activa en passiva als bedoeld in artikel 181 van het Wetboek van vennootschappen en zij heeft beslist:

- geen vereffenaar te benoemen overeenkomstig artikel 184 §5 van het Wetboek van vennootschappen.

- de vereffening af te sluiten en zij heeft vastgesteld dat de vennootschap definitief heeft opgehouden te bestaan.

- dat de boeken en bescheiden van de vennootschap zullen worden neergelegd en gedurende ten minste vijfjaar worden bewaard te 1080 Brussel, Louis Mettewielaan 272 bus 3.

- het resterend actief wordt teruggenomen door de vennoten zelf in verhouding tot het aantal aandelen dat zij bezitten en vast te stellen dat de vennootschap geen onroerende zakelijke rechten bezit.

- volmacht te geven aan de Heer Jozef Pirenne, wonende te 1700 Dilbeek, Kloosterstraat 104, afzonderlijk handelend, met de macht om in de plaats te stellen, om de verklaring van stopzetting van activiteit in te dienen bij de BTW, om alle administratieve formaliteiten te vervullen die noodzakelijk zouden zijn ten gevolge van de sluiting van de vereffening.

- volmacht te geven aan de heer Jozef Pirenne, wonende te 1700 Dilbeek, Kloosterstraat 104, afzonderlijk handelend en met de macht om in de plaats te stellen, om:

het vereffeningssaldo aan de aandeelhouders uit te keren;

de geprovisioneerde schulden verbonden aan de vereffening en de sluiting van de

vereffening te betalen;

de eventueel op de dag van de akte niet gekende schulden te betalen;

de eventueel op de dag van de akte niet gekende schuldvorderingen te innen;

alle formaliteiten te vervullen bij de financiële instellingen en alle

bankverrichtingen met betrekking tot de vennootschap te regelen.

De vergadering stelt vast dat er geen geldsommen of effecten moeten worden geconsigneerd die aan

de schuldeisers of aan de vennoten toekomen en die hun nog niet konden worden afgegeven.

VOOR EENSLUIDEND ONTLEDEND UITTREKSEL

Getekend: Jean-Philippe Lagae, Notaris.

Neergelegd samen met een uitgifte, het verslag van de zaakvoerder (art. 181 §1 Wb. Venn.) en het

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/12/2012 - Annexes du Moniteur belge

verslag van de externe accountant (art 181 § 1 wb. Venn.).

Vo" or-

behouden

E ' ' aan het Belgisch Staatsblad

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/12/2012 - Annexes du Moniteur belge

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

04/10/2012
ÿþMod PDF 11.1

Luik B In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte



Voor-

behouden aan het Belgisch

Staatsblad

*12305108*

Neergelegd

02-10-2012



Griffie

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

Ondernemingsnr : 0849187785

Benaming (voluit): Alpani Management Consulting

(verkort): A-MC

Rechtsvorm : Burgerlijke vennootschap met de vorm van een Besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid

Zetel : 1731 Asse, Z. 1 Researchpark 310

(volledig adres)

Onderwerp(en) akte: Oprichting - Benoeming

Uittreksel uit de akte van oprichting verleden voor notaris Jean-Philippe Lagae te Brussel op 24

september 2012.

1) De Heer PIRENNE Jozef Maria Lodewijk, wonende te 1700 Dilbeek, Kloosterstraat 104.

2) Burgerlijke vennootschap met de vorm van een besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid YD-S met maatschappelijke zetel te Sint-Jans-Molenbeek (1080 Brussel), Louis Mettewielaan 272 bus 3 en ingeschreven in het rechtspersonenregister te Brussel onder het nummer 0819.063.842.

In de oprichtingsakte vertegenwoordigd door haar zaakvoerder de heer PIRENNE Jozef.

Hebben een burgerlijke vennootschap met de vorm van een Besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid opgericht, waarvan de statuten onder meer vermelden wat volgt:

Artikel 1. Vorm - naam

De vennootschap neemt de vorm aan van een burgerlijke vennootschap met de vorm van een Besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid.

Zij draagt de naam  Alpani Management Consulting , in het kort  A-MC .

Deze benamingen mogen simultaan of afzonderlijk gebruikt worden.

Artikel 2. Maatschappelijke zetel

De zetel van de vennootschap is gevestigd te 1731 Asse, Z. 1 Researchpark 310. (...)

Artikel 3. Maatschappelijk doel

De vennootschap heeft tot doel, zowel in België als in het buitenland, voor eigen rekening of voor rekening van derden, alleen of in samenwerking met derden, om het even welke industriële, commerciële, roerende of onroerende verrichtingen te stellen die rechtstreeks of onrechtstreeks betrekking hebben op - het verstrekken van adviezen in de ruimste zin van het woord. In het bijzonder behoren tot haar activiteitsfeer, opdrachten van adviesverlening en bijstand op het gebied van bedrijfsorganisatie; bedrijfseconomische en financiële expertises en aanverwante diensten; studie, analyse advies of bijstand met betrekking tot specifieke bedrijfsproblemen zowel in de privé-als in de overheidssector en meer bepaald in de textielsector, inbegrepen, verlenen voorschotten en waarborgen, overname schuldvorderingen en roerende waarden. Dit alles in de meest uitgebreide betekenis van de termen.

Zij mag alles doen wat verband houdt met bovengenoemd doel of kan bijdragen tot de realisatie ervan. Zij mag tevens om het even welke gelijkaardige verrichtingen stellen die van aard zijn de verwezenlijking van haar doel te vergemakkelijken of uit te breiden.

De vennootschap mag rechtstreeks of onrechtstreeks belangen nemen door inbreng, afstand, fusie, inschrijving op of aankoop van effecten; financiële tussenkomst of op welke andere wijze ook, in zaken, ondernemingen, verenigingen of vennootschappen, die eenzelfde, gelijkaardig of samenhangend doel nastreven of eenvoudig nuttig zijn tot de verwezenlijking van haar doel.

De vennootschap mag het mandaat van bestuurder, zaakvoerder, directeur of vereffenaar in andere vennootschappen waarnemen. De vennootschap kan zich borg stellen zowel voor haar eigen

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/10/2012 - Annexes du Moniteur belge

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/10/2012 - Annexes du Moniteur belge

verbintenissen als voor de verbintenissen van derden, onder andere door haar goederen in hypotheek of in pand te geven, met inbegrip van haar handelsfonds.

Artikel 5. Maatschappelijk kapitaal

Bij de oprichting, is het geplaatst kapitaal vastgesteld op twintigduizend euro (20.000 EUR).

Het kapitaal wordt vertegenwoordigd door tweehonderdduizend (200.000) aandelen met stemrecht, zonder vermelding van nominale waarde, met een fractiewaarde van een/tweehonderdduizendste (1/200.000ste) van het maatschappelijk kapitaal.

Inschrijving en volstorting

De comparanten verklaren dat op de 200.000 aandelen onmiddellijk in geld werd ingetekend, tegen de prijs van tien cent (0,10 EUR) per aandeel, als volgt:

- De heer PIRENNE, voormeld, schrijft in op 199.999 aandelen van de Besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid  Alpani Management Consulting en

- de burgerlijk vennootschap met de vorm van een besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid YD-S , voormeld, schrijft in op 1 aandeel van de Besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid  Alpani Management Consulting .

De comparanten verklaren en erkennen dat elk aandeel waarop werd ingetekend volledig werd afbetaald, door stortingen in geld, gedeponeerd op een bijzondere rekening, geopend op naam van de vennootschap in oprichting bij KBC.

Ondergetekende Notaris bevestigt dat deze deponering heeft plaatsgevonden overeenkomstig de wet. De vennootschap heeft bijgevolg vanaf vandaag de beschikking over een som van twintigduizend euro (EUR 20.000,00)

Artikel 6. Stortingsplicht

(...)De uitoefening van het stemrecht verbonden aan de aandelen waarop de stortingen niet werden uitgevoerd, wordt geschorst zolang de behoorlijk opgevraagde en opeisbare stortingen niet zijn geschied. (...)

Artikel 8. Ondeelbaarheid van de effecten

De effecten zijn ondeelbaar.

De vennootschap erkent maar één eigenaar voor elk effect, wat de uitoefening van de aan de vennoten toegekende rechten betreft.

Indien het effect toebehoort aan verscheidene eigenaars, heeft de vennootschap het recht de uitoefening van de aan het effect verbonden rechten te schorsen totdat een enkele persoon wordt aangewezen als eigenaar van het aandeel tegenover de vennootschap.

In geval van splitsing van het eigendomsrecht van een aandeel, worden de eraan verbonden rechten uitgeoefend door de vruchtgebruiker.

Artikel 10. Bestuur

De vennootschap wordt bestuurd door één of meer zaakvoerders, natuurlijke personen of rechtspersonen, al dan niet vennoot, benoemd met of zonder beperking van duur. De algemene vergadering die de zaakvoerder(s) benoemt bepaalt hun aantal en de duur van hun opdracht.

Artikel 11. Bevoegdheden

Als er slechts één zaakvoerder is, is het geheel van de bevoegdheden van de zaakvoerders aan hem toegekend, met de mogelijkheid een deel van deze bevoegdheden te delegeren.

Indien de vennootschap door meer dan één zaakvoerder wordt bestuurd mag iedere zaakvoerder, alleen optredend, alle handelingen stellen die nodig of nuttig zijn voor de verwezenlijking van het doel van de vennootschap, behalve deze die de wet of de statuten aan de algemene vergadering voorbehouden.

Iedere zaakvoerder vertegenwoordigt de vennootschap jegens derden en in rechte als eiser of als verweerder.

Hij kan bijzondere machten toekennen aan elke mandataris.

Als statutaire zaakvoerder, voor de duur van de vennootschap, wordt benoemd: de burgerlijke vennootschap met de vorm van een besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid YD-S , met maatschappelijke zetel te Sint-Jans-Molenbeek (1080 Brussel), Louis Mettewielaan 272 bus 3waarbij de heer PIRENNE Jozef, wonende te 1700 Dilbeek, Kloosterstraat 104, wordt aangeduid als vaste vertegenwoordiger voor de uitoefening van dit bestuursmandaat. Na overlijden van de heer PIRENNE zal de statutaire zaakvoerder van YD-S het mandaat uitoefenen.

Artikel 14. Zitting en bijeenroeping

Ieder jaar wordt een gewone algemene vergadering der vennoten gehouden op de maatschappelijke zetel of op elke andere plaats aangeduid in de oproeping, op de laatste dag van juni, om 15 uur.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/10/2012 - Annexes du Moniteur belge

Valt de hierboven bepaalde datum op een wettelijke feestdag dan wordt de algemene vergadering verschoven naar de werkdag die 30 juni voorafgaat.

Bij afwijking van wat voorafgaat, zullen de gewone algemene vergaderingen die zich zullen uitspreken over de jaarrekening over het eerste boekjaar tot en met het boekjaar dat eindigt op 31 december 2031 op volgende data worden gehouden:

1) Boekjaar 1 oktober 2012 tot en met 31 augustus 2014 op 28 februari 2015

2) Boekjaar 1 september 2014 tot en met 31 juli 2016 op 31 januari 2017

3) Boekjaar 1 augustus 2013 tot en met 30 juni 2018 op 31 december 2018

4) Boekjaar 1 juli 2018 tot en met 31 mei 2020 op 30 november 2020

5) Boekjaar 1 juni 2020 tot en met 30 april 2022 op 31 oktober 2022

6) Boekjaar 1 mei 2022 tot en met 31 maart 2024 op 30 september 2024

7) Boekjaar 1 april 2024 tot en met 28 februari 2026 op 31 augustus 2026

8) Boekjaar 1 maart 2026 tot en met 31 januari 2028 op 31 juli 2028

9) Boekjaar 1 februari 2028 tot en met 31 december 2030 op 30 juni 2030

10) Boekjaar 1 januari 2031 tot en met 31 december 2031 op 30 juni 2032.

De oproepingen tot een algemene vergadering vermelden de agenda. Zij gebeuren overeenkomstig

de wet.

Artikel 17. Beraadslagingen

§ 1. Elke vennoot kan aan ieder andere persoon, al dan niet vennoot, door alle middelen van

overdracht, een schriftelijke volmacht geven om zich te laten vertegenwoordigen op de algemene

vergadering en daar in zijn plaats te stemmen.

(...)

§ 3. In geval van opsplitsing van het eigendomsrecht van een aandeel tussen vruchtgebruiker en blote

eigenaar(s), worden de eraan verbonden stemrechten door de vruchtgebruiker uitgeoefend.

Artikel 18. Schriftelijke algemene vergadering

§1. De vennoten kunnen, binnen de wettelijke grenzen, eenparig en schriftelijk alle besluiten nemen die tot de bevoegdheid van de algemene vergadering behoren.

§2. Wat de datering van de jaarvergadering betreft, wordt de datum van de door alle vennoten ondertekende beslissing geacht de datum te zijn van de algemene statutaire vergadering, behoudens bewijs van het tegendeel op voorwaarde dat de door alle vennoten ondertekende schriftelijke beslissing 20 dagen voor de statutaire datum, de vennootschap heeft bereikt. Indien er meerdere exemplaren van het voorstel van beslissing werden verstuurd, is de datum van ontvangst van het laatste bepalend voor de datum van de beslissing.

De schriftelijke beslissing, al of niet in meerdere exemplaren, wordt aangevuld met een gedateerde en door minstens één zaakvoerder ondertekende verklaring dat de door alle vennoten ondertekende beslissing ten laatste 20 dagen voor de datum van de algemene statutaire jaarvergadering op de zetel van de vennootschap is toegekomen en alle vereiste handtekeningen draagt.

Indien de laatste schriftelijke beslissing niet is toegekomen uiterlijk binnen 20 dagen voor de statutair bepaalde dag voor het houden van de jaarvergadering, dan moet(en) de zaakvoerder(s) de algemene vergadering bijeenroepen.

§3. Wat de datering van de bijzondere algemene vergadering betreft, wordt de datum van de door alle vennoten ondertekende beslissing geacht de datum te zijn waarop de beslissing is toegekomen op de zetel van de vennootschap, behoudens bewijs van het tegendeel. Indien er meerdere exemplaren van voorstel van beslissing werden verstuurd, is de datum van ontvangst van het laatste bepalend.

De schriftelijke beslissing, opgenomen in één of meerdere goedgekeurde voorstellen, moet worden aangevuld met een gedateerde en door minstens één zaakvoerder ondertekende verklaring dat de door alle vennoten ondertekende beslissing op de zetel van de vennootschap is toegekomen op de in deze verklaring gemelde datum en alle vereiste handtekeningen draagt.

Uit het toegezonden voorstel van schriftelijke beslissing moet blijken of bedoeld is dat alle agendapunten als geheel moeten worden goedgekeurd om tot een geldige schriftelijke beslissing te komen, dan wel of voor elk agendapunt afzonderlijk de schriftelijke goedkeuring wordt gevraagd.

§4. Het toegezonden voorstel van schriftelijke beslissing kan bepalen dat de goedkeuring op de zetel van de vennootschap moet toekomen vóór een welbepaalde datum om in aanmerking te komen voor een geldige schriftelijke beslissing. Is de unaniem goedgekeurde schriftelijke beslissing, in één of meerdere exemplaren, niet tijdig toegekomen vóór die datum, dan verliezen de ondertekende goedkeuringen elke rechtskracht.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/10/2012 - Annexes du Moniteur belge

Artikel 19. Boekjaar

Het boekjaar van de vennootschap gaat in op een januari en eindigt op eenendertig december van

ieder jaar.

Het eerste boekjaar eindigt op eenendertig augustus 2014.

De volgende boekjaren strekken zich uit over volgende periodes:

1) Boekjaar 1 oktober 2012 tot en met 31 augustus 2014

2) Boekjaar 1 september 2014 tot en met 31 juli 2016

3) Boekjaar 1 augustus 2013 tot en met 30 juni 2018

4) Boekjaar 1 juli 2018 tot en met 31 mei 2020

5) Boekjaar 1 juni 2020 tot en met 30 april 2022

6) Boekjaar 1 mei 2022 tot en met 31 maart 2024

7) Boekjaar 1 april 2024 tot en met 28 februari 2026

8) Boekjaar 1 maart 2026 tot en met 31 januari 2028

9) Boekjaar 1 februari 2028 tot en met 31 december 2030

Vanaf boekjaar 1 januari 2031 sluit het boekjaar af op 31 december van elk jaar.

Artikel 20. Bestemming van de winst  reserves

Van de jaarlijkse nettowinst, wordt minstens vijf ten honderd (5%) voorafgenomen voor de wettelijke reserve; deze voorafname houdt op verplicht te zijn wanneer het wettelijk reservefonds één tiende van het maatschappelijk kapitaal heeft bereikt, maar herleeft indien het reservefonds om enige reden minder dan tien procent bedraagt.

De aanwending van het saldo der winsten wordt bepaald door de algemene vergadering, op voorstel van de zaakvoerder(s), waarbij elk aandeel recht geeft op een gelijk dividend.

Artikel 21. Verdeling van het netto-actief

Na aanzuivering van alle schulden, lasten en kosten van de vereffening of consignatie van de nodige sommen om die te voldoen en, indien er aandelen zijn die niet zijn volgestort, na herstelling van het evenwicht tussen de aandelen, hetzij door bijkomende volstorting te eisen lastens de niet voldoende volgestorte aandelen, hetzij door voorafgaandelijke terugbetalingen te doen in voordeel van die aandelen die in een grotere verhouding zijn volgestort, wordt het netto actief verdeeld onder alle vennoten naar verhouding van het aantal aandelen dat zij bezitten en worden de goederen die nog in natura voorhanden zijn op dezelfde wijze verdeeld.

Slot- en (of) overgangsbepalingen

De comparanten nemen eenparig de volgende beslissingen die slechts uitwerking hebben vanaf de neerlegging ter griffie van een uittreksel van de oprichtingsakte, in overeenstemming met de wet.

3. Vertegenwoordiging van de vennootschap m.b.t. Management Comité

De vennootschap zal  na hervorming van de statuten van de besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid Alpani  gevraagd worden om te zetelen in het Management Comité.

De heer VANDENDOOREN Paul Hervé Michel Hector, wonende te 9600 Ronse, Malaise 146 wordt aangesteld als vertegenwoordiger van de vennootschap in het Managmentcomité van de besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid  ALPANI met maatschappelijke zetel te 9600 Ronse, Opgeëistenstraat 60 en ingeschreven in het rechtspersonenregister te Oudenaarde onder nummer 0417.269.155.

4. Volmachten

De heer Vandevoorde Bart, wonende te 1703 Dilbeek, Jan De Trochstraat 97, of elke andere door hem aangewezen persoon, is aangewezen als lasthebber ad hoc van de vennootschap, om alle documenten te ondertekenen en alle nodige formaliteiten te vervullen bij de administratie van de B.T.W., bij het sociale verzekeringsfonds van zijn keuze en met het oog op de inschrijving bij de Kruispunt Bank van Ondernemingen, bij het ondernemingsloket van zijn keuze, evenals bij alle andere administraties.

Met het oog hierop, heeft de lasthebber ad hoc de bevoegdheid om alle verbintenissen in naam van de vennootschap aan te gaan, alle nuttige verklaringen af te leggen en alle documenten te ondertekenen en in het algemeen alles te doen wat nuttig en noodzakelijk is voor de uitvoering van het mandaat waarmee hij belast is.

De comparanten verklaren dat zij de prijs kennen die het ondernemingsloket aanrekent voor haar dienstverlening.

VOOR EENSLUIDEND ONTLEDEND UITTREKSEL

Getekend: Jean-Philippe Lagae, Notaris

Luik B - Vervolg

Neergelegd samen met een uitgifte

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/10/2012 - Annexes du Moniteur belge

Voor-

behouden aan het Belgisch

Staatsblad

04/10/2012
ÿþMod PDF 11.1

Volet B Copie à publier aux annexes du Moniteur belge après dépôt de l acte au greffe



Réservé

au

Moniteur

belge

*12305109*

Déposé

02-10-2012



Greffe

N° d entreprise : 0849187785

Dénomination (en entier): Alpani Management Consulting

(en abrégé): A-MC

Forme juridique : Société civile ayant adapté la forme de Société privée à responsabilité limitée

Siège: 1731 Asse, Z. 1 Researchpark 310

(adresse complète)

Objet(s) de l acte : Constitution - nomination

Extrait de l'acte de constitution reçu par le Notaire Jean-Philippe Lagae, à Bruxelles, le 24 septembre

2012.

1. Monsieur PIRENNE Jozef Maria Lodewijk, demeurant à 1700 Dilbeek, Kloosterstraat 104.

2. Société civile ayant emprunté la forme d une société privée à responsabilité limitée YD-S ayant son siège social à Sint-Jans-Molenbeek (1080 Brussel), Louis Mettewielaan 272 bus 3 et inscrite au Registre des Personnes Morales de Bruxelles sous le numéro 0819.063.842.

A l acte de constitution représentée par son gérant Monsieur PIRENNE Jozef.

Ont constitué une Société civile ayant adapté la forme de Société privée à responsabilité limitée dont les statuts stipulent notamment ce qui suit

Article 1. Forme  dénomination

La société est une société civile ayant adopté la forme d'une société privée à responsabilité limitée. Elle est dénommée «Alpani Management Consulting», en abrégé « A-MC ».

Ces dénominations peuvent être utilisées ensemble ou séparément

Article 2. Siège social

Le siège social est établi à 1731 Asse, Z. 1 Researchpark 310. (...)

Article 3. Objet

La société a pour objet, tant en Belgique qu'à l'étranger, pour son compte propre ou pour le compte de tiers, seuls ou en collaboration avec des tiers, n'importe quelle opération commerciale, industrielle, ou des actes réels qui concernent directement ou indirectement à des conseils dans le sens le plus large du mot.

En particulier, font partie de son atmosphère d'activité, commandes de consultances et assistance dans le domaine de l'organisation de l'entreprise ; expertise financière et prudentielle et services associés ; étude, analyse, conseils ou assistance en ce qui concerne les problèmes spécifiques de l'entreprise dans le secteur privé et du secteur public et plus particulièrement dans le secteur du textile, en ce compris accorder des avances et des garanties, la reprise de créances et valeurs mobilières.

Tout cela dans le sens le plus complet des termes.

Ils peuvent faire tout ce qui est associé à l'objet ci-dessus ou peuvent contribuer à la réalisation. Ils peuvent également installer des actes similaires de nature à faciliter la réalisation de son objectif ou à développer.

La société peut faire procéder par contribution, directement ou indirectement, des intérêts, distance, fusion, abonnement ou achat de valeurs mobilières ; l'intervention financière ou de toute autre manière, dans les entreprises, sociétés, associations ou entreprises, cet objectif identique, similaire ou cohérent ou simplement utiles à la réalisation de son objet social.

La société peut exercer le mandat d administrateur, gérant, directeur ou liquidateur dans d'autres sociétés.

Mentionner sur la dernière page du Volet B : Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes

ayant pouvoir de représenter la personne morale à l égard des tiers

Au verso : Nom et signature

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/10/2012 - Annexes du Moniteur belge

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/10/2012 - Annexes du Moniteur belge

La société peut se mettre garant tant pour ses propres engagements ou pour les engagements de tiers, entre autres en donnant ses marchandises en hypothèque ou en mettant en gage, y compris son fonds de commerce.

Article 5. Capital social

Lors de la constitution, le capital social est fixé à vingt mille euros (20.000 EUR).

Il est représenté par deux cent mille (200.000) parts, avec droit de vote, sans désignation de valeur nominale, représentant chacune /un deux cent millièmes (1/200.000èmes) de l avoir social. Souscription - Libération

Les fondateurs déclarent souscrire les 200.000 parts, en espèces, au prix de 0,10 EUR chacune, comme suit:

1. Monsieur PIRENNE, prénommé, souscrit 199.999 parts de la société privée à responsabilité limitée« Alpani Management Consulting » et

2. la société YD-S , prénommée, souscrit 1 part de la société privée à responsabilité limitée« Alpani

Management Consulting »

Les fondateurs déclarent qu'ils ont libéré les parts à concurrence de EUR 20.000 par des versements

en espèces à un compte spécial ouvert au nom de la société en formation auprès de la KBC.

Nous, Notaire, attestons que ce dépôt a été effectué conformément à la loi.

La société a par conséquent et dès à présent à sa disposition une somme de vingt mille euros (EUR

20.000).

Article 6. Appels de fonds

(...) L'exercice du droit de vote afférent aux parts sur lesquelles les versements n'ont pas été opérés

est suspendu aussi longtemps que ces versements, régulièrement appelés et exigibles, n'ont pas été

effectués. (...)

Article 8. Indivisibilité des titres

Les titres sont indivisibles.

La société ne reconnaît, quant à l'exercice des droits accordés aux associés, qu'un seul propriétaire

pour chaque titre.

Si le titre fait l'objet d'une copropriété, la société a le droit de suspendre l'exercice des droits y

afférents jusqu'à ce qu'une seule personne soit désignée comme étant à son égard propriétaire du

titre.

En cas de démembrement du droit de propriété d'une action, les droits y afférents sont exercés par

l'usufruitier.

Article 10. Gérance

L'assemblée nomme le ou les gérant(s) fixe leur nombre et la durée de leur mandat.

A défaut d indication de durée, le mandat de gérance sera censé conféré sans limitation de durée.

Article 11. Pouvoirs

Chaque gérant agissant seul, peut accomplir tous les actes nécessaires ou utiles à l accomplissement

de l objet social, sous réserve de ceux que la loi et les statuts réservent à l assemblée générale.

Chaque gérant représente la société à l'égard des tiers et en justice, soit en demandant, soit en

défendant.

Il peut déléguer des pouvoirs spéciaux à tout mandataire.

Est nommé comme gérant statutaire la société civile ayant adopté la forme d une société privée à

responsabilité limitée YD-S , ayant son siège social à Sint-Jans-Molenbeek (1080

Brussel), Louis Mettewielaan 272 boîte 3 et pour laquelle Monsieur PIRENNE Jozef, domicilié à

1700 Dilbeek, Kloosterstraat 104, est désigné comme représentant permanent pour l exercice du

mandat de gérant. Après le décès de Monsieur PIRENNE le gérant statutaire de YD-S exercera le

mandat de représentant permanent.

Article 14. Tenue et convocation

Il est tenu chaque année, au siège social ou à l'endroit indiqué dans les convocations, une assemblée

générale ordinaire le dernier jour du mois de juin à quinze heures.

Si ce jour est férié, l'assemblée se tiendra le jour ouvrable qui précède le 30 juin.

Par dérogation à ce qui précède, les assemblées générales ordinaires qui se prononceront sur le

premier exercice social jusqu à l exercice social qui se termine le 30 juin 1932 se tiendront aux dates

suivantes :

1) Exercice social 1 octobre 2012 jusqu au 31 août 2014 le 28 février 2015

2) Exercice social 1 septembre 2014 jusqu au 31 juillet 2016 op 31 janvier 2017

3) Exercice social 1 augustus 2013 jusqu au 30 juni 2018 op 31 décembre 2018

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/10/2012 - Annexes du Moniteur belge

4) Exercice social 1 juillet 2018 jusqu au 31 mai 2020 le 30 novembre 2020

5) Exercice social 1 juni 2020 jusqu au 30 avril 2022 le 31 octobre 2022

6) Exercice social 1 mai 2022 jusqu au 31 mars 2024 le 30 septembre 2024

7) Exercice social 1 april 2024 jusqu au 28 février 2026 lep 31 août 2026

8) Exercice social 1 mars 2026 jusqu au 31 janvier 2028 le 31 juli 2028

9) Exercice social 1 février 2028 jusqu au 31 décembre 2030 le 30 juin 2030

10) Exercice social 1 janvier 2031 jusqu au 31 décembre 2031 le 30 juin 2032.

Toute personne peut renoncer à la convocation et, en tout cas, sera considérée comme ayant été

régulièrement convoquée si elle est présente ou représentée à l'assemblée.

Article 17. Délibérations

§ 1. Tout associé peut donner à toute autre personne, associée ou non, par tout moyen de transmission, une procuration écrite pour le représenter à l'assemblée et y voter en ses lieu et place.

§ 2. En cas de démembrement du droit de propriété d une part entre usufruitier et nu(s)-

propriétaire(s), les droits de vote y afférents sont exercés par l usufruitier.

Article 18. Assemblée générale par procédure écrite

§1. Les associés peuvent, dans les limites de la loi, à l'unanimité, prendre par écrit toutes les décisions qui relèvent du pouvoir de l'assemblée générale.

§2. En ce qui concerne la datation de l'assemblée annuelle, la date de la décision signée par tous les associés est réputée être la date de l'assemblée générale statutaire, sauf preuve du contraire, à condition que la décision écrite signée par les associés soit parvenue à la société 20 jours avant la date statutaire. Si plusieurs exemplaires de proposition de décisions ont été envoyés, la date de réception du dernier exemplaire est déterminante pour la date de la décision.

La décision écrite, en plusieurs exemplaires ou non, est assortie d'une déclaration datée et signée par au moins un gérant indiquant que la décision signée par tous les associés est parvenue au siège de la société au plus tard 20 jours avant la date de l'assemblée annuelle générale statutaire et qu'elle porte toutes les signatures requises.

Si la dernière décision écrite n'est pas parvenue au plus tard dans les 20 jours précédant la date de l assemblée générale statutaire, la gérance convoque l'assemblée générale.

§3. En ce qui concerne la datation de l'assemblée générale particulière, la date de la décision signée par tous les associés est réputée être la date à laquelle la décision est parvenue au siège de la société, sauf preuve du contraire. Si plusieurs exemplaires de proposition de décisions ont été envoyés, la date de réception du dernier exemplaire est déterminante.

La décision écrite, reprise dans une ou plusieurs propositions approuvées, doit être assortie d'une déclaration datée et signée par au moins un gérant indiquant que la décision signée par tous les associés est parvenue au siège de la société à la date indiquée dans cette déclaration et qu'elle porte toutes les signatures requises.

La proposition de décision écrite envoyée doit indiquer si tous les points de l'ordre du jour doivent être approuvés dans leur ensemble pour parvenir à une décision écrite valable ou si une approbation écrite est sollicitée pour chaque point de l'ordre du jour séparément.

§4. La proposition de décision écrite envoyée peut déterminer que l'approbation doit parvenir au siège de la société avant une date bien définie pour pouvoir faire l'objet d'une décision écrite valable. Si la décision écrite approuvée à l'unanimité n'est pas parvenue, en un ou plusieurs exemplaires, en temps utile avant cette date, les approbations signées perdront toute force de droit.

Article 19. Exercice social.

L'exercice social commence le premier janvier et finit le trente et un décembre de chaque année. Les exercices sociaux suivants s établissent comme suit:

1) Exercice social 1 octobre 2012 jusqu au 31 août 2014

2) Exercice social 1 septembre 2014 jusqu au 31 juillet 2016

3) Exercice social 1 augustus 2013 jusqu au 30 juni 2018

4) Exercice social 1 juillet 2018 jusqu au 31 mai 2020

5) Exercice social 1 juni 2020 jusqu au 30 avril 2022

6) Exercice social 1 mai 2022 jusqu au 31 mars 2024

7) Exercice social 1 april 2024 jusqu au 28 février 2026

8) Exercice social 1 mars 2026 jusqu au 31 janvier 2028

9) Exercice social 1 février 2028 jusqu au 31 décembre 2030

A partir de l exercice social du premier janvier 2031, l exercice social se finit le 31 décembre de

chaque année.

Volet B - Suite

Article 20. Répartition  réserves

Sur le bénéfice annuel net, il est d abord prélevé cinq pour cent au moins pour constituer la réserve légale ; ce prélèvement cesse d'être obligatoire lorsque le fonds de réserve a atteint le dixième du capital social, mais doit être repris si, pour quelque motif que ce soit, ce fonds de réserve n'atteint plus dix pour cent du capital souscrit.

Le solde restant recevra l affectation que lui donnera l'assemblée générale, statuant sur proposition de la gérance, étant toutefois fait observer que chaque part sociale confère un droit égal dans la répartition des bénéfices.

Article 21. Répartition de l actif net

Après apurement de toutes les dettes, charges et frais de liquidation ou après consignation des montants nécessaires à cet effet et, en cas d'existence de parts non entièrement libérées, après rétablissement de l'égalité entre toutes les parts soit par des appels de fonds complémentaires à charge des parts insuffisamment libérées, soit par des distributions préalables au profit des parts libérées dans une proportion supérieure, l'actif net est réparti entre tous les associés en proportion de leurs parts et les biens conservés leur sont remis pour être partagés dans la même proportion.

DISPOSITIONS FINALES ET (OU) TRANSITOIRES

Les comparants, réunis en assemblée générale, prennent à l unanimité les décisions suivantes qui ne deviendront effectives qu à dater du dépôt au greffe d un extrait de l acte constitutif, conformément à la loi.

3. Représentation de la société dans le Management Comité

La société sera  après réforme des statuts de la société privée à responsabilité limitée Alpani- requis

de joindre le Mangement Comité.

Monsieur VANDENDOOREN Paul Hervé Michel Hector, domicilié à 9600 Ronse,

Malaise 146 sera désigné comme représentant dans le Management Comité de  ALPANI ayant son

siège social à 9600 Ronse, Opgeëistenstraat 60 et inscrite au Registre des Personnes Morales à

Oudenaarde sous le numéro 0417.269.155.

4. Pouvoirs

Monsieur Vandevoorde Bart, domicilié à 1703 Dilbeek, Jan De Trochstraat 97, ou toute autre personne désignée par lui, est désigné en qualité de mandataire ad hoc de la société, afin de signer tous documents et de procéder aux formalités requises auprès de l administration de la T.V.A., d une caisse d assurances sociales et du guichet d entreprises, ainsi qu'auprès de toutes autres administrations afin d'assurer l'immatriculation de la société à la Banque Carrefour des Entreprises. Aux effets ci-dessus, le mandataire ad hoc aura le pouvoir de prendre tous engagements au nom de la société, faire telles déclarations qu'il y aura lieu, signer tous documents et en général faire tout ce qui sera utile ou nécessaire pour l'exécution du mandat lui confié.

Les comparants déclarent qu'ils ont parfaite connaissance des frais que le guichet d'entreprises réclame pour ses services.

POUR EXTRAIT ANALYTIQUE CONFORME

Signé: Jean-Philippe Lagae, Notaire

Déposée en même temps: une expédition.

Mentionner sur la dernière page du Volet B : Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes

ayant pouvoir de représenter la personne morale à l égard des tiers

Au verso : Nom et signature

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/10/2012 - Annexes du Moniteur belge

Réservé

au

Moniteur

belge

Coordonnées
ALPANI MANAGEMENT CONSULTING, AFGEKORT : A-MC

Adresse
Z. 1 RESEARCHPARK 310 1731 ZELLIK

Code postal : 1731
Localité : Zellik
Commune : ASSE
Province : Brabant flamand
Région : Région flamande