ERFGOEDREGIO HAGELAND

Divers


Dénomination : ERFGOEDREGIO HAGELAND
Forme juridique : Divers
N° entreprise : 842.006.520

Publication

30/12/2011
ÿþ MOP 2.2

~,m1[ L In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie

na neerlegging van de akte ter griffie

Op de laatste blz. van Luik B vernielden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.



V beh MONITEUR BELGE

aa DIRECTION

Be Staz

1111 II li IIIIaIdEIIY w

*11197431*

2 1 -12- 2011



BELGISCH STAATSBLAD B E$T.MU R







Ondernemingsnro8 if 01 .00é. 520

Benaming

(voluit) : Erfgoedregio Hageland

(verkort) :

Rechtsvorm : projectvereniging

Zetel : gemeentehuis Tielt-Winge- Kruisstraat 2 - 3390 Tielt-Winge

Onderwerp akte : oprichtingsakte + statuten projectvereniging

PROJECTVERENIG1NG

ERFGOEDREGIO HAGELAND

Tussen de ondergetekenden:

De stad Aarschot, vertegenwoordigd door de heer André Peeters, burgemeester van Aarschot, en mevrouw Christi Van Caister, secretaris, handelend in uitvoering van de beslissing van de gemeenteraad van 14 november 2011;

De gemeente Bekkevoort, vertegenwoordigd door de heer Hans Vandenberg, burgemeester van Bekkevoort, en mevrouw Sonja Heylen, waarnemend secretaris, handelend in uitvoering van de beslissing van de gemeenteraad van 7 november 2011;

De gemeente Bierbeek, vertegenwoordigd door de heer Marc Cardoen, burgemeester van Bierbeek, en de heer Peter Verlinden, secretaris, handelend in uitvoering van de beslissing van de gemeenteraad van 1 december 2011;

De gemeente Boutersem, vertegenwoordigd door de heer Guido Langendries, burgemeester van Boutersem, en de heer Xavier Van Opdenbosch, secretaris, handelend in uitvoering van de beslissing van de gemeenteraad van 24 november 2011;

De stad Diest, vertegenwoordigd door de heer Jan Laurys, burgemeester van Diest, en mevrouw Liesbeth Van Rompaey, secretaris, handelend in uitvoering van de beslissing van de gemeenteraad van 19 december 2011;

De gemeente Glabbeek, vertegenwoordigd door de heer Jean Vanschoubroek, burgemeester van Glabbeek, en de heer Paul Cloots, secretaris, handelend in uitvoering van de beslissing van de gemeenteraad van 10 november 2011;.

De gemeente Hoegaarden, vertegenwoordigd door de heer Jean-Pierre Taverniers, burgemeester van Hoegaarden, en de heer Bart Hendrix, secretaris, handelend in uitvoering van de beslissing van de gemeenteraad van 08 november 2011;

De gemeente Holsbeek, vertegenwoordigd door de heer Hans Eyssen, burgemeester van Holsbeek, en mevrouw Ria Verstraelen, secretaris, handelend in uitvoering van de beslissing van de gemeenteraad van 22 november 2011;

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 30/12/2011- Annexes du Moniteur belge

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 30/12/2011- Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

De stad Landen vertegenwoordigd door de heer Eddy Vandenbosch, voorzitter van de gemeenteraad van Landen, en de heer Renaat Kamers, secretaris, handelend in uitvoering van de beslissing van de gemeenteraad van 22 november 2011;

De gemeente Linter, vertegenwoordigd door de heer Marc Wijnants, burgemeester van Linter, en de heer Ivo Draelants, secretaris, handelend in uitvoering van de beslissing van de gemeenteraad van 28 november 2011;

De gemeente Rotselaar, vertegenwoordigd door de heer Dirk Claes, burgemeester van Rotselaar, en mevrouw An Craninckx, secretaris, handelend in uitvoering van de beslissing van de gemeenteraad van 21 november 2011;

De stad Scherpenheuvel-Zichem, vertegenwoordigd door mevrouw Marleen Van Meeuwen, voorzitter van de gemeenteraad van Scherpenheuvel-Zichem, en mevrouw Liesbeth Verdeyen, secretaris, handelend in uitvoering van de beslissing van de gemeenteraad van l december 2011;

De gemeente Tielt-Winge, vertegenwoordigd door de heer Chris Desaever-Cleuren, burgemeester van Tielt-Winge, en de heer Kurt Yskout, waarnemend secretaris, handelend in uitvoering van de beslissing van de gemeenteraad van 17 november 2011;

De gemeente Tremelo, vertegenwoordigd door de heer Paul Dams, burgemeester van Tremelo, en de heer Martine Janssens, waarnemend secretaris, handelend in uitvoering van de beslissing van de gemeenteraad van 24 november 2011;

De stad Zoutleeuw, vertegenwoordigd door de heer Jos Ceyssens, burgemeester van Zoutleeuw, en mevrouw Sandra Blockx, secretaris, handelend in uitvoering van de beslissing van de gemeenteraad van 28 november 2011;

De provincie Vlaams-Brabant, vertegenwoordigd door mevrouw Elke Zelderloo, gedeputeerde van Jeugd, Cultuur en Vlaams Karakter, en de heer Jos Mertens, directeur cultuur & onderwijs provincie Vlaams-Brabant, handelend in uitvoering van de beslissing van de provincieraad van 6 december 2011;

Hierna genoemd: 'de deelnemers';

Werd overeengekomen wat volgt:

1.NAAM, ZETEL, DOEL, DUUR

Artikel l - Naam van de projectvereniging

De projectvereniging draagt als naam 'Erfgoedregio Hageland'.

De oprichting, samenstelling en werking van de projectvereniging wordt geregeld door de bepalingen van het decreet van 6 juli 2001, houdende de intergemeentelijke samenwerking, en door deze statuten.

Artikel 2 - Zetel van de projectvereniging

De maatschappelijke zetel van de vereniging is gevestigd te 3390, Tielt-Winge, Kruisstraat 2.

In principe staat de gemeente met de zetel in voor eventuele huisvesting van personeel, personeelsadministratie, logistieke ondersteuning en ondersteuning op vlak van informatica. De uitwerking ervan wordt opgenomen in het huishoudelijk reglement.

Artikel 3 - Doel van de projectvereniging

De projectvereniging 'Erfgoedregio Hageland' zal door overleg en samenwerking tussen diverse actoren in de regio (waaronder de gemeentebesturen, de gemeentelijke diensten, gemeentelijke culturele organisaties, verenigingen en andere) en de provincie Vlaams-Brabant, meebouwen aan een participatieve en duurzame cultureel-erfgoedwerking met aandacht

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 30/12/2011- Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

voor alle aspecten van dit cultureel erfgoed en met een inbedding in cultuur en andere sectoren zoals vrije tijd.

Onder' cultureel erfgoed' wordt, overeenkomstig het decreet van 23 mei 2008 houdende de ontwikkeling, de organisatie en de subsidiëring van het Vlaams cultureel-erfgoedbeleid (het cultureel-erfgoeddecreet), roerend en immaterieel erfgoed verstaan dat als betekenisdrager uit het verleden gemeenschappelijke betekenissen verkrijgt binnen een cultureel referentiekader.

Artikel 4 - Duur van de projectvereniging

De projectvereniging wordt opgericht voor de periode van 31.12.2011 (of de datum waarop de akte van oprichting geldigheid verkrijgt) tot 31.12.2014. Tijdens die periode is geen uittreding mogelijk, behoudens toepassing van artikel 18.

De projectvereniging kan opeenvolgende keren voor het verstrijken van de termijn opnieuw worden verlengd voor een periode van maximaal 6 jaar indien dit de unanieme wil is van de deelnemers.

II.RAAD VAN BESTUUR

Artikel 5 - Bestuur van de vereniging

De projectvereniging wordt geleid door een Raad van Bestuur waarvan de leden benoemd worden door de deelnemers. De Raad van Bestuur heeft uitsluitend de bevoegdheid tot het nemen van beslissingen die kaderen binnen het doel van de vereniging.

Het mandaat van een bestuurder wordt beëindigd indien de respectievelijke raad die hij vertegenwoordigt zijn mandaat intrekt en in dezelfde raadsvergadering zijn vervanger aanduidt. Er bestaat een onverenigbaarheid tussen het mandaat van bestuurder van de projectvereniging en verschillende ambten, functies en mandaten, zoals bepaald in artikel 48 en 51 van het decreet van b juli 2001 houdende de intergemeentelijke samenwerking.

Artikel 6 - Samenstelling Raad van Bestuur

De Raad van Bestuur bestaat uit stemgerechtigde leden en uit leden met raadgevende stem. Leden van de Raad van Bestuur kunnen zich niet laten vervangen op de vergaderingen.

De bestuurders worden benoemd voor de duur van de projectvereniging, maar zijn van rechtswege ontslagnemend bij verlies van hun openbaar mandaat.

- Stemgerechtigde leden

De stemgerechtigde leden bestaan uit één lid van het college van burgemeester en schepenen van elke deelnemende gemeente en één lid van de deputatie van de provincie Vlaams-Brabant. De voorzitter wordt gekozen uit de stemgerechtigde leden. Elk stemgerechtigd lid beschikt over één stem. Stemgerechtigde leden kunnen wel een volmacht geven aan een ander stemgerechtigd lid. Elk lid kan maar over één volmacht beschikken.

- Leden met raadgevende stem

De deelnemende gemeenten duiden elk één afgevaardigde aan als lid met raadgevende stem. Deze afgevaardigden voor de gemeenten zijn steeds raadsleden in de deelnemende gemeente, verkozen op een lijst waarvan geen enkele verkozene deel uitmaakt van het college van burgemeester en schepenen, of aangesteld is als voorzitter van het openbaar centrum voor maatschappelijk welzijn.

De provincie Vlaams-Brabant duidt één afgevaardigde als lid met raadgevende stem aan. Deze afgevaardigde is raadslid in de provincie Vlaams-Brabant, verkozen op een lijst waarvan geen enkele verkozene deel uitmaakt van de deputatie.

- Ambtenaren of externe deskundigen

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 30/12/2011- Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

De Raad van Bestuur kan zich laten bijstaan door ambtenaren, externe deskundigen of kan andere personen uitnodigen tot het bijwonen van zijn vergadering wier aanwezigheid hij nuttig oordeelt. De wijze van aanstelling van deze personen wordt geregeld via het huishoudelijk reglement.

Artikel 7 - Bijkomende werkingen

De oprichting, de inhoudelijke werking en de besluitvormingsprocedure van eventuele bijkomende werkingen worden door de Raad van Bestuur via het huishoudelijk reglement geregeld. Bijkomende werkingen moeten kaderen binnen de doelstelling (artikel 3) van de projectvereniging.

De goedkeuring van een bijkomende werking zal steeds gebaseerd zijn op basis van een beleidsplan of actieplan en een uitgewerkte begroting.

De stemgerechtigde leden kunnen zich, wanneer er een bijkomende werking wordt opgezet, laten bijstaan door een ander lid van het college van burgemeester en schepenen of deputatie. Deze leden krijgen een raadgevende stem. De werkingsmodaliteit hiervan wordt verder uitgewerkt in het huishoudelijk reglement.

Artikel 8 - Ondersteuning Raad van Bestuur

De Raad van Bestuur kan werkgroepen oprichten om de concrete uitwerking van deelthema's op te volgen en voor te bereiden in functie van haar vergaderingen.

De Raad van Bestuur kan specifieke opdrachten uitbesteden aan derden.

De bepalingen met betrekking tot de samenstelling en de werkwijze van de werkgroepen worden door de Raad van Bestuur vastgelegd in haar huishoudelijk reglement.

Artikel 9 - Werkingsmodaliteiten

De werkingsmodaliteiten van de Raad van Bestuur worden vastgelegd in een huishoudelijk reglement dat gewijzigd kan worden bij gewone meerderheid binnen de Raad van Bestuur. Hierin wordt ondermeer de aanduiding van voorzitter - ondervoorzitter - secretaris -penningmeester opgenomen.

Artikel 10 - Aanwezigheidsquorum

Voor het aanwezigheidsquorum en het beslissingsquorum gelden de bepalingen zoals opgenomen in het decreet van 6 juli 2001 houdende de intergemeentelijke samenwerking.

Artikel 11 - Vergaderingen Raad van Bestuur

De Raad van Bestuur vergadert ten minste twee keer per jaar, waarvan één keer voor het budget en beleidsplan van het volgend jaar en één keer voor de goedkeuring van de jaarrekeningen.

De uitnodigingen worden minstens tien dagen vooraf verstuurd, vergezeld van een agenda.

Artikel 12 - Presentiegeld

De leden van de Raad van Bestuur zullen geen presentiegeld ontvangen.

Artikel 13 - Verslaggeving aan de gemeenteraden en provincieraad

De vergaderingen van de Raad van Bestuur zijn niet openbaar. De notulen van de vergaderingen en de bijhorende documenten worden, maximaal één maand na de vergadering, ter inzage gelegd van de gemeenteraadsleden en de provincieraadsleden op de secretariaten van alle deelnemers.

De Raad van Bestuur legt de jaarrekeningen, samen met het activiteitenverslag en het verslag van de accountant, jaarlijks voor aan de deelnemers die bij gewone meerderheid hun goedkeuring verlenen.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 30/12/2011- Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

I11.FINANCIEEL BEHEER

Artikel 14 - Budget en jaarrekeningen

De boekhouding wordt gevoerd overeenkomstig de wetgeving op de boekhouding van de ondernemingen en met naleving van de richtlijnen die de overheid uitvaardigt m.b.t. de boekhoudkundige verrichtingen.

De Raad van Bestuur stelt de jaarrekening van het afgelopen jaar vast uiterlijk op 31 maart na het verstreken boekjaar. Het budget wordt goedgekeurd uiterlijk op 31 december van het jaar dat voorafgaat.

Artikel 15 - Financiering

De gemeentebesturen financieren de projectvereniging jaarlijks, vanaf 2013, met een bedrag van minimum 0,25 euro per inwoner.

De provincie Vlaams-Brabant financiert jaarlijks, vanaf 2013, een bedrag van maximaal 20% van het totale bedrag.

Deze bijdrage kan vanaf 2014 aangepast worden aan de index van de consumptieprijzen. Ais referentiecijfer wordt de index van de consumptieprijzen van december 2011 gehanteerd.

Artikel 16 - Financiële controle

De Raad van Bestuur benoemt een accountant die de controle op de financiële toestand

uitvoert en hierover jaarlijks rapporteert.

1V.WIJZIGING STATUTEN, TOETREDING, ONTBINDING

Artikel 17 - Wijziging van de statuten, financiële bijdrage, toetreding nieuwe leden

De wijzigingen van de statuten, inclusief een eventuele uitbreiding van de doelstelling, behoeven de instemming van alle deelnemers, op basis van een gemeenteraadsbeslissing en een provincieraadsbeslissing.

De toetreding van nieuwe leden en de wijziging van de financiële bijdrage van de deelnemers, behoeven de instemming van alle deelnemers, op basis van een beslissing van het college van burgemeester en schepenen, en de deputatie van de provincie Vlaams-Brabant.

Aan de toetreding van nieuwe leden worden geen bijkomende of extra voorwaarden gekoppeld. Artikel 18 - Ontbinding van de vereniging

De vereniging kan voortijdig ontbonden worden mits een akkoord van minimaal twee derden van de bestuurders. De vereniging stelt hiertoe een vereffenaar aan.

Artikel 19 - Bestemming van de activa

In geval van ontbinding van de vereniging worden de activa overgedragen aan de deelnemers in verhouding tot de betaalde financiële bijdragen.

Bij de ontbinding van de vereniging zullen de eventueel in gebruik gegeven goederen worden teruggegeven aan de eigenaars, in zoverre hun rechten daarop kunnen bewezen worden aan de hand van geschreven overeenkomsten.

In geval van vereffening worden door de Raad van Bestuur, één of meer vereffenaars benoemd, hun bevoegdheid bepaald en de wijze van vereffening van de schulden en de tegeldemaking van de goederen vastgesteld.

Artikel 20 - Andere bepalingen

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 30/12/2011- Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

Voor alles wat niet in deze statuten is voorzien, gelden de bepalingen van het decreet van 6 juli 2001 houdende de intergemeentelijke samenwerking (B.S. 31 oktober 2001).

Aldus opgemaakt te Tielt-Winge, op 19.12.2011 in 20 exemplaren waarbij elke ondertekende gemeente en de provincie Vlaams-Brabant erkent er één ontvangen te hebben.

Op bevel:

Stad Aarschot - Secretaris Christi Van Calster- Burgemeester André Peeters

Gemeente Bekkevoort - Waarnemend secretaris Sonja Heyien - Burgemeester Hans Vandenberg

Gemeente Bierbeek - Secretaris Peter Verlinden - Burgemeester Mark Cardoen

Gemeente Boutersem - Secretaris Xavier Van Opdenbosch - Burgemeester Guido Langendries

Gemeente Diest - Secretaris Liesbeth Van Rompaey - Burgemeester Jan Laurys

Gemeente Glabbeek - Secretaris Paul Cloots - Burgemeester Jean Vanschoubroek

Gemeente Hoegaarden - Secretaris Bart Hendrix - Burgemeester Jean-Pierre Taverniers

Gemeente Holsbeek - Secretaris Ria Verstraelen - Burgemeester Hans Eyssen

Stad Landen - Secretaris Renaat Kamers - Voorzitter van de gemeenteraad Eddy Vandenbosch

Gemeente Linter - Secretaris ]vo Draelants - Burgemeester Marc Wijnants

Gemeente Rotselaar - Secretaris An Craninckx - Burgemeester Dirk Claes

Stad Scherpenheuvel-Zichem - Secretaris Liesbeth Verdeyen - Voorzitter van de gemeenteraad Marleen Van Meeuwen

Gemeente Tielt-Winge - Waarnemend secretaris Kurt Yskout - Burgemeester Chris Desaever-Cleuren

Gemeente Tremelo - Waarnemend secretaris Martine Janssens - Burgemeester Paul Dams

Stad Zoutleeuw - Secretaris Sandra Blockx - Burgemeester Jos Ceyssens

Provincie Vlaams-Brabant - Directeur Jos Mertens - Gedeputeerde Elke Zelderloo

lk, Chris Desaever-Cleuren, burgemeester van de gemeente Tielt-Winge, verklaar hierbij de projectvereniging 'Erfgoedregio Hageland' opgericht.

Gedaan te Tielt-Winge op 19/12/2011 .

Chris Desaever-Cleuren

Burgemeester

Volgende personen zijn lid van de raad van bestuur van de projectvereniging 'Erfgoedregio Hageland' Stemgerechtigde leden

* Steven Omblets - Godshertogenstraat 56, 3200 Aarschot - geboortedatum 6 november 1973 - geboorteplaats Aarschot

* Wouter Lenaerts - Oude Leuvensebaan 111, 3460 Bekkevoort - geboortedatum 20 mei 1976 - geboorteplaats Diest

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 30/12/2011- Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

* Cil Cuypers - Bergstraat 32, 3360 Bierbeek- geboortedatum 15 februari 1962 - geboorteplaats Geel

* Mia Smets - Kerkomsesteenweg 169, 3370 Boutersem - geboortedatum 07 juni 1962 - geboorteplaats Tienen

* Diest: Geert Cluckers - Drielindekenserf 4, 3290 Diest - geboortedatum 27 mei 1972 - geboorteplaats Diest

* Maria Saelmaekers - Walmersumstraat 38, 3380 Glabbeek - geboortedatum 12 augustus 1947 - geboorteplaats Leuven

* Marleen Lefevre - Bleystraat 21, 3320 Hoegaarden - geboortedatum 24 februari 1963 - geboorteplaats: Tienen

* Janssens Rudy -Wingeweg 38, 3220 Holsbeek - geboortedatum 16 juni 1964 - geboorteplaats Leuven

* Josseline Pansaerts - Walshoutemstraat 70, 3401 Landen (Walshoutem)- geboortedatum 03 februari 1962 - geboorteplaats Sint-Truiden

* Ilse Bollen - Papenstraat 1A, 3350 Linter - geboortedatum 10 september 1980- geboorteplaats Tienen *Jan Vanborren - Schoolstraat 18, 3110 Rotselaar - geboortedatum 16 augustus1954 - geboorteplaats Leuven

* Rob Jacquemyn - Basilieklaan 146, 3270 Scherpenheuvel-Zichem - geboortedatum 30 april 1950 - geboorteplaats Kaggevinne

* Paul Delimon - Glabbeeksesteenweg 128, 3391 Tielt-Winge - geboortedatum 21/05/1947 - geboorteplaats: Tienen

* Marie-Louise Maes - Basdongenstraat 4, 3120 Tremelo - geboortedatum 10 mei 1956 - geboorteplaats Turnhout

* Willy Minschart - Boomgaardstraat 2 B, 3440 Zoutleeuw - geboortedatum 3 apri11962 - geboorteplaats Budingen

* Elke Zelderloo - Neerstraat 27, 1700 Sint - Martens - Bodegem - geboortedatum 1 juli 1975 - geboorteplaats Asse

Leden met raadgevende stem

* Ria Vranken - Tienbunder 4, 3202 Rillaar - geboortedatum 21 december 1956 - geboorteplaats Leuven

* Alex Vanbets - Eugeen Coolsstraat 6, 3460 Bekkevoort - geboortedatum 20 maart 1963 - geboorteplaats Bekkevoort

* Staf Noë - Culotstraat 34, 3360 Bierbeek - geboortedatum: 15 februari 1962 - geboorteplaats Geel

* Maurice Rodeyns - Kerkomsesteenweg 173, 3370 Boutersem - geboortedatum 07 februari 1945-geboorteplaats Kumtich

* Danielle Bosmans -Geyskens - Rodestraat 9 3290 Di est -geboortedatum 02 september 1987 - geboorteplaats Diest

* Alfons Scheys - Stationsstraat 2, 3380 Glabbeek - geboortedatum 29 maart 1947 - geboorteplaats Binkom

* Caroline Vangoidsenhoven - Valleistraat 29, 3320 Hoegaarden - geboortedatum 09 juni 1979 - geboorteplaats Tienen

* Herman Theys - Gildestraat 6, 3220 Holsbeek - geboortedatum 19 februari 1955 - geboorteplaats Kortrijk-Dutsel

* Didier Reynaerts - Walhostraat 96, 3401 Landen (Walshoutem) - geboortedatum 08 september 1963 - geboorteplaats Sint-Truiden

" f " "

MOD 2.2

Luik B - Vervolg

Voorbehouden aan het Belgisch Staatsblad



* Martine Jacobs - Kasteelstraat 37, 3350 Linter - geboortedatum 18 oktober 1962 - geboorteplaats Sint-Truiden

* Valgaeren Elke - Rigessel 68, 3111 Rotselaar(Wezemaal) - geboortedatum 19 juli 1972 - geboorteplaats Leuven

* Ronny Van Gossum - Biezebeemden 30, 3272 Scherpenheuvel-Zichem - geboortedatum 7 februari 1970 - geboorteplaats Namen

* Rudi Beeken - Kraasbeekstraat 41, 3390 Tielt (Tielt-Winge) - geboortedatum 12 september 1969 - geboorteplaats Lubbeek

* Mark Wouters - Marcinellestraat 5, 3128 Tremelo (Baal) - geboortedatum 09 juni 1977 - geboorteplaats Lier

* Nico Jordens - Linterseweg 74 , 3440 Zoutleeuw - geboortedatum 7 februari 1971 - geboorteplaats Tienen

* Toon Toelen - Hoegaardsestraat 56, 3000 Leuven - geboortedatum 13 januari 1978 - geboorteplaats Aalst

De raad van bestuur duidt volgende personen aan voor het dagelijks bestuur en benoemt als volgt:

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 30/12/2011- Annexes du Moniteur belge

Voorzitter: Steven Omblets

Ondervoorzitter: Cil Cuypers

Secretaris: Marleen Lefevre

Penningmeester: Elke Zelderloo



Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

Coordonnées
ERFGOEDREGIO HAGELAND

Adresse
GEMEENTEHUIS TIELT-WINGE KRUISSTRAAT 2 3390 TIELT (BT)

Code postal : 3390
Localité : Tielt
Commune : TIELT-WINGE
Province : Brabant flamand
Région : Région flamande