SMART HEALTCARE CONSULTING, AFGEKORT : SHC

Société privée à responsabilité limitée


Dénomination : SMART HEALTCARE CONSULTING, AFGEKORT : SHC
Forme juridique : Société privée à responsabilité limitée
N° entreprise : 536.226.391

Publication

02/07/2013
ÿþMod PDF 11.1

Luik B In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte



Voor-

behouden aan het Belgisch

Staatsblad

*13303717*

Neergelegd

28-06-2013



Griffie

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

Ondernemingsnr : 0536226391

Benaming (voluit): SMART HEALTCARE CONSULTING

(verkort): SHC

Rechtsvorm : Besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid

Zetel : 1831 Machelen (Brab.), Pegasuslaan 5

(volledig adres)

Onderwerp(en) akte: Oprichting

Blijkens akte verleden voor Meester CAEYMAEX Guy, geassocieerde notaris te Brussel, werd de

besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid  SMART HEALTHCARE CONSULTING , in afgekort  SCH  opgericht met volgende statuten:

Artikel 1: Naam

De naamloze vennootschap draagt de naam "SMART HEALTCARE CONSULTING", afgekort  SHC Artikel 2: Maatschappelijke zetel

De zetel van de vennootschap is gevestigd te 1831 Machelen (Brab.), Pegasuslaan 5.

Artikel 3: Doel

De vennootschap heeft tot doel voor eigen rekening, voor rekening van derden of door deelneming zowel in België als in het buitenland:

- Alle activiteiten die rechtstreeks of onrechtstreeks verband houden met het uitoefenen van de verpleegkunde, nursing, verpleegkundige zorg en alle gezondheidszorg in de meest ruime zin, zowel aan huis, in het kader van een kabinet of in rusthuizen, hier inbegrepen: alle diensten met betrekking het vervoer van zieken en ouderen, de organisatie van mobiele rusthuizen, het uitbaten en beheer van wachtdiensten voor ouderen en van rust-, revalidatie en verzorgingshuizen, de organisatie van klinieken voor kinesitherapie, en alle zorg die ermee verband houdt, evenals alle diensten die een medische of paramedische diagnostiek kunnen vergemakkelijken. - Alle activiteiten die rechtstreeks of onrechtstreeks verband met residentiële ouderenvoorzieningen (o.a. woonzorgcentra en rust- en verzorgingstehuizen, dagverzorgingscentra, Centra voor kortverblijf, centra voor herstelverblijf, Serviceflats en assistentiewoningen, expertisecentra voor dementie, dagcentra voor palliatieve verzorging), gehandicaptenzorg, diensten voor thuiszorg, kinderdagverblijven en alle daaraan (hetgeen voor vermelde) rechtstreeks of onrechtstreeks verbonden aanbod van zorgverlening en diensten in de ruimste zin van het woord.

- Alle activiteiten die rechtstreeks of onrechtstreeks verband houden met de organisatie, de creatie en het ontwikkelen van manifestaties en evenementen, van welke aard ook, publiek of privaat, in het kader van socio-culturele activiteiten ten dienste van de patiënt.

- Alle verlening van paramedische diensten en zorg, zoals pedicure, manicure, nagel- en esthetische verzorging.

- Het uitbaten en beheer van een apotheek, een laboratorium of een centrum voor bloedafname.

- Alle activiteiten die rechtstreeks of onrechtstreeks verband houden met de zorg voor het huishouden, schoonmaak, industriële schoonmaak voor particulieren of professionelen, het bereiden van maaltijden, strijken, wassen ten huize, boodschappen, met name onder vorm van diensten-cheques.

- de levering van diensten en producten, in de ruimste zin, die rechtstreeks of onrechtstreeks bijdragen tot de sector van de gezondheid en de senioren;

- de creatie, realisatie, verwerving, beheer en exploitatie, hetzij direct of indirect, van alle zorginstellingen, verpleeghuizen, residentiële voorzieningen van alle aard voor ouderen, residentiële voorzieningen van alle aard met betrekking tot mensen met een handicap, ongeacht hun leeftijd, hotelaccommodatie, para-hotelaccommodatie en recreatiefaciliteiten;

- de technische, commerciële, administratieve en financiële ondersteuning van alle bedrijven met activiteiten die direct of indirect gelinkt zijn met de hierboven genoemde activiteiten

Zij zal de mogelijkheid hebben alle sommen te innen, van alle personen of instanties, met betrekking tot het verstrekken van zorgen.

De vennootschap heeft eveneens tot doel studie, advies, consultancy, expertise, beeldvorming en het verstrekken van alle diensten in het kader van voorbeschreven activiteiten.

Zij kan eveneens de functie van bestuurder, zaakvoerder of vereffenaar in ander vennootschappen waarnemen. De vennootschap kan samenwerken of associëren met andere verpleegkundigen, groepen, verenigingen of vennootschappen van verpleegkundigen om zich samen met hen te organiseren, teneinde, enerzijds, de kosten

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 02/07/2013 - Annexes du Moniteur belge

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 02/07/2013 - Annexes du Moniteur belge

te delen, en, anderzijds gemeenschappelijke diensten te verstrekken om het uitoefenen van hun beroep met respect voor de deontologische regels te verzekeren.

De vennootschap zal eveneens alle industriële, financiële, commerciële, roerende en onroerende verrichtingen mogen doen die rechtstreeks of onrechtstreeks, geheel of gedeeltelijk verband houden met haar doel.

De vennootschap kan dit alles doen door associatie, inbreng, fusie onderschrijving, deelneming of financiële tussenkomst in iedere bestaande of op te richten vennootschap, onderneming, vereniging, of firma die een gelijkaardig of aanverwant doel hebben en die de ontwikkeling van de vennootschap kunnen begunstigen. Ingeval het uitoefenen van bepaalde activiteiten onderworpen zou zijn aan bepaalde voorwaarden van toegang tot het beroep om deze activiteit te mogen uitoefenen, dan zal de vennootschap zich hieraan voorafgaandelijk moeten onderwerpen. Er wordt gepreciseerd dat de activiteiten hernomen in het maatschappelijk doel hiervoor vermeld waarvoor de tussenkomst van een door het RIZIV erkend verpleegkundige vereist is, enkel kunnen uitgeoefend worden door een zaakvoerder van de vennootschap die verplichtend een door het RIZIV erkend verpleegkundige moet zijn.

Artikel 5:

Het aandelenkapitaal bedraagt achttienduizend zeshonderd euro (18.600 EUR).

Het is vertegenwoordigd door honderd (100) aandelen zonder aanduiding van nominale waarde.

Artikel 12:

Het bestuur van de vennootschap is toevertrouwd aan één of meer zaakvoerders, al dan niet vennoot, die door de algemene vergadering of de enige vennoot benoemd worden.

Wanneer een rechtspersoon tot zaakvoerder wordt benoemd, is deze verplicht onder zijn vennoten, zaakvoerders, bestuurders of werknemers een vast vertegenwoordiger (natuurlijk persoon) aan te duiden die belast wordt met de uitvoering van de opdracht van bestuurder in naam en voor rekening van de rechtspersoon. Voor de benoeming en beëindiging van de opdracht van vaste vertegenwoordiger gelden dezelfde regels van openbaarmaking alsof hij deze opdracht in eigen naam en voor eigen rekening zou vervullen.

De zaakvoerder(s) heeft (hebben) de meest uitgebreide bevoegdheid om de vennootschap te vertegenwoordigen, om alle beheers- en beschikkingsdaden te volbrengen, die onder toepassing van het maatschappelijk doel van artikel 3 van hiervoren, en onder voorbehoud van de bepalingen voorzien in het Wetboek van vennootschappen.

Als er meerdere zaakvoerders zijn zullen zij afzonderlijk kunnen handelen.

Alles wat niet uitdrukkelijk door de wet voorbehouden is aan de algemene vergadering of de enige vennoot, valt onder de bevoegdheid van de zaakvoerder(s).

Hij (zij) mag (mogen) namelijk alle contracten en overeenkomsten afsluiten, aankopen, verkopen, ruilen, uitbaten, alle roerende en onroerende goederen in huur geven of nemen, alle huurcelen toekennen of aanvaarden, met of zonder verkoopbelofte, alle leningen aangaan, alle waarborgen en inpandgevingen toestaan, zelfs met hypotheek alle waarborgen aanvaarden, alle kwijtingen en ontlastingen verlenen, handlichting toestaan van alle bevelschriften, verzet, inbeslagnemingen en overschrijvingen allerhande, alsmede van alle bevoorrechte en hypothecaire, ambtshalve of andere inschrijvingen, aan alle voorrechten verzaken, hypotheekrechten, ontbindende rechtsvorderingen en aan welke zakelijke rechten ook, de hypotheekbewaarders ontslaan van elke ambtshalve te nemen inschrijving, het alles, zo voor als na betaling, de aanwending van de beschikbare en reservefondsen bepalen, zaken doen, compromis aangaan, dadingen treffen op maatschappelijke belangen; alle agenten en bedienden benoemen en ontslaan, hun bevoegdheden bepalen, hun wedden en gebeurlijk hun borgstellingen, de vennootschap in rechte vertegenwoordigen als eiser of als verweerder, alsmede optreden voor de formaliteiten bij de openbare besturen.

Voorafgaande opsomming wordt gegeven bij wijze van aanduiding en houdt geen beperking in.

Artikel 13:

De zaakvoerder(s) heeft (hebben) het recht bijzondere machten te delegeren aan één of meer directeurs alsook aan zaakgelastigden, al dan niet vennoten, hun bevoegdheden en de bezoldiging van hun functies te bepalen en met de betrokkenen alle werknemerscontracten af te sluiten.

Artikel 14:

Alle akten die de vennootschap verbinden zullen getekend worden door één of meerdere zaakvoerder(s) behoudens bijzondere delegatie.

Artikel 19:

Ieder jaar, op de 31 januari om 17 uur of indien deze dag een wettelijke feestdag is, de eerstvolgende werkdag, de zaterdag uitgezonderd, op hetzelfde uur, zal een algemene vergadering gehouden worden op de maatschappelijke zetel of op elke andere plaats bepaald in de bijeenroepingen, om het verslag te horen van de zaakvoerder(s) en, desgevallend, van de commissaris, om de jaarrekening goed te keuren en, in het algemeen, om te beraadslagen op alle punten die op de dagorde voorkomen.

De bijeenroepingen voor elke algemene vergadering bevatten de dagorde met de te behandelen onderwerpen. Zij worden vijftien dagen voor de vergadering bij een aangetekende brief verzonden aan de vennoten, de obligatiehouders, de commissarissen en de zaakvoerders. Samen met de oproepingsbrief voor de algemene vergadering wordt aan de vennoten, de obligatiehouders, de commissarissen en de zaakvoerders een afschrift verzonden van de stukken die hen krachtens het Wetboek van vennootschappen moeten ter beschikking worden gesteld.

Op elke algemene vergadering wordt een aanwezigheidslijst bijgehouden.

De zaakvoerders geven antwoord op de vragen die hun door de vennoten worden gesteld met betrekking tot hun verslag of de agendapunten voor zover de mededeling van gegevens of feiten niet van die aard is dat zij ernstig nadeel zou berokkenen aan de vennootschap, de vennoten of het personeel van de vennootschap. De algemene vergadering zal zich, na goedkeuring van de jaarrekening, moeten uitspreken, bij bijzondere stemming, over de ontlasting te geven aan de zaakvoerder(s) en gebeurlijk, aan de commissaris.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 02/07/2013 - Annexes du Moniteur belge

Het bestuursorgaan heeft het recht, tijdens de zitting, de beslissing met betrekking tot de goedkeuring van de

jaarrekening drie weken uit te stellen. Deze vergadering doet geen afbreuk aan de andere genomen besluiten,

behoudens andersluidende beslissing van de algemene vergadering hieromtrent.

De volgende vergadering heeft het recht de jaarrekening definitief vast te stellen.

Artikel 20 :

§1. De vennoten kunnen, binnen de grenzen van de wet, op afstand deel te nemen aan de algemene vergadering door middel van een door de vennootschap ter beschikking gesteld elektronisch communicatiemiddel.

Wat de naleving van de voorwaarden inzake aanwezigheid en meerderheid betreft, worden de vennoten die op die manier aan de algemene vergadering deelnemen, geacht aanwezig te zijn op de plaats waar de algemene vergadering wordt gehouden.

De hoedanigheid van vennoot en de identiteit van de persoon die aan de vergadering wenst deel te nemen worden gecontroleerd en gewaarborgd worden bij een intern reglement bepaald. Bij het reglement wordt bepaald hoe wordt vastgesteld dat een vennoot via het elektronische communicatiemiddel aan de algemene vergadering deelneemt en bijgevolg als aanwezig kan worden beschouwd.

Teneinde de beveiliging van de electronische communicatie te waarborgen, kan het intern reglement het gebruik van het electronisch communicatiemiddel aan bepaalde voorwaarden onderwerpen.

Het komt aan het bureau van de algemene vergadering toe het naleven van de voorwaarden opgelegd door de wet, door onderhavige statuten et door het intern reglement na te kijken en vast te stellen dat een aandeelhouder rechtsgeldig deelneemt aan de algemene vergadering door middel van electronische communicatie en bijgevolg als aanwezig kan beschouwd worden.

§2. Het electronisch communicatiemiddel ter beschikking gesteld door de vennootschap moet op zijn minst aan de aandeelhouder toelaten rechtstreeks, gelijktijdig en ononderbroken, kennis te nemen van de besprekingen in de schoot van de vergadering en, op alle punten waartoe de vergadering geroepen wordt zich uit te spreken, zijn stemrecht uit te oefenen.

Dit electronisch communicatiemiddel moet bovendien aan de aandeelhouder toelaten deel te nemen aan de

beraadslagingen en zijn recht om vragen te stellen uit te oefenen.

§3. De oproeping tot de algemene vergadering omvat een heldere en nauwkeurige beschrijving van de procedures met betrekking tot de deelname op afstand. In voorkomend geval, kunnen die procedures voor eenieder toegankelijk worden gemaakt op de website van de vennootschap.

De notulen van de algemene vergadering vermelden de eventuele technische problemen en incidenten die de deelname langs elektronische weg aan de algemene vergadering en/of aan de stemming hebben belet of verstoord.

§4. Deze paragraaf geldt niet voor de leden van het bureau van de algemene vergadering, het bestuursorgaan

en de commissarissen.

Artikel 25:

Het maatschappelijk boekjaar loopt ieder jaar van een oktober tot dertig september.

Op dertig september van ieder jaar worden de boeken afgesloten. De zaakvoerder(s) stelt (stellen) een

inventaris op alsook de jaarrekening zoals de wet het vereist.

Artikel 26:

Het batig saldo van de balans, na aftrek van de algemene onkosten, van de sociale lasten en van de

afschrijvingen, vormt de zuivere winst van de vennootschap.

Eerst wordt op de winst vijf procent afgehouden om de wettelijke reserve te vormen. Deze afhouding is niet

meer verplicht wanneer de wettelijke reserve één/tiende van het maatschappelijke kapitaal heeft bereikt.

Na deze afhouding besluit de algemene vergadering over de bestemming die het saldo moet krijgen.

Geen uitkering mag geschieden, indien op de datum van de afsluiting van het laatste boekjaar het netto-actief,

zoals dat blijkt uit de jaarrekening, is gedaald of ten gevolge van de uitkering zou dalen beneden het bedrag van

het gestorte, of indien dit hoger is, van het opgevraagde kapitaal, vermeerderd met alle reserves die volgens de

wet of de statuten niet mogen worden uitgekeerd.

Artikel 27:

Indien de algemene vergadering de vervroegde ontbinding beslist zal zij de meest uitgebreide rechten en

bevoegdheden hebben om een of meer vereffenaars te benoemen, hun machten te bepalen alsmede hun

bezoldiging.

Na betaling van alle schulden, lasten en kosten van de vereffening of consignatie van de daartoe bestemde

sommen, zal het netto-actief gelijk verdeeld worden onder alle aandelen.

Indien alle aandelen niet volstort zijn in een gelijke verhouding, zullen de vereffenaars het evenwicht

voorafgaandelijk herstellen ofwel door geldopvragingen ofwel door gelijke terugbetalingen.

OPRICHTERS:

1. de Heer OUASSIF Nordin, geboren te Belley (Frankrijk) op negen mei duizend negenhonderdzevenenzeventig, wonende te 1050 Ixelles, Rue du Brochet 30.

2. De nameloze vennootschap  SMART HEALTHCARE CONSULTING SERVICES , met maatschappelijke zetel te 1831 Machelen (Brab.), Pegasuslaan 5, ingeschreven in het Rechtpersoonregister onder nummer 0807.404.046 en onderworpen aan de Belasting over de Toegevoegde Waarde onder nummer BE0807.404.046.

INTEKENING:

1. de Heer OUASSIF Nordin, voornoemd

Negenennegentig aandelen 99

2. de nameloze vennootschap  SMART HEALTHCARE CONSULTING SERVICES , voornoemd

Een aandelen 1

Totaal: Honderd aandelen 100

Luik B - Vervolg

Het maatschappelijke kapitaal werd volstort ten belope van een derde.

Derhalve beschikt de vennootschap thans over een bedrag van zesduizend tweehonderd euro (¬

6.200,00)

BENOEMING VAN DE GEWONE ZAAKVOERDERS:

Is benoemd als gewone zaakvoerder voor de duur van de vennootschap, en behoudens afzetting door de

algemene vergadering:

De Heer OUASSIF Nordin, voornoemd, hier aanwezig en aanvaardend.

Zijn mandaat is onbezoldigd tenzij andersluidende beslissing van de Algemeen Vergadering.

TIJDELIJKE SCHIKKINGEN:

Het eerste maatschappelijke boekjaar zal eindigen op 30 september 2014.

De eerste algemene vergadering zal plaatsvinden in maart 2015.

OVERNAME VAN VERBINTENISSEN AANGEGAAN VOOR DE VENNOOTSCHAP IN OPRICHTING:

De comparanten verklaren dat de vennootschap bij toepassing van artikel 60 van het Wetboek van

vennootschappen de verbintenissen overneemt die voor rekening en ten name van de vennootschap in

oprichting zijn aangegaan te rekenen vanaf 1ste januari 2013.

Deze overneming zal maar effect sorteren van zodra de vennootschap rechtspersoonlijkheid heeft verkregen.

De comparanten verklaren op de hoogte te zijn van de verbintenissen en hun voorwaarden en verklaren deze te

aanvaarden in naam van de vennootschap op heden opgericht overeenkomstig artikel 60 van het Wetboek van

vennootschappen.

Voor gelijksvorming uittreksel

Guy CAEYMAEX

Notaris

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 02/07/2013 - Annexes du Moniteur belge

Voor-

behouden aan het Belgisch

Staatsblad

Coordonnées
SMART HEALTCARE CONSULTING, AFGEKORT : SHC

Adresse
PEGASUSLAAN 5 1831 DIEGEM

Code postal : 1831
Localité : Diegem
Commune : MACHELEN
Province : Brabant flamand
Région : Région flamande