BROKERSOFT

CVBA


Dénomination : BROKERSOFT
Forme juridique : CVBA
N° entreprise : 832.825.865

Publication

03/10/2014 : ME. - JAARREKENING 31.12.2013, GGK 30.05.2014, NGL 29.09.2014 14617-0243-010
30/08/2013 : ME. - JAARREKENING 31.12.2012, GGK 31.05.2013, NGL 26.08.2013 13469-0493-010
27/01/2011
ÿþId oe 2.1

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

GRIFFIE PECHTRANK

VAN KOOPHANDEL

a

r, ,.

17. 01. 2011

DENDERMONDE

Griffie

Voor-behoude

aan het

Belgiscl

Staatsbl.

III 11111 IIII IIII III III 11111 llhI II III

+uoiasza"



Ondernemingsnr : 8m_ 8 s-

Benaming

(voluit) : BROKERSOFT

Rechtsvorm : coöperatieve vennootschap met beperkte aansprakelijkheid

Zetel : 9140 Tielrode, Antwerpsesteenweg 13

Onderwerp akte : oprichting

Het blijkt uit een akte oprichting verleden voor notaris André Depuydt te Rupelmonde op 12 januari tweeduizend en elf, geregistreerd acht bladen drie verzending te Beveren, Registratie de dertiende jaunuari tweeduizend en elf boek 449 blad 45 vak 6. Ontvangen: vijfentwintig euro (25 euro). Vr De Ontvanger (getekend) De inspecteur bij een fiscaal bestuur VAN DE PERRE E., Brokersoft werd opgericht als volgt:

zijn verschenen:

1.ADICO BVBA, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Emiel Clauslaan, 73, 9800 Astene, ondernemingsnummer : 466 189 027, hier vertegenwoordigd door de zaakvoerder, de heer Christian Pieters, geboren te Gent op vijfentwintig december negentienhonderd negenenvijftig, identiteitskaartnummer 590 6429601-79, wonende te 9800 Astene, Emiel Clauslaan 73.

2.Mevrouw Voet Marina Maria Rachel Johanna, geboren te Duffel op acht november negentienhonderd', drieënzestig, (identiteitskaartnummer 591094112435), wonende te 2570 Duffel, Lintseheide 37.

3.CVBA ZAKENKANTOOR Luc SMET, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te 9220 Hamme , " Kerkstraat 26, onder-nemingsnummer : 430 280 221, hier vertegenwoordigd door de zaakvoerder, de heer Luc. Smet, geboren te Kruibeke. op veertien april negentienhonderd eenenzestig, (identiteitskaartnummer 591162 287065) wonende te 9150 Bazel, Rupelmondestraat 181.

NAAM - ZETEL - DOEL - DUUR

Artikel 1 : Naam

De vennootschap neemt de vorm aan van een coöperatieve vennootschap met beperkte aansprakelijkheid. Zij draagt de naam 'BROKERSOFT'.

Artikel 2 : Zetel

De zetel is gevestigd te 9140Tielrode, Antwerpsesteenweg, 13.

De raad van bestuur is bevoegd de zetel over te brengen naar dé plaats van zijn keuze in het Vlaams. landsgedeelte van België, mits bekendmaking in de bijlage tot het Belgisch Staatsblad.

Artikel 3 : Doel

De vennootschap heeft tot doel:

Algemeen

'Studie-, organisatie- en raadgevend bureau inzake financiële-, handels-, fiscale- of sociale

aangelegenheden.

. Het leveren van consultancy en advies op het vlak van bedrijfsbeheer in al zijn aspecten voor actoren uit: alle economische en maatschappelijke geledingen, dwz algemeen management, commercieel beheer, engineering, marketing, aankoop, grondstoffenbeheer, productenbeheer, distributie, verkoop en support, facturatie- en debiteurenbeheer, HRM, recrutering, selectie, communicatie, infrastructuur, informatica en telematica, fiscaliteit, alle financiële producten en verzekeringen, media; deze opsomming is niet limitatief.

Marketing & Front Office management

" Klantenbeheer, inclusief datacollectie en  interpretatie; ontwikkelen, opzetten en implementeren van' organisatorische en technologische beheersystemen ten bate van actoren in alle economische en: maatschappelijke sectoren, inclusief opleiding, training en coaching;

" Front-office organisatie, dwz inzetten van alle organisatorische en technologische middelen ter: ondersteuning van economische en maatschappelijke actoren in hun relatie met de buitenwereld, inclusief: opleiding, training en coaching

" Productbeheer, dwz het inzetten, ontwikkelen en implementeren van organistorische en technologische° middelen met het oog op de conceptualisatie, positionering, lancering, communicatie en integratie in de bedrijfsketen van alle economische, maatschappelijke en intellectuele producten, inclusief opleiding, training en coaching.

Op de laatste blz, van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 27/01/2011- Annexes du Moniteur belge

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 27/01/2011- Annexes du Moniteur belge

Business management

" Optimalisatie van de strategische, tactische en operationele bedrijfsvoering, inclusief het ter beschikking stellen op interim-basis van gespecialiseerd management-personeel en het geven van opleiding, training en coaching. Het uitvoeren van strategische studies, opstellen van business-cases, inclusief het toepassen van technieken als SWOT-analyses, bench-marking, enquètes en uitvoeren van business- en financiële audits. Het invullen van operationele managementtaken zonder beperking, opnemen van de rol van bestuurder van vennootschappen. Oprichten, reorganiseren, fusioneren, re-alloceren van economische en maatchappelijke actoren, inclusief de oprichting van buitenlandse vestigingen en de vestiging van buitenlandse bedrijven in België. Actieve prospectie in binnen- en buitenland, netwerking, representatie, organiseren van buitenlandse prospectiereizen en handels- en thema-missies.

" De inzet van alle methodologische en technologische middelen met het oog op het stroomlijnen van werkprocessen, proces-reëngineering, reorganisatie en herstructurering van economische en maatschappelijke actoren zonder beperking, inclusief het organiseren van opleiding, training en coaching. Representatie van actoren in economisch en maatschappelijk erkende en ad hoc-instanties mbt reorganisatieprogramma's, actieve en passieve lobbying en belangenverdediging. Ter beschikking stellen op interim basis van gespecialiseerd personeel, zonder sectoriële, geografische of thematische beperking.

" Kwaliteitsbeheer. Begeleiden en inrichten van economische en maatschappelijke actoren conform internationaal en/of sectorieel erkende en/of relevante kwaliteitsnormeringen, voorbereiden van diverse kwaliteitscertificaties. De inzet van alle methodologische en technologische middelen met het oog op het vervullen van deze opdracht. Ter beschikking stellen op interim basis van gespecialiseerd personeel, zonder sectoriële, geografische of thematische beperking. Organiseren van opleiding, training en coaching. Toepassen en verhandelen als tussenpersoon van organisatorische en technologische middelen ter ondersteuning van het kwaliteitsbeheer.

" Architectuur, organisatie en implementatie van optimale goederen- en diensten keten ten bate van alle economische en maatschappelijke actoren, inclusief opleiding, training en coaching. Bemiddeling als tussenpersoon zonder sectoriële, geografische of thematische beperking, conceptualisatie van de technische en fysische omgeving, operationeel beheer van de goederen- en dienstenstroom, integratie van de goederen-en dienstenstroom in het algemene bedrijfsbeheer, ter beschikking stellen op interim basis van gespecialiseerd personeel.

" Datacollectie en  interpretatie met het oog op process- and business intelligence; ontwikkelen, opzetten en implementeren van organisatorische en technologische meetsystemen ter evaluatie en bijsturing van bedrijfsprocessen, -systemen, medewerkers en alle betrokken actoren.

-Toepassen en verhandelen als tussenpersoon van organisatorische en technologische middelen ter ondersteuning van het bedrijfsbeheer.

IT Management

" Het inrichten van IT -beheer en  strategisch management, dwz activiteiten ontplooien met het oog op een goede inrichting, implementatie en werking van de gehele en/of gedeeltelijke informatica-, telematica- en communicatie-infrastructuur van economische en maatschappelijke actoren. Geven van strategisch, conceptueel en operationeel advies, alsmede de begeleiding en uitvoering van implementatie- of reorganisatietrajecten. Optreden als adviseur en tussenpersoon bij de aanschaf van hard- en software. Ter beschikking stellen op interim basis van gespecialiseerd personeel als IT-interim-management, projectleider, analyst, programmeur of administratieve ondersteuning.

" IT project- & programma management. Het uitvoeren op projectbasis van IT-trajecten ter ondersteuning van bedrijfsprocessen in de meest ruime zin. Ontwikkelen, hanteren, implementeren van diverse project-managementtechnieken. Organiseren van opleiding, training, coaching. Het ter beschikking stellen op interimbasis van gespecialiseerde projectleiders, installatie en bemanning van integrale project-omgevingen inclusief interim-management, programma-management, projectleiding, analyse, programmatie, administratieve ondersteuning. Optreden als adviseur en tussenpersoon in organisatorische en technologische ondersteunende middelen bij projectmanagement.

-Ontwikkelen, programmeren, implementeren, onderhouden, distribueren en commercialiseren van integrale softwareprogramma's van allerlei aard en voor allerlei marktsegmenten. Technologische innovatie en inzet van alle technologische middelen waaronder hardware en communicatiesystemen; systeemintegratie. Ondersteunen van alle mogelijke technologische systemen via, maar niet beperkt tot, diverse helpdesksystemen.

" Aanbieden, ondersteunen, integreren van hard- en software in alle mogelijke marktsegmenten.

" Organiseren en geven van opleiding, seminaries en gelijkaardige initiatieven die verband houden met IT Management in de breedste zin van het woord.

Andere

" Inrichten, implementeren en uitvoeren van facturatie- en debiteurenbeheer; begeleiden van actoren bij financieel management. Organiseren van opleiding, training en coaching. Ter beschikking stellen als tussenpersoon van automatisatiemiddelen.

-Inrichten, implementeren en uitvoeren van personeelsbeheer; begeleiden en uitvoeren van functiebeschrijvingen, competentiebeheer, aanwerven, opleiden, trainen, coachen, ontslagbegeleiding; ter beschikking stellen als tussenpersoon van automatisatiemiddelen.

" Optreden als tussenpersoon in de handel.

" Het opstarten, coördineren en uitvoeren van projecten in het kader van economische, maatschappelijke of wetgevende stimuli. Netwerking, representatie, initiatie, oprichten van noodzakelijke en/of relevante structuren,

(l

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 27/01/2011- Annexes du Moniteur belge

ter beschikking stellen van gespecialiseerd personeel op interim-basis, ter beschikking stellen van materiële infrastructuur, kennisoverdracht, opleiding, training, coaching.

" Organiseren van opleidingen en seminaries.

" Inrichten van diverse vormen van incentives, inclusief reizen.

" Publiciteitsonderneming en plaatsingsbureau.

" Het publiceren en uitgeven van boeken, handleidingen, rapporten, studies en dergelijke; ondersteunen van de totstandkoming van dergelijke producten.

" Het aankopen, verkopen, verkavelen, ruilen, beheren, bouwen, omvormen, afbreken, uitbaten en in waarde

brengen, huren en verhuren, verpanden van alle onroerende goederen of rechten, gebouwde en/of

ongebouwde, alleen of in participatie, voor eigen rekening of voor rekening van derden, daarin begrepen,

uitvoeren van wegeniswerken en uitrustingen, alsook alle niet voorziene verrichtingen waartoe gebouwen en

andere onroerende eigendommen aanleiding kunnen geven; niet limitatieve opsomming.

Artikel 4. Duur

De vennootschap is opgericht voor onbepaalde duur.

HOOFDSTUK 2

KAPITAAL  AANDELEN

Artikel 5: Kapitaal

Het kapitaal van de vennootschap is deels vast en deels veranderlijk.

Het vast gedeelte van het kapitaal bedraagt achttienduizend zeshonderd euro. Het wordt vertegenwoordigd

door honderdzesentachtig gelijke aandelen die elk één/honderdzesentachtigste van het kapitaal

vertegenwoordigen.

Het vast gedeelte van het kapitaal kan enkel verhoogd of verminderd worden krachtens een besluit van de algemene vergadering op de wijze als vereist voor een statutenwijziging.

Het veranderlijk gedeelte wordt verhoogd respectievelijk verminderd door toetreding, respectievelijk uittreding of uitsluiting van vennoten, bij storting of terugneming van inbrengen. Deze verrichtingen geschieden zonder dat de statuten dienen te worden gewijzigd.

Artikel 6: Aandelen

De aandelen zijn op naam en voorzien van een volgnummer. Zij worden aangetekend in een aandelenregister dat bewaard wordt op de zetel van de vennootschap, daar ter inzage is van de aandeelhouders en gehouden wordt overeenkomstig de bepalingen van artikel 357 van het wetboek van vennootschappen.

Artikel 7: Vennoten

Vennoot is de natuurlijke persoon of rechtspersoon die als dusdanig is opgetreden bij de oprichting of is aanvaard door de raad van bestuur en als vennoot is ingeschreven in het aandelenregister.

Ten opzichte van de betrokken vennoot wordt het vennootschapscontract beëindigd in volgende omstandigheden:

- het overlijden;

- het terugtrekken;

- de uitsluiting;

- het kennelijk onvermogen;

- de onbekwaamverklaring.

Artikel 8: Aansprakelijkheid van de vennoten

De vennoten zijn niet persoonlijk aansprakelijk voor de verbintenissen van de vennootschap en zijn niet gehouden bij te dragen in de verliezen van de vennootschap, boven het bedrag van hun inbreng.

Artikel 9: Toetreding van nieuwe vennoten

De raad van bestuur beslist over de aanvaarding van nieuwe vennoten zonder dat zij de redenen van haar beslissing bekend hoeft te maken. Bij de aanvaarding van nieuwe vennoten, zal de raad van bestuur bij eenvoudige meerderheid van stemmen beslissen hoeveel aandelen deze nieuwe vennoten moeten onderschrijven en aan welke prijs.

Artikel 10: Terugtrekking van vennoten

De vennoten kunnen zich uit de vennootschap terugtrekken, mits het akkoord van de raad van bestuur met gewone meerderheid van stemmen. De raad van bestuur hoeft de redenen van haar beslissingen niet op te geven.

Een vennoot kan zich slechts terugtrekken nadat hij vijf jaar vennoot is geweest en dit enkel tijdens de eerste zes maanden van het boekjaar.

De uittreding mag echter worden geweigerd indien zij de vereffening van de vennootschap tot gevolg zou hebben of het vast kapitaal en de wettelijke reserve aangetast wordt.

Artikel 11: Uitsluiten van vennoten

Iedere vennoot kan om een in de statuten vermelde of om een andere gegronde reden uitgesloten worden. De raad van bestuur beslist over de uitsluiting met gewone meerderheid van stemmen. Zij moet de vennoot wiens uitsluiting gevraagd wordt, per aangetekende brief op de hoogte brengen van het voorstel tot uitsluiting en moet dit voorstel tot uitsluiting omkleden met opgave van de redenen. De vennoot in kwestie kan, binnen de maand die volgt op het versturen van deze aangetekende brief, zijn eigen opmerkingen dienaangaande schriftelijk te kennen geven aan de algemene vergadering. Indien hij er in dit geschrift om verzoekt, moet hij gehoord worden.

Het besluit tot uitsluiting wordt vastgesteld in een proces-verbaal, dat wordt opgemaakt en getekend door het orgaan dat belast is met het bestuur van de vennootschap. Dat proces-verbaal vermeldt de feiten waarop de

~

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 27/01/2011- Annexes du Moniteur belge

uitsluiting is gebaseerd. De uitsluiting wordt overgeschreven in het aandelenregister. Een eensluidend afschrift van het besluit wordt, binnen vijftien dagen en door middel van een ter post aangetekende brief, aan de uitgesloten vennoot toegezonden.

Artikel 12: Overlijden, faillissement, kennelijk onvermogen of onbekwaamverklaring van een vennoot

In geval van overlijden, faillissement, kennelijk onvermogen of onbekwaamverklaring van een vennoot hebben zijn erfgenamen, schuldeisers of vertegenwoordigers recht op uitkering van de waarde van zijn aandeel, zoals die zal blijken uit de balans van het boekjaar waarin het vennootschapscontract beëindigd wordt.

De uitgetreden of uitgesloten vennoot blijft gedurende vijf jaar vanaf zijn uittreding of uitsluiting, tenzij indien de wet een kortere verjaringstermijn bepaald, en binnen de grenzen van zijn onderschreven deel van het kapitaal, persoonlijk instaan voor alle verbintenissen die de vennootschap aangegaan heeft voor het einde van het jaar waarin zijn uittreding of uitsluiting openbaar gemaakt werd.

HOOFDSTUK 3

BESTUUR EN VERTEGENWOORDIGING

Artikel 13: Bestuur  benoeming

De vennootschap wordt bestuurd door een raad van bestuur, samengesteld uit ten minste drie leden en maximum zeven leden, verkozen onder de vennoten door de algemene vergadering, voor een duur van vijf jaar. De bestuurder is na het verstrijken van het mandaat herkiesbaar. De oprichters zijn de eerste bestuurders.

De Raad van Bestuur kan steeds leden coöpteren omwille van hun specifieke deskundigheid. Ze hebben raadgevende stem.

Artikel 14: Voorzitter

De raad van bestuur benoemt bij gewone meerderheid van stemmen één van zijn leden tot voorzitter. Artikel 15: Bevoegdheden

De raad van bestuur is bevoegd om alle handelingen van beheer en beschikking te stellen die nodig of dienstig zijn tot verwezenlijking van het doel van de vennootschap, met uitzondering van die handelingen waarvoor volgens de wet of deze statuten alleen de algemene vergadering bevoegd is.

Beslissingen worden genomen met eenvoudige meerderheid. Bij gelijkheid van stemmen is de stem van de voorzitter beslissend.

Onafgezien van de verplichtingen die voortvloeien uit collegiaal bestuur, met name overleg, leiding en toezicht, kunnen de bestuurders de bestuurstaken onder elkaar verdelen.

Voor financiële verrichtingen vanaf ¬ 1.000,00 is de handtekening van minstens twee bestuurders noodzakelijk.

Artikel 16: Externe vertegenwoordigingsmacht

De raad van bestuur vertegenwoordigt ais college de vennootschap in en buiten rechte.

Onafgezien van de algemene vertegenwoordigingsmacht van de raad van bestuur als college, wordt de vennootschap ten aanzien van derden rechtsgeldig verbonden, in en buiten rechte, door minstens twee bestuurders.

Artikel 17: Controle

De controle op de financiële toestand, op de jaarrekening en op de regelmatigheid van de verrichtingen, weer te geven in de jaarrekening, wordt aan één of meer commissarissen opgedragen van zodra en inzoverre de vennootschap beantwoordt aan de wettelijke criteria die tot aanstelling van een commissaris-revisor verplichten.

Wordt geen commissaris benoemd dan heeft iedere aandeelhouder individueel de onderzoeks- en controlebevoegdheid van een commissaris en dan zal de algemene vergadering de controletaak en bevoegdheid opdragen aan een of meer controlerende vennoten.

ALGEMENE VERGADERING

Artikel 18: Jaarvergadering  buitengewone algemene vergadering

De algemene vergadering van de vennoten, jaarvergadering genoemd, zal ieder jaar samenkomen op de laatste vrijdag van de maand mei om negentien uur. Indien die dag een wettelijke feestdag is, wordt de vergadering op de eerstvolgende werkdag gehouden.

Er kan ten allen tijde een bijzondere algemene vergadering bijeengeroepen worden op verzoek van de raad van bestuur. Deze moet de algemene vergadering bijeenroepen wanneer vennoten die een/vijfde van het kapitaal vertegenwoordigen het vragen.

De oproeping geschiedt minstens vijftien dagen voor de algemene vergadering bij aangetekende brief, of bij e-mail ondertekend door de bestuurders.

De algemene vergadering wordt gehouden in de zetel van de vennootschap of op een andere plaats in het gerechtelijk arrondissement waar de zetel van de vennootschap is gevestigd, aangewezen in de oproeping.

De vennoten kunnen daarenboven eenpang en schriftelijk alle besluiten nemen die tot de bevoegdheid van de algemene vergadering behoren, met uitzondering van die welke bij authentieke akte moeten worden verleden.

Artikel 19: Vertegenwoordiging van vennoten

Elke vennoot kan op de vergadering vertegenwoordigd worden door een gevolmachtigde die zelf vennoot moet zijn. Sterkmaking voor een afwezige vennoot en handelen bij wijze van zaakwaarneming of naamlening zijn niet geoorloofd.

Een vennoot kan slechts drager zijn van één volmacht.

Artikel 20: Stemrecht

Elke vennoot is stemgerechtigd op de algemene vergadering. Elke vennoot heeft slechts één stem, ongeacht het aantal aandelen dat hij bezit.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 27/01/2011- Annexes du Moniteur belge

Behalve in geval van statutenwijziging beraadslaagt de algemene vergadering geldig ongeacht het aantal aanwezige of vertegenwoordigde vennoten.

Artikel 21: Buitengewone algemene vergadering - statutenwijziging

De algemene vergadering kan over wijzigingen in de statuten slechts op geldige wijze beraadslagen en besluiten, als de voorgestelde wijzigingen bepaaldelijk aangegeven zijn in de oproeping, en als de aanwezigen ten minste de helft van het maatschappelijk kapitaal vertegenwoordigen.

Een wijziging is alleen dan aangenomen, wanneer zij drievierde van de stemmen heeft verkregen. HOOFDSTUK 4

INVENTARIS  JAARREKENING  WINSTVERDELING

Artikel 22: Boekjaar  jaarrekening  winstverdeling

Het boekjaar van de vennootschap gaat in op één januari en eindigt op éénendertig december van ieder jaar.

Op het einde van elk boekjaar wordt door toedoen van het bestuur de inventaris van het vermogen van de vennootschap opgesteld, wordt de jaarrekening opgemaakt over het voorbije boekjaar en worden de boeken afgesloten. De jaarrekening omvat de balans, de resultatenrekening en de toelichting en vormt een geheel.

De resultatenrekening geeft aan welke winst de vennootschap gemaakt heeft in het afgesloten boekjaar.

Jaarlijks wordt ten minste vijf procent van de nettowinst, na aftrek van de gebeurlijke overgedragen verliezen, vooraf genomen tot vorming van de wettelijke reserve en dit tot zolang als, en in de mate waarin, dit wettelijk verplicht is.

De algemene vergadering beslist over de uitkering en de verdeling van de winst.

De betaling van dividenden geschiedt op het tijdstip dat de raad van bestuur aanduidt. Er mogen door de raad van bestuur tussentijdse dividenden worden uitbetaald. Het dividend mag niet hoger zijn dan het wettelijk maximum.

HOOFDSTUK 5

ONTBINDING  VEREFFENING

Artikel 23: Ontbinding  Vereffening

De vennootschap blijft na haar ontbinding ongeacht of deze van rechtswege, door uitspraak van de rechter of bij besluit van de algemene vergadering, plaats vond als rechtspersoon voortbestaan voor haar vereffening en tot aan de sluiting ervan. Met het oog op de vereffeningactiviteiten benoemt de algemene vergadering één of meer vereffenaars, bepaalt hun bevoegdheden en vergoedingen, stelt vast op welke wijze zij de vennootschap kunnen verbinden en vertegenwoordigen en geeft aan hoe zij de vereffening tot een goed einde moeten brengen.

Worden geen vereffenaars benoemd dan zijn de bestuurders die ingevolge de ontbinding automatisch uittredend zijn, van rechtswege vereffenaars. Zij handelen namens de vennootschap in vereffening op dezelfde wijze als wanneer zij optraden in hun hoedanigheid van bestuurders, en hebben de bevoegdheden om de verrichtingen te stellen opgesomd in artikelen 186 en volgende van het Wetboek van vennootschappen, zonder dat zij daartoe een voorafgaande machtiging van de algemene vergadering behoeven. Hun aanstelling geldt, behoudens ontslag door de algemene vergadering of door hen aangeboden, voor onbepaalde duur en tot beëindiging van hun opdracht.

Na betaling van alle schulden en lasten van de vennootschap, wordt het saldo verdeeld onder de vennoten naar evenredigheid van hun aandelenbezit.

HOOFDSTUK 6

ALGEMENE BEPALINGEN

Artikel 24: Keuze van woonplaats

Voor de uitvoering van deze statuten doet elke vennoot, bestuurder, commissaris en gevolmachtigde die in het buitenland woonachtig is, voor de termijn dat hij vennoot is of tijdens de duur van zijn functie, keuze van woonplaats op de zetel van de vennootschap, waar alle berichten, aanmaningen, dagvaardingen of betekeningen geldig kunnen geschieden.

Artikel 25 : Communicatie

Alle briefwisseling tussen de organen van de vennootschap en haar vennoten kunnen verlopen via e-mail. OVERGANGSBEPALINGEN

Eerste jaarvergadering

De eerste jaarvergadering zal gehouden worden in het jaar tweeduizend en dertien.

Eerste boekjaar

Het eerste boekjaar loopt vanaf heden tot éénendertig december tweeduizend en dertien.

Commissarissen

De comparanten verklaren dat uit te goeder trouw verrichte schattingen blijkt dat de vennootschap voor het eerste boekjaar zal voldoen aan de criteria vermeld in artikel 12, paragraaf 2 van de wet van zeventien juli negentienhonderd vijfenzeventig op de boekhouding en de jaarrekening van de onderneming, en dat zij bijgevolg vrijgesteld zijn van de verplichting om thans een commissaris te benoemen.

Benoeming bestuurders

In aansluiting met de oprichting, zijn de voormelde vennoten bijeengekomen in algemene vergadering en hebben met eenparigheid van stemmen beslist drie bestuurders te benoemen, te weten:

1) de heer Christian PIETERS voormeld (rijksregistemummer 59122503157);

2) mevrouw Voet Marina, voormeld (rijksregisternummer 63110806033);

3) de heer Luc Smet, voormeld ( rijksregisternummer 61041446140);

allen hier aanwezig en aanvaardende en die verklaren niet getroffen te zijn door een

maatregel die zich! hiertegen verzet.

De opdracht geldt voor onbepaalde duur en neemt een aanvang op de dag dat de vennootschap i rechtspersoonlijkheid verwerft. Het mandaat van bestuurder is onbozodigd, behoudens andersluidende~ beslissing van de algemene vergadering.

VOLMACHT

De vergadering stelt als bijzondere gevolmachtigde aan: Go|oOok Bvba, vertegenwoordigd door de heer Peter Minne, Frans Beirenslaan 233, 2150 Borsbeek, aan wie macht verleend wordt, met recht van in de! plaatsstelling, teneinde huidig opgerichte vennootschap te kunnen vertegenwoordigen bij alle administraties ondermeer de Kruispuntbank van Óndmrnmnningon, hm{ondemnmings<mket en de bevoegde BTW-administratie, teneinde alle verklaringen te kunnen tekenen en in het algemeen alles te kunnen doen dat noodzakelijk blijkt te zijn.

Voor-

behouden

aan het

Staatsblad Belgisch

Voor uittrekse

notaris Andr Depuydt

gelijktijdig neergelegd:

- afschrift van de akte

1-1

cià

cià

cià

eq

eq

cià

cià

Pt

et

' _____

opde laatste bi.z.van Luik e vermelden :Recto : Naam mn hoedanigheid van uo instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(eri) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

Coordonnées
BROKERSOFT

Adresse
ANTWERPSESTEENWEG 13 9140 TIELRODE

Code postal : 9140
Localité : Tielrode
Commune : TEMSE
Province : Flandre orientale
Région : Région flamande