SVEX

société coopérative à responsabilité à finalité sociale


Dénomination : SVEX
Forme juridique : société coopérative à responsabilité à finalité sociale
N° entreprise : 878.075.276

Publication

04/07/2014 : ME. - JAARREKENING 31.12.2013, GGK 03.04.2014, NGL 30.06.2014 14242-0523-027
13/08/2014
ÿþOp de laatste blz. van Lulli B vermelden BL o: Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

FWF

mal ward 11.1

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie vare akte

GRIFFIE

KOOPHANDEL: GENT

0 4 AUG. 2014

AFDELING DENDERMONDE

*14154420*

Ondememingsnr : 0878075276

Benaming

(voluit) : SVEX

(verkort) :

Rechtsvorm: NAAMLOZE VENNOOTSCHAP

Zetel l HAVEN 1940 - MOLENWEG 910 TE 9130 DOEL (volledig adres)

Onderwerp akte: MANDAAT BESTUURDER - GAV van 3 april 2014

De vergadering neemt akte van het ontslag van de heer Willy Groffils, benoemd op de Gewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders van 7 april 2011, en dit met ingang vanaf deze vergadering.

De vergadering beslist bij unanimiteit om het ontslag van de heer Groffils te aanvaarden en elle bestuursbevoegdheden die aan hem werden toegekend met onmiddellijke ingang te annuleren.

De vergadering beslist bij unanimiteit om de heer Peter Vandendriessche, woonachtig te 1030 Brussel, Frédéric Pelletierstraat 12, te benoemen tot nieuwe bestuurder van de vennootschap en dit met ingang vanaf deze vergadering.

De heer Peter Vandendriessche wordt benoemd voor een periode van 6 jaar, d.w.z. tot op de Gewone

Vergadering van Aandeelhouders van 2020.

De heer Peter Vandendriessche zal zijn mandaat onbezoldigd uitoefenen.

Paul De Bruycker Mathieu Berthoud

Bestuurder Bestuurder

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -13/08/2014 - Annexes du Moniteur belge

04/12/2013
ÿþOndernemingsnr : 0878075276

Benaming

(voluit) : SVEX

(verkort)

Rechtsvorm : NAAMLOZE VENNOOTSCHAP

Zetel : HAVEN 1940 - MOLENWEG 910 TE 9130 DOEL

(volledig adres)

Onderwerp akte : DELEGATIE VAN BEVOEGDHEDEN - RVB van 21 juni 2013

De Raad van Bestuur beslist bij unanimiteit om alle voorheen toegekende bevoegdheden van Lieven Fermon te annuleren en deze toe te wijzen aan Jérôme Waterkeyn, dit met ingang vanaf deze vergadering.

De nieuwe delegatie van bevoegdheden is de volgende:

Raad van Bestuur

- Paul De Bruycker, namens Indaver

- Willy Groffils, namens Indaver

- Mathieu Berthoud, namens SITA

- Jean-Marie Aldenhof, , namens SITA

Advies Comité

- Jean-Marie Afdenhoff, namens SITA

- Willy Groffils, namens Indaver

- Alain Konings, namens Indaver

- Josef Staus, namens SITA

Management

- Daniel Dirickx- Directeur

- Filip De Schutter - Adjunct-Directeur

Liesbeth Gommers - Manager Operaties

- Luo Crauwels - Manager Onderhoud

- Jérôme Waterkeyn - Manager Fin & Adm

- Veerle Vancrayenest - HR-medewerker

- Mefissa Baetens - HR-medewerker

VOLMACHTEN

Algemene principes:

- dubbele handtekening tenzij uitdrukkelijk anders bepaald

- verbod om de limietbedragen te omzeilen door opsplitsing van verrichtingen of bedragen

- alle bevoegdheden die niet specifiek in deze volmacht geregeld of gedelegeerd zijn, blijven behoren tot de

exclusieve bevoegdheid van de Raad van Bestuur.

- Bij elk gezamenlijk optreden binnen elke combinatie van categorieën dient een volmachthouder namens Indaver op te treden met een volmachthouder namens SITA.

- in geval van geplande afwezigheid kan een volmachthouder zijn volmacht onder zijn verantwoordelijkheid geheel of gedeeltelijk delegeren aan een andere volmachthouder, zonder dat het principe van de dubbele handtekening wordt doorbroken.

- in geval van ongeplande afwezigheid zal de bevoegdheid van de afwezige volmachthouder voor de duur

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en} bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

IMV

VIVAIIIIIUIIlllll~

*13181613*

Mod Word 11.1

1ïri - ln de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

G +r`t 1> RECI-TBAM VAN KOORHANDEL

Ull

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/12/2013 - Annexes du Moniteur belge

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/12/2013 - Annexes du Moniteur belge

van de afwezigheid tijdelijk kunnen uitgeoefend worden door een andere volmachthouder, zonder dat het principe van de dubbele handtekening wordt doorbroken.

- de Raad van Bestuur oefent toezicht uit op de uitoefening door de volmachthouders van hun mandaat en elke verleende volmacht kan ten aanzien van elke individuele volmachthouder bij eenvoudige beslissing van de Raad van Bestuur worden herroepen of gewijzigd.

1. CONTRACTEN EN BESTELLINGEN VOOR DE AANKOOP VAN GOEDEREN EN DIENSTEN (andere dan aankoop van immateriële en materiële vaste activa)

Met verbonden ondernemingen:

- ongeacht het bedrag; de Raad van Bestuur vertegenwoordigd door bestuurder namens Indaver en

bestuurder namens SITA.

1.2. Met derden;

- met een aankoopwaarde tot 250.000 EUR; Directeur en Adjunct-Directeur of een van beide met Manager

Operaties, Manager Onderhoud of Manager Fin & Adm.

- met een aankoopwaarde van 250.000 EUR tot 750.000 EUR: Directeur en Adjunct-Directeur of een van

beide tesamen met bestuurder.

- met een aankoopwaarde van 750.000 EUR tof 1.500.000 EUR: Directeur of Adjunct-Directeur tesamen

met bestuurder EN mits akkoord Advies Comité.

- met een aankoopwaarde boven 1.500.000 EUR; Raad van Bestuur vertegenwoordigd door bestuurder

namens Indaver en bestuurder namens SITA.

2 PERSONEELSZAKEN EN INDIVIDUELE ARBEIDSCONTRACTEN

Alle documenten betreffende personeelszaken en individuele arbeidscontracten;

- aangaan, wijzigen en beëindigen van collectieve arbeidsovereenkomsten: bestuurder namens Indaver mits akkoord bestuurder namens SITA

- aangaan, wijzigen en beëindigen van individuele arbeidsovereenkomsten: Raad van Bestuur vertegenwoordigd door bestuurder namens Indaver en bestuurder namens SITA

- collectieve aansluitingen, wijzigingen, beëindigingen polissen personeelsverzekeringen: Raad van Bestuur vertegenwoordigd door bestuurder namens Indaver en bestuurder namens SITA

- individuele aansluitingen, wijzigingen, beëindigingen polissen personeelsverzekeringen: Directeur of Adjunct-Directeur met een HR-medewerker

- voor ontvangst tekenen bij ontslag personeelslid of bevestigen datum uit dienst, het geven van schriftelijke verwittiging aan personeelslid: HR-medewerker met Directeur of Adjunct-Directeur

- ondertekenen van alle sociale documenten en attesten m.b.t. tewerkstelling, mutualiteit, werkloosheid, loopbaanonderbreking, tijdskrediet: HR-medewerker alleen.

Voor aile aangelegenheden die betrekking hebben op personeel dat per 1 januari 2006 werd overgenomen door SVEX van indaver, SITA of Sleco geldt als bijzondere regel dat een substantiële aanpassing van de algemene arbeidsvoorwaarden en/of vergoedingen vooraf de schriftelijke goedkeuring vereist van de directie van de vennootschap waarbij het betreffende personeel voor 1 januari 2006 was tewerkgesteld.

Betreffende personeel dat per 1 januari 2006 werd overgenomen door SVEX van Indaver, SITA of Sleco geldt als bijzondere regel dat een eventueel ontslag of een substantiële aanpassing van de individuele contractvoorwaarden vooraf de schriftelijke goedkeuring vereist van de directie van de vennootschap waarbij het betreffende personeelslid voor 1 januari 2006 was tewerkgesteld.

3. BETALINGEN

Het ondertekenen, zowel manueel als elektronisch, van aile betalingsdocumenten, stortingen, cheques, bankoverschrijvingen, betalingsinstructies, wissels, orderbriefjes in uitvoering van door de vennootschap aangegane verbintenissen, dadingen welke voor de vennootschap een effectieve uitgave (kunnen) betekenen, evenals het van bank-, post-, en andere rekeningen terugnemen van geldsommen en geconsigneerde waarden en het zich doen overhandigen van in bewaring of in pand gegeven goederen voor een bedrag van:

- tot 500.000 EUR en voor alle betalingen aan SITA, INDAVER, SLECO en BTW/Belastingen: Directeur en

Adjunct-Directeur of een van beide met Manager Fin & Mm.

- van 500.000 EUR tot 1.500.000 EUR: Directeur of Adjunct-Directeur tesamen met bestuurder

- boven 1.500.000 EUR: Raad van Bestuur vertegenwoordigd door bestuurder namens Indaver en

"

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/12/2013 - Annexes du Moniteur belge

bestuurder namens SITA.

4, ONTVANGST BETALINGEN

Het in betaling geven van alle bedragen in hoofdsom, al dan niet met bedongen of wettelijke intresten, al dan niet forfaitaire schadevergoeding en eventuele bijhorigheden inbegrepen, het geldig kwitantie verlenen, het accepteren en voor aval tekenen van wissels, het doorvoeren van compensaties en het aannemen van subrogaties voor een bedrag van:

- tot 100,000 EUR: Directeur en Adjunct-Directeur of een van beide met Manager Fin & Adm - boven 100.000 EUR: Directeur of Adjunct-Directeur tesamen met bestuurder

5 FISCALE EN PARAFISCALE ZAKEN

Het ondertekenen van alle documenten in verband met de fiscale en administratieve verplichtingen betreffende fiscale en parafiscale wetgeving, inclusief het aanvragen en onderhandelen over fiscale rulings en afsluiten van akkoorden en dadingen met de fiscale administratie, evenals het indienen van subsidiedossiers en subsidieaanvragen en alle onderhandelingen en akkoorden terzake:

- voor alle dossiers met een waarde tot 500.000 EUR: Manager Fin & Adm samen met bestuurder

- voor alle dossiers met een waarde boven 500.000 EUR: Raad van Bestuur vertegenwoordigd door

bestuurder namens Indaver en bestuurder namens SITA.

- voor alle courante Belasting- en BTW-aangiften, ongeacht het bedrag: Hoofd Fin & Adm of Manager Fin & Adm.

6. MILIEUWETTELIJKE EN MILIEUADMINISTRATIEVE VERPLICHTINGEN

Het ondertekenen van alle documenten in verband met wettelijke of administratieve verplichtingen betreffende milieuwetgeving, het ondertekenen van vergunningsaanvragen of in voorkomend geval van beroepen terzake:

- Directeur en Adjunct-Directeur of een van beide tesamen met bestuurder

7. BOEKHOUDKUNDIGE VERPLICHTINGEN

Het opstellen van alle inventarissen van goederen en waarden, het vervullen van verplichtingen betreffende het neerleggen en laten registreren van documenten, het legaliseren of publiceren van officiële mededelingen en besluiten genomen door organen van de vennootschap of genomen in uitvoering van onderhavige volmachten, in uitvoering van wettelijke of statutaire verplichtingen terzake:

- Manager Fin & Adm samen met bestuurder

- Hoofd Fin & Adm of Manager Fin & Adm alleen of bestuurder alleen voor zover het betreft de loutere uitvoering van beslissingen genomen door organen van de vennootschap,

8. IN ONTVANGSTNAMES

In naam en voor rekening van de vennootschap afhalen bij of ontvangen van posterijen, koerierdiensten, douanediensten, vervoerondernemingen, spoorwegen, gerechtelijke administraties, gerechtsdeurwaarders en handelsregisters van zendingen en stukken zoals brieven, pakken, colli's, ladingen, cognossementen, vrachtbrieven en andere transportdocumenten, gerechtsbrieven, dagvaardingen, betekeningen, al dan niet aangetekend, al dan niet met aangegeven waarde; en het aftekenen voor ontvangst van alle stukken en kwijtingen terzake:

- Directeur of Adjunct-Directeur of Manager Fin & Adm, alleen handelend of een door hen gevolmachtigde voor specifieke inontvangstnames.

9. INCIDENTEN, ONDERZOEKSDADEN EN ADMINISTRATIEVE FORMALITEITEN INZAKE OPERATIONELE ACTIVITEITEN

Alle administratieve formaliteiten, het beantwoorden van vragen en het afleggen van verklaringen in het kader van onderzoeksdaden door politionele en/of gerechtelijke overheden die verband houden met incidenten en onderzoeken in verband met de activiteiten verbranding op de site te Doel:

w

Voor-

behouden

aan het

Belgisch

Staatsblad

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/12/2013 - Annexes du Moniteur belge

- Directeur of Adjunct-Directeur

10. OVERIGE AANGELEGENHEDEN

Alle aangelegenheden die niet specifiek in deze volmacht geregeld of gedelegeerd zijn, blijven behoren tot de exclusieve bevoegdheid van de Raad van Bestuur van SVEX NV.

Dit betreft ondermeer:

- contracten met afnemers van diensten en producten

- participaties, partnerships en joint-ventures

- aan- en verkoop van immateriële of materiële vaste activa

- bezwaren met persoonlijke of zakelijke zekerheden

- opnemen en verstrekken van kredieten

- geven en nemen van licenties

- het inspannen, voeren en beëindigen van juridische procedures.

Mathieu Berthoud Paul De Bruycker

Bestuurder Bestuurder

Op de laatste biz, van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

29/10/2013
ÿþ" fez Motl Word 11.1

1(1g-it In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie

na neerlegging ter griffie van de akte



Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en)

bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 29/10/2013 - Annexes du Moniteur belge

GRIFFIE

K~ÓPHÁNDE~.K

18 OKT. 2013

DENDEelftF®NDE

Ondernemingsnr : 0878075276

Benaming

(voluit) : SVEX

(verkort) :

Rechtsvorm : NAAMLOZE VENNOOTSCHAP

Zetel : HAVEN 1940 - MOLENWEG 910 TE 9130 DOEL

(volledig adres)

Onderwerp akte : MANDAAT BESTUURDER - GAV van 4 april 2013

Het mandaat van bestuurder van de heer Mathieu Berthoud eindigt op deze vergadering.

De vergadering beslist bij unanimiteit om het mandaat van de heer Mathieu Berthoud, woonachtig te 1180 Brussel, rue des cottages 21, te hernieuwen voor een periode van 6 jaar, d.w.z. tot op de gewone algemene vergadering van aandeelhouders van 2019.

De heer Mathieu Berthoud zal zijn mandaat onbezoldigd uitoefenen.

Het mandaat van commissaris Van Passel, Mazars & Guerard, Bedrijfsrevisoren met maatschappelijke zetel te 2600 Berchem, Grotesteenweg 224, Bus 14, vertegenwoordigd door de heren Anton Nuttens en Thomas Verhamme eindigt op deze vergadering.

De vergadering beslist bij unanimiteit om het mandaat van de commissaris te hernieuwen voor een periode van 3 jaar, d.w.z. tot op de Gewone Algemene Vergadering van 2016.

Paul De Bruycker Jean-Marie Aldenhoff

Bestuurder Bestuurder

23/07/2013 : ME. - JAARREKENING 31.12.2012, GGK 04.04.2013, NGL 15.07.2013 13320-0490-027
10/09/2012
ÿþMatl Word 77.0

[ç = I In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

Rechtsvorm : NAAMLOZE VENNOOTSCHAP

Zetel : HAVEN 1940 - MOLENWEG TE 9130 DOEL

(volledig adres)

Onderwerp akte : DELEGATIE VAN BEVOEGDHEDEN - RVB van 27 juni 2012

De Raad van Bestuur beslist bij unanimiteit om alle voorheen toegekende bevoegdheden te annuleren en

deze te vervangen door een nieuwe delegatie van bevoegdheden, dit met ingang vanaf deze vergadering.

De nieuwe delegatie van bevoegdheden is de volgende

Raad van Bestuur

- Paul De Bruycker, namens Indaver

- Willy Groffils, namens Indaver

- Mathieu Berthoud, namens SITA

- Jean-Marie Aldenhoff, namens SITA

Advies Comité

- Jean-Marie Aldenhoff, namens SITA

- Willy Groffils, namens Indaver

- Alain Konings, namens Indaver

- Josef Staus, namens SITA

Management

- Daniel Dirickx- Directeur

- Filip De Schutter - Adjunct-Directeur

- Liesbeth Gommers - Manager Operaties

- Luc Crauwels - Manager Onderhoud

- Lieven Fermon - Manager Fin & Adm

- Veerle Vancrayenest _ HR-medewerker

Melissa Baetens - HR-medewerker

VOLMACHTEN

Algemene principes:

- dubbele handtekening tenzij uitdrukkelijk anders bepaald

- verbod om de limietbedragen te omzeilen door opsplitsing van verrichtingen of bedragen

- alle bevoegdheden die niet specifiek in deze volmacht geregeld of gedelegeerd zijn, blijven behoren tot de exclusieve bevoegdheid van de Raad van Bestuur.

- Bij elk gezamenlijk optreden binnen elke combinatie van categorieën dient een volmachthouder namens Indaver op te treden met een volmachthouder namens SITA.

- in gevat van geplande afwezigheid kan een volmachthouder zijn volmacht onder zijn verantwoordelijkheid geheel of gedeeltelijk delegeren aan een andere volmachthouder, zonder dat het principe van de dubbele handtekening wordt doorbroken.

- in geval van ongeplande afwezigheid zal de bevoegdheid van de afwezige volmachthouder voor de duur

R

*12152464*

SV EX

Ondernemingsnr : 0878075276 Benaming (voluit)

(verkort) :

1 bel a; Br Sta

111

GRIFFIE

KD~PHÁND~L

3 4 AUG. 2012

telpERMONDE

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -10/09/2012 - Annexes du Moniteur belge

Op de laatste blz. van Lik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -10/09/2012 - Annexes du Moniteur belge

van de afwezigheid tijdelijk kunnen uitgeoefend worden door een andere volmachthouder, zonder dat het principe van de dubbele handtekening wordt doorbroken.

- de Raad van Bestuur oefent toezicht uit op de uitoefening door de volmachthouders van hun mandaat en elke verleende volmacht kan ten aanzien van elke individuele volmachthouder bij eenvoudige beslissing van de Raad van Bestuur worden herroepen of gewijzigd,

1, CONTRACTEN EN BESTELLINGEN VOOR DE AANKOOP VAN GOEDEREN EN DIENSTEN (andere dan aankoop van immateriële en materiële vaste activa)

1.1. Met verbonden ondernemingen:

- ongeacht het bedrag; de Raad van Bestuur vertegenwoordigd door bestuurder namens Indaver en

pestuurder namens SITA.

1.2. Met derden:

- met een aankoopwaarde tot 250.000 EUR: Directeur en Adjunct-Directeur of een van beide met Manager

Operaties, Manager Onderhoud of Manager Fin & Adm.

- met een aankoopwaarde van 250,000 EUR tot 750.000 EUR: Directeur en Adjunct-Directeur of een van geide tesamen met bestuurder,

- met een aankoopwaarde van 750.000 EUR tot 1.500.000 EUR: Directeur of Adjunct-Directeur tesamen met bestuurder EN mits akkoord Advies Comité.

- rnet een aankoopwaarde biven 1.500.000 EUR: Raad van Bestuur vertegenwoordigd door bestuurder namens Indaver en bestuurder namens SITA,

2. PERSONEELSZAKEN EN INDIVIDUELE ARBEIDSCONTRACTEN

Alle documenten betreffende personeelszaken en individuele arbeidscontracten:

- aangaan, wijzigen en beëindigen van collectieve arbeidsovereenkomsten: bestuurder namens Indaver mits akkoord bestuurder namens SITA

- aangaan, wijzigen en beëindigen van individuele arbeidsovereenkomsten: Raad van Bestuur vertegenwoordigd door bestuurder namens lndaver en bestuurder namens SITA

- collectieve aansluitingen, wijzigingen, beëindigingen polissen personeelsverzekeringen: Raad van Bestuur vertegenwoordigd door bestuurder namens lndaver en bestuurder namens SITA

individuele aansluitingen, wijzigingen, beëindigingen polissen personeelsverzekeringen: Directeur of Adjunct-Directeur met een HR-medewerker

- voor ontvangst tekenen bij ontslag personeelslid of bevestigen datum uit dienst, het geven van schriftelijke verwittiging aan personeelslid: HR-medewerker met Directeur of Adjunct-Directeur

ondertekenen van alle sociale documenten en attesten m.b.t, tewerkstelling, mutualiteit, werkloosheid, loopbaanonderbreking, tijdskrediet: HR-medewerker alleen.

Voor aile aangelegenheden die betrekking hebben op personeel dat per 1 januari 2006 werd overgenomen door SVEX van lndaver, SITA of Sleco geldt als bijzondere regel dat een substantiële aanpassing van de algemene arbeidsvoorwaarden en/of vergoedingen vooraf de schriftelijke goedkeuring vereist van de directie van de vennootschap waarbij het betreffende personeel voor 1 januari 2006 was tewerkgesteld,

Betreffende personeel dat per 1 januari 2006 werd overgenomen door SVEX van Indaver, SITA of Sleco geldt als bijzondere regel dat een eventueel ontslag of een substantiële aanpassing van de individuele oontractvoorwaarden vooraf de schriftelijke goedkeuring vereist van de directie van de vennootschap waarbij het betreffende personeelslid voor 1 januari 2006 was tewerkgesteld.

3, BETALINGEN

Het ondertekenen, zowel manueel als elektronisch, van alle betalingsdocumenten, stortingen, cheques, bankoverschrijvingen, betalingsinstructies, wissels, orderbriefjes in uitvoering van door de vennootschap aangegane verbintenissen, dadingen welke voor de vennootschap een effectieve uitgave (kunnen) betekenen, evenals het van bank-, post-, en andere rekeningen terugnemen van geldsommen en geconsigneerde waarden en het zich doen overhandigen van in bewaring of in pand gegeven goederen voor een bedrag van:

- tot 500.000 EUR en voor alle betalingen aan SITA, INDAVER, SLECO en BTW/Belastingen: Directeur en

Adjunct-Directeur of een van beide met Manager Fin & Adm,

- van 500.000 EUR tot 1.500.000 EUR: Directeur of Adjunct-Directeur tesamen met bestuurder

- loven 1.500.000 EUR: Raad van Bestuur vertegenwoordigd door bestuurder namens lndaver en

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -10/09/2012 - Annexes du Moniteur belge

bestuurder namens SITA.

4. ONTVANGST BETALINGEN

Het in betaling geven van alle bedragen in hoofdsom, al dan niet met bedongen of wettelijke intresten, al dan niet forfaitaire schadevergoeding en eventuele bijhorigheden inbegrepen, het geldig kwitantie verlenen, het accepteren en voor aval tekenen van wissels, het doorvoeren van compensaties en het aannemen van subrogaties voor een bedrag van:

- tot 100.000 EUR: Directeur en Adjunct-Directeur of een van beide met Manager Fin & Adm - boven 100.000 EUR: Directeur of Adjunct-Directeur tesamen met bestuurder

5. FISCALE EN PARAFISCALE ZAKEN

Het ondertekenen van aile documenten in verband met de fiscale en administratieve verplichtingen betreffende fiscale en parafiscale wetgeving, inclusief het aanvragen en onderhandelen over fiscale rulings en afsluiten van akkoorden en dadingen met de fiscale administratie, evenals het Indienen van subsidiedossiers en subsidieaanvragen en alle onderhandelingen en akkoorden terzake:

- voor alle dossiers met een waarde tot 500.000 EUR: Manager Fin & Adm samen met bestuurder

- voor alle dossiers met een waarde boven 500.000 EUR: Raad van Bestuur vertegenwoordigd door

bestuurder namens lndaver en bestuurder namens SITA.

- voor alle courante Belasting- en BTW-aangiften, ongeacht het bedrag; Hoofd Fin & Adm of Manager Fin &

Adm.

6. MLLIEUWETTELIJKE EN MILIEUADMINISTRATIEVE VERPLICHTINGEN

Het ondertekenen van alle documenten in verband met wettelijke of administratieve verplichtingen betreffende milieuwetgeving, het ondertekenen van vergunningsaanvragen of in voorkomend geval van beroepen terzake:

- Directeur en Adjunct-Directeur of een van beide tesamen met bestuurder

7. BOEKHOUDKUNDIGE VERPLICHTINGEN

Het opstellen van alle inventarissen van goederen en waarden, het vervullen van verplichtingen betreffende het neerleggen en laten registreren van documenten, het legaliseren of publiceren van officiële mededelingen en besluiten genomen door organen van de vennootschap af genomen in uitvoering van onderhavige volmachten, in uitvoering van wettelijke of statutaire verplichtingen terzake:

- Manager Fin & Adm samen met bestuurder

- Hoofd Fin & Adm of Manager Fin & Adm alleen of bestuurder alleen voor zover het betreft de Loutere

uitvoering van beslissingen genomen door organen van de vennootschap.

8. IN ONTVANGSTNAMES

In naam en voor rekening van de vennootschap afhalen bij of ontvangen van posterijen, koerierdiensten, douanediensten, vervoerondernemingen, spoorwegen, gerechtelijke administraties, gerechtsdeurwaarders en handelsregisters van zendingen en stukken zoals brieven, pakken, colli's, ladingen, cognossementen, vrachtbrieven en andere transportdocumenten, gerechtsbrieven, dagvaardingen, betekeningen, al dan niet aangetekend, al dan niet met aangegeven waarde; en het aftekenen voor ontvangst van alle stukken en kwijtingen terzake:

- Directeur of Adjunct-Directeur of Manager Fin & Adm, alleen handelend of een door hen gevolmachtigde voor specifieke inontvangstnames.

9. INCIDENTEN, ONDERZOEKSDADEN EN ADMINISTRATIEVE FORMALITEITEN INZAKE OPERATIONELE ACTIVITEITEN

Alle administratieve formaliteiten, het beantwoorden van vragen en het afleggen van verklaringen in het kader van onderzoeksdaden door politionele en/of gerechtelijke overheden die verband houden met incidenten en onderzoeken in verband met de activiteiten verbranding op de site te Doel:

Voorbehouden aan het, Belgisch Staatsblad

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -10/09/2012 - Annexes du Moniteur belge

- Directeur of Adjunct-Directeur

10. OVERIGE AANGELEGENHEDEN

Alle aangelegenheden die niet specifiek in deze volmacht geregeld of gedelegeerd zijn, blijven behoren tot de exclusieve bevoegdheid van de Raad van Bestuur van SVEX NV.

Dit betreft ondermeer:

- contracten met afnemers van diensten en producten

- participaties, partnerships en joint-ventures

- aan- en verkoop van immateriële of materiële vaste activa

- bezwaren met persoonlijke of zakelijke zekerheden

- opnemen en verstrekken van kredieten

geven en nemen van licenties

- het inspannen, voeren en beëindigen van juridische procedures.

Jean-Marie Aldenhoff Paul De Bruycker

Bestuurder Bestuurder

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

18/05/2012
ÿþE SI

illij111111ijeillo

~

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

171; wl" IE F~t1?-iT~s,Eli,~}~ ~ VAN Ir,On~}~r.t,i,~,E~

U 7 ~ ~El 2012

DEN E:d

Griffie` -- --~

Maa Waa111.1

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Ve{so : Naam en handtekening.

Ondernemingsnr : 0878.075.276

Benaming

(voluit) : SVEX

(verkort) :

Rechtsvorm : Naamloze Vennootschap

Zetel : Haven, Molenweg 910, 9130 Doel

(volledig adres)

Onderwerp akte : Wijziging vertegenwoordiger commissaris

"Kennisname door de Raad van Bestuur op 21 februari 2012 van de beslissing van de burgerlijke vennootschap onder de vorm van een coöperatieve vennootschap met beperkte aansprakelijkheid "Mazars Bedrijfsrevisoren  Réviseurs d'Entreprises", met maatschappelijk zetel te 1200 Brussel, Marcel Thirylaan 77, bus 4, ingeschreven in het RPR te Brussel, onder het nummer 0428.837.889, die door de vennootschap als commissaris benoemd werd voor een periode van 3 jaar, om met ingang van 21 februari 2012, in de uitoefening van haar mandaat de heer Hugo Van Passai te vervangen door de heren Anton Nuttens en Thomas Verhamme, bedrijfsrevisoren, als vaste vertegenwoordigers."

Willy Groffils Jean-Marie Aldenhoff

Bestuurder Bestuurder

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -18/05/2012 - Annexes du Moniteur belge

10/08/2011
ÿþMod 2.1

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 10/08/2011 - Annexes du Moniteur belge

I GIIII IIIIIIIG I VII I II

*iisa3as~R

Î

bet

a~

Be Sta.

GRIFFIE RECHTS NK VAN KOOPHANDEL

2 9. 07. 2011

DENDEReiIFÀNDE

Ondernemingsnr : 0878075276

Benaming

(voluit) : SVEX

Rechtsvorm : NAAMLOZE VENNOOTSCHAP

Zetel : HAVEN 1940 - MOLENWEG 910 TE 9310 DOEL

Onderwerp akte : MANDAAT BESTUURDERS - GAV van 7 april 2011

Het bestuursmandaat van de heren Willy Groffils, Paul De Bruycker en Jean-Marie Aldenhoff eindigt op deze vergadering.

De vergadering beslist bij unanimiteit om het bestuursmandaat van de heren Willy Groffits, Paul De Bruycker

en Jean-Marie Aldenhoff te hernieuwen voor een periode van 6 jaar, d.w.z. tot op de Gewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders van 2017.

De heren Willy Groffils, Paul De Bruycker en Jean-Marie Aldenhoff zullen hun mandaat van bestuurder onbezoldigd uitoefenen.

Willy Groffils Jean-Marie Aldenhoff

Bestuurder Bestuurder



28/07/2011 : ME. - JAARREKENING 31.12.2010, GGK 07.04.2011, NGL 20.07.2011 11327-0180-027
24/02/2011
ÿþMal 2.7

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Willy Groffils Bestuurder

Jean-Marie Aldenhoff Bestuurder

*11030304"

GRIFFIE- dANKT

VAN KOOPHANDEL

1 vº%. 0,. 2,311 oGrl;~eA ONDE

Ondernemingsnr : 0878075276

Benaming

(voluit) : SVEX

Rechtsvorm : NAAMLOZE VENNOOTSCHAP

Zetel : HAVEN 1940 - MOLENWEG 910 TE 9310 DOEL

Onderwerp akte : AANPASSING DELEGATIE VAN BEVOEGDHEDEN - RVB van 19.05.2010

De bestuurders stemmen in met de overdracht van bevoegdheden van Dhr. Marc Das aan Dhr. Filip De Schutter, Adjunct Directeur, dit onder andere voor wat betreft het dagelijks bestuur van de vennootschap.

Deze overdracht van bevoegdheden is van kracht met ingang vanaf 1 juni 2010.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 24/02/2011- Annexes du Moniteur belge

01/12/2010 : ME. - VERBETERDE JAARREKENING 31.12.2009, GGK 01.04.2010, NGL 24.11.2010 10613-0530-031
24/06/2010 : ME. - JAARREKENING 31.12.2009, GGK 01.04.2010, NGL 18.06.2010 10193-0221-029
24/07/2009 : ME. - JAARREKENING 31.12.2008, GGK 02.04.2009, NGL 17.07.2009 09446-0034-025
06/05/2015
ÿþMcd Word 11.1

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

GRIFFIF gFC

Voor- behoud

aan ht

Belgist Staatsb

Iffeliginf

KOOPHANDEL GENT

2 3 APR, 2015

AFDELING DENDERMONDE Griffié

Ondernemingsnr : 0878075276 Benaming

(voluit) : SVEX (verkort) :

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 06/05/2015 - Annexes du Moniteur belge

Rechtsvorm : NAAMLOZE VENNOOTSCHAP

Zetel : HAVEN 1940 - MOLENWEG 910 TE 9130 DOEL

(volledig adres)

Onderwerp akte : MANDAAT BESTUURDER + DELEGATIE VAN BEVOEGDHEDEN - RVB van 25/03/2015

1. Ontslag en benoeming bestuurder

De Raad van Bestuur neemt akte van het ontslag als bestuurder van de heer Mathieu Berthoud en dit met ingang vanaf 11 februari 2015.

De Raad van Bestuur beslist bij unanimiteit van haar aanwezige leden om het ontslag van de heer Mathieu Berthoud te aanvaarden en alle bestuursbevoegdheden die aan hem werden toegekend met ingang vanaf 11 februari 2015 te annuleren.

De Raad van Bestuur beslist bij unanimiteit van haar aanwezige leden om de heer Mathieu Berthoud in zijn functie van bestuurder te vervangen door de heer Eric Trodoux, woonachtig te 6920 Wellin, rue de Ronchy 2, en dit met ingang vanaf 11 februari 2015.

De heer Eric Trodoux zal het mandaat van bestuurder van de heer Berthoud verder zetten, dit tot op de

Gewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders van 2019.

Het mandaat van de heer Eric Trodoux is onbezoldigd.

2. Delegatie van bevoegdheden

De Raad van Bestuur beslist bij unanimiteit om:

1. Alle voorheen toegekende bevoegdheden van (a) Willy Groffils, (b) Mathieu Berthoud, (c) Alain Konings en (d) Josef Staus te annuleren en deze toe te wijzen respectievelijk aan (a) Peter Vandendriessche, (b) Eric Trodoux, (c) Stan Robijns en (d) Eric Trodoux, dit met ingang vanaf deze vergadering.

2. De bevoegdheden aan Hoofd aankoop administratie of Manager Fin & Admin toe te kennen m.b.t. contracten en bestellingen voor de aankoop van goederen en diensten met een aankoopwaarde tot 4 000 EUR

De nieuwe delegatie van bevoegdheden is de volgende:

Raad van Bestuur

- Paul De Bruycker, namens Indaver

- Peter Vandendriessche, namens Indaver

-EricTrodoux, namens Sita

- Jean-Marie Aldenhof, namens Sita

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 06/05/2015 - Annexes du Moniteur belge

Adules Comité

- Peter Vandendriessche, namens lndaver

- Stan Robijns, namens Indaver

- Jean-Marie Aldenhoff, namens Sita

- Eric Trodoux, namens Sita

Management

- Daniel Dirickx Directeur

- Filip De Schutter Adjunct-Directeur

- Liesbeth Gommers  Manager Operaties

- Luc Crauwels  Manager Onderhoud

- Jérôme Waterkeyn  Manager Fin & Adm

Veerle Vancraeynest  HR-medewerker

- Melissa Batens  HR-medewerker

Steven Muys  Hoofd aankoop administratie

VOLMACHTEN

Algemene principes:

dubbele handtekening tenzij uitdrukkelijk anders bepaald

- verbod om de limietbedragen te omzeilen door opsplitsing van verrichtingen of bedragen

-Alle bevoegdheden die niet specifiek in deze volmacht geregeld of gedelegeerd zijn blijven behoren tot de exclusieve bevoegdheid van de Raad van Bestuur.

- Bij elk gezamenlijk optreden binnen elke combinatie van categorieën dient een volmachthouder namens Indaver op te treden met een volmachthouder namens Sita.

-in geval van geplande afwezigheid kan een volmachthouder zijn volmacht onder zijn verantwoordelijkheid geheel of gedeeltelijk delegeren aan een andere volmachthouder, zonder dat het principe van de dubbele handtekening wordt doorbroken.

- in geval van ongeplande afwezigheid zal de bevoegdheid van de afwezige volmachthouder voor de duur van de afwezigheid tijdelijk kunnen uitgeoefend worden door een andere volmachthouder, zonder dat het principe van de dubbele handtekening wordt doorbroken

- de raad van bestuur oefent toezicht uit op de uitoefening door de volmachthouders van hun mandaat en elke verleende volmacht kan ten aanzien van elke individuele volmachthouder bij eenvoudige beslissing van de raad van bestuur worden herroepen of gewijzigd.

1. Contracten en bestellingen voor de aankoop van goederen en diensten (andere dan aankoop van immateriële en materiële vaste activa)

1.1. Met verbonden ondernemingen

- ongeacht het bedrag: Raad van Bestuur vertegenwoordigd door bestuurder namens lndaver en bestuurder

namens Sita.

1.2. Met derden

- met een aankoopwaarde tot 4 000 EUR: Hoofd aankoop administratie of Manager Fin & Adm.

- met een aankoopwaarde tot 250 000 EUR: Directeur en Adjunct-Directeur of een van beide met Manager

,Operaties, Manager Onderhoud of Manager Fin & Adm.

- met een aankoopwaarde van 250 000 EUR tot 750 000 EUR: Directeur en Adjunct-Directeur of een van

beide tesamen met bestuurder

- met een aankoopwaarde van 750 000 EUR tot 1 500 000 EUR: Directeur of Adjunct-Directeur tesamen met bestuurder EN mits akkoord Advies Comité

- met een aankoopwaarde boven 1 500 000 EUR; Raad van Bestuur vertegenwoordigd door bestuurder namens lndaver en bestuurder namens Sita.

2. Personeelszaken en individuele arbeidscontracten

Alle documenten betreffende personeelszaken en individuele arbeidscontracten:

- aangaan, wijzigingen en beëindigen van collectieve arbeidsovereenkomsten: bestuurder namens lndaver

mits akkoord bestuurder namens Sita

- aangaan, wijzigingen en beëindigen van individuele arbeidsovereenkomsten: Raad van Bestuur

vertegenwoordigd door bestuurder namens lndaver en bestuurder namens Sita

collectieve aansluitingen, wijzigingen, beëindigingen polissen personeelsverzekeringen: Raad van Bestuur

s~~

vertegenwoordigd door bestuurder namens Indaver en bestuurder namens Sita

- individuele aansluitingen, wijzigingen, beëindigingen polissen personeelsverzekeringen: Directeur of

Adjunct-Directeur met een HR-medewerker

- voor ontvangst tekenen bij ontslag personeelslid of bevestigen datum uit dienst, het geven van schriftelijke

verwittiging aan personeelslid: HR-medewerker met Directeur of Adjunct-Directeur

- ondertekenen van alle sociale documenten en attesten m.b.t. tewerkstelling, mutualiteit, werkloosheid,

loopbaanonderbreking, tijdskrediet: HR-medewerker alleen

Voor alle aangelegenheden die betrekking hebben op personeel dat per 1 januari 2006 werd overgenomen door SVEX van Indaver, Sita of Sleco geldt als bijzondere regel dat een substantiële aanpassing van de algemene arbeidsvoorwaarden entof vergoedingen vooraf de schriftelijke goedkeuring vereist van de directie van de vennootschap waarbij het betreffende personeel voor 1 januari 2006 was tewerkgesteld.

Betreffende personeel dat per 1 januari 2006 Werd overgenomen door SVEX van indaver, Sita of Sleco geldt ais bijzondere regel dat een eventueel ontslag of een substantiële aanpassing van de individuele contractvoorwaarden vooraf de schriftelijke goedkeuring vereist van de directie van de vennootschap waarbij het betreffende personeelslid voor 1 januari 2006 was tewerkgesteld.

3. Betalingen

Het ondertekenen, zowel manueel als elektronisch, van alle betalingsdocumenten, stortingen, cheques, bankoverschrijvingen, betalingsinstructies, wissels, orderbriefjes in uitvoering van door de vennootschap

d1D aangegane verbintenissen, dadingen welke voor de vennootschap een effectieve uitgave (kunnen)

betekenen, evenals het van bank-, post-, en andere rekeningen terugnemen van geldsommen en eio

geconsigneerde waarden en het zich doen overhandigen van in bewaring of in pand gegeven goederen voor een bedrag van;

- tot 500 000 EUR en voor alle betalingen aan SITA, INDAVER, SLECO en BTWiBeiastingen: Directeur met Adjunct-Directeur of met Manager Fin & Adm,

e - van 500 000 EUR tot 1 500 000 EUR: Directeur of Adjunct-Directeur tesamen met bestuurder

- boven 1 500 000 EUR: Raad van Bestuur vertegenwoordigd door bestuurder namens Indaver en

bestuurder namens Sita.

4. Ontvangst betalingen

ere Het in betaling ontvangen van aile bedragen in hoofdsom, al dan niet met bedongen of wettelijke intresten,

N al dan niet forfaitaire schadevergoeding en eventuele bijhorigheden inbegrepen, het geldig kwitantie verlenen, het accepteren en voor aval tekenen van wissels, het doorvoeren van compensaties en het

aannemen van subrogaties voor een bedrag van:

vo

- tot 100'000EUR: Directeur en Adjunct-Directeur of een van beide met Manager Fin & Adm. - boven 100 000 EUR: Directeur of Adjunct-Directeur tesamen met bestuurder.

5. Fiscale en parafiscale zaken

Het ondertekenen van alle documenten in verband met de fiscale en administratieve verplichtingen betreffende fiscale en parafiscale wetgeving, inclusief het aanvragen en onderhandelen over fiscale rulings en afsluiten van akkoorden en dadingen met de fiscale administratie, evenals het indienen van subsidiedossiers en subsidieaanvragen en alle onderhandelingen en akkoorden terzake:

- voor alle dossiers met een waarde tot 500 000 EUR: Manager Fin & Adm samen met bestuurder

- voor aile dossiers met een waarde boven 500 000 EUR: Raad van Bestuur vertegenwoordigd door

eio bestuurder namens Indaver en bestuurder namens Sita.

- voor alle courante Belasting- en BTW-aangiften, ongeacht het bedrag: Hoofd Fin & Adm of Manager Fin &

Adm.

pq 6. Milieuwettelijke en milieuadministratieve verplichtingen

Het ondertekenen van alle documenten in verband met wettelijke of administratieve verplichtingen betreffende milieuwetgeving, het ondertekenen van vergunningsaanvragen of in voorkomend geval van beroepen terzake:

- Directeur en Adjunct-Directeur of een van beide tesamen met bestuurder.

1-"

7. Boekhoudkundige verplichtingen

Het opstellen van alle inventarissen van goederen en waarden, het vervullen van verplichtingen betreffende het neerleggen en laten registreren van documenten, het legaliseren of publiceren van officiële mededelingen en besluiten genomen door organen van de vennootschap of genomen in uitvoering van onderhavige volmachten, in uitvoering van wettelijke of statutaire verplichtingen terzake:

- Manager Fin & Adm samen met bestuurder

- Hoofd Fin & Admin of Manager Fin & Adm alleen of bestuurder alleen voor zover het betreft de loutere uitvoering van beslissingen genomen door organen van de vennootschap.

8. In ontvangstnames

In naam en voor rekening van de vennootschap afhalen bij of ontvangen van posterijen, koerierdiensten, douanediensten, vervoerondememingen, spoorwegen, gerechtelijke administraties, gerechtdeurwaarders en handelsregisters van zendingen en stukken zoals brieven, pakken, colli's, ladingen, cognossementen, vrachtbrieven en andere transportdocumenten, gerechtsbrieven, dagvaardingen, betekeningen, al dan niet aangetekend, al dan niet met aangegeven waarde; en het aftekenen voor ontvangst van aile stukken en kwijtingen terzake:

- Directeur of Adjunct-Directeur of Manager Fin & Adm, alleen handelend of een door hen gevolmachtigde voor specifieke in ontvangstnames.

9.. Incidenten, onderzoeksdaden en administratieve formaliteiten inzake operationele activiteiten

Alle administratieve formaliteiten, het beantwoorden van vragen en het afleggen van verklaringen in het kader van onderzoeksdaden door politionele eniof gerechtelijke overheden die verband houden met incidenten en onderzoeken in verband met de activiteiten verbranding op de site te Doel:

- Directeur of Adjunct-Directeur

10. Overige aangelegenheden

Alle aangelegenheden die niet specifiek in deze volmacht geregeld of gedelegeerd zijn blijven behoren tot de exclusieve bevoegdheid van de raad van bestuur van SVEX NV.

Dit betreft ondermeer:

- contracten met afnemers van diensten en producten

- participaties, partnerships en joint-ventures

- aan- en verkoop van immateriële of materiële vaste activa

- bezwaren met persoonlijke of zakelijke zekerheden

- opnemen en verstrekken van kredieten

- geven en nemen van licenties

- het inspannen, voeren en beëindigen van juridische procedures.

Peter Vandendriessche Eric Trodoux

Bestuurder Bestuurder

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

ti

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 06/05/2015 - Annexes du Moniteur belge

Voorbehouden aan het Belgisch Staatsblad

30/06/2008 : ME. - JAARREKENING 31.12.2007, GGK 03.04.2008, NGL 25.06.2008 08290-0340-035
31/07/2007 : ME. - JAARREKENING 31.12.2006, GGK 05.04.2007, NGL 23.07.2007 07470-0002-031

Coordonnées
SVEX

Adresse
HAVEN 1940, MOLENWEG 910 9130 DOEL

Code postal : 9130
Localité : Doel
Commune : BEVEREN-WAAS
Province : Flandre orientale
Région : Région flamande