DIENST ONDERSTEUNINGSPLAN LIMBURG, AFGEKORT : DO-LIM

Association sans but lucratif


Dénomination : DIENST ONDERSTEUNINGSPLAN LIMBURG, AFGEKORT : DO-LIM
Forme juridique : Association sans but lucratif
N° entreprise : 841.557.746

Publication

07/08/2012
ÿþ Mat Word 11.1

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

Ondernemingsnr : 0841.557.746

Benaming

(voluit) : Dienst ondersteuningsplan Limburg

(verkort): Dolim

Rechtsvorm : VZW

Zetel : Welzijnscampus, Albrecht Rodenbachstraat 29 bus 13, 3500 Hasselt (volledig adres)

Onderwerp akte : Wijziging statuten

STATUTEN Dienst Ondersteuningsplan Limburg V,Z.W.

RECHTBANK VAN KOOPHANDEL

2 7 -07- 2012

HASSELT

rtnte

11111jill liqqedj!

3500 Hasselt

Identificatienummer.

TITEL INAAM  ZETEL  DOEL - DUUR

Artikel 1

De vereniging draagt de naam "Dienst Ondersteuningsplan Limburg vzve« De vereniging behoudt zich het recht voor om in al de akten, facturen, aankondigingen, uitgaven en andere stukken, uitgaande van dé vereniging de verkorte benaming "DOP-Limburg" te gebruiken.

Artikel 2

De maatschappelijke zetel is gevestigd te Kempische Steenweg 293 bus 4, 3500 Hasselt. De vereniging ressorteert onder het gerechtelijk arrondissement Hasselt. Aile stukken voorgeschreven door de V.Z.W.-wet worden neergelegd in het dossier bijgehouden op de griffie vande Rechtbank van Koophandel van voornoemd gerechtelijk arrondissement.

De algemene vergadering is bevoegd om de zetel te verplaatsen naar iedere plaats binnen de grenzen van de provincie Limburg, en de nodige openbaarmakingsvereisten te vervullen.

Artikel 3

De vereniging stelt zich tot doe!:

-Het opmaken van persoonlijke ondersteuningsplannen voor personen met een (vermoeden van) handicap

en die nog geen ondersteuning krijgen van voorzieningen of diensten, erkend en gesubsidieerd door het

Vlaams Agentschap voor Personen met een Handicap.

Het ondersteuningsplan voorziet in:

1.Het versterken en inzetten van het bestaande sociale netwerk van de zorgvrager. Als

de zorgvrager niet over een sociaal netwerk beschikt zal dè dienst de zorgvrager bijstaan om een sociaal

netwerk te creëren;

2.het inzetten of versterken van de inzet van reguliere diensten;

3.het inzetten van rechtstreeks toegankelijke ondersteuning van het agentschap;

4.de inzet van niet rechtstreeks toegankelijke ondersteuning die door het agentschap

gesubsidieerd wordt.

-De vzw heeft de opdracht om het Besluit van de Vlaamse Regering betreffende de erkenning en

subsidiëring van diensten Ondersteuningsplan en een mentororganisatie voor het voortraject van personen met

een handicap' in Limburg te realiseren. Indien de Vlaamse Regering de opdrachten eigen aan dit besluit wijzigt,

zijn deze inherent opdracht van de vzw DO-lim.

-Om het doel omschreven in het eerste lid te bereiken kan de vereniging alle initiatieven nemen die

rechtstreeks of onrechtstreeks met het maatschappelijke doel te maken hebben en/of dit maatschappelijke doe!

kunnen bevorderen. De vereniging is bevoegd om in ondergeschikte orde handelsdaden te stellen voor zover,

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris. hetzij van de perso(o)n.(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso ; Naam en handtekening.

deze in overeenstemming zijn met het doel omschreven in het eerste lid en voor zover de winst gebruikt wordt om dit doel te bereiken..

Artikel 4

De vereniging wordt opgericht voor onbepaalde duur.

TITEL II LEDEN

Artikel 5

De vereniging bestaat uit werkende leden en toegetreden leden. De volheid van het lidmaatschap, met inbegrip van het stemrecht op de algemene vergadering, komt uitsluitend toe aan de werkende leden en niet aan de toegetreden leden.. De vereniging telt 24 leden. Met werkende leden worden bedoeld de leden van de Algemene Vergadering omschreven in de Wet van 27 juni 1921'gewijzigd door de Wet van 2 mei 2002 en de Wet ván 16 januari 2003. Zij worden verder in deze statuten leden genoemd.

Artikel 6

12 werkende leden worden gemandateerd op voordracht van de vzw Netwerk Onafhankelijke

Cliëntondersteuriing.

12 werkende leden worden gemandateerd op voordracht van de feitelijke vereniging Limburgs Forum

Handicap 2020.

De wijze waarop de voordracht van de leden dient te gebeuren wordt omschreven in het huishoudelijk

reglement van de vereniging.

Artikel 7

Er wordt geen lidgeld aan de leden en de toégetreden leden gevraagd.

Artikel 8

De leden zijn in geen geval persoonlijk aansprakelijk voor de verbintenissen van de vereniging.

Artikel 9

De leden en de toegetreden leden van de vereniging zijn verplicht

a)de statuten en het huishoudelijk reglement van de vereniging alsook de besluiten van haar organen na te

leven;

b)de belangen van de vereniging of één van haar organen niet te schaden.

c de raad van bestuur. De uittreding en uitsluiting van leden gebeurt onder de voorwaarden bepaald in artikel 12 van de Wet van 27 juni 1921 gewijzigd door de Wet van 2 mei 2002 en de Wet van 16 januari 2003.

c Het lidmaatschap eindigt indien het lid niet langer gemachtigd is namens de vzw Netwerk Onafhankelijke

' Cliëntondersteuning of de feitelijke vereniging Limburgs Forum Handicap 2020.

et. Een lid kan slechts worden uitgesloten door de algemene vergadering en met een meerderheid van twee derden van de stemmen van de leden.

0 " Ontslagnemende of uitgesloten leden en hun rechtsopvolgers hebben geen deel in het vermogen van de

04 vereniging en kunnen nooit teruggave of vergoeding vorderen van gestorte bijdragen of gedane inbrengen.

C

n

v

TITEL IIIALGEMENE VERGADERING

tu

11

Artikel 11

De algemene vergadering is samengesteld uit aile leden. Wanneer zij dit wensen, kunnen ook toegetreden el

.r leden aanwezig zijn, doch zij bezitten uitsluitend een raadgevend stemrecht.

De algemene vergadering wordt voorgezeten door de voorzitter van de raad van bestuur of bij diens e" onmogelijkheid aanwezig te zijn, door een lid van de Raad van Bestuur, aangeduid door de Raad van Bestuur.

C Een lid kan zich door een ander lid laten vertegenwoordigen d.m.v, een schriftelijke volmacht, Elk lid kan

04

evenwel slechts één ander lid vertegenwoordigen.

pq Elk lid beschikt over één stem op de algemene vergadering.

Artikel 12

De algemene vergadering is uitsluitend bevoegd voor

a)het wijzigen van de statuten;

b)het benoemen en afzetten van de bestuurders;

c)de benoeming en de afzetting van de commissarissen en het bepalen van hun bezoldiging;

d)het aanhoren van de verslagen van de raad van bestuur, ondermeer deze over de financiële toestand

evenals het activiteitenverslag;

Annexes du Moniteur belge

N

r-+ Artikel 10

NElk lid kan ten allen tijde ontslag nemen uit de vereniging mits het opsturen van een getekend schrijven aan

00

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 07/08/2012 - Annexes du Moniteur belge

e)het goedkeuren van de begrotingen en rekeningen;

f)de kwijting aan de bestuurders en de commissarissen;

g)het vrijwillig ontbinden van de vereniging;

h)het uitsluiten van een lid;-

- i)het adviseren en bekrachtigen van de strategische plannen van de dienst.

Artikel 13

a)De algemene vergadering wordt door de raad van bestuur bijeengeroepen telkens als het doel of het belang van de vereniging" zulks vereist en moet worden bijeengeroepen telkens wanneer een vijfde van de leden er om vraagt. Zij moet ten minste tweemaal per Jaar worden bijeengeroepen, eenmaal voor het goedkeuren van de begroting en de strategische plannen en eenmaal voor de goedkeuring van de jaarrekeningen. Voor het goedkeuren van de rekeningen van het afgelopen jaar wordt de algemene vergadering samengeroepen op een door de raad van bestuur te bepalen plaatsen datum, die vóór 30 juni van datjaarvalt, b)Alle leden worden minstens acht dagen vóór de algemene vergadering bij gewone brief uitgenodigd op de

algemene vergadering. Deze uitnodiging kan elektronisch verzonden worden. De uitnodiging wordt ondertekend door de voorzitter of de secretaris. Ze vermeldt dag, uur en plaats van dè algemene vergadering.

c)De oproeping bevat de agenda, die wordt vastgelegd door de raad van bestuur. Elk onderwerp dat schriftelijk wordt voorgedragen door ten minste 1120ste van de leden moet eveneens op de agenda worden vermeld. De brief,. ondertekend door minstens 1120ste van de leden dient minimaal 14 dagen vóór de algemene vergadering toe te komen bij de voorzitter van de raad van bestuur. Onderwerpen die niet op de agenda staan, kunnen niet worden behandeld.

Artikel 14

a)ln gewone gevallen worden de besluiten genomen bij eenvoudige meerderheid (= de helft plus één, onthoudingen worden niet meegeteld) van de aanwezige en vertegenwoordigde leden.

b)Tot wijziging van de statuten kan slechts worden besloten indien die wijziging op de oproeping is vermeld en indien 2/3 van de stemgerechtigde leden aanwezig of vertegenwoordigd is. Wordt dit getal niet bereikt, dan kan een tweede vergadering worden bijeengeroepen die een geldig besluit zal kunnen nemen, ongeacht het aantal aanwezigen. Voor elke statuutwijziging is bovendien een meerderheid van 2/3 der aanwezige of vertegenwoordigde stemmen vereist, ook op de tweede vergadering.

c)Tot wijziging van het doel van de vereniging kan slechts met 4/5 van stemmen worden besloten,

Artikel 15

.Van elke vergadering warden notulen opgemaakt, die ondertekend worden door de secretaris of een bestuurder en ze worden opgenomen in een bijzonder register. Uittreksels daarvan worden ondertekend door de secretaris of een bestuurder. Een afschrift van deze notulen wordt, door de zorg van de secretaris, opgestuurd naar alle leden.

Derden die van een belang doen blijken, hebben het recht om inzage van de notulen te vragen. Het doen blijken van een belang wordt geapprecieerd door de raad van bestuur. Indien derden niet worden toegelaten tot inzage in de notulen, worden zij hiervan op de hoogte gebracht, zonder dat de raad van bestuur echter de motivering van zijn beslissing dient bekend te maken.

TITEL IVRAAD VAN BESTUUR

Artikel 16

De vereniging wordt bestuurd door een raad van bestuur van 10 bestuurders; die lid zijn van de vereniging. Zij worden benoemd door de algemene vergadering en zijn ten allen tijde door deze afzetbaar, De benoeming van de leden van de raad van bestuur moet dwingend vófgende vertegenwoordiging kennen:

1.De verenigingen voor personen met een handicap kennen 4 vertegenwoordigers. 2 vertegenwoordigers zijn gemandateerd door de vzw Netwerk Onafhankelijke Cliëntondersteuning en 2 vertegenwoordigers zijn

gemandateerd door de feitelijke vereniging Limburgs Forum Handicap 2020. -

2.De multidisciplinaire teams die erkend zijn door het Vlaams Agentschap voor Personen met een Handicap kennen 2 vertegenwoordigers. 1 vertegenwoordiger is gemandateerd door de vzw Netwerk Onafhankelijke Cliëntondersteuning en 1 vertegenwoordiger is gemandateerd door de feitelijke vereniging Limburgs Forum Handicap 2020.

3.De reguliere diensten kennen 2 vertegenwoordigers: 1 vertegenwoordiger is gemandateerd door de vzw Netwerk Onafhankelijke Cliëntondersteuning en 1 vertegenwoordiger is gemandateerd door de feitelijke vereniging Limburgs Forum Handicap 2020.

4.De voorzieningen die erkend zijn door het Vlaams Agentschap voor Personen met een Handicap kennen

2 vertegenwoordigers. 1 vertegenwoordiger is gemandateerd door de vzw Netwerk " Onafhankelijke Cliëntondersteuning en 1 vertegenwoordiger is gemandateerd door de feitelijke vereniging Limburgs Forum Handicap 2020.

De algemene vergadering beslist hierover bij gewone meerderheid van de stemmen van de aanwezige of vertegenwoordigde deden. Zij oefenen hun mandaat kosteloos uit, tenzij de algemene vergadering anders zou bepalen.

Benoeming, ontslag, aftreden en afzetting van een bestuurder wordt openbaar gemaakt door neerlegging in het verenigingsdossier ter griffie van de Rechtbank van Koophandel en van een uittreksel daarvan bestemd om in de Bijlagen tot het Belgisch Staatsblad te worden bekendgemaakt.

Artikel 17

De bestuurders worden benoemd " voor een termijn van vier jaar en zijn herverkiesbaar. Zo door vrijwillig ontslag, verstrijken van termijn of afzetting, het aantal bestuurders is teruggevallen tot onder tien, dan blijven de bestuurders in functie totdat in hun vervanging is voorzien.

Ieder lid van de raad van bestuur kan zelf ontslag nemen door een schriftelijke kennisgeving aan de voorzitter van de raad van bestuur, waarna het ontslag op de eerstvolgende algemene vergadering wordt bevestigd.

Artikel 18

" a)De " raad van bestuur kiest uit zijn !eden een voorzitter, een ondervoorzitter, een secretaris en een penningmeester. De voorzitter of de secretaris roepen de raad bijeen. De voorzitter zit de vergadering voor. In geval van zijn afwezigheid wordt hij vervangen door de ondervoorzitter of, bij gebrek aan ondervoorzitter door de oudste aanwezige bestuurder.

b)De raad kan slechts geldig beslissen indien de meerderheid van de bestuurders aanwezig of vertegenwoordigd is. Ieder lid van de raad van bestuur kan zich laten vertegenwoordigen door een ander lid van de raad van bestuur, Hiertoe dient eerstgenoemd lid een schriftelijke volmacht te verlenen, die voor het begin van de vergadering aan de voorzitter moet worden afgegeven, zo niet kan deze volmacht geen bewijs uitmaken van de vertegenwoordigingsbevoegdheid van de volmachtdrager. Elk lid kan slechts één. ander lid vertegenwoordigen.

c)De beslissingen worden geldig genomen bij gewone meerderheid van stemmen van de aanwezige leden (= de helft plus één, onthoudingen worden niet meegeteld). De raad van bestuur kan vergaderen per telefoon-

L., of videoconferentie. De regels opgenomen onder de punten a. en b, hierboven 'zijn van overeenkomstige

ige

toepassing.

d)In uitzonderlijke gevallen, wanneer de dringende noodzakelijkheid en het belang van de vereniging zulks

c vereisen, kunnen de besluiten van de Raad van Bêstuur worden genomen bij eenparig schriftelijk akkoord van

X de bestuurders. Dit schriftelijk akkoord kan meegedeeld worden per brief, per telegram, telefax of mail. Deze

e procedure kan echter niet gevolgd worden voor de vaststelling van de jaarrekening. .

b e)Van " elke vergadering worden notulen opgemaakt die ondertekend worden door de secretaris en

rm

" ingeschreven in een daartoe bestemd register. De uittreksels die moeten worden overgelegd en al de andere

wl

wl akten, worden geldig ondertekend door de secretaris of een bestuurder.

e

Artikel 19

' a)De raad van bestuur leidt de zaken van de vereniging en vertegenwoordigt deze in en buiten rechte. Hij is

cbevoegd voor alle aangelegenheden, met uitzondering van deze die door de wet en deze statuten uitdrukkelijk

N aan de algemene vergadering zijn voorbehouden.. De raad kan zelfs daden van beschikking stellen met

ó ïnbegrip van, onder meer, het vervreemden, zelfs om niet, van roerende of onroerende goederen, het

ç hypothekeren, het lenen en uitlenen, alle handels- en bankverrichtingen, het opheffen van hypotheken, ..,

c b)Ten aanzien van derden is de vereniging slechts geldig verbonden door de gezamenlijke

' handtekening van twee bestuurders. Bestuurders die namens de raad van bestuur optreden, moeten ten

~" aanzien van derden niet doen blijken van enig besluit of van enige machtiging,

" " c)De raad van bestuur kan voor bepaalde handelingen en taken en voor daden van dagelijks bestuur, zijn

bevoegdheid overdragen aan een dagelijks bestuur, aan één of meer bestuurders of zelfs aan een andere

et

persoon, al dan niet lid van de vereniging. De duur waarvoor deze bevoegdheidsdelegatie plaatsgrijpt kan niet

CA langer zijn dan vier jaar en het mandaat kan ten alle tijde met onmiddellijke ingang worden ingetrokken door de

el raad van bestuur. Wanneer meer dan één persoon met het dagelijks bestuur wordt belast, wordt de vereniging

rm in al haar handelingen van het dagelijks bestuur rechtsgeldig vertegenwoordigd door één persoon belast met

te het dagelijks bestuur, die geen bewijs van een voorafgaand besluit onder hen moet leveren.

11 d)De bevoegdheid om de vereniging in en buiten rechte te vertegenwoordigen kan door de raad van bestuur ge

bij eenvoudig besluit worden opgedragen aan één of meer personen, al dan niet bestuurder, die, desgevallend,

" S: " gezamenlijk optreden. De bevoegdheid. van de bovengenoemde perso(o)n(en) wordt precies afgebakend door

:r. de raad van bestuur, die eveneens de duur van' het mandaat bepaalt. Het mandaat kan ten aile tijde met onmiddellijke ingang door de raad van bestuur worden ingetrokken.

e e)De raad van bestuur stelt een Huishoudelijk Reglement voor en laat dit goedkeuren door de algemene

C yergádering. Wijzigingen aan het Huishoudelijk Reglement kunnen worden opgesteld door de raad van bestuur, et

doch dienen ter bekrachtiging worden voorgelegd aan de algemene vergadering. Bij dit Huishoudelijk

pq Reglement mogen, zonder strijdig te zijn met de bindende voorschriften van de wet of van de statuten, alle maatregelen worden getroffen in verband met de toepassing van de statuten en de regeling van de maatschappelijke zaken in het algemeen, en kan aan de leden of hun rechtverkrijgenden alles worden opgelegd wat in het belang van de vereniging wordt geacht.

TITEL.V" BEGROTINGEN  REKENINGEN - CONTROLE

Artikel 20

t ,:.~J' ~"

. ~

, F

a)Het boekjaar van de vereniging loopt van 1 januari tot 31 december. De boekhouding wordt gevoerd in overeenstemming met het bepaalde in artikel 17 van de Wet van 27 juni 1921 gewijzigd door de Wet van 2 mei 2002 en de Wet van 16 januari 2003 en de daarop toepasselijke uitvoeringsbesluiten. De jaarrekening wordt neergelegd in het dossier gehouden op de griffie van de Rechtbank van Koophandel in overeenstemming met het bepaalde in artikel 26novies van de Wet van 27 juni 1921 gewijzigd door de Wet van 2 mei 2002 en de Wet van 16 januari 2003. Voor zover van toepassing wordt de jaarrekening tevens neergelegd bij de Nationale Bank in overeenstemming met het bepaalde in artikel 17 van de Wet van 27 juni 1921 gewijzigd door de Wet van 2 mei 2002.en de Wet van 16 januari 2003 en de daarop toepasselijke uitvoeringsbesluiten.

b)De raad van bestuur bereidt de rekeningen en begrotingen voor en legt ze ter goedkeuring voor aan de algemene vergadering. Na goedkeuring van de jaarrekening en begroting spreekt de algemene vergadering zich, bij afzonderlijke stemming, uit over de kwijting aan de bestuurders en, desgevallend, de commissaris.

Artikel 21

a)Indien de vereniging op grond van de áp haar toepasselijke bepalingen daartoe verplicht is, zal de controle op de financiële toestand, op de jaarrekening en op de regelmatigheid vanuit het oogpunt van de, V.Z.W.-wet en de statuten van de verrichtingen weer te geven in de jaarrekening, worden opgedragen aan één of meer commissarissen die worden benoemd door de algemene vergadering onder de leden van het Instituut van Bedrijfsrevisoren. De algemene vergadering bepaalt het aantal commissarissen en stelt hun bezoldiging vast. De commissarissen worden benoemd voor eer hemieuwbare termijn van drie jaar.

b)De commissarissen hebben, gezamenlijk of afzonderlijk, een onbeperkt recht van controle over alle verrichtingen van de vereniging. Zij mogen ter plaatse inzage nemen van de boeken, de briefwisseling, de notulen en in het algemeen van alle geschriften van de vereniging.

TITEL VIONTBINDING - VEREFFENING

e Artikel 22

Behoudens de gevallen van gerèchtelijke ontbinding en van ontbinding van rechtswege, kan slechts de

algemene vergadering tot ontbinding besluiten, op de wijze zoals bepaald in de wet.

X Tot vrijwillige ontbinding kan slechts worden besloten indien die ontbinding op de oproeping is vermeld en indien 2/3 van de stemgerechtigde leden aanwezig of vertegenwoordigd is. Wordt dit getal niet bereikt, dan kan een tweede vergadering worden bijeengeroepen die een geldig besluit zef kunnen nemen, ongeacht het aantal aanwezigen. Tot vrijwillige ontbinding van de vereniging kan slechts met 4/5 van stemmen worden besloten. In gevat van vrijwillige ontbinding benoemt de algemene vergadering, of bij gebreke daarvan de rechtbank, één of meer vereffenaars. Zij bepaalt tevens hun bevoegdheid, alsmede de vereffeningsvoorwaarden.

Artikel 23

In geval van ontbinding worden de netto overblijvende activa, na aanzuivering van de schulden, bij beslissing van de algemene vergadering, overgedragen aan een andere vereniging zonder winstoogmerk met gelijkaardige en belangloze doelstellingen.

r Artikel 24

Alle beslissingen betreffende de ontbinding, de vereffeningsvoorwaarden, de benoeming en de

ambtsbeëindiging van de vereffenaars, de afsluiting van de vereffening en de bestemming van het actief

et

worden neergelegd ter griffie en bekendgemaakt in de Bijlagen tot het Belgisch Staatsblad in overeenstemming

met het bepaalde in artikel 23 en 26novies van de Wet van 27 juni 1921 gewijzigd door de Wet van 2 mei 2002

et en de Wet van 16 januari 2003 en de daarop toepasselijke uitvoeringsbesluiten. e

,sl Artikel 25

Voor alles wat in deze statuten niet uitdrukkelijk is geregeld, is de wet van 27 juni 1921, of de wetgeving die deze wet zou vervangen na de oprichting van de vereniging, toepasselijk, de algemene wettelijke bepalingen, het huishoudelijk reglement en de gebruiken terzake.

" S: dd. 21/06/2012

Denayer Eddy Van Maele Fara

Penningmeester Raad van Bestuur

16/12/2011
ÿþMOD 2.2

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

I~I~I~II'~NRI~N~Q~N~I~I

*11189439

RECHTBANK VAN KOOPHANDEL

o 6 -12 2011

HASSELT

Ondememingsnr Benaming

(voluit) : Dienst Ondersteuningsplan Limburg V.Z.W.

(verkort) : vzw DO-Lim

Rechtsvorm : vzw

Zetel : Welzijnscampus, Albrecht Rodenbachstraat 29, bus 13 te 3500 Hasselt

onderwerp aCzte : Oprichting vzw

STATUTEN Dienst Ondersteuningsplan Limburg V.Z.W.

3500 Hasselt

Identificatienummer:

Dienst Ondersteuningsplan Limburg V.Z.W. 3500 Hasselt

Ten jare tweeduizend en elf, op 30 november, zijn samen gekomen te Hasselt, de stichtende leden van de vereniging zonder winstoogmerk "Dienst Ondersteuningsplan Limburg, Vereniging zonder Winstoogmerk",

Naam en voornaam Aben Jos Geboorteplaats Genk Geboortedatum Adres

Abrahams Gui Montenaken 20/02/1961 Hengelhoefstraat 133, 3600 Genk

Gingelom Beringen 14/07/1951 Montenakenstraat 2a,3890 Montenaken-

Bijnens Luc 19/03/1952 Detmoldlaan 35, 3500 Hasselt

Caes Paul Heist-op-den-Berg 02/12/1962 Sint Martensstraat 11, 3910 Neerpelt

Cosemans Lizy Maaseik 10/07/1957 Breughellaan 7, 3500 Hasselt

Denayer Eddy Halle 22/03/1958 Heikant 8, 3550 Heusden-Zolder

Eykelberg Kathleen Hasselt 21/10/1967 Alkerstraat 34, 3570 Alken

Geuens Greet Balen 15/04/1968 Dijk 18, 3930 Hamont

Geypen Paul Geel 15/06/1960 Kastanjelaan 12, 3510 Kermt

Hendriks Stefan Genk 30/01/1967 Weg naar Opoeteren 135, 3660 Opglabbeek

Lemmens Patricius Paal 19/03/1956 Terlaemenlaan 17, 3550 Heusden -Zolder

Larondelle Eddy Tongeren 18/03/1957 Jaak Vandersandenstraat 46, 3740 Bilzen

Martens Marleen Bree 11/02/1957 Hendrik Vanveldekestraat 10, 3840 Borgloon

Maren Mana Oostham 08/06/1957 Doornbergstraat 9, 3201 Aarschot

Neven Marcel Vliermaal 02/05/1947 Bronstraat 1, 3730 Hoeselt

Plessers Yves Neerpelt 01/12/1980 Bochelterkiezel 23c, 3960 Bree

Schrâter Hans Genk 05/01/1953 Einde 20, 3920 Lommel

Sidarow Jelle Bilzen 01/04/1985 Runkstersteenweg 56, 3500 Hasselt

Van Laetem Dirk Schoten 23/05/1958 Stefaniestraat 42, 2018 Antwerpen

Van Maele Fara Tongeren 20/08/1978 Houthalenseweg 39, 3520 Zonhoven

Vanwelsenaers Liesbet Lommel 05/04/1977 Pijnvenstraat 49, 3820 Lommel

Stappers Cornelius Neerpelt 17/05/1956 Lillerbaan 7, 3990 Peer Kleine Brogel

Willen Mn Maaseik 23/05/1969 Groenstraat 69, 3511 Kuringen

Willems Jos Hasselt 30/07/1957 Rodenbachlaan 53, 3550 Heusden-Zolder

die zijn overeengekomen een vereniging zonder winstoogmerk op te richten met volgende statuten:

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

® .gq.14 Jr5-4 e4L,

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 16/12/2011 - Annexes du Moniteur belge

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 16/12/2011 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

TITEL I NAAM  ZETEL DOEL- DUUR

Artikel 1

De vereniging draagt de naam "Dienst Ondersteuningsplan Limburg vzw". De vereniging behoudt zich het recht voor om in al de akten, facturen, aankondigingen, uitgaven en andere stukken, uitgaande van de vereniging de verkorte benaming "vzw DO-lim" te gebruiken.

Artikel 2

De maatschappelijke zetel is gevestigd te Welzijnscampus, Albrecht Rodenbachstraat 29 bus 13, 3500

Hasselt. De vereniging ressorteert onder het gerechtelijk arrondissement Hasselt. Aile stukken

voorgeschreven door de V.Z.W.-wet worden neergelegd in het dossier bijgehouden op de griffie van de Rechtbank van Koophandel van voornoemd gerechtelijk arrondissement.

De algemene vergadering is bevoegd om de zetel te verplaatsen naar iedere plaats binnen de grenzen van de provincie Limburg, en de nodige openbaarmakingsvereisten te vervullen.

Artikel 3

De vereniging stelt zich tot doel:

-Het opmaken van persoonlijke ondersteuningsplannen voor personen met een (vermoeden van) handicap

en die nog geen ondersteuning krijgen van voorzieningen of diensten, erkend en gesubsidieerd door het

Vtaams Agentschap voor Personen met een Handicap.

Het ondersteuningsplan voorziet in:

1.Het versterken en inzetten van het bestaande sociale netwerk van de zorgvrager. Als

de zorgvrager niet over een sociaal netwerk beschikt zal de dienst de zorgvrager bijstaan om een sociaal

netwerk te creëren;

2.het inzetten of versterken van de inzet van reguliere diensten;

3.het inzetten van rechtstreeks toegankelijke ondersteuning van het agentschap;

4.de inzet van niet rechtstreeks toegankelijke ondersteuning die door het agentschap

gesubsidieerd wordt.

-De vzw heeft de opdracht om het Besluit van de Vlaamse Regering betreffende de erkenning en subsidiëring van diensten Ondersteuningsplan en een mentororganisatie voor het voortraject van personen met een handicap in Limburg te realiseren. Indien de Vlaamse Regering de opdrachten eigen aan dit besluit wijzigt, zijn deze inherent opdracht van de vzw DO-lim.

-Om het doel omschreven in het eerste lid te bereiken kan de vereniging alle initiatieven nemen die rechtstreeks of onrechtstreeks met het maatschappelijke doel te maken hebben en/of dit maatschappelijke doel kunnen bevorderen. De vereniging is bevoegd om in ondergeschikte orde handelsdaden te stellen voor zover deze in overeenstemming zijn met het doel omschreven in het eerste lid en voor zover de winst gebruikt wordt om dit doel te bereiken.

Artikel 4

De vereniging wordt opgericht voor onbepaalde duur.

TITEL Il LEDEN

Artikel 5

De vereniging bestaat uit werkende leden en toegetreden leden. De volheid van het lidmaatschap, met inbegrip van het stemrecht op de algemene vergadering, komt uitsluitend toe aan de werkende leden en niet aan de toegetreden leden. De vereniging telt 24 leden. Met werkende leden worden bedoeld de leden van de Algemene Vergadering omschreven in de Wet van 27 juni 1921 gewijzigd door de Wet van 2 mei 2002 en de Wet van 16januari 2003. Zij worden verder in deze statuten leden genoemd.

Artikel 6

12 werkende leden worden gemandateerd op voordracht van de vzw Netwerk Onafhankelijke

Cliëntondersteuning.

12 werkende leden worden gemandateerd op voordracht van de feitelijke vereniging Limburgs Forum

Handicap 2020.

De wijze waarop de voordracht van de leden dient te gebeuren wordt omschreven in het huishoudelijk

reglement van de vereniging.

Artikel 7

Er wordt geen Lidgeld aan de leden en de toegetreden leden gevraagd.

Artikel 8

De leden zijn in geen geval persoonlijk aansprakelijk voor de verbintenissen van de vereniging.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 16/12/2011 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

Artikel 9

De leden en de toegetreden leden van de vereniging zijn verplicht

a)de statuten en het huishoudelijk reglement van de vereniging alsook de besluiten van haar organen na te

leven;

b)de belangen van de vereniging of één van haar organen niet te schaden.

Artikel 10

Elk lid kan ten allen tijde ontslag nemen uit de vereniging mits het opsturen van een getekend schrijven aan de raad van bestuur. De uittreding en uitsluiting van leden gebeurt onder de voorwaarden bepaald in artikel 12 van de Wet van 27 juni 1921 gewijzigd door de Wet van 2 mei 2002 en de Wet van 16 januari 2003.

Het lidmaatschap eindigt indien het lid niet langer gemachtigd is namens de vzw Netwerk Onafhankelijke Cliëntondersteuning of de feitelijke vereniging Limburgs Forum Handicap 2020.

Een lid kan slechts worden uitgesloten door de algemene vergadering en met een meerderheid van twee derden van de stemmen van de leden.

Ontslagnemende of uitgesloten leden en hun rechtsopvolgers hebben geen deel in het vermogen van de vereniging en kunnen nooit teruggave of vergoeding vorderen van gestorte bijdragen of gedane inbrengen.

TITEL III ALGEMENE VERGADERING

Artikel 11

De algemene vergadering is samengesteld uit alle leden. Wanneer zij dit wensen, kunnen ook toegetreden leden aanwezig zijn, doch zij bezitten uitsluitend een raadgevend stemrecht.

De algemene vergadering wordt voorgezeten door de voorzitter van de raad van bestuur of bij diens onmogelijkheid aanwezig te zijn, door een lid van de Raad van Bestuur, aangeduid door de Raad van Bestuur.

Een lid kan zich door een ander lid laten vertegenwoordigen d.m.v. een schriftelijke volmacht. Elk lid kan evenwel slechts één ander lid vertegenwoordigen.

Elk lid beschikt over één stem op de algemene vergadering.

Artikel 12

De algemene vergadering is uitsluitend bevoegd voor

a)het wijzigen van de statuten;

b)het benoemen en afzetten van de bestuurders;

c)de benoeming en de afzetting van de commissarissen en het bepalen van hun bezoldiging;

d)het aanhoren van de verslagen van de raad van bestuur, ondermeer deze over de financiële toestand

evenals het activiteitenverslag;

e)het goedkeuren van de begrotingen en rekeningen;

f)de kwijting aan de bestuurders en de commissarissen;

g)het vrijwillig ontbinden van de vereniging;

h)het uitsluiten van een lid;

i)het adviseren en bekrachtigen van de strategische plannen van de dienst.

Artikel 13

a)De algemene vergadering wordt door de raad van bestuur bijeengeroepen telkens als het doel of het belang van de vereniging zulks vereist en moet worden bijeengeroepen telkens wanneer een vijfde van de leden er om vraagt. Zij moet ten minste tweemaal per jaar worden bijeengeroepen, eenmaal voor het goedkeuren van de begroting en de strategische plannen en eenmaal voor de goedkeuring van de jaarrekeningen. Voor het goedkeuren van de rekeningen van het afgelopen jaar wordt de algemene vergadering samengeroepen op een door de raad van bestuur te bepalen plaats en datum, die v66r 30 juni van dat jaar valt.

b)Alle leden worden minstens acht dagen vôôr de algemene vergadering bij gewone brief uitgenodigd op de

algemene vergadering. Deze uitnodiging kan elektronisch verzonden worden. De uitnodiging wordt

ondertekend door de voorzitter of de secretaris. Ze vermeldt dag, uur en plaats van de algemene vergadering.

c)De oproeping bevat de agenda, die wordt vastgelegd door de raad van bestuur. Elk onderwerp dat schriftelijk wordt voorgedragen door ten minste 1/20ste van de leden moet eveneens op de agenda worden vermeld. De brief, ondertekend door minstens 1/20ste van de leden dient minimaal 14 dagen vôôr de algemene vergadering toe te komen bij de voorzitter van de raad van bestuur. Onderwerpen die niet op de agenda staan, kunnen niet worden behandeld.

Artikel 14

a)In gewone gevallen worden de besluiten genomen bij eenvoudige meerderheid (- de helft plus één, onthoudingen worden niet meegeteld) van de aanwezige en vertegenwoordigde leden.

b)Tot wijziging van de statuten kan slechts worden besloten indien die wijziging op de oproeping is vermeld en indien 2/3 van de stemgerechtigde leden aanwezig of vertegenwoordigd is. Wordt dit getal niet bereikt, dan kan een tweede vergadering worden bijeengeroepen die een geldig besluit zal kunnen nemen, ongeacht het

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 16/12/2011 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

aantal aanwezigen. Voor elke statuutwijziging is bovendien een meerderheid van 2/3 der aanwezige of

vertegenwoordigde stemmen vereist, ook op de tweede vergadering.

c)Tot wijziging van het doel van de vereniging kan slechts met 415 van stemmen worden besloten.

Artikel 15

Van elke vergadering worden notulen opgemaakt, die ondertekend worden door de secretaris of een bestuurder en ze worden opgenomen in een bijzonder register. Uittreksels daarvan worden ondertekend door de secretaris of een bestuurder. Een afschrift van deze notulen wordt, door de zorg van de secretaris, opgestuurd naar alle leden.

Derden die van een belang doen blijken, hebben het recht om inzage van de notulen te vragen. Het doen blijken van een belang wordt geapprecieerd door de raad van bestuur. Indien derden niet worden toegelaten tot inzage in de notulen, worden zij hiervan op de hoogte gebracht, zonder dat de raad van bestuur echter de motivering van zijn beslissing dient bekend te maken.

TITEL IV RAAD VAN BESTUUR

Artikel 16

De vereniging wordt bestuurd door een raad van bestuur van 10 bestuurders, die fid zijn van de vereniging. Zij worden benoemd door de algemene vergadering en zijn ten allen tijde door deze afzetbaar. De benoeming van de leden van de raad van bestuur moet dwingend volgende vertegenwoordiging kennen:

1.De verenigingen voor personen met een handicap kennen 4 vertegenwoordigers. 2 vertegenwoordigers zijn gemandateerd door de vzw Netwerk Onafhankelijke Cliëntondersteuning en 2 vertegenwoordigers zijn gemandateerd door de feitelijke vereniging Limburgs Forum Handicap 2020.

2.De multidisciplinaire teams die erkend zijn door het Vlaams Agentschap voor Personen met een Handicap kennen 2 vertegenwoordigers. 1 vertegenwoordiger is gemandateerd door de vzw Netwerk Onafhankelijke Cliëntondersteuning en 1 vertegenwoordiger is gemandateerd door de feitelijke vereniging Limburgs Forum Handicap 2020.

3.0e reguliere diensten kennen 2 vertegenwoordigers. 1 vertegenwoordiger is gemandateerd door de vzw Netwerk Onafhankelijke Cliëntondersteuning en 1 vertegenwoordiger is gemandateerd door de feitelijke vereniging Limburgs Forum Handicap 2020.

4.De voorzieningen die erkend zijn door het Vlaams Agentschap voor Personen met een Handicap kennen 2 vertegenwoordigers. 1 vertegenwoordiger is gemandateerd door de vzw Netwerk Onafhankelijke Cliëntondersteuning en 1 vertegenwoordiger is gemandateerd door de feitelijke vereniging Limburgs Forum Handicap 2020.

De algemene vergadering beslist hierover bij gewone meerderheid van de stemmen van de aanwezige of vertegenwoordigde leden. Zij oefenen hun mandaat kosteloos uit, tenzij de algemene vergadering anders zou bepalen.

Benoeming, ontslag, aftreden en afzetting van een bestuurder wordt openbaar gemaakt door neerlegging in het verenigingsdossier ter griffie van de Rechtbank van Koophandel en van een uittreksel daarvan bestemd om in de Bijlagen tot het Belgisch Staatsblad te worden bekendgemaakt.

Artikel 17

De bestuurders worden benoemd voor een termijn van vier jaar en zijn herverkiesbaar. Zo door vrijwillig ontslag, verstrijken van termijn of afzetting, het aantal bestuurders is teruggevallen tot onder tien, dan blijven de bestuurders in functie totdat in hun vervanging is voorzien.

Ieder lid van de raad van bestuur kan zelf ontslag nemen door een schriftelijke kennisgeving aan de voorzitter van de raad van bestuur, waarna het ontslag op de eerstvolgende algemene vergadering wordt bevestigd.

Artikel 18

a)De raad van bestuur kiest uit zijn leden een voorzitter, een ondervoorzitter, een secretaris en een penningmeester. De voorzitter of de secretaris roepen de raad bijeen. De voorzitter zit de vergadering voor. In geval van zijn afwezigheid wordt hij vervangen door de ondervoorzitter of, bij gebrek aan ondervoorzitter door de oudste aanwezige bestuurder.

b)De raad kan slechts geldig beslissen indien de meerderheid van de bestuurders aanwezig of vertegenwoordigd is. Ieder lid van de raad van bestuur kan zich laten vertegenwoordigen door een ander lid van de raad van bestuur. Hiertoe dient eerstgenoemd lid een schriftelijke volmacht te verlenen, die voor het begin van de vergadering aan de voorzitter moet worden afgegeven, zo niet kan deze volmacht geen bewijs uitmaken van de vertegenwoordigingsbevoegdheid van de volmachtdrager. Elk lid kan slechts één ander lid vertegenwoordigen.

c)De beslissingen worden geldig genomen bij gewone meerderheid van stemmen van de aanwezige leden (= de helft plus één, onthoudingen worden niet meegeteld). De raad van bestuur kan vergaderen per telefoon-of videoconferentie. De regels opgenomen onder de punten a. en b. hierboven zijn van overeenkomstige toepassing.

d)ln uitzonderlijke gevallen, wanneer de dringende noodzakelijkheid en het belang van de vereniging zulks vereisen, kunnen de besluiten van de Raad van Bestuur worden genomen bij eenparig schriftelijk akkoord van

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 16/12/2011 - Annexes du Moniteur belge

MOO 2.2

de bestuurders. Dit schriftelijk akkoord kan meegedeeld worden per brief, per telegram, telefax of mail. Deze procedure kan echter niet gevolgd worden voor de vaststelling van de jaarrekening.

e)Van elke vergadering worden notulen opgemaakt die ondertekend worden door de secretaris en ingeschreven in een daartoe bestemd register. De uittreksels die moeten worden overgelegd en al de andere akten, worden geldig ondertekend door de secretaris of een bestuurder.

Artikel 19

a)De raad van bestuur leidt de zaken van de vereniging en vertegenwoordigt deze in en buiten rechte. Hij is bevoegd voor alle aangelegenheden, met uitzondering van deze die door de wet en deze statuten uitdrukkelijk aan de algemene vergadering zijn voorbehouden. De raad kan zelfs daden van beschikking stellen met inbegrip van, onder meer, het vervreemden, zelfs om niet, van roerende of onroerende goederen, het hypothekeren, het lenen en uitlenen, alle handels- en bankverrichtingen, het opheffen van hypotheken, ...

b)Ten aanzien van derden is de vereniging slechts geldig verbonden door de gezamenlijke

handtekening van twee bestuurders. Bestuurders die namens de raad van bestuur optreden, moeten ten aanzien van derden niet doen blijken van enig besluit of van enige machtiging.

c)De raad van bestuur kan voor bepaalde handelingen en taken en voor daden van dagelijks bestuur, zijn bevoegdheid overdragen aan een dagelijks bestuur, aan één of meer bestuurders of zelfs aan een andere persoon, al dan niet lid van de vereniging. De duur waarvoor deze bevoegdheidsdelegatie plaatsgrijpt kan niet langer zijn dan vier jaar en het mandaat kan ten alle tijde met onmiddellijke ingang worden ingetrokken door de raad van bestuur. Wanneer meer dan één persoon met het dagelijks bestuur wordt belast, wordt de vereniging in al haar handelingen van het dagelijks bestuur rechtsgeldig vertegenwoordigd door één persoon belast met het dagelijks bestuur, die geen bewijs van een voorafgaand besluit onder hen moet leveren.

d)De bevoegdheid om de vereniging in en buiten rechte te vertegenwoordigen kan door de raad van bestuur bij eenvoudig besluit worden opgedragen aan één of meer personen, al dan niet bestuurder, die, desgevallend, gezamenlijk optreden. De bevoegdheid van de bovengenoemde perso(o)n(en) wordt precies afgebakend door de raad van bestuur, die eveneens de duur van het mandaat bepaalt. Het mandaat kan ten alle tijde met onmiddellijke ingang door de raad van bestuur worden ingetrokken.

e)De raad van bestuur stelt een Huishoudelijk Reglement voor en laat dit goedkeuren door de algemene vergadering. Wijzigingen aan het Huishoudelijk Reglement kunnen worden opgesteld door de raad van bestuur, doch dienen ter bekrachtiging worden voorgelegd aan de algemene vergadering. Bij dit Huishoudelijk Reglement mogen, zonder strijdig te zijn met de bindende voorschriften van de wet of van de statuten, alle maatregelen worden getroffen in verband met de toepassing van de statuten en de regeling van de maatschappelijke zaken in het algemeen, en kan aan de leden of hun rechtverkrijgenden alles worden opgelegd wat in het belang van de vereniging wordt geacht.

TITEL V BEGROTINGEN  REKENINGEN - CONTROLE

Artikel 20

a)Het boekjaar van de vereniging loopt van 1 januari tot 31 december. De boekhouding wordt gevoerd in overeenstemming met het bepaalde in artikel 17 van de Wet van 27 juni 1921 gewijzigd door de Wet van 2 mei 2002 en de Wet van 16 januari 2003 en de daarop toepasselijke uitvoeringsbesluiten. De jaarrekening wordt neergelegd in het dossier gehouden op de griffie van de Rechtbank van Koophandel in overeenstemming met het bepaalde in artikel 26novies van de Wet van 27 juni 1921 gewijzigd door de Wet van 2 mei 2002 en de Wet van 16 januari 2003. Voor zover van toepassing wordt de jaarrekening tevens neergelegd bij de Nationale Bank in overeenstemming met het bepaalde in artikel 17 van de Wet van 27 juni 1921 gewijzigd door de Wet van 2 mei 2002 en de Wet van 16 januari 2003 en de daarop toepasselijke uitvoeringsbesluiten.

b)De raad van bestuur bereidt de rekeningen en begrotingen voor en legt ze ter goedkeuring voor aan de algemene vergadering. Na goedkeuring van de jaarrekening en begroting spreekt de algemene vergadering zich, bij afzonderlijke stemming, uit over de kwijting aan de bestuurders en, desgevallend, de commissaris.

Artikel 21

a)lndien de vereniging op grond van de op haar toepasselijke bepalingen daartoe verplicht is, zal de controle op de financiële toestand, op de jaarrekening en op de regelmatigheid vanuit het oogpunt van de V.Z.W.-wet en de statuten van de verrichtingen weer te geven in de jaarrekening, worden opgedragen aan één of meer commissarissen die worden benoemd door de algemene vergadering onder de leden van het Instituut van Bedrijfsrevisoren. De algemene vergadering bepaalt het aantal commissarissen en stelt hun bezoldiging vast. De commissarissen worden benoemd voor eer hernieuwbare termijn van drie jaar.

b)De commissarissen hebben, gezamenlijk of afzonderlijk, een onbeperkt recht van controle over alle verrichtingen van de vereniging. Zij mogen ter plaatse inzage nemen van de boeken, de briefwisseling, de notulen en in het algemeen van aile geschriften van de vereniging.

TITEL VI ONTBINDING - VEREFFENING

Artikel 22

Behoudens de gevallen van gerechtelijke ontbinding en van ontbinding van rechtswege, kan slechts de

algemene vergadering tot ontbinding besluiten, op de wijze zoals bepaald in de wet.

MOD 2.2

Luik B - Vervolg

Tot vrijwillige ontbinding kan slechts worden besloten indien die ontbinding op de oproeping is vermeld en indien 213 van de stemgerechtigde leden aanwezig of vertegenwoordigd is. Wordt dit getal niet bereikt, dan kan een tweede vergadering worden bijeengeroepen die een geldig besluit zal kunnen nemen, ongeacht het aantal aanwezigen. Tot vrijwillige ontbinding van de vereniging kan slechts met 4/5 van stemmen worden besloten.

In geval van vrijwillige ontbinding benoemt de algemene vergadering, of bij gebreke daarvan de rechtbank, één of meer vereffenaars. Zij bepaalt tevens hun bevoegdheid, alsmede de vereffeningsvoorwaarden.

Artikel 23

in geval van ontbinding worden de netto overblijvende activa, na aanzuivering van de schulden, bij i beslissing van de algemene vergadering, overgedragen aan een andere vereniging zonder winstoogmerk met gelijkaardige en belangloze doelstellingen.

Artikel 24

Alle beslissingen betreffende de ontbinding, de vereffeningsvoorwaarden, de benoeming en de ambtsbeëindiging van de vereffenaars, de afsluiting van de vereffening en de bestemming van het actief worden neergelegd ter griffie en bekendgemaakt in de Bijlagen tot het Belgisch Staatsblad in overeenstemming met het bepaalde in artikel 23 en 26novies van de Wet van 27 juni 1921 gewijzigd door de Wet van 2 mei 2002 en de Wet van 16 januari 2003 en de daarop toepasselijke uitvoeringsbesluiten.

Artikel 25

Voor alles wat in deze statuten niet uitdrukkelijk is geregeld, is de wet van 27 juni 1921, of de wetgeving die deze wet zou vervangen na de oprichting van de vereniging, toepasselijk, de algemene wettelijke bepalingen, het huishoudelijk reglement en de gebruiken terzake.

De verkozen leden van de raad van bestuur zijn:

Naam en voornaam Rijksregisternummer Geleding Gemachtigd door

Abrahams Gui 510714-283 29 Reguliere dienst NOC vzw

Bijnens Luc 520319-259 90 Reguliere dienst Limburgs Forum

Caes Paul 621202-013 52 Voorziening Limburgs Forum

Cosemans Lizy 570710-246 21 Verwijzer Limburgs Forum

Denayer Eddy 580322-299 86 Gebruikersorganisatie NOC vzw

Geypen Paul 600615-315 52 Voorziening NOC vzw

Laronduelle Eddy 570318-069 27 Gebruikersorganisatie Limburgs Forum

Martens Marleen 570211-190 12 Verwijzer NOC vzw

Plessers Yves 801201-271 08 Gebruikersorganisatie Limburgs Forum

Van Maele Fara 780820-120 04 Gebruikersorganisatie NOC vzw

Getekend

Geypen Paul., bestuurder

Van Macle, bestuurder

Voorbehouden aan het Belgisch Staatsblad

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 16/12/2011 - Annexes du Moniteur belge

Op de la te blz. an ~Ov~`,

R ~S

"

k B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertege woordigen

Verso : Naam en handtekening1/4-) nbfrt t(AIL

tz_

Coordonnées
DIENST ONDERSTEUNINGSPLAN LIMBURG, AFGEKORT …

Adresse
ALBRECHT RODENBACHSTRAAT 29, BUS 13, WELZIJNSCAMPUS 3500 HASSELT

Code postal : 3500
Localité : HASSELT
Commune : HASSELT
Province : Limbourg
Région : Région flamande