SAMENWERKINGSINITIATIEF OUDERENZORG LIMBURG, AFGEKORT : SIOL

Association sans but lucratif


Dénomination : SAMENWERKINGSINITIATIEF OUDERENZORG LIMBURG, AFGEKORT : SIOL
Forme juridique : Association sans but lucratif
N° entreprise : 841.299.806

Publication

06/12/2011
ÿþ MOD 2.2



L`'Ûl g_ e, k In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

111111111111111111 I

*11183582*

v ber

aa

Be Sta,

RECHTBANK VAN KOOPHANDEL

24911-2011

HASgt141e

Ondernemingsnr : } e. IAA  .Z,. 5d Ç

Benaming

(voluit) : Samenwerkingsinitiatief Ouderenzorg Limburg

(verkort) : SIOL

Rechtsvorm : vzw

Zetel : Demerstraat 80, 3500 Hasselt

Onderwerp akte : Oprichting

Statuten

Samenwerkingsinitiatief Ouderenzorg Limburg vzw afgekort: SIOL

 De-ondergetekenden:

vzw Bejaardenzorg Grauwzusters Limburg, Demerstraat 80 te 3500 Hasselt

vzw Woonzorgcentrum Voorzienigheid, Kerkhofstraat 31 te 3950 Bocholt

vzw Woon- en zorgcentrum Sint Jozef, Kloosterhof 1 te 3910 Neerpelt

vzw Woonzorgcentra Ocura, Prins-Bisschopssingel 75 te 3500 Hasselt

vzw Salvatorrusthuis, Ekkelgaarden 17-19 te 3500 Hasselt

verklaren een vereniging zonder winstoogmerk op te richten tussen hen, overeenkomstig de wet van zevenentwintig juni negentienhonderd eenentwintig, hierna de "VZW-wet" genoemd, gewijzigd door de wet van 2 mei 2002 (BS 11 december 2002). Zij zijn de stichtende leden. De stichters komen overeen dat de statuten. als volgt luiden:

TITEL I: BENAMING ZETEL - VERENIGINGSDOSSIER - DUUR

Artikel 1

De naam van de vereniging luidt `Samenwerkingsinitiatief Ouderenzorg Limburg', afgekort 'SIOL'. Alle akten,: facturen, aankondigingen, bekendmakingen en andere stukken die uitgaan van de vereniging vermelden de naam van de vereniging, onmiddellijk voorafgegaan of gevolgd door de woorden "vereniging zonder winstoogmerk" of door de afkorting "vzw" en het adres van de zetel van de vereniging.



Artikel 2

De zetel is gevestigd te 3500 Hasselt, Demerstraat 80, gelegen in het gerechtelijk arrondissement Hasselt.

De zetel kan worden overgebracht naar elke andere plaats van dit arrondissement bij beslissing van de' Raad van Bestuur. iedere verandering van zetel moet worden neergelegd op de bevoegde Griffie van de: Rechtbank van Koophandel met het oog op de bekendmaking ervan in de bijlagen van het Belgisch Staatsblad.



Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

MOD 2.2

Artikel 3

Overeenkomstig artikel 26 novies §1 van de VZW-wet wordt een verenigingsdossier gehouden op de Griffie

van de Rechtbank van Koophandel te Hasselt. Dit dossier bevat:

1.de statuten van de vereniging,

2.de akten betreffende de benoeming of de ambtsbeëindiging van de bestuurders, van de personen

gemachtigd om de vereniging te vertegenwoordigen en van de commissarissen,

3.de beslissingen betreffende de nietigheid of de ontbinding van de vereniging, de vereffening ervan en de

benoeming en de ambtsbeëindiging van de vereffenaars, bedoeld in artikel 23, eerste lid van de VZW-wet; de

rechterlijke beslissingen moeten slechts bij het dossier worden gevoegd als zij in kracht van gewijsde zijn

gegaan of uitvoerbaar zijn bij voorraad,

4.de jaarrekening van de vereniging, opgemaakt overeenkomstig artikel 17 van de VZW-wet,

5.de wijzigingen in de 1°,2°,3° en 4° bedoelde akten, stukken en beslissingen,

6.de gecoördineerde tekst van de statuten na de wijzigingen ervan.

Artikel 4

De vereniging wordt opgericht voor onbepaalde duur, ingaande op de dag van neerlegging van de oprichtingsakte op de Griffie van de Rechtbank van Koophandel. Deze datum is de datum van het ontstaan van de rechtspersoonlijkheid van de vereniging.

TITEL II: DOEL

DL

Artikel 5

De vereniging heeft tot doel haar leden, VZW's, actief in de ouderenzorg, bij te staan in het realiseren van

hun respectievelijke doelstellingen en dit op een beleidsondersteunende maar niet beleidsbepalende wijze.

" Voor de verwezenlijking hiervan kan de vereniging, ten behoeve van haar leden, in de meest ruime zin van het woord diensten, leveringen, aankopen, ondersteuning, vorming, begeleiding en samenwerking zelf organiseren en/of inkopen bij derden.

e De vereniging mag  bijkomstig  functionele economische activiteiten ontwikkelen, weliswaar zonder aldus.

-   haar-vzw-karaker aan te tasten. Zij mag eveneens alle activiteiten ondernemen die dit doel kunnen bevorderen.

Zij kan in die zin ook, doch slechts op bijkomstige wijze, handelsdaden stellen, enkel voor zover de opbrengst hiervan besteed wordt aan het doel waarvoor zij werd opgericht.

TITEL III: LEDEN

AFDELING I Toelating

Artikel 6

" p Het aantal leden is onbeperkt, maar moet tenminste drie bedragen. De volheid van het lidmaatschap, met inbegrip van het stemrecht op de algemene vergadering komt toe aan de leden. Stichtende leden zijn volgende vzw's die bij de oprichting betrokken waren:

" vzw Bejaardenzorg Grauwzusters Limburg - Hasselt

" vzw.Woonzorgcentrum Voorzienigheid - Bocholt

" vzw Woon-en zorgcentrum Sint Jozef - Neerpelt

" vzw Woonzorgcentra Ocura - Hasselt

ru) " vzw Salvatorrusthuis - Hasselt

Toetredende leden zijn degenen die volgens artikel 7 moeten aanvaard worden door de Algemene

Vergadering.

Kunnen lid zijn, verenigingen:

:r.73 " die VZW's zijn;

" die actief zijn in de ouderenzorg en een exploitatie hebben van een woonzorgcentrum;

" die christelijk geïnspireerd zijn;

et " en een social-profit karakter hebben.

:r.73

P: Artikel 7

De bevoegdheid nieuwe leden aan te nemen komt uitsluitend toe aan de Algemene Vergadering. Ieder die wenst ais lid aangesloten te worden moet een schriftelijke aanvraag indienen bij de Raad van Bestuur. De Raad van Bestuur adviseert de kandidatuur en hanteert daarvoor de criteria van artikel 6 die bepalend zijn om lid te kunnen worden.

Om aanvaard te worden, moet de kandidatuur door deze Algemene Vergadering unaniem door de stichtende leden en met 3/5 van het aantal stemmen worden goedgekeurd.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 06/12/2011- Annexes du Moniteur belge

MOD z.2

Een kandidaat die niet werd aangenomen, kan zich slechts één jaar na de datum van de beslissing door de Algemene Vergadering opnieuw kandidaat stellen.

AFDELING ll - Ledenregister

Artikel 8

Op de zetel van de vereniging wordt door de Raad van Bestuur een register van de leden gehouden. Dit register vermeldt de naam, de rechtsvorm en het adres van de zetel van de leden. Bovendien moeten alle beslissingen betreffende de toetreding, uittreding of uitsluiting van leden door toedoen van de Raad van Bestuur in dat register worden ingeschreven binnen acht dagen nadat de beslissing is genomen.

Alle leden kunnen - na afspraak - op de zetel van de vereniging het register van de leden raadplegen, alsmede de notulen en beslissingen van de Algemene Vergadering en van de Raad van Bestuur; een lijst van de personen, al dan niet met een bestuursfunctie, die bij de vereniging of voor rekening ervan een mandaat bekleden, evenals alle boekhoudkundige stukken van de vereniging.

AFDELING III - Uittreding, uitsluiting

Artikel 9

Vrijwillig ontslag van een lid kan enkel in de loop van het eerste kwartaal van een kalenderjaar, met gewone brief, geadresseerd aan de voorzitter van de Raad van Bestuur. Het ontslag gaat in op 1 januari van het daaropvolgend kalenderjaar.

Tot uitsluiting van een werkend lid kan slechts door de Algemene Vergadering worden besloten bij 3/5 meerderheid van de aanwezige of vertegenwoordigde stemmen, met uitzondering van het betrokken lid. Het lid of zijn afgevaardigde wordt vooraf opgeroepen om te worden gehoord door de Algemene Vergadering. De uitsluiting gaat in vanaf het ogenblik dat het betrokken lid per aangetekende brief op de hoogte werd gesteld van de beslissing tot uitsluiting.

Artikel 10

Ontslagnemende of uitgesloten leden of hun rechtsopvolgers, kunnen geen aanspraak maken op het vermogen van de vereniging. In geen geval kunnen de ontslagnemende of uitgesloten leden of hun rechtsopvolgers opgave, mededeling of afschrift van de rekeningen, verzegeling van de goederen van-de-

vereniging of het opmaken-van-een inventaris eisen. -

TITEL IV: ALGEMENE VERGADERING

Artikel 11

De Algemene Vergadering is samengesteld uit alle leden.

Artikel 12

Elk lid beschikt, ongeacht het aantal bedden dat men vertegenwoordigt, minimaal over twee

vertegenwoordigers. Elke vertegenwoordiger heeft 1 stem. Per bijkomende volle schijf van 80

woongelegenheden (dit zijn erkende bedden ROB, RVT of kortverblijf), krijgt het lid één bijkomende vertegenwoordiger.

Artikel 13

De Algemene Vergadering bezit de machten die haar uitdrukkelijk zijn toegekend door de VZW-wet en door

deze statuten. Behoren tot haar bevoegdheid:

1.de wijziging van de statuten en de vaststelling van het reglement van inwendige orde

2.de benoeming en de afzetting van de bestuurders

3.de benoeming en de afzetting van de commissarissen en het bepalen van hun bezoldiging ingeval een

bezoldiging wordt toegekend

4.de kwijting van de bestuurders en de commissarissen

5.de goedkeuring van de begroting en van de jaarrekening

6.de ontbinding van de vereniging

7.de uitsluiting van een lid

8.de vaststelling van het jaarlijks lidgeld en de toetredingsbijdrage van nieuwe leden

9.de aanvaarding van een nieuw lid

10.de omzetting van de vereniging in een vennootschap met sociaal oogmerk.

Artikel 14

De Algemene Vergadering moet minstens eenmaal per jaar door de Raad van Bestuur worden

bijeengeroepen.

De eerste Algemene Vergadering wordt gehouden onmiddellijk na de oprichting. Op ieder ogenblik kan een

Buitengewone Algemene Vergadering van de vereniging worden bijeengeroepen door een beslissing van de

4

MOD 2.2

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 06/12/2011- Annexes du Moniteur belge

Raad van Bestuur. Iedere vergadering wordt gehouden op de dag, het uur en de plaats vermeld in de

oproeping.

Alle vertegenwoordigers van de leden moeten voor iedere Algemene Vergadering worden uitgenodigd.

Artikel 15

Alle leden worden ten minste acht dagen tevoren voor de Algemene Vergadering opgeroepen. De agenda wordt bij de oproepingsbrief of de e-mail gevoegd. Elk voorstel ondertekend door ten minste twee van de leden wordt op de agenda gebracht.

Artikel 16

Ieder lid heeft het recht de vergadering bij te wonen via de door haar aangestelde vertegenwoordigers. Elke

vertegenwoordiger kan zich laten vervangen. Een vertegenwoordiger kan slechts met één volmacht stemmen.

Artikel 17

De Algemene Vergadering duidt een voorzitter aan.

Artikel 18

De beslissingen worden bij 3/5 meerderheid van de tegenwoordige of vertegenwoordigde stemmen

genomen behoudens anders bepaald door de VZW-wet of de statuten.

Artikelen 5, 6 en 29 van deze statuten kunnen enkel gewijzigd worden na een unaniem besluit van de

stichtende leden.

Artikel 19

Bij het nemen van besluiten mag niet van de agenda afgeweken worden, enkel wanneer alle leden vertegenwoordigd zijn door ten minste één vertegenwoordiger en daarenboven de wijziging van de agenda met 3/5 van de stemmen wordt goedgekeurd. Variapunten mogen enkel ter mededeling, niet ter beslissing.

Artikel 20

De beslissingen van de Algemene Vergadering worden ingeschreven in het register van de notulen en worden ondertekend door de voorzitter en een bestuurder en door de leden die dat wensen. Dit register wordt bewaard op de zetel, waar alle leden er ter plaatse inzage kunnen van nemen. Alle leden of derden die een -belang doen blijken, kunnen uittreksels vragen die worden ondertekend door de voorzitter van de Raad van Bestuur en door een bestuurder.

Iedere wijziging van de statuten moet worden bekendgemaakt in de bijlagen tot het Belgisch Staatsblad.

TITEL V: RAAD VAN BESTUUR

Artikel 21

De vereniging wordt bestuurd door een Raad van Bestuur, samengesteld uit één bestuurder, voorgedragen

door elk lid, en de algemeen directeur van elk lid.

Personen die als bestuurder zitting hebben in de Raad van Bestuur van de vereniging mogen geen

persoonlijke, familiale of zakelijke belangen hebben die ingaan tegen het belang van de vereniging. Het

reglement van inwendige orde kan een concrete regeling inzake belangenconflicten bevatten.

Bestuurders worden verkozen voor een termijn van drie jaar. De uittredende bestuurders zijn herkiesbaar.

Artikel 22

In geval van vacature tijdens een mandaat, wordt een nieuwe bestuurder voorgedragen door het lid dat de voormalige bestuurder heeft aangeduid. De bestuurders van wie het mandaat ten einde loopt, zijn herverkiesbaar. Het mandaat van lid van de Raad van Bestuur wordt onbezoldigd uitgeoefend.

Artikel 23

De Raad van Bestuur kiest onder haar leden een voorzitter voor een periode van 3 jaar. De voorzitter is herkiesbaar. De Raad van Bestuur kiest desgevallend een ondervoorzitter, een penningmeester en een secretaris. Indien de voorzitter verhinderd is, wordt zijn taak waargenomen door de ondervoorzitter of door de oudste, aanwezige bestuurder.

Artikel 24

De Raad van Bestuur wordt bijeengeroepen door de voorzitter. De oproepingen voor de Raad van Bestuur gebeuren per brief of elektronisch (e-mail), aan elke bestuurder toegezonden door de voorzitter ten minste acht kalenderdagen voor de dag van de vergadering.

De oproepingsbrief vermeldt de dag, de plaats, het uur en de dagorde van de vergadering en wordt in naam van de vereniging ondertekend door de voorzitter en/of de secretaris.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 06/12/2011- Annexes du Moniteur belge

Mod 2.2

De dagorde voor de vergadering wordt vastgesteld door de voorzitter. Op verzoek van tenminste twee bestuurders, is de voorzitter evenwel verplicht de dagorde aan te vullen met de door de verzoekende(n) voorgestelde onderwerpen.

Onderwerpen die niet op de dagorde staan, kunnen niet door de vergadering in behandeling worden genomen, tenzij alle aanwezige bestuurders unaniem met een wijziging of uitbreiding van de dagorde akkoord gaan.

De Raad van Bestuur kan slechts beraadslagen en beslissen indien 3/5 van de bestuurders aanwezig of vertegenwoordigd is.

Een bestuurder kan zich laten vertegenwoordigen door een andere bestuurder van de vereniging, maar elke bestuurder kan maar één andere bestuurder vertegenwoordigen.

De beslissingen worden genomen bij 3/5 meerderheid van stemmen, tenzij anders vermeld in de statuten. Bij staking van stemmen geeft de stem van de voorzitter of van wie hem vervangt de doorslag.

Van de beslissingen worden notulen opgemaakt, die ondertekend worden door de voorzitter en de secretaris en de bestuurders die dit wensen, en ingeschreven in een speciaal register.

De uittreksels die moeten worden overgelegd en al de andere akten worden door de voorzitter en de secretaris ondertekend.

In uitzonderlijke gevallen, wanneer de dringende noodzakelijkheid en het belang van de vereniging dit vereisen, kunnen de besluiten van de Raad van Bestuur worden genomen bij eenparig schriftelijk akkoord, of desnoods elektronisch per mail.

Artikel 25

De Raad van Bestuur leidt de zaken van de vereniging en vertegenwoordigt deze in en buiten rechte. Zij is

bevoegd voor alle aangelegenheden, met uitzondering van die welke uitdrukkelijk door de Wet of deze statuten

aan de Algemene Vergadering zijn voorbehouden. Hij treedt op als eiser en verweerder, in alle rechtsgedingen

en beslist over het al dan niet aanwenden van rechtsmiddelen.

De Raad van Bestuur benoemt en ontslaat de leden van het personeel en bepaalt hun bezoldigingen.

De Raad van Bestuur kan bevoegheden of opdrachten delegeren.

Artikel 26

De vereniging wordt ten overstaan van derden, voor het gerecht en in alle akten, met inbegrip van deze voor

dewelke de tussenkomst van een openbaar ambtenaar of een notaris vereist is, geldig vertegenwoordigd door

_ de voorzitter en een. bestuurderof, bij afwezigheid vande voorzitter, door twee bestuurders niet van dezelfde

vzw, die ten overstaan van derden geen bewijs van hun machten dienen te geven.

Artikel 27

Indien een bestuurder, rechtstreeks of onrechtstreeks, een belang van persoonlijke aard heeft dat strijdig is met een beslissing of een verrichting die tot de bevoegdheid van de Raad van Bestuur behoort, moet hij dit meedelen aan de andere bestuurders alvorens de Raad van Bestuur een besluit neemt. De bestuurder met het tegenstrijdige belang verwijdert zich uit de vergadering en onthoudt zich van de beraadslaging en de stemming over de aangelegenheid waarbij het belangenconflict zich voordoet. Deze procedure heeft geen toepassing op gebruikelijke verrichtingen die tegen marktconforme voorwaarden worden aangegaan.

Artikel 28

De benoeming of de ambtsbeëindiging van de bestuurders, van de personen gemachtigd om de vereniging te vertegenwoordigen en van de eventuele commissarissen moet worden bekendgemaakt in de bijlagen tot het Belgisch Staatsblad.

TITEL VI: LIDGELD  REGLEMENT VAN INWENDIGE ORDE

Artikel 29

De financiële bijdrage van de leden wordt vastgelegd als volgt: per erkende woongelegenheid wordt door alle leden een jaarlijkse bijdrage betaald van 75 euro. Daarenboven betalen toetredende leden gedurende het eerste jaar van het lidmaatschap een éénmalige bijdrage van 25 euro per erkende woongelegeheid.

Deze bijdragen kunnen slechts worden aangepast met unanieme goedkeuring, schriftelijk of per e-mail, van elk van de leden, waarna de Algemene Vergadering deze aanpassing met 3/5 van het aantal stemmen moet goedkeuren.

De leden zijn vrij deel te nemen aan bijkomende projecten die door de vereniging worden ontwikkeld en die niet vervat zitten in de lidmaatschapsbijdrage. De kosten van deze projecten worden gedragen door de leden die hieraan wensen deel te nemen.

Alle andere afspraken tussen de leden worden vastgelegd in een reglement van inwendige orde, dat enkel met een 315 meerderheid kan worden aangepast.

M00 2.2

Luik B - Vervolg

TITEL VII: BOEKJAAR -BOEKHOUDKUNDIGE VERPLICHTINGEN- CONTROLE-NEERLEGGING JAARREKENING

due-

behouden aan het Belgisch Staatsblad

Artikel 30

Het boekjaar van de vereniging loopt van één januari tot éénendertig december. In afwijking hiervan loopt het eerste boekjaar van de dag van de oprichting tot éénendertig december 2011.

leder jaar en ten laatste binnen zes maanden na de afsluitingsdatum van het boekjaar, legt de Raad van Bestuur de jaarrekening van het voorbije boekjaar, opgemaakt overeenkomstig de hierna volgende artikelen, alsook de begroting van het volgende boekjaar, ter goedkeuring voor aan de Algemene Vergadering.

De vereniging mag een vereenvoudigde boekhouding voeren die ten minste betrekking moet hebben op de mutaties in contant geld of op de rekeningen.

Evenwel, indien de vereniging valt binnen de criteria opgenomen in artikel 17§5 van de VZW-Wet moet zij één of meer commissarissen belasten met de controle van de financiële toestand, van de jaarrekening en van de regelmatigheid in het licht van de wet en van de statuten, van de verrichtingen die in de jaarrekening moeten worden opgenomen.

De commissarissen worden door de Algemene Vergadering benoemd onder de leden, natuurlijke personen

" of rechtspersonen, van het Instituut van de Bedrijfsrevisoren. Indien de vereniging niet valt binnen de criteria opgenomen in artikel 17§5 van de VZW-wet zal het toezicht over de rekeningen van de vereniging toevertrouwd worden aan een of meerdere leden van de Algemene Vergadering aangesteld door de Algemene Vergadering voor een periode van drie jaar.

De commissarissen brengen verslag uit op de jaarlijkse Algemene Vergadering. Zij hebben een onbeperkt recht van toezicht op alle bewerkingen van de vereniging.

Artikel 31

Na goedkeuring wordt de jaarrekening door de bestuurders neergelegd in het verenigingsdossier bij de Griffie van de Rechtbank van Koophandel.

Evenwel, indien de vereniging valt binnen de criteria opgenomen in artikel 17§5 van de VZW-wet, moet de jaarrekening van de vereniging binnen de dertig dagen na de goedkeuring ervan door de Algemene Vergadering, door de bestuurders neergelegd worden bij de Nationale Bank van België._ _ _ - - -

Overeenkomstig het voorgaande lid worden gelijktijdig neergelegd:

a.een document met de naam en voornaam van de bestuurders en in voorkomend geval van de commissarissen die in functie zijn.

b.in voorkomend geval, het verslag van de commissarissen.

TITEL VIII: VRIJWILLIGE ONTBINDING

Artikel 32

Bij vrijwillige ontbinding wordt de bestemming van het actief vastgesteld door de Algemene Vergadering. De bestemming dient bij te dragen tot de exploitatie van Woonzorgcentra in Limburg.

De vereffening geschiedt door één of meer vereffenaars die hun opdracht vervullen overeenkomstig deze statuten, hetzij krachtens een besluit van de Algemene Vergadering, hetzij, bij ontstentenis daarvan, krachtens een rechterlijke beslissing die door enige belanghebbende of door het Openbaar Ministerie kan worden gevorderd.

VERKRIJGING VAN RECHTSPERSOONLIJKHEID

De vereniging zal in toepassing van artikel 3 van de VZW-wet rechtspersoonlijkheid verkrijgen vanaf de dag van de neerlegging van (a) de statuten en (b) de akten betreffende de benoeming van de bestuurders en van de personen die gemachtigd zijn om de VZW te vertegenwoordigen in het verenigingsdossier op de Griffe van de Rechtbank van Koophandel van het rechtsgebied waar de VZW haar zetel heeft.

Verbintenissen overgenomen door de vereniging worden geacht door haar te zijn aangegaan vanaf het ontstaan van die verbintenissen.

Houthalen, 5 september 2011

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

MOD 2.2

Luik B - Vervolg

Aanstelling van de Raad van Bestuur

Met eenparigheid van stemmen worden als bestuurder in de vereniging aanvaard:

voorzitter:

-Roland Cleenders, Rembert Dodoenslaan 13, 3500 Hasselt.

bestuurders: Roland Cleenders

-Johan Abrahams, Grensstraat 40, 3941 Eksel. voorzitter

-Jos Claes, Herent 78, 3910 Neerpelt.

-Albert De Bakker, Arnold van Loonlaan 4, 3500 Hasselt.

-Rudy Mattheus, Eikenstraat 56, 3210 Linden.

-Boudewijn Reggers, Houtblookstraat 32,3600 Genk.

-Patrick Siborgs, Vennendijk 20A, 3680 Maaseik.

-Luc Van Hoyweghen, Kroonwinningstraat 23, 3500 Hasselt.

-Marc Voets, Kapelstraat 13, 3950 Bocholt.

-Zuster Johanna Vorstermans, Ekkelgaarden 15, 3500 Hasselt.

De bestuurders worden aangesteld voor een periode van 3 jaar.

Patrick Siborgs

bestuurder

Op de laatste biz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

" Y150r-behouden aan het Belgisch Staatsblad

Coordonnées
SAMENWERKINGSINITIATIEF OUDERENZORG LIMBURG,…

Adresse
DEMERSTRAAT 80 3500 HASSELT

Code postal : 3500
Localité : HASSELT
Commune : HASSELT
Province : Limbourg
Région : Région flamande