PENSIOENFONDS VAN DE BEDIENDEN VAN TRUVO BELGIUM EN IN BELGIE GEVESTIGDE AANVERWANTE BEDRIJVEN, AFGEKORT : PENSIOENFONDS BEDIENDEN TRUVO BELGIUM

Divers


Dénomination : PENSIOENFONDS VAN DE BEDIENDEN VAN TRUVO BELGIUM EN IN BELGIE GEVESTIGDE AANVERWANTE BEDRIJVEN, AFGEKORT : PENSIOENFONDS BEDIENDEN TRUVO BELGIUM
Forme juridique : Divers
N° entreprise : 434.081.037

Publication

21/11/2013
ÿþ1

imamsrA\

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

ANTWERPEN

KOOPHANDEL

RECHTBANK

C 0 NOV. 2013

tmrtftle

MOD 2.2

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 21/11/2013 - Annexes du Moniteur belge

Ondernemingsnr : 0434.081.037 Benaming

(voluit) :

Pensioenfonds van de Bedienden van Truvo Belgium en in België Gevestigde Aanverwante Bedrijven

(verkort) : Pensioenfonds Bedienden Truvo Belgium

Rechtsvorm : Organisme voor de financiering van pensioenen

Zetel : De Keyserlei 5, bus 7, 2018 Antwerpen, België

Onderwerp akte : Uittreksel uit de notulen van de Bijzondere Algemene Vergadering van 30 september 2013

De voorzitter stelt vast dat alle leden aanwezig zijn, zodat er rechtsgeldig kan beslist worden over:

Benoeming van een bestuurder

De Algemene Vergadering benoemt unaniem Niko Parmentier, wonende te 9050 Ledeberg, Hazenakker 44 als bestuurder van het Pensioenfonds van de Bedienden van Truvo Belgium en in België gevestigde aanverwante bedrijven OPP, vanaf 1 oktober 2013 voor een periode van zes jaar.

Birgit Peeters Philip Brison

Voorzitter Secretaris-Penningmeester

Op de laatste blz. van Luik vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

09/01/2015
ÿþIn de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

MDD22

(verkort) : Rechtsvorm : Zetel : Onderwerp akte :

Ondernemingsnr Benaming

(voluit) :

Pensioenfonds van de Bedienden van Truvo Belgium en in België Gevestigde Aanverwante Bedrijven

Pensioenfonds Bedienden Truvo Belgium

Organisme voor de Financiering van Pensioenen

De Keyserlei 5, bus 7, 2018 Antwerpen, België

Uittreksel uit de notulen van de Bijzondere Algemene Vergadering van 22 december 2014

De voorzitter stelt vast dat aile leden aanwezig zijn, zodat er geldig kan beslist worden over:

0434.081.037

Wijziging vertegenwoordiger van de commissaris

Bij beslissing van de Algemene Aandeelhoudersvergadering van 5 december 2012 werd Ernst & Young Bedrijfsrevisoren bcvba benoemd als commisaris voor de boekjaren 2012, 2013 en 2014, met aansprakelijke vertegenwoordiger Peter Telders. Ernst & Young Bedrijfsrevisoren bcvba heeft het OFP laten weten dat met ingang van 1 januari 2015, de heer Peter Telders terugtreedt als aansprakelijke vertegenwoordiger en wordt vanaf dan Ernst & Young Bedrijfsrevisoren bcvba als commissaris van de vennootschap wettelijk vertegenwoordigd door mevrouw Nicole Verheyden. Deze vertegenwoordiging heeft betrekking op het lopende boekjaar dat afgesloten wordt op 31 december 2014.

Birgit Peeters Philip Brison

Bestuurder Bestuurder

L 1 " » _

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 09/01/2015 - Annexes du Monit ux b 1gg

_ I

111111111111.11,11,11k1,111111111111111

Voorbehouden

aan het Belgisch Staatsblad

Rechtbank van koophandel Antwerpen

2 9 DEC. 2034

afdeling Antwerpen

Griffie

28/06/2013
ÿþOndernemingsnr : 0434.081.037

Benaming

(voluit) : Pensioenfonds van de Bedienden van Truvo Belgium en in België Gevestigde Aanverwante Bedrijven

(verkort) : Pensioenfonds Bedienden Truvo Belgium

Rechtsvorm : Organisme voor de financiering van pensioenen

Zetel : De Keyserlei 5, bus 7, 2018 Antwerpen, België

Onderwerp akte : Uittreksel uit de notulen van de Algemene Vergadering van 31 mei 2013

De voorzitter stelt vast dat alle leden aanwezig zijn, zodat er rechtsgeldig kan beslist worden over:

1) Ontslag van een bestuurder

De Algemene Vergadering bevestigt unaniem het ontslag van Els Schepers, wonende te 2560 Nijlen, Goorstraat 59 als bestuurder van het Pensioenfonds Bedienden Truvo Belgium met ingang van 29 mei 2013.

Birgit Peeters Philip Brison

Bestuurder Bestuurder

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

MOD 2.2

:ali* , In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

là111111,111).1111,1111

KOOPMA

19 1n 213 _I

At,4TW 2iffÉ2-1

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 28/06/2013 - Annexes du Moniteur belge

15/02/2013
ÿþMQa22

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

RED EAN K

KOOPHANDEL

Q 5 -42.- 2.413

ANTI~f ,F~~PEIL

1ti1111u~i~iwiuiuMu~

1 028967*

Ondememingsnr : 0434.081.037

Benaming

(voluit) : Pensioenfonds van de Bedienden van Truvo Belgium en in

België Gevestigde Aanverwante Bedrijven

(verkort) : Pensioenfonds Bedienden Truvo Belgium

Rechtsvorm : Organisme voor de financiering van pensioenen

Zetel : De Keyserlei 5, bus 7, 2018 Antwerpen, België

Onderwerp akte : Uittreksel uit de notulen van de Algemene Vergadering van 10 Januari 2013

De voorzitter ad interim stelt vast dat alle leden aanwezig zijn, zodat er rechtsgeldig kan beslist worden over:

1) Benoeming van een bestuurder

De Algemene Vergadering benoemt unaniem Els Schepers, wonende te 2560 Nijlen, Goorstraat 59

als bestuurder van het Pensioenfonds van de Bedienden van Truvo Belgium en in België gevestigde

aanverwante bedrijven OFP, vanaf 10 januari 2013 voor een periode van zes jaar.

De Algemene Vergadering benoemt unaniem Philip Brison, wonende te 9120 Beveren-Waas, Gentseweg 371 bus A als bestuurder van het Pensioenfonds van de Bedienden van Truvo Belgium en in België gevestigde aanverwante bedrijven OFP, vanaf 10 januari 2013 voor een periode van zes jaar.

2) Ontslag van een bestuurder

De Algemene Vergadering bevestigt unaniem het ontslag van Agnes Bosmans, wonende te 3191 Hever, Kallebeekstraat 7 als bestuurder en voorzitter van het Pensioenfonds van de Bedienden van Truvo Belgium en in België gevestigde aanverwante bedrijven OFP met ingang op 10 december 2012.

De Algemene Vergadering bevestigt unaniem het ontslag van Ludo Boeckx, wonende te 2310 Rijkevorsel, Turfweg 8 als bestuurder en secretaris-penningmeester van het Pensioenfonds van de Bedienden van Truvo Belgium en in België gevestigde aanverwante bedrijven OFP met ingang op 1 februari 2013.

De Algemene Vergadering bedankt mevrouw Bosmans en de heer Boeckx voor de geleverde prestaties als resp. voorzitter en secretaris-penningmeester van het Pensioenfonds van de Bedienden van Truvo Belgium en in België gevestigde aanverwante bedrijven OFP.

3) Benoeming van een Voorzitter en Secretaris-Penningmeester.

De Algemene Vergadering benoemt unaniem Birgit Peeters wonende te 9112 Sinaaï-Waas,, Zwaanaardestraat 39 als voorzitter van de raad van bestuur vanaf 10 december 2012

De Algemene Vergadering benoemt unaniem Philip Brison wonende te 9120 Beveren Waas, Gentseweg 371 bus A ais secretaris-penningmeester van de raad van bestuur vanaf 1 februari 2013.

Birgit Peeters Lucia Boeckx

Bestuurder Bestuurder

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad -15/02/2013 - Annexes du Moniteur belge

02/01/2013
ÿþer- MOD 2.2

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

4

feergelegd ter griffie van de Rocf tllank

van *loophandel te Antwerpen, op

Griffie 19 DEC, 2012

Oncdernemingsnr : 0434.081.037

Benaming

(voluit) : Pensioenfonds van de Bedienden van Truvo Belgium en in

België Gevestigde Aanverwante Bedrijven

(verkort) : Pensioenfonds Bedienden Truvo Belgium

Rechtsvorm : Organisme voor de Financiering van Pensioenen

Zetel : De Keyserlei 5, bus 7, 2018 Antwerpen, België

Onderwerp akte : Uittreksel uit de notulen van de Bijzondere Algemene Vergadering van 5 december 2012

De voorzitter stelt vast dat alle leden aanwezig zijn, zodat er geldig kan beslist worden over: Benoeming van de erkende revisoraatvennootschap

De Algemene Vergadering benoemt de burgerlijke vennootschap in de vorm van een coöperatieve vennootschap met beperkte aansprakelijkheid Ernst & Young Bedrijfsrevisoren, met maatschappelijke zetel te 1831 Diegem, De Kleetlaan 2, ondememingsnummer 0446.334.711 tot erkende revisoraatvennootschap voor de boekjaren 2012, 2013 en 2014. De opdracht zal eindigen onmiddellijk na de jaarvergadering die zal beslissen over de goedkeuring van de jaarrekening van het boekjaar afgesloten op 31 december 2014. Ernst & Young zal voor het vervullen van deze opdracht vertegenwoordigd worden door de heer Peter Telders.

Agnes Bosmans Ludo Boeckx

Bestuurder Bestuurder

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 02/01/2013 - Annexes du Moniteur belge

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

04/06/2012
ÿþ % MOD 2.2

ln de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

RECHTBANK KOOPHANDEL

2 3 MEI 2012

RPEN

flII 209946 1111111 IIIII~V

*19*

Voor-

behouden aan het Belgisch

Staatsblad

__r

~

I

Ondernemingsnr : 0434.081.037

Benaming

(voluit) : Pensioenfonds van de Bedienden van Truvo Belgium en in België Gevestigde Aanverwante Bedrijven

(verkort) : Pensioenfonds Bedienden Truvo Belgium

Rechtsvorm : Organisme voor de financiering van pensioenen

Zetel : De Keyserlei 5, bus 7, 2018 Antwerpen, België

Onderwerp akte : Uittreksel uit de notulen van de Algemene Vergadering van 3 mei 2012

De voorzitter stelt vast dat aile leden aanwezig zijn, zodat er rechtsgeldig kan beslist worden over:

1) Benoeming van een bestuurder

De Algemene Vergadering benoemt Birgit Peeters, wonende te 9112 Sinaai-Waas, Zwaanaardestraat 39 als bestuurder van het Pensioenfonds Bedienden Truvo Belgium, vanaf 3 mei 2012 voor een periode van zes jaar.

2) Ontslag van een bestuurder

De Algemene Vergadering bevestigt unaniem het ontslag van Marc Celina Francois Goegebuer, wonende te 2160 Wommelgem, Rodeland 24 als bestuurder van het Pensioenfonds Bedienden Truvo Belgium met ingang van 3 mei 2012.

Agnes Bosmans Ludo Boeckx

Bestuurder Bestuurder

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 04/06/2012 - Annexes du Moniteur belge

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de Instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

23/06/2011
ÿþ MO02.2

Luik B In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie





" RECHTBANK

IV~VII1N093]45I II AIBIIIIAVR KOOPHANDEL

11"



1 0 JUNI 2011



A N T VIGBtIfiEP E N

Ondernemingsnr : 0434.081.037

Benaming

(voluit) : Pensioenfonds van de Bedienden van Truvo Belgium en in België Gevestigde Aanverwante Bedrijven

(verkort) : Pensioenfonds Bedienden Truvo Belgium

Rechtsvorm : Organisme voor de Financiering van Pensioenen

Zetel : De Keyserlei 5, bus 7, 2018 Antwerpen

Onderwerp akte : Uittreksel uit de notulen van de algemene vergadering van 20 mei 2011

De voorzitter bevestigt dat alle leden aanwezig zijn zodat er rechtsgeldig kan beslist worden over:

1) Herbenoeming bestuurders

De Algemene Vergadering keurt unaniem de herbenoeming als bestuurder goed van:

- Agnes Martine Josephine Bosmans, Belg, geboren op 6/05/1965 te Koersel, wonende Kallebeekstraat 7, 3191 Hever, België voor een duurtijd van zes jaar.

- Ludo Henri Boeckx, Belg, geboren op 8/05/1951 te Rijkevorsel, wonende te Turfweg 8, 2310 Rijkevorsel, België voor een duurtijd van zes jaar.

- Marc Celina Francois Goegebuer, Belg, geboren op 27/11/1959 te Merksem, wonende Rodeland 24, 2160 Wommelgem, België voor een duurtijd van zes jaar.

- Daniel Georges Helena Van Vlierberghe, Belg, geboren op 15/07/1952 te Sint-Niklaas, wonende te Koningin Fabiolapark 833, 9100 Sint-Niklaas, België voor een periode tot en met 31 oktober 2011.

2} Goedkeuring wijziging van de statuten

De Algemene Vergadering keurt unaniem de wijziging van de statuten goed.

De gecoördineerde versie van de statuten luidt als volgt:

HOOFDSTUK I  NAAM, ZETEL, DOEL, DUUR

Artikel 1

Het Organisme draagt de naam: 'Pensioenfonds van de Bedienden van Truvo Belgium en in België Gevestigde Aanverwante Bedrijven', afgekort 'Pensioenfonds Bedienden Truvo Belgium', Organisme voor de Financiering van Pensioenen (OFP).

Alle akten, facturen, aankondigingen, bekendmakingen en alle andere stukken uitgaande van de OFP moeten de naam vermelden, onmiddellijk voorafgegaan of gevolgd door de volgende leesbaar geschreven woorden: 'Organisme voor de Financiering van Pensioenen' of door de afkorting'OFP' en het adres van de zetel van het Organisme.

Artikel 2

De zetel van het Organisme is gevestigd te 2018 Antwerpen, De Keyserlei 5, bus 7 in het gerechterlijk arrondissement Antwerpen. De zetel van het Organisme mag naar elke andere plaats in België overgebracht worden door een beslissing van de algemene vergadering, volgens de vereiste methode om de statuten te wijzigen. Iedere zetelverplaatsing moet binnen de maand bekendgemaakt worden in de bijlagen van het Belgisch Staatsblad.

Artikel 3

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 23/06/2011- Annexes du Moniteur belge

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 23/06/2011- Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

Het Organisme heeft tot doel het bestuur, zonder enig winstoogmerk, van de fondsen die met een sociaal doeleinde zullen of kunnen gevestigd worden door de bijdragende ondernemingen ten gunste van haar personeel en/of hun rechthebbenden.

Dit betreft:

Q'Het inzamelen van alle fondsen bestemd voor het uitkeren aan het personeel van de bijdragende ondernemingen of aan de eventuele rechthebbenden van gezegd personeel, van bijkomende rustpensioenen, weduwenrenten, wezenrenten of van andere voordelen volgens de voorwaarden voorzien in het pensioenreglement voor bedienden van de bijdragende ondernemingen, alsmede in alle eventuele latere wijzigingen en toevoegingen die hieraan worden aangebracht en goedgekeurd.

Dit pensioenreglement wordt bij de overeenkomsten gevoegd welke tussen onderhavige OFP en de bijdragende ondernemingen werden getekend;

Q'Het beheren van alle fondsen waarborgen, die haar ten dien einde kunnen worden toevertrouwd, alsook van de goederen waarover ze zal beschikken en het stellen van alle daden noodzakelijk voor het beheer en bestuur hiervan;

0 D uitbetaling verzorgen van de voormelde aanvullende voordelen;

Q'Het opstellen en verdelen van documenten zoals bepaald in de toepasselijke wettelijke bepalingen en in het pensioenreglement.

Met dit doel mag het Organisme roerende en onroerende goederen bezitten, hetzij in eigendom, hetzij in vruchtgebruik, en alle sommen en waarden in ontvangst nemen, beheren en toekennen.

Artikel 4

Het Organisme wordt opgericht voor onbepaalde duur. Zij mag ten allen tijde ontbonden worden.

HOOFDSTUK II  LEDEN, TOETREDING, UITTREDING, UITSLUITING

Artikel 5

Het aantal leden is onbeperkt, maar bedraagt niet minder dan één. Zijn leden van de algemene vergadering: de comparanten dezer akte en al de natuurlijke en/of rechtspersonen die later in deze hoedanigheid overeenkomstig de in de huidige statuten voorziene voorwaarden zullen aangenomen worden.

Wanneer een rechtspersoon aangewezen wordt tot lid van het Organisme duidt deze onder zijn vennoten, zaakvoerders, bestuurders, leden van het directiecomité of werknemers een vaste vertegenwoordiger aan die belast wordt met de uitvoering van de opdracht in naam en voor rekening van de rechtspersoon.

Artikel 6

De bijdragende ondernemingen dienen verplicht lid te zijn van het Organisme.

De aangeslotenen of de begunstigden, alsook hun vertegenwoordigers kunnen lid zijn van het Organisme.

Nieuwe leden die wensen toe te treden tot de algemene vergadering moeten:

DEen natuurlijke of een rechtspersoon zijn;

DZonder voorbehoud de toepasselijke statuten en reglementen van het Organisme onderschrijven;

DEen verzoek tot toetreding Indienen bij de raad van bestuur;

Q'Met volstrekte meerderheid van stemmen aanvaard worden door de algemene vergadering die over de eventuele toetreding beslist zonder dat deze beslissing met redenen omkleed moet zijn of zonder dat er verhaal tegen bestaat.

Het Organisme leeft de toepasselijke wettelijke bepalingen inzake het 'register van de leden' na voor zover wettelijk verplicht. De leden worden ingeschreven in het ledenregister. Dit ledenregister ligt zowel ter inzage op de griffie van de rechtbank van koophandel van Antwerpen, als op de zetel van het Organisme voor zover wettelijk verplicht.

Artikel 7

De leden van het Organisme zijn, in hun hoedanigheid van lid van de algemene vergadering, tot geen enkele bijdrage verplicht.

Artikel 6

De leden zijn niet persoonlijk gehouden voor de verbintenissen van het Organisme.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 23/06/2011- Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

Artikel 9

Elk lid van de algemene vergadering van het Organisme mag zich op het einde van het dienstjaar uit het Organisme terugtrekken en dit mits indiening van ontslag per aangetekend schrijven, gericht aan de raad van bestuur, ten minste zes maanden op voorhand.

Desalniettemin dient artikel 6, eerste alinea steeds gerespecteerd te warden.

Artikel 10

Elk lid van de algemene vergadering van het Organisme kan zijn uitsluiting oplopen wegens niet naleving van de statuten of van het reglement, wegens iedere handeling of iedere nalatigheid die voor het sociaal doel nadelig is, of wegens iedere gewichtige reden. Desalniettemin dient artikel 6, eerste alinea steeds gerespecteerd te worden.

De uitstuiting van een lid kan, mits in acht name van artikel 6, eerste alinea, slechts geschieden door een beslissing van de algemene vergadering met een twee derde meerderheid van stemmen van de aanwezige of vertegenwoordigde leden. Bij uitsluiting van een lid moet dit punt eveneens op de agenda voorkomen. De beslissing van de algemene vergadering wordt schriftelijk per aangetekende brief aan het uitgesloten lid bekendgemaakt en gaat in op de datum van de brief.

Artikel 11

Indien ten gevolge van het ontslag of de uitsluiting van een lid het aantal leden één bedraagt, dient de raad van bestuur een bijzondere algemene vergadering samen te roepen waaraan zij een nieuw lid voorstelt Vervolgens kan de algemene vergadering tot de goedkeuring van dit lid overgaan.

Er dient ten allen tijde voor gezorgd te worden dat de algemene vergadering nooit langer dan 6 maanden zonder lid werkt.

Noch het ontslagnemend of uitgesloten lid, noch de erfgenamen van een overleden lid, hebben op basis van hun lidmaatschap enig recht op het maatschappelijk vermogen; dit houdt in, dat zij geen enkel recht hebben om de zegellegging of het opmaken van een boedelbeschrijving te vorderen, hetzij in de zetel van het Organisme, hetzij in de woonplaats van haar leden.

Elk lid blijft daarenboven aansprakelijk voor al zijn verbintenissen die op het ogenblik van zijn ontslag of uitsluiting nog niet uitgevoerd zijn.

Deze bepalingen doen geen afbreuk aan de eventuele rechten van bovenstaande personen op basis van hun aansluiting bij het pensioenplan.

HOOFDSTUK III  ALGEMENE VERGADERING

Artikel 12

De algemene vergadering heeft de meest uitgebreide bevoegdheid om de handelingen die het Organisme aangaat, te verrichten of te bekrachtigen. Het is het orgaan met het hoogste gezag.

Aan haar bevoegdheid worden expliciet voorbehouden:

Q'De wijziging van de maatschappelijke statuten;

Ode benoeming, de afzetting en ambtsbeëindiging van de bestuurders;

[benoemen van een voorzitter en secretaris-penningmeester uit de bestuurders;

Ode goedkeuring van de begrotingen, jaarrekening en jaarverslag;

Q'aanduiden van een afgevaardigd bestuurder en het bepalen van zijn/haar bevoegdheden;

Q'goedkeuren van alle akten en stukken die het Organisme verbinden en het geven van een mandaat aan één of meerdere bestuurders om deze te ondertekenen;

Q'te beslissen over de bestemming van de bezittingen in geval van liquidatie;

[het opnemen en uitsluiten van leden;

[de goedkeuring van het pensioenreglement en de wijzigingen die de raad van bestuur voorstelt aan te

brengen, tenzij dit anders bepaald wordt in wettelijke beschikkingen;

Ode aanduiding, de afzetting en de bezoldiging van de erkende commissarissen en de erkende revisoraats-

vennootschappen;

[de kwijting aan bestuurders alsook aan de erkende commissarissen en de revisoraats-vennootschappen;

Q'het aanstellen van een actuaris;

Ede bekrachtiging van het financieringsplan en van haar wijzigingen;

Ede bekrachtiging van de verklaring inzake beleggingsbeginselen;

Ede bekrachtiging van de beheersovereenkomsten met de bijdragende ondernemingen;

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 23/06/2011- Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

Q'het opstellen, wijzigen en interpreteren van de beheersovereenkomst; Ode bekrachtiging van collectieve overdrachten;

Q'de ontbinding en vereffening van het Organisme.

Artikel 13

Ten minste eenmaal per jaar wordt een algemene vergadering gehouden.

Een buitengewone algemene vergadering kan door de raad van bestuur bijeengeroepen worden telkens het maatschappelijk belang dit vergt. Tevens dient de raad van bestuur tot een bijeenroeping over te gaan wanneer ten minste één vijfde van de leden er schriftelijk om verzoekt.

Artikel 14

De oproeping gebeurt via email met vermelding van de dagorde en wordt tenminste één dag vóór de dag van de vergadering tot de leden gericht.

Het vervullen van die formaliteit hoeft niet verantwoord.

Elk voorstel ondertekend door een aantal leden gelijk aan één vijfde van het ledental en tien dagen vóór de vergadering tot de secretaris gericht, wordt op de dagorde gebracht. Tevens kan op de eigenlijk vergadering elk ander agendapunt naar voren gebracht worden.

Artikel 15

Al de leden van het Organisme hebben het recht de algemene vergadering bij te wonen.

Artikel 16

Elk lid kan zich door een ander lid, voorzien van een geschreven machtiging, laten vertegenwoordigen.

De volmachten behoren ten minste twee dagen vóór de vergadering op de maatschappelijke zetel ingediend

te worden.

Artikel 17

De vergadering beraadslaagt over de op de dagorde vermelde voorstellen. Het proces-verbaal wordt door de secretaris-penningmeester opgemaakt.

Artikel 18

De vergadering is regelmatig samengesteld indien alle leden aanwezig of rechtsgeldig vertegenwoordigd

zijn.

De beslissingen worden bij meerderheid van stemmen genomen.

Al de leden hebben gelijk stemrecht. Bij staking van stemmen zal het voorstel als verworpen beschouwd

worden.

Artikel 19

De besluiten worden opgenomen in het proces-verbaal, in te schrijven in een te maatschappelijke zetel gehouden register en ondertekend door de voorzitter en de secretaris-penningmeester. Deze worden bewaard op de zetel van het Organisme.

Artikel 20

Het register van de processen-verbaal ligt ter inzage van de leden van het Organisme. Elk lid heeft tevens recht op inzage in alle documenten waarover de algemene vergadering beraadslaagt.

De besluiten welke derden aasbelangen worden aan deze laatsten door de secretaris-penningmeester medegedeeld.

Artikel 21

De algemene vergadering bespreekt de dagorde en neemt de beslissingen.

Zij stelt de voorzitter en de secretaris-penningmeester aan van de raad van bestuur. Deze zullen tevens

voorzitter en secretaris-penningmeester zijn van de algemene vergadering.

Zij benoemt, vervangt of ontslaat de leden van de raad van bestuur.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 23/06/2011- Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

Artikel 22

De algemene vergadering beraadslaagt geldig over wijzigingen aan de statuten als deze gedetailleerd in de oproepingsbrief zijn vermeld en twee derde van de leden op de vergadering aanwezig of vertegenwoordigd zijn. De beslissingen worden getroffen bij een meerderheid van ten minste twee derde der stemmen.

Wordt het vereiste aanwezigheidsquorum niet bereikt, dan kan een tweede algemene vergadering worden bijeengeroepen. Deze kan een geldig besluit nemen ongeacht het aantal aanwezigen. Deze tweede algemene vergadering mag niet binnen vijftien dagen volgend op de eerste algemene vergadering worden gehouden.

Tot wijziging van het doel of de doeleinden van het Organisme kan slechts met vier vijfde van de aanwezige of vertegenwoordigde stemmen worden besloten.

Bij vrijwillige ontbinding worden dezelfde regels, als beschreven voor het wijzigen van het doel of de doeleinden van het Organisme, toegepast.

Elke wijziging aan de statuten wordt binnen de maand na haar dagtekening bekendgemaakt in de bijlage tot het Belgisch Staatsblad.

HOOFDSTUK IV  DE OPERATIONELE ORGANEN

De operationele organen van het Organisme zijn deze die met het bestuur belast zijn en die over een vertegenwoordigingsbevoegdheid ten aanzien van derden beschikken. Ze bestaan uit de raad van bestuur en, in voorkomend geval, uit de andere operationele organen.

De leden van de operationele organen van het Organisme moeten over de vereiste professionele betrouwbaarheid en over de passende beroepskwalificaties en  ervaring beschikken om hun functies te kunnen uitoefenen. Die kwalificaties en ervaring worden in het bijzonder beoordeeld voor wat betreft de uitgeoefende functies en in de mate waarin beroep gedaan wordt op adviseurs die over die kwalificaties beschikken.

Wanneer een rechtspersoon aangewezen wordt tot lid van de operationele organen duidt deze onder zijn vennoten, zaakvoerders, bestuurders, leden van het directiecomité of werknemers een vaste vertegenwoordiger aan die belast wordt met de uitvoering van de opdracht in naam en voor rekening van de rechtspersoon.

Artikel 23

De raad van bestuur bepaalt het algemeen beleid van het Organisme en oefent het toezicht uit op de andere operationele organen.

De raad van bestuur bestaat uit tenminste drie leden.

De bijdragende ondernemingen en de aangeslotenen of hun vertegenwoordigers moeten de meerderheid uitmaken in de raad van bestuur van het Organisme.

Artikel 24

De leden van de raad van bestuur worden aangesteld voor maximum zes jaar en zijn herbenoembaar. Daarenboven kan een bestuurder te allen tijde ontslag indienen door zijn ontslagbrief over te maken aan de raad van bestuur.

Een bestuurder, benoemd ter vervanging van een bestuurder die ontslag heeft genomen, uit zijn ambt ontzet of overleden is, zet het mandaat voort van degene die hij vervangt.

Een bestuurder wordt verondersteld van rechtswege ontslag te nemen op het ogenblik waarop een einde is gekomen aan zijn mandaat ais bestuurder of zaakvoerder of zijn arbeidsovereenkomst, om welke reden ook, bij de bijdragende onderneming.

Met betrekking tot de akten van benoeming, ambtsbeëindiging en afzetting van de bestuurders moeten de toepasselijke wettelijke bepalingen nageleefd worden.

Zoals bepaald in artikel 12 heeft de algemene vergadering de expliciete bevoegdheid tot benoeming en afzetting van de bestuurders.

Artikel 25

Het mandaat van bestuurder is niet bezoldigd.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 23/06/2011- Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

Artikel 26

De voorzitter belegt de vergaderingen van de raad zo dikwijls als de belangen van het Organisme het vergen of op verzoek van een van de bestuurders en minstens éénmaal per jaar.

Artikel 27

De raad beraadslaagt op geldige wijze wanneer ten minste de helft van de bestuurders aanwezig zijn.

De besluiten worden met meerderheid van stemmen genomen van de aanwezige bestuurders. Bij staking van stemmen, zal het voorstel als verworpen beschouwd worden.

De beraadslagingen van de raad blijken uit de processen-verbaal ingeschreven in een op de maatschappelijke zetel berustend register en ondertekend door de voorzitter en de secretaris-penningmeester.

Artikel 28

De raad is bevoegd om alle handelingen te verrichten die nodig of dienstig zijn voor de verwezenlijking van het maatschappelijk doel van het Organisme, met uitzondering van deze die de wet of de statuten voorbehouden aan de algemene vergadering.

De raad van bestuur heeft de meest uitgebreide bevoegdheden tot het stellen van alle daden van beheer, bewaring of beschikking die het Organisme aanbelangen. Zij omvatten tenminste:

1.de inning van de bijdragen tot de pensioenregelingen en de uitbetalingen van de pensioenuitkeringen;

2.het beleggingsbeleid;

3.het actieflpassief beheer,

4.de informatieverstrekking aan de CBFA, aan de bijdragende ondernemingen, aan de aangeslotenen en de

begunstigden;

5.het uitwerken en opvolgen van inteme controlemaatregelen;

6.de uitvoering van beslissingen van de algemene vergadering;

7.de voorbereiding van de jaarrekeningen en het jaarverslag;

8.de opvolging van de uitbesteding en van de adviseurs waarop beroep gedaan wordt;

9.het uitwerken van de huishoudelijke reglementen;

10.het uitwerken van een reglement voor belangenconflicten en van een procedure voor

klachtenbehandeling.

De raad van bestuur vertegenwoordigt het Organisme in gerechtelijke en buitengerechtelijke akten.

Alles wat niet uitdrukkelijk door de wet of door de statuten aan de algemene vergadering wordt voorbehouden, behoort tot de bevoegdheid van de raad van bestuur.

De raad van bestuur kan beslissen de uitvoering van het algemeen beleid van het Organisme over te dragen aan andere operationele organen. Indien hiertoe wordt overgegaan, bepaalt de raad van bestuur de voorwaarden voor de aanstelling van de leden van deze organen, hun ontslag, hun bezoldiging, de duur van hun opdracht en hun werkwijze.

De raad van bestuur zal waken over de strikte toepassing van de voorzieningen bepaald in artikel 16 van de wet van 27 oktober 2006 betreffende het toezicht op de instellingen voor bedrijfspensioenvoorzieningen.

Artikel 29

De met het dagelijks bestuur van het Organisme belaste persoon, die op basis van artikel 12 aangeduid wordt door de algemene vergadering zal cie wettelijke formaliteiten vervullen.

Het Organisme is aansprakelijk voor de misgrepen die kunnen worden toegeschreven, hetzij aan haar aangestelden, hetzij aan de organen, waardoor haar wil wordt uitgevoerd. Door de leden van de operationele organen wordt geen persoonlijke verplichting aangegaan betreffende de verbintenissen van het Organisme. Hun aansprakelijkheid is beperkt tot de vervulling van de hun gegeven opdracht en tot de in hun bestuur bedreven misgrepen.

De leden van de operationele organen zijn hoofdelijk aansprakelijk tegenover de aangeslotenen en de begunstigden van pensioenregelingen voor elke schade die voortvloeit uit de niet nakoming van de

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 23/06/2011- Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

verplichtingen die zijn opgelegd door of krachtens de wetten betreffende de pensioenregelingen die het Organisme beheert.

Artikel 30

Alle akten en stukken die het Organisme verbinden, behalve die van de dagelijkse dienst, worden, tenzij in geval van bijzondere machtiging, ondertekend door twee bestuurders en dit nadat deze bestuurders een mandaat hebben verkregen van de algemene vergadering.

De uittreksels, expedities en afschriften van de processen-verbaal worden door de voorzitter en de secretaris-penningmeester ondertekend.

HOOFDSTUK V  INKOMSTEN

Artikel 31

De inkomsten van het Organisme zijn samengesteld uit:

a) de bijdragen van de bijdragende ondememingen die zullen gestort worden volgens de bepalingen van het financieringsplan;

b) de schenkingen en legaten;

c) diverse ontvangsten met inbegrip van de opbrengsten van het bezit van het Organisme.

HOOFDSTUK VI  REKENINGEN, BEGROTING

Artikel 32

Het maatschappelijk jaar begint op 1 januari en eindigt op 31 december.

Artikel 33

Op 31 december worden de rekeningen opgemaakt en het boekjaar afgesloten.

De boedelbeschrijving, de balans, de rekening van de ontvangsten en uitgaven van het verlopen boekjaar en het verslag over het beheer (zoals vereist door artikel 42 van de wet op de aanvullende pensioenen) worden door de raad van bestuur ter verificatie aan de commissaris voorgelegd. Zij worden vervolgens ter goedkeuring aan de gewone algemene vergadering voorgelegd.

De goedkeuring van de rekeningen geeft kwijting aan de bestuurders en de commissaris.

HOOFDSTUK VII  ONTBINDING EN VEREFFENING

Artikel 34

Het Organisme kan ten allen tijde vrijwillig ontbonden worden door een beslissing van de algemene vergadering, rekening houdend met de bepalingen in artikel 22 van deze statuten.

De algemene vergadering duidt door hetzelfde besluit vereffenaars aan, belast met de vereffening van het ontbonden Organisme, en bepaalt hun bevoegdheid. Deze vereffening zal op dezelfde wijze geschieden als in artikel 36 voorzien.

Artikel 35

In alle gevallen van vereffening, hetzij vrijwillig, hetzij gerechtelijk, ongeacht op welk ogenblik en op grond waarvan deze zich voordoet, zullen de vereffenaars de nodige maatregelen nemen voor de eerbiediging van de rechten verworven door de aangeslotenen bij het Organisme.

Het netto saldo van het maatschappelijk actief dat overblijft, na betaling van de schulden en aanzuivering van de lasten, zal een bestemming krijgen overeenkomstig het doel van het Organisme.

" MOD 2.2

Voor- Luik B - Vervolg

beholuden HOOFDSTu Vlll  DIVERSEN

aan het

Belgisch

Staatsblad , Artikel 36



Voor de niet in deze statuten vermelde bepalingen dient naar de wetgeving op de Instellingen voor Bedrijfspensioenvoorzieningen verwezen te worden.

Agnes Bosmans Bestuurder Ludo Boeckx Bestuurder

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 23/06/2011- Annexes du Moniteur belge













Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

22/06/2007 : ME. - JAARREKENING 31.12.2006, GGK 30.05.2007, NGL 18.06.2007 07224-0360-016
28/07/2006 : ME. - JAARREKENING 31.12.2005, GGK 27.06.2006, NGL 19.07.2006 06484-0025-014
15/07/2005 : ME. - JAARREKENING 31.12.2004, GGK 21.06.2005, NGL 07.07.2005 05428-0198-013
23/07/2004 : VZ000028
24/07/2003 : VZ000028
26/08/2015
ÿþBijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 26/08/2015 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

Ondernemingsnr : 0434.081.037

Benaming

(voluit) : Pensioenfonds van de Bedienden van Truvo Belgium en in België Gevestigde Aanverwante Bedrijven

(verkort): Pensioenfonds Bedienden Truvo Belgium

Rechtsvorm : Organisme voor de financiering van pensioenen

Zetel : De Keyserlei 5, bus 7, 2018 Antwerpen, België

Onderwerp akte : Uittreksel uit de notulen van de Algemene Vergadering van 22 juni 2015

De voorzitter stelt vast dat alle leden aanwezig zijn, zodat er rechtsgeldig kan beslist worden over:

1. Ontslag van een betuurder

De Algemene Vergadering keurt met algemeenheid van stemmen het ontslag goed van de heer Niko Parmentier, wonende te 9050 Ledeberg, Hazenakker 44 en dit vanaf 6 maart 2015.

2. Benoeming van een bestuurder

De Algemene Vergadering benoemt unaniem Nathalie Strynckx, wonende te 1970 Wezenbeek-Oppem, Breughellaan 5 bus 24 als bestuurder van het Pensioenfonds van de Bedienden van Truvo Belgium en in België gevestigde aanverwante bedrijven OFP, vanaf 7 maart 2015 en dit voor een periode van zes jaar.

3. Aanpassing  op vraag van Ernst & Young Bedrijfsrevisoren bcvba  van de huidige vaste vertegenwoordiger voor 2014: vervanging Nicole Verheyen door Christel Weymeersch

De Algemene Vergadering keurt met algemeenheid van stemmen de wijziging van de wettelijke vertegenwoordiger goed.

4. Herbenoemen van EY ais erkende commissaris voor de jaren 2015-2016-2017

De Algemene Vergadering benoemt de burgerlijke vennootschap in de vorm van een cooperatieve vennootschap met beperkte aansprakelijkheid Ernst & Young Bedrijfsrevisoren, met maatschappelijke zetel te 1831 Diegem, De Kleetlaan 2, ondememingsnummer 0446.334.711 tot erkende revisoraatvennootschap voor de boekjaren 2015, 2016 en 2017. De opdracht zal eindigen onmiddellijk na de jaarvergadering die zal beslissen over de goedkeuring van de jaarrekening van het boekjaar afgesloten op 31 december 2017. Ernst & Young zal voor het vervullen van deze opdracht vertegenwoordigd worden door de mevrouw Christel Weymeersch.

Birgit Peeters Philip Brison

Voorzitter Secretaris-Penningmeester

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen Verso : Naam en handtekening.

I\GI.II cil lt~ Ydll iw~)hG71dC1

Antwerpen

17 A119, 2015

afdeling Antwerpen

Griffie

be a B. Str

u

IHHI II IIII ~u lila

" LA22 40"

NI

24/07/2001 : VZ000028
01/07/1999 : AN

Coordonnées
PENSIOENFONDS VAN DE BEDIENDEN VAN TRUVO BEL…

Adresse
DE KEYSERLEI 5, BUS 7 2018 ANTWERPEN 1

Code postal : 2018
Localité : ANTWERPEN
Commune : ANTWERPEN
Province : Anvers
Région : Région flamande