SB MANAGEMENT

Société privée à responsabilité limitée


Dénomination : SB MANAGEMENT
Forme juridique : Société privée à responsabilité limitée
N° entreprise : 541.912.868

Publication

19/11/2013
ÿþMod PDF 11.1

Luik B In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte



Voor-

behouden aan het Belgisch

Staatsblad

*13306896*

Neergelegd

15-11-2013

Griffie

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

Ondernemingsnr : 0541912868

Benaming (voluit): SB MANAGEMENT

Rechtsvorm : Besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid

Zetel : 1730 Asse, Assesteenweg 35

(volledig adres)

Onderwerp(en) akte: Oprichting

Blijkens akte verleden voor Notaris Olivier PALSTERMAN, vennootnotaris, te Brussel op 13 november 2013 dat een besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid met de volgende statuten opgericht is:

Artikel 1: Naam

De besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid draagt de naam "SB MANAGEMENT".

Artikel 2: Maatschappelijke zetel

De zetel van de vennootschap is gevestigd te 1730 Asse, Assesteenweg 35.

Artikel 3: Doel

De vennootschap heeft tot doel voor eigen rekening, voor rekening van derden of in deelneming zowel in België als in het buitenland:

- Het wassen van voertuigen, de exploitatie van een carwash met onder andere het wassen, het ontzouten, simonizeren, van voertuigen en vrachtwagens, alsook het schoonmaken van hun binnenkant, het wassen ten huize; alle handelingen die rechtstreeks of onrechtstreeks verband houden met de koop en verkoop, in- en uitvoer van alle producten, en allerhande materiaal die verband houden met de exploitatie van een carwash in de breedste zin van het woord.

- Alle activiteiten van testen en technische analyse van wagens en meer in het bijzonder testen en controle op de samenstelling, fysische karakteristieken, de prestaties, de vermogens, en de conformiteit van voertuigen met alle reglementeringen, normen, of lastenkohiers van materialen en producten.

- Alle operaties die rechtstreeks of onrechtstreeks verband houden met de koop en verkoop, in- en uitvoer, verhuring voor korte of lange termijnen, met of zonder chauffeur, leasing, vertegenwoordiging, de fabricatie, montage, het afbreken, transport, reparatie, pechverhelping, het wassen, het onderhoud van alle motor- en/of elektrische voertuigen, hybride wagens, utilitaire wagens, vrachtwagens, moto s, twee  of driewielige voertuigen, fietsen evenals alle toebehoren en stukken van die wagens en van dat materieel, dit alles nieuw of tweedehands, daar inbegrepen de groot handel of kleinhandel van wisselstukken en allerhande uitrusting, de handel in oliën, benzine, brandstoffen, smeermiddelen, motoren, banden en in het algemeen van om het even welke producten die verband houden met wagens, herstellingswerkplaatsen van koetswerk en van alle voertuigen;

De verkoop en het plaatsen van banden, wisselstukken, toebehoren, oliën, anti-vriesmiddelen, en benzine;

- Alle activiteiten van handel in petroleumproducten, koolwaterstoffen en smeermiddelen, alsook de exploitatie van pompstations met handel in voedingswaren, dranken, tabaksproducten, boeken en dagbladen;

Alle operaties die rechtsreeks of onrechtreeks verband houden met de koop; verkoop, in- en uitvoer van alle goederen en materiaal met betrekking tot het uitbaten van pompstations in de breedste zin van het woord. - Alle activiteiten van transport, of tussenpersoon voor transport van allerhande, alle activiteiten van transport van personen

- Alle handelingen van koop, verkoop, verhuring, inhuurneming, afstand, promotie, wissel, exploitatie, herwaardering, verkaveling, beheer, bestuur en verhuring van alle onroerende goederen of onverdeelde of verdeelde delen van onroerende goederen hoegenaamd, of van handelsfondsen, alsook alle activiteiten die ermee bijkomend, analoog, of gelijkaardig zijn, of die rechtstreeks of onrechtstreeks ermee verband houden. - Alle operaties die rechtstreeks of onrechtstreeks verband houden met het onderhoud, de renovatie, werken van herstelling, verfraaiing, hernieuwing en modernisatie, in stand houden van alle types van kunstwerken, onroerende goederen, huizen, appartementen, industriële of ondernemingsgebouwen, hangars, loodsen, en silo s, hoeves, en meer in het algemeen alle operaties die rechtstreeks of onrechtstreeks verband houden met de sector van publieke en private werken en in de bouw.

Het oprichten en onderhoud van tuinen, parken, sportterreinen, zwembaden, wegen, voetpaden, afsluitingen en hekken.

- Alle operaties die verband houden met volgende activiteiten: management, raadgeving in bestuur, raadgeving in communicatie en handelsnetten, marketing, strategie, verkoop en handel, marktonderzoeken, kwalitatieve, kwantitatieve onderzoeken, deskresearch, benchmarking online..., audit en ondernemingsonderzoeken, opzoeking en ontwikkeling, franchising, publiciteit & public relations, financieel bestuur, boekhoudkundig en

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 19/11/2013 - Annexes du Moniteur belge

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 19/11/2013 - Annexes du Moniteur belge

administratief beheer, personeelsbeleid en human research en vorming, kopen van media s in alle domeinen en onder andere in marketing en communicatie.

Het verlenen van bijstand, raadgeving en bestuur aan ondernemingen, openbare of private personen in het domein, van marketing, productie en ontwikkeling, administratie in de breedste zin van het woord

Zij kan eveneens de functie van bestuurder, zaakvoerder of vereffenaar in andere vennootschappen waarnemen.

De vennootschap kan samenwerken of associëren met andere verpleegkundigen, groepen, verenigingen of vennootschappen van verpleegkundigen om zich samen met hen te organiseren, teneinde, enerzijds, de kosten te delen, en, anderzijds gemeenschappelijke diensten te verstrekken om het uitoefenen van hun beroep met respect voor de deontologische regels te verzekeren.

De vennootschap zal eveneens alle industriële, financiële, commerciële, roerende en onroerende verrichtingen mogen doen die rechtstreeks of onrechtstreeks, geheel of gedeeltelijk verband houden met haar doel.

De vennootschap kan dit alles doen door associatie, inbreng, fusie onderschrijving, deelneming of financiële tussenkomst in iedere bestaande of op te richten vennootschap, onderneming, vereniging, of firma die een gelijkaardig of aanverwant doel hebben en die de ontwikkeling van de vennootschap kunnen begunstigen. Ingeval het uitoefenen van bepaalde activiteiten onderworpen zou zijn aan bepaalde voorwaarden van toegang tot het beroep om deze activiteit te mogen uitoefenen, dan zal de vennootschap zich hieraan voorafgaandelijk moeten onderwerpen.

Artikel 5:

Het aandelenkapitaal bedraagt achttienduizend zeshonderd euro (18.600 EUR).

Het is vertegenwoordigd door zevenhonderd vierenveertig (744) aandelen zonder aanduiding van nominale waarde.

Artikel 12:

Het bestuur van de vennootschap is toevertrouwd aan één of meer zaakvoerders, al dan niet vennoot, die door de algemene vergadering of de enige vennoot benoemd worden.

Wanneer een rechtspersoon tot zaakvoerder wordt benoemd, is deze verplicht onder zijn vennoten, zaakvoerders, bestuurders of werknemers een vast vertegenwoordiger (natuurlijk persoon) aan te duiden die belast wordt met de uitvoering van de opdracht van bestuurder in naam en voor rekening van de rechtspersoon. Voor de benoeming en beëindiging van de opdracht van vaste vertegenwoordiger gelden dezelfde regels van openbaarmaking alsof hij deze opdracht in eigen naam en voor eigen rekening zou vervullen.

De zaakvoerder(s) heeft (hebben) de meest uitgebreide bevoegdheid om de vennootschap te vertegenwoordigen, om alle beheers- en beschikkingsdaden te volbrengen, die onder toepassing van het maatschappelijk doel van artikel 3 hiervoren vallen, en onder voorbehoud van de bepalingen voorzien in het Wetboek van vennootschappen.

Als er meerdere zaakvoerders zijn zullen zij afzonderlijk kunnen handelen.

Alles wat niet uitdrukkelijk door de wet voorbehouden is aan de algemene vergadering of de enige vennoot, valt onder de bevoegdheid van de zaakvoerder(s).

Hij (zij) mag (mogen) namelijk alle contracten en overeenkomsten afsluiten, aankopen, verkopen, ruilen, uitbaten, alle roerende en onroerende goederen in huur geven of nemen, alle huurcelen toekennen of aanvaarden, met of zonder verkoopbelofte, alle leningen aangaan, alle waarborgen en inpandgevingen toestaan, zelfs met hypotheek alle waarborgen aanvaarden, alle kwijtingen en ontlastingen verlenen, handlichting toestaan van alle bevelschriften, verzet, inbeslagnemingen en overschrijvingen allerhande, alsmede van alle bevoorrechte en hypothecaire, ambtshalve of andere inschrijvingen, aan alle voorrechten verzaken, hypotheekrechten, ontbindende rechtsvorderingen en aan welke zakelijke rechten ook, de hypotheekbewaarders ontslaan van elke ambtshalve te nemen inschrijving, het alles, zo voor als na betaling, de aanwending van de beschikbare en reservefondsen bepalen, zaken doen, compromis aangaan, dadingen treffen op maatschappelijke belangen; alle agenten en bedienden benoemen en ontslaan, hun bevoegdheden bepalen, hun wedden en gebeurlijk hun borgstellingen, de vennootschap in rechte vertegenwoordigen als eiser of als verweerder, alsmede optreden voor de formaliteiten bij de openbare besturen.

Voorafgaande opsomming wordt gegeven bij wijze van aanduiding en houdt geen beperking in.

Artikel 13:

De zaakvoerder(s) heeft (hebben) het recht bijzondere machten te delegeren aan één of meer directeurs alsook aan zaakgelastigden, al dan niet vennoten, hun bevoegdheden en de bezoldiging van hun functies te bepalen en met de betrokkenen alle werknemerscontracten af te sluiten.

Artikel 14:

Alle akten die de vennootschap verbinden zullen getekend worden door één of meerdere zaakvoerder(s) behoudens bijzondere delegatie.

Artikel 19:

Ieder jaar, op de tweede dinsdag van juni om 18 uur of indien deze dag een wettelijke feestdag is, de eerstvolgende werkdag, de zaterdag uitgezonderd, op hetzelfde uur, zal een algemene vergadering gehouden worden op de maatschappelijke zetel of op elke andere plaats bepaald in de bijeenroepingen, om het verslag te horen van de zaakvoerder(s) en, desgevallend, van de commissaris, om de jaarrekening goed te keuren en, in het algemeen, om te beraadslagen op alle punten die op de dagorde voorkomen.

De bijeenroepingen voor elke algemene vergadering bevatten de dagorde met de te behandelen onderwerpen. Zij worden vijftien dagen voor de vergadering bij een aangetekende brief verzonden aan de vennoten, de obligatiehouders, de commissarissen en de zaakvoerders. Samen met de oproepingsbrief voor de algemene vergadering wordt aan de vennoten, de obligatiehouders, de commissarissen en de zaakvoerders een afschrift verzonden van de stukken die hen krachtens het Wetboek van vennootschappen moeten ter beschikking worden gesteld.

Op elke algemene vergadering wordt een aanwezigheidslijst bijgehouden.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 19/11/2013 - Annexes du Moniteur belge

De zaakvoerders geven antwoord op de vragen die hun door de vennoten worden gesteld met betrekking tot hun verslag of de agendapunten voor zover de mededeling van gegevens of feiten niet van die aard is dat zij ernstig nadeel zou berokkenen aan de vennootschap, de vennoten of het personeel van de vennootschap. De algemene vergadering zal zich, na goedkeuring van de jaarrekening, moeten uitspreken, bij bijzondere stemming, over de ontlasting te geven aan de zaakvoerder(s) en gebeurlijk, aan de commissaris.

Het bestuursorgaan heeft het recht, tijdens de zitting, de beslissing met betrekking tot de goedkeuring van de jaarrekening drie weken uit te stellen. Deze vergadering doet geen afbreuk aan de andere genomen besluiten, behoudens andersluidende beslissing van de algemene vergadering hieromtrent.

De volgende vergadering heeft het recht de jaarrekening definitief vast te stellen.

Artikel 20 :

§1. De vennoten kunnen, binnen de grenzen van de wet, op afstand deel te nemen aan de algemene vergadering door middel van een door de vennootschap ter beschikking gesteld elektronisch communicatiemiddel.

Wat de naleving van de voorwaarden inzake aanwezigheid en meerderheid betreft, worden de vennoten die op die manier aan de algemene vergadering deelnemen, geacht aanwezig te zijn op de plaats waar de algemene vergadering wordt gehouden.

De hoedanigheid van vennoot en de identiteit van de persoon die aan de vergadering wenst deel te nemen worden gecontroleerd en gewaarborgd volgens de modaliteiten zoals bepaald dan de raad van bestuur worden bij een intern reglement. Bij het reglement wordt bepaald hoe wordt vastgesteld dat een vennoot via het elektronische communicatiemiddel aan de algemene vergadering deelneemt en bijgevolg als aanwezig kan worden beschouwd.

Teneinde de beveiliging van de electronische communicatie te waarborgen, kan het intern reglement het gebruik van het electronisch communicatiemiddel aan bepaalde voorwaarden onderwerpen.

Het komt aan het bureau van de algemene vergadering toe het naleven van de voorwaarden opgelegd door de wet, door onderhavige statuten et door het intern reglement na te kijken en vast te stellen dat een aandeelhouder rechtsgeldig deelneemt aan de algemene vergadering door middel van electronische communicatie en bijgevolg als aanwezig kan beschouwd worden.

§2. Het electronisch communicatiemiddel ter beschikking gesteld door de vennootschap moet op zijn minst aan de aandeelhouder toelaten rechtstreeks, gelijktijdig en ononderbroken, kennis te nemen van de besprekingen in de schoot van de vergadering en, op alle punten waartoe de vergadering geroepen wordt zich uit te spreken, zijn stemrecht uit te oefenen.

Dit electronisch communicatiemiddel moet bovendien aan de aandeelhouder toelaten deel te nemen aan de

beraadslagingen en zijn recht om vragen te stellen uit te oefenen.

§3. De oproeping tot de algemene vergadering omvat een heldere en nauwkeurige beschrijving van de procedures met betrekking tot de deelname op afstand. In voorkomend geval, kunnen die procedures voor eenieder toegankelijk worden gemaakt op de website van de vennootschap.

De notulen van de algemene vergadering vermelden de eventuele technische problemen en incidenten die de deelname langs elektronische weg aan de algemene vergadering en/of aan de stemming hebben belet of verstoord.

§4. Deze paragraaf geldt niet voor de leden van het bureau van de algemene vergadering, het bestuursorgaan

en de commissarissen.

Artikel 25:

Het maatschappelijk boekjaar loopt ieder jaar van 1 januari tot eenendertig december.

Op eenendertig december van ieder jaar worden de boeken afgesloten. De zaakvoerder(s) stelt (stellen) een

inventaris op alsook de jaarrekening zoals de wet het vereist.

Artikel 26:

Het batig saldo van de balans, na aftrek van de algemene onkosten, van de sociale lasten en van de

afschrijvingen, vormt de zuivere winst van de vennootschap.

Eerst wordt op de winst vijf procent afgehouden om de wettelijke reserve te vormen. Deze afhouding is niet

meer verplicht wanneer de wettelijke reserve één/tiende van het maatschappelijke kapitaal heeft bereikt.

Na deze afhouding besluit de algemene vergadering over de bestemming die het saldo moet krijgen.

Geen uitkering mag geschieden, indien op de datum van de afsluiting van het laatste boekjaar het netto-actief,

zoals dat blijkt uit de jaarrekening, is gedaald of ten gevolge van de uitkering zou dalen beneden het bedrag van

het gestorte, of indien dit hoger is, van het opgevraagde kapitaal, vermeerderd met alle reserves die volgens de

wet of de statuten niet mogen worden uitgekeerd.

Artikel 27:

Indien de algemene vergadering de vervroegde ontbinding beslist zal zij de meest uitgebreide rechten en

bevoegdheden hebben om een of meer vereffenaars te benoemen, hun machten te bepalen alsmede hun

bezoldiging.

Na betaling van alle schulden, lasten en kosten van de vereffening of consignatie van de daartoe bestemde

sommen, zal het netto-actief gelijk verdeeld worden onder alle aandelen.

Indien alle aandelen niet volstort zijn in een gelijke verhouding, zullen de vereffenaars het evenwicht

voorafgaandelijk herstellen ofwel door geldopvragingen ofwel door gelijke terugbetalingen.

COMPARANTEN - OPRICHTERS:

1. de Heer BUFFEL Stephan Guy Jeanine, geboren te Keulen ( Bronsrepubliek/Duitsland) op 4 februari 1972, , wonende te 5530 Yvoir, Allée Croix-d'al-Faux, Godinne 46.

2. Mevrouw SALAKENOU Afrodite, geboren te Binche op 17 februari 1967, wonende te 6020 Charleroi,

Chaussée de Bruxelles 186.

ONDERSCHRIJVING:

1. de Heer BUFFEL Stephan, voornoemd

Luik B - Vervolg

Driehonderd tweeënzeventig aandelen (372) 2. Mevrouw SALAKENOU Afrodite, voornoemd

Driehonderd tweeënzeventig aandelen (372)

Totaal: zevenhonderdvierenveertig aandelen (744)

Dat ieder ingeschreven aandeel is volstort ten belope van het wettelijke minimum, ten weten een/derde. Derhalve beschikt de vennootschap thans over een bedrag van zesduizend tweehonderd euro (¬ 6.200,00). BENOEMING VAN DE GEWONE ZAAKVOERDERS:

Benoemen als gewone zaakvoerder(s) voor de duur van de vennootschap, en behoudens afzetting door de algemene vergadering:

1. De Heer BUFFEL Stephan, voornoemd

2. Mevrouw SALAKENOU Afrodite, voornoemd

Hier aanwezig en aanvaardend.

Hun mandaat zijn onbezoldigd tenzij andersluidende beslissing van de Algemeen Vergadering

TIJDELIJKE SCHIKKINGEN:

Het eerste maatschappelijke boekjaar zal eindigen op 31 december 2014.

De eerste algemene vergadering zal plaatsvinden in 2015.

OVERNAME VAN VERBINTENISSEN AANGEGAAN VOOR DE VENNOOTSCHAP IN OPRICHTING

De comparanten verklaren dat de vennootschap bij toepassing van artikel 60 van het Wetboek van

vennootschappen de verbintenissen overneemt die voor rekening en ten name van de vennootschap in

oprichting zijn aangegaan te rekenen vanaf 15 april 2013.

Deze overneming zal maar effect sorteren van zodra de vennootschap rechtspersoonlijkheid heeft verkregen.

De comparanten verklaren op de hoogte te zijn van de verbintenissen en hun voorwaarden en verklaren deze te

aanvaarden in naam van de vennootschap op heden opgericht overeenkomstig artikel 60 van het Wetboek van

vennootschappen.

Voor gelijkvormig uittreksel

Notaris

Olivier PALSTERMAN

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 19/11/2013 - Annexes du Moniteur belge

Voor-

behouden aan het Belgisch

Staatsblad

24/03/2015
ÿþmod 11.1

ln de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging ter griffie van de akte

tieergefegdfontvangen op

t Z MAART 2015

ter griffè Vâti deAteerlandstallige

rpri-m-+-1 ne. l" YY1C4~f _ ~

t4. ~sE ~e,;{ "

II Isiisuuimi~ i u

" 15093618



Ondernemingsnr; 0541.912.868

Benaming (voluit): SB MANAGEMENT

(verkort) :

Rechtsvorm : besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid

Zetel : Assesteenweg, 35

1730 Asse

Onderwerp akte :BVBA: wijziging

Blijkens akte verleden voor Meester Olivier PALSTERMAN, vennootnotaris, te Brussel op 16 februari 2015,; geregistreerd op het 1°° Registratiekantoor van Brussel Antenne 1 op 19 februari 2015, referentie 05 boek 000, :; blad 000 vak 2562, ontvangen vijftig euro (50,00¬ ) (getekend) de Adviseur, de vennootschap heeft de volgend& beslissingen met eenparig held van stemmen genomen:

1. EERSTE BESLISSING

VERSLAG EN STAAT VAN ACTIVA EN PASSIVA overeenkomstig artikel 287 van het:

Vennootschapswetboek

í, * verslag van de zaakvoerders waarin de voorgestelde wijziging omstandig verantwoord wordt;

* staat van activa en passiva afgesloten op 30 november 2014

Vervolgens, wordt aan de algemene vergadering voorgesteld om het maatschappelijk doel te wijzigen door het verwijderen van de verwijzingen naar de activiteit van het verhuren van voertuigen, Het maatschappelijk doe! zal bijgevolg als volgt luiden:

- Het wassen van voertuigen, de exploitatie van een carwash met onder andere het wassen, het ontzouten,simonizeren, van voertuigen en vrachtwagens, alsook het schoonmaken van hun binnenkant, het; wassen tenhuize; alle handelingen die rechtstreeks of onrechtstreeks verband houden met de koop en verkoop,; in- enuitvoer van alle producten, en allerhande materiaal die verband houden met de exploitatie van eens

b.

carwash inde breedste zin van het woord.

- Alle activiteiten van testen en technische analyse van wagens en meer in het bijzonder testen en controle; op de samenstelling, fysische karakteristieken, de prestaties, de vermogens, en de conformiteit van voertuigen; met alle reglementeringen, normen, of lastenkohiers van materialen en producten.

- Alle operaties die rechtstreeks of onrechtstreeks verband houden met de koop en verkoop, in- en uitvoer, vertegenwoordiging, de fabricatie, montage, het afbreken, transport, reparatie, pechverhelping, het wassen, het 11 onderhoud van alle motor- en/of elektrische voertuigen, hybride wagens, utilitaire wagens, vrachtwagens, moto's, twee  of driewielige voertuigen, fietsen evenals alle toebehoren en stukken van die wagens en van dat materieel, dit alles nieuw of tweedehands, daar inbegrepen de groot handel of kleinhandel van wisselstukken en allerhande uitrusting, de handel in oliën, benzine, brandstoffen, smeermiddelen, motoren, banden en in het algemeen van om het even welke producten die verband houden met wagens, herstellingswerkplaatsen van koetswerk en van allevoertuigen;

De verkoop en het plaatsen van banden, wisselstukken, toebehoren, oliën, anti-vriesmiddelen, en benzine;

- Alle activiteiten van handel in petroleumproducten, koolwaterstoffen en smeermiddelen, alsook d& exploitatie van pompstations met handel in voedingswaren, dranken, tabaksproducten, boeken en dagbladen;: Alle operaties die rechtsreeks of onrechtreeks verband houden met de koop; verkoop, in- en uitvoer van alle; goederen en materiaal met betrekking tot het uitbaten van pompstations in de breedste zin van het woord.

Alle activiteiten van transport, of tussenpersoon voor transport van allerhande, alle activiteiten van; transport van personen

- Alle handelingen van koop, verkoop, verhuring, inhuurneming, afstand, promotie, wissel, exploitatie,; herwaardering, verkaveling, beheer, bestuur en verhuring van alle onroerende goederen of onverdeelde of: verdeelde delen van onroerende goederen hoegenaamd, of van handelsfondsen, alsook alle activiteiten die: ermee bijkomend, analoog, of gelijkaardig zijn, of die rechtstreeks of onrechtstreeks ermee verband houden.

- Alle operaties die rechtstreeks of onrechtstreeks verband houden met het onderhoud, de renovatie, werken; van herstelling, verfraaiing, hernieuwing en modernisatie, in stand houden van alle types van kunstwerken,; onroerende goederen, huizen, appartementen, industriële of ondernemingsgebouwen, hangars, loodsen, en:

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 24/03/2015 - Annexes du Moniteur belge

"

"

1

mod 11.1

silo's, hoeves, en meer in het algemeen alle operaties die rechtstreeks of onrechtstreeks verband houden met de sector van publieke en private werken en in de bouw. Het oprichten en onderhoud van tuinen, parken, sportterreinen, zwembaden, wegen, voetpaden, afsluitingen en hekken,

- Alle operaties die verband houden met volgende activiteiten: management, raadgeving in bestuur, raadgeving in communicatie en handelsnetten, marketing, strategie, verkoop en handel, marktonderzoeken, kwalitatieve, kwantitatieve onderzoeken, deskresearch, benchmarking online..., audit en ondememingsonderzoeken, opzoeking en ontwikkeling, franchising, publiciteit & public relations, financieel bestuur, boekhoudkundig en administratief beheer, personeelsbeleid en human research en vorming, kopen van media's in alle domeinen en

onder andere in marketing en communicatie.

Het verlenen van bijstand, raadgeving en bestuur aan ondernemingen, openbare of private personen in het dcmein, van marketing, productie en ontwikkeling, administratie in de breedste zin van het woord.

Zij kan eveneens de functie van bestuurder, zaakvoerder of vereffenaar in andere vennootschappen waarnemen,

De vennootschap kan samenwerken of associëren met andere verpleegkundigen, groepen, verenigingen of vennootschappen van verpleegkundigen om zich samen met hen te organiseren, teneinde, enerzijds, de kosten te delen, en, anderzijds gemeenschappelijke diensten te verstrekken om het uitoefenen van hun beroep met respect voor de deontologische regels te verzekeren,

De vennootschap zal eveneens alle industriële, financiële, commerciële, roerende en onroerende verrichtingen mogen doen die rechtstreeks of onrechtstreeks, geheel of gedeeltelijk verband houden met haar doel.

De vennootschap kan dit alles doen door associatie, inbreng, fusie onderschrijving, deelneming of financiële tussenkomst in iedere bestaande of op te richten vennootschap, onderneming, vereniging, of firma die een gelijkaardig of aanverwant doel hebben en die de ontwikkeling van de vennootschap kunnen begunstigen.

Ingeval het uitoefenen van bepaalde activiteiten onderworpen zou zijn aan bepaalde voorwaarden van toegang tot het beroep om deze activiteit te mogen uitoefenen, dan zal de vennootschap zich hieraan voorafgaandelijk moeten onderwerpen.

2. TWEEDE BESLISSING

Er wordt aan de algemene vergadering voorgesteld de maatschappelijke zetel te verplaatsen naar 5530

Godinne, Allée de la Croix d'AI Faux 46

3. DERDE BESLISSING

Er wordt aan de algemene vergadering voorgesteld de bestaande Nederlandstalige statuten door Franstalige

statuten te vervangen met goedkeuring van een nieuwe tekst. De aanpassingen aan de statuten hiervoor beslist

worden

4.VIERDE BESLISSING: Machten

Er wordt beslist om de ondergetekende notaris alle machten te verlenen voor het opmaken van de coördinatie

van de statuten en voor de neerlegging ervan op de griffie van de Rechtbank van Koophandel.

Voor gelijkvormig uittreksel

Notaris

Olivier PALSTERMAN

Samen neergelegd

Een uitgifte van de akte

- Bijzonder verslag van de zaakvoerders

Gecoördineerde statuten

Op de laatste biz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de rechtspersoon ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening

1

voor-

behouden aan het Belgisch Staatsblad





~ Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 24/03/2015 - Annexes du Moniteur belge



24/03/2015
ÿþMod 11.1

Copie qui sera publiée aux annexes du Moniteur belge

après dépôt de l'acte sareffe=_h

ergeiegd/ontvangen op

I 2 MAA;I 2025

fër g>ziitrè von de Nederfrndstaiïge rec;7tbmiri v~11 Rd~iikt~:M°~l ârnssel

lii



[il



luflutiuiu~iuNiuiiiui

*1504 619*

Îi N° d'entreprise : 0541.912.868

Dénomination (en entier) : SB MANAGEMENT

(en abrégé):

Forme juridique :société privée à responsabilité limitée

Siège :chaussée de Asse 35

1730 ASSE

IA

11

AI 1

Objet de l'acte : SPRL: modification

II résulte d'un acte reçu par le Notaire Olivier PALSTERMAN à Bruxelles le 16 février 2015, enregistré au 1e; bureau de l'enregistrement de Bruxelles Antennel le 19 février 2016, référence 05 volume 000 folio 000 case

i; 2562 reçu cinquante euros (¬ 50,00) (signé) le Receveur, que l'assemblée générale de la société privée à; responsabilité limitée « SB MANAGEMENT » a proposé de remplacer les statuts existants en néerlandais avec; l'approbation d'un nouveau texte en français, comme suit

ARTICLE 1:

;; La société privée à responsabilité limitée porte la dénomination « SB MANAGEMENT».

ARTICLE 2:

Le siège social de la société est établi à 5530 Godinne, Allée de la Croix d'Al Faux 46

ARTICLE 3:

;; La société a pour objet, pour compte propre, pour compte de tiers ou en participation, en Belgique ou à! l'étranger:

Le lavage de véhicules, l'exploitation d'un carwash avec entre autres le lavage, désallage, simonisage, de! véhicules et camions ainsi que le nettoyage intérieur, ou à domicile, tous traitements directement ou: indirectement en rapport avec la vente ou l'achat, l'import-export de tous produits et de tous matériaux en; rapport avec l'exploitation d'un carwash dans le sens le plus étendu du mot.

l; Toutes activités de tests et analyses techniques de voitures et plus particulièrement les tests et contrôles relatifs à la composition, aux caractéristiques techniques, aux prestations, à la puissance et à !a conformité des; véhicules avec toutes les réglementations, normes, ou cahiers des charges de matériaux et produits.

Toutes opérations en rapport direct ou indirect avec la vente, l'achat, l'import-export, la représentation, la fabrication, le montage, le démontage, le transport, la réparation, le dépannage, le lavage, l'entretien de tous véhicules moteur et/ou véhicules éléctriques, véhicules hybrides, véhicules utilitaires, camions, motos, véhicules 2 ou 3 roues, vélos, ainsi que les accessoires et pièces de ces véhicules et de ce matériel, neuf ou de seconde main, en ce compris le commerce de gros et de détail de pièces de rechange et de tous équipements, commerce d'huiles, pétrole, essence, diesel, combustibles, lubrifiants, moteurs, pneus et tous produits; généralement quelconques en rapport avec les véhicules, les ateliers de réparations et de carrosserie et ce: pour tous types de véhicules.

La vente et le placement de pneus, pièces de rechange, accessoires, huiles, liquides anti-gel, et essence

;; Toutes activités de commerce de produits pétroliers, hydrocarbures et lubrifiants, ainsi que l'exploitation de stations-essence avec commerces d'alimentation, boissons, tabacs, livres et journaux ; Toutes opérations en; rapport direct ou indirect avec la vente, l'achat, l'import-export de tous biens et matériaux liés à l'exploitation de stations-essence et ce dans le sens le plus étendu.

Toutes activités de transport, ou intermédiaire pour le transport de toutes sortes, toutes activités de transport de; personnes

;; Toutes opérations d'achat, vente, location, mise en location, cession, promotion, échange, exploitation, :; revalorisation, lotissement, gestion, administration de tous biens immeubles ou parties de biens immeubles ou: 1: de fonds de commerce, ainsi que toutes activités annexes, analogues ou de même nature ou qui y sont; :; rattachées de manière directe ou indirecte.

Toutes opérations en rapport direct ou indirect avec l'entretien, la rénovation, les travaux de réparation,: d'enjolivement/embellissement, rénovation ou modernisation, entretien de tous types d'oeuvres, biens: immobiliers, maisons, appartements, immeubles industriels ou d'entreprise, hangars, remises, et silos, fermes,:

h ,

Mentionner sur la dernière page du Volet B : Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes

ayant pouvoir de représenter la personne morale à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

~

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 24/03/2015 - Annexes du Moniteur belge

Mod 11.1

e -`Réservé

au

Moniteur

belge



et plus généralement toutes opérations en rapport direct ou indirect avec le secteur des travaux p iÎ lics et privés et de construction.

La création et l'entretien de jardins, parcs, terrains de sports, piscines, routes, trottoirs, barrages, barrières et clôtures.

Toutes opérations en rapport avec les activités suivantes : management, consultance en administration, consultance en communication et réseaux commerciaux, marketing, stratégie, vente et commerce, prospection de marchés, enquêtes qualitatives et quantitatives, deskresearch, benchmarking online..., audit et contrôle d'entreprise, recherche et développement, franchise, publicité et relations publiques, finance, comptabilité et gestion administrative, gestion du personnel, human research et formation, achat de medias dans tous domaines et entre autres en marketing et communication.

Le prêt d'assistance, de conseils et administration aux entreprises, personnes publiques et privées dans le domaine du marketing, de la production et du développement, ainsi que de l'administration dans le sens le plus large.

La société peut exercer la fonction d'administrateur, de gérant ou de liquidateur dans d'autres sociétés. Elle peut collaborer ou s'associer avec d'autres sociétés, groupes ou associations d'infirmiers ou d'autres infirmiers pour organiser ensemble, afin, en vue d'une part de limiter les coûts et d'autre part de renforcer des services oommuns, d'exercer la profession en assurant le respect des règles déontologiques.

La société pourra effectuer toutes opérations industrielles, financières, commerciales, mobilières et immobilières en rapport direct ou indirect, total ou partiel, avec son objet

A cette fin, la société peut réaliser son objet au moyen de toute association, apport, fusion, participation ou intervention financière dans toute société existante ou à créer, entreprise, association ou firme qui poursuit un objectif identique ou similaire et qui peuvent favoriser le développement de la société.

Dans l'hypothèse où l'exercice d'activités déterminées serait assujetti à des conditions déterminées d'accès à la profession, la société devra préalablement remplir ces conditions.

ARTICLE 5:

Le capital social est fixé à dix-huit mille six cents euros (E 18.600,00).

il est représenté par sept cent quarante-quatre (744) parts sociales sans désignation de valeur nominale, entièrement souscrites..

ARTICLE 12:

La gestion de la société est confiée à un ou plusieurs gérants associés ou non associés, nommés par l'assemblée générale ou par l'associé unique.

Lorsqu'une personne morale est nommée gérant, celle-ci est tenue de désigner parmi ses associés, gérants, administrateurs ou travailleurs, un représentant permanent (personne physique), chargé de l'exécution de cette mission au nom et pour le compte de ta personne morale.

La désignation et la cessation des fonctions du représentant permanent sont soumises aux mêmes règles de publicité que s'il exerçait cette mission en nom et pour compte propre.

Lorsque la société présentement constituée est nommée gérant/administrateur dans une société, la compétence de nommer un représentant permanent revient au gérant.

Le ou les gérants sont investis des pouvoirs tes plus étendus pour représenter la société, faire tous les actes d'administration et de disposition tombant sous l'objet social précisé sous l'article 3 et sous réserve des stipulations reprises dans le Code des Sociétés.

S'ils sont plusieurs, les gérants pourront agir séparément.

Tout ce qui n'est pas expressément réservé par la loi à l'assemblée générale ou à l'associé unique, est de la compétence des gérants.

Il peut ou ils peuvent notamment faire et passer tous contrats et marchés, acheter, vendre, échanger, exploiter, prendre ou donner en location tous biens meubles et immeubles; consentir et accepter tous baux, avec ou sans promesse de vente; contracter tous emprunts, consentir toutes garanties et toutes affectations, même hypothécaires, accepter toutes garanties, délivrer toutes quittances et décharges; donner mainlevée de tous commandements, oppositions, saisies et transcriptions quelconques ainsi que de toutes inscriptions privilégiées et hypothécaires, d'office ou autres, renoncer à tous privilèges, droit d'hypothèque et actions résolutoires et à tous droits réels quelconques, dispenser le Conservateur des Hypothèques de prendre inscription d'office, le tout avant comme après paiement, déterminer l'emploi des fonds disponibles et des réserves, traiter, transiger et compromettre sur tous intérêts sociaux, nommer et révoquer tous agents et employés, déterminer leurs attributions, leurs traitements et éventuellement leurs cautionnements, représenter la société en justice, tant en demandant qu'en défendant, de même que pour les formalités auprès des administrations publiques. L'énumération qui précède est énonciative et non limitative.

ARTICLE 13:

Le ou les gérants ont le droit de déléguer des pouvoirs spéciaux à un ou des directeurs, ainsi qu'à des fondés de pouvoirs, associés ou non, de fixer les attributions et rémunérations afférentes à ces fonctions et conclure avec les intéressés tout contrat de louage de service.

ARTICLE 14:

Tous les actes engageant la société seront signés par le ou les gérants sauf délégation spéciale.

Toutes décisions portant sur des actes autres que ceux de gestion journalière seront actés dans un registre des procès-verbaux; chaque procès-verbal sera signé par le ou les gérants

ARTICLE 19:

Chaque année, le deuxième mardi du mois de juin à 18 heures ou si ce jour est férié, le premier jour ouvrable suivant, samedi excepté, à la même heure, une assemblée générale se tiendra au siège social de la





w Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 24/03/2015 - Annexes du Moniteur belge



Mentionner sur la dernière page du Volet B : Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes

ayant pouvoir de représenter la personne morale à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

Mod 11.1

Mentionner sur la dernière page du Volet B Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes

ayant pouvoir de représenter la personne morale à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

société ou en tout autre endroit indiqué dans les convocations, pour entendre le rapport du ou des gérants et, le cas échéant, du commissaire, approuver les comptes annuels et en général sur tous les points à l'ordre du jour. Les convocations pour toute assemblée générale contiennent l'ordre du jour avec l'indication des sujets à traiter.

Elles sont faites par lettres recommandées envoyées quinze jours avant l'assemblée aux associés, porteurs d'obligation, commissaires et gérants.

En même temps que la convocation à l'assemblée générale, il est adressé aux associés, porteurs d'obligation, commissaires et gérants une copie des documents qui doivent leur être transmis en vertu du Code des Sociétés.

Il est tenu à chaque assemblée générale une liste des présences.

Les gérants répondent aux questions qui leur sont posées par les associés au sujet de leur rapport ou des points portés à l'ordre du jour, dans la mesure où la communication de données ou de faits n'est pas de nature à porter gravement préjudice à la société, aux associés ou au personnel de la société,

L'assemblée, après approbation des comptes annuels se prononce par un vote spécial sur la décharge à donner au(x) gérant(s) et éventuellement au commissaire

L'organe de gestion a le droit de proroger, séance tenante, la décision relative à l'approbation des comptes annuels à trois semaines. Cette prorogation n'annule pas les autres décisions prises, sauf si l'assemblée en décide autrement. La seconde assemblée a le droit d'arrêter définitivement les comptes annuels.

ARTICLE 20 :

§ ler Les associés peuvent, dans les limites de la loi, participer à distance à l'assemblée générale, grâce à un moyen de communication électronique mis à disposition par la société.

Les associés qui participent de cette manière à l'assemblée générale sont réputés présents à l'endroit où se tient l'assemblée générale pour le respect des conditions de présence et de majorité.

La qualité d'associé et l'identité de la personne désireuse de participer à l'assemblée sont contrôlées et garanties par les modalités définies dans un règlement interne établi par le conseil d'administration. Ce règlement fixera également les modalités suivant lesquelles il est constaté qu'un associé participe à l'assemblée générale grâce au moyen de communication électronique et peut dès lors être considéré comme présent.

Afin de garantir la sécurité de la communication électronique, le règlement interne peut soumettre l'utilisation du moyen de communication électronique à des conditions qu'il détermine.

Il appartient au bureau de l'assemblée générale de vérifier le respect des conditions prévues par la loi, les présents statuts et le règlement interne et de constater si un associé participe valablement à l'assemblée générale grâce au moyen de communication électronique et peut dès lors être considéré comme présent. §2. Le moyen de communication électronique mis à disposition par la société doit au moins permettre à l'associé, de manière directe, simultanée et continue, de prendre connaissance des discussions au sein de l'assemblée et, sur tous les points sur lesquels l'assemblée est appelée à se prononcer, d'exercer le droit de vote.

Ce moyen de communication électronique doit en outre permettre à l'associé de participer aux délibérations et d'exercer son droit de poser des questions.

§3, La convocation à l'assemblée générale contient une description claire et précise des procédures relatives à la participation à distance prévues par le règlement interne en vertu du §ler.

Ces procédures sont rendues accessibles à tous sur le site Internet de la société,

Le procès-verbal de l'assemblée générale mentionne les éventuels problèmes et incidents techniques qui ont empêché ou perturbé la participation par voie électronique à l'assemblée générale et/ou au vote

§4. Les paragraphes précédents ne s'appliquent pas aux membres du bureau de l'assemblée générale, à l'organe de gestion et aux commissaires.

ARTICLE 25:

L'exercice social s'écoule du premier janvier au trente et un décembre.

Le trente et un décembre de chaque année, les livres sont arrêtés. Le gérant dresse l'inventaire et les comptes annuels conformément à la loi.

ARTICLE 26:

Le solde bénéficiaire du bilan, après déduction des frais généraux, des charges sociales et amortissements constitue le bénéfice net de la société.

Il est fait, d'abord, annuellement, sur les bénéfices nets, un prélèvement d'un vingtième au moins, affecté à la formation d'un fonds de réserve.

Ce prélèvement cesse d'être obligatoire lorsque le fonds de réserve a atteint un dixième du capital social. Le solde est mis à la disposition de l'assemblée générale qui décidera de son utilisation,

Aucune distribution ne peut être faite lorsqu'à la date de clôture du dernier exercice, l'actif net tel qu'il résulte des comptes annuels est, ou deviendrait, à la suite d'une telle distribution, inférieur au montant du capital libéré ou, si ce montant est supérieur, du capital appelé, augmenté de toutes les réserves que la loi ou les statuts ne permettent pas de distribuer.

ARTICLE 27:

En cas de décision de dissolution par l'assemblée générale, celle-ci aura les pouvoirs et attributions les plus étendus afin de désigner le ou les liquidateurs, déterminer leurs pouvoirs et leur rémunération.

Après le paiement de toutes les dettes, charges et frais de la liquidation ou consignation des sommes nécessaires à cet effet, l'actif net est réparti également entre toutes les parts.

4

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 24/03/2015 - Annexes du Moniteur belge

`Réservé

au

Moniteur

belge

e

Mod 11.1

f

Réservé

au

Moniteur

belge

Toutefois, si toutes les parts sociales ne sont pas libérées dans une égale proportion, les liquidateurs-rétablissent préalablement l'équilibre soit par des appels de fonds, soit par des remboursements partiels.

Pour extrait analytique conforme

Le Notaire

Olivier PALSTERMAN

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 24/03/2015 - Annexes du Moniteur belge



A

R

Mentionner sur la dernière page du Volet BB : Au recto : Nom et qualité du notaire instrumentant ou de la personne ou des personnes ayant pouvoir de représenter la personne morale à l'égard des tiers

Au verso : Nom et signature

06/09/2016 : ME. - COMPTES ANNUELS 31.12.2015, APP 14.06.2016, DPT 30.08.2016 16567-0057-011

Coordonnées
SB MANAGEMENT

Adresse
ALLEE DE LA CROIX D'AL FAUX 46 5530 GODINNE

Code postal : 5530
Localité : Godinne
Commune : YVOIR
Province : Namur
Région : Région wallonne